Mert a GTA Online az lényegében egy pénznyomda. Minimál erőforrással óriási bevételek. A pénzt pedig a lengyelek is szeretik. Nem lesz fizetős, de majd lesznek itt is Shark Cardok vagy mik, nyugi.
7 millió dollárt kaptak - pályázaton nyerve! - multiplayer experience és digitális városépítés fejlesztésre még 2016-ban! 7 millió dollár az kb lófasz esti fényben kategória. A CP2077 budgetja kb 80-120 millió dollár között volt. Ebből hetet állt a lengyel kormány, feltéve, ha az egészet erre tolták, ami egyáltalán nem biztos.
Nem kellett volna tőlük teljesen "karakteridegen" módon a megjelenés előtt 2 héttel azt hazudni fapofával, hogy "nyugi, rendben lesz minden lastgen konzolon is". Mivel eddig ők voltak a "bezzeg" fejlesztők, akiket mindenki tisztelt és kedvelt és emiatt mindenki el is hitte fenntartások nélkül az állítást.
De, ennyi esze nem volt a vezetőknek, hogy belegondoljanak mindebbe és esetleg ne így tegyenek, ahogy, hanem ehelyett egy combosat hazudtak - mert mint kiderült, ők sem jobbak mint az EA/Ubi/Beth/Activision, vagyis bármikor lemennek kutyába a pénz miatt - na ebből lett a baj.
A többi probléma - a felkész játék, a kivágott tartalmak, a rettentő buta AI és egyéb, a be nem váltott "szerepjátékok következő generációja" igéretbe tartozó dolgok hiánya, a bugok és egyéb ostoba megoldások - miatt nem volt akkora tüntetés és hiszti, azon túllépett mindenki, hiszen még a jelenlegi állapotában is élvezhető és kiválló lett a játék, mely ha nem is lett korszakalkotó, de bőven hozza és túlteljesíti a piac jelenlegi elvárásait.
Na igen, pontosan. Ha a mostani verziót kitolják early access-ként a kutyát nem érdekli, még örülnek is neki, hogy milyen jófejek a fejlesztők. De így... átbaszva érzi magát a többség.
"Már eddig is az lett a tendencia, hogy az igazi tesztelők maguk a vásárlók. Ezt a tendenciát emelte egy másik szintre talán a CDPR, ahol már a bétatesztelők is a vásárlók. :)"
Így működik az early access, talán kevesebb savazást kapott volna a játék, ha ezzel a modellel adják ki. Persze buktak volna némi pénzt, de összességében a refundokkal lehet nem is olyan sokat, és akkor jobban elnézi a vásárló is a hibákat, mert hát az early access lényege pont ez.
Ezért nem értem, hogy miért akarnak egy GTA Online copy-t csinálni a cybperpunk-ból. Mertha fizetős lesz akkor aztán a kutya nem megy még a környékére sem ezek után. Plussz volt pár NEM REPREZENTATIV survey, hogy content DLC-t vagy Multiplayer-t akarnak a játékosok. Éshát toronymagasan (90% körül) a DLC nyert. Senki nem akar itt majd multizni ezzel, mert ez a játék erre alkalmatlan!
Felesleges ennyit lovagolni rajta. Rpg-t csináltak nagy betűs rpg-t amiben valóban sok mindent az említett craft-loot részt és még sok mindent meg lehet csinálni jobbra. Mondjuk very hardon nagyon jól működik de egyszerű és nagyszerű. Azért nem érdemes lovagolni rajta mert ez rétegjáték lett. Lehet látni a videokat amiknek talán alapja is van ott a régi gta ütközés, rongálás video compare to CP 2077. Ezeknek az embereknek ez a játék sose lesz jó mert gta-t vagy vagy jobb esetben "csak" skyrimot vártak. Nem azt kapták. A videokon valóban nagyon "ütős" harcok voltak pl. Ők csak ezt fogták fel. Mondom ebben a topicban is voltak tagok bőven, akiket kicsit se érdekli amit ez a játék nyújt. Azt se tudják mit jelent a szó rpg. Ezért felesleges ezen lovagolni. Ahogy nézem megint emelkednek az eladási számok. De ez nem lesz soha olyan népszerű mint a gta.
Azt elfelejted hogy irgalmatlan pénzt tolt bele a lengyel kormány a stúdióba. Szóval nem arról van/volt szó, hogy azért adták ki mert elfogyott a pénz és gyorsan kell a bevétel, mert azt már az előrendelők megfinanszirozták. Szóval ez a rész nem valid!
Nekem kb 300-350 órám van benne. Elégedett vagyok a játékkal, látom a hibáit, látom hogy át lettünk baszva (nem kicsit, nagyon), többet vártam, nem groundbraking, de ennek ellenére szeretem! Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.01.26. 07:37:30
Egyetértek. Ahogy elnézem, az az emberek baja, hogy nem úgy csinálták a játékot, mint pl a Bethesda szokta, hogy nem szólnak egy szót sem, minden titok, egészen a megjelenés előtti hónapokig. Mondjuk nekik még úgy is sikerül túl nagyot mondani (pl. radiant AI, emlékszünk még rá?), viszont így teljesen kimaradunk a fejlesztés menetközbeni változásaiból. 2018-ban, két éve nyilván máshogy tervezték még a játékot, ez sem meglepő, egy rakás játék lett teljesen más fejlesztés alatt, mint aminek elsőre tervezték. Sok stúdió ilyenkor inkább hallgat és nem beszélnek, ami lehet, hogy jobb ötlet, de a helyzet az, hogy a CDPR nem EA, Ubi vagy Activision. Nekik nincs annyi pénzük, hogy megtehessék, hogy szépen csendben lesznek az egész folyamat alatt, nekik kell a marketing, hogy legyen hype és jöjjenek a befektetők. Mert a játékfejlesztés pénzbe kerül és amíg nincs kész a termék, addig egy forintot sem hoz. A munkavállalókat viszont fizetni kell valamiből.
Én elkerültem az ÖSSZES marketing anyagot, nem néztem meg az a 45 perces videót sem, ezért semmi csalódás nem ért. Ugyanezt tettem egyébként a W3-nál is, ott is csak 2 percet néztem meg az egész E3 anyagból talán, annyit, hogy tudjam, érdekelni fog. Ott sem ért csalódás.
A játék persze lehetett volna jobb is, ebben mindenkivel egyetértek. De a számok magukért beszélnek: van benne 100+ órám pc-n és series x-en összesen. Egy olyan játék sem volt 2020-ban, amiben ennyi időm lett volna, pedig ez decemberben jött ki, az év végén.
Igen, és rajtad kívül 15millió játékos meg egészen mást várt. ennek lehetetlen megfelelni, ráadásul az általad felvázolt igények jórészének kivitelezhetősége jelenleg konvergál a nullához, vagy csak olyan idő/pénz ráfordításával lenne megoldható, amit egyetlen kiadó sem fog finanszírozni. Ötletem nekem is lenne, mit látnék még szívesen a játékban, bizonyára őket sem kell félteni e tekintetben. 60dollárért kaptam 200+ óra élvezetes játékidőt. Nekem bőven jónak számít, sőt, nézzük már meg, hogy a hasonló árú játékokban legtöbb esetben ennek a fele sincs meg, mégsem okádják tele a netet az emberek.
Itt két probléma volt. 1. hype, 2. prev konzol kiadás. Előbbi az emberek hülyesége, utóbbi a kiadóé. Ha elszabadul egy hype train, abból sok jó nem szokott kisülni, mert az emberek olyasmit képzelnek bele, ami nincs, aminek egyenes következménye a csalódás. Csalódnak, a saját irreális elvárásaikban. Ez nem a fejlesztő hibája.
A trailer pedig nem kamu video, ha észrevetted volna, ott a felirat mindegyiken, hogy nem a végleges változatot mutatja és változások lehetnek a megjelenő változatban. A falon mászkálást is kivették, mert nem működött jól a játékban, ezt előre nem lehet tudni, csak ha már elkészült és összeállt a játék. Ez nem kamu, hanem így működik a fejlesztési folyamat.
Subnautica-t Early Access fázisban vettem meg, ott konkrétan a fél játék ki lett cserélve menet közben, olyan dolgok is, amiket direkt szerettem benne. Technikai okai voltak ott is. v1.0-ban már sehol nem voltak, ennek ellenére egy kiváló játék lett, és aki nem EA címként vette meg, az nem is hiányolta ezeket. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2021.01.26. 03:45:09
Mennyi időt vett el a kontent / asset ? HÁNY FRAKCIÓ VAN ?? HÁNY NYELVRE LEFORDÍTVA VAN HÁNY FRAKCIÓ ???
Ehhez képest a loot /craft rendszer ki sincs kidolgozva, csak kb abszolút reális minimumra. Ebből olyan survival rpg-t lehet kerekinteni , és olyan assetekkel hogy őőőőrület. Ráadásul én a helyükben megmakacsolnám magam a Sonyval és csinálnék saját hardwaret , úgy be lehetne szopatni a 7nm megrekedt zajgép konzolokat hogy a fal adná a másikat.
ezek tiszta microsoft teams mert a win10 a példa brutális hibák vannak és születnek ha patch jön ki.
Úgy legyen, bár az 1.1-et is sikerült megint túl korán kiadni, csak mert beígérték a januári megjelenést. Lehet, hogy nem kellene dátumozni náluk, hanem a blizzard féle "its done when its done" elvet vallani. :)
a fejlesztők ha innen vagy a nexus rol kukáznak 10x hamarabb kész a játék.
na végre a módolok eljutottak a lang problémához is lang probléma megoldás azért haladnak már Utoljára szerkesztette: mumoka 2012, 2021.01.25. 17:22:31
Ezek közül egy rakás dolog tudatos döntésként maradt ki a játékból. Ettől nem lesz bugos béta vagy mi, csalódás, az lehet, de attól ez még nem bug. Ezeket feltehetően nem is fogják már visszatenni a játékba. Én az elvárásaimat szinten tartom. Még emlékszem rá, amikor a Dragon Age Originst elsőnek úgy promózták, hogy képesek leszünk "enslave nations with necromancy" meg full multi a single mellett meg társai. A végeredmény ehhez képest egy lineáris szingli rpg lett, ami nagyon jó a maga nemében, de csalódás ahhoz képest, amit ígértek. Ettől még az egyik legjobb játék, amit a Bio valaha csinált.
Szerintem te nem elég kritikus szemmel játszol. :) Amúgy a korábbi írásaiból ítélve neki nem csak az általad említett bugokkal van gondja, ahogy nekem sem. Azok csak zavaróak, vagy akár még viccesek is lehetnek. Még azon is röhögök, hogy meztelenül jövök megyek a nomádoknál a végén vagy dupla napszemcsiben szállok fel a dombtetőn csak rám váró 213-as járatra (amivel vélhetően visszamegyek a városba...miután a kölyökkel elautókáztam egy elég unalmas átvezetőkkel tarkított úton a "galambdúcba" :D)
Azonban ha végignézem a két évvel ezelőtti kamuvideót, akkor már értem, hogy mire vártam, és kicsit átvágva érzem magam. :)
Ettől még jól szórakoztam majd' 200 órán át, tetszettek a zenék, némelyik jármű is, a hangulat, a sztori egyes elemei, az a fajta "őrültség", ami pl. tetten érhető a legújabb Wolfenstein szériában is (a Deus Ex kissé sivár komolyságával szemben) stb. de valahogy mégse áll össze az egész egy egységes komoly valamivé, nagyon sok a zavaros játékelem, zavaros, kusza dolgok, amiket fejben össze lehet rakni ugyan, de nem mindenki szeretne ezzel küszködni. :) Amíg jelenleg nincs se több, se jobb cyberpunk fronton, ez van, ezt kell szeretni...de hadd ne kelljen azért megsimogatni a fejlesztők buksiját. :) Utoljára szerkesztette: hykao, 2021.01.25. 14:29:24
AAA címről van szó, többszáz fejlesztőről, és a világ jelenleg legtöbbe került, és kiadott játékáról. Annak a cégnek, amiről írsz, 20 alkalmazottja van, és ebbe a létszám adatba lehet beleszámít még a könyvelő, a pénztáros, a takarítónő, de még a közértbe kiküldött kifutófiú, esetleg a gépelni sem tudó, de jól szopó főnöki titkárnő is. :) Nagy ígéretek mindig vannak, csak a CDPR esetében rendelkezésre is állt a lehető legtöbb idő, pénz, munkaerő stb. Még állami támogatást is kaptak, ami nem annyira jellemző ilyenfajta játékoknál. Tehát hihető volt a sok ígéret, főleg, hogy olyan rég vártak sokan valami ilyesmire... Hatalmas kampány volt-van, kecsegtető prezentációk, drága hollywoodi színész, csecsebecsék, limitált dedikált konzolok, könyv, új szerepjátékok, neves szerzővel a témában stb. stb.
Na ehhez képest talán ez egy új szintje a béta szerű állapotokban megjelenő játékok műfajának. Steamen is meg máshol is vannak hangzatos igéretű termékek, de még egy Média Markt videojáték turkálójában is, kézbe véve egy-egy tokot meghökkentő játék ismertetőket lehet olvasni. Anno valaki külön sorozatot csinált a témából, Rossz PC játékok címmel, és nem egy játék magyar felirattal vagy szinkronnal volt kapható, hangzatos ígéretekkel a dobozán. Ám ezeket senki nem vette, nem vehette komolyan. Egyrészt az áruk miatt, másrészt pedig mert lehet a Média Markt turkálójában hallottál róla először. :)
Nem akarom elrontani a kedved, de épp most vittem végig a legújabb peccsen next gen konzolon (is) és egy CTD nem volt, egy t-póz nem volt, minden küldetés befejezhető volt. Ennél jóval bugosabb játékok is vannak jelenleg is a piacon, feltehetően játszol is velük te is.
"Nem volt még játékuk ami megjelenés után 2 éven belül vállalható lett volna"
Miért játszana bárki egy bugos bétával, akár jól fut akár nem? Majd év végén ha játék lesz belőle, talán elővesszük újra. Én nem fogok 80 euróért a fejlesztők helyett bétatesztelni. Addig meg van ezer más jobb játék. Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2021.01.25. 13:46:36
Ego az más tészta. Nem volt még játékuk ami megjelenés után 2 éven belül vállalható lett volna :)
Mostani gen konzolon tökéletesen játszható a játék. Még nem jelent meg a next-gen patch, de jelenlegi állapotában is 60 fps ps5-ön. Ha ps5-öd van, szerintem felesleges márciusig várni a next gen patchre. Ha lesz is benne RT konzolon, kizárt, hogy 60 fps-sel együtt lenne, és ha választani kell, hogy 60 fps v ray tracing, akkor 60 fps sokkal jobb.
A CDPR nem emelt semmit sehova. Volt egy nagy hírverése és emiatt nagyot is bukott. Itt-ott. Nyugodtan keress rá az X Rebirth-re. A megjelenés után pár héttel 3000 Ft-ért vettem meg a CD Galaxistól, olyan állapotban került ki. Az X4 Foundation-t már nem is forgalmazták. Az Ego ugyanazt eljátszotta, mint Rebirth esetében. A fanatikusok azért elvoltak vele és beletoltak pár száz-ezer órát. Konzolra mind a kettőt szánták, de a mai napig nem jelent meg egyik sem, mert nem üti meg a mércét.
Kíváncsi leszek, hogy tényleg megjelenik e a Cyberpunk PS5-ös verziója márciusban. Még jó, hogy nem vettem meg elővásárlásban.
Ez a játék inkább béta állapotú, a kiadáskori állapotokat tekintve. Már eddig is az lett a tendencia, hogy az igazi tesztelők maguk a vásárlók. Ezt a tendenciát emelte egy másik szintre talán a CDPR, ahol már a bétatesztelők is a vásárlók. :) Ám még ezzel sincs feltétlenül baj, illetve máshogy fogalmazva egy dolog, hogy nekem vagy neked mi tetszik, vagy mit tartunk komolytalannak, amennyiben a vásárlók nagy része ehhez igazodik, erre van igénye, ezzel is megelégszik, akkor ez lesz a jövő.
Nos végülis gondoljunk bele, hány akár majdnem elkészült játék ment a süllyesztőbe korábban. Ha tudták volna a valóságot, a játékosok nagy része - akik teli árakat fizetgetnek egy játékért PC-n vagy konzolokon - valószínűleg így is inkább akarták volna a játékot most, mint két év múlva, vagy kitudja mikor, vagy soha. Összességében a bugokon, mivel a legtöbb nem egy állandó, végzetes bug, jól lehet szórakozni, elröhögcsélni az első idegeskedések után.
Én akartam volna inkább minden egyes új béta fázisban az aktuális Duke Nukem Forevert, még pénzért is, mint azt, hogy végül 14 vagy hány év után jelenjen meg (bár aki játszott anno a 3D-vel, az már csak nosztalgiából is élvezheti...) egy többszörösen kasztrált, megjelenéskor már (2011 talán) kissé korszerűtlen játék.
Aztán amíg nincs egy műfajban olyan szintű kínálat, hogy el tud válni a szar a víztől, addig sajnos uborkaszezonban még a szar is jobb a semminél. :)
A sci-fi talán még mindig ilyen műfaj a játékfejlesztésben. (a cyberpunkot is ide sorolom) Lehet, hogy elkerülte valami a figyelmemet, illetve tudom, hogy vannak főként indie kezdeményezések egy ideje a komoly(an vehető) sci-fi műfajban, ám valahogy amennyire élvezni tudok egy ilyen témájú filmet, addig ugyanennyire találom időről-időre, trendről-trendre az ilyen játékokat - kevés kivételtől eltekintve - kissé érdektelennek, nem olyannak. Tévésorozat szerűnek talán. Valahogy nem teremtődik ezekben meg az az atmoszféra, ami a kiemelkedőbb filmes alkotások esetében megvalósul. Még egy 2001 Űrodüsszeia is valahogy figyelemre méltóbb a szememben, annak ellenére, hogy több, mint 50 évvel ezelőtt készült, mint egy hmm hirtelen nem is tudom milyen sci-fi játékot említsek...
Nem béta tesztelők kellenek oda, hanem tesztelők. Béta tesztelő: konkrét bétát tesztelő külsős emberek. Tesztelő (QA): belsős tesztelő aki a project egész időtartama alatt dolgozik a projecten. Tuti vannak tesztelőik. És 99%-ban biztos vagyok benne, hogy kb 100.000 bug van a JIRA-ban (vagy Bugzilla, Mantis, QC, akármi). Csak sajnos nem ezek a prioritások. A Devek tudják, a tesztelők tudják a lead-ek tudják... a fejesek pedig leszarják. Ez ilyen. Ezért lett szememben a CDPR egy komolytalan banda. 1x ugyanezt eljátszották a W3-al ott ingame kértek bocsánatot. Most eljátszották a CP2077-el ugyanazt. Ezek után senki nem fog hinni nekik. Aki meg mégis előrendeli a következő játékot 5 év múlva (W4) az meg egy barom. A Covid csak egy alibi kamu duma. Igen megnehezíti, de a mi cégünk ami nem szaros 500 fő hanem több mint 1000 (vilgászerte több 10.000) kb 1 hét alatt állt át. És a legtöbbeknek az iparban ez sikerült. Szóval ez BS. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2021.01.25. 11:50:36
Nem pár van benne, hanem megszámlálhatatlan. Szinte mindegyik küldetés neve (vagy címe?), valami utalás. Nyilván ezek kiötlése nem vesz annyi időt igénybe, mint a tényleges egyéb munka. Az is lehet, hogy ezzel egy olyan ember foglalkozott, aki mással nem is tudott volna. (Bár a tetőn galambbal törökülésben ücsörgő halott Roy Batty kétlem, hogy 10 perc alatt meglett volna az ötlettől a teljes megvalósításig...apropó a Roy Batty-t alakító - ma már sajnos halott - színész egy másik nem is olyan régi, ráadásul Cyberpunkosnak mondható játék főszereplője, érdemes azzal is elbíbelődni, amíg jön valami normális folytatás, vagy DLC ehhez) És nem az a baj, hogy vannak, hanem, hogy túl sok idő ment el bizonyos dolgokra, más egyéb, fontosabb dologra meg nem maradt. A bugok felfedezésére lennének a béta tesztelők, persze ha lett volna idő effajta tevékenységre...hisz kamuvideókat nem lehet bug tesztelni. :D Azt is megértem, hogy nem voltak felkészülve egy zászlóaljnyi ember irányítására, összehangolására. Az is lehet, hogy ha nincs a covid, akkor meglehetett volna pont az a plusz idő, összehangoltság stb., ami már elég lett volna egy teljesebb végkifejlethez. Viszont ettől még a lényeg nem változik - sok idő ment el mai léptékkel (amikor évente-kétévente kiadnak pl. egy Assassin's Creed-et...) és sok pénz lett elköltve (a legtöbb eddig...) egy félkész, bizonyos tekintetben ragyogó, más tekintetben viszont silány hmm valamire. Nem lehet így az egyszeri játékos felhőtlenül boldog a megvásárolt termékével (termékeivel - ha idevesszük a megannyi cyberpunkos cimkézett csecsebecsét) - bár igaz a felhőtlen boldogság nemigen összeegyeztetheő a cyberpunk érzéssel. :)
Kicsit azért úgy érzem magam, mint az átbaszott indián, akinek csillogó üveggyöngyöket kínáltak szép szavakkal, mosollyal aranyért cserébe. :D
Egy easter egg berakása kb 10 perc. Modellek megvannak, csak be kell rakni és a szöveget megirni. EGy komolyabb bug kijavitása és újratesztelése napok. Szóval Az hogy van benne pár easter egg az semmi.
Elvileg azok mennek, de sokan visszaváltották, mások meg meg sem vették. Ez last genen érthető, de ps5-ön pl. teljesen játszható, 60 fps, olyan mint series x-en. És most azok sem tudják store-ban megvenni. Óriási bevételkiesés és nagy presztízsveszteség.
Állítólag az összeladások 80%-át, főleg december hónapban a PC-s verzió adta. A kifutó konzolokon a játék már így sem a csoda kategória látványvilág tekintetében, ha ezt tovább nyirbálják mi lesz annak a vége... Nem tudom azt sem, hány olyan ember lehet, aki megvárja, hogy a hírekben azt olvassa, már jól fut a játék PS4-en és Xbox One-on, bugok, grafikai hibák is eltűntek. Kérdés egyáltalán lehetséges-e ezt a szintet elérni reális ráfordítássokkal számolva... Aki akarta, már lehet végigszenvedte a hibákkal együtt. Én inkább a jövőre fókuszálnék, és az érdeklődést fenntartó, kevésbé összecsapott hatást keltő, sztori orientált DLC-kre. pl. Jackie krónikák, vagy Rogue felemelkedése, Kristálypalota kalandok, vagy mittomén, esetleg a szovjetekkel valami, ha már egyszer a két szovjet keresztneve ugyanaz a játékban, mint a "Foglalkozásuk: Amerikai" c. sorozatban az eredeti orosz neve a kém-házaspárnak - Mihail és Nagyezsda.* ...de persze nem vagyok ijedt szemmel, hülye hajjal magyarázkodó társ-alapító. Így nem tudhatom mi folyik a boszorkány konyhájukban. :)
* A fordításban sok más mellett rohadt zavaró, hogy MEGINT és SOKADJÁRA képtelenek fordítók az orosz tulajdonneveket normálisan magyar helyesírással - ergo orosz kiejtés szerint - leírni...
UI: Amúgy a megszámlálhatatlan easter eggekre, küldetés cím utalásokra (nagyrészt zeneszámok) fordított idő és energia tiszteletet érdemlő (lenne - persze utóbbiak csak angol nyelven játszás esetén - ill. ha a játék rendesen összeállt volna végtermékként egy egységes egésznek értékelhetővé, így inkább csak hiábavalóságokra elfecsérelt idő...még akkor is, ha a félkész állapotnak is lehet egyfajta bája, a játékelem töredékek fejben összerakása is lehet sokak számára egyfajta időtöltés... :P) Utoljára szerkesztette: hykao, 2021.01.25. 09:27:02
Igazad van. a 8 milliós előrendelésnél 60-40 volt PC javára. A maradék 5 millióról nem találtam hivatalos infót!
Konzolon van a botrány. Amiatt mennek a perek, a hiszti, a hatósági vizsgálatok stb. Szóval megértem őket. Egyébként szerintem az arányok sem ezek, több konzolos játékos van, csak esetleg pro-n vagy one x-en, ahol azért játszhatóbb. Next genen tökéletesen játszható a játék, most vittem végig series x-en a pc után és egy crash sem volt, minimál vizuális bugok voltak, t-póz sem volt., Az új patch hozta ott is a Takemura telefonos bugot, de korábbi save-vel tudtam javítani.
(most már csak 22 szintet kéne grindoljak, hogy a secret endinget meg is tudjam csinálni ... uh..)
Last gen-t el kéne felejteni. Senkit nem érdekel. A játékosok 80%-a PC. Most a 20% konzolos tetven rugóznak??? Idióták!
Gondolom azok azon dolgoznak inkább, hogy a ps4-en is menjen 30 fps közeli szinten, crash nélkül. Hogy visszakerüljön a store-ba. Az nyilván fontosabb.
Fanyalgás, ezt a fajta PC/konzol+ monitor/TV hardwaret ami most van, ezek kimaxolták , ferde szemmel néztem a szenttéavatásukat meg adakozós "megachurch"-nek aposztrofáltam :DDD , de úgylátszik tényleg különb fejlesztő mint a legtöbbje.
Én még nem mertem patch-elni. Várok pár napot, hátha tolnak egy hotfix-et valamikor.
az új patch nekem se megy vissza kellet tenni az Cyberpunk.2077.Update.v1.06-GOG ez megy rendesen .
Énis. Elinditom, beállítom és megy egész nap... Kényelmetlen de kit érdekel... Legalább nem crash-el... (egyeseknél a patch összeakad modokkal és indulás helyett szétfagy a retekbe a game...)
Nálam sem jegyzi meg a kezdetek óta, csak akkor, ha a redlauncher nélkül indítom. Ekkor viszont nincs achie, steam overlay, stb. Úgyhogy maradt a minden indítás utáni default-ra kattintás a nyelvnél, ekkor behozza a steames alap magyar nyelvet és kész. Már teljesen megszoktam :)
A vicc az, hogy GFNowon keresztül viszont egyből magyarként indul, vagyis a szinkronizáció során ezt az adatot kapja meg tőlem, így a ludas tényleg a redlauncher.
Felesleges, mert a patchelésnél a fájlban a buildId is változik. Utána abból meg kavarodás lehet ha a régit rakod vissza a cmd megoldással. Patchenként az a pár másodperc amíg átírod nem vészes. Persze jobb lenne ha nem kéne ezzel vacakolni. De ez van jelenleg.
A GOG verziónál megoldás a nyelvbeállítás elfelejtésére: nyisd meg a játék gyökerében a goggame-1423049311.info fájt (sima szöveg fájl), és ezt a részt írd át ilyenre: "language": "Hungarian", "languages": [ "hu-HU" ], Lemented és ezután mindig magyar felirattal és kezelőfelülettel fog elindulni. Patch után visszaáll angolra, de akkor majd átírod megint. Ennyi.
Viszont a nyelvbeállítást még mindíg nem jegyzi meg....
Nekem megjavította, hogy azt az autosave-et visszatöltöttem, amikor Takemurával felvettem ezt a küldetést, aztán kint vártam 24 órát a hívásra és utána csináltam csak azt, amit amúgy ebben az 1 napban kellett volna.
Általános hiba, nem nálad van a gond, a patch hozta be ezt az új agyrémet :) Van egy kacifántos megoldás rá, próbáld meg, hátha... Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.01.23. 18:29:55
TAA homály nem kiküszöbölhető nagyobb felbontással, mindig lesz egy távolság amin túl "beleeszik" , de pl. hajba közelről is beleeszik , és ha több pixeled van mint amennyit az emberi szem felbontása kíván az egyrészt supersampling, másfelől meg onnantól kezdve le is esett az effektiv felbontás ha a TAA beleeszik.
Bízzunk benne hogy egyszer kioptimalizálják.
Utoljára szerkesztette: Sir Cryalot, 2021.01.23. 15:09:50
Ez a patch nálam valamit nagyon keresztbevágott. Bármelyik mentésemet töltöm be, rögtön a load után Takemura hív telefonon (azzal váltunk el anno, hogy infót gyűjt és majd hív), V persze fogadja a hívást (kezdettől fogva bug, hogy mindenképp felveszi a telefont V, felesleges a megjelenő "nyomj T-t a hívás fogadásához" üzenet), de Takemura nem szól egy szót sem, csak látom az arcát a kis képben. Lerakni nem tudom, a telefon menüt nem tudom behozni T-vel, de a legnagyobb gond, hogy semmilyen interakciót nem tudok csinálni (mellékküldetés), mert a játék szerint vonalban vagyok. Esetleg az lehet érdekes, ha olyan mentést töltök be, ami még ez előtt a Takemurás küldetés előtt készült, de még ha működik is, közben sok óra gameplay belement. Másnál van ilyen jelenség és meg tudta oldani valahogy?
...tippre, amelyik küldetés bugos volt és úgy szerepel annak az állapota a játékos mentésében, az úgy is marad az esetleges quest fix után is, ha csak nem egy egyszerű, a mentéstől teljesen független scriptről van szó.
pc a Cyberpunk.2077.Update.v1.1 behalt a játék bugos a patch xd.
Hát igen, magyarázat az mindig van. :) (nem rád értem...)
Na amúgy a Space Oddity nekem még mindig ugyanolyan állapotban van. A városban jelzi a föld alatt (ahová nem lehet lejutni) a csomagot. Patch óta új bug is van. Nem random, hanem fix. Visszatöltés után is ua. volt a helyzet. A(z eredeti) lakásom liftjében nem látni semmit, a vezérlő érintőpanelt sem, valami furcsa átláthatatlan arany "köd" révén. Már közeledve is látható, belépve sem lesz jobb a helyzet. Nagy nehezen valahogy találtam egy olyan betekintési szöget, ahol egy résnyire láthatóvá vált, így ki tudtam jutni. Már azt hittem az újabb patch-ig a két emeletnyi mozgástérben ragadok...
A #4229-ben kérdezettekre esetleg valakinek valami infó?
Hurrá. :) 1.1-hez képest soványka a méret, és a javítási lista. Sebaj, lehet azért, mert már kevés javítani való van. :) Xbox One X-en nálam 16,56GB a méret. Space Oddity küldetésre kíváncsi leszek, a lista szerint javításra került. Utoljára szerkesztette: hykao, 2021.01.22. 23:43:48
Ezen gondolkodtam én is, hogy lassan letelik az a 10 nap valahogy, nem?
MÁS: Ki az a Doktor Paradox? Az egyik fajta töltő képernyő alatt nyomatja a szöveget. Honnan került az is hirtelen elő? :) Vagy volt korábban, csak nem emlékszem? Aztán a játék alatti menüben középen fent van a három nagy ikon vagy kép, nem is tudom minek nevezzem. Az első 90%-on áll. A másik 60, harmadik 40. A Panam-Judy vég alatt utóbbi felment 60%-ra. Minden mellék küldetést kilőttem, kivéve az autók megvásárlását és a kék színűeket. Mit szimbolizálnak pontosan a % számok, illetve, hogy lehet feltornászni maxra őket? Nem teljesen világos nekem ez a rész sem. :)
Ráadásul úgy veszem észre hogy 16X AF-el jobban előjön az SSR szemcséssége is ami miatt azt is fel kell tekerni jobban, mert elkent felületen jobban szemet szúr , mintha eleve szemcsés amaz , ráadásul 1X AF-el több magasfrekvencia marad amiben elvegyülhet az SSR, és amikor még SSR-ből kevés minta jött be akkor is jelen van és ott tud lenni ahol kell.
Erről történetesen van infóm és sokat foglalkozom a témával (ez a lassan összeálló kép téma a specialitásom ) , és az a nagyb... helyzet hogy a 16X AF homályosabb mint az 1X AF mert akkor kétszer van szűrve (Nem cyberpunk) No AF, TAA:off
Jó volt az a beismerés hogy elhitték hogy skálázódhat LEFELÉ az engine :D
De persze ez a valóságban nem szokott megtörténni ,hogy visszafelé optimalizálunk (wtf :D ), hanem ha adott egy nagyon pörgős engine arra rá lehet engedni újabb és újabb szeletét komplexitásnak amíg meg nem fekszik. Visszafelé-menet nem lehet"visszabontani" szeletenként.
Az emberek meg hülyék , láttam rá van feszülve a 201x night city target renderre hogy ez most jobb :D
amikor abban per object shadow technika van , (az kb local shadow psycho 16x lenne ebben) , ez meg ilyen instance-hegy :D .
Majd lesz jobb, árulhatnának kalapkabát meg karóra helyett használható úgymond "cyberware" -ket is , határ a csillagos ég.