Ez amiben bízok egy kicsit 2014-ben jön a DA3 is. Az EA-nak nagyon szabad kezet kell adjon a Biowarenak ha azt akarják legalább egy kicsi esélyük maradjon az Obsidiannal meg a CD projekt-el szemben nyerni az rpg kategóriában. Ez még fénykorában levõ Biowarenak is nagy falat lenne a 2014. :) Bár szerintem nézve az infokat aBioware valószínû a Bethesdahoz hasonlóan átnyergel a konzolokra. És ha szerencsénk van kapunk egy gyenge portot.
Nagyon város :) Úgy néz ki ez a cég valamennyire pótolni fogja a kiesett Bioware-t :) 2014 nagyon jó év lesz jön az Obsidian játék meg ez. :)
mondjuk most befizeted, de lehet, hogy csak 2-3 év múlva lesz játék belõle. de amúgy nem rossz ötlet, ha havonta befizetsz egy-egy játékra, egy idõ után minden hónapban olyan játékkal fogsz játszani, amivel igazán szeretnél is. aztán hogy hogyan sikerül a fejlesztés, az már más kérdés :)
nem csak a PC-s játékiparé... tudtommal különbözõ találmányokra, filmekre, stb-re is lehet gyûjtést indítani rajta
Itt most kicsit más a helyzet, ez egy kickstarter project, nemrég volt egy cikk itt az sg-n is errõl az üzleti modellrõl. Szerintem ez a modell a PC-s játékipar egyik legésszerûbb húzása: az a lényege, hogy a fejlesztõk felmérik hogy van-e igény a játékra az által, hogy meghatároznak egy összeget, amit össze kell szedniük a project finanszírozására egy bizonyos idõ alatt. A Shadowrun esetében ez 400000 dollár volt. Ehhez képest majdnem 2 millió dollár jött össze a projectre. Minél nagyobb összeggel támogatod õket, annál több extrát kapsz majd a játék megjelenésekor. Ez lehet plusz játékbeli tartalom, valamilyen extrákkal megpakolt tiszteletpéldány a játékból, betekintés a "kulisszák mögé", akár a fejlesztõkkel is találkozhatsz, illetve magad is bekerülhetsz valamilyen formában a játékba, akit izgatna az ilyesmi. A lényeg az hogy ha nem jön össze a kitûzött cél a meghatározott idõ alatt, akkor mindenki visszakapja a pénzét, ergo egy ilyen projectet nem lehet lelõni ha már egyszer elkezdõdött a fejlesztés, mert abból jó nagy botrány lenne. A játék pedig így ugye garantáltan sikeres lesz, senki sem kockáztat semmit.
#9 Én sosem próbáltam ki azt a sz*rt, elég volt pár videót megnézni róla. Egy Deus Ex-féle megközelítés adta volna magát, de hát elbaszták. Amúgy a Shadowrun Returns elsõ fundraiser videójában Jordan Weisman is kitér erre a mellényúlásra, a Shadowrun PC-játék producerét dobálják meg jelképesen valami nemtommikkel. Azt is elmondja hogy azért vásárolta vissza a saját játékának a licence-ét, hogy végre egy a brandhez méltó játékot készítsenek. Amúgy Brian Fargo-é a project, akit szerintem mindenki ismer aki PC-n játszott a legnagyobb kalandjátékokkal anno.
Interjú közben látott könyvillusztrációk sem a 2. kiadásból vannak Szerintem azoknak volt a legjobb hangulata. Attól hogy lett rá pénz nem biztos hogy elkészül. Emlékszek még arra hogy , '99-2000 környékén a WoD Werewolf rpg-bõl is elkezdtek pc játékot készíteni. Sõt még a játék intrója is kint volt a neten...
Hát az valószínû hogy nem, lényegében az újkori CRPG-k és a kártyajátékok miatt van az hogy ma már sokkal kevesebben játszanak klasszikus papír/kocka alapú rpg-t, mint akkoriban. Majd ha elkészülök az idõgéppel visszamegyek és hozok egy zsákkal a '90-es évek hangulatából :)
Jah vicces is lenne egy wired mátrix a 2070-esévekben Igen a CP settingjét is a kicsivel távolabbi jövõbe kéne helyezni, a Shadowrun a 2nd edition óta mindig az egyre távolabbi jövõben játszódik.
Többszáz megás háttértár :D 2020 '90-ben még távoli idõpontnak tûnhetett, de ma már elég közel vagyunk hozzá, eljárt a setting és a játékrendszer felett is az idõ.
Shadowrun szabályrendszer-ügyileg is "fejlõdött" azért az elmúlt évtizedekben, a negyedik kiadásban pl a mátrix már wlan-on alapul..
rá fér egy kis upgrade a Cyberpunk-ra is, amennyire rémlik, a komolyabb gépek között szerepeltek a "többszáz megás" háttértárral rendelkezõ gépek :D
Végre kezdenek újra elõkerülni a '90-es évek rpg-nagyágyúi. Lesz Shadowrun is, Cyberpunk is. Ha lesz ebbõl CE, tuti megveszem.
péntek esti véres testek :)
Cyberpunk - jön a CD Projekt új RPG-je!
Nem csupán mûfaji besorolásról van szó: tényleg Cyberpunk névre hallgat a CD Projekt vadi új szerepjátéka, mely az azonos címû, papíralapú RPG-re épül. A futurisztikus jövõben a társadalom elvesztette emberségét, reális és brutális utópia ez, a stílus hamisítatlan védjegyeivel.
A nyolcvanas évek végén született meg a Cyberpunk 2020 nevû, papírral és dobókockával játszható szerepjáték, mely mindmáig a mûfaj úttörõjének számít. Cyberpunk címekbõl hiány van manapság, a lengyel brigád kellõ hozzáértéssel, a The Witcher 2 tapasztalatával a háta mögött nyúlt a rajongók által kedvelt témához. Pár órával ezelõtt zajlott le a CD Projekt elõ-E3-as konferenciája, lássuk a részleteket!
A játék designere ugyanaz a Mike Pondsmith, aki az eredeti, papíralapú szabálykönyvet is megalkotta, s már egy éve a CD Projektnek dolgozik, hogy a videojátékos kivetülés hû maradjon az alapokhoz. A cég társalapítója, Marcin Iwinski megígérte a játékosoknak, hogy a Cyberpunk hûen ötvözi a The Witcherre jellemzõ gazdag részletességet, komplex és izgalmas történetet a non-lineáris élménnyel. Súlyos szavak ezek, reméljük ismét remek produktumok kapunk felebarátainktól. Számos egyedi karakter közül választhatjuk ki a nekünk megfelelõ fickót - lehetünk vérszomjas zsoldosok, vagy ravasz hackerek is ebben a megavállalatok által uralt Földön, s rengeteg kibernetikus implantátum közül választhatjuk ki a nekünk megfelelõ darabot, a halálos fegyverekrõl már nem is beszélve. A világ pedig magáért beszél, ahogy Pondsmith elmondta, büszke rá, hogy egy igazi cyberpunk játékot alkotott meg két évtizede, aminek több mint 5 millió rajongója van világszerte. Most találta meg a megfelelõ csapatot, hogy a Cyberpunk játék végre átalakuljon teljesen digitális formátumúvá. Az biztos, hogy a mûfaj rajongói számára jelenleg nincs jobb alternatíva a piacon, a kiadók félnek a stílustól, a CD Projekt viszont mindig is adott a minõségre, így joggal bizakodhatunk. A címet egy új csapat fejleszti a stúdión belül, de számos The Witcher veterán is csatlakozott a projekthez.