Amúgy időről időre ugyanazokat beszéljük itt át (tetszik, nem tetszik, RPG kitérő), sok-sok hosszú kommentben. Valaki esetleg az 1.5-ös (egy ideális világban ez lenne az 1.0, nemde? :D) érdemi újításairól? Új konzolokon, hogy fest a dolog, valaki poróbálta? Én nagyon vennék amúgy már egy Series X-et is, de 300 ezerért nem szeretnék. :) Előrendeltem a Steam új csoda masináját még tavaly, ahogy kézhez kapom, írok, hogy a valóságban is tudni fogja-e az új megjelenésű AAA játékok teljes pompában futtatását. (vannak kétségeim...)
Állítólag az új kecókban lehet gitározni, zenét hallgatni és most már nem csak macska, hanem egy hüllő is lehet háziállat. :) Valaki a kibővített kapcsolat ábrázolásról, személyes tapasztalat? (az alanti szelfi küldést olvastam)
Egy konkrét kérdés: férfi karakterrel lehet Kerryvel is kapcsolatot kialakítani? :) Utoljára szerkesztette: hykao, 2022.02.27. 10:06:47
Majd kiderül. Épp most csinálom a panam szálat új végigjátszással... Bár én Judy-t jobban szeretem.
Ha régen 1/4 mai áron normális játékokat lehetett kiadni, akkor nem kevéssel többért lehetne ma is jól működő készterméket kapnunk és nem a pre-alfa változatokat, hogy majd a kedves végfelhasználó tesztelje, jelentse a hibák özönét, amiből talán majd kegyeskednek párat megjavítani, évek alatt, ha akkor még érdekli a kiadót a projekt. A legolcsóbb a készítői oldalról (is) az volna, ha a kiadáskor már egyben lenne a cucc és az esetleges új hardverekhez-szoftverekhez igazításon kívül nem is kéne a kiadást követően erőforrásokat "költeniük" a játékaikra. De ettől napról-napra egyre távolodunk vmiért...
Tanítsák ki, majd alkalmazzák is a megfelelő szakembereket a fejlesztőkörnyezetek hatékony üzemeltetésére - megtérülő befektetés - és itt nem a faszbukra&tsai-ra gondoltam, hogy már a megjelenés előtt tudjanak teljesen valótlan a terméket minden ok nélkül hype-poló bejegyzések garmadáját elhelyezni a bérmunkások. Tegyenek rendet a teljesen inkompetens felső vezetésben - hát még ez... - és máris megtették az út jelentős részét a játékipar régi dicsfényének visszaszerzésében. Lehet, hogy a terméken élősködő, azt jócskán megdrágító harmadik kezek számát is meg kéne vágni és ekkor lehetne igazán, érdemben olcsósítani a végterméket - meglehet, hogy nem a tőzsdét kéne remegő lábakkal figyelni, hanem a készülő játék körül segédkezni - , de ez már a fejlesztők-kiadók és tulajdonosaik (meg az egyre elnyomottabb és jogfosztottabb társadalom) megoldandó problémája.
Ja, hogy ez nem érdekük a kiadóknak, fejlesztőknek?! De miért is? Hát a teljesen lezüllött vásárlói réteg miatt, akik még nagyobb lejtmenetben vannak, mint maguk az általuk ekézettek, mert a legutolsó, minősíthetetlen szart is előrendelésben veszik meg és az objektivitásukat teljesen félretéve, pártcsatározássá züllesztik az amúgy szót sem érdemlő bug-halmazokról való véleménynyilvánítást is. Amíg minden szarért extra felárat fizetnek ki, egymást taposva az "emberek", addig nem is fog megváltozni a játékipar (sem)!
Azért az indie rpg-k közel sem pixelvadászok. Jó ötleteik és több szív van bennük néha, mint a nagy kiadók játékaiban és grafikailag sincsenek olyan durván elmaradva. Mondjuk az RPG-k sohasem a grafikáról szóltak szerintem. :)
Nem tudom, de a regi nagyon mar abszolute nem jelentenek garanciat arra, hogy jot is kapunk, nem csak "nagyot". Nezd meg a KCD-t, szerintem az utobbi evtized legjobb szerepjateka, meg akkor is, ha elegge behatarolt es ujrajatszasi faktora szinte nulla, de ott aztan tenyleg mindenre figyeltek.
Pixelvadaszattol en szemely szerint irtozom, mert bar nagyon regen c64-en kezdtem es a mai napig eloveszem a masinat/emut, plusz a gog konyvtaram is dugig van az elmult evtizedek jatekaival, de.... Mas szamomra, ha retro valami, azokat imadom, meg az, ha 2022-ben jon ki szandekosan pixelesen. Ott van Schafer TP-je, az meg a Valheim volt az egyetlen kivetel, amire azt mondtam, oke, ez meg belefer, elobbi a hagyomanyok, utobbi a latvanyvilaga miatt, de a tobbi nalam mar a steam ajanlasokban is tiltva van :) (kiveve a remegyszeru menedzser jatekokat (gladiator menedzser, stb.), melo kozben azok johetnek) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.02.26. 13:57:22
Egyebkent mi az ujrajatszasi indoka a CP-nek, ami miatt esetleg tenyleg maskent alakul valami a jatekban?
Mert az, hogy no vagy ferfi karaktered van es igy kulonbozik a love interest, oke. A harci stilus a jatekos dontese, a vilag attol meg allando, hogy aaz adott ellenfeleket settenkedo cyberninjakent vagy e vagy tagbaszakadt brutekent puszta kezzel vered agyon. Az eredet/szarmazas minimalisan jelenik meg - ez kurvara kihagyott ziccer sajnos -, a jatekban, a vilag 99.9%-a le se szarja, hogy ki vagy/ki voltal ha vegere ertel az elso 20 perces tutorialnak. Meg csak bandak sincsenek, ahova csatlakozva a tobbinel ellenseg leszel, mert az is adna egy kis szinezetet. Mit hagytam ki? Kihagytam valamit? Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.02.26. 10:04:21
Az meg hagyjan, de a DA4 uj kreativ vezetoje/igazgatoja (? - fejbol meg nem mondom a poziciojat) a kinevezese ota twittelt 5-ot, abbol 4 a Texasi esemenyekkel foglalkozik, ami szep es becsulendo, de valahol meg inkabb elorevetiti, hogy minden folyik a Biowarenel, csak eppen ME1-2 vagy DA1 szintu jatekfejlesztes, na az valoszinuleg nem.
A Bethesdanal azt hitte Howard, hogy o szarja az aranyat, a FO76 fele pofara eses nagyon jokor jott, de a legjobb, ami veluk tortenhetett, hogy a MS felvasarolta oket, mert igy talan valaki rajuk szol, hogy basszatok meg, attol, hogy 30 eve az iparban dolgoztok egy belterjes csapatkent minimalis tagcserevel, attol meg a vilag haladt, fejlodott, ti meg nem. Annyira nem megy a kreativ reszleg, hogy a meglevo jatekukbol csinaltak egy online shootert ugy, hogy kozben meg akartak lovagolni az akkor meg nepszeru BR mufajt, mert ugy voltak vele, hogy "mi csinaltuk, akkor az tutira siker". Hat nem lett az, istentelen mennyisegu szart kaptak a nyakukba, lehuzva (majdnem) mindent a vecen, amit elotte elertek.
A CDPR szinten ebbe a hibaba esett, mint a Bethesda, egy nagy siker es onnantol mienk a vilag, beigerunk mindent, megcsinalunk mindent, kiraly lesz minden, aztan kiderul, hogy se rendszer, se eroforras, se tudas mindehhez, a beigert rendszerek legtobbje par random pixel teljes komplexitast nelkulozve es akkor a megjelenes elott jott a szemrebbenes nelkul a kameraba hazudas es rajongok tudatos szembe kopese.
Bioware, Bethesda, CDPR, egy kutya mind, regi nagy studiok akik ugyanabba a hibaba estek bele: volt 1-2 jo jatekuk es azt hittek, ez mar garancia arra, hogy minden tovabbi is az lesz. Hat nem.
Az igazi jo rpgket a jovoben nem ezektol kell varni. Viszont a regi jatekaikkal legalabb elvan az ember 5-10 ev elteltevel is, mert midnegyiknek volt egy olyan idoszaka, amikor meg tudtak jatekokat csinalni.
Ez részben persze igaz, de azért tegyük hozzá, hogy nagy büdös lóf.szt nem csinált semmi más nyugati rpg kiadó időközben. Bethesda gőzerővel alszik, F4 7 évvel ezelőtt volt, talán idén kijön a Starfield, bár egyelőre még egy mozgóképsort nem mutattak belőle, így azért vannak fenntartások. Két TES játék között szó szerint felnő egy ember ma már. 14-15-16 év. Aki a skyrim megjelenésekor még az anyja csecsén lógott az a TES6-ért már saját autóval mehet és ez KRVÁRA nem normális dolog.
A bioware lényegében halott, harmadszor restartolták az új DA-et, megjelenésről szó nincs, 2014-ben volt az előző, talán 2023-24-re lesz valami belől, de ez sem biztos. Két teljes generációt is átugorhatnak ezzel akár, ha sokáig húzzák.
Ez nem mentesíti a CDPR-t, de azért értékeljük a helyén a dolgokat. Aki a nyugati nagy AAA rpg-ket kedveli, annak 10 évente van egy játék kb. Ezért én elnézem a CDPR bénázásait, mert még így is olyat tesznek le az asztalra, amit senki más nem csinál. Nem éri el a CP2077 szintje a W3 szintjét, ez igaz. De még így is, minden buggal, hazugsággal, fals ígérettel együtt is a legjobb AAA rpg a W3 óta.
Azért fanyalognak, mert a sajnos szokásosnak mondhatóhoz képest is TÚLZOTTAN félkészen, és összecsapottan dobták piacra a játékot, és nem csak a javítható, vagy befejezhető dolgokról van szó, hanem arról is, hogy a minőség is hullámzó! (vannak nagyon profin kitalált és megalkotott részek, és vannak vérlázító, ócska, banális és rohadt klissés, megúszós összecsapott részek, amik sohasem kerülnek már javításra (nyilván)
Ezen kívül TÚLZOTTAN, és módszeresen hazudoztak is (ami egyébként nagyon pitiáner, és gyermekies magatartás), hazudtak olyan dolgokat, amik sosem lesznek, soha nem is voltak még csak tervben sem, aztán meg olyanokat is, amiket már tudták pontosan, hogy lehetetlen belerakni, befejezni kiadás előtt. stb. stb.
A magam részéről teljesen megértem a fanyalgókat. Engem ugyan nem zavarnak a bugok, még a nevetséges történet elemekkel, játékelemekkel is beg tudok békélni, csak hát nahhh az ember egy kicsivel komolyabb dologra számított - úgy, hogy a legtöbb pénz nekik állt rendelkezésre, lehetőség is volt bennük (a cégben), és idejük is bőven volt...
Nah amivel viszont nem akarok megbékélni: 41 db korábban már kiosztott képesség pontot kéne megint kirakosgatni. Nincs se kedvem, se motivációm, főleg, hogy eddig még nem éreztem hátrányát a hiányuknak, 1.5-re emelkedés óta. :) Nem elég a sok szarság, még plusz idegesítő és időt rabló faladatot is adnak, ami hozzáteszem az én szememben megint egy megúszós ügyintézés (is).
UI: Az RPG kártyát sem kell előhúzni a tisztelt rajongóknak. A RPG mára inkább egy játék elem, szinte minden játéknak része már, kisebb-nagyobb mértékben. Ezek a játékok, mint a CP2077 már rég nem RPG-k, a műfaj klasszikus értelmében. Nem mintha az RPG valamiféle joker lenne, ami megengedetté teszi a hanyag, trehány, hazudozó, hiányos készültségű játékgyártást. :D
Ezen fanyalognak megjelenés óta. Miközben kaptak egy elképesztő méretű várost tartalommal, amit végtelen mennyiségű + tartalommal lehet megtölteni, lehetett volna. Egy alapjaiban jó harcrendszert amit még old school szinten is lehet értékelni. Egy játékot ami látszott remek alapokkal rendelkezik, csupa olyan hibával ami javítható.
De nem gond. Most majd lesz W3 ez már egész biztos ehhez nagy eséllyel már nem csinálnak tartalmakat. Kapunk egy játékot majd ahol lehet szomorkodni igazából mindegy mit veszek fel, mert csak látvány a ruha látvány a statok. Gyűjtőd az XP-t és boldog vagy mint Merlin mert szép és látványos. Nem kell gondolkodni. És ezt rpg-nek nevezzük. Csak épp az egészet egy akciójátéktól már semmi nem fogja megkülönböztetni. Ahogy a W3-ban igazából már csak a sztori meg a karakterek maradtak a többi az csak ott van.
Azzal együtt lehet élni, hogy gyakorlatilag a végfelhasználói státuszból áterőszakolnak a kiadók a befektetői szférába (azáltal, hogy nem készterméket sóznak ránk...), de, hogy emiatt ne lehessen legalább fanyalogni egy kicsit, hát azt ne várja már egyik kiadó önkéntes aktivistája (akik tökéletesnek vélik a megjelenéskor kb. béta állapotú terméket) sem. :)
A srác cyberpunk-os ágyneműben és pizsiben alszik, ha kritizálod a játékot, bunyó lesz xD
Amikor idegbe jott, akkor mar a Maunika showban sem volt kepes emberi modon kommunikalni. Azota csak rosszabb, ra kell hagyni, hamarabb megy vissza oda, ahonnan elobujt.
"tetőről lopakodva" És ez nem egy main quest vagy komolyabb mellék. Hanem egy nyomorult tucat quest sablonja. Mindezt jó pár verzióban, időt öltek bele egy nyomorult kimenekítő questben is ha neked a karaktered van és nem zombi vagy hanem körbenézel megtalád az utat? Érted ezt? Szintén ha okostojás vagy mint te és berontasz a főbejáraton akkor is legyen build ami működik.
Dragon Age origins volt az utolsó amit ámulva néztem mennyi mindenre figyeltek de az negyedekkora világ volt.
Iszonyat idegesítő. Ki a faszt érdekel egy rpgben egy kalap, hogy javul??? Eddig is megvolt az alap az ai valóban nem volt fényes de olyasmit kaptunk amit te elképzelni sem tudsz. Egy élő lélegző világot npckel. Ami folyamatosan javul. És nincs hasonló, Mára már kb olyan ami nekünk tökéletes, Tudsz karaktereket, különböző karaktereket építeni. Lopakodó, tank, stb. Remélem a questek történetek döntési lehetőségei is bővülnek. Már az elején még egy szar mellékquestnél is több döntési lehetőséged volt mint az agyon sztárolt Skyrimban a fő szálon! De mondhatnék mást is. Felépítették érted? Tetőről lopakodva vagy az főbejáraton. Érted ezt???
Nálam is pár óra után jön elő. Pár másodpercre visszaesik 10 FPS-re. Jellemzően akkor amikor a térképre megyek waypontot állitani vagy küldetést kiválasztani. Valami leak-el az új térképen. Restart megoldja. ;) Utoljára szerkesztette: Carlos, 2022.02.22. 08:08:38
Redditen olvastam, hogy sokaknak pc-n az 1.5 után az fps leesett 60-ról 8-9-re. Gyorsan megnéztem én is és azonos beállítások mellett én semmi különbséget nem láttam a játék elején. Pontosan úgy megy, mint eddig. Pc-n alig látok bármi különbséget, csak a játékmechanikai változtatások vannak meg, de maga a játék sztem ugyanúgy néz ki és ugyanúgy is fut.
Aki 1.5-ben vissza akar menni a konpeki plázába az iguana tojásért:
Nálam is valami picsa 5-6 giga volt a patch utáni patch. Nem is értettem. Amúgy amiket tapasztalok: pár óra aktiv játék után elkezdi eldobálni a hangokat. Néha kimarad egy fixer mondat, néha elmegy a background hang stb. A térkép pedig elkezd akadni zoomoláskor pár mp-re.
Nekem Gog-on, "csak" 5.6Gb-ot tölt. Fostalicska netemmel még ez is sok. :D
Gondolom ez csak az angol nyelvet tartalmazza, mig a steam/gog az osszeset frissiti, mind az audiot, mind a videot vagy texturakat, barmit is kellett SOS javitaniuk. Ennek ellenere en inkabb maradok a Steamnel. :)
A verzió szám nem változott. Maradt 1.5 Ez azért elég érdekes. Opsz most láttam: Cyberpunk 2077 v1.5 Hotfix-CODEX, Size: 850 MB Vicces, hogy aki megvette a játékot, az meg letölthetett sok-sok GB adatot :)
Erre gondoltam en is, amikor ennyit tolt le egy patch/fix extra kontent nelkul, akkor ott hang es/vagy video korrekcio van a hatterben, legtobbszor legalabbis.
A GOG-on 62 GB jön lefelé, de ott sincs semmi infó, hogy mi a halál lenne ez. De most mindent félretéve: elég gáz, hogy 3 nap alatt közel 130 GB javítást kell letölteni a játékhoz...
Ujabb 10gb-s frissites Steamen, de csak PS/XB ingyenes probaidoszak meg a lemezes verzio hibairol szolo patch notes van, PC-n mit javit? Ha valaki megtalalja, lokje be ide :)
Skillfa/Perkek mennyire változtak? A pisztoly/sniper/katana ágak még mindig túl erősek vagy kaptak végre nerfet? Vagy a shoti/lmg kapott buffot?
Amit még észrevettem: az utcán sokkal változatosabbak az autó skinek. Az időjárás is sokkal változatosabb. Könnyebben jön a pénz, sokkal többet lehet találni a világban és az ellenfeleknél is. Tetszik, hogy regina folyamatosan (kettesével) adja a küldiket (még nem mentem plázázni) és igy könnyebb letolni a 22 küldit neki a bónuszért. Sokkal életszerűbb, mindig küld egy sms-t hogy megsimogassa a buksidat és újabb két küldi. Nem a nyakadba bassza mindet egyszerre.
A vicces, hogy azt mondod túl könnyű. Erre én azt mondtam volna, hogy ne exploitolj: ne stackelj armadillo-t és cc&cd-t, told fel very hardra és máris nem lett volna olyan könnyű. Mostmár mindegy. :)
Hála az égnek, eddig túl könnyű volt, olyan crit buildet össze lehetett hozni, hogy az ellenfeleknek esélyük nem volt. Lehet adok neki egy esélyt. Köszi az infót.
A vh eddig is a lopakodásról, a rejtekút- és gyenge pont keresésről, a végső roham előtti megtizedelésről és a rajtaütésről szólt - a lézerpontos célzás mellett - , főként a játék elején. Kigyúrt, 30+-os karakterrel már lazábbra lehetett venni ott is..., eddig. Ha a szintes kraftolást kivennék-megoldanák, akkor már-már elfogadható lenne a játékmechanika.
Level 5 shotgun build (kezdemény) tapasztalat egy gig (rendőrös 5-6 fős maelstrom band). Hard-on kb 3-4 haltam. A mesterlövész kb one shotolt. Egyszer már csak az az egy maradt és cikázva ugrálva rohantam felé hogy lelőjem és kivégzett. Normalon elsőre meglett. Különösebb gond nélkül, lövész kb fél - 1/3-ra lőtte le az életemet odamentem, 2-3 lövés és kinyiffant. Szóval a hard (nem a very hard) most eléggé nem tréfál bár még csak az elején vagyok (lvl 5) szóval nemtom később mi lesz. Kicsit úgy érzem, hogy nagy az ugrás a normal és a hard között. Szerintem very hardon csak odanéznek ahonnan jövök és összeesek. Kiröhögnek lehugyoznak és mehetek másmerre. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2022.02.17. 12:42:32
a ruhákba most max 9 upgrade-et tehetsz 20 helyett. Az armadillo maxon 270 helyett 75 (!!) armor-t ad.
Szintén. Én Hardon kezdtem nemtom maradok-e és szenvedek vagy visszaveszem normálra... Bár betudtam a láma shotgunos buildnek, mert ilyet még sose csináltam... Aztán olvastam a dolgokat... Utoljára szerkesztette: Carlos, 2022.02.17. 07:55:38
Igen, mindjárt a kezdőharc a svcavekkel nehezebb lett normálon. Nem lett nehéz nehéz, de oda kell figyelni és kellett kétszer hypot is használnom controllerrel nem tudtam olyan gyorsan headshotolni őket. Az ellenfelek fedezékbe szaladtak, taktikusabbak voltak.
Ez szerintem jó hír. Nagyon könnyű volt a játék eddig kb minden nehézségen.
Köszi az infókat, ha láttok még valami változást (és nem a patch note lista érdekel, hanem ami tényleg megtörtént változás), arról szívesen olvasok én is és gondolom mások is, mielőtt ismét neki állnánk a játéknak.
No, hát fossá nerfelték az egész játékot. vége a stackelésnek. Nincs már cc és cd stack, armadillo stack. a legendary ruhák max 2 slotosak. Minden cc nerfelve lett. 15%-ról 7-ra. a skillek is nerfelve lettek, a % bónuszok is. Szóval ezzel ki is nyirták a CC buildieket. A karaktered gyengébb lett, az ellenfelek taktikusabbak, szóval nehezebb lett a játék. Utoljára szerkesztette: Carlos, 2022.02.16. 20:13:02
Na, nalam vegre lecsorgott steamen, 43 gb itt is, indult utana egybol, nem volt gond.
...es meg mindig nem birja megjegyezni a magyar interface beallitast, azert ez mar valahol hihetetlen :D
Örülök a benchmark-nak. Igy lehet finomhangolni. Ami NAGYON viszi az FPS-t azok a hülye árnyékok. Azokat vegye vissza akinek kell és máris megvan a 60+
Így utólag jobban belegondolva: a leggyanúsabb a GOG kliens. Mert a frissítése után elindult rendesen. 2.0.46 beta lett.
Én még nem frissítettem le pc-n, 43 giga GoG-on és nem volt kedvem megvárni tegnap, elég volt hogy a box elvitte a teljes sávszélt az ő 60 gigájával. Remélem nekem menni fog rendesen, konzolon nincs vele baj.
PC-n történt az eset. Itt is leszedte gyakorlatilag a teljes játékot mert 65 GB körül volt. Próbáltam a legújabb VGA drivert . Semmi. Nem indult el. Viszont utána volt közben egy Win10 frissítésem is. Utána meg már elindult. Visszaraktam a régi VGA drivert mert az F1 2021 azt szereti legjobban, a CP2077 azzal is elindult. A benchmark szerint FHD-ban ultra grafikával 50-60 fps közt mozog. Ha lejjebb vettem a grafikát akkor is maradt ennyi, szóval maradt az ultra. Szóval a fene se tudja először miért dobálta fel a hibaüzenetet. Most már rendben van. Ja.. jut eszembe: volt egy GOG kliens frissítés is. Lehet, hogy az volt a hunyó? Utoljára szerkesztette: HJ, 2022.02.16. 10:27:37
PC-n vagy konzolon? Mert xboxon valami miatt a régi pinnelt ikonjával nem indul el a játék, hanerm a játéklistádból kell az új, női V-s ikonnal indítani. Ha ezt pinneled, akkor lecseréli az előzőt és már menni fog. PS5-ön meg az egész új verziót újra le kell szedni, mint más játéknál is.
Tippelek, de ha mar bekerult egy ilyen "barber shop" a jatekba, akkor a modderek szerintem megoldjak a tobbi, teljes customizaciot, beleertve a teljes atalakitast, meg akkor is, ha mindez csak maximum esztetikai megoldas lesz, mert tippre a scriptek meghulyulnenek a sztori kozbeni valtasnal.
Nem lehet. "You can now tweak certain features of your appearance (such as hair, makeup, piercing, etc.) when using the mirror in any of your apartments and safehouses."
Ja, így már értem. Fura volt, hogy miért írtad ezt, de így már tiszta. :)
Amúgy kíváncsi leszek az okosított NPC-kre, meg a forgalomra, stb. Az apartmanok is hasznos újítás, illetve, hogy több értelmet adtak a hazalátogatásnak és az otthoni tisztálkodásnak. :) A tükörbe nézős személyre szabás egy kicsit túl megúszós munkának tűnik, de legalább lett... (járművek esetében is legalább egy ilyen fapados módszer lehetne már)
En tisztaban vagyok vele, koszonom :) Anonymusxx kerdezte, hogy lesz e rancfelvarras PC-re is, arra valaszoltam, csak mire a kepet beszurtam, kozben mar torolte valaki a kerdeset.
1.5 van PC-re is, a PS5 és X Series S/X tartalmak nyilván nincsenek PC-re, de a nem konzol hardver specifikus frissítések már eleve adottak a kezdetektől a PC verzióban (pl. RTX)
Lehet futok vele még egy kört én is valamikor. Sztori DLC gondolom még legalább egy évig nem lesz igy úgyse gondolom.
PC-re nincs nextgen patch Tessek a kivonat:
Hát én is láttam pár videót. Skill rebalance (skill cserék), gazdaság rebalansz, passziv perkek, kari módosítás, apartman vásárlás és customizálás, új fegyók, ilyesmik. Lehet megint nekiállok. Shotgunos karakterem még úgysincs.
Nálam lecsorgott, de el se indul. Csak egy hibaüzenet, hogy a Cyberpunk 2077 letérdelt.
Wow, tényleg available now ... :D Elkezdte tölteni.
Elvileg ma stream és sanszos, hogy next-gen verziók bejelentése is.
Remélem tévedtek.
W1 az Aurora enginet használja (lásd régi körökre osztott BW szerepjátékok, plusz a Neverwinter széria), a W3 már sajátot. Megoldható lenne, persze, de lenne vele meló rendesen.
" hogy a KotOR remake teljesen kukazza a korokre osztott harcot." Ami nem is baj, mert az a RT körökre osztás, az nem volt valami erős dolog a KOTOR-ban sem. Nem emiatt volt jó az a játék, inkább így mondanám.
Logikus lenne.. Witcher 3 engine alá betolni az elsőt azt had szóljon. Ma minden cég ezt csinálja és dől a della.
Ezzel kevesebb munka lenne mint egy teljesen új witcher játékkal és ezt is lehetne ugyanúgy 60$-ért adni vennék a népek szépen.Én örülnék neki, nagyon jó az első része
Hat witcher 1 remakerol nem szoltak meg pletykak, de benne van a pakliban mindig a penzehes cegeknel, es a CDPR sem masabb, mint kiderult, mint az EA, Bethesda es tarsaik.
Csak aztan ovatosan, mert manapsag mindenre ugrik a draga ezetfeju cezar. pl hamarosan kitor majd a hiszti es a pontozgatas, anyazas, stb. azzal kapcsolatban, hogy a KotOR remake teljesen kukazza a korokre osztott harcot.
Én még mindig nem zárnék ki egy W1 remake-et. Végül is a Last of Us 1 is kap egy remake-et, pont amikor jön az HBO sorozat, a Witcher sorozat miatt nagy ziccer lenne kihagyni egy Geraltos játékot szerintem és a 3-at folytatni már neccesebb lesz. A 2 meg a 3 eléggé modern mai szemmel is, viszont az 1 nagyon kilóg a sorból.
Leakek, hivatalos forras nyilvan nincs. Egyre masra jonnek olyan leak infok, amelyek onmagukban szinten semmit sem jelentenek, de... Ha, olyan forrasbol erkezik, amely korabban is szivarogtatott ki dolgokat, olyanokat, amelyek kesobb megvalosultak, akkor az ember hajlamos ezeket ha nem is tenykent, de lehetseges kimenetkent kezelni.
Ezek alapjan a Cyberpunk Online ujra a teriteken van, viszont nem a CDPR fogja csinalni, hanem a frissen felvasarolt studiojuk. A Witcher 4 is mar tul van a koncepcios terveken, aktiv a fejlesztese, megint triologiaban gondolkoznak, bar nem Geralttal a foszerepben, de kapcsolodva az elso triologiahoz es a tevesorozat(ok)hoz. Illetve, a tavaszi nagy CP2077 reboot patch utan csak kisebb DLC-k erkeznek, egy Blood and Wine szintu nagy kieg mar nem fog erkezni, helyette mar keszul a folytatas, bar egyelore nagyon kezdeti fazisban van, a Witcher 4-re fokuszal mindenki jelenleg.
Én úgy tudom, hogy márciusban lelőtték a CP online terveket, nem lesz ilyen külön játék, hanem a mostani játékaik kapnak online módokat, de nagy multi játékot nem csinálnak, ami nem is baj. Szerintem sem lesznek nagy witcher szerű kiegek a CP2077-hez, csak 1-2 kisebb, alibi izé, mert túl nagy égés volt a játék és inkább dolgoznak a következő projekten, ami 100% hogy a witcher világa lesz szerintem.
Nem tudok semmit, de nem lepődnék meg, ha a sorozat sikere miatt pl. kapnánk egy Witcher 1 remake-et vagy valami hasonlót. Nem hiszem, hogy Geralt történetét nagyon folytatni lehetne a 3 után.
Nem lesz nagy kieg hozza. Jon a Cyberpunk Online, a Witcher 4 majd a Cyberpunk 2. Ehhez mar csak egy nagyobb patch jon, ami rendbe szedi a jelenleg ocska es nem letezo AI-t meg a tobbi alig mukodo alrendszert, lesz egy kisebb extra kontent, es ennyi. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.01.10. 19:36:29
Nagyon remélem nem fejezték be a kiegeket. Tartalmakat. Korunk egyik legjobb rpgje ez idő szerint. Történet, harc mint rpg és mint taktikus. Karakterek, úgy minden. Az nem lehet itt érjen véget még annyi minden van lehetőség ebben a játékban míg tényleg egy élő lélegző világ lesz. Az első valódi virtuális valóság.
Sokan azt gondoltuk 10 éve a Skyrim lesz az. Az van élő lélegző npc-k karakterek nélkül nem lehetséges :) Ebben benne van a lehetőség
Mondjuk azóta Grabowski a CDPR-től már "cáfolta" a dolgot, így megint túl szépnek tűnt ahhoz, hogy... cucc lesz ebből a cikkből is. Pedig a Tassitól és a Forbestől picit többet vártam, azt hittem ez már "konkrét" leak...