Ha szeretnétek a magyarul olvasni Total War:Rome 2 legfrisebb híreirõl látogassatok fel az alábbi facebook oldalra. https://www.facebook.com/totalwar.hu Napi frissítés!
Atyám, mennyit játszottam az RTW-vel... Remélem jól megcsinálják a kettest, az MI-re gyúrjanak rá nagyon, mert az fogyatékos volt az RTW-nél. És õszintén szólva a római társadalompolitikát is jobban lemodellezhették volna, cenzus, magisztrátusok, miegymás (persze voltak magisztrátusok az egyesben, csak éppen jelentõségük nem volt), vagy mondjuk a saját bõrünkön kitapasztalni, hogy milyen társadalmi válság vezetett a proletár réteg kialakulásához, és így, közvetve a Mariusi reformokhoz, ésatöbbi...
Az 50-es területmeghódítás tényleg egy idõ után monoton volt. Csak arra kellett rájönni, hogy annyi pénzed van már akkor, hogy csatázni sem kell. 2-3 nagy sereg elég, mindenki mást kilóra megveszel. Ha nem kell seregeket fenntartani csak úgy dõl a lé...
Nekem az nem tetszett a korábbi TW részekbe, hogy egy idõ után a kampányban nagyon monotonná vált a 3D-s csata és a térképes rész is. Az elõbbinél az unalmas, 100-szor lejátszott csatákat auto combattal ki tudtam küszöbölni, de ha már kicsit nagyobbra nõtt a birodalmam akkor a térképes nézet is elég lapos lett, amiben egyáltalán nincs kihívás még very hardon sem. Vagy lehet, hogy csak én tûröm az átlagnál rosszabbul a monotonitást. Tehát eleinte tetszett mindegyik, de sajna hamar meguntam. Remélem ez jobb lesz.
Én azt remélem, hogy lesz bennük kurázsi növelni a játék komplexitását. A Medieval 2: Total War eredetileg épp azért nem tetszett, mert borzasztóan elnagyolt volt. Aztán, mióta elkezdtem a Stainless Steel 6.4-es moddal játszani, nagyon megtetszett, pedig ott rendesen belenyúltak a játékmenetbe, de mindez egyértelmûen elõnyére vált. A Stainless Steel modot mindenkinek csak ajánlani tudom.
Iaz, ez egyéni probléma, de például FPS-eket casual nehézségen szeretek játszani, mert szörnyen rossz a szem-kéz koordinációm, és a nehezebb fokozatok számomra inkább frusztrálóak. Viszont stratégiában meg a magas komplexitást szeretem, amikor sokat lehet gondolkodni mindenféle lehetõségen.
Vagy, hogy mindenkinek jó legyen, csinálhatnának olyat, hogy legyen egy lightosabb játékmenet, amiben jóval kevesebb szabály és pergõbb játékmenet van, meg valami hardcore strategist mód, ahol aztán lehet sokat gondolkodni meg olvasgatni.
Áhh, szép dolog az álmodozás...
király, csak ne olyan bugos fosfhalmaz legyen mint az 1.
Végre. A TW motorja alkalmatlan a modern korok háborúinak modellezésére. Nekem mindig is azt RTW volt a kedvencem, minden hibájával. Az MTW-vel 1 hónapot, ha játszottam, úgy eltolták. A STW soha nem érdekelt, ahogy az ETW sem.