De azért tudod, hogy nem te vagy a mérce? Attól, hogy te nem hallottál róla, még volt szó róla. Nem mintha számítana, az SG is többször írta, moziban is vagy háromszor láttam elõzetest, plakátok is vannak, a neo fme-n csomószor reklámozták. Tévét nem nézek, így nem tudom, hogy volt-e tévés reklámja, de ha a TV2 elõtt gubbasztasz általában, akkor meg tudod mondani, hogy láttál-e.
A marketingrõl meg annyit, hogy én azon a bizonyos torrent oldalon láttam meg és csak azért töltöttem le mert azt írta, hogy fõszereplõ Mel Gibson. Sehol máshol egy kutya mondatot nem hallottam még róla - ennek ellenére azon kevés film egyike volt amit megérte idén megnézni.
Akkor legalább nézz utána. Teljesen "tökéletes" minõségben néztem normális hanggal, normális felirattal. Kamerás szutykot szemem elé sem engedek.
Ha mindenki tudta, hogy senkit nem fog érdekelni, minek csinálták meg?
Lehet, hogy azért, mert mindenki tudta, hogy senkit nem fog érdekelni. A marketing csak egy bizonyos szintig hatásos. Voltak itthon idén is olyan filmek, amikre sokkal többet költöttek, mint a Prometheusra (amire minek költöttek volna sokat?) és ötödannyian nem nézték meg.
Azért ne menjünk már át 2bitesbe. Ha csak a reklámon múlna egy film sikere, mindenki reklámra költene. Hiába költ reklámra az ember, ha a filmje nem érdekel senkit.
Talán ha annyit költenek marketingre,mint a Prometheusnál, ezt is megnézik annyian...Sg-n is talán nem is volt még egy cikk sem errõl a filmrõl.
Ez mióta gond? Sok minden kint van DVD-n, mégis megnézik. Ráadásul nincs szinkronja, sokkal kevesebben töltenek ilyesmit, mint mondjuk egy kamerás Prometheust vagy Madagaszkárt. Amiket mégis megnéznek 60 ezren. Ezt még 5 ezren sem. Ég és föld. Letölteni inkább akkor fogják, ha kijön magyarul.
Most nézem, hogy az SG-n is kint van a kritika, a kutya nem kommentelte.