2-ben volt recoil és lean is :) - nem könnyebb volt a 2, hanem más. más trükkök, más stílus, de nem könnyebb. ott is igen komoly különbség volt játékos és játékos között. a hanyatlást én a 4-tõl eredeztetem, de a komoly hanyatlás, az 5tõl jött el. szerverek hiánya, multira nem alkalmas pályák, túl könnyû játék, és az évenkénti játék szétdarabolta a közösséget. game over.
Pedig az elsõ résszel (Mármint a call of duty 1) milyen jókat waroztunk. clanbase és társai, ahol még komoly különbség volt klán és klán között. Este taktikai megbeszélés egyegy komolyabb meccs elõtt ventrilón stbstb. Már a 2. résztõl megindult a hanyatlás (no recoil, no lean) aztán a 4. rész és a modern warfare / blackopsok már a vicc kategóriákba sorolhatóak voltak. Persze akik nem játszottak "komolyan" az elsõ résszel hálistennek nem tudják mit veszítettek, azok jól elvannak az újakkal is. Én kihagyom.
Messze a legrosszabb pálya az egész játékban. Persze népszerû, hiszen "rutinos" játékosok már a kezdõpontól át tudták lõni a GL lövedéket a másik oldalról kijövõ ellenfél tagjaira. Pár lépés után meg repülhettek is a gránátok, hõs katonánk azt is átdobta egybõl a pálya másik végébe. De legyen csak benne még sok ilyen pálya, ennek a játéknak már olyan mindegy...