Ezt már láttam,de kint vannak az Expo-n és semmit nem mutattak! Mai napra voltak kiírva!
fasza ,nem lesz bemutató!
Sehol nincsenek kiírva már! Arra a buzik nem válaszolnak ,hogy most mi van!
aha
Karthágói csata?
Lassítva kielemezgettem magamnak a dolgokat ,de az,hogy becsapódásnál ,eldobnak mindent ami náluk van , fal rombolása már most tetszik :D Ahogy csókát ledobja a falról azon beszartam :D:D:D :D:D
hol kell megrendelni??:D amúgy, nagyon jó a trailer, kíváncsi lettem :P
Sejtettem készülnek valamivel 27.re:D
Ezt a csatát fogják bemutatni a kiállításon :D Alig várom :D
Igazatok van nem a grafika a lényeg nem is azért mondtam hogy gépet kell fejleszteni hanem mert ha tényleg ilyen lesz a grafika akkor a mostani gépemen ebbõl diavetítés lesz...
Én sem. Pláne nagy sereg esetén totál értelmetlen mert nem úgy játszol, hogy tökig bezoomolsz. Azon kívül, hogy szép, gyakorlati haszna nem igazán hiszem, hogy lesz.
Én sem. Az, hogy ilyen részletes, az pusztán LOD kérdés. 2004-ban közeli zoomon mondjuk nem volt csúnyább az RTW mint mondjuk a Gothc 2. Ez a közeli olyan, hogy egy alsó-felsõ kategóriás TPS hentben elmegy.
Na igen. Ráadásul ha megcsinálják a valós harcot ahol létezik tömeg(súly) de egyéni harcosok is, értsd" nem kell ahhoz szembefordulni, hogy leszúrjanak pl., akkor már már csata szimulátor szintet is el lehet érni. És végre megint számít a veteránság a kiképzés és a páncél...és persze a morál.
Ez tényleg befosatós. 4-5 FPS és TPS játékokban nem volt ilyen grafika.
Össze, nem lesz gond. Most jobban futnak a játékok egy erõsebb gépen, mint akkor. Az RTW-t nem használtam maxon én se, mert be tudott eléggé lassulni. Nekem anno Radeon 9600XT kártyám volt (512MB RAM, 3GHz PIV). És hol volt még akkor a HD felbontás (1024x768-ba ment).
Anno nekem az RTW simán megfektette az akkori konfigomat. Az Radeon 9200-es kártyám átment diavetítésbe, ha tüzes nyilat használt bárki...
Nekem nem a látvány a fontos annyira, de egy mostani felsõ kat. alsó határán levõ gépen csak eldöcög majd. (200k-ból csak össze lehet már ilyet rakni.)
A TW magyar oldalán meg az szerepelt a leírásban, hogy nõni fog a gépigény, csak igyekeznek optimalizálni, hiszen tudják, hogy a játékosok nagy része nem csúcs konfigokkal van felszerelve.
Az nem kérdés, hogy erõsebb gép kell majd a magas beállításokhoz, már akkor se hittem az ugyanolyan gépigény (Sh2-höz viszonyítva) kijelentésbe, mikor még 1 képet se láttam.
Nekem mondod? Én 2004/05 óta kb. elvesztettem a fonalat. Az árszinttel próbálok tájékozódni.. Akkor folyamatosan frissítettem a konfigot. 2003 óta kétszer vettem teljes gépet és soha nem fejlesztettem. Augusztusban veszek majd zsír új gépet.
persze ezzel tisztában vagyok, arra értettem hogy minden évben(bár inkább kb minden 3. hónapban) megvan hogy mi számít csúcskonfignak, a megjelenéskor is gondolom így lesz, és ha valaki élvezni is akarja a 10k csatákat akkor bizony kell oda majd a gép, minden esetre bízok benne hogy megoldják, és egy mezei 4magos 3ghz proci elég lesz neki, meg valami ütõsebb vga, amit az én esetemben úgy is venni kell.
ez mind szép és jó, viszont egyre jobban kételkedek abban amit a fejlesztõk szintén elárultak, hogy a gépigény nem fog változni a shogun hoz képest, ugyanolyan gép elég lesz hozzá mivel náluk fontos szempont hogy állandó maradjon a gépigény. Namost ha ezek mind igazak, az effektek, többszörösen nagyobb csaták, részletesség stb akkor ehhez erõmû kell, bár ezen korai lenne gondolkodni majd a demó után kiderül.
Ez lesz 'A' Total War. Az elsõ két résszel nem játszottam, az RTW-t szerettem, az MTW2 totál felbaszta az agyam, a ETW és a Shogun soha nem érdekelt.
Nagyon királyság lesz ez :D:D:D:D:D
Ha ezt mind betartják nem változik ,már okés a játék 40%-ban :D
50 frakció ,az mondjuk kemény lesz :D
Az Empireban ez a taktikai pontos cucc mi volt mert nagyon nem rémlik?Ezzel arra céloznak virágnyelven hogy meg tudsz szállni épületet vagy mi?
Füttyent, csettint.
"Újabb információkat láttak napvilágot a jövõ tavaszra ígért Total War: Rome 2 újdonságairól. A készítõk jelentõs változásokat ígérnek, amelyek a kor, és ami talán még fontosabb a játékosok igényeinek megfelelõen új alapokra helyezi a Total War szériát.
A játék technikai hátterét tekintve a CA informácmiói szerint a játékon másfélszer annyi ember dolgozik, mint a korábbi részeken (szám szerint 2100 ember), továbbá a történelemhûséget elsõdlegesen szem elõtt tartva bevontak a fejlesztésbe 35 történészt is. A játék képi megjelenést tekintve is új szintre kerül, mivel a fejlesztõk a korábbi tendenciát követik, miszerint minden páratlan Total War rész teljesen új, a kornak megfelelõ grafikai motort kap. Nem lesz ez másképp a legújabb résszel sem.
Az eddig megismert kampány térkép is megújul - a Rome elsõ részében megismert provincia alapú térkép az Total War: Empire-ben bevezetet részletesebb, tartomány alapúra cserélõdik. A tartományok természeti adottságai jelentõsen bõvülnek, amik az ígéretek szerint sok plusz taktikai elemmel gazdagítja a játékot. A települések szerepe is emelkedik - a játékban mindegyik egy adott határral indul, de ahogy a város fejlõdik ez a határ kijjebb tolódik a fejlõdésnek megfelelõen.
A fejlesztõk ígérete szerint a játék a korábbi 19 (plusz a szenátus) frakciója helyett az új részben 50 fog helyet kapni a térképen. Az egyes népeket szétbontják népcsoportokra, törzsekre, akik mind egymástól különbözõ épületeket, egységeket, és fejlesztési fát kapnak. A rajongók kérdésére arra is válaszoltak a készítõkk, hogy itáliában csak a római frakciók lesznek jelen.
Megújul a képzési rendszer is. A katonák képzettsége mellett a kinézetét is befolyásolja, hogy melyik településen toborozták õket, a harcértéküket meghatározó tapasztalatuk pedig a település fejlettsége határozza meg, továbbá az adott seregben található veteránok száma. A római frakciókat kedvelõk számára örömteli hír, hogy létrehozhatunk légiókat is majd a játékban.
A seregek magja mindig is a hadvezér volt. Korábban is jelentõs szerepet játszottak a csaták közben a jelenlétükkel, mert az egységek a közelükben jobban harcoltak, és nehezebben kaptak morál romboló effekteket. Ezeket a tulajdonságokat jelentõsen kibõvítik azáltal, hogy a hadvezér személyiségét, ezzel speciális tulajdonságait befolyásolni fogja melyik tartományban béreltük fel. Nem mellesleg a kinézetét is meghatározza majd a származási helye.
A csatatérképen is meglepõ újdonságokra számíthatunk. Az elsõ mindjárt az, hogy a korábbi részekben megismert a harc közben a képernyú sarkában található csatatérkép teljes eltünésérõl nyilatkoztak a készítõk. Ezt felváltja majd az ütközet közben használható madártávlat opció, amivel a csaták globális átláthatságát növelik jelentõsen. Az elsõ Total War játékokban megismert népszerû csatakezdõ hadvezéri szónoklat is visszatér, méghozzá megújult formában - ezentúl a készítõk ígérete szerint a felemelõ beszédek teljesen már teljesen filmszerû formában fognak megjelenni a csata elõtti pár másodpercben. A településen megtalálhatók lesznek az Empire-ben megismert taktikai pontok is, amik különbözõ bónuszokkal látják el az õket elfoglaló sereget.
Az Total War: Empire óta a játékban lejátszható hajócsaták is új értelmet nyernek azáltal, hogy az eddig kizárólag szárazföldi erõkkel ostromolható partmenti városok immár hajóval is támadhatók a gyalogos csata közben. Ezzel segítheti egymást a két harci nem egy adott település elfoglalásába, vagy elpusztításába. Természetesen a védõk beleszólhatnak ezekbe a harcmozdulatokba azáltal, hogy a városból kitámadva akadályozhatják, vagy megállíthatják a hajókból éppen partra szálló utánpótlás egységek mozgását, illetve megsemmisíthetik azt. Egy másik régi nagy vágya is teljesülhet az admirális vénával megáldott hadvezéreknek - a folyók a Rome 2-ben végre valóban hajózhatók lesznek.
Végül pedig egy furcsa, és egy örömteli újdonság. Megosztja a játék rajongói közösségét hogy a legújabb Total War rész a sorozat történetében elõször 18+ karikát kap. Ez azért történhet meg, mert a készítõk a grafikai újdonságok listájára bevesznek egyes a harc közbeni teljesen realisztikus, brutális az animációkat. Ez azt jelenti, hogy az ütközet alatt nemcsak a katonák moráljához igazodó emócióit fogjuk teljes egészében látni a gesztusaikon, ami folyamatosan látható lesz az arcukon, és mozdulataikon annak alakulásához mérten hogy alakul a harc, hanem vér effektek mellé helyet fognak kapni a lerepülõ egyes végtagok effektjei is. Viszont egyhangúan üdvözölték azt a bejelentést, miszerint a játék struktúrájában úgy lesz elkészítva, hogy könnyen MOD-olható legyen.
A játékhoz publikáltak két új képet is, ami eloszlatni látszik azt a feltételezést, hogy a korábbi képek csak mutatós concept art-ok voltak."
http://www.facebook.com/totalwar.hu
most olvastam itt :) hát nemsemmi lenne a ROME II az biztos
nem semmi partraszállás, ostrom ahogy pajzzsal fedezik egymást, magukat védik, a nyílvesszõk remélem tényleg megmaradnak, illetve ha jól látom a városok is tényleg város feelinget kaptak már, ahol azért taktikázni lehet, kell. Egyszóval odaver már most, remélem nem sok "photoshop" került a képekre:)
és a szinvilág is amolyan sötét tónusú. vagyis lesz ennek hangulata. fõleg akik a Róma sorozaton nõttek fel, biztosan beszippantja majd õket is a gameplay és a látványvilág
A terció egy késõbbi, és teljesen más dolog.Nézed már meg kicsit az évszámot légyszi'! A másik hogy a Morgarteni_csata után ment az terep kihasználás nélkül is. Írtad- "A falanxok és a nehézlovasság viszonyáról, meg arról a "péppé verésrõl" Nagy Sándor és a hetairoik is tudnának egy-két dolgot mesélni." Nézd meg légyszives a csatában a pontos használatot..aztán szólj mikor gyõztek le szembõl falanxot, akármilyen rohammal.
Azt az apróságot kifelejted, hogy a terciók mûködéséhez hozzájárult a soraikban az arkebúzok jelenléte, meg azért az az apróság sem elhanyagolható, hogy Svájc vidékein nem annyira jellemzõek azok a mezõk, ahol egy nehézlovas lendületet tud venni. A katonák költségvonzatát is ennek tükrében érdemes figyelembe venni. A kiképzést is úgy kell érteni, hogy a fegyveres harc helyett elõtérbe került a drill. Egy pikával, ugyebár, azért elég korlátoltan lehet harcmûvészeti bemutatót tartani...
A falanxok és a nehézlovasság viszonyáról, meg arról a "péppé verésrõl" Nagy Sándor és a hetairoik is tudnának egy-két dolgot mesélni. ;]
Akit érdekel keressen rá,ez az elsõ(a klasszikus kor után) ahol kevesebb gyalogos ver péppé!! kiváló nehézlovasságot.-Morgarteni_csata- Kiképzés, stratégia, ész...nem nagyon volt akkoriban divat, de a svájciak divatba hozták megint. Érdekességként megjegyzem, hogy Mátyás az ókori tört. írók munkájának, a római hadsereg felépítésének tanulmányozása után (na meg a csehek) teremtette meg a fekete sereg nehéz gyalogságát.
A lovasság elõtérbe kerülésnek sok oka volt. Nem részletezem..de abban megnyugodhattok, hogy bármely!! kor nehézlovasságát ugyanúgy mészárolta volna le, mondjuk a macedón falanx. A helyzet az , hogy amikor megjelent a Római kor utáni elsõ komoly gyalogság, a svájci, akkor kapták döntõ csatákban a nehézlovasok az elsõ komoly vereségeiket(nyilas támogatás nélkül mert abban az Angoloknak is nagyon ment). Így lettek a Svájci kantonok függetlenek, és egyben a kor legkeresettebb zsoldosai. Halkan megjegyzem erõs hasonlóságot mutattak a klasszikus falanxal.