Sziasztok! Tudom, hogy kb. 100 hozzászólásonként előbukkan valaki (minden játéknál így szokott lenni), aki nulláról teszi fel a kérdéseit, de most sajnos én lennék ez. Tudtok ajánlani olyan oldalt, ahol össze vannak gyűjtve tippek, ötletek kezdőknek? Angol nyelvű is tökéletes. Szeretnék minél hamarabb belerázódni, mert az, amit eddig láttam, nagyon tetszik! Prológust nyomtam le, megvan minden DLC, meg értelemszerűen az Emperor Edition, eredeti természetesen. Szóval 450 óra Shogun 2 után azt hittem, hogy gyerekjáték lesz beletanulni ebbe is, de tévedtem, rengeteg mindenen változtattak és jó lenne valami összegzésszerű, hogy ne menjen el megint 100 órám arra, hogy ráérezzek a lényegre. (persze normál esetben szívesen rászánnám ezt a 100 vagy akár több órát is, csak sajnos tizedére csökkent a szabadidőm és jó lenne save-load helyett inkább élvezni a játékot) Iceni-t néztem ki kezdésnek, szigeten vannak, gondolom ott annyira nem basztatják őket. Amúgy is inkább északi népekkel játszanék, majd ha már van valami fogalmam a dolgokról, akkor jöhet a suebi, azok nagyon állatnak tűnnek, persze gondolom nehezebb is velük haladni a szervezettebb és civilizáltam népek ellen...
Na ez tetszik ebben a játékban. Ilyen nem volt az egyben. Már imperium szinten is érik meglepetések az embert. Erőösszpontosítás egy két városból álló népet akartam letörni, készülve roma ellen. 3 sereget vonultattam fel. Nem számoltam vele ennyire erős ügyesen kihasználva a garrisont is, erőösszpontosítást hajtott végre és 2 kör alatt mindhárom seregemet felszámolta. Még szerencse Spártával is hadban áll. Különben most két kisebb városom is ugrana. így lesz időm újra építeni két sereget a pénzből ami felszabadul. Na igen szeretem ezt a játékot.
Ezzel kapcsolatban egy kérdés (mindenkitől): Ha megnyered a polgárháborút, és továbbra is van választási lehetőséged (köztársaság / birodalom), akkor ez utóbbi esetben is kitörhetnek polgárháborúk? Összességében a kérdésem arra vonatkozik, hogy a játék a legvégéig Szerencsekerék-szerűen rúg tökön?
Csinálhatnának már egy polgárháborúmentes római frakciót is, mert ez, így az őrületbe visz! Most i.e. 79-ben dobta be a polgárháborút: Gallia középső részei, Itália déli része, Rómával egyetemben, Afrika fele az "ellenségé" lett - a fele a tartományaimnak, ráadásul mind kisebb részekre szabdalva, még véletlenül sem egy tömbben, hogy vmit is lehessen vele kezdeni - , ahogy az összes flotta és a 8-ból 5 Légió is... Szvsz, inkább mással dobják fel a játék unalmasságát elűző részt, mint a Mission Impossible-t kelljen állandóan megpróbálni végigjátszani! Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2014.10.07. 19:47:26
Ha ráviszed a kurzort ki írja mi az. Gondolom csak anickre vonatkozik. remélhetőleg.
Márminthogy te irányítod őket és a limitet letojva lehet több is? Azt viszont most vettem észre, hogy hiába van négy évszak, az idő évenként megy. Elleben a seregek és hajók csigalassúak az alapjátékhoz képest. Hogyan lehet így időre befejezni a játékot? Az alapjátékot nagyon sokáig elvittem, de még ott is lehet, hogy kicsúsztam volna. Igen, most kisebb a győzelmi feltétel, de azért annyival nem. Baromi távoli tartományokat kell elfoglalni...
Alig értem, hogy miket mondtok, amikor az ügynökökről van szó. Honnan van nektek ennyi? Hiszen limitált a számuk...
A legdurvább eddig amit láttam az egy Nori champion volt. Vagy két körig nem jöttem rá mi a szar van :D A legfontosabb településim egyikét érte néma háború. Egyszer csak -25 lett a kedély állapot. Néztem a karaktert aki ott volt de csak minusz kettő volt rajta. A második kör után gyanút fogtam, nem akarta elhinni ezt egy champion csinálja. Visszatöltés után ráküldtem az elhárított manipulálni, persze háború lett belőle de egész durva alaptuljadonsága volt vissza is küldtem a feladónak élvezze ő is :) Persze új játékot kellett kezdenem mert a Nori is küldött egy sereget és végem lett :)
Hihetetlen sokszor mintha ember lenne :D a másik érdekesség az a népcsoport konvertálás. A legfontosabb erődömet amit elfoglalok azt nekiállok átkonvertálni a mielőbbi továbblépés miatt a sereggel. Nagyon le van programozva. Ahogy közeledek a hetvenhez hirtelen visszafordul, ügynököket küld meg talán saját oldalon ellen"reformációt" csinál és megfordul. szó szerint két vallási épületet kell felhúznom, meg a fővárosban is, és maximálisan elhárításra kell mennem, hogy újra felém billenjen a mérleg. :) Persze kiszúrja az elhárítomat és a következő körben már el is akarja tenni láb alól :D De amikor ráérez az ember akkor már nem üti ki olyan könnyen :) az elhárítóm 6-8-10 feletti cunnig értékkel rendelkezik néha manipulálom is a támadot ha a jelzet értékek szerint 40% esély van már megpróbálom kockáztatva az elhárítás elvesztését arra az időszakra. Szóval le a kalappal a CA előtt!!!!
Nagyon széles az operációs választék, most kiprobáltam a kémelhárítós részt meg a lázítást. A gép ha nem látja a dolgokat az elhárítás miatt nem jön annyira előre. Úgy néz ki, ahogy a csatában, úgy szeret felderíteni bizonytalanra nem megy. A másik új dolog, mostani fejlesztés mellett összejött pár ambush is ahol le rohantam a z ellent. De még ez is meredek ha nincs fölény akkor így is lehet veszíteni. Hihetetlen ahogy a gép gyorsabban mozog. Nagyon nagyon meg kell tervezni mindent. Mert ez már modern számítógép pillanatok törtrésze alatt átszervez és még így is lehet veszteni csatát 3-ból egyet buktam. Már csak múló emlék a pár százas vesztés meg a nullára hozott győzelem a RTW1-ből. A legjobb győzelem az egyik ambushból volt de ott is volt 500 feletti veszteség. Az utolsónál meg elbuktam a seregem felét. Szóval jó lett nem is kicsit.
szerintem ez a legjobb mod : http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?417435-Stainless-Steel-6-4-Released!
Itt kérek tőletek segítséget Medieval 2-vel kapcsolatban. Gondoltam újra előveszem a játékot, egy olyan modot keresnék hozzá ami történelemhű és kicsit feljavítja a játékot, pluszt ad az egészhez. Az sem volna gond, ha egy olyan kezdő/gyenge játékos mint én is tudna boldogulni vele. Illetve azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek nem készült túl erősre a Kápua bevezető? Én nem vagyok egy profi, de azért vannak győzelmeim, viszont ezen a kápuai kampányban amint elfoglalok egy várost kitámadnak még mielőtt lenne kémem és esélytelen vagyok egy két ostromot megélt sereggel újraszereződés nélkül visszafoglalni Salernum-ot. Előre is kösznöm a válaszokat mindkét témában.
Róma. Nekem a Total War Róma miatt érdekes :) Nem egyszerű, az biztos, szopat a gép világnak :)
A sereg választható állapot, van a none, raid, erődítés, rejtőzés, és a szem ami egy fokozott figyelem valamint védekező pozíció, kapsz tűzlabdát, pár barikádot, jégcsapot, fejleszthető vezér által.
Akkor képzeld el milyen a Suebivel :). Az biztos, hogy pénzben mocskos módon op a gép. :) Elég kiegyenlítet még de folyamatosan gyorsan tölti fel a seregét ha én elbukok egy sereget sokkal több idő.
Elég, ha kereskedelemben beszerzed, már építheted az épületeket. Viszont a kezdetekkor csak ki kellett kutatni és máris masíroztak a pretoriánusok a veterán cohors-szokkal; ezt az EE-ben jóval hátrább tették a kutatási fában, és mintha nem is lenne annyira rájuk szükség az elején - régen nagyon nehezen törtem le már liga ellenállását is nélkülük, míg most +3 hastatus egység azt csókolom... Utoljára szerkesztette: Kotomicuki, 2014.10.04. 21:55:10
Kivel vagy? Én Rómával nyomulok vh.-vh., és tényleg nehéz, de azért nem olyan vészes. Kíváncsi vagyok, hogy mostantól mennyire lesz kihívás, 45 provinciám van, és eddig sajnos móddal vagy anélkül mindig megszűnni a kihívás. Mintha az ai nem tudna a helyzettel mit kezdeni. Amúgy nehézségre eddig a DEI mód volt a legnehezebb, és a legbonyolultabb is-egyben a legélvezetesebb. Ez a hivatalos Emperor majdnem olyan nehéz, mivel szétlopta a DEI ötleteit, ami nem baj, de attól még igaz!
Azt kell mondjam az alap Emperor rome is az egyik legjobb stratégia amivel eddig játszottam. Leszámítva természetesen a szopatós Paradox gamákat. Most először, sikerült nagy területre szert tennem, 2 town és 4 nagyváros. A cimbri még él melletem a Gallok teljes összefogással probálnak megtörni. Minden téren nyomulnak. szó szerint minden fronton kemény helytállás kell. Javaslatok amiket a gép sikerrel enged számunkra ha nagy a túlerő. - Városok körül védekezés akár a szem használata a seregen ami jó kis védelmi cuccokat meg bónuszt ad. - Próbáljuk meg mindenképp fejleszteni legalább egy ügynökön a manipulációt nekem már egész kis seregem van a kollaborált ügyökökből. Csak így lehet túlélni persze a nagymenőket leszámítva akik hardon végigsétálnak a gamán.
A régi játékban én Latiumban/Itáliában hoztam létre a légiókat, egyből fejlesztett fegyverekkel és páncéllal. Ma ezt már nem tudom megtenni, mert nincs vasam: Galliáig vagy Hispániáig kell mennem.
Gondolom például azért, mert egy gyors, manőverező harcban hasznát nemigen lehetett venni, viszont gyerekjáték felgyújtani. Persze lehet, hogy más oka (is) volt.
a tengeri csatában,van olyan mod hogy ki lehessen bontani a gályák vitorláját?:) kicsit élethűbb lenne így a csata,valaki tud róla valamit esetleg,előre is köszi!
A régi rendszerben azért kellett gondolkodni, már az elején is, hogy hogyan és mivel ellensúlyozom a 2-es szintű épületek negatív hatásait, míg most csak kaja kell, semmi más - részemről ezt visszalépésnek érzem. Ahogy azt is, hogy a komolyabb egységek előállításához mindent ennek kellett alárendelni a provinciában; most meg alig kell ilyesmivel törődni - régebben sokkal nehezebb volt a morál-, fegyver- és páncélbónuszos egységek előállítása, mert ezen épületek összessége hihetetlenül rombolta a morált... Sőt, emiatt akár külön provinciákban kellett "előállítani" a különböző seregrészeket, addig az EE-ben minden mehet egy helyre. :S
...
Baktriával kezdtem egy hadjáratot, próba képen az EE-ben:
Lent baráti államok, ezért felfelé terjeszkedem, Szkítiáig. Egy serege lejött a fővárosomig, 4 sereggel nem tudtam az útját állni (extra mozgású sereg nem támadhat), csak akkor tudtam elpusztítani, amikor egy rablás után elfoglalta az egyik városom. Naggggyon érdekes, hogy szinte alig volt lemorzsolódás az egységeiből az alatt a 10-12 év alatt, amíg az üldözés tartott, valamint egy sereggel, csont nélkül le lehetett szedni a végén ezen csapatát (sokkal többre számítottam a zászló/egységszám alapján) és mire újra felértem, csak 3 sereg együttes bevetésével tudtam olyan fölényt létrehozni, ami elégséges volt a menetből való támadáshoz (a gép szerint).
A politika kissé "meglepett": kezdetben megvan a 2/3-os többség, hihetetlennek tűnő bónuszokkal, de amint nem figyelek (nem jó áldozat bemutatása, a trógert elcsapom, pedig ő emelné fel a birodalmam...) és leesik 50% alá-> az addigi 1000-1500-as, körvégi pluszok egyből 300-500-as mínuszokká lesznek (jó, közben volt impériumi szintben növekedés is, ami megtolta a bürokrácia szekerét, de akkor is)! :O
Mire belépek az i.e. 2. századba és az otthonom környékére terelődik a figyelmem, addigra a déli államok közti háborúk elülnek és egy 6-7 országból álló szövetséggé alakulnak át: el lehet képzelni, micsoda katonai és ügynöki túlerő ez, amikor az 5 légió (csak a Pátrusoknak van 2,5 + a városaikban állomásoznak, miközben a szövetséges erőik is egy körön belül tanyáznak...) fenntartása mellett csak egy kémre futja a kincstárból...!
Így az EE-al meg a 15-ös patch mellé kell még valami mod,ajánl valaki valamit? A főbb irányelvek a realizmus,meg a nagyobb egységméretek főleg :D
Számomra régen az volt a furcsa, hogy ha fejlesztem a városközpontot, többet zabálnak és egyre nagyobb a fejetlenség a városban.. bár ha ezzel tulajdonképpen a bürokráciát építem ki, akkor érthető. :D
Az új rendszert valahogy jobban szeretem, kevésbé "gamey", nem büntet feleslegesen azért mert pénzt és energiát fektetek valaminek a fejlesztésében. A food büntik teljesen eltúlzott volt.. Nem sok értelmét láttam, nem nehezítette, csak elhúzta a játékot mert megállás nélkül kaját kellett researchelni meg farmolni.
A tengeri csata meg nem sokat fejlődött sajnos - tud valaki esetleg olyan kifejezetten tengeri (az ilyen Dei meg Radious bugfest bloatwarekkel nincs kedvem szórakozni) csatát próbálja a valóság irányába eltolni...?
Nekem elsőre az a furcs, hogy a városközpontok mennyire büntetlenül fejleszthetőek. Régen nagyon durva negatív módosítók voltak. Katonai épületeket nem kezdtem el felhúzni.
A tengeri csaták továbbra is az agyamra mennek. Egyszerűen képtelen vagyok megérteni, hogy hogyan működnek. Inkább építek szép nagy flottát és auto resolve... A csaták tényleg hosszabbak, csak éppen így végre van értelme annak, hogy lekerüld az ellenefelet. Az egységek is fáradnak ám rendesen. nem futhatsz velük át a fél pályán és darálhatsz.
Az egységek saját MI-je még mindig furcsa. Az oszlopban felmenetelő csoport magát túl hülye, hogy széthúzza az arcvonalát...
Nekem eddig összeségében tetszik, bár jó, ha 15 kört toltam vele.
A területeid felsorolásánál (térkép feletti ikonnal) a kenyér ikon mutatja, hogy melyik terület ad kaja plusszt, és melyik mínuszt. (Zöld ill. piros ikon)
Én sem szeretem nagyon kimilizni a kaját. Amikor már az utolsó két birodalom nagyság környékén jársz, annyi a területed, hogy a franc tudja fejben tartani, mi hol épül, az mikor lesz kész - 5-8 körre előre kisakkozni a kajafogyasztást túl fárasztó az én lestrapált agyamnak ;) Ha ennyi plusszom van, akkor nyugodtan építhetek, gyakorlattal már "érzésből" tudja az ember, mennyi kajatermelő, mennyi hangulatjavító épület kell, hogy nagyjából jó legyen. Persze, lehetne precízen optimalizálni, de nem hiszem, hogy 1-2 ezresnél többet jelentene ez fordulónként, annyit meg akkor is vesztek, ha túlfogyasztás miatt ki kell kapcsolnom egy terület adózását esetleg - és sokkkkkkkal kevesebb matek :)
Saját taktikám az egyensúlyozás. nullás élemet megtartva a kezdeti épületeket húzom amik még nem fogyasztanak kaját. És közben a seregbónuszos dolgokkal szépen rablóhadjárat. A gond a gép erős tényleg. persze ahogy elfoglaltam egy várost ott csinálok egy kaja épületet de azzal is nullára figyelek. inkább húztam két vallási épületet, mielőbb végbemenjen a népcsere a területen és véget érjenek a lázadások. Szóval vannak koncepciók, amik nagyjából a történelmi lehetőségek is voltak. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.10.03. 11:26:27
Én azért igyekszem olyan 5 +-5 értéken tartani a többletet, azt hiszem, erre is ugyanaz a food surplus bónusz jár (ebben mondjuk nem vagyok biztos), máskülönben úgy érzem, nem optimálisan működik a gazdasági szerkezetem. :) Hiszen azok az épületek, amik "fölösleges" kaját termelnek, termelhetnének bármi mást is.
Ami számomra szembeötlő az EE-ben, hogy a korábbiakhoz képest milyen büntetlenül lehet építeni katonai épületeket, sőt, mivel ezen kívül csak a központi épület ad szárazföldi helyőrséget, erre a ember rá is van szorítva. Őszintén, a régi rendszer egyelőre jobban tetszett, mivel - bár elvileg a "nagyobb változatosság" volt a cél, éppen úgy érzem, hogy uniformizálódtak a provinciák, jobban meg van kötve és vezetve a kezem és kisebb negatív módosítók miatt kisebbnek érzem a szerepét az óvatos és jól tervezett egyensúlyozás képességének. Számomra nagyon jutalmazó volt a régi rendszer, míg az újat közelebb érzem az R1-es "ja, van egy rakat épület, de pontról-pontra azt építed úgyis, amit szükséges"-hez, a típusok közti választást meg nem érzem fajsúlyosnak; azért ez messze nem a Medi2 város <-> vár rendszere. Inkább ilyen két szék között a pad alá. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2014.10.03. 11:25:58
Én is az élelmiszer extrapluszra megyek, volt, hogy 65 körül volt a kenyér. Kicsit zavaró, hogy nincs egy összefoglaló táblázat a kenyérnél, hogy mi hozza és mi viszi el, jobban lehetne tervezni. Nekem pl. ez egy újdonság, hogy ha lecsatolok egy provinciát az adóláncról, akkor nem fogyaszt kenyeret sem...
Most kezdtem új játékot. Eddig két területet foglaltam el. Teljesen problémamentes a rómaiakkal a kaját megoldani, inkább a happyness a problémás először a déli területeken.
Hát, amióta bevezették az élelmet (Shogun 2), azóta az a varázsszó a fejlesztéseknél/építkezéseknél, nem a pénz, vagy technológia megléte! :) A biztonságos hátországot érdemes átépíteni élelem, vagy pénztermelővé - ezek után viszont NAGYON kell rájuk vigyázni... - , de ilyen a központi helyen lévő rómaiakkal eléggé sokára lesz...
Azaz, MINDIG az élelmiszert termelő épületek épülnek fel az élelmiszert fogyasztók előtt - utánuk meg a hangulatjavítók, mert egy szint után az élelmiszer-termelés nagyon tudja rombolni a morált! Ha bizonytalan a helyzet - pár területünk, akárcsak ideiglenesen is, elcsatolásra kerülhet - , akkor érdemes jóval több élelemmel rendelkezni, mint a valódi szükségletek!
köszi a válaszokat,ugye az EE-vel nyomom,hát sokkal összetettebb ez mint az alap,kétszer kell meggondolni az embernek mit akar építeni.Cosentiában kifejlesztettem az agrobirtokokat,abból lesz már elég étel,plussz most ostromlom Ariminumot,ott pedig halászkikötőre fogok beruházni.Az AI is sokkal erősebb már,sztem élethűbb lett a játékmenet sokkal
Ha olyan helyen kezdesz akkor figyeld a fejlesztésnél a pirossal megjelenő negatív hatásokat és számolj vagy fejlesszél kajára vagy foglalj egy egy másik települést is.
A patch notes szerint az épületek tulajdonságait (élelmiszerfogyasztás, szennyképződés stb.) módosították úgy, hogy "magasabb szintre lehessen fejleszteni" azokat. Gondolom, ez egyszerűen annyit jelent, hogy a negatív módosítók értékei csökkentek - mivel azonban a kiadáskori R2-ben benne van négyszáz órám, az EE-ben meg mondjuk, négy, ezért lehet, hogy pontosan így működött a korai verzió is, de mivel ezt személyes tapasztalattal egyelőre nem tudom alátámasztani, felelősnek tartottam ezzel a kitétellel élni. :)
...pedig az EE-ben egy nagyságrenddel egyszerűbb az élelmiszer-ellátás, mint az "eredeti" R2-ben. :) Élelmiszerhiány esetén azt tudod tenni, ha sürgős a dolog, hogy keresel egy provinciát, ami nettó kajafogyasztó. Ha több ilyen is van, akkor kikeresed közülük azt a helyzettől függően, amelyik vagy a legtöbb kaját éli fel, vagy a legkevesebb adóval járul hozzá az évenkénti bevételeidhez, majd ezt a provinciát kiemeled az adózási rendszerből - így ugyanis a kajarendszerből is kikerül. Ezt követően építs farmokat, városokban Róma esetében húspiacot, illetve halászkikötőket. A "régi" Rome-ban általános elv volt, hogy érdemes inkább több kisebb szintű épületet használni, mint mindenhol tömni fölfelé a szinteket. Nem tudom, itt ez mennyire él, EE-vel még nem játszottam túlzottan sokat, de annyiból itt is biztosan jó, hogy ha véletlenül megszaladnál valamivel, plusz-mínusz egy-három értékű változót könnyebben korrigálsz, mintha mondjuk két, egy évben felépült gigaépület rádver hirtelen tizenhatot.
Még annyit, hogy a "kezdeti" élelmiszerhiány esetén, ha helyed nem nagyon van, akkor bizony vagy foglalsz és úgy építkezel, vagy kénytelen vagy bontani. :)
a kezdeti élelmiszerhiány ellen mit tudok tenni? lehet túl gyorsan bővítettem 2 városomat??
Nem tudom, jól értem-e; tehát egy "dominónyi" 120 fős csapatot szétkapni két 60-as dominóra? Legjobb tudomásom szerint sem ezt, sem az összevonást nem lehet megtenni.
Azt aztért ugye még lehet, hogy egy cellányi egységet szétbontasz kisebbekre?
Kattints a stratégiai térkép aljának közepén található kerek ikonra, amely a frakciód jelképe. Itt látsz valami olyasmit, hogy mittomén, "Armies: 3/6". Ez jelenti azt, hogy a jelenlegi Imperium-értéked [nagy, zöld színnel feltelő csík] mellett maximálisan hány sereget tarthatsz fenn, és ebből mennyit használsz ki. Ha még van szabad kapacitásod, megteheted, hogy a "szétbontandó" sereghez legközelebbi saját városodnál kinevezel egy új hadvezért, és sereg-sereg között szétszórod az egységeket. De azt, hogy egy meglévő haderőből csak úgy kiemelj pár egységet Rome 1-szerűen, már nem teheted meg. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2014.10.02. 14:34:42
Korlátozott számú (birodalom méretétől függő) sereged lehet, mindegyiket úgy alakítod, hogy választasz egy tábornokot. Ezek közt tudsz egységeket átadni. Nem lehet vezető nélküli, 1-2 egységből álló seregecskékkel rohangálni a Rome-ban.
Azt meg tudjátok nekem mondani, hogy tudok sereget szétbontani több kisebbre? Csinálom a prológust, és jó lenne több kisebb sereg, de nem engedi szétszedni.
Elvileg a shader verziók jelentik a directx szintet. A 4.0-ás a dx10 a 3.0 pedig a dx9-es ez is megér egy próbát én visszavettem 3.0-ra Mai napig a dx 9.0-ás a legjobb.
Ezt nem fogjátok elhinni. Két monitor van rákötve a gépre, egy Samsung Syncmaster meg egy LG Flatron. A Samsung volt a fömonitor, eddig, és az istennek se akart elindulni a játék. Áttettem fömonitornak az LG-t, azóta a játék problémamentesen elindul minden egyes indításnál és ki se dob. Ezt nem hiszem el.
Ha ATI kártyád van, akkor a Catalyst control centerben, Nvidia estén nem tudom, hogy hogyan hívják. Az óra mellett az asztalon is van ikon, de a start menüből is elérhető. Magyarul az anisotrop filtering és anti aliasing él/vonalsimítás és textúra anizotrópia néven futa asszem. Alkalmazást vezéreltre állítsad ád, ha nem azon lenne vagy próbáld ki fordítva. A többi opcióval is érdemes játszani vagy megkérdezni itt bárkit, hogy mi van beállítva neki.
Ez most nagyon bénán hangzik, de azt hol állítom be? Mivel játékon belül nem tudom, addig el se jutok, indítás után sötét képernyö, majd az asztalon találom magam. A probléma már rohadtul idegesít.
A VGA drivernél próbálki ki application controlled AA és AF-et és aztán nélküle is. Nekem a Risen 2 csinálja azt, hogy nem AC beállítással egy katyvasz az egész.
énis most töltöttem le a VGA kártyám legfrissebb driver-ét (Geforce 840M) most azzal tökéletesen műkszik,pedig előtte én is szenvedtem vele sokat,egyszer simán futott,máskor meg iszonyat szaggatott. Pedig készültem én is megvenni originalba,de eddig a warez jól működik az emperor-nál Hála Isten.
Termékkódot aktiváltam a Steamen, aztán felraktam DVD-röl a játékot. (Elözö héten letöltöttem warezban, de most az egyik üzletben féláron volt, mondom ezt nem hagyhatom ki. :) Érdekes módon a wareznál is ugyanez volt a probléma, azt hittem, az eredeti verzió megoldja a problémát, de nem.) Ahogy néztem, sokan panaszkodnak hasonló kifagyásokra meg egyéb problémákra az Empire Edition kapcsán. Videódriver, hangkártyadriver a legfrissebb, nem értem. Majd valahogy megoldom, remélem, mert ha nem, akkor kidobott 30 Euro volt. (Még jó, hogy nem 55€-ért rendeltem be Steamröl.).
Valaki tudna segíteni? Megvettem ma az Empire Editiont, felraktam, Steamen indítanám, de annyi történik, hogy elsötétül a képernyö, majd az asztalon találom magam.
Videókari NVidia Geforce GTX560Ti, a legfrissebb driverrel, i7 proci és van 12GB RAM, Windows 7 64bit. A telepítésnél minden rendben volt, de a játék kidob az asztalra, be se tölt.
Mi lehet a probléma? Találkozott már valaki hasonlóval? Köszi a válaszokat elöre is.
Hát élvezni? Hardon csináltam és mikor már kezdet jó lenni megjelentek a spártaiak. Komolyan, egy jó kis szövetség volt, Cimbri meg még egy meg a saját kis népem már négy 3-as szintű várossal. Ez volt a belépő, pillanatok alatt letarolták az ütköző zónámat. Csak a Cimbri meg én maradtam. Itt jöttek az én pillanataim. Champional és diplomatával majd a seregeimmel durván lerendeztem az első támadó seregét ez 3db fullos sereg volt. kicsit meglepődhetett. Még egy minor city is az enyém lett. ami ez után jött az a merő vicc. Tömegével megjelentek az ügynökei, eleinte még tudtam nyírni őket de nekem csak egy van, volt mindenből elkezdett raidelni a kis szemét a területemen. Szó szerint elfogyott a levegő. Majd újra megjelent 3 fullos sereg meg pár kisebb miközben a Cimbri szövetségesemet is összenyomta. Majd vérszemet kaptak a kisebb népek is. A kurva anyját!!!! Nem pipáltam ilyet régen, fel kellett adjam. Kell erre nerf még, ilyen nincs, hogy minden területen maxolva támad. Nincs egy kis rés sem. :) itt most keményen csalt a gép. Egész véletlenül gondolom, békét kötött mindenkivel a kis spárta és csak ellenem vonult.
Azért most sokkal használhatóbb lett. Egyrészt most már tudja az ember, hogy egyensúllyal lehet elkerülni a polgárháborút. Másrészt viszont minél erősebb a saját családod, annál nagyobb általános bónuszokat kapsz. Lehet tudni, hogy minél nagyobb a birodalom, annál nehezebb lesz egyensúlyozni... szóval azért nagy előrelépés a korábbi félkész valamihez képest. Persze nem állítom, hogy olyan nagy szám lenne összességében, de most már nem egy nagyrészt értelmetlen valami.
Egyébként konstatáltam én is, hogy fura. Végig figyeltem, hogy nulla, aztán lépett egy szintet az impérium, és máris jött a figyelmeztetés, hogy polgárháborús veszély van, az oszlop pedig úgy 80%-on állt hirtelen. Így nem nagy segítség :)
Nem minden. Az új épületláncok (chain ;) ) csak akkor lesznek, ha újat kezdesz - érthető módon nem alakítja át egy meglevő kampányban a városaidat az új épületekre. Szóval ha full élvezni akarod az emperort, akkor újat kell kezdeni.
Ja bocs, nem neked szántam a kérdést, hanem bárkinek. Mondjuk sokkal jobb, hogy nem jön elő semmi sereg, hanem létező vezérek állnak át létező hadsereggel, de azért jó lenne tudni mi alapján. Utoljára szerkesztette: sakkay, 2014.09.30. 17:25:55
Nem úgy van, hogy a politikai nézet' képernyőjén, a szenátusi patkótól' balra az oszlop mutatja mennyi esély van a polgár háborúra? Márt csak azért mert 58% a befolyásom, 0% mutat az oszlop, erre kitör a háború?!