Én azért igyekszem olyan 5 +-5 értéken tartani a többletet, azt hiszem, erre is ugyanaz a food surplus bónusz jár (ebben mondjuk nem vagyok biztos), máskülönben úgy érzem, nem optimálisan működik a gazdasági szerkezetem. :) Hiszen azok az épületek, amik "fölösleges" kaját termelnek, termelhetnének bármi mást is.
Ami számomra szembeötlő az EE-ben, hogy a korábbiakhoz képest milyen büntetlenül lehet építeni katonai épületeket, sőt, mivel ezen kívül csak a központi épület ad szárazföldi helyőrséget, erre a ember rá is van szorítva. Őszintén, a régi rendszer egyelőre jobban tetszett, mivel - bár elvileg a "nagyobb változatosság" volt a cél, éppen úgy érzem, hogy uniformizálódtak a provinciák, jobban meg van kötve és vezetve a kezem és kisebb negatív módosítók miatt kisebbnek érzem a szerepét az óvatos és jól tervezett egyensúlyozás képességének. Számomra nagyon jutalmazó volt a régi rendszer, míg az újat közelebb érzem az R1-es "ja, van egy rakat épület, de pontról-pontra azt építed úgyis, amit szükséges"-hez, a típusok közti választást meg nem érzem fajsúlyosnak; azért ez messze nem a Medi2 város <-> vár rendszere. Inkább ilyen két szék között a pad alá.