Annyi azért kiderült, hogy új játékot kell indítani. Lehet, hogy "gyávaság", de én mindig a rómaiakkal vagyok, mert más birodalommal nem tudom elképzelni a játékot, legfeljebb talán valami görög félével vagy Karthágóval csak gondolom azokkal rohadt nehéz. Meg idő sincs mindenkivel játszani...
Nekem első blikkre egyébként tetszett az új kinézet. Az évszakok változása félelmetesen jó.
chain takarja a egymásra épülést pl. az én nyelvemen hány lépcsőbe nyomják éppen. pl farm szintek vagy város szint :) Most pl a barbár 4 szintes három opcióval, három fajta negyedik szintű városból választhatsz. Teokratikus pl az egyik a másik kettő nem ugrik be. Tegnap kinéztem melyiket fogom választani. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.30. 10:49:11
Ja igen, elég tudományos :) Én se így játszok vele. :) Azért ha játszol, sok minden értelmet nyer majd, ahogy felfedezed a dolgokat. Persze utána sem hiszem ezen a nyelven fogjuk egyeztetni tapasztalatainkat :)
Nem amikor rajta vagy a generálison meg tudsz jeleníteni egy pull-down menűt .Abba van raiding, csata elkerülés lehetőség, vagy is bújócska ha a generálisod elég jó hozzá nagyon jól feltartja az ellenséget :) Aztán van erődítés és még egy lehetőség ami nem ugrik be.
- Hát az emperor patch ingyenes volt. Tehát végül is azért, hogy ilyen állapotba kerüljön külön nem fizettél. Az Attila más tészta lesz. Gondolkodom rajta. Kicsit megértem őket, a stratégia soha nem lesz egy tömeg műfaj. És elképesztő munkát kell beletenni, hogy a kuncsaft elégedett legyen, ismerve ezt a közeget is. sose lesz jó semmi szint :) Szóval nem gondolnám ez a cég extra profitot termelne mint a nagy nevek. Igen kicsit kevesebb munkával kiadnak teljes értékűként egy új részt de új sztori új egységek és új környezet. :) - Hát nem vagyok biztos a CA hivataloson olvastam az újra kell kezdeni a játékot lehet keverem egy másikkal :) De mindenképp próbáld majd ki teljesen új játék indítással is és okosabbak leszünk. :)
Ez a rabló hadjárat valami új AI feature? Első ránézésre kb. ez az a szint, ahogy a játéknak meg kellett volna jellennie. Én úgy érzem, hogy egyes játékokat újonnan megvenni nincs értelme. Ez a Rome 2-re különösen igaz. Az új UFO-nál is egyszerűbb lett volna megvárni a kiegeket és úgy végigtolni csak egyszer, ahelyett, hogy kétszer játészom végig nem túl sok és jó új tartalomért.
Az olvass rá hivatalosan részt hol tudom megtenni? Mi a hivatalos felület? Én nemigen járok más fórumra mert újszülöttként ott mire megtalálsz valamit az fél év.
Ami igazán vicces egy szinten elkezded látni a logikát vagy a rendszert amit bele tettek. pl a barbár rabló hadjáratok ugye? Nagyon jól felépítették, egy ilyen rendszernél nincs elég kajád és ugye nincs elég jövedelmed, tehát, hogy fent tud tartani a sereged elkezdesz rabolni ezzel persze a környezeted gyengíted. Hihetetlen kis csapat ez a CA. Egy egyszerű, alapvetően csatákra épülő stratégiába is felépíti a történelmet, úgy ahogy az rendszerben működött. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.30. 08:51:17
Unlimited vga az csak a normál memóriát használja fel a vgahoz nekem pl van 8 Gb így ez kisegíti. függ persze milyen beállítást használsz nekem very hard ezzel a konfiggal, és ezzel a kapcsolóval jól fut most, a korábbi létrás fagyáson is javítottak vagy legalább is az unlimited vga műkszik. Nem tudom, túl sok minden változott és úgy emlékszem írták a forumon is egyes patcheknél érdemes új játékot kezdeni. De olvass rá a hivataloson. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.30. 08:43:03
Ha régi játékot folytatok, akkor nem aktiválódik minden újdonság? A konfigom a leírásban van, régóta tervezek erősebb procit venni, csak lusta lennék beszereleni és eladni a régit. A VGA meg fura, mert egyes játékok képesek úgy meghajtani, hogy összeolmik a rendszer miatta ezért egyes játékoknál visszafogom. Az automata venti vezérlés nem pörgeti fel a ventit kézzel kell szarakodnom. Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2014.09.30. 08:39:13
Mindenképp újat kell kezdj szerintem. Amit érdemes bekapcsolni az az unlimited vga. ha nincs szuper Vga-d nekem segít az 1Gb-os kártyámnak, most már az is jól szuperál. Az enciklopédia meg tökéletes ahhoz, hogy ráérez mit kell csinálni, kézvezető azoknak kell akik a mai nehézségű játékokon nőnek fel. Te meg nem az vagy.
Azt jól látom, hogy a négy évszak miatt az egységek lassabban mozognak? A játék hossza években így azonos? Nem akarom újrakezdeni a játékot, ezért a régit folytattam, amit legnehezebb szinten tolok, nincs reload.
A hajító egység most nem ostrom felszerelést jelent. Külön pozitívum a barbár népek nem szaladgálnak scorpion nyílvetőkkel mint az 1.4 patchban. ennek nagyon örülök. Szóval az Emperor patch úgy néz ki tényleg egy már elkészült játékot takar. Nem olyan könnyű szerintem egy ilyen játékot jól megcsinálni. Kell idő hozzá. Ennyiből nem bántam meg, hogy megvettem. Az üzletpolitikájuk az sajnos kezd Blizzard, EA szint lenni. De az említett két cég össze se mérhető minőség szinten a CA-val. Ez alapján az új túlélős játékuk is vétel lesz nálam. jó nevet választottak, tényleg kreatív cég ez :) Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.30. 07:31:25
Nagyjából kb három típusú rendszert tudsz felépíteni a városokkal. Én most a barbár és rablásra épített társadalomra építem :), full warrior code és fegyver fejlesztés. Valamint raidel gyengítem az ellenfeleket. Valamint passzoló épületek. Tehát tervezhető. Kell gondolkodni rajta mit hogy és főleg város számtól függsz. mert a kaja az keményen kell. De lehet tervezni. szerintem jó lett. Persze nagyjából ie. 220 és 179 között elfoglaltam 3 várost és most bebetonozom a helyzetem utána megalapítjuk a nagy germániát :D De mint az idő intervallumból is látod nem sétagalopp. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.30. 07:19:27
Egy-két oldalt visszaolvasva képet kapsz róla azért. - Az AI nekem meglepetés, tegnap ma hajnalig nyomtam, nem bírtam abbahagyni. - Most nem annyira durva mint az 1.4 volt ahol hardon is simán elvert a gép. Most balanszolt, nyerhető nem esik neked a gép mindennel amilye van. :) De jól operál. A végleges Emperor patchban használja az ügynökeit de nem rombolja le minden körben vele az épületeidet. Egyszóval nerfelték a részt. Élethűbb lett talán. - A diplomácia működik egymásnak is neki mennek és a szövetségek is életképesek, egyszóval él a világ. - Az épület és a frakció oldalak teljesen elkészültek még a barbároknál is. Vannak riválisok, és események. - A csata AI szintén 1.4 óta mint a sakktábla ha lépek valamit a gép lereagálja azonnal átcsoportosít és erőfölényt épít. Kicsit elhúzódó a harc, vigyázni kell! A hajító egységekkel jól operál. Többször már megnyert ütközetet buktam el miattuk. Szóval nekem nagyon szuper. :) Kicsit hiányzik az 1.4 patch mert az full szopás volt még hardon is :D Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.30. 07:13:46
Van valami összefoglaló vagy manual, hogy az Emperor editon mit változtatott? Március óta nem játszottam. Most betöltöttem és elsőre sokkoló, mintha az egész játékot átszabták volna.
Az Attila cucc meg új játék és nem BI szerű kiegészítő lesz? Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2014.09.30. 00:44:51
Hm, nekem ez az elefántcsont-arany jobban tetszik. Elegánsabb, illik az Emperor címhez. Az ikonok színezését én is túlzásnak érzem. Az épületeknél viszont nem érzem feleslegesnek a színezést (a lovas központ pedig mivel hadi bónuszt ad, nem lóg ki a pirosak közül, pont annyira jogos, mint a vasműves faluközpont piros színe). A belpolitikai panellel végképp nem értem, mi baj. Gyakorlatilag ugyanaz, mint volt, csak kaptunk még egy lapot, ahol végre kicsit értelmesebben át lehet tekinteni, mi a helyzet Rómában. Szóval összességében (bár nyilván ízlés kérdése) az ui nekem (a színes ikonoktól eltekintve) tetszik.
Az építési stratégiánál már eddig is szerintem a "jobban jársz, ha azt építed, ami eleve célszerű" volt a jó megoldás. Szerintem teljesen jogos, hogy a terület adottságainak megfelelő fejlesztéssel jársz legjobban. Ahol olyan nyersanyag van, ipart, ahol másmilyen, kereskedelmet, stb. célszerű fejleszteni - ez evidens. Persze csinálhat mást is az ember, csak akkor nem használja ki a lehetőségeit.
Tegnap végül sikerült (először) leülnöm az Emperor Edition elé, két-, két és fél órával az új kampányban terápiás jelleggel hangot adnék a véleményemnek - illetve, legalább kerül valami a topikba. Minden, ami most következik, tökéletesen szubjektív és kérem, képzeljétek hozzá a "szerintem"-et minden mondathoz akkor is, ha külön nem írom le.
A tételmondatom az, hogy ez a játék a kezelőfelülete folytán ronda Már eleve a fehér-arany téma számomra egy komoly visszalépés az eredetiről, de hogy az utolsó szir-szar ikont is színezték (teljesen fölöslegesen, mert ha eddig nem jöttem rá, hogy a kis fehér kenyér-ikon az élelmiszert jelöli, akkor most már nem is fogok rájönni, hogy a kis, haddnejellemezzem-barna kenyér-ikon az élelmiszert jelöli), az valami egészen csodálatos. Sikerült megoldani, hogy úgy nézzen ki az UI, mint valami retardáltaknak készült kifestőkönyv. Különösen, ha hozzáveszem az épületek színeit. Most az olajliget-település barna, az üveget előállító kék, a borvidék herereszelő-lila, és most csak településközpontokról beszélünk. Extra poén, hogy a lótenyésztő falu központja vörös ikont kapott, ami eddig hadi épületeknek volt fenntartva, úgyhogy az eddigi úgy-ahogy logikus típusfelosztás-színkódokat fel lehet tenni a vonatra és integetni neki. A többletszínezés zavaró, értelmetlen, érdemi pluszinformációt nem ad - eddig egy pillantással szín alapján meg lehetett mondani a provincia specializációját, most mindegy, mit csinálsz, egy rohadt gay pride az egész. Ha már az épületeknél tartok, az új építési rendszerben üdvözlöm, hogy a nyersanyagok átvették az épületektől a bónuszokat illetve a bevételek mintha kiegyensúlyozottabbak volnának; de a második benyomásom egyelőre az, hogy az "építs, amit akarsz, de tudd, hogy mit csinálsz!" helyett most elmentünk az "építs, amit akarsz, de jobban jársz, ha azt építed, amit eleve célszerű"-be. Itt most külön is kihangsúlyozom, hogy szubjektív, de sokkal könnyebbé vált tkp. bárhová barakkot építeni, könnyebb egy el-elvegetáló hátországot összerakni és nem különösebben van szükség a provinciák átfogó tervezésére. Ja, és a farmok OP-ok. Összességében súlytalanabbnak érzem a kampánytérkép gazdasági vetületét, amit sajnálok. A politika viszont jó. Jó, már ahhoz képest, hogy ezúttal van, ami az ezt megelőző nullától indulva mérhető előrelépés. Bár tartottam attól, hogy a politikával szarakodás és szélmalomharc elviszi a játék felét, de megnyugodtam, hogy egyrészt harminc másodperc elegendő annak felfogására, hogy mit lehet elérni és mik az eszközeink ehhez, másrészt élvezem a plusz egy libikókát, amin billegni kell. A játék előtt nem értettem azt sem, hogy miért az lesz a jó nekem, hogy a választott családom minél kisebb befolyással bírjon, de a bónuszok révén ez is egyszerű de jó választ nyert. Végeredményben kétharmadozni kell, hehe. :] ...azonban ez is, mint minden újdonság, baromi ronda. Komolyan, én elfogadom, ha valakinek tetszenek az új, színes, baba kis ikonok, épületek, miegymás, de szeretnék leülni egy sörre azzal az emberrel, akinek tetszik a politika-panel, a felső ikonsorral. Valahogy az egész Empire Edition-nel az az érzésem, hogy az eddig meglévő koherens grafikai munkát rúgta tökön egy kretén gyakornok, aki ezt a szemetet egy negyedóra alatt ollózta össze Paint Shop Pro-ban úgy, hogy a másik monitoron ment a Facebook Chat. Informatív meg "letisztult" a politikai panel, igen, de könyörgöm, nem lehetett volna csak egy kicsit megerőltetni magunkat, hogy azt érezzem, Rómában vagyok, nem pedig egy olyan Excel-tábla előtt ülök, ami előtt anyuka magára hagyta a hat éves csemetéjét, aki a diagram mellett a rend kedvéért beszórt pár rádiógombot meg clipartot?
...összességében epekedve várom a modot, ami - ha mást nem - a régi UI-t visszaállítja. Emlékeim szerint egyetlen patch, egyetlen változtatás sem volt eddig a játékon, ami ennyire cseszte volna a csőröm. Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2014.09.27. 10:31:26
Na erre nem számítottam... A kiövetkező játék Toal War: ATTILA!! Utoljára szerkesztette: bazsidiver, 2014.09.25. 17:30:03
egy új medieval-nak én is nagyon örülnék,bakker milyen nagyszerű lenne! főleg a keresztes hadjárat része
Bár nem hiszem, de lehetne I. világháborús, úgy is évfordulója van. De ez nem túl valószínű.
Nem hiszem.
"It’s a hugely important day in world history. You see, we’re at Eurogamer Expo announcing something brand new on September 25th. "
Ezt írták FB-n. Ez meg a sajtóközlemény:
"Hot on the sandaled heels of the Total War: ROME II – Emperor Edition (out next week), Creative Assembly will reveal the next title in the award-winning strategy series at this year's EGX on Thursday the 25th September"
Itt is egyértelműen "new title"-ről beszélnek. Azt is írják, h a Rome fejlesztése mellett megy majd.
((Érdekes a játékosok találgatásait nézni, páran warhammer témát tippelnek, azzal indokolva, h úgyis a segánál vannak a jogok. Persze legtöbben Medieval 3-at várnak.)) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2014.09.24. 14:08:10
Pl mediváltól mondjuk a 18 század végéig! Hogy hosszabban lehessen alakítani történelmet! De jó lenne egy első világháborúig is elkalandozni! De attól félek hogy bukástól félve nem mernek ilyen nagyobb projektbe kezdeni. Én inkább 17-18 századra gondolok, vagy tényleg Medi!
Most már lehetne egy nagyobb korszakot átölelő rendszer is!
Ha ez így van, akkor lesz egy jó napom. Nem is reménykedtem benne, hogy egy neo-BI-t kapunk esetlegesen. Persze, várjuk ki a végét.
Tippem szerint inkább valami nagy kiegészítő lesz a Romehoz, erre utal hogy a total waros regényeket jegyző "író" az amazonon jövő januárra egy Attilás könyvet ad ki - véletlen egybeesés? Ezért többen arra spekulálnak a fórumon, hogy valamiféle Barbarian Invasion jellegű, népvándorlásos mod fog jönni...
Még most sem tökéletesen világos a dolog, de elképzelhető, hogy a Rome 2 egyik legvarázslatosabb jelenségébe futottál bele: Tegyük fel, hogy az ellenséged partvédő hajókkal rendelkezik. Mivel az AI roppant optimálisan működő szerkezet, ezért az első attoszekundumban - ha a flottád túlerőben van, és hát túlerőben van - a partnak futtatja őket, jellemzően, de nem feltétlenül a kikötőjében. Tegyük fel, hogy valamilyen oknál fogva egy adott távolságra a part felé tartó hajóit mégis beéred és/vagy kilövöd őket. Logikus, hogy innentől szabad a pálya. Ugye? Nos, egy frászt. Hiába süllyesztetted el őket, a helyük továbbra is foglalt. Ekkor mondjuk, azt hiszem, az ikon sem jelenik meg a parton, tehát nem valószínű, hogy ez a probléma. Amúgy miért erőlteted a kikötőt? Városfalon kívül vagy egy rakás hely többnyire. Így szárazföld felől sem kell stratégiai térképen menned, "csak" taktikain. Lovasságnak és ostromfegyvereknek így széles ívű integetés van, de ha van ostromfegyveres hajód, akkor ez a probléma részben mégis át van hidalva.
Amit viszont még mindig tökéletesen nem értek, az a stratégiai térkép szárazföld-problémája. Ilyen egyszerűen nincs. Minden egyes település, kivétel nélkül megközelíthető szárazföldön. Az lehetséges, hogy a legközelebbi partraszállási hely a város befolyási övezetén belül van (vörös zóna), ekkor valóban nem tudsz egységeket partra rakni itt, mert hadiállapot esetén a vörös zónán belül kizárólag harci cselekményeket végezhetsz (magyarán támadást), és azt is csak úgy, hogy egy kör alatt a városhoz érsz. Viszont ekkor is meg lehet tenni azt, hogy távolabbi ponton rakod ki a hadsereget, és úgy menetelsz fel a városhoz.
Köszi a tippet, igazándiból ennyi amennyit írtam, a kikötőnél valóban állnak már hajók, (Syracusa) nekem összesen 3 fér be, a negyedik nem tudja partratenni a srácokat. A kis ikon megjelenik a szárazföld felett de akárhogy próbálok dokkolni nem enged. Ez azért módfelett idegesítő, mert van elegendő szárazföldi haderőm, de három rakományra való katona bőven elveszíti az ütközetet, miközben én a hajókkal bénázok, persze hiába. A föld felől nem tudtam megközelíteni a szóban forgó várost, egyszerűen nem engedte - többszöri visszatöltögetéseket követően is csak a tenger felől, blokádot követően. Amivel nem lenne bajom, de a fent leírtak szerint nem tudom partratenni az egységeimet, csak 3 hajóval. :-(
Hm, mindegy csak a gépem őrült meg nem a játék. Na megoldottam.
Ez triviális, de ha a stratégiai térképről van szó, akkor a város mellé kattintva a gép mindig felkínál egy útvonalat, ahol partra tud szállni a hadsereg. Ez nem lehet probléma, ezért nem is említettem. (...vagy túlbecsülném a TW játékosokat?) Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2014.09.22. 19:51:52
Oké. Ez kissé fura. Mi a pöcsöm? Megfordult az egér a játékban. Brla húzom jobbra megy, föl helyett le. És nincs bekapcsolva az invert egér. Mi a franckarika ez? Most mi a francot csináljak?
Azt én sem értem, mi az, h a szárazföld felől nem enged támadni. De az sajna sokszor előfordul, hogy a béna fix kiszállópontok miatt "betellenek" a helyek, ha sok a hajó. De azért nézd végig a partvonalat, mert egyetlen flottánál azért nem szokott ilyen gond lenni. (Ha úgy érted, h a városon belül nem tudsz többet kirakni, az simán lehet, csak pár darab szokott lenni. Ennyit a "forradalmi" vegyes csatákról btw.)
Ja, de nem bánom hogy előbb vettem meg. De ez már ismert forgatókönyv: a kiadók miatt gyorsan ki kell adni, félkészen a játékot. Ez van. Jó munkához meg idő kell. Elég sokszor látni ezt manapság.
Ez így nem teljesen világos előttem. Ha irgalmatlan mennyiségű hajó van már a parton, akkor elméletben elképzelhető - ha olyan a pálya - hogy továbbiak nem férnek oda. Adott méretű partszakaszra csak adott mennyiségű hajó tud kifutni. Ez különösen szembetűnő lehet a kikötőknél. Viszont, hogy valóban "csak" erről van-e szó, ennyiből nem tudom megállapítani. Mi az, hogy szárazföld felől "nem enged támadni"? Ilyen kizárólag akkor történhet, ha más haderő már ostrom alá vette a várost, de akkor vízről sem tudsz támadást indítani. Ez így nem tiszta. Kicsit bővebben leírnád, hogy pontosan mit is tapasztalsz és mit is tettél?
Sziasztok, nagy kampányban Syracusa bevételekor az normális, hogy a partra szállító hajóim egy része nem tud egységeket kirakni a partra? Olyan, mintha az üres bárkák miatt nem férnének oda, vagy nem tudom. A szárazföld felől meg nem enged támadni.
Számít a fáradtság és mivel a harc most tovább tart, az elit, egyébként nehezen leküzdhető csapatokat (pl. oathsworn) érdemes olcsó ágyútöltelékekkel lefárasztani. Utána viszonylag hamar veszteségeket fognak szenvedni.
Ha jól tudom a kimerült (exhausted) egységeknek -40%-os debuffjuk van védelemre (talán támadásra is), ami elég komoly érvágás, érdemes tehát őket pihentetni.
Nem mondtam, hogy unalmas. Csakhogy nincs rá időm. Rég nem vagyok már középiskolás, hogy egész délután a képernyő előtt kockuljak. De nem negatívumként mondtam ezt hogy hosszú, végülis nem baj. Csak egyszerűen már nincs arra idő sajnos, hogy nap mint nap órákat üljek felette. Az meg úgy nem az igaz ,hogy egy nap: egy csata.
A valóságban órákat vehet igénybe, sőt nem csak a csata hanem mikor már az egyik fél elveszett. Ezért volt értelme a tartaléknak, bevetni az adott helyen. ahol szükséges. ÉS a fáradt csapatokat meg kivonni. Hiába van fáradtság "megcsinálva" a játékba, akkora hatását én nem tapasztaltam eddig TW játékoknál. Pedig Shogun 2-nél teszteltem is (2 teljesen megegyező egység, egyik áll és védekezik a másik több kilométert lesprintel és úgy támad. Harcnál nem volt hátránya a fáradt egységnek).
Igazából a TW-kbe a csata a sok. Azért tartod unalmasnak, mert sok csatát kell lenyomni (amik hasonlóak és monotonok), gyak modern világháborús felfogású a játék. Gyártjuk az egységeket mint valami hadiipar hadigazdaság. És dobáljuk egymásra. Nagyobb tétje lehetne egy ütközetnek érezni lehessen, hogy itt most minden eldől.
Azért kellene(kellett volna) már az elején igazi főcsatákra törekedni-mármint a játék lehetőségeit kiszélesíteni-e téren gondolok itt a szaros 20 egység per sereg stb hülyeségekre-mert ez így még mindig a kettő között van.
sziasztok feltettem az emperor editiont,ugye benne van az összes javítás meg frissítés gondoltam talán ez már bugmentes lesz,de ugyanaz fordul elő,mint az alapjátéknál,amire rápakoltam a patcheket az 1.7ig: valamikor szaggat,meg laggol (akkor meg sem kapcsol a proci hűtője) vmikor meg semmi baja nincsen és szépen fut max beállításokon. i7, 4gb ram, GF 840M 2gb VGA úgy gondolom ennek simán bírnia kellene...szerintetek mi a baja? más nem megveszem eredetibe lehet azt elfogadná. kérlek segítsetek!
Nem. Ez így tökéletes. Mármint az ölés sebessége. Ha lemész láthatod, hogy nincsen benne semmi túlzás..sőt ha teljes realitást néznénk, még tovább is tarthatna, de rövidebb semmiképpen sem. Utoljára szerkesztette: sakkay, 2014.09.20. 19:52:10
Nem semmi. Régen rövidek voltak a csaták. Most 22 percig tarott. már nagyon untam, max sebességgel pörgettem, két fullos légiós sereg városban órákig csépeli egymást bármiféle eredmény vagy hatás nélkűl . Kicsit mintha átestek volna a ló túlsó oldalára.
Hali. Valaki segítsen egy kicsit. Pompeus kampányt kezdtem mert ez tűnt a nehezebbnek . Tetszik is a helyzet csak az a zavaró hogy csak egy seregem van és nem is tudok másikat képezni! Az imperial indikátornál most nincsenek szakaszok és így nem tudom hogy lesz -e itt is olyan mint a normál kampányban hogy szintlépés után lehet + hadvezért beállítni és így több sereggel vinni a kampányt. Nagyon remélem hogy Pompeus is kap majd lehetőséget több tábornokra ugye? Csak mikor?? Észak afrikában már elfoglaltam 6 várost de még mindig csak az alap seregemmel rohangálok . Szóval tudja valaki hogy a legkisebb római frakció kap-e majd + tábornokot/sereget valamikor??????
Valaki tesztelte valóban jobban fut az Emperor Edition?
Gondolom ez az ajándék a sok bosszankodásért :) Ahogy olvasom a forumokat további bosszankodások várhatók :)
Én is ingyen kaptam meg. A DLC-k pedig továbbra is fizetősek.
Akinek megvan az alapjáték, ingyért kapja. Kb. 1.5GB. ha jól néztem a töltő sávot. Egy új kampány és tengernyi változás. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.19. 09:02:04
Hát az Emperor Editiont nekem automatikusan ingyenesen letöltötte a steam, pedig alapjátékom van. Ebből arra következtetek, hogy az ingyenes DLC-k vannak benne. Vagy tévedek?
Igen, illetve Rómában a valóságban nem egérrel irányították a cohorsokat; mire is kívánunk kilyukadni?
@raja: Az igazán szép. Logikus és helyes. Most ránézek, hogy mennyibe kerül az Emperor E., de ha tkp. annyiba, mint eddig az alapjáték, akkor annak két hozadéka lesz, először is szétkenem az agyvelőmet a tűzfalon, másodszor soha többé ebben az emberi életben nem veszek semmiféle DLC-t.