A valóságban órákat vehet igénybe, sőt nem csak a csata hanem mikor már az egyik fél elveszett. Ezért volt értelme a tartaléknak, bevetni az adott helyen. ahol szükséges. ÉS a fáradt csapatokat meg kivonni. Hiába van fáradtság "megcsinálva" a játékba, akkora hatását én nem tapasztaltam eddig TW játékoknál. Pedig Shogun 2-nél teszteltem is (2 teljesen megegyező egység, egyik áll és védekezik a másik több kilométert lesprintel és úgy támad. Harcnál nem volt hátránya a fáradt egységnek).
Igazából a TW-kbe a csata a sok. Azért tartod unalmasnak, mert sok csatát kell lenyomni (amik hasonlóak és monotonok), gyak modern világháborús felfogású a játék. Gyártjuk az egységeket mint valami hadiipar hadigazdaság. És dobáljuk egymásra. Nagyobb tétje lehetne egy ütközetnek érezni lehessen, hogy itt most minden eldől.