Ami a többszöri polgárhábrút illeti, én épp attól tartok, hogy esetleg nem izgalmas lesz a játék, hanem egyszerűen irritáló. Az nem sakk, hogy "nehezítésként" nyolclépésenként felrúgod az asztalt, kompenzálandó a csirke AI-t; én meg Total Wart szeretnék játszani, nem jumpscare-horrorjátékot. Még nem néztem rá a játékra, de remélem, megmaradt az opció, hogy köztársaságként vagy birodalomként akarod-e folytatni nyertes háborút követően és/vagy más módon megoldható a hatalomkoncentráció. Na meg őszintén, "lesz benne izgalom" - eddig is győztél a csatákban, most is fogsz, most az mitől izgalmasabb, hogy rohangálhatsz vissza a fronttól és a részfeladataidat kezdheted előről újra és újra, mer' csak? Játéktechnikai tekintetben a Rome 1 megoldása, ha nem is a legelegánsabb, de még mindig a legzseniálisabb. Ott is az utolsó pillanatig simán türelemmel el lehetett vinni belháború nélkül, de ha bénáztál vagy szartál bele, akkor viszont tudhattad, hogy mivel állsz szemben, tudhattad, hogy mi a hátországod, mire támaszkodhatsz, ha pedig győztél, akkor baromira győztél; akkor kuss volt mindenki másnak. Összességében tehát érdekelne, hogy egyeduralkodó despotaként el lehet-e vagdalni a szenátus torkát, vagy hárommillió provinciával az lesz a játékban a "nehézség", hogy a gép pár-tízkörönként random átfestegeti pár hadseregemet.
Mondjuk olyan baromira nem aggódok. Ebben az országban miért pont ezt ne lehetne megszokni...?
Nyavalygáson felül viszont zseniális dolgokat is olvastam a patch notes-ban, pl. újra lesz a nehézgyalogságnál fire at will, jól értem? Halleluja! Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2014.09.18. 18:35:22
Emperor Edition a Caesar és Hannibal DLC-t nem tartalmazza, ha jól értelmezem?
Szaisztok! Nem tudja valaki, hogy egy megkezdett játékban hogyan tudom ellenőrizni, milyen nehézségi szinten vagyok? Előre is köszönöm!
üdv! az hogy lehetséges miután felraktam a game-t 1.7 patchig mindent,crack is megvolt, az első játékindulásnál(hadjárat kezdete) gyönyörű szépen fut,nagyon magas vga szinten is,de a következő alkalmakkor már ugyanezen ponttól szaggat és laggol? (tuti nem hardver probléma) előfordult ez már valakinél? kérlek segítsetek mert így nem tudok normálisan játszani. előre is köszi
Hm, pedig biztos csatáztam korábban is esőben. Mindenesetre marha ronda, mostantól nem csak taktikai okból fogom kerülni az esőt. AA tippet köszi, megnézem tudom-e egyszerűen orvosolni. Annyira nem zavar, hogy sokat szenvedjek érte :)
Hú de gáz lett!! Ez az új dizájn pokoli ronda.... Lehet, hogy az én hibám, de most már nem tudok hadvezéreket cserélni/megölni/adoptálni/stb... Valamint nekem úgy tűnt, hogy korábban hamarabb lehetett 20 légióm... A térkép 75-80 %-a már az enyém, a közrend mindenhol 100, és +-os, nincs élelmiszerhiány, ÉS KITÖRT EGY POLGÁRHABORÚ, FELE TERÜLET ODA, fele légió óda. Most akkor mi van.... ??? NEM LEHET AZ ELŐZŐ VERZIÓT VISSZATENNI?????????????????????????
A rettenetes szaggatás hibát réges régen, olyan patch 7-8 körül javították, azóta nagyon jól megy - persze vas is kell hozzá. Nálam AMD 965/R265X combóval viszont simán megy fullban, de előtte 7770-el is egész jó volt, kevés kompromisszum mellett. A BAI nagyon jo lett, a CAI is elfogadható. A hajóscsatát nem próbáltam még 15-ben, állítólag abban is voltak javítások, előtte használható volt, de azért nem az igazi. Nagyon sokat fejlődőtt az ostrom AI. Viszont a hivatalos forumon azt olvasom hogy ostrom alatt pathfinding gondok miatt nagy lagok vannak, nekem egyelőre nem jött elő.
Röviden szerintem single playerre a rome 2 már rég megérett, a multi csaták is jók, a multi kampányban viszont nem tudom hogy állnak a descync gondokkal, azt próbálta esetleg valaki?
A fényes talaj eső effekt mindig is volt, az AA meg nálam működött a campaign mapen a patch 15-el (AMD VGA utolsó driverrel), szóval valami egyéni hiba lehet, turkálj a driverben esetleg töröld ki a users alól a rome mappát (savegameket mentsd ki előtte!)
Mi a játék verziószáma most? Nálam v 1.11.0 Build 10383.0.
Nem eredeti, meg akarom venni az Emperor Editiont majd, csak előtte kipróbálnám, kijavították-e a játék kb1 évvel ezelőtti hibáit (rettenetes szaggatás, stb).
Bár most hogy kezdtem hardon egy suebi kampányt, és a huszon valahanyadik körben a Rugii nevű törzs rám támadt egy sereggel, ami csak ballistákból állt, nem túl bíztató
Igen, patch notes-ban is azt írták, hogy ez a kulcs a polgárháború ellen: a családok nagyjából egyformán részesedjenek a hatalomból. Azért így, hogy a konkrét update-tel bekerült a politics screen, ez átláthatóbb. A másik amit erről írtak, hogy minél nagyobb a birodalom, annál nehezebb lesz ezt egyensúlyban tartani. Szóval lehetséges ugyan elkerülni a polgárháborút teljesen (ami most már úgy zajlik, h más családok tábornokai seregestül, tartományostul átállnak), de ha nagy a birodalmad, akkor marha nehezen.
Hát, lett vele baj. Béta alatt nem vettem észre (talán nem volt pont rossz idő egyszer sem), de esőben valami olyan béna fényes effekt van a talajra rakva, mintha valami fénylő, rücskös műanyagon folyna az ütközet. A kampány mapon pedig nem igazán stimmel a részletesség, legalábbis AA tuti nincs, hiába van beállítva. Remélem fixálják hamar.
ja az lemaradt bocsánat, hogy rosszabb mint a 15-ö peccs előtt volt, legalábbis nekem, ne haragudjatok, hogy ilyen éles kritikát írtam,de nagyon felidegesítettem magam
az lemaradt, hogy más játékkal semmi problémám nincsen egyedül ezzel...
Nem tudom emberek, komolyan lehet hogy én vagyok finnyás, de ez kibaszott ronda... valamit megint elbasztak "kibaszott ronda" ... pixeles az ég is pixeles a felhőkkel együtt és csúnya fps droppok vannak, kabaré
pixeles a kampány mapon is fogalmam sincs, hogy miért és fps droppol.... kár volt megvennem sajnálom tudom, hogy sokaknak nem tetszik amit most leírok, de ez botrány Utoljára szerkesztette: Ozzyehh, 2014.09.16. 18:31:04
Talán a wikin találkoztam egy viszonylag korrekt leírásával; ha jól értelmeztem, akkor a polgárháborút most úgy lehet elkerülni, ha a családok viszonylag egyenlően ülik körbe a húsosfazekat. Engem az érdekelne még, hogy leírták, polgárháború többször is kitörhet - most, ha egyszer legyalulom a többi majmot és birodalmat alapítok, akkor is ezzel kell még szórakozni vajon? Mert én elhiszem, hogy a játék végén már monoton a "megyek-előre-és-foglalok", és az is oké, hogy biztosan nagyon örülnek majd egy páran, hogy a folyamatos belháborúk miatt "nehezebb" a játék (elvileg minél nagyobb a birodalmad, annál problémásabb egybentartani a civil szférát), de ez nekem inkább idegesítőnek tűnik, nem nehéznek.
Amúgy az első gondolatom, amikor ezt a kiegészítőt bejelentették, hirtelen az volt, hogy "Tessék, ezzel tömik be azok száját, akik a Rome 1-es külön római családi frakciókért sírtak." :D
Szerk.: ...és komolyan, ha valakinek módja van rá, kérem, szüntesse meg a topik középreigazítását. Ez borzalmas. Tényleg, van házigazda? Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2014.09.16. 17:53:41
Na megnéztétek az új kampányt? Érdekes. Antonius-al kezdtem. Emlékszem, még amikor megjelent, a 2-3 perces csatákra, itt az első csata 12 percig tartott. Na végre. Hát egyelőre épp csak elindítottam, Pompeius hívei hadat üzentek. Nagyobb részt minden maradt, pár új épület, meg ilyesmi. A polgárháború lesz gondolom majd érdekes. A politikával csináltak elvileg valamit, de hogy mit? Arra nem jöttem rá.
Persze, meg még egyet nekik! Ha meg egy 3-4 népből álló, laza szövetség rád ugrik, akkor köpni-nyelni nem tudsz, mert mindened romokban hever...
Igen sajnos 40. körbe láttam először én is ügynököt, kevésbé jut az AI-nak pénz rá meg talán kisebb prioritást kapott.. Kell finomhangolás valóban de ugye béta talán itt ott még változtatnak de maga az alap sokkal jobb. Lehet könnyebb lett valóban, bár engem személy szerint igen zavart mikor 1 területtel rendelkező népek kiállítottak 20-40 osztagot, meg a városuk elfoglalása után vettek 10 osztag zsoldost. Talán az ügynökök árát kellene csökkenteni, vagy 1-1 ingyenest adni az elején..
Steam rendszer egymásra épülve frissít. Tehát nem hiszem .
köszi,akkor kihagyhatom az 1.1-et meg az 1.2-t? :)
Igen, legalább az 1.3 vagy 1.4 kellene. Ha nekem az alapjáték egy bugot leszámítva nem fagy ultra egységekkel sem akkor neked 40 körüli fpsednek kellene legyen. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.13. 10:47:32
sziasztok előre is elnézést a zavarásért,segítséget szeretnék kérni. most vettem egy új notit ,i7 4510U 2 magos 3,1 turbo GHz -es procival és nvidia GF 840M es 2GB procival feltette rá a játékot,persze virágbolti verziót és alacsony beállítások mellett is akad,szaggat,erőlködik. mitévő legyek? tegyem fel rá a patcheket és ha igen honnan tudom őket leszedni? előre is köszi a választ!
Ami az 1.4-ben jobb: - Ügynökök,championok használata. - Összességében nehezebb volt a játék. folyamatos terhelés alatt volt a játékos minden téren.
1.5: - Csaták ( bár nagy különbség nincs 1.4 is jó volt.) - Diplomácia - Népcsoportok épület és managment rész
Azt hiszem a két patchból lehetne egy igazán erős játékot csinálni. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.13. 09:35:58
Mindent összevetve az 1.4-es sokkal nehezebb mint az 1.5-ös. Az 1.5-ösben már nem nagyon van pénz az ügynökökre, 10 kör alatt egy sem volt, eddigre az 14-es már darabokra szedte a fővárosomat. :) Fenne se tudja melyi ka jobb sok mindenben nagyon jól fejlesztettek de sokkal könnyebb lett campaing mapon.
Tegnap ránéztem én is a 1.5 bétára. Tényleg jó lett. A nép csoportok szerinti jellegzetességek valamint a kulturális szokásaiknak megfelelő épület csoportokat kaptak. Elég komoly átalakítás. Egy kisebb csatában tesztelve tényleg változott. A zárt védekező alakzatokat már nem darálják le szemből olyan könnyen. Viszont a vezér alakzatot megint eltúlozták, ebből jobb az 1.4 körülvéve az ellenfél vezérét minden irányból 4 egységgel na ez az a szar amivel régen is küzdött a total war, kár érte az 1.4 ez már jó volt. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.12. 11:06:44
Kipróbáltam a Carthago ostromot, és szépen futott 25 feletti értéken. Pedig az elég jó teszt. Szóval úgy néz ki a ladder glitch csak a barbár típusú ostromnál van. Esetleg más is látott ilyet?
Bizony főleg a defensiv egységek valami eszméletlen meddig gyepálják egymást. Egyik csatába egy lándzsás védekező unitom összeakadt egy másik védekező egységgel és percekig ment a harc mondom mi a fene van odaküldtem hadvezért loval kicsit buzditson stb.. A gladiátorok meg a könnyű páncélzatos egységek persze hamar tudnak hullani de darálnak is rendesen, ha hátbakapnak valamit az bizony nem fog örülni. No meg a lovasság, a nehézlovasság tényleg letapos mindent de 1-2 roham és alig bandukolnak a lovak, lassabban manővereznek és bizony nem árt pihentetni őket. AI elég jol tolja, ne várjatok persze ember szintet de néha már idegesítően bepofátlankodik a sorok mögé, két oldalrol kerít a lovasság, no meg a falvakbol szépen kitámadnak nem várják meg mig agyondobálom őket katapulttal. Én azt mondom nagyon szorakoztató a játék, nem tökéletes persze de hangulatos végre van politika, értelmes unitok és elfogadható AI. 1 év kellett eddig inkább vmi early acces-be kellett volna kiadni. Az uj ingyenes kampányra leszek kiváncsi :P talán még tudják ezt fokozni.. Most azért szerintem olyan Shogun2 szinten van a game hasonlo élvezetes, talán 1x meg is előzi majd, bizok benne lesz még DLC meg patch..
"The pace of battles and combat has been reduced, and morale values adjusted so battles last longer and are more dynamic."
A nagyját olvastam el eddig, és azt hiszem az fog történni, ami eddig egy TW játéknál sem esett meg velem: legalábbis egy próba kampány erejéig vissza fogok térni az alaphoz :)
Alapvetően elégedett voltam a 14-esel. Azzal nyomtam. Ami nem tetszett az a scorpion a barbároknál. És az ostrom főleg a létrás glitch miatt, de ahogy nézem a patch jegyzéket ez még nem lett javítva. Nem függ a létszámtól ez lett gyanús már 3e vs 3e körül is megjelenik. Minden fasza amig a falhoz nem érnek. Ez nem szokásos fps probléma, mert 0.2 fps lesz. Tehát ez valami a dx-ben vagy a code-ban. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.11. 07:38:29
Szerintem már csak bétával érdemes tolni, egyébként nem lesz kompatibilis a mentés az 14.1 -el tehát eleve uj kampányt kell kezdeni ez mindent elárul. Az egész játék alapját irták át szoval ujra kell tanulni játszani, csomo uj épület lett de sok el is tűnt. Minden egység statja változott, pl imádtam katapultokat mert sima terepen is ölte a gyalogságot.. most bizony csak tördeli a sorokat de nem igen öl, viszont a skorpio meg pusztit rendesen, eddig nem volt értelme venni de most tényleg ugy látom gondolkodtak is kicsit nem csak össze vissza bedobálták unitokat. Nincs pl armor és fegyver fejlesztés mint eddig, azaz van de csak ott ahol rendelkezésre áll vas, illetve csak egyes tartományokban van gyorslábú ló is, cserébe ezek a fejlesztések tényleg erősek. No nem akarok itt regényeket irni de über fasza lett 15 után a 14-et látni se bírnám :D
LAg az ugyan olyan mint volt kampány map 15 fps körül (már megszoktam ) csaták egységszám meg map függő, nagy városok sok unit néha beakad kisebb csaták meg 60fps. Tényleg tegyétek fel betát, valaki kérdezte roma milyen erős nos nem tudom mivel velük tolom de a nagy népek buffokat kaptak, pl. carthago terjeszkedik rendesen. 1500 alap pénzt kapnak csak a frakciok de roma 3000-et gondolom azért Ai igy bever mindenkit a környéken. Ráadásul a legendás városok birtokloi extrákat kapnak roma pl körönkét alapba +2 egységet fejleszthet Carthago városa meg +25 kereskedelmi bevétel, ezek a csodákon kivül természetesen. Pár finomhangolás azért kell de gondolom ezért béta..
Ez viszont durva, jogos felháborodás. Bár szerintem nem biztos a CA a hibás. Kibaszott módon rühelem a DX11-et ettől függetlenül ez a 3-as shader alatt is diavetítés. Elképesztő ahogy létra előjön és elkezdenek mászni megáll az egész. Weird lag Tapasztalatok? 15-ös bétával? Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.11. 00:31:59
Caesar idejében a gallok átvették, de ettől függetlenül igazad van.
Megvolt a 25.000 ezres csatám egyszerre kb 17-18 ezer embert rakott ki, a többi utánpótlásként jött, hála a égnek teljesen játszható volt. Városi csata, fal nélkül. Nehéz volt, de nyertem sok ellen megmaradt.
Nem barbároknak is van ami szerintem vicc és építik is rendesen.
Egyenlőre elbuktam az első játékomat. Jelenleg nekem az ostrom 5e vs 3e élvezhetetlenül belassul nem bírja a proccim :( Mint a diavetítés, automatikusan nem nyomhatom mert elbukom, kár. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.09. 18:13:29
Örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen, akinek nem tetszik. :) Már majdnem szóvá tettem a legutóbbi hsz-emben, de mivel sokáig hanyagoltam a topicot, gondoltam nem rögtön kritizálással kéne újrakezdenem :)
Hosszú idő után újra felraktam, kipróbáltam az új betát. Végre tényleg jó lett az AI, élvezhető a játék. Csak azért töröltem le, mert elég sok a meló, és nem haladok vele, ha fenn van a játék :). Majd ha kijön az "végleges" imperial edition, akkor talán visszakerül. Szóval rendben, valahogy így kellett volna kijönnie egy évvel ezelőtt.
(Szerintem a középre rendezett szöveg erősen nehezíti a forum olvasását. Nem véletlenül nem használják általában.)
milyen skorpiókról beszéltek itt az ostrom közben??? gondolom a rómaiak használják ? eddig én nem tapasztaltam hogy várna köröket ostromgépek építésére. az alap 4 létrával támad. igaz most már mindenkit felküld a falakra a lovasok kivételével .
Nos volt kb 4e mentem a 3e ellen és vesztettem el vagyok ájulva ettől az ai-től. Jó nekem a rome total volt az utolsó így ez nagy lépés. Hihetetlen milyen hadrendeket alkalmaz és ahogy folyamatosan reagál a lépéseimre mint egy chessmaster. :)
Hát minden egységnél vannak lehetőségek szinte. A pajzs formát bekapcsoltad? De ez az egybe is így volt. Persze függ a tapasztalattól moráltól sokmindentől.
Azt áruljátok már el légyszíves hogy a tömör hosszú lándzsás falanxot hogy jó használni, mert az első részben brutál volt. Azonban ebben a részben nem túl hatékony szemből még a lovasság is ledarálja és alig sebzi őket.
Hát mivel elsőre csak négy van és azt egy helyen veti be én minden egységemet a garrisonnal együtt a körneyző területekre teszem két irányba mióta scorpion figyel senkit közvetlenül a falakra. vagy mögé. Ahogy a fele felért a seregnek a létrán és elkezdene rendeződni mindenkit rájuk küldök. Nagyjából fél-egy perc és menekülnek itt persze kapok a scorpionból, ezt még kétszer és már senkije nem marad akivel elfoglalhatja a kaput. Egyszer volt csak hogy elég embere lett a kapu elfoglalására de azok se élték túl. Edit: Ez persze csak, gondolom, a barbár faerődnél működik. :) Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.08. 13:08:22
DEI-ben most, létrával kezd, addig mindenki más lőtávon kívül, amikor elkezdődik a harc a falakon elindul a kapu felé. A falon lévők pedig a kapuért harcolnak. Ha csak félig foglalják el, már nem lő-és önt' a kapu, úgyhogy eléggé jó taktika.
Ezzel csak akkor próbálkozott mikor már nem maradtak gyalogjai. :) Akkor hozta az egyik lovas scout egységet és elkezdte lőni a kaput. :) De kb 30%-ig jutott :) Majd meguntam és pár hajítófegyverrel rendelkező egységgel elintéztem. Tehát a feladást nem ismeri ostromnál.:) Tény rendes ütközetnél a legjobb műkődés. Edit: Mondjuk ha lenne sok íjász egysége akkor lehet próbálkozna ezzel is, most nem lenne olyan egyszerű megvédeni a kaput mert scorpionokat is rakna ár. És akkor kénytelen lennék belépni a scorpionok sugarába. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.08. 11:42:53
Ha már létrát használ, az előrelépés szerintem. Az idióta kapufelgyújtó fáklyázás miatt az ai sokszor nem is vesződött korábban ostromgépek építésével, egyszerűen jött, pikk-pakk felgyújtotta a kaput, és ott próbált bemasírozni. Ez egyrészt pofátlanul megkönnyítette a kampány ai dolgát, mert ha nincs szükség ostromgépre, menetből le lehet rohanni a kisebb helyőrségű fallal körülvett városokat is. Másrészt viszont ha van már valamilyen védősereg, saját magát szivatta ezzel az egyoldalú taktikával, hiszen a keskeny kapun beözönlő, összetömörült csapatait elég könnyű visszatartani. (Ezzel ellentétben ugye ha ostromgépeket hoz, vagy legalább létrát, ilyesmit épít, sokkal nehezebb dolga van a védőnek).
De akkor az mindenképpen nagy lépés, ha most már hajlandó erre.
(Vegyes csatával rengeteg baj van. Egyrészt sokszor teljesen felesleges, plussz egyszerűen nem sikerült nekik megoldani ezt a (nyilván nem egyszerű) feladatot ami az ai-t illeti. Még úgy sem, hogy a partraszállásra ezt a nevetséges "slot"-os rendszert találták ki (mármint hogy a hajók csak fix helyeken tudnak kikötni). Legjobb lett volna kihagyni úgy ahogy van. )
Talán egy hibát láttam, de az valami bug lehetett sikerült elfoglalni a kaput, legalábbis kitűzte a zászlót, viszont nem rohamozott, úgy láttam a két torony még velem volt. Ez szerintem bug, ha nem lett volna akkor valószínű vesztettem volna, mivel nagy létszámú volt még a serege a fal előtt. Mindegy érdekes lett volna, sikerült volna e kitartanom, ezt majd felteszem nekik kérdésként, mármint ez bug vagy nem. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.09.08. 09:03:05
Nekem a sima ostromot jól csinálja még nem nyert meg ugyan egyet se de ha megnyerte volna még hamarabb buknám a játékot valószínű így is veszteni fogok. Mivel folyamatosan zaklatja a városomat az ügynökeimnek védekeznie kell. Ő közben már scorpionokkal rohangál. Meg elit egységekkel. :) Edit: Ettől függetlenül még nem láttam ilyen szintű ai-t, rengeteg munkájuk lehet benne. Az biztos a vegyes csata az komoly kihívás lehet leprogramozni.
Ostrom: Általában egyből támad létrákkal, szóval esélytelen de nem csinálja rosszul ha a falakon hagynám az embereimet akkor vesztenék a nagy létszámú parittyás és mostmár scorpion miatt. Ezt nagyon jól használja! Beállítja úgy őket hogy be tudjon lőni a falon belülre, persze faszerkezetes nálam :D. Ezt általában nehéz kivédeni megvárom míg egyes seregrészei bemásznak majd lerohanom őket, utána elrejtőzés a városban. Ezzel eddig mindet megnyertem. Eddig a legnehezebb, egy a második városomnál volt, ahol minimális túlélővel, minden piros legalján volt a végén, megtizedelt rendesen a scorpionnal.
Tud az Ai olykor, de hasonlókat lépett már a korábbi TW-kben is. Ráadásul a Shoguntól kezdve a stratégiai AI-nek könnyebb dolga van, mert csúnyán leszűkítették a mozgásteret, hiába nagy a térkép, a nagy része járhatatlan. A fix ösvényekkel sokkal jobban boldogul.
Rendes csatában nincs is baj a csata ai-vel sem. Ami már nem ment neki igazán, az az ostrom, és amiben totál kretén, az a vegyes csata, ahol földi és vizi egységek vannak... pláne ha ez ostrommal párosul. Tény, hogy tavasszal játszottam utoljára, azóta ha javult, azt nem tudom. De ha dicséritek, hogy jobb lett, akkor arról meséljetek, amiben korábban béna volt ;)
Jól hangzik. :) Nekem elég ez is. Eddig összesen már három főseregem semmisült meg. :) Noble deathal. Gyakorlatilag már csak az elderek élnek a fővárosban. :) Hardon nyomom a very hardot kerülni fogom. De egyszer megnézem majd azt is. gondolom minden minimumon.
DEI-vel még jobb. Karthágóval vagyok-nem szoktam-és éppen most lesz egy csatám dél Itáliában:25.000+emberes. Remáéem nem ég le a gép.
Arra szerintem nem érdemes számítani mint az egynél, 10-12 kör után már megvan a győztes. Ha a gép egymás közt is ezt csinálja amit velem akkor ez így korhű lehet mivel csak nagyon lassan lehet terjeszkedni nekem 15 kör után van egy + területem de jelenleg leköt két nép akik kicsit összehangoltan támadnak ügynökökkel meg a seregeik is elég összehangoltan mozognak pedig nem szövetségesek. Mindegy hajnalra sikerült felszámolnom az egyik 3 seregét, és elindultam egy kis települést elfoglalni de szerintem el fogom veszteni a felmentő seregével szemben ezt már látom. :) Nagyon élvezetes.
Hétvégén nyomtam vele! Azt kell mondjam még életemben nem láttam ilyen ai-t. Feltűnt mennyien szidják a forumokon ami nálam alapvetően a nehézséget hozza be a fejembe de ezt nem szokták bevallani. Úgyhogy 14.1-el nyomtam és abba se tudtam hagyni. Kis összefoglalás. - Kis mocskos trükk, mintha ember lenne, betámadja egy kisebb seregel a várost és megtámadja a mellette álló kis seregemet egy nagyobbal elsőre beszívtam!!!! Ember emlékezet óta nem láttam ilyet, még a crusader kings 2 sem mérhető ehhez. - Nagy ütközet, nagyobb seregekkel vagyok, ilyen szokott nullára kijönni anno a RTW1-ben, itt 1000 fölötti vesztességem volt. Rendes hadrend, elképesztő! Hátul tartja a lovasságot a vezérrel és megpróbál megbontani parittyásokkal amit nagyon jól használ. És ami még vicc!!! két hadrend összecsapásánál átvált wedge formára a serege első sorával!!! Persze nem jött be de mosolyogtam egyet. :) -Nagyjából a 10 kör után állandósul a fővárosom ügynökökkel való támadása. Gyakorlatilag a pénzem nagyobb része a város javítására megy. hiába van egy nagyon jó kémem elhárításra. - Másik kedvencem behaltam a nevetéstől, megpróbál kicsalogatni, két sereggel amik lerabolják a területemet, vagy egyszerűen három sereggel folyamatosan erődítve tör be a területemre. - Folyamatosan használja championjait is. Nem is rosszul. Lehet van még más is majd eszembe jut. Össze sem lehet hasonlítani a RTW1-el! Nagy kedvenc volt de alapvetően objektív vagyok és így a tény az tény. Sőt nem is tudok más játékot ami ilyen AI-t használna alapból!!!! Méh csalni sem sikerült betámadtam az erődjét ahol utámnótlást kap. Megnéztem melyik oldalról jönnek és visszatöltöttem, hogy elvágja a két sereget egymástól erre áttette a felső részre :)
na végre valami jó hír . még nem kezdtem kampányt a 15 bétával mert a dei szarakodik vele . de ezek szerint érdemes mod nélkül is játszani kampányt? jobb az AI, agresszívebb? Róma végre terjeszkedik?
Nekem is megzuhan az fps a kampány mapon főleg ha látszik a sereg vagy ügynök mozgásának sugara. AMD van nekem is, igazából megszoktam, 10-15 fps néha aztán meg összekapja magát, mivel nem FPS igy igazából nincs jelentősége. Battle ált. jol megy bár Carthagot ostromolva volt ott is lag szépen, de kisebb városok sima terep szépen akadás mentesen megy. Viszont a bétát tolva azt kell mondjam most iszonyat jo lett a game, minden megváltozott teljesen uj irányt vett, Roma már nem terminátorokat gyárt, minden logikusabb, érdekesebb fontosabb. Kis lag itt ott meg egy single RTS-nél annyira nem gáz. Egyébként a Caesaros kampány map nem laggol szoval a méret miatt lehetnek gondok..
Nem is az optimalizáció elkúrásáról van szó szerintem sem. De ha a kampány mapen indokolatlan fps esés van olykor -főleg olyan konfigon, ami max közelében tudja a csatákat hozni-, akkor ott valami nem stimmel.
Ezért írtam, h valószínűleg arról van szó, hogy pc-k természetéből fakadóan egyszerűen lehetetlen száz százalékig minden konfigon kiirtani minden glitchet.
Inkább arról lehet szó, hogy pont optimalizálva van, abban az értelemben, hogy amíg csak lehet próbál jó fps-t produkálni. Közelítéskor viszont előjön minden részlet, egyértelmű, hogy 2x annyi munka. Nekem, egy 40x40 egységes csatában távolról 60 közelről 30-35 fps. I5, gtx 770. De mivel módot használok 16000 főnél is bőven játszható marad. Ennyit az optimalizáció elbaszásról.
akkor sem értek egyet, de mind1 , akkor igazatok lenne, hogy ha az egész játék alatt szaggatna és élvezhetetlen lenne, de mondom, hogy a játék nagy részében nincsen semmi probléma + 40- 50 FPS KIMAXOLVA ... és időnként ledroppol, azért ti sem gondoljátok komolyan, hogy a kampány mapnak akkora igénye lenne, nevetséges.. tudom, hogy nem egy mai cpu-ról van szó és igazatok is van, de nem szaggat csak droppol és más is írja ofi fórumon, hogy ez még mindig probléma és jobb gépe van mint nekem. :D ja és ha leveszem a grafot low ra ugyan úgy droppol szal... nem nálam van a hiba
Ebben a tesztben a csillivilli fps-eket mérik, amik elsősorban a vga-ra érzékenyek. Ha valami szimulátort, stratégiát (Total War, CLOD, Arma3, stb) nézel, ahol a proci számít, mindjárt más a helyzet.
Pusztán a procik teljesítménye nincs egy súlycsoportban. A 4670K majdnem kétszer annyi pontot teljesít a cpubenchmarkon, mint a tied. (Még egyszer mondom, ne vezessen félre, hogy ez a videoban mért játékokban nem jön elő, mert abban a műfajban nem a proci a fontos).
De ami a játék kiírását illeti - a második generációs i5 egy elég széles kategória, a gyengébbekhez képest az erősebbek akár dupla akkora teljesítményt is tudnak. A tied teljesítménye ennek a kategóriának kb a középmezőnyében van.
Szóval egyáltalán nem mondható (most már) rosszul optimalizáltnak a Rome 2. A konfigod reálisan erre képes ebben a műfajban - magas beállításokra, de maxra már nem.
Ja...és mégsem. Amikor itt volt a két gép, én magam voltam a legjobban meglepődve milyen különbségek voltak. FX 6300-szénné tuningolva és egy alap i-5 3700k. A tesztek: Il-2 CLOD, rof, tw SHOGUN, NAPOLEON, DCS, stb. Atomra verte mindenhol. A szimekben különösen. Batlefieldnél pl. jobb az amd, de azokat nem játszom.
igazad van, de a videóteszt azt mutatja, hogy nincs annyival lemaradva szal :) hiába gyengébb az amd az intelnél amikor az fps teszt azt mutatja, hogy közel ugyan akkora a két processzor teljesítménye :D
Nézd..évekig AMD fan voltam. Aztán egyszer egy havernak összeraktam egy gépet, i5 procival kérte. Minden más ugyanaz volt mint nekem. A teszteken, rongyá' verte az amd fx agyonhúzott procimat. Egy hónapon belül, váltottam i5-re..ez van. Szimulátorhoz, stratégiához intel..lövöldözős csilivillire jó az AMD is.
Igazatok van nem a legerősebb, de alig marad el egy Intel Core i5-4670K-től, szal azért ezt se mondanám rossznak... és ahogy említettem... extrémen van minden full felbontáson és teljesen simán fut, tehát nem egyfolytában szaggat :D
am itt meglehet nézni a teljesítmény beli különbséget egy 750k és egy i5 között... "elenyésző" szal az, hogy annyival gyengébb lenne a procim mint egy i5-ös az nem egészen helytálló:) Különbség
ráadásul ahogy látni a videóban elég közel vannak egymáshoz az értékek, bf3ban meg egyenesen többet nyújt mint az i5-ös társa mind ezt azért írom le, hogy megértsétek nem a gépemmel van a probléma és hátha tud valaki megoldást a néha fellépő fps dropra, de valszeg szar az optimalizáció még mindig Utoljára szerkesztette: Ozzyehh, 2014.09.06. 08:47:29
nyilván akkor egy szar az optimalizáció:) és csak úgy megsúgom, hogy egy r9 270 ezeknek a közelében van :) kb GTX 760 szal a fényévekkel gyengébb itt nem igazán helytálló:) Utoljára szerkesztette: Ozzyehh, 2014.09.05. 19:25:52