Szerencsére az eddigi tapasztalatok alapján azóta rengeteget fejlõdött a Codemasters autós játékok tekintetében, így minden esélyt meglátok rá, hogy remek lesz a folytatás.
Engem csak az zavar,hogy az autok tulnyomo tobbsege hatsokerekes,ezert szamomra sokkal nehezebb az uton tartasa foleg kanyarban. Remelem a grid 2-ben lesz tobb elsokerekes!
végre egy jó hír! szertinem is nagyon jó volt az irányítás, kormánnyal kifejezetten élvezetes volt.
Az irányítás pont hogy jó volt mivel bár arcade,mégis közeledett a szimuláció felé,és sokkal jobb volt a vezetési élmény, mint egy full arcade szemétben....
Nem tudom milyen kormánnyal tesztelted, de driving force GT-vel hibátlan volt.
Valami gondlehet a kormányoddal. A GRiD teljesen rendben van irányítás szempontjából. A fizika (nem a törésmodell) a gyengéje. Jóval gyorsabbak a játékban az autók (és sokkal jobban lassulnak), mint a valóságban. Így aztán értelmetlen az egész, mert mondjuk Le Mansban 40 másodperccel jobb kört lehet menni a játékban (de minden pálya cirka 30%-kal gyorsabb), mint a valóságban. Emellett az elõd Race Driver 3-ban megszokott pszeudoszimulátor rész, a gumikopás, benzinfogyás, pitkiállás, kerékcsere stb kihagyása a Grid élvezeti értékét csökkentette - mi értelme volt 24 órás verseny belerakni, ha a fenti tényezõk semmi szerepet nem kapnak?
A látvány világa tetszett meg úgy a karrier, de az irányítás szerintem borzalom egy arcade játékhoz képest is. Kormánnyal eleve értelmetlen mert számomra vezethetetlen volt, billel már jobb volt, de örülnék neki ha ez változna.
Végre... remélem csak fejlõdést mutat az elsõ részhez képest.. és nem visszafelé mint mostanában a trend.