a lift fasza.close combat mellet nyilt terepen is megy.
Arty is állat.Az épület ledõlés meg awesome.
Jópofa map ez a Siege of Shanghai. Tengerpartos városos. Az elõbb meg egy EGÉSZ felhõkarcoló leomlott. Multiban. Kíváncsi leszek, hogy ez tényleg így lesz-e :D
LAV szerû patrol boat, jetskizés... Hangulatos amúgy nagyon, hogy ilyen elõre megrendezett koreográfia szerint mennek, olyan mint mikor egy összeszokott csapat együtt játszik és közbe nyomják TS en a beszélgetést:D Mutatták, hogy a háttérben lévõ sok manus lebutítottPCnek álcázott konzolon tolja.... :DD
hohohó kezdpdik gyerekek!
commander mode állat.
Ennyit arról, hogy hat ember fog rohangálni multiban :DD Elhúzták a függönyt és ott ül egy valag ember :D
Na nezzuk... :o
Bioware jön a Dragon Age-el, aztán egy kis EA Sports, éééés BF4. 15-20 perc szerintem és végre meglátjuk, hogy mi van :D
Amcsi-orosz dolog már rettenetesen sablon, csájnízok meg egy csomó új fegyvert/jármûvet jelentenének. EU meg bundeszliga viszont tényleg nagyon jók lennének. Recon meg ultagráz volt szerintem :D
Hát nekem a BF3-mas karaktermodellek tetszettek, a ruszki és az amcsi katonák is jók voltak. Különösen a két recon nézett ki pofásan, nyugodtan maradhatnának a 4-ik részben is. Ez csak az én szerény véleményem.
Szerintem nem nagyon kellene erõltetni ezt a "kínai" témát, egy DLC erejéig éppen elég. Az orosz-amerikai konfliktus sokkal jobban tetszett. Nem azért, mert neheztelek az oroszokra, ellenkezõleg sokkal szimpatikusabbak, mint a kínaiak. (Gondolom, az EU vagy a Bundeswehr most sem lesz benne, de hát így jártunk.)
Emberek, pillantson mindenki a Battlelog kezdõlapjára, mert egy új videóval gazdagodtunk. Hát a látvány az odabasz, de remélem egy jó kis fordulatos singleplayer történetet is aláhegesztenek majd. A BF3 multijában nem csalótunk, reméljük a 4 felülmúlja azt is.
Szerk.: Most látom szomferi kolléga már belinkelt valami BF4 es strem cuccot, nemtom, hogy ugyanaz-e a kettõ, amit én linkeltem az egy EA-s cucc, szóval nem csak BF4 lesz benne.
Szerk. 2: MEGY!
Mar volt link tegnap a csudalatos alfa kepekrol. #793
PC-n futott a játék szerintem (mint az elõzõ eventen, ahol bemutatták a single-t), de kontrollerrel irányítottak, csak egyszerûbb, meg praktikusabb, mint egérrel + billentyûzettel bohóckodni ott a színpadon :D
"Follow us June 11-13 as we live stream the full Battlefield 4™ booth experience straight from the E3 show floor. See the new "Siege of Shanghai" multiplayer map in action, get developer interviews and fan reactions, and see the all-new Spectator mode in action. This live stream is open to anyone with a registered Origin ID account."
BATTLEFIELD 4™ SECOND ASSAULT 4 FAN-FAVORITE MAPS REDESIGNED IN FROSTBITE 3
"PREPARE 4 NEXT-GEN GET SECOND ASSAULT FIRST ON XBOX ONE
Battlefield 4™ Second Assault will be available post launch first for Xbox One consumers. This Premium expansion pack will feature four of the most fan-favorite maps from Battlefield 3, redesigned to take advantage of our advanced Frostbite 3 engine and enhanced to include new multiplayer features from Battlefield 4.
ühüm, ezt észrevettem a videóban is :D lehet megcsinálták úgy, hogy valahogy inlay bejöjjön játék közben a BL, mint mondjuk a Steam/Origin játék közben
remélem nem lesz csalódás. A commander módra vagyok kíváncsi és remélem a spot-on kívül más gesztust is teszünk(értem itt az állj,hasra és egyéb dolgot).
Na megint egy ügyes játékos,,biztosan nagyon tudhat a kid..
Semmi lényeges változás nem lesz,nyugodjatok már meg.Látszik az eddigiekbõl is,hogy az EA is beállt a sorba...évente új rókabõr.Kész.
Az alairasodban szereplo konfiggal nincs mitol tartanod a konzolok reszerol normal esetben.Persze siman el lehet cseszni egy optimalizalast annyira hogy atomeromuvon sem megy jol egy game de bizzunk kicsit a Dice-ban :)
Meg lassan tölthetõ a béta is, akkor derül ki igazán hogy hogy néz ki meg hogyan fut, de van egy olyan érzésem hogy egy tupírozott BF3-at kapunk. Ha esetleg konzolon jobban is fog futni az se igazán érdekel mert 1-2 játék miatt nem fogok konzolt venni, akkor játszok kicsit lentebb vett grafikával oszt annyi.
Szebb nem lesz most sem.A kerdes az, hogy ugyanazon a grafikai minosegen es felbontason melyik mennyi fps-t tud illetve melyiken tud majd elvezheto fps-t az adott game vagy engine.Azt viszont tovabbra is ketlem, hogy 64 playeres multit ugyanazon a maximalisra allitott grafikai szinvonalon elvisz majd full hd-ben a konzol hasonlo framerate-el mint egy 3570+7950 vagy 670 kombo.Elvileg mar ma is tobb fogalmunk lesz a dologrol a prezentacio utan.
Látatlanba fölösleges ezen vitatkozni, hogy melyiken lesz szebb, majd meglátjuk, meg különben is kinek mi tetszik jobban. Én eddig nem láttam olyan játékot ami konzolon szebb lett volna akár csak egy kicsivel is. Persze ízlések és pofonok.
Mondjuk az tény, hogy a PS4be lévõ APU elég fejlett és sokkal gyorsabb az adatátvitel, mint pcn pl. Ezért is jóval erõsebb a nyers specnél az a gép. Mondjuk butítani nem kell majd, mert PCbe azt teszel amit akarsz, igaz kb 5* annyiért, mintha vennél egy ps4et.
Igen, de a fõ gond az API! Hiába erõsebb a PC-s hardver, sajnos a konzolos API sokkal fejlettebb jelenleg, és a jövõben bizony elõfordulhat, hogy a konzolról PC-re történõ portolásnál butítani kell a látványon... :(
Gondolom ugyertetted hogy intel 2500/3570/4570 ugyanis 4mag 8 logikai szal nem elony a gamek 99%-nal.Az uj konzolok ugyan 8 magosak csakhat az orajel fele a fent emlitett procikenak.Az teny, hogy celhardverrol beszelunk igy a programozasuk sokkal direktebb es aranyosan tobb kihozhato abbol a harverbol mint a pc+windows+driverek+dx9-10-11 kombinaciobol.
Csak azért ne felejtsük le hogy a konzol egy célirányos HW (igaz Xbox one-nál picit gondolkodóbas esek). Az arra an kitalálva hogy hogy célirányos dolgokat lehessen vele csinálni. pl. a Forma-1 es autóval is lehet Rally-zni csak kéréds hogy mennyire van értelme. A PC egy allaround valami mindenre jó úgy van összerakva alatta a BIOS a parancskészlet a a GPU csatlakozás utasítás készletek stb. Egy konzolnál mindent ami nem kell kidobálnak belõle soha nem fogsz rajta office-t futtatni. Ezért van az hogy kisebb CPU-val hasonló vagy jobb (csak megjelenéskor) grafikat kisajtolni belõle. A konzolba nehéz CPU + GPU-t cserélni a PC-be lehet és ez a legnagyobb elõnye és hátránya is a PC-nek. a Direct X nagy lépés volt a standardizálás felé de viszont nagyon sok erõforrás elvész mert nem testreszabott cuccokat használsz. Ha valaki fogna magát megnézné az ATI vagy Nvidia GPU speckóit olyat tudna csinálni hogy az agyadat eldobod, de csak azon a GPU-n futna. A konzolok pont ezt csinálják. Standard HW amit a végeltekig ki lehet használni mallé pakolnak talán segéd procikat (mint Amigában a Blitter meg Copper) Ha megnézed az anno PS3 és az akkori átlag PC-s játékokat a PS3-ok sokkal szebbek voltak. Az idõ múltával a PC-fejlõdtek a konzol HW marad. Elnézést a Wall of Text miatt.
Ma este minden kiderül:
A konzol szintet egy i5-2500/3770 670/680 7950/7970 simán tudni fogja BF4-ben, én nem aggódom amiatt hogy gépem kevés lesz hozzá. Ha megnézi az ember nincs túl nagy különbség a 3 és a 4 között grafikában talán valamivel szebbek a textúrák.
Kösz az infót, én csak abban voltam most biztos, hogy egy csúcs i7 és egy Geforce Titan tuti megüti ezt kb, de a BF4 esetén egy Radeon HD 8990 vagy kisebb is megüti majd, mivel most ezekre lesz lefizetve a fejlesztése.
De egyébként a gyengeelméjüek nyugodtan higgyenek a mesékben továbbra is.
Már egy mostani felsõ középkategóriás gép is hozza az új box szintjét hardveresen, valahol olvastam hogy a cpu egy tuningos notis i7 körül van, a vga pedi mobil 7850 szint ráadásul ugyanabba a memóriába írnak ami nem tudom mennyire lesz jó megoldás.
Fõként azért lehet jobban fejleszteni mert 1 hardverre kell nem többfélére, elvileg a DX10-11 is megkönnyíti nagyban a fejlesztést. De attól nem kell félni hogy csúnya lesz, szerintem egy picivel szebb lesz mint a BF3 aztán annyi. Kapunk 1-2 új fegyvert jármûvet, néhány pályát és eladják ugyanazt megint.
Te annyira hülye vagy hogy az már fáj! Fog menni 120 fps-el majd bármelyik új konzolon a multiplayer, 64 játékos mellett Full HD 1080p-ben? Ha megtaláltad a választ kérlek írd le, de vigyázz ha lehet ne a SingelPlayerre tett ígérteiket hozzad válaszként, hogy mire lesz képes az új konzol a BF4 alatt.
PC irányból csak annyit mondanék, hogy jeleneleg egy csúcs konfig már talán tudja ezt PC-én, és addigra mire köjön akár már pénzben lesz olyan PC konfig ami már csak csúcs középkategóriás, és szintén tudja majd amit írtam követelményt.
konzolra jobban lehet fejleszteni (az isten tudja már mi könnyíti meg a fejlesztõknek), a PC-s részt nem tagadom, tudom én is nagyon jól, de mostantól egy darabig nem kell PC-rõl butítani konzolra játékot
Végül is a PC-s hardver gyengébb mint a konzoloké... Azt azért vedd figyelembe hogy a PC-k mindig is erõsebbek és fejlettebbek voltak technikailag és ugyanúgy PC-n fejlesztik a konzolra is a játékokat, PC-re nem butítani kell csak az erõforrás kezelést normálisan átírni és kész is a port, butítani nem kell semmit pont ez a probléma hogy konzolra van szétbutítva minden játék.
Nézz már ár a Grand Bazaara és a legtöbb valaah készített legnagyobb kamu BF pályákra meg a rombolhatóság kihasználtságára BF3-ban! Persze a grafikában meg van a szabadság hogy PC-én kihozható több meg van 64 slotos szerver, de ennyi a többi minden ugyan az.
Nézz már rá a BF3ra pcn meg konzolon. Generációnyi különbség van a kettõ között, ahogy az a HW miatt érthetõ is. Ezt a butítós baromságot meg látom a master race sose fogja kinõni
Nem tökmindegy, mert nem ugyan olyanok, de mindegy, példáúl nem véletlen van hogy GYP szintû PC-én akármelyik jármû irányítása, mert konzol és kontroller biztosnak kell már lennie hogy IQ nélküliek is tudjanak vele játszani. Egyébként amíg a régi konzol generációra is kijön, addig tök mindegy hogy mellette van PC és nextgen konzol, szándékosan le lesznek butítva dolgok a régi konzolok miatt, és marad minden olyan hulladék amilyen eddig volt.
nyugodtan fejleszthetnek az új konzolokra, mert onnan könnyebb portolni, mint most, nem mellékesen még butítani is kell a játékot PC-re az újgenerációs konzolokról
2008-óta konzolra fejlesztenek, de nem probléma. Most is arra fejlesztenek, sõt most a lefontosabb majd számukra az új egenrációs konzol fejlesztés, még ha azt állítják is kamuból hogy PC-re koncetrálnak.
És mivel jelenleg semmi újítást nem tudtak kipostolni vagy képekben megmutatni a BF3-hoz képest, így nyilván most rágyurnak az E3-as parasztvakításra a mostani PC-s bemutatóval (csak mert ilyen még úgy se volt bemutatón nekik), egy olyan játékról amit 9 hónap alatt már össze tudtak csapni a gyári Frostbite Mod tools-ukkal a BF3-ból.
Élvezet lesz hallgatni és látni majd ugyan azokat a harci kiálltásokat, fegyverhangokat, és ugyan olyan scriptelt robbánsokat és épület öszzedõléseket vagy esetleg az utobbi hónapokban már megszokodt "You have been disconnected from EA online" üzenetket mint a BF3-ban.
Hm, most ezt PC-re vagy konzolra fejlesztik elsõsorban? Gyanítóm nem véletlen, hogy eddig csak a konzolos alpháról van ilyen kiszívárgás. Talán PC rõl még ennyi se volt készen, mikor konzolon már volt ez a verzió, ahogy a BF3 idején is így volt.
Egyébként most itt mi lesz az új? A HUD új stílusától és két új jeeptõl meg 8 új csõpályától ez nem lesz egy teljes értékû új battlefield! Az ingame menüt meg azhiszem PC-re el lehet felejteni, továbbra is az csak egy konzolos plusz feature lesz.
Ha ott kapsz kit unlockot és mondjuk a benelli minden lövedéke 100% damage-et ad mert úgy került bele és emiatt op akkor ezért menni fog a sírás rívás.