Az akciokrol osidok ota tudok, tobb kupont en is vettem es beszereztem ismerosoknek. De itt kulon BF/BF3 kuponokrol beszeltem, amit nem lattam meg ilyen akciokban. Viszont ha nem lekezelo stilusban akartad irni amit irtal, akkor oke, no problem.
Az AMD-nek ez az akciója elég nagy horderejû azt hittem nincs olyan ember aki ne tudna róla. Tévedtem!
Ez nem arcozás ,mert az nem szokásom (mire is lenne arcom hogy egy nyomorék függö vagyok?). Részemrõl amolyan szarkazmus volt! De nem talált célba! Elnézést!
Igen biztos elzarva elek a kulvilagtol egy bunkerben faszfej. Koszonjuk neked nagy atombolcs felisten topikgyarto jatekguru Grebber, hogy elhoztad nekunk a megvalto infokat ide is, az SG alja nepehez is! A lenyeg az, hogy nagyon orulunk, hogy megtalaltad a nagy arcoddal a BF4 topikot is. Jujj de jo nekunk mostmar.
GeForce forever :P Én csak ennyit fûznék hozzá a témához :D
A hazugság az undorító megint, most is mint mindig a duma az hogy PC-re lesz fejlesztve, csak hogy kiderül majd hogy bocs mégse arra volt, meg amúgy is a konzolon elõrébb járunk majd a Beta fejlesztésében is mint PC-én.
Azzal hogy kint az AMD logó, már most lehet tudni hogy konzolra folyik a fejlesztés, mivel a nextGenben az AMD adja majd a grafikus IGP-t. Jéé tök meglepõ ez a hírtelen átváltás az AMD/Ati-ra nem?
Az meg hogy ilyen fos a hitreg, és nincs szerver odalira megírva, valamint a jó pár COD-bõl vett csõpálya is ennek tudtahtó volt eddig, biztos újra nagy siker lesz megint az "õsbéefesköcsögöknek" ez az új BF4 is.
Kezdjetek el gondolkozni miért pont AMD, csak szólok az új konzolokon kersztûl kell megközelíteni a helyzetet. Ennyit arról hogy itt PC orientált BF lesz valaha, hát soha nem lesz, és ez se az lesz.
De az nvidia driver telepítõje sokkal szebben néz ki... szóval maradok nvdiia :D
Hat az jo lesz ha ez igaz (link van errol?), de gondolom majd adjak a 100ezres kartyak melle. :) Vagy erosen megdobja majd az adott VGA arat :) Bar lehet igy is eladja valaki olcsobban mint a bolti ara. De nem hiszem, hogy majd valaki 3ezerert fogja elpasszolni. :DD
Igazad van, bocs, nem akartam rád erõltetni, hogy neked már pedig akkor sem tetszett. :)
A BC2-ben viszont rengetegen kifogásolták és egy ilyen nagyméretû multi játék esetében egy ilyen rombolhatóság nem eredményez kiegyensúlyozott játékmenetet. Ezt akartam mondani.
Jellemzõ,hogy bedobok egy gránátot egy zárt terembe,az ellen meghal,de az ablakot nekem kell kikéselni...tehát mégsem biztos,hogy sikerült az az arany közép út...
Nem ertem miert akarod bemagyarazni, hogy nekem es a barataimnak mi is tetszik vagy tetszett egy jatekban es mi nem... Hogy neked nem jott be, az csak 1 dolog... Attol meg sok mindenkinek total mas lehet a velemenye. RF-ben es BC2-ben is tetszett a rombolas es nem csak "5 percig volt szorakoztato". :p
De ha pontosan tudod, hogy milyen volt, akkor miért szeretnél ilyen játékmenetet látni egy BF-ben? Egyszerûen értelmetlen. Persze, szórakoztató, 5 percig, de ez a Battlefield, nem egy muszájból hegesztett kis játék. Több millió embernek kell megfelelni, akik mind-mind mást akarnak, ezért az arany középutat kell megtalálni, amit a BF3-nak sikerült, kivéve a légi harcot. Egy ilyen rombolhatóság teljesen elrontaná, ahogy a BC2-ben is.
nem kell kikapcsolni a szerveren a teamkillt és nem fog senki eszetlenül mindent szétlõni..
Hallottam-e valaha a multijarol? :D LAN partykon rengeteget toltuk. Hatalmas fun volt ezzel a fizikaval a multi. :)
Teljes rombolhatosagnal azt lenne erdemes megoldani, hogy a kor vegeig ne lehessen azert teljesen simara lenullazni a mapot. Maradjon mindig egy minimalis fedezek.
Azért van egy határ, amit tartani kéne, ugyanis hiába volt a Red Factionben minden rombolható, hallottál-e valaha a multijáról? Fõleg arról, hogy milyen jó. Mert nekem megvan a játék és a multi egy rakás kaki, nagyrészt a teljes rombolhatóság miatt. Semmi más nem történt, csak robbant mindig minden és azt se tudtad, hogy hol vagy, 5 perc alatt az egész pálya lapos lett, marha jó volt.
A BFBC2-vel is ez volt a baj. Egy ilyen játékban, mint a BF, nem célszerû, ha minden egyes épületet, bármit, pillanatok alatt le lehet zúzni a földig. a BC2-ben is 5 perc alatt minden egyelõ lett a földdel és onnantól nulla fedezék. Sztem jó ez így, ahogy van.
Az nvidia-s cuccot a Frostbite is tudja kb így, de nem véletlenül nem így szerepel a játékban, mivel ilyen szétrombolt felületen egyáltalán nem lehet játszani.
Persze birni kell a szervereknek is. :p Bar a poen az, hogy 2009!!!-es Red Faction-ban mar gyakorlatilag megcsinaltak a teljes rombolhatosagot multiban.
Csak amint látom,már elõ lehet rendelni az oldalon a játékot. Viszont véletlenül sem említették milyen gép kell majd hozzá. Ahogy nézem egy "picit" feljavított Bf3 grafikát fogunk kapni (elsõ ránézésre) Nem hiszem hogy eget rengetõ "vas" kell hozzá..
"DICE has confirmed that female soldiers as seen in the reveal trailer will not be playable in either the single-player or multiplayer portions of the game."
Szerintem meg logikus nem,ha már úgy is ott a vízfelület minden pálya alatt??:)
Lehet az egész annyi lesz, hogy hogy magától mozogni fog a hajó. Mondjuk egy sziget körül. De lehet a tengeralattjáró jön vissza, aminek mégis több értelme lenne. Persze oda is nagy map kell...
Ja jó lesz a cserélhetõ aim sight. A sníperek és a kemperek örülni fognak.Így legalább 3 méterrõl sem tudjuk majd elintézni õket mert a 243526X távcsõrõl átvált reddot-ra.
Single bemutató alapján írtam, mielõtt támadnátok :)
Sztem a tengeri hadviselesrol eddig nem sokat tudunk,volt egy hajocsavar es egy anyahajos jelenet a videoban.A legnagyobb BF3 map is lopikula egy modern hajonak max ugy tudnam elkepzelni az eroltetett hajos utkozetet mint azt a vicces air superiority modot amikor modern vadaszgepes szemmel nezve minimapokon koroznek a repcsik es probalnak vmi dogfight-szeruseget eroltetni.A mostani hadihajok egymas elleni harca teljesen maskepp festene mint pl az 1942-ben.Gaz lenne betenni oket egy 5x5km-es palyara par kis szigettel ahol kozben a gyalogsag bohockodik. Persze ha megis kihoznak vmi ertelmes felhasznalasi modot a hajoknak megkovetem oket de szkeptikus vagyok.
Én ebben annyira még nem lennék biztos, és megmondom miért. Visszajönnek a hajók. Nagy hajók, nem motorcsónakok. Ez pedig arra enged következtetni, hogy lesznek nagyobb pályák, nagyobbak, mint a BF3-ban, mert ott egyetlen pályán se lehetne több csatahajóval elférni vagy csak két anyahajóval, kivéve persze Wake Island, de hát az ugye eredeti BF1942 pálya.
Én sztem mivel a hajókkal is próbálnak újítani, hallgatni is fognak a játékosokra és visszahozzák a commander-t és ilyen apróságokat, amiket nem nehéz beépíteni, de mindent megváltoztatnak, és jobbá. Ilyen pl. a cserélhetõ aim sight, ami elõször nem tetszett a MoHW-ben, de késõbb rájöttem, hogy nagyon hasznos.
A grafikához annyit, hogy a motor most már rettenetesen jól néz ki, a tesszelláció még többet javít rajta, ezt mondjuk multiban azonnal ki kell kapcsolni. A rombolás is részletesebb, ha jól láttam, a robbanások elképesztõen néznek ki. Ugye kérdés az, hogy mennyire fog jól futni. Nos, mivel kiadják a jelenlegi konzolokra is, így nem fog nagyon megnõni a gépigény. A tesszelláció mondjuk konzolon nem megy és butíthatják is a grafikát, mint a BF3-nál, de már a Frostbite 2 is nagyon jól volt optimalizálva és bár nem tudni min futott a gameplay (bár valszeg PC), rezzenésmentesen ment és nem 30fps-sel, szóval sztem nem kell aggódni miatta. Nyilván mivel a motor is fejlõdött, a gépigény is nõtt, de sztem egyenes arányban áll ez a két dolog, szóval egészséges mértékben nõtt csak.
Azt ugye nem várhatjuk, hogy szebb legyen, de kisebb gépigénnyel vagy hogy ugyanakkora legyen, a kérdés az optimalizáció, ami a BF3-nál nagyon jól sikerült.
Azért bika ez a katona, egy késsel levágja a lábat :)
Na látod, EZAZ. Szerintem, a BF4 nem lesz más, mit a BF3 újratextúrázott változata. Csinálnak egy másik sztorit, a multi mapokat meg "copy-paste" módszerrel összedobják az elõzõ mapokból, és nesze, vedd a béeffnégyet.
Sajnos ez már a mai idõk trendje. Lásd autók. Mindig jönnek az újak, és egyre szarabbak, bár csillik villik. Muszály kiadniuk mert jön az új COD meg stb. sajnos. És tuti hogy bugos lesz, mert kevés az idõ. A mai napig nem javítottak ki alap hibákat a bf3ban sem és félek nem is fogják.
Igen a BF már letett. De szerintem túl korai most mindjárt kiadni a 4-et. Az a bal az EA-nal hogy ha valami véletlenül jól sikerül (és a BF3 ilyen), akkor abból azonnal ki kell adni egy folytatást. Ami már évek óta semmilyen játékkal nem jön nekik össze. Másik amitõl félek, hogy kevés az idõ. És hiába valami nem stimmel és a DICE-nek kéne még egy hónap, az EA inkább kiadja félkészen, mint hogy eltolja a kiadást. Nézd meg a GTA V-t. több mint fél évvel eltolták, mert még nem olyan mint amilyennek gondolták. "NFS meg mindig is arcade volt." a BF se szim, de itt most nem az a lényeg.
Kérdés hogy miben tett le az asztalra.... megközelítés kérdése, szerintem a battlefieldek, és a codok fõként multiban jók....és ugye aki nem multizik annak nem egy csúcs játék.... Pl számomra egyszerjátszósak....
Jó a Crysis az más teljesen. De a metró féle daráldákra szerintem ugyanakkora az esély. Már nem lesz BF2 kaliberû játékmenet, és ugyanakkora mapokra sem számítok már... Kérdés ha mégis lehet e ezt az enginet optimalizálni, hogy jól fusson. Bár kérdés mi az átlag hardver manapság. Mert egy átlag hardveren tuti nem fog atomjól futni.
Ez olyan mint az élet....nézzük a nõket, jólnézki a pasi, kigyúrt has, macsó tekintet....aztán közbe meg szarra sem való....ugyanez érvényes ittis, hiába az atom grafika.... Álá Cry3, nem csúnya de játéknak nem nagy cucc...
És honnan tudod hogy fasza játék lessz? Mert jó a grafika? Az még nem minden. Sok kis grafikabuzinak elég ha jó a grafika és már is a nadrágba élveznek a játéktól. Persze, a videón szép meg látványos, de hogy valójában milyen lesz, az majd akkor derül ki, ha kint a játék.
Én akkor fogok elkeseredni, ha ilyen bf3 szintû squad kezelés lesz benne, überprimitív conquest térképekkel, meg kék metró daráldákkal.
Nekem semmi kivetnivalóm a játékkal kapcsolatban ütõsen fest....és csak annál a gránát dologgal vagyok lefagyva, ez már nem fér bele 2013 és nextgen címszó alatt, egyébként semmi más bajom nincs...:)
Hát már egy jó jel hogy cseréli a scopeot az elején a fegyón, meg a minimap is bf2 szerû, persze bugmentes játékot nem lehet csinálni. Nem is sikerült még senkinek. A CODosodás meg mindig látszik, de ugye az amcsi piacon is el kell adni. Teljesen unreal jelenetek, melyeket egy multiban nem lehet megismételni se. De promóciónak jó.
Nem kötekedésbõl, és szerintem is lélegzetelállító a grafika, de valljuk be, egy játék nem csak a grafikáról szól.
Mindenki csak fikáz, de nézzétek már meg mit is tud ez az engine részletesen. Nézzétek meg újra a videót. Nincs még 1 ilyen motor ma amivel ilyen játékot lehet csinálni. Vannak próbálkozások pl. Arma3 de az sem közelíti ezt meg. Nemhogy örülnétek hogy ilyen fasza játék jön idén, egybõl csak a fikázás minden szinten... (Mo.)
jah ez így van, de mindig csak a türelmetlenekkel van a baj, meg a sok majommal aki nekiáll sírni, mert õ már a 0. perctõl kezdve játszani akar vele. Egy ilyen startnál bele kell sajnos ezt számolni, hogy gondok lesznek.
Állandó netkapcsolattal már nagyok is beégtek, lásd diablo és sim city....nem azzal van a baj hogy net kell egy alapvetõen multis játékhoz, hanem a káosz ami itt lesz az elsõ napokba