Én ebben annyira még nem lennék biztos, és megmondom miért. Visszajönnek a hajók. Nagy hajók, nem motorcsónakok. Ez pedig arra enged következtetni, hogy lesznek nagyobb pályák, nagyobbak, mint a BF3-ban, mert ott egyetlen pályán se lehetne több csatahajóval elférni vagy csak két anyahajóval, kivéve persze Wake Island, de hát az ugye eredeti BF1942 pálya.
Én sztem mivel a hajókkal is próbálnak újítani, hallgatni is fognak a játékosokra és visszahozzák a commander-t és ilyen apróságokat, amiket nem nehéz beépíteni, de mindent megváltoztatnak, és jobbá. Ilyen pl. a cserélhetõ aim sight, ami elõször nem tetszett a MoHW-ben, de késõbb rájöttem, hogy nagyon hasznos.
A grafikához annyit, hogy a motor most már rettenetesen jól néz ki, a tesszelláció még többet javít rajta, ezt mondjuk multiban azonnal ki kell kapcsolni. A rombolás is részletesebb, ha jól láttam, a robbanások elképesztõen néznek ki.
Ugye kérdés az, hogy mennyire fog jól futni. Nos, mivel kiadják a jelenlegi konzolokra is, így nem fog nagyon megnõni a gépigény. A tesszelláció mondjuk konzolon nem megy és butíthatják is a grafikát, mint a BF3-nál, de már a Frostbite 2 is nagyon jól volt optimalizálva és bár nem tudni min futott a gameplay (bár valszeg PC), rezzenésmentesen ment és nem 30fps-sel, szóval sztem nem kell aggódni miatta. Nyilván mivel a motor is fejlõdött, a gépigény is nõtt, de sztem egyenes arányban áll ez a két dolog, szóval egészséges mértékben nõtt csak.
Azt ugye nem várhatjuk, hogy szebb legyen, de kisebb gépigénnyel vagy hogy ugyanakkora legyen, a kérdés az optimalizáció, ami a BF3-nál nagyon jól sikerült.