Sajnos ez már a mai idõk trendje. Lásd autók. Mindig jönnek az újak, és egyre szarabbak, bár csillik villik. Muszály kiadniuk mert jön az új COD meg stb. sajnos. És tuti hogy bugos lesz, mert kevés az idõ. A mai napig nem javítottak ki alap hibákat a bf3ban sem és félek nem is fogják.
Na látod, EZAZ. Szerintem, a BF4 nem lesz más, mit a BF3 újratextúrázott változata. Csinálnak egy másik sztorit, a multi mapokat meg "copy-paste" módszerrel összedobják az elõzõ mapokból, és nesze, vedd a béeffnégyet.
Azért bika ez a katona, egy késsel levágja a lábat :)
Jó a kése. Vigyázni kell majd mikor multiban hátulról késelsz, nehogy a saját mellkasodat is átbökd vele...
De a vérzéssel nem sokat törõdtek, ömlik, de mikor viszik már semmi.
Én ebben annyira még nem lennék biztos, és megmondom miért. Visszajönnek a hajók. Nagy hajók, nem motorcsónakok. Ez pedig arra enged következtetni, hogy lesznek nagyobb pályák, nagyobbak, mint a BF3-ban, mert ott egyetlen pályán se lehetne több csatahajóval elférni vagy csak két anyahajóval, kivéve persze Wake Island, de hát az ugye eredeti BF1942 pálya.
Én sztem mivel a hajókkal is próbálnak újítani, hallgatni is fognak a játékosokra és visszahozzák a commander-t és ilyen apróságokat, amiket nem nehéz beépíteni, de mindent megváltoztatnak, és jobbá. Ilyen pl. a cserélhetõ aim sight, ami elõször nem tetszett a MoHW-ben, de késõbb rájöttem, hogy nagyon hasznos.
A grafikához annyit, hogy a motor most már rettenetesen jól néz ki, a tesszelláció még többet javít rajta, ezt mondjuk multiban azonnal ki kell kapcsolni. A rombolás is részletesebb, ha jól láttam, a robbanások elképesztõen néznek ki. Ugye kérdés az, hogy mennyire fog jól futni. Nos, mivel kiadják a jelenlegi konzolokra is, így nem fog nagyon megnõni a gépigény. A tesszelláció mondjuk konzolon nem megy és butíthatják is a grafikát, mint a BF3-nál, de már a Frostbite 2 is nagyon jól volt optimalizálva és bár nem tudni min futott a gameplay (bár valszeg PC), rezzenésmentesen ment és nem 30fps-sel, szóval sztem nem kell aggódni miatta. Nyilván mivel a motor is fejlõdött, a gépigény is nõtt, de sztem egyenes arányban áll ez a két dolog, szóval egészséges mértékben nõtt csak.
Azt ugye nem várhatjuk, hogy szebb legyen, de kisebb gépigénnyel vagy hogy ugyanakkora legyen, a kérdés az optimalizáció, ami a BF3-nál nagyon jól sikerült.
Sztem a tengeri hadviselesrol eddig nem sokat tudunk,volt egy hajocsavar es egy anyahajos jelenet a videoban.A legnagyobb BF3 map is lopikula egy modern hajonak max ugy tudnam elkepzelni az eroltetett hajos utkozetet mint azt a vicces air superiority modot amikor modern vadaszgepes szemmel nezve minimapokon koroznek a repcsik es probalnak vmi dogfight-szeruseget eroltetni.A mostani hadihajok egymas elleni harca teljesen maskepp festene mint pl az 1942-ben.Gaz lenne betenni oket egy 5x5km-es palyara par kis szigettel ahol kozben a gyalogsag bohockodik. Persze ha megis kihoznak vmi ertelmes felhasznalasi modot a hajoknak megkovetem oket de szkeptikus vagyok.
Single bemutató alapján írtam, mielõtt támadnátok :)
Ja jó lesz a cserélhetõ aim sight. A sníperek és a kemperek örülni fognak.Így legalább 3 méterrõl sem tudjuk majd elintézni õket mert a 243526X távcsõrõl átvált reddot-ra.
Lehet az egész annyi lesz, hogy hogy magától mozogni fog a hajó. Mondjuk egy sziget körül. De lehet a tengeralattjáró jön vissza, aminek mégis több értelme lenne. Persze oda is nagy map kell...
"DICE has confirmed that female soldiers as seen in the reveal trailer will not be playable in either the single-player or multiplayer portions of the game."
Csak amint látom,már elõ lehet rendelni az oldalon a játékot. Viszont véletlenül sem említették milyen gép kell majd hozzá. Ahogy nézem egy "picit" feljavított Bf3 grafikát fogunk kapni (elsõ ránézésre) Nem hiszem hogy eget rengetõ "vas" kell hozzá..
Persze birni kell a szervereknek is. :p Bar a poen az, hogy 2009!!!-es Red Faction-ban mar gyakorlatilag megcsinaltak a teljes rombolhatosagot multiban.
Azért van egy határ, amit tartani kéne, ugyanis hiába volt a Red Factionben minden rombolható, hallottál-e valaha a multijáról? Fõleg arról, hogy milyen jó. Mert nekem megvan a játék és a multi egy rakás kaki, nagyrészt a teljes rombolhatóság miatt. Semmi más nem történt, csak robbant mindig minden és azt se tudtad, hogy hol vagy, 5 perc alatt az egész pálya lapos lett, marha jó volt.
A BFBC2-vel is ez volt a baj. Egy ilyen játékban, mint a BF, nem célszerû, ha minden egyes épületet, bármit, pillanatok alatt le lehet zúzni a földig. a BC2-ben is 5 perc alatt minden egyelõ lett a földdel és onnantól nulla fedezék. Sztem jó ez így, ahogy van.
Az nvidia-s cuccot a Frostbite is tudja kb így, de nem véletlenül nem így szerepel a játékban, mivel ilyen szétrombolt felületen egyáltalán nem lehet játszani.
Hallottam-e valaha a multijarol? :D LAN partykon rengeteget toltuk. Hatalmas fun volt ezzel a fizikaval a multi. :)
Teljes rombolhatosagnal azt lenne erdemes megoldani, hogy a kor vegeig ne lehessen azert teljesen simara lenullazni a mapot. Maradjon mindig egy minimalis fedezek.
nem kell kikapcsolni a szerveren a teamkillt és nem fog senki eszetlenül mindent szétlõni..
De ha pontosan tudod, hogy milyen volt, akkor miért szeretnél ilyen játékmenetet látni egy BF-ben? Egyszerûen értelmetlen. Persze, szórakoztató, 5 percig, de ez a Battlefield, nem egy muszájból hegesztett kis játék. Több millió embernek kell megfelelni, akik mind-mind mást akarnak, ezért az arany középutat kell megtalálni, amit a BF3-nak sikerült, kivéve a légi harcot. Egy ilyen rombolhatóság teljesen elrontaná, ahogy a BC2-ben is.
Nem ertem miert akarod bemagyarazni, hogy nekem es a barataimnak mi is tetszik vagy tetszett egy jatekban es mi nem... Hogy neked nem jott be, az csak 1 dolog... Attol meg sok mindenkinek total mas lehet a velemenye. RF-ben es BC2-ben is tetszett a rombolas es nem csak "5 percig volt szorakoztato". :p
Jellemzõ,hogy bedobok egy gránátot egy zárt terembe,az ellen meghal,de az ablakot nekem kell kikéselni...tehát mégsem biztos,hogy sikerült az az arany közép út...
Igazad van, bocs, nem akartam rád erõltetni, hogy neked már pedig akkor sem tetszett. :)
A BC2-ben viszont rengetegen kifogásolták és egy ilyen nagyméretû multi játék esetében egy ilyen rombolhatóság nem eredményez kiegyensúlyozott játékmenetet. Ezt akartam mondani.
Hat az jo lesz ha ez igaz (link van errol?), de gondolom majd adjak a 100ezres kartyak melle. :) Vagy erosen megdobja majd az adott VGA arat :) Bar lehet igy is eladja valaki olcsobban mint a bolti ara. De nem hiszem, hogy majd valaki 3ezerert fogja elpasszolni. :DD
Kezdjetek el gondolkozni miért pont AMD, csak szólok az új konzolokon kersztûl kell megközelíteni a helyzetet. Ennyit arról hogy itt PC orientált BF lesz valaha, hát soha nem lesz, és ez se az lesz.
Akkor most az AMD maga lett a sátán? Ezentúl csak a kórájhét a pécé?
A hazugság az undorító megint, most is mint mindig a duma az hogy PC-re lesz fejlesztve, csak hogy kiderül majd hogy bocs mégse arra volt, meg amúgy is a konzolon elõrébb járunk majd a Beta fejlesztésében is mint PC-én.
Azzal hogy kint az AMD logó, már most lehet tudni hogy konzolra folyik a fejlesztés, mivel a nextGenben az AMD adja majd a grafikus IGP-t. Jéé tök meglepõ ez a hírtelen átváltás az AMD/Ati-ra nem?
Az meg hogy ilyen fos a hitreg, és nincs szerver odalira megírva, valamint a jó pár COD-bõl vett csõpálya is ennek tudtahtó volt eddig, biztos újra nagy siker lesz megint az "õsbéefesköcsögöknek" ez az új BF4 is.
GeForce forever :P Én csak ennyit fûznék hozzá a témához :D
Igen biztos elzarva elek a kulvilagtol egy bunkerben faszfej. Koszonjuk neked nagy atombolcs felisten topikgyarto jatekguru Grebber, hogy elhoztad nekunk a megvalto infokat ide is, az SG alja nepehez is! A lenyeg az, hogy nagyon orulunk, hogy megtalaltad a nagy arcoddal a BF4 topikot is. Jujj de jo nekunk mostmar.
Az AMD-nek ez az akciója elég nagy horderejû azt hittem nincs olyan ember aki ne tudna róla. Tévedtem!
Ez nem arcozás ,mert az nem szokásom (mire is lenne arcom hogy egy nyomorék függö vagyok?). Részemrõl amolyan szarkazmus volt! De nem talált célba! Elnézést!
Az akciokrol osidok ota tudok, tobb kupont en is vettem es beszereztem ismerosoknek. De itt kulon BF/BF3 kuponokrol beszeltem, amit nem lattam meg ilyen akciokban. Viszont ha nem lekezelo stilusban akartad irni amit irtal, akkor oke, no problem.
Amit mondasz, teljesen megállja a helyét, akkor, ha a BF3-at nem PC-re fejlesztették volna elsõsorban, de mégis így volt.
A másik, hogy a BF4 õsszel jön ki és eddig csak a jelenlegi generációra van bejelentve hivatalosan, tehát azt sem mondhatjuk még, hogy azért az AMD által támogatott, mert az új generációban AMD gpu lesz. Lehet, hogy ezért, de lehet, hogy azért, mert az AMD mostanában nagyon sok játékra teszi rá a kezét és a BF4 elég nagy név a marketinghez. Lehet ez is, az is, egyiket se tudjuk, viszont egyik se valószínûbb a másiknál.
A BF3 pedig jól optimalizált, jól skálázott, PC-re fejlesztették elsõsorban, mert könnyebb visszafelé butítani, mint fejleszteni. Ezt a BF4 bejelentésénél is elmondták, nem emlékszek már, hol olvastam, de ezt nyilatkozták.
"A BF3 pedig jól optimalizált, jól skálázott, PC-re fejlesztették elsõsorban" A csipkerózsika álomból majd te is felébredz talán egyszer.
Remekül optimlizált mondhatom, miután kb csak CPU igényes a játék, ami annak köszönhetõ mert konzolra fejleszették, és ott már csak a CPU az ami ad vaalmi színvonalat anna ka hardvernek.
Az igaz hogy megjelenés elött azt hazudták PC-re készûl, de utána ha jól tudom kiderült hogy mégse, sõt a BF3 PS3 exclusive játék is volt. Ezek után persze, ez biztos hogy PC-re készült, még a hülye is látja hogy nem. A 4 fõs squadok tuti csak a 64-es pályák miatt maradtak benne lol, és tömörebbnél tömörebb mapok is, amik azért ilyenek mert konzolon így használható csak fel a 24 slotos játékra.
A BC2-õn még jobban kiüt a konzol alap. Amúgy a Frostbyte engine alapjait nem pc-re írták azért olyan amilyen. Amúgy a rombolhatóság az scriptelt az egész és nem fizikai. Az igazi fizikai rombolást a Red fraction guerrilla nevû játékban láthatunk.
Amíg újra nem írják a frostbite motor netkód és szerver részét PC-re hogy ne kliensoldali hitreg legyen, addig az összes leendõ BF egy rakás hulladék lesz játszhatóságban, hiába lesz csillivilli.
A scriptelt fizikáról meg annyit, hogy sajna a jármûvek fizikai viselkedése is nagyrész script, egy minimális fizikia valós szimuláció nicns amikor történik valami kölcsönhatás a jármûvek és tárgyak között. Így nem tudom szakmailag miért tartják annyira nagyra a frostbite motort e téren. Fényekben grafikában remek, de másban egy rakás hulladék amit tud nyújtani.
Na most attól, hogy ti hisztek dolgokat, az nem teszi õket tényekké.
A Frostbite CPU igénye a fizikából fakad, nem azért, mert a konzoloknál inkább arra támaszkodnak a fejlesztõk. Ez pedig szinte minden fizikai motornál így van, illetve máig, minden motor arra támaszkodik, hiába lehetne a GPU-ra is, nem használják a játékok. A grafikai motornak pedig semmi köze a netkódhoz. Olyan sincs a játékban, hogy scriptelt fizika, azon kívül, hogy az épületek bizonyos részei rombolódhatnak, ezen kívül minden valós idõben történik, a jármûvek fizikája is. Ha azt akarjátok, hogy minden esemény valós idejû fizikai számításokon keresztül történjen, akkor olyat kértek, amit ma még nem tud a játékipar. Nincs az gép, ami tudná ezt egy ilyen játékban, nem véletlenül nincs semmilyen másik játékban sem, hiába hozzátok fel a Red Faction-t. Annak a single player részében nem volt minden rombolható, illetve alig voltak épületek is. A multiplayerben konténernyi pályák voltak néhány játékossal, nulla grafikával. A Havok más fajta fizikát alkalmaz, nem tudom elmondani a technikai hátterét, mert nem vagyok benne jártas, de nálam sokkal jobban hozzáértõ emberek bemutatták. A Havok-ot azért szeretik nagyon, mert viszonylag kevés erõforrásból képes fizikát szimulálni, ugyanis a Havok háttere nem a valódi fizikára épül, hanem teljes mértékben a játékokon belül érzékeltet olyan fizikát, amit valósnak érzünk. Nem tudom, hogy ez így érthetõ-e, de ez a lényege. Ami a BF3-ban van, az azért olyan, mert különben senki nem lenne képes futtatni a játékot és mert egy ekkora multiplayerben kell egyfajta egyensúly a játszhatóság és a valóság között.
Nem hazudtak arról, hogy PC-re fejlesztették. Attól, hogy a PS3 2 hét exkluzivitást élvez, az a Sony-nak köszönhetõ, sokszor eljátsszák, marketing. Pontosan lehet is látni az eredményét annak, hogy PC-re fejlesztették, mivel a konzolos verziók FPS drop-tól és grafikai hibáktól nyüzsögtek, nagyobb textúrákat kapott a játék késõbb, miután jobban sikerült optimalizálni. Tömörebb pályák? Játszottál konzolon? 24-en semmilyen pályán nem lehet normálisan játszani, mert mindegyik túl nagy hozzá.
Azt nem értem, hogy ha ennyire nem jó a játék, akkor minek játszotok? Értem, hogy nem tetszenek dolgok és hogy kifogásoljátok és lehet is véleményetek, meg is oszthatjátok természetesen, de egyrészt amiket mondtok, azok feltételezések, másrészt pedig ha így látjátok, akkor nem kell vele játszani. Persze tudom, nem kell mindent elfogadni és szeretni, én sem teszem és nem azt mondom, hogy ha játszol vele, akkor szeresd, de amiket itt olvasni szoktam, az már néha a józan ész határa. Ha nem értetek hozzá, nem baj, de akkor ne kezeljétek tényként. Nem kell elhinni, hogy PC-re fejlesztették, de akkor ne is beszéljetek marhaságokat.
Az hogy te minden fórumon magasztalod ezt az nem jelent semmit,úgy gondolom kár is veled vitatkoznom és nem is fogom. Attól még megvan a véleményem és tapasztalatom.Valamit féreértettél, senki nem beszélt scriptelt fizikáról,ellenben a rombolás az scriptelt. Ha ezt nem veszed észre az elég baj. Meg lehet nézni a BC2-nél is mikor belépsz a szerverre akkor felülröl látod a pályát,ha szanaszét van rombolva mert már a kõr vége fele lépsz be akkor a szemed elõtt teszi a szerver a földel egyenlõvé mindent mielõtt belépnél.Ha valós idõben fizikai rombolás lenne igencsak megfogná a gépet egy ekkora rombolódás. De gyakorlatilag nulla fps esés van. Másrészt ha tényleg fizikai lenne akkor nem az történne hogy ha a GL-el meglövöm a falat és egy marék követ kidob magából a többi meg eltûnik. A hitbox-ról meg annyit hogy a BF2-nél sem volt az igazi,de érdekes módon a módoknál teljesen jól mûködött,valamit tudhatnak ezek a modderek pedig leblamálták õket hogy azért nem adják ki a mod tools-t mert túl bonyolúlt.Azt a fenét,arról van inkább szó hogy a kiadó megtiltotta nehogymár ingyen pályákat kapjunk.
A helyzet az hogy a végzettségemet tekintve van fogalmam hogy mi az a fizikai szimuláció. Jelenleg ebben a játékban sem az van, hanem egyszerûen egy modellt megalkottak, amibe szimulációs eredményeket rögzítettek, az eredményt pedig bescriptelték arra hogyan viselkedjen egy tank az emelkedõn pl. Az eredménye ennek az hogy vannak helyzetek mikor tök élethû, mert a betáplált modell pont az ami az adott pillanatban történik, de nagyon sok pillanatban meg nagyon nem élethû, és ekkor van az mikor megáll a tank a patkába vagy épp 180 fokban megpördûl egy hepehupás emelkedõn. Szóval ebben a játékban csak elõre betáplált fizikai modellek vannak, amik lefutnak a mozgások során, csak hogy azok minden szituációt nem tartalmaznak, és számomra ez nem fejlett fizika, ennél egy HL2 fizika is több volt annó.
A rombolás meg teljes mértékben script, és az ilyen zászló lobogás is amit a trailerben látható. Ez mind ugyan az, nem lehet befolyásolni a szimulált darabok vagy zászlók mozgását/szétesését, mivel csak egy script ami épp fut a játék során, mindig ugyan úgy, pont ugyan azokkal a mozdulatokkal. Ezt semmi képpen nem lehet nevezeni szimulációnak.
A netkódról annyit hogy a játék motorja felelõs érte, vagyis a frostbite bizinyos részei, ami lehetõvé teszi azt hogy ezek a rombolhatós pályák multplayeren játszhatók legyenek. így amíg ezt a részt újra nem írják PC-rr, addig örökké benne lesz az hogy lepattan a TV rakéta a célpontról vagy épp átmegy rajta és az ellenkezõ oldalon talál be, és lesz bõven még olyan hogy egymást lelövik a játékosok 1v1-ben.
Ha sokan nem látják azt hogy a frostbite konzolra volt fejlesztve, és ezáltal az összes BF3, BC2, és BF4 is az, azokat csak sajnálom, az EA/DICE-nak bedig nagy gratula az agymosásért érte. Minden játékbeli funkció tükrözi azt hogy a konzolon lévõ játékra ment a koncetrálás, a jármûiránytastól kezdve mindenig.
Azt a marhaságot meg hogy a fizikai szimulációk miatt nagy a CPU igénye haggyuk már, mivel nincs benne semmi szimuláció, így nem azért. Egyszerûen azért mert így lett megírva, hogy konzolokon ki legyen kompenzálva az hogy ott nagyon gyenge GPU-ált rendelkezésre. Egy régebbi generációs i7-et sem hajtott ki 50%-osan se a BF3 annyira le volt butítva PC-re már a konzolok miatt, ha lenne itt fizikai szimuláció bõven ki lenne hajtva az, és ha persze PC-re lett volna fejlesztve, dehát nem így volt, csak parasztvakításban volt az PC re fejlesztve, nektek speciálba.
Egyáltalán nem magasztalom, egyszer sem írtam magasztaló szavakat, mert nem gondolom, hogy tökéletes, sok hibája van, amit én is látok. A különbség annyi, amit írtam is, hogy én ezeket elfogadom, bár idegesítenek néha, de fõleg nem jövök ide és mondom el minden egyes nap, hogy mekkora szar, pláne nem szarozom le elõre a BF4-et, még ha nem is ezzel a szóval illették páran.
"Amúgy a rombolhatóság az scriptelt az egész és nem fizikai." "A scriptelt fizikáról meg annyit, hogy sajna a jármûvek fizikai viselkedése is nagyrész script, egy minimális fizikia valós szimuláció nicns amikor történik valami kölcsönhatás a jármûvek és tárgyak között."
Ezt írtátok, sztem nem értettem félre, elég egyértelmû. Igaz, te nem a fizikáról beszéltél, de nem is neked írtam. A rombolhatóság így néz ki a BF3-ban: “We have the ‘micro-destruction’ as we call it, which is basically objects that are around the player like cover and so on, you can blow holes through walls and stuff to open up new paths and move through environments,” “We also have the really big scale destruction like [building] facades and stuff that can crumble and fall over, as well as set-piece destruction – which is more or less scripted, big destruction events.”
Ezt mondtam én is. Egy része scriptelt, mint a házak összeomlása, illetve, hogy bizonyos részei robbanhatnak ki, minden más valós idejû. Az, hogy eltûnnek, azért van, mert akadályt és teljesítménycsökkenést jelentenének, nem is kicsit. Nem tudom észrevettétek-e már, hogy a karakterrel elmozdítható tárgyakat mindenki más helyen látja. Pl. egy hordót, amit lehet lökdösni, én úgy látok, hogy elõttem van, meglököm és arrébb gurul. Közben más azt látja, hogy ott van elõttem, vagy hogy máshova gurult. Ez azért van, mert kliens oldalon van számítva annak a tárgynak a helyzete. Nem sok ilyen tárgy van egy pályán, nem is jelentenek fedezéket, csak design elemként vannak ott. Ezeknek többé,kevésbé valós fizikát adtak és ha vki lökdösi és azt mindenkinek kiszámolná, egy 64 szerveren igen gyorsan meghalna a játék.
A hitboxot nem tudom miért hoztad fel, nem szóltam egy szót se róla. Nyilván azért nem adták ki a mod tools-t, mert nem akarták, hogy több és akár jobb pályákat kapjunk, ezt én is így gondolom.
Megismétlem, attól, amit írsz, az mind feltételezés. Nem hiszem, hogy a végzettségedet tekintve van róla fogalmad, hogy egy játékban mit jelent fizikai modellt írni, mert akkor nem írnál ilyeneket. Egyszerûen nem igaz, amit írsz. Az, hogy megakad a tank egy patkán, majd megcsúszik egy lejtõn, nem a fizika hiányának tudható be. Ez egyáltalán nem script. Ez a pályák nem megfelelõ megírása miatt van. Maradtak hibák, mint az olyan sziklák, amiken átlátsz, de nem tudsz lõni. Az ilyen kis objektumok is ilyenek, ez nem fizikát helyettesítõ scriptek. Amit írtál, az pont azt jelenti, hogy rendes fizikai modellezése van a tanknak, éppen ezért akad el néha ott, ahol nem kéne és ott csúszik meg, ahol egy tank nem csúszhat meg. Nem tökéletes és nem teljesen jól megírt fizikai modell, pont ez a hibája, ezt írtam máskor is.
A netkód egyáltalán nem a frostbite motorhoz kapcsolódik. A játék kódjába van írva, össze van kapcsolva a grafikus motorral, de nem a grafikus motor határozza meg.
Megint csak azt kell mondanom, hogy attól, hogy te azt HISZED, hogy a konzolra lett írva, az nem lesz úgy. Már régebben is mondtam, volt szerencsém olyan programozói elõadáson részt venni, ahol a Frostbite-ot is bemutatták, akkor még fejlesztés alatt állt a BF3. Minden amit bemutattak PC-n futott és minden ami akkor és azóta történt, egyértelmûen azt mutatja, hogy PC-n fejlesztették, még el is mondták, hogy könnyebb "visszabutítani", mint javítani rajta. Szted miért van az, hogy amikor késik egy játék a konzolos verziójához képest, akkor egy rossz portot kapunk, de amikor egyszerre jelennek meg, akkor a konzolos verziókban van több hiba?
Sztem én itt be is fejezem a vitát, mert azt veszem észre, hogy amíg én próbálok más források alapján érveket hozni és igyekszek csakis tényeket mondani, addig te a saját tapasztalataidat írod le és állítod be ténynek, majd én vagyok a paraszt, akit beetettek a hülyeségükkel. Ilyen érvekkel én nem fogok vitatkozni, hogy lássak át a dolgokon és ne higgyek el mindent, amit mondanak nekem meg olvasok ésatöbbi. Ennyi erõvel azt mondom, hogy valójában földönkívüliek irányítják a bolygót és az a céljuk, hogy lassan elpusztítsa magát az emberiség.
A legelsõ motor igen. BF3 óta meg kurvára nem konzolos motor. Konzolokon úgy néz ki, mint az okádék, mert szarrá van butítva a PCs engine. Persze konzol haterek mondhatják továbbra is, hogy pfejj konzolmotor erre is meg az FB3-ra is, attól még még nem lesz igazuk.
Hát ilyet ne írj hát a konzolok az isten mindenkinek,minden játék 4k-ban fut rajtuk,a pc már a full hd-nál meghal. Ezt szajkózzátok minden egyes konzolfórumon.Pl:a pc-s játékoknak leálldozott.
Igen, konzolon jelent meg elõször a Frostbite, ahogy mondtad. Ettõl viszont nem lesz "konzol-motor". Az egy mítosz, hogy ha elõször konzolra fejlesztenek egy játékot, akkor a motorja is automatikusan "konzolos" lesz és azon jobban megy. A Frostbite 2-t már PC-re mutatták be, arra is fejlesztették, arra optimalizálták, látszott is az elsõ pár hónapban, amíg a konzolok küzdöttek vele.
Tudom nem kéne ilyet kérnem tõled, mert egy csõlátású fanboy vagy, de nézz csak be jobban abba a leádozott topikba... Elkönyvelted magadban hogy szar lesz a BF4 ilyen-olyan mondvacsinált indokkal.