Fixed some stuck areas related to water.
Fixed bug with missing hands in FPS view for new characters
Fixed bug when dying from thirst or hunger will result in you walking dead
Fixed bug with zombies having female sounds
Sajnos még mindig nem az én hibámat javították ki. :)
Ohhohohohóóó, hogy én erre nem gondoltam! Amúgy tervben volt hogy megkérdem hogy mégis WTF, ha van x itemem ne egyesével kelljen már pakolgatni, de ez attól még nem megoldás, csak a rendszer kijátszása. Valami Fallout-os item rendszer kéne, ha több van valamibõl és egyet áthúzol feljön egy ablak hogy hányat akarsz átrakni és kész, de szerintem ezt biztos megoldják majd.
Jaja, oroszokban nem szabad bízni. :D De mikor áll a lépcsõ elõtt úgy hogy már tudja hogy ott vannak és lesnek rá és elkezd agyalni mit írjon a csetbe az priceless. :D
A város környékén egyszer jártam szóval azt nem tudom ott mi a helyzet, valahol a betonfal környékén lõtt hátba egy pöcsmadár ahol be tudtam volna slisszanni, és a poén az hogy nem a város felõl jött hanem az erdõbõl mint én. Valszeg követhetett egy ideje...
Ezen nem kell annyira fennakadni, láttunk már ilyet máshol is (Mechwarrior Online), ez a marketing része. Én még örülnék is neki, mert így tovább kapod meg olcsóbban a játékot, mint mikor kijön.
Szoktam olvasni faszbuk kommenteket néha, ilyeneket hogy "STOP LYING TO YOUR CUSTOMERS" meg hasonlók. Namost ha valaki játszott már pl. NFS World-öt az tudja milyen ha hülyének nézik az embert, még egy olyan elcseszett játékot és masszív lehúzást nem tudnék mondani, ahhoz képest ezek a fejlesztõk szentek. Nem kéne ennyit sírni, komolyan herótom van már az ilyenektõl, ha valakinek nem tetszik akkor ne vegye meg, vagy ha megvette refund és ennyi. Szerintem az eddigi tapasztalatok alapján igyekeznek ezek a srácok valami jót összedobni, de szarból nem lehet várat építeni, ingyen nem dolgozik senki. A kisebb csúsztatások meg a mocskos marketing a legjobbaknál is jelen van, ez sajnos a rendszer része, ha játszottál már pár MMO-val akkor tudnod kéne.
Ami engem idegesít amúgy az a falon keresztül beaggrózás, na az nagyon nem reális. Még ha hall is, ami reális lenne ha van ablak az épületem, vagy kerítés másik oldalán van, ne legyen már olyan okos hogy körbe kerül egy épületet vagy 200m kerítést, ez így nem kóser. A másik meg hogy ha sprintelsz akkor sem tudod lerázni sík terepen, muszály megkerülni egy fát hogy elvessze a fonalat. Azért hadd tudjak már lefutni egy zombit, ez nem a Dawn of the Dead.
OFF: Amikor meglátok egy ilyen videót, ami tele van szemetelve... há bazz, kitakarja a fél képernyõt. Nem fogom egyesével kikapcsolgatni, inkább kinyomom videót. Legyen az bármi. :D
Nos egy adott hely megtisztításának szempontból zavaró tényezõ ez igaz, de az sem jó ha túl könnyû megszabadulni tõlük, az a baj hogy kisebb falvakban alapból kevesen vannak, van olyan hely ahol 2-3 lézeng összesen, az meg kb. 0 kihívás, nem is törõdöm velük csak kikerülöm õket, ha meg meglátnak leszedem õket és pár percig nyugtom van. Nehéz lesz ezt úgy belõni hogy pont jó legyen, viszont mivel most spawn rendszer van valószínû hogy az is marad.
Én úgy csinálnám hogy nem az adott helyre raknám a spawn pontokat hanem a környékre, így lenne idõ körbenézni tisztogatás után, aztán lehet pucolni ha becammog a többi. Azzal természetesen én sem értek egyet ha csak úgy oda nõnek a semmibõl mint a gomba, az totál illúzióromboló. Szerintem technikailag meg lehetne azt oldani hogy csak oda spawnoljanak ahova épp nem néz senki (persze ne épp valaki háta mögé közvetlen közel), így tényleg olyan lenne hogy jönnek a hangra.
Ha lövöldözés van akkor meg alapból spawnoltatnék a környékre egy két hordát mert így lenne reális (már a szakirodalomhoz képest), na meg azért is amit korábban írtam.
Az is kétséges hogy jó megoldás-e hogy csak lakott területen vannak, a pusztában meg sehol. Én oda is raknék egy két hordát elvétve, meg terepakadályokat, sziklákat, esetleg roncsokat ahova fel lehet mászni és nem érnek el, hogy le tudd rázni õket, mert a fél órás vándorlások így elég uncsik. Na meg gondolj bele abba hogy mekkora poén lenne ha egy játékos elkezdeni üldözni, vagy egy sniper kifigyelne a susnyásban és betámadnák a zombik te meg észrevennéd, lenne pár új sztori...
jobb lenne vmi dayz közeli megoldás, mert ha nekiállok kalapálni a zombikat akkor mire végzek 10-15 el addig már ott vannak az újak és sokszor a nyakamban....
Eleve szerintem nagyon rossz ez a random spwanoló zombi rendszer ... vagy ott van a zombi, vagy nincs ott ... de ne spawnoljon oda egyszer csak. Most is alig lehet kipucolni egy helyet, mert rakosgatja rád folyamatosan. Nem értem miért nem lehet legalább 15 percre kipucolni egy tanyát, pont ez a lényege a pucolásnak.
Ezek a fejlécbe linkelt külsõ hivatkozások csak lassítják a topicot ... konkrétan az online számláló miatt csak trükkösen lehet ide bejönni (F5 + gyors oldal töltés megállítás) ... kell az ide? Mi a fenének?
Visszatérve a játékmenetre az jutott eszembe, hogy mekkora tutiság lenne ha tûzharc során elkezdenének százával spawnolni a zombik (elvileg hangra gyûlnek ugye), hogy ne csak egymástól kelljen fosniuk a játékosoknak, na úgy már tényleg elgondolkodnának páran hogy érdemes-e lövöldözni, és ha igen akkor mekkora para lenne. :D
Ja és egy kis csemege, aki ért angolul és még nem látta volna, én sírva röhögtem:
Mi történt, hogy mostanában mindenki élõ adással szórakozik?
Na nem mintha nem férne el de van akinek nem kellene erõltetni :)
Sziasztok! Live Stream most indult, lehet írni, kérdezni a chaten. :)
http://hu.twitch.tv/woulzenhun
Egyetértek az alattam szólókkal. A PVP adja a játék sava-borsát. Olyan hangulata van, h nagyon :D Hétvégén is a haverommal meglátogattuk a repülõteret. Meglátott két játékost a messzelátójával. Egyiknek távcsöves puskája volt. Valami száz métert kúsztunk a fûben. Aztán végül nem találtuk meg õket, se õk minket, de életem leghangulatosabb fûben kúszása volt :D
Teljesen igazad van :)
Mindig az sír aki általában a f.sz rossz oldalán áll és állandóan meghal :)
Nagyjából minden játékban az adja a legtöbb izgalmat mikor ember ellen harcolunk és nem csak a mobokat ütjük egymás után.
Itt a játékban a szerver hoppingot kellene megváltoztatni/korlátozni és máris jobb lenne egy fokkal.
Pontosan. Igazából nem is értem a sok nyafogást a PK miatt, szerintem eléggé nyilván való hogy ez az ami igazán izgalmassá teszi a játékot. Ha csak zombik lennének abban semmi új nem lenne, arra ott van a L4D meg a Dead Island. Aki meg retteg hogy skúlót kap a fejébe (vagy baltát) az menjen olyan szerverre ahol kevesen vannak. Ha 5 vagy kevesebb játékos van egy szerveren, az esély hogy véletlenül összefutsz valakivel a nullához közelít, szóval lehet lootot farmolni meg zombikat lekalapálni, az ám a móka...
Elsõ pár óra játék után azt mondhatom:nem bántam meg kiadni azt az 5500Ft-ot.Párszor meghaltam az elején.Aztán levadásztam egy Nagy hátizsákot viselõ egyént kalapáccsal,de a haverja megjelent shotival és hát köszöntem egyet a shotinak és annyi:)De most egész jól haladok:Pár kalapács,sok víz,nagy táska,közepes táska,egy Stanag tár,Black mask.stbLõfegyvert még nem találtam,de majd rátalálok egyre.Nagyon jó hangulata van és igen ebben a játékban a PvP az nagyon adja az érzést!Megérte!
Ha wipe lesz nem tudja valaki hogy amit veszek marketbe vagy ha esetleg unlockolok skint as is resetelodni fog es visszakapom a zset?
akkor mindenképpen akarok veled játszani min. 1-et :D
Hozzáteszem, hogy az csak egy szép álom, hogy majd egy karakterrel hónapokig élsz és minden szép meg jó lesz ... nem véletlenül lehet 5 karaktered ... szépen meg fog dögleni mind, és állandóan kezdheted elölrõl a gyûjtögetést, stb ... hiszen errõl szól.
Én leszarom ha meghalok, elindulok egy kalapáccsal aztán hajrá ... legalább van mit csinálni ... lõfegyverrel a kezemben már azt sem tudom merre menjek :D
Ááá annyira szeretném megvenni.. de ismerem magam és sajnos ebbõl az jönne ki, hogy nem nagyon készülnék a vizsgáimra... ÁÁÁÁ mekkora dilemma:D
Leírtad azt a valós helyzetet, ami megtörténne egy ilyen eset után :D
Csak az életben nem termelõdnek újra a cuccok a polcon :)
Egyébként meg egy kalapáccsal is meg tudja védeni az ember magát, ha kell. Fegyvert sem nagy kunszt találni. Népesebb szervereken fõleg, ahol konkrétan hullarablás van.
Tegnap elindultam egy szem kalapáccsal, majd úgy mentem vissza a safe zonába, hogy egyetlen boltban sem voltam, mégis egy large táska tele volt fegyverekkel (3-4 pisztoly, 3-4 puska), lõszerekkel (rakat tár), large táskákkal (min 3), és egyebekkel ... mindezt ugyanarról a szerverrõl!
Játszani kell, és akkor lesz jóság is, magától nem terem a szõlõ :) pláne a bor :D
Egyébként ez zombis téma másképp ... ami nem feltétlen a zombikra, hanem inkább a túlélõkre összpontosít ... és ezzel semmi baj, ugyanis Dunát lehet rekeszteni a zombihentelõs egyéb játékokkal.
Nem értelek ... éppen most próbálták/ják megoldani ezt a problémát. Nem tudsz olyan online játékot mondani, amiben ne lenne csíter/csaló/hacker ... több-kevesebb sikerrel.
Az, hogy felveszik velük a versenyt és minél elõbb eltakarítják õket csak nekünk kedvez. Csak sikerüljön!
egyre szarabb ez a játék...
kb sehol sincs semmi már mert mindenki mindent felszed. mindenhol nyomi fegyveresek vannak.ennek a játéknak a zombis témához olyan szinten nincs köze hogy az már hihetetlen.
nem tudom sirjak vagy nevessek:
http://sandboxer.org/
nem keves hack/cheat van ehhez ajatekhoz..azt hiszem tenyleg megvarom az eles megjelenest a megvetellel es ha jobb a helyzet akkor veszem csak meg..
OFF folytatás:
Ez leírva nagyon egyszerû. Tényleg ez a recept, ezt nagyon is jól látod. Csak megvalósítani baszott nehéz. Egyszerûen azért, mert nehéz megmondani mitõl is lesz egy játék tényleg jó. Másik részrõl, az egy dolog, hogy jó, de a másik dolog, sikeres lesz e.
A LoG-nak véleményem szerint a sikere abban rejlett, hogy igencsak egy hanyagolt témát valósítottak meg újra (ami akkoriban nagyon is népszerû stílus volt) és társítottak mellé egy mai korszerû grafikát.
Mellesleg az árát is úgy lõtték be, hogy megfizethetõ legyen szinte bárki számára. Végezetül pedig maga a játékmenet is egész jó volt. Igazából a régi recept szerint ment minden, így nem is nagyon tévedhettek a srácok.
COD-ra meg látod szükség van. Nem olyan rossz az, sõt ha megfigyeled ebbõl a stílusból az egyik legjobb. Más kérdés, hogy ez az évenkénti kiadás hova vitte. Ezt sem lehet az emberek torkán a végtelenségig lenyomni. Persze a fasz se tudja. Mióta is megy? 2002-tõl datálnám, akkor jelent meg a MoH és azóta megy a széria.
Na mindegy. Ezekrõl sokat lehetne beszélni, de nem akarok eltérni a témától.
Jó játékot kell csinálni, és akkor meg fogják venni az emberek, ennyi.
Lásd MineCraft, ami alphaként is szinte kész játék volt 10$-ért (most 20 eur). Vagy ott van a Legend of Grimrock (14 eur), amit 3-an csináltak, a megjelenését követõ 2 nappal már anyagi siker/megtérülés volt a játék ... most meg kiadták hozzá a pályaszerkesztõt, kifogyhatatlan extra tartalom van hozzá.
Jó játékot kell csinálni, és kész.
Aztán vannak ellenpéldák is, mert pl egy szaros CoD pl akkora üzleti siker, hogy leírhatatlan, pedig az egész egy unalmas, buta, scriptelt FPS lövölde. Viszont reprezentálja a közízlést (ami szomorú).
De genya voltam az imént ... de a szükség szülte :)
Éjszaka volt, mondom kimenekítem 2 megpakolt karim Campos citybõl. Azért kifelé menet bementem a kisközértbe, volt is ott egy Jericho. A jövök ki, rám tapad 3-4 zombi. Mondom nem állok meg, tele vagyok, még vki kiszúr. Így sprinteltem ki a közért mögötti erdõs részre. Ahogy lemegyek az útról nézem, hogy az elsõ fánál egy fegyvertelen gyerek kúszik a földön .... na mondom, a zombik úgyis olyan buták (még mindig), hogy arra mennek aki a legközelebb van, így odaszaladtam a sráchoz, átugrottam majd sprinteltem ... szerencsétlenre rátapadtak, menekült be velük az erdõbe :D
Ez van, nem kockáztathattam a nagy zsák fegyvert és lõszert :)
Némileg OFF:
Eddig a kiadók pénzét nyúlták le a játéktermék fejlesztésekért a csapatok, most a játékosok pénzén csinálják ugyanezt. Lásd kickstarter vagy ezek az egyre gyakrabban elõforduló fizess az alfáért típusú üzleti modellek.
Mondjuk eddig vettél egy biciklit. Most veszel egy vázat, többit majd idõvel megkapod. Rosszabb esetben még rá is fizetsz.
Lehet ezeknek a komoly anyagi vonzatú AAA szarságoknak becézett cuccoknak tényleg befellegzhet egy idõ után, mert nem lesz aki ezeket a csapatatokat eltartsa. Reklámköltségekrõl nem is beszélve.
Mondjuk én amúgy is az indie vonalat pártolom. Pár ember összedob valamit, nem is kérnek érte horror árat és nekik sem kerül annyiba, hogy ha nem jön vissza a kiadási pénz, akkor utána bukják a boltot.
Na persze ettõl még ilyen EAnal, UBISzaft, KotickVision meg egyéb mammut szarságok még ugyanúgy lesznek...
Van nekem 3 tár ... szereztél távcsövest? Honnét? :)
Nekem is van egy, de még sosem sütöttem el ... el kéne menni egyet 'vadászni' :)
.308-as Winchester lõszer kéne cserébe adnék 9mm,AK,Stanag,sörétet:P
Nappal szembe ne szaladj :D
A lenti képen is látni, ahogy fényes a cipzár és 1-2 helyen van rajta villanás ... na ez élõben ugrál össze vissza ahogy mozog ... legalábbis a karakter képernyõn ... ingame nem látom szembõl :)
Na, fullos terep színû öltözet ... mi ez ha nem elõny :)
Érdekesség, hogy FPS nézetben nincsenek végtagjai barátunknak, konkrétan a kalapács a levegõben ugrál, a fegyvert is csak a 'lélek' tartja :D
Konkrétan ennek a fickónak a dzseki cipzárja villog-villog a fényben, mint a karácsonyfaizzók :D
Én azt utálom a legjobban, mikor egy játék megjelenésekor már létezik hozzá 1-2 DLC is ... micsodaaaa? Ha készen van akkor miért nincs benne az alap játékban?
A legszörnyûbb, amikor a megvásárolt játékban konkrétan benne van, csak unlockolni kell kóddal ...
Meg azok az elõvásárlói akciók, hogy kapsz ilyen meg olyan ingame itemet, meg plusz küldetést, stb ... ez tipikus EA eljárás.
Na, már nem csak egy bazi nagy szám, hanem konkrét érték is meg van adva az új unlockolható karakternél.
335 GC-be kerül vagy 150.000 XP-be.
Mondjuk valami el van kurjantva, mert GC-nek a játék dollárom írja, XP-nek meg a GC-met.
Kíváncsiságból unlockoltam, és bizony a GC-bõl vonta le (mondjuk ahhoz képest, hogy ugye ez ALPHA, mégis 'valódi' maniért kell vásárolni).
Na, csináltam is egy terepmintás figurát :)
hát igen az elmúlt 5-8 évben rájöttek erre a játékfejlesztõk,hogy mekkora business van ebben.....hol van már az,hogy megveszed a fullos játékot és örülsz!
Direkt félkészen/féltartalommal adják ki,mert tudják a másik felét még 3x fizettetik ki veled:S
Akkor sem ... nem fogok buzi kis milliomosokkal játszani, akiknek nincs jobb dolguk, mint a 'beépített fizetõs cheattel' szórakoznak.
Eleve utálom azt amilyen irányba az elmúlt 7-8 évben tendál a játékipar ... DLC-nek nevezett fizetõs PATCH-ek ... aztán ha egy 'DLC' ingyen jön, akkor hajlong a nép a fejlesztõk elõtt, hogy mekkora királyok ... egy új kameranézetért meg nehézségi fokozatért ... közben meg vedd meg 1$-os áron 40 karakterhez a mindenféle skint (egyenként) ... vagy vegyél havonta 3-5 új autót 5-10$-os áron ...
Ingyenesnek beállított játékok, amelyekkel kb lófüttyöt nem érsz, ha nem raksz bele 5-10$-t ... aztán még 5-öt, majd még, majd még .....
Komolyan mondom, ebbõl a szempontból utálom az EA-t, de még a BF3-al Õk csinálták a leghumánusabban ... megvetted az alapjátékot, ami egyébként is kiba tartalmas, bõven rengeteg minden van benne, majd vehettél 7k-ért egy Premium csomagot, amivel a következõ összes kiegészítõt megkapod (5x), ami tartalomban majdnem ugyanannyi, mint az alap játék. Na mindegy, ez egy másik történet.
Igen meglátjuk, nem kell egybõl rinyálni ha valamiért pénzt kell fizetni.
Nem kötelezõ megvenni a skin-t, szervert sem.
Majd ha esetleg én vehetek rpg-t a játékban real money-ért és arconlõlek vele minden szerveren akkor lehet puffogni az igazságosság és pénzért vett elõnyök miatt :D
De ez még tényleg a jövõ zenéje, csak nem rontják el a vásárolható komoly cuccokkal (vagy ha igen akkor legalább legyen drága).
Ne legyen minden ingyen... na de mirõl is beszélünk? A szervereket sem lenne kötelezõ nekik üzemeltetni, ugyanúgy, ahogy egy BF3, egy DayZ és bármi más esetében mûködik, szóval ez nem indok. Bõven elégséges lenne központi szerveren tárolni a karakter és account információkat (ahogy most is), a gameworld-öket meg bármelyik hivatalos hosting szolgáltató üzemeltethetné (mint 1000 másik játékban). Nem kell feltalálni a spanyol viaszt :)
Úgyis mikor bejön a szerver bérlés, akkor már eleve fizetnek a népek a fenntartásért, a saját költségen üzemeltetett szerverek száma jelentõsen csappanni fog.
Mindegy, mondom, engem addig nem zavar, amíg a kifizetett alap pénzért egy normális tartalmú játékot fogunk kapni, és nem a plusz költségen vehetõ vackok lesznek túlnyomó többségben ... illetve ezek semmilyen módon nem fogják befolyásolni a játékosok közötti balanszt.
Na, már amikor rányomtam valamelyik nap a 'fekete' gyerekre, meg bejött ott egy ablak a szõke csajjal, és megláttam, hogy GC-be fog kerülni ezek aktiválása (azaz kõkemény maniba), elszörnyedtem.
Ha a mikrotranzakciós rendszer teljesen elborul benne, illetve elõnyt fog jelenteni más játékosokkal szemben, akkor törlöm ... utálom az ilyen játékokat.
Megvettem a Survival-t én is.Belevetem magam a keresgélésbe!:)
nagy izgalmamban ellõttem egy skulót vele a semmibe....elbaszottul hangos:)
WTT /want to trade/ .308 ammo:P
JAAAAJ GECCÓ MIT TALÁLTAM!!!!
http://www.warzwiki.com/BLASER_R93
nagyvárosi rendõrség cella melletti kis szoba
az új karikat nem lehet választaniu? WTF? pedig a terepgayta+terepfelsõs kéne:P
Ezek bevétel miatt is (bár elenyészõ az alig 1%-os csaló bázis) fontosak lehetnek. Újra meg kell venniük, ha folytatni szeretnék.
Csalóval szerencsére még nem találkoztam. Annak viszont nagyon örülök, hogy lehet 15 fõs szervert választani. Az a nagy térképpel már pont az a szám (fõleg, hogy lehet tele sem lesz) ami nagyban lecsökkenti a pvp miatti elhalálozások számát. Szóval lehet nyugodtan zombi apokalipszisesen játszani, ahogy én szeretek.
De kedvesek ... azonnal bannolnám ... saját maga rúgja fel a 'szerzõdést' mások kárára. Felesleges jópofizni ezekkel, ezért nem tanulnak sohasem ebbõl.
Igen ez a realisztikusság végett lett így. Ha nagyon le vagy sérülve akkor nem lehet futni és a képernyõn lévõ színek is kifakulnak, kissé feketés-fehéres lesz.
Amit észrevettem és szintén ezen kategóriába tartozik, amikor futsz hegynek, komolyabb emelkedõnek felfelé. Ilyenkor sokkal gyorsabban elfogy a kitartást mérõ csík.
Ez meg csak úgy tippnek:
Fekve, ha CTRL le van nyomva egyszer, gyorsabban lehet kúszni. Kúszásnak két sebessége van, az egyik alapból egy lassabb, a CTRL-os meg gyorsabb, de arra figyelni kell, ha így álltok fel, akkor guggoló helyzetbe kerül a karakter, tehát nyomni kell még egy CTRL gombot és rendesen feláll.
Master server shutting down, na zsir. Amugy ez a fél óra bakker, bárcsak be se léptem volna, ilyen se történt még: boltba be egyik faluban ahol van egy note is a polcon, de végis sem tudtam olvasni, találtam egy AK-t (az elsõt), elkezdem olvasni a note-ot erre látom gyülnek oda a mocsok zombik, na mondom ez nem lesz jó, egyszer csak egyik besétál boltba, de úgy hogy nem vehettek észre mert polc takart teljesen kb, na mondom ehh, kirpóbálom az AK-t...Leszedem, egybõl rohan mégegy, na mondom nem lesz jó, azt is levadászom és indulok meg kifelé nagy iramban, mire még 5 elkezd özönleni befelé, mindkét bejáraton...kúl...3rd personba vagyok, ösztönösen elindulok az egyik ajtó irányába mert gondoltam sokan vannak bent ragadok végem. Mire kiérek kb. 1 hp-m van, piroslik a keret, ÉS NEM TUDOK FUTNI!!!!! Nyomom a Shiftet ezerrel, mondom WTF, kb 3 métert sikeült még mennem és nyekk...
Facebook hír. Ez egy jó hír de sajnos ez a patch sem hozta el nekünk a megváltást. (Nem sikerült orvosolni a white screen bugot)
Good news, everyone!
Our new and improved anti-cheat system is finally live. Over the past few weeks we've been collecting data on the ways folks are hacking (ESP hack, adjusting weapon settings, no clipping) and have updated our code.
This means that using any cheats or hacks, or even ATTEMPTING to use them, will result in a ban.
First offense will result in a 24-72 hour ban.
Second offense... permaban.
SO, this is a formal warning to the 0.8% of you using cheats - stop what you are doing or face the consequences.
Elindulok 068-as szervre, Im watching U néven vagyok.:)