egy újabb lista,valszeg volt már,de pl a coop részre én nem emlékszem.Az új infónak tûnik:
Safe Zones: These are areas which have been designated as a sort of safe haven. Yes, some random player can come in and try to start a shoot out, but NPC guards and other players can make sure his day comes to an abrupt end.
Hardcore and Normal: Players can create characters that are either permanently killed upon death (Hardcore), or locked out for 24 to 48 hours (Normal). Regardless of what you play as, death is something you should be scared of.
Weapon Mods: So far all we know is that this feature is available. How exactly it will work is unknown, but expect to be adding silencers, stocks, new barrels, and other items to your guns.
Co-op Play: By finding pages of diaries through out the world, you can launch co op missions with some friends. Again, not much is known about these, but it looks to offer a slight change of pace.
Handcrafted Landscape: Since Day Z is a mod of Arma II, there is only so much the developers can do. The War Z on the other hand is being handcrafted to replicate what the world would look like after a zombie outbreak. These areas will be about 250 to 400km, and new areas will be patched into the game for free.
Barricading: Again, not much is know about this system, but players will be able to barricade doors with various objects to make their house/hut/cave/hole a bit more secure.
Skills and Upgrades: While these won't give players an outright advantage over lower level players, it will make survival much easier. For example, some skills make food and water more effective or allow you to sprint for a longer period of time.
Ez már túl szarkasztikus lett volna ezért be se írtam :D
Akinek baja van hogy túl világos az éjszaka, vegye le a monitoron a fényerõt és kontrasztot. DayZben pont ugyanezt csinálják visszafelé azok akiket zavar hogy túl sötét az éjszaka. Mint én is (tököm akar sötét képernyõ elõtt játszani).
Amúgy meg még az is lehet, hogy a túl világos éjszaka lesz a legkisebb problémája :D :S
ezzel már csak annyi a gubanc, hogy. ha a hátteret akarják mutatni, akkor mért nem nappal készült a kép. Szerintem inkább a flare-t akarták demonstrálni, hogy létezik a játékban, meg ott a funfactor, meggyújtod és lõn világosság, körülötted meg 200 zombi.
Hátha ilyen lesz az éjszaka, az gáz lesz. De valószínûbbnek tartom, hogy ennél sötétebb lesz a teljes játék... csak azért van világosabb, hogy lehessen látni azt a sok mindent a háttérben.
Márnemazért, de szó sem volt videóról, mégcsak gameplay-t se adtak ki. Amúgy itt a képed, hamár ennyire akarod
véleményem szerint esti képnek világos, a 200méterre lévõ házak ugyanúgy látszanak, mint ami itt van a karakter mellett. ott egy DayZ videó, na az sötét. Nem azt mondtam, hogy oylan kép kell, amin egy nagy sötét paca van, hanem ha már egyszer realistikusnak hirdetik, legyen már az.
Ezzel csak arra akartam rámutatni, hogy a kiadott képekrõl nem lehet tudni, milyen sötét lesz maga a játék.
Ja igen. Jól olvastam, csak rosszat írtam. Azt mutasd meg, hogy melyik videóban túl világos? Mert szerintem hülyeség lenne egy olyan képet kiadni, AMIN NEM LEHET LÁTNI SEMMIT...
Ej de adják a hangulatot a képek. "Are you using your own engine technology?
ST: Yes, the game is using our own online game engine called Eclipse. It’s been in development for a while and has been tested by millions of players worldwide, so we’re pretty happy with what we have."
Ettõl egy kicsit tartok, pár ilyen jól tesztelt saját motorral már volt dolgunk :D
Valami kézzel foghatót... videót vagy valamit igazán megszánhatnának minket
Majd ha elindul a béta és bekerülünk majd kiderül mi a helyzet De azért valami nyálcsorgató gameplayt vagy ingame montázst kidobhatnának. Mert eddig elég sovány az infó ami kikerült.
Elfogják kúrni. Amiket eddig írtak... az nem lesz minden. A kérdés csak az elkúrás mértéke... remélem kicsi lesz :D
Nálam is. Csak legyen jó. Ha elrontják, akkor nagyon mérges leszek.
Nincs a játéknak honlapja, vagy valami oldal, ahol lehet betára jelentkezni? Beguglizom, h War Z és nem talál hivatalos oldalt...
Executive Producer ezt írta bétára: "Late August, maybe first week of September"
Remélem full szabadon bejárható lesz a zóna elszórtan questekkel. Aztán vagy megtalálja a jóember vagy nem ha épp arra botorkál. "kézenfogva játékosvezetõs" rendszer nagyon de nagyon nem kellene ide. Meg úgy összességében is lineáris játékmenet megölné az egészet pont a szabad mozgástér adja a DayZ hangulatát is. Hülyeség lenne felszabdalni a területet adott szinthez kötött területekre meg quest hubokra. Totál megölné az egész hangulatot. :/
Sandbox zombihentelõs túlélõs legyen :D Egyébre ott van a left 4 dead, resident evil, dead island..
31 nap alatt ártalmatlanított 5723 zombit? Mégis kicsit jobban fog hajazni a Dead Islandra?
Engem is megvettek kilóra, nagyon várós lett a játék. I am Legend és Walking Dead feeling MMO-ban. Remélem nem tolják el. Õsszel én is írtani szeretnék XD.
Lehet hogy végre én is játszani fogok egy MMO-val. Eddig még nem volt igazán tetszõ játék ebben a kategóriában.
Akár kezdhetjük is szervezni az SGs csapatot. :D Megyek medikkel.
igazából az, hogy XP gyûjtés van, már RPG elemet tartalmaz. inkább arra célzott, hogy hiába lépsz mondjuk 20 szintet, nemfogsz mondjuk egy M4-el 5 golyó helyett 1 golyóval végezni egy zombit.
Nem tudom hogy az egyik fejlesztõ, vagy egy fórumozó írtam, hogy a fejlõdéssel pl hatékonyabban tudsz sebet bekötni tehát teszem azt nem 20 HP-t, hanem x szint után 40 HP-t fog visszatölteni, és hasonlók. Lásd, ahogy a való életben is, gyakorlással, sporttal kicsit ügyesebb, erõsebb, gyorsabb leszel
Hát, ez nekem nem változtat semmit az értelmén. XP gyûjtés és skillek növelése.
Érted, most az hogy "slightly faster" vagy "twice as faster" csak annyi hogy nem +100% lesz a skill növekedés hanem +10%. Ettõl ugyanaz az rpgish shit marad :)
EGyébként nem baj, ez tök jó így, csak "tetszik" a marketing rész, amit más játékok lehúzására (RPGish shit) alapoznak, amíg majd ki nem derül hogy nincs új a nap alatt :)
You're getting exoperience points for exploring world, killing zombies, killing enemies, just surviving long enough.
You spend those experience points to learn skills off skill tree.
Skills are not typical RPGish shit like "Damage +100". They're your natuaral real world training - runs SLIGHTLY faster, sprint for longer distances, use medical supplies more efficiently, etc.
Ie - seasoned player will become more suited for survival than new one, but he won't became superhero who will survive headshot for example or will move wtwice as faster
"Skills are not typical RPGish shit like "Damage +100". They're your natuaral real world training - runs SLIGHTLY faster, sprint for longer distances, use medical supplies more efficiently, etc"
Minden, a játékkal kapcsolatos infó jöhet és köszi a fáradozásodat :)