Tudjátok... én már NAGYON RÉGÓTA VÁROK EGY IGAZI ZOMBIS MMO-ra. Régóta álmodok róla, hogy egyszer kijön. Amit most írtál tutituti... nagyon jól hangzik. Sajnos túl jól is, de majd kiderül. Nagyon várós lett.
összefoglaló: Collected Features:
World: Worlds in size of 200-400 square kilometres Mixxed gameplay of PvE and PvP Safe settlements, where you can buy, sell and store items. In safe settlements you are also able to left a note for other players While you are exploring the world, you'll find more items and weapons World: Colorado, but there also exist maps, like Paris, NY or LA. (Maybe Later, as free (mentioned under Miscellaneous) "Map-Pack"?) Real locations for items - e.g guns in gun stores, police station, etc - medical stuff at hospitals Day and night cylce - fast than realtime Up to 250 players on each server
Characters:
Two difficulties: Normal and Hardcore First person and third person view Strong roleplay elements Up to 5 characters with individual skills, features and stats and difficulty. Social elements like bounties, help requests, entrapment Deja Vu - System: You can find notes or diaries of other people (players and npcs), and play their story in type of (Co-Op)mission. Quest-System: Survival won't be the only challenge you have to meet. When you are playing on hardcore, you'll spawn with a weapon. Stamina-System
Skills: Unique skills, which can be learned and improved Three skilltrees: medical, survival and gun handling
Zombies: "Classical" zombies, means that they are slower than you. Zombies cannot climb ladders or scale walls You can barricade yourself in a house, to be "safe" from zombies You can take stem cells of rare zombies and sell them to merchants for ingame gold. Players can be infected, you need vaccine to heal yourself. Zombie-Scent - Smell like a zombie via spray.
Groups: Clan and allicanes can be formed, clans can fight each other You can join and play as a group. Leaderbords InGame communication
Miscellaneous: Achievement-System "Unlock to 100%", kill a amount of zombies, find a special item, etc. Updates like bugfixes, new game-content and maps for free Dedicated and private Server
"a fejlesztõk "veteránok", olyan játékokban vettek részt, mint: World of Tanks"
Höhö, icipici túlzással a WOTnak nincsenek is fejlesztõi, mert azok a marketingen meg az adatok XMLekben történõ átirkálásán kivül semmihez nem értenek :)
fav. ötvös cikkszerzõlopó úr elsõ jó-pontja hogy idetaláltam
Szerintem ugyanaz a baja, mint a Minecraftnak... nincs benne semmi cél. Az nem cél, hogy éljük túl. Az nem fun, hogy halál után minden elveszik. 0 értelme.
1. Baromi jól néz ki. 2. Feliratkozva. 3. Szerintem a TSW elég jó játék... még az elején vagyok. Ha F2P lenne, az sem zavarna, feltéve, hogy marad a mikrós bolt (ami valszeg nem maradna, hanem durvább lenne, amiatt én simán abbahagynám). Egyelõre nekem megéri fizetni érte. TOR-t is próbáltam, nagy rakás szar... 4. Szerintem a day-z egy nagy rakás szar. Legalább is egyelõre. Én elhiszem, hogy jó móka a permadeath... de ha nincs más választás, akkor szar. CSAK AZÉRT ILYEN NÉPSZERÛ, MERT JÓKAT LEHET LP-ezni VELE. Ennyi a titka. 5. "- normál karakter halálát követõen 12-24 óráig lesznek elérhetetlenek, utána feléled." Na ez viszont nagyon jó ötlet.
inkább túlélésen lesz a hangsúly. Ha a dayz-bõl indulunk ki,akkor lesz zombi de a konfliktust inkább kerülni kell majd.
Lehet menni majd zombikal? Vagy ha nem is lesznek benne elit zombik mint a l4d-ben, akkor lealább madártávlatbol lehetne irányitani rts szerüen pár tucat zombit. :D
cod bo 1-2
pár dolog amit sikerült összeszednem eddig:
-BÉTA talán Augusztus közepe, még nem biztos.
- a fejlesztõk "veteránok", olyan játékokban vettek részt, mint: World of Tanks, Aion, Star Trek Online, Champions Online, Call of Duty BalckOps and BlackOps2, Mechwarrior játékok, stb...
- 2008 óta tart az engine fejlesztés, a játékot 2011-ben kezdték el.
- nappalok és éjszakák 3-5 óránként váltakoznak, hogy egy játék alatt mindkettõben részese lehessen a játékos.
- normál karakter halálát követõen 12-24 óráig lesznek elérhetetlenek, utána feléled.
- HC karakter mint DayZ, ha meghal vége a történetének.
- lesznek a játékban naplók, olvashatunk benne pl egy csalód menekülésérõl, ha figyelmesen olvassuk õket, akkor jobb gear-t szerezhetünk.
"We don’t want to pay a subscription, because what if I don’t have time to play the game regularly?" + "So we settled at a $29.99 price point, and we’ll offer a discount to those that pre-order the game."
megarespect!
kerdes... ha tartjak a szavukat es tenyleg megallapodnak olyan 30 dolcsi kornyeken... es ha elorendeli az ember, akkor szerintetek mennyit lehet meg diszkontban szamolni? 5 dollar? :) (tudom, senki sem la'to', de a "rutin" mit szokott diktalni?)
Hát a készítõk ugyan azok, Azt már felmérték, hogy igény van a cuccra. Ha nem veszi el az eszüket a "keressünk gyorsan sok pénzt más nem számít" akkor még mi játékosok is jól járhatunk :D
DayZ errõl szól illetve a War Z is errõl fog szólni ha minden jól megy. Egyszerûnek, meg könnyûnek nem mondanám a DayZ-t semmi képen, remélem legalább azt a szintet megüti a War Z is.
Nekem egy "reális" zombis játék tetszene. Nem tudom, h ez olyan lesz-e. Úgy értem, h nem ilyen L4D, Dead Island fajta (habár ezek is tetszenek), ahol megyünk és lemészárolunk több száz zombit. Inkább olyan, ahol a túlélés a lényeg, kaját és biztonságos helyet találni, a zombikat inkább ajánlatos elkerülni, vagy csak kis számú csapatokat megtámadni. Esetleg összefutni olyan emberekkel, akik a úgymond a negatív oldalon állnak és kihasználják a helyzetet, esetleg lõnek mindenre, ami mozog.
+fav remélem jó lesz :D
Nem olyan biztos az, hogy azért bukta lenne mert havidíjat kérnének érte. Azért azt is vegyük figyelembe még mindig nem a magyar fizetésekhez kell viszonyítani a havi díj árát ami más országokban kb "vicc" kategória az árat tekintve.
Amúgy:
"Sergey Titov: When we thought about how the game will operate, we first asked ourselves – what we as players want. We don’t want to pay a subscription, because what if I don’t have time to play the game regularly? We don’t want to be forced into buying every single upgrade, like new maps just in order to play the game with friends. We don’t want a “pay to win” model. So we said, "OK, we’ll go with a one time fee, that should be lower than $60." So we settled at a $29.99 price point, and we’ll offer a discount to those that pre-order the game."
A rossz hír hogy havidíjas lesz! legalább is pár helyen ezt olvastam. De meglátjuk milyen a beta és hogy a The Secret World mekkorát bukik a havidíjas rendszer miatt(szvsz mocskosnagyot)
A Hammerpoint Interactive többek között a DayZ névre hallgató, Arma II mod sikerén felbuzdulva elérkezettnek látta az idõt az elsõ játékának bejelentésére, ami rögtön egy MMO, a zombisabb fajtából. \"Tavaly, mikor megalakult a cég, azon kezdtünk el gondolkodni, hogy elsõ játékunk egy küldetés-alapú MMORPG lehetne, amit egy zombik által megszállt világba ültetünk. Ahogy haladt volna elõre a játékos, úgy nyíltak volna meg elõtte az újabb területek és lehetõségek illetve az új kihívások, küldetések is. Aztán láttuk, hogy milyen népszerû kezd lenni a DayZ címû Arma II modifikáció, láttuk, hogyan reagál egy ilyen játékra a közösség. Két dolgot sikerült ezáltal realizálni - az egyik egy megerõsítés volt, hogy a zombis MMO ötlete nem halva született, van igény egy ilyen játékra. A másik az, hogy talán nem annyira jó ötlet a folyamatosan megnyíló világ, esetleg jobb lenne, ha hagynánk szabadon barangolni a játékosokat már az elsõ perctõl fogva\" - árulta el Sergey Titov, a játék producere. A sztori nem túl bonyolult, adott egy világ, amiben már 5 éve randalíroznak a zombik, és adottak a játékosok, akiknek túl kell élniük. Két játékmód lesz elérhetõ, az egyik a normal, amiben, ha meghal valaki, az feltámasztható, illetve a hardcore, ahol a halál végleges. Lehetõségünk lesz váltani third person és first person nézetek között. Az elsõ térkép, ami elérhetõ lesz, Colorado névre hallgat. Már több terepet megterveztek, de csak szép sorjában engedik rájuk a játékosokat. Egy-egy terep 200-400 négyzetkilométer körüli lesz. A játék nem a klasszikus értelemben vett MMO, sokkal inkább egy \"sima\" online játék, hiszen session alapú (például Diablo III), pont ebbõl kifolyólag nem lesz elõfizetési díj, elég lesz egyszer megvenni, majd a kliens letöltése után minden frissítést megkapunk ingyen. Jó hír, hogy lesznek dedikált szerverek, illetve lehetõségünk lesz saját privát szerver indítására is, ahol minden beállítást testreszabhatunk majd. A megjelenés idén év végén lesz esedékes, az õsszel startoló bétára már lehet jelentezni a hivatalos oldalon.