Ez bizony epic fail. Amikor fegyvert váltasz, nem lesz animáció, instant ki lesz cserélve. Ez még 1990-ben elfogadott volt, ma már... ha így kimerik hozni... hát nc.
Ez bizony tényleg nem olyan jó. Úgy lett volna jó ha csak séta közben lehet kicserélni és látható animáció kíséri. Ettõl még nem kell temetni mondjuk.Ez legyen a legnagyobb hiba.
A fegyverváltást nem, de a fegyver felemelése annak számít egyébként, de ez csak megjegyzés. :) Ez inkább azért nem tetszik az embereknek, mert ez elméletileg egy realisztikusabb stílusú, túlélõjáték lenne, nem pedig egy pörgõs aréna pvp fps. Habár eddig már nagyon sok jel mutat arra, hogy távolról se próbálkozik ez annyira realisztikus lenni.
Áh, a halálom amikor azt hogy valaki feláll mindenféle idétlen kameramozgással (imitálva a fejmozgást), nyögdécseléssel egészítik ki. Már nem azért de letértdelni/felállni még én is instant tudok nyögdécselés nélkül, pedig nem vagyok egy olimpikon :)
Hmm... a fórumon a fegyverváltásról volt szó, oda linkelték ezt... de akkor lehet hogy nem is arra vonatkozik.
És Ötszáz komment!
A következõket nyilatkozta a fejlesztõcsapat.
Jelenleg kezdéskor lesz egy kevés ital,élelmiszer és gyógycsomag nálunk.Illetve egy elemlámpa amit fegyverként is lehet használni. A gyógyszert a zombi õssejtekbõl lehet elõállítani.Ezekkel lehet helyreállítani a HP-t.
Kezdéskor 5 karakter slot lesz. két skint lehet használni rájuk.a többit unlockolni kell. Lesz béta ugye a preorderek kapják majd. Ez limitált.elviekben 10.000 kulcsot osztanak ki. külön szervert bérelnek ehhez. Ez a kulcs 30 napig lesz érvényes. Ha túl sok elõrendelés jön,leállítják és a kulcsot se osztják ki.
Hát biztos, hogy sok lesz az elõrendelés. Én is gondolkodom rajta.
sajna mennem kell de a ragdoll elég fasza. A crysis szerû weapon testreszabás is bejövõs. A mozgás még érdekes,és a backpack méret a tárgyakhoz képest nálam eltúlzottak.
Én speciel azt reméltem, hogy nem lehet ennyire bátran lövöldözni. Bár még alfa, lehet, hogy a teljesre azért elszaporodnak a zombik :)
Én is azt néztem(hallgattam). Mert jó messzire elhallatszik azért a vadászpuska hangja. A gázmaszk meg a tûzoltósapi ahogy nézem még csak külcsínyben tér el,komolyabb feladata nincs eddig.
Gondolom itt is a zombik a bent lévõ játékosok számával arányosan nõ majd. És elég messze van mindentõl. DE eddig nálam BESTBUY!
Ez így nem teljesen helyes, mindenki aki megveszi/elõrendeli kap kulcsot, ami nem jár le a béta végéig, illetve van a limitált 10000 db bétakulcs, amit azok kapnak akik nem rendelték elõ a játékot. Ez a 10000 kulcs 30 nap bétára szól. Aki elõrendel az elvileg "azonnal" játszat. Ha túl sok elõrendelés jön, akkor leállítják a játék árusítását amíg elég szerverkapacitásuk lesz a megnövekedett forgalomhoz.
Sokan sírnak, h koppintják a DayZ-t. Nem tudok errõl nyilatkozni, mivel azt nem játszottam. Engem személy szerint nem érdekel, h koppintás-e, vagy se. Az a lényeg, h jó legyen a játék. Az a baj, h az eddigi videókból nem sokat tudtunk meg. Attól függetlenül nem tûnik rossznak. Még mindig azt mondom, h biztos vétel ettõl függetlenül.
Nálam is biztos vétel, mert unikum a játék, bár a videók alapján az igazi világvége hangulat, ami a falloutokban, a stalker-ban, vagy walking dead filmsorozatban tökéletes volt, itt nem jön át. Ezek csak az elsõ intuicióim, lehet hogy nem igy van. A videok alapján ha tippelnem kéne egy B kategóriás fps/tps-t tippelnék.
az elso videot neztem 2-3 percig...
huha... haaaat ami a legjobban idegesitett ha mar elkezdunk sziszifuszizni: -lehasalo animacio, ize... -jarkalas hang az konkretan ilyen beton, utca hang... ertitek a fuben, reten... -bezoomolva az a poligonszam a ko"nek...
haaat oke, meg alpha... evvel nyugtatom magamat :)
mi a baj a hasalással?te nem három ezredmásodperc alatt vagy a földön?:DDD amúgy igen minden kicsit gyorsabb.lehet megszoktuk a dayz nyugger lassúságát.
Sergey Titov ma nyilatkozott röviden a játékbeli realitásokról (mivel orosz a szöveg pár részt kihagytam)
A lényeg hogy két féle realitásra világít rá. Van az ARMA-Dayz féle és a mit õk csinálnak. Például.a WarZ-ben nem kell a kerítésen átmászáshoz külön gomb(dayzben ez az ugrás,hülye példa szvsz) hanem a space lenyomásával ugrunk majd.
Aztán ha mechetevel öldöklünk akkor nem elég agyonvágni vele le is kell csapni a fejét. Aztán rátér az animációkra amit mi is fikázunk.Szerinte nem arról szól a realitás hogy valami úgy van animálva ahogy, hanem ha a golyó röppályájára hatnak a környezet viszontagságai. majd jön egy marketing szöveg hogy bf3ban 6milla volt csak az animáció és nekik kevesebbõl kell gazdálkodni.
Viszont lesz számszeríj meg valami luke(valami fegyver lehet de ez majd 2013 körül kerül bele)
Hmm... látom már be is nyúltad a HGságot... én is indultam volna érte... de mindegy, látom nagyon akarod és még nem vagy sehol, szóval akkor maradok sima olvasó :D Grat azért :D
Ez a háttérkép honnan van? Még nem láttam.
hopp,volt szavazás és mivel az 500 meglett írtam emailt. Ha gondolod újra szavazhatjuk,nem problémázok ezen:)
Október negyedikén elérhetõ a nagyközönség számára és 40 dollárt kérnek majd érte. Nem túl olcsó, de az új tartalmakat is benne vannak ebben az árban.
Olyan érzésem van a videó nézése alatt,hogy három-négy haver ts-en beszélgetve végigdarál bármilyen várost. Bár ez normál mód.De eddig könnyûnek tûnik.
Az ár meg nem rossz.
Hát, néztem ott a 10. perc környékén, simán lekocogta a zombikat, csak kerülgette õket mint bólyákat a tanpályán, és még lövöldözni is megállhatott nyugodtan, akkor se érték be.... ez valami fullos brutál kari lehetett?
A videóból nem sokat láttunk újat, de a kommentárból annál inkább. Szimpatikus a játékosok által generált küldik. Mondjuk spórolás is a fejlesztõk részérõl, de ugyanakkor szimpatikus is. Az, h lehet saját kisebb mapokat csinálni szintén jó ötlet. Az pedig, h ilyen kemény volt a csávó, szuper fegyverekkel, az betudható annak, h fejlesztõ. Mondta is a videóban. Egyébként arra lennék kíváncsi, h a késõbbi területek mennyire lesznek megtöltve zombikkal. Ugye logikus, h egy ilyen hegyes, erdõs, kisvárosos részen kevesebb a zombi és könnyebb is a dolga a játékosoknak, de kérdés, h mi lesz a helyzet egy nagyvárosban. Ott már kis túlzással élve milliószám lehetnek a zombik.
@530 A hangok nem igazán tetszenek. A benti területeken mindenhol ugyanolyan a hangja a lépéseknek a padló típusától függetlenül. Emellett kint is a füvön ugyanolyan a hangja, mint a betonon. A fegyver újratöltés és az ugrás közben a nyögés hangja is elég gáz. Az animációkkal is van 1-2 gond (a zombik felpattannak fél métert a földrõl, amikor rájuk lõ; némelyiknek belelóg a lába a földbe, stb.), de ez betudható az alfának. Inkább az zavart, h a zombi, akit elemlámpával csapkodott, igencsak keveset ártott neki. Remélem, h csak azért, mert normal módon játszott.
"Az pedig, h ilyen kemény volt a csávó, szuper fegyverekkel, az betudható annak, h fejlesztõ. "
Mondjuk én még emlékszem nem is olyan rég, amikor azt mondták a karakterfejlesztés nem fogja szuperhérókká emelni a játékosokat. Elnézve hogy a zombik kb semmi kihívást nem jelentettek az illetõnek (és nem a fegyver miatt) úgy tûnik ez is csak marketingszlogen volt... már ha nem annyira hülyék, és nem iddqd-val mutatják be a játékot.
Elvileg mindkét játékmódban egyformák a zombik. A különbség a két játékmód között, hogy HC módban permadeath, normál módban pedig 1 napos respawn time van.
"AI rol volt mar valami cikk interju vagy akarmi?"
Igen, hogy azt kihagyták a játékból :)
Amúgy engem is idegesített, hogy elég hülyék a zombik. No nem azt várom, hogy kerüljék meg a házat, hogy a hátba támadjanak, de a #522 kommentben lévõ videoban, amikor 5 méterrõl este az arcába világított a figura,( akinek már a totál logikátlan játéka is felbaszta az agyam) akkor lófaxt sem reagált rá a zombi. Lehet, hogy én láttam rosszul, de a headshotoktól feküdtek meg elsõre.
Nem szoktál zombis filmeket nézni ? :) Zombi az zombi legyen is buta mint a föld. A fejlövés meg tipikus likvidálási módszer a zombik esetén. Semmi kivetni való nincs ebben.
Más:
A látott videók alapján olyan keserédes szájízzel várom a játékot, bár lehet még azt mondani, hogy ez egy alpha verzió de szerintem hatalmas fejlõdésre már nem kell számítani. Ha a fejlõdési rendszer jó lesz és a hangulat és a légkör viszont jó lesz az bõven elég is lesz ahhoz hogy akik szeretik a témát jól szórakozzanak. Szerintem senki nem vár itt AAA-s játékot ez egy erõs jóindulattal középkategóriába sorolható alkotás lesz szerintem.
elsõ ránézésre tényleg jól néz ki (ez crytek motor?), de az animáció...hangok semmi, ezen még igencsak csiszolni kéne. eddig ez a "gyári" játék semmivel nem tud konkurálni az arma modos dayz-vel. persze tudom hogy ez még nem a végleges, de sajna amikor már megjelennek az elsõ videók, onnantól már kevés dolog szokott változni...
Mindjárt az elején egy fontos mondatbeli rész: ..."the current build is in an alpha state and is in no way reflective of the final product"...
Béta pedig október végén érkezik.
Legyen igazad, de õszintén hány játék esetén volt olvasható ez a sablon szöveg ? :) Javulás biztos lesz a final verzióig de szerintem eget rengetõ csodára senki ne várjon. Aztán ha kellemeset csalódunk az sem lesz baj :P