Sergey Titov ma nyilatkozott röviden a játékbeli realitásokról
(mivel orosz a szöveg pár részt kihagytam)
A lényeg hogy két féle realitásra világít rá.
Van az ARMA-Dayz féle és a mit õk csinálnak.
Például.a WarZ-ben nem kell a kerítésen átmászáshoz külön gomb(dayzben ez az ugrás,hülye példa szvsz) hanem a space lenyomásával ugrunk majd.
Aztán ha mechetevel öldöklünk akkor nem elég agyonvágni vele le is kell csapni a fejét.
Aztán rátér az animációkra amit mi is fikázunk.Szerinte nem arról szól a realitás hogy valami úgy van animálva ahogy, hanem ha a golyó röppályájára hatnak a környezet viszontagságai.
majd jön egy marketing szöveg hogy bf3ban 6milla volt csak az animáció és nekik kevesebbõl kell gazdálkodni.
Viszont lesz számszeríj meg valami luke(valami fegyver lehet de ez majd 2013 körül kerül bele)