Az izgalom nem a kanyarban van (bár ezek szerint nem tudod, hogy két futamot nem oválon rendeznek), hanem az autó beállításában. Ha nincs jól beállítva, akkor azt a balkanyart sem fogod tudni bevenni. Lásd Montoya, aki az F1-ben azért letett valamit, de a NASCAR-ban csak a fentebb említett kanyargós pályákon villogott - már ott sem. A NASCAR futamokat megnyerni a legnehezebb a világon (nem számítva 12-24 órás versenyeket), mert annyi tényezõ játszik közre, hogy nem elég jól futni az idõmérõn, az nem garantál semmit.
milyen izgalmas lehet egymás után 500 db balkanyart bevenni... már az 1994-es elsõ nascarral is úgy játszottunk haverral, hogy ki bír az elsõ körben több kocsit kiütni, ha a rajtnál megfordulunk és szembemegyünk a forgalommal, egyébként dögunalmas volt a sima verseny, nem értem, hogy az amcsik miért rajonganak érte
Ha már az EA-t említed, akkor inkább a Papyrust kellett volna, mert õk voltak a NASCAR fizika királyai. Miket beszélek, még mindig azok, pedig 2003-ben bezárták a boltot. Azért nincs érdeklõdés, mert konzoljátékok, konzolfilozófiával (buta irányítás, semmi realizmus, ellenben dögivel a megszokott karrier opció).
Pont mire megjelenik, a Bristol Motor Speedway nem így fog kinézni...