Legalabb az SG.hu áttekinthetõ még mindig, ha már a F@szbook nem.
A tolakodás a legnagyobb baj. Az ember önkéntelenül is ellenszenvesnek találja, még ha amúgy érdekelné is a dolog. Ilyenkor szokott az lenni, hogy ez jó dolog lehet, de ettõl a pimasz cégtõl inkább nem veszek semmit, mert ha így áll az ügyfeleihez, akkor az nem ad okot a bizalomra, és beírom a keresõbe a terméket, mellé egy mínusszal a céget. A flash kikapcsolása is erre vezethetõ vissza, ha a cég drága reklámra veri el a pénzét, azt nyilván beépíti az áraiba is, (azon túl, hogy ha kell valami, akkor azt, vagy a róla szóló információt keresem, nem a felhasználói élményt). Én már a gugliban el sem olvasom az elsõ oldalt, rögtön lapozok is egyet, mert az értékes találatok úgyis legfeljebb a másodikon vagy harmadikon jönnek, a fizetõsek után.
A reklámok kellenek.. mint a szükséges rossz. Na de a reklámokat meg lehet csinálni úgy is hogy az ne tolakodó hanem vonzó legyen. Csak hát sokan annyira erõltetnék hogy pont az ellenkezõjét érik el mint amit akarnának.
Mondanál kicsit többet a RIP-rõl és használatáról? Felkeltette az érdeklõdésemet, de nem akarom utólagosan nyálazgatni az angol helpjét.
Nem azért, hogy a SG-t védjem (nem tõlük kapom a fizetésem) de mutass még egy weblapot, amelyiken kevesebb és kevésbé zavaró reklám van... (jó, a matud.iif.hu e szempontból példaértékû, és a következõ?)
@Mighty: ...az ugye magvan, hogy a legtöbb online oldal a reklámokból tartja fent magát, így a reklámok nélküli olvasgatást nem lehetetlen a szellemi tulajdon illetéktelen használataként értelmezni? ...mondom mindezt úgy, hogy a flash nekem is csak kattintásra indul ;)
És ha legtöbben tudnák, hogy milyen jelentéktelen bevételi források a bannerek egy e-kereskedelmi cégnél (nagynál is). Ha egy oldal egy cégcsoport része és mással is foglalkozik, semmi szükség nem lenne a reklámokra, persze akkor a 3 Ft hiányozna a befektetõk zsebébõl
sztm sg ilyen szempontból marginális, a látható felület több, mint 90%a tartalom. Az indexen vagy az origon sokszor fordított, gyakorlatilag alig van olvasnivaló egy megnyitott böngészõablakban, mert 90% reklám.
Teljesen igazad van! Ezekkel a reklámokkal csinálni kell valamit. Nálam a céges gépemen a böngészõben le van tiltva a flash tartalmak megjelenítése, és mûködik az AdBlock plus is, de még mindig lehetne gyorsítani. Szerintem még bepróbálom a NoScript-et is. :)
Ez nálam a teszvesz-en fordul elõ rendszeresen. De szerinted ez véletlen? Ezzel a módszerrel lehet könnyen megsokszorozni a kattintási arányt egy reklámon.
Lassan olyan a védelmem, hogy már kíváncsian bökdösök a letiltott reklámok gombjaira XD. Egy dolog kimaradt a felsorolásból. Rettenetes amikor a lap betöltõdése közben ugrál az egész a besorolódó reklámok miatt, vagy annyi az animáció, hogy káprázik a szemem. A csúcs az amikor már látom a célt, klikkelek, és a késõn érkezõ reklám felület lejjebb taszítja az információt, és ettõl a klikkel elszállok valami egészen messze tájra... na akkor szoktam még az ablakot is be ba..csukni!!
Manapság már a túl hosszú szövegek is 'elijesztik' az embereket, fõleg a fiatalabbakat..
milyen igaz, ha nem tolják az ember arcába a sok szart akkor lehet, hogy tovább vendégeskedik