Sajnos egy tuti, kb annyian mentek Grid1-el is fülkében, mint F1 sorozatban: kb senki, mindenki tv kamerából, az autó tetején-hátulján ülve vezet . :)Aki nem, az meg elhanyagolható kisebbség.
Én próbáltam külsõ nézetbõl, de valahogy úgy nem megy, motorháztetõ nézetbõl pont jó.
Meglehetne fordítani a kérdést. Mi lenne ha csak belsõ nézet lenne benne ,mint pl. az iRacing netCar Stb... Na akkor lenne ám csak a sírás..... Hogy vezessek így.... ,meg hasonlók. Persze én sem örülök hogy nincs benne de majd valahogy elboldogulok motortetõ nézetben,ha minden igaz ma hozza a futár.... Kivi leszek milyen 3 moncsival,valamelyeset majd talán kárpótol,ahogy egy korábbi vidiben láttam
Ezt csak felesleges szõrszálhasogatásnak tartom, h egyesek azért sírnak, mert nincs benne olyan nézet, h látsszon a mûszerfal... Ha nem tetszik, nem játszik vele az emberke, és kész.
azért a véleményét idevetheti, nem? még akkor is, ha ez számodra csak sírás :)
én megértem ha valakinek fáj a belsõ hiánya, de sajnos a statjaik alapján tényleg nagyon kevesen használták. mivel pedig nincsenek milliós eladásai a CM autós játékoknak, így ott spórolnak, ahol tudnak - gondolom ez is érthetõ... reménykedni kell, h a modderek megoldják, erre vannak is bíztató jelek.
Ha valaki MOMO Racing kormánnyal nyomja majd, akkor egy véleményt kérnék a beállítási lehetõségekrõl illetve az irányíthatóságról. Én még gondolkodom a vásárláson. Köszi!
Érdekes amúgy, hogy mégis majdnem mindegyik kritika negatívumként hozza fel. A fórumokon zajló felháborodásról nem is beszélve. Remélhetõleg a mostani tényállásban fejlõdõ cockpit mod az egyfajta kiskapu amit a fejlesztõk hagytak a moddereknek. Mondom ezt úgy, hogy nálam közel sem ez a legégetõbb probléma a játékkal... és sorry ha valakinek ez rinyálásnak tûnik, de hagy legyenek elvárásaim az egyik kedvenc játékom folytatásáról.
Nekem most hozták meg a játékot, meló után pakolom fel a gépre! Aki tolja online vegyen fel engem is pls.! Steam-en SmithyHUN néven találtok, codemasters lapján is ezen vagyok regisztrálva,ha máshol is kell regisztrálni, akkor is ezen leszek! :)
most még könnyû elsõnek lenni az online eventeken :DD
úgy tûnik hogy hetente cserélõdnek, pénteken délben.. jó hogy 11:50kor léptem be, így az elsõt még pont megnyertem :DD
barát hozzáadás és egyéb dolgok racenet oldalán érhetõek el, jelöltelek Smithy :)
Jó hangok vannak benne
ha nem a motorháztetõn hanem a kabinban lehet ülni máris sokkal hangulatosabb és érzem merre van az autó széle :)
na meg Toca 3-ban amúgy is imádtam ezt a kameraállást, gémpados mókázáshoz tökéletes :D
mentem vagy 6-7 versenyt, gyász... számítottam rá, hogy csalódás lesz, de akkor is. az elsõ grid is tiszta arcade volt, de egy leheletnyi finomság azért volt benne, ami miatt nem dobtad sikítva az nfs mellé. na most sikerült még lejjebb butítaniuk.
ami jelenleg leginkább szúrja a szemem: - totál irreális fizika. driftelve gyorsabban lehet bevenni a kanyart, mint precízen íven autózva. WTF!? ha izomból kézifékkel bekúrod a kocsit a kanyarba, akkor semmi sebességet se vesztesz, ha határon autózva elkezd csúszni, akkor meg olyan, mintha szurokba hajtottál volna. - full maximum törésre állítottam kapásból, de errõl meg is feledkeztem, mert semmi se történt. aztán egyszer valahogy 200-al falhoz basztam a jobb elejét, és akkor elkezdett kicsit jobbra húzni. jaaa szóval van törés... - difficulty maxon, az AI kocsik mennek, mint a fene, eltart egy ideig míg leelõzöd õket, de gusztustalan, mikor látod, hogy adott kanyarban mikor beüt a script, úgy lõnek ki, mintha star wars pod racerrel játszanék. mondjuk ez annyira nem izgat, fõleg a multi érdekel.
naja, very hard-ban nitróval gyorsítanak ki minden kanyarból :DD
"- totál irreális fizika. driftelve gyorsabban lehet bevenni a kanyart, mint precízen íven autózva. WTF!? ha izomból kézifékkel bekúrod a kocsit a kanyarba, akkor semmi sebességet se vesztesz, ha határon autózva elkezd csúszni, akkor meg olyan, mintha szurokba hajtottál volna."
dettó ugyanez, íveken adagolva gázt, határon autózva, úgy ott hagynak multiban akik derékszögben veszik be a kanyarokat!!! ja és alegjobb a féktáv kisebb ha bedobod az autót a kanyarba szinte fég nélkül mintha blokkolás mentesen a féktávon fékeznél...jah és persze mindig hátulról belémjönnek!NINCS ÉRTELME úgy vezetni ahogy "kellene" mert LASSABB vagy!!! NA ez a faszság, mert jó ok, van aki nemtud csak padlófékkel derékszögben kanyarodni, de ne ez legyen már a célravezetõ taktika...G25-tel sose nyerek...max középmezõny...jah nem most kezdtem és nem NFS-eken nõttem fel :D
ha valaki külsõ nézetben akar játszani, ez a mód megemeli a külsõ kamerákat :)
Üdv. Legyen kedves nekem leírni valaki, hol és hogyan tudom a játékkal megkapott DLC kódot beváltani,hogy a játékban mûködjön. Agybajt kapok ettõl a Steam-os @akodástól Azt leírták hogy online tudom beváltani a piactéren ,de ott hogy és mint....na lövésem sincs. Elõre is köszi.
délután toltam kb másfél óra multit. nem túl rózsás a helyzet. minden gondnak az alapja a full kretén fizika. egyrészt a driftelõs dolog, amit írtam is. azt hiszem a barcelonai városi pályán történt, honda nsx, jó nagy, széles ívû kanyar, vagy 270 fokban visszafordul, na itt az elõttem lévõ szépen szûk, belsõ íven fordult, én meg uccu neki, bebasztam kézifékkel kívülrõl. úgy faroltam körbe a tagot, mintha körzõvel húztak volna, akkora plusz sebességem volt, hogy csak röhögni tudtam a meglepõdöttségtõl az elõzés végén.
roncsderby az egész, senki se bírja a szûk pályákat értelmesen végigtolni. a gyenge kis kezdõ autókkal még élvezetesebb a harc, ott még lehet gépészkedni, de a durvább sportkocsiknál átmegy reflextesztbe, fénysebességgel csapódik mindenki faltól-falig.
ha szellemautók vannak egész jó versenyek összejönnek, de ahol van ütközés ott rendszerint kirammolnak az elsõ, majd a második helyrõl is.. :-/
ja, tipikus. ha a mezõnybõl indulok, szokás szerint lezúznak, az elsõ helyrõl induló meg simán megnyeri. következõ versenyen én indulok elsõ helyrõl, hurrá, na akkor 100%, hogy az elsõ kanyarban belém rongyolnak.
btw mekkora gáz már, hogy egy rohadt chat sincs multiban, ellenben mindenkinek alapból közvetít a mikrofonja. csak lestem, hogy mi van, rohadtul zúg valaki, hát bazmeg saját magam hallottam úgy, hogy közben gombra van állítva. nc.
az elõbb toltam egy olyan eventet, ami ilyen 1v1 face off, vagy mi volt, 5 verseny. japán hegyrõl le, hegyre fel. na ezen a kacskaringós szerpentinen öhömbódottá volt, mikor kicsit érintõre vettem a hegyoldalt, elkezdett karistolni a kocsi eleje... és ekkor defektet kaptam. volt esélyem utána
Egy estébõl leszürve is kiderült, hogy elég sok a degenerált, aki csak nyomja, de vezetni nem tud... viszont egy zárt verseny elég hangulatos tud lenni! (Nyíltnál pedig, ha többen vagyunk le lehet építeni a lökdösõdõs ellenfeleket.) Két haverral alkottunk egy "csapatot" steam-en executeHUN csoportként lehet megtalálni. Van saját TS3 szerverünk, így egybõl lehet némítani mindenkit a lobbyban ehhez elérhetõséget Steam-en privátban tudok adni! weblapunk is van: http://execute.freeiz.com/
Akit érdekel a dolog keressen!
Freestyle Extreme Overtake-ben csal a gép hardon? Lehetetlen pontokat csinál, megverni képtelenség.
Egy belsõ kamerás gameplay jó lesz ez már csak a textúrák kellenek és kész is :)
így se rossz, amúgy se az autó belsejét nézed, nem oda kéne fókuszáljon a szemed verseny közben, viszont én jobban szeretek közelebb és magasabban ülni :D
gyûlnek a kameramódok, de jó lenne ha végre valaki haladna is velük.. van bõven autó a játékban.. nem csak ez a két-három :D
ebbe szerintem már fölöslegesen sok kameranézet is van.. :-/ Cockpit Cam Mod 0.1
carlist: Ford Mustang Mach 1 Twister Special Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde Nissan Silvia Spec-R Aero S15 other cars-later
Tegnap fejeztem be very hard szinten a karriert, nem volt benne lehetetlen overtake verseny, elõbb utóbb minden sikerült elsõ helyezésre, elõfordult idõnként az 1 km elõny is amikor jobban összejött egy-egy verseny. Ahol "csal a gép" az nem az overtake, hanem a drift, mivel az AI gyakorlatilag semmit nem driftel a pályákon, csak átrohan time attack stílusban, aztán utolér és gyakran az utolsó pár kanyarban szándékosan lekoccol elb4szva a szép pontszámokat...a legtöbb drift pályán már inkább megálltam ahol lehetett és elengedtem az utánam jövõ autóst, ne csessze már el az utolsó pár kanyaromat, mert neki úgyis csak odatesz egy nagy pontszámot a gép, de menet közben nem észlelhetõ hogy bármit is tenne érte... :)
Akkor te nem sokat aludhattál ha ilyen gyorsan a végére értél.....
Ajánlom,ki kellene próbálnod az iRacinget ,ha már ilyen profi vagy. Ott nem fog csalni senki, max a fél mezõny gyorsabb lesz nálad de ki tudja ...... Abban szerintem több kihívást találnál, de az is lehet ott is elvernél mindenkit. Megnyugtatlak ott nem érnél 1-2 nap alatt a végére.... Ja hogy azért fizetni is kellene nem keveset,na igen de azért adnak is valamit. Persze ebben is ,de ugye neked aki ilyen profi egy profi szim. sem okozhat gondot,de arra készülj fel hogy az nem ingyenes ,és még csak nem is olcsó "mulatság" autóverseny. Valódi ellenfelek ellen valódi pályán stb,stb...
Nah jo, felteszem megegyszer, meg egy probalt meger:) Az AI-val, jatekmenettel, menukkel semmit nem lehet kezdeni, de ha van/lesz normalisabb tapadas (nem idiota sinauto legyen) es cockpitnezet-szeruseg, akkor az autok, a palyak es a hangulata miatt el lehetne tologatni.
Barkacs mennyisegtol fuggoen, kesobb talan egy vasarlast is meger:P
Legelõször is megveszed a játékot... Majd a játékon belül ráböksz oda hogy online és már mehet is a móka....
Az elsõ órákban valahogy én is elkedvetlenedtem ,de aztán megbékéltem vele,az iRacing mellé jó lesz egy kis koncentráció mentes kormány tekergetésre. A menüt és a többit már megszoktam,azt is hogy a legtöbb kocsit fék nélkül kell vezetni és minden kanyar elõtt drift ,és go.(nem megy benne tönkre a fékpedál,no meg a váltó sem,automatára tettem ,a tök aki még váltogat is egy ilyennel totál értelmetlen lenne DDD.) Az AI-at meg ha kiismerd (nem nehéz) már elég élvezhetõ. Persze a maga kategóriájában.
Hát ez így kb. nem sokat ér! Azon felül, hogy megnehezíti a játékos dolgát a belõtt nehézségi szinthez képest másra nemigen jó lévén, hogy az AI-ra aligha van kihatással. Ha az AI-t is annyival hátráltatná mint a játékost és használható lenne karrierben is akkor más lenne a helyzet. Eléggé megnehezíti az ember helyzetét már az is ha csak autóversenyzés szerûen próbál versenyezni :) Alaphelyzetben pedig én egy ügyességi reflex autós tematikájú játéknak sorolnám be! :)
valamelyik nap megneztem xbox controllerrel, teptem a hajam, par verseny utan, gondoltam mehet a levesbe. Akkor az elso "autos kerulgeto" versenynel hagytam abba. Ma eleszdtem a kormanyt, bedug verseny ismet elindit, hibatlanul mindenkit kikerulve, nem sikerult, nem is ertettem miert nem megy a kocsi, de mivel nem volt osszehasonlitasi alapom, gondoltam direkt ilyen lassu. Termeszetesen a combined pedal bekavart neki, vegig finoman fekezett :) Na mindegy, ezek utan egy par verseny, mediumon rettento konnyu, at is allitom hard-ra, de maga a jatekot elvezem, bar emlekeim megkoptak, de a nagyon jol sikerult juiced elso reszere emlekeztet. Azota nem elveztem igy autos arkad jatekot talan.
Szerintem korrektebb autokzelest es versenyszimulaciot (meg simcade szinten sem) ebben nem erdemes keresni;) Eleve az AI es a jatekmenet az agyament szaguldasra, lokdosodesre, driftre egyszeru gamepad-es tologatasra van kitalalva. Valszeg meg ugy is szivatos a scriptelt, lokdosodo es csalo AI miatt.
Persze, nincs is ezzel gond, mert szerintem a Codie-nak teljes egészében sikerült kiviteleznie azt amit eltervezett, mert hát ugye ez nem egy félresikerült szimulátor hanem szándékosan ilyen. Ezért gondolom, hogy az ilyen tapadáscsökkentõ MOD-okkal nem lehet megváltoztatni a játék jellegét. Mindazonáltal az elsõ rész kevésbé drift orientált vezetési modell-je szimpatikusabb volt.
Ha jól megnézzük a Colin McRae Rally óta, csak távolodik el a rally világtól a DiRT széria is. Még az elsõ DiRT-ben rallyközpontú volt. Óriási a különbség az 1 és a 2 között, a 3-ról meg inkább ne is beszéljünk. Áttérve a Race Driverre; nem lehet eldönteni, hogy árkád vagy szimulátor lett a folytatás, mint GRID, de ez nem is lenne baj, viszont a többit tegyétek hozzá...túl sokat nem játszottam a GRID-del sem, se a GRID 2-vel sem, csak még a Race Driver 3-mal. De mint minden játéknál a leegyszerûsödés és inkább az Amerika buta stílus féle leegyszerûsödöttség felé nyitnak, hogy jobban keljen. Bár, ahogy látom a Race Driver azaz a GRID szériára ez még annyira nem illik, inkább a Colin McRae vonalára, mert a DiRT 2-ben és fõleg a 3-ban már nemhogy nincs hangulat, hanem már egyáltalán nem rallyközpontú játék.
Ennel a szimulator szo fel sem merul:) Meg a simcade-es GT/Forza parostol is messze van. Ez egy ertelmesebb autokezelessel (erdemes/lehet kormanyt hasznalni) ellatott arkad, a jatekmenetet is beleertve. Igazabol nincs vele gond, ilyen is kell, a celkozonsege tuti megvan.
A GRID1-nel (ahogy korabban is irtam, bar lehet masik topicba:P), az akkori szimes divat miatt probaltak komolyabbra venni (a SHIFT-tel egyutt), de nem jott be. Oszver lett, senkinek sem jo.
Mivel szimre kicsi az igeny, es a Codies profitorientalt ceg, igy termeszetes hogy szamukra ez az irany a nyero.