"- totál irreális fizika. driftelve gyorsabban lehet bevenni a kanyart, mint precízen íven autózva. WTF!? ha izomból kézifékkel bekúrod a kocsit a kanyarba, akkor semmi sebességet se vesztesz, ha határon autózva elkezd csúszni, akkor meg olyan, mintha szurokba hajtottál volna."
dettó ugyanez, íveken adagolva gázt, határon autózva, úgy ott hagynak multiban akik derékszögben veszik be a kanyarokat!!! ja és alegjobb a féktáv kisebb ha bedobod az autót a kanyarba szinte fég nélkül mintha blokkolás mentesen a féktávon fékeznél...jah és persze mindig hátulról belémjönnek!NINCS ÉRTELME úgy vezetni ahogy "kellene" mert LASSABB vagy!!! NA ez a faszság, mert jó ok, van aki nemtud csak padlófékkel derékszögben kanyarodni, de ne ez legyen már a célravezetõ taktika...G25-tel sose nyerek...max középmezõny...jah nem most kezdtem és nem NFS-eken nõttem fel :D