Én is kijátszottam ma. :-) Nagyon jó volt, bár elbénáztam néha a kombókat, és emiatt rohadt nehéz volt néhol a játék, de ez az én hibám. XD A zenéje tényleg csodálatos, és tetszett az egész dizájn, a hangulat és a sztori.
Végigjátszottam és jej!!! Nekem személy szerint nagyon bejött. Szubjektíven 9, objektíven erõs 8. Jó sztori, 2 wtf csavarral, a harc megszokás után nagyon állat, fasza kis háttérinfók (mnetistek vagy mik), nagyszerûen kialakított világ, memóriahackelés, ötletes skillek (s-pressenek), remek pályadizájn, rohadt jó játékzene és az egyik legszebb, ha nem a legszebb irányítható nõi karakter. :) Negatívumként a túl egyszerû és könnyû platformrészeket, a helyenként katasztrofálisan rossz szinkront és pár bosszantó/kevésbé bosszantó bugot sorolnék fel.
Igen, ugyanez a véleményem, habár az ellenfelek egész jól egészítik ki egymást, de a combo labban kicsit odafigyel az ember mit hova rak, akkor nagyon fel lehet tápolni a támadásokat, onnantól meg már csak mozogni kell. Meg az nem tetszett, hogy nehéz harcnak ezt erõltették, hogy van egy-két láthatatlan és melléjük jön egy rakás egyéb, az egyebeken töltse az ember a focust, meg tornássza vissza a cooldownt, hogy eltold a DDOS-t. Ezzel nincs baj, csak nagyon erre alapoztak majdnem minden fõ harcot miután megjelentek a láthatatlanok.
Osztod a kicsiket, mint állat, ameddig össze nem jön a focus. Aztán DDOS és bénult állapotban osztod a nagyokat, közben vigyázol, hogy ne bántsanak a kicsik. Ha lejár a DDOS, akkor a cooldown pressen-nel üsd a kicsiket, hogy gyorsan visszatöltõdjön a képesség. Ha pedig nagyon rosszul állsz élettel, akkor nyomod az élettöltõ presseneket és csak akkor hasznád a cooldown-t, ha már elég életed van. Ráérsz, nem sietsz sehova. Esetleg egy bombát is beküldhetsz a kicsik közé, mielõtt benyomod a DDOS-t, hogy békén hagyjanak, ameddig a kicsiket ütöd.
Nem nagyképûségbõl mondom, de ha az ember kitanulja és jó kombókat rak össze, akkor rohadt könnyû a játék. Egy korábbi üzenetemben azt írtam, hogy nem az, de csak én voltam a béna. :D Legnehezebb fokozaton játszom és csak 1-2x feküdtem meg, akkor is, mert elbénáskodtam: kipróbáltam, mi történik ha az elektromos pajzsos ellenségre rálövök (semmi jó :D), stb.
Ennél a résznél nem volt akkora para nekem már, korábban nekem is volt megakadós rész azért, de ott egyszerûen már van annyi lánc kombó, hogy minden fõbb dolgot fel lehet már tápolni, nagyot sebezni, gyorsan gyógyulni, gyorsan tölteni vissza a speckó képességet. A lényeg meg kb az, hogy mozgásban kell maradni, ha fogytán az életerõ azt tölteni, egyébként meg a speckó képességet töltögetni vissza, hogy a láthatatlanokat felfedd, kinézni azt a nagydarabot, amelyiktõl a kicsik legmesszebb vannak és lehetõleg az ellenkezõ irányból támadni, hogy a nagydarabnak vihess be minél több (sebzõs) kombót mielõtt közbeszólnának.
Na most nagyon felhúzott a játék. XD Van az a két magas, rohadt zombi, aki kiszívta Trace memóriáját, és most meg kell küzdenem velük. A kis barátaik pedig eszméletlenül sokan vannak, és persze ha megölök néhányat, újabbak jönnek. Volt már ilyesmi ugyebár, csak akkor egyetlen magas, rohadt zombi vezette õket. :-D Egyszerûen nem bírom... Lehet, hogy itt kell abbahagynom... Easyn tolom, szóval... ez elég gáz.
Azért, mert nem vetted meg, hanem lewarezoltad. Ha jól vettem észre, akkor acsik feloldásáért ad 3D-s modelleket.
Csak meglett azért a sokadik próbálkozásra. XD Lehet, hogy könnyebb lenne kontrollerrel (ha lenne), nem tudom. De azért arra már rájöttem, hogy bármennyire is nehéz néhol a játék, megéri a sztoriért. :-) Egyre érdekesebb az egész.
Azt nem tudja valaki, hogy a 3D Galériát a játékban hogy hogy nem lehet elérni? Közép szinten megcsináltam 89%-osra, és egy darab 3D-s modelt sem tudok megnézni...
PC-n játszok, de kontrollerrel, kipróbáltam billentyûzeten is, játhatónak ítéltem, de minden efféle játékot sokkal inkább gamepaddal. :)
@Evoluti0N: De, nálam is elõfordult párszor, igaz nekem nem kellett alt+tab-olni, elég ha menübe kiléptem és vissza. @csgj: Amikor a "AV-vel" lõ hátulról és szakad le a padló? Ott én is elhaláloztam, ha nem is sokszor, idegesítõ tud lenni, amikor az ilyen átvezetõket többször kell végigvárni, elnyomni se lehet, ráadásul van olyan rész benne, ahol nem csak egy rövid mondat. :P
Oh, Nilin, what small, blunt teeth you have! - Na, ezt kb. már huszadjára kellett végighallgatnom. -.-
Másnak nincs olyan problémája, hogy idõnkét elmegy a hang és csak alt+tab után jön vissza? Sõt, néha többször meg kell csinálnom, hogy visszajöjjön. Az ötödik fejezetig nem volt ilyen gondom, de most meg igen gyakran elõfordul.
De ezt sehol sem jelzi ki számomra egyértelmûen, bár sejthetõ és ezt is csináltam viszont, sem a lab-ban nem magyarázza el normálisan, holott még help-je is van, sem a bevetés közben sem egyértelmû, mert a kari mozgásából nem derül ki hogy most ez egy kombó volt (gyakran nem is ugyanazt csinálja a csaj ugyanarra billentyûzet mozdulatra, van hogy beleugrál, szaltózi, tök összevisszának tûnik egyelõre), néha összefüggéstelenül és ésszerûtlenül (legalábbis szerintem) kijelzi hogy most ez kombó volt, de valahogy zavaros az egész... Persze lehet hogy csak meg kell szokni, aztán majd lehet hogy magamat fogom hülyézni, hogy ezt a primitív dolgot nem értelmeztem... Nah mind1... Nem tegnap kezdtem amúgy játszani, láttam már életemben pár száz gamét kombókat is és sosem volt semmelyikkel problémám... szóval a hiba, már ha egyáltalán van hiba, az nem biztos hogy az én készülékemben van.... Te konzolon játszol ezzel?
Ilyen nehéz megjegyezni a kombókat? o,0 Ütés + Ütés + Ütés Rúgás + Ütés + Rúgás + Ütés + Rúgás Más szerintem nincs elején még.
Combo Labban meg van sebzõs pressen (piros), gyógyító (sárga), speckó képesség nyugi periódust csökkentõ (lila) és az elötte lévõt erõsítõ "lánc" (kék). Ezeket berakod bal oldalra ahova tudod, elején még tippre variálni se nagyon tudod. Amelyik támadást a harcban beviszed a kombóban annak a hatását megkapod. Késõbb meg általában ha már van kék "láncod" akkor azzal érdemes felhúzni az elötte lévõk hatását, jobb mint azokból többet berakni.
Feltettem pár napja a PC-s verziót. És nem igazán tudok még játszani vele, elég nehéz és érthetetlen számomra a harcrendszer, a kombók fõleg. Az elsõ "boss"-nál el is akadtam. Nekifutottam már vagy 30-szor, de mindig megszívom. Levettem könnyû szintre és úgy sem sokkal jobb, egy kicsit tovább eljutok, de még idegesítõbb, hogy visszadobál a checkpointra... A sima zombikat (vagymiket), még leveregetem úgy hogy ész nélkül kattogtatok minden létezõ gombot és akkor lerugdossa ütögeti õket. Néha kijezi hogy most ügyes kombót csináltam, de kvára nem értem hogy mit csináltam. Ebben a kombolab-ban abszolút nem egyértelmû, sõt teljesen érthetetlen számomra, hogy hogy is van a kombó... Nyilván a bosst- már csak úgy lehet leverni, ha ésszel csinálom a kombót és nem csak nyomkodok össze-vissza mint egy félbolond... csakhogy mivel nem értem a kombózást, ezért nem megy... Tartok tõle, hogy ez valami konzolos debilség lesz, amiket rühell minden PC-s... nem lesz így tûl sikeres ez a game PC-s körökben, pedig minden adott lenne amúgy sikerhez, ötlet, grafika, hangulat, egyediség (formás popsi.. :-D) stb
Még valami. Úgy tûnik nekem ahogy nézegettem a file és mappa struktúrát, hogy 64 bit és dx11 ready elvileg a dolog, csak éppen nem találom a telepítõben sehol e komponenseket. Vagy tévedek és reménytelenül directx9-es és 32 bites ..?
Szerintem is kellemes újítás volt. Én kifejezetten szerettem kipróbálni és eltökölni a különbözõ kombinációk kialakításán. A játék ahogy haladt elõrre, úgy is rákényszerítette az embert, mert folyamatosan bõvült a kombó elemek száma, így nõt a variáció is. De ez pont jó is volt, mert ahogy nehezedtek az ellenfelek, lehetett egyre ütõsebb kombinációkat összerakni.
Egyetértek. Nekem is tetszik. Igényel egy kis taktikai érzéket és logikát, hogy az ember jó kombókat építsen ki, de pont ez a szép benne. Nem tudom, hogy más játékban volt-e hasonló, de szerintem hatalmas ötlet, hogy különbözõ kombókkal lehet életet tölteni és képesség újrahasználhatóságának idejét rövidíteni.
A harc nem nehéz amúgy. Csak oda kell figyelni. Én pl az elsõ kombóra beraktam egy regenerációt és egy láncot. Ez így a legerõsebb, leggyorsabb HP töltés. Ezzel gyakorlatilag nem nagyon lehet meghalni. Második kombó nálam csupa energiafeltöltõ (szintén benne egy láncal). Csak azért írom, mert láttam itt panaszkodni valakit, hogy hû de sokat kell várni míg feltöltõdik. Hát nem! Nagyon bénának kell lenni, hogy a kettes kombót ne tudja valaki végigvinni. Gyors, egyszerû és kettõ olyannal gyakorlatilag fel lehet tölteni full-ra a speckó képességeket. A harmadik kombó nálam tiszta erõszak. Csak powerbõl áll, míg a negyedik kombó összeállítás keverve van. Azt több ellenfél ellen amúgy is nehéz végigvinni, szóval csak az utolsó ellenfelet szoktam 8-cas kombóval gyakni a pont miatt. Ami az ellenfeleket illeti, mindnek van gyenge pontja. Pl az áramost simán lehet ütni, ha regen van a kombóba (még tölt is HPt). Szóval ezzel is csak az bénázik, aki nem figyel oda. A magas teleportáló geci, meg sosincs egyedül (nem véletlenül), nála a bénítás+fury legyalázza pillanatok alatt. A kombót meg a punnyadt ellenfeleken lehet tölteni elég gyorsan.
A Batmanben a harc valóban jobb volt ez igaz. Látványosabb és gördülékenyebb. De itt sincs vele különösebb baj. Bele kell rázódni a kombókba és onnantól fogva sima ügy.
Ami azt illetei ma vigigvittem és szerintem nagyon jó játék. A Memoria Remix az egyenesen zseniális. Igen élveztem, kár, hogy olyan kevés van belõle.
Figyelj már! Az ilyen megfejtéseket tedd Spoilerba! Nem pedig még ki is emelni. Szolj adminnak, hogy rakják spoilerba ezt a hozzászólást. Még szerencse, hogy már rég túl vagyok azon a részen.
hát a vicc ebben hogy a harmadikat nem találtam el de a többit igen,akkor jól értettem amit lehetett,de a harmadiknál hogy jön ki az öt azt nem értem:) köszi azért
Nem tudom fejbõl a versikét, de lényegre emlékszem:
- elsõnél valami olyasmit mond, hogy az összes közül ez a második a sorban. megfejtés: 2 - másodiknál (lehet, hogy a harmadiknál) a víz fagyásáról mond valamit. megfejtés: 0 - harmadiknál (lehet, hogy a másodiknál) az érzékszervekrõl. megfejtés: 5 - negyediknél a pók lábáról. megfejtés: 8
A következõ sorrendben kell megcsinálnod a dolgokat, mivel ha változtatsz valamin, majd visszább tekered, akkor deaktiválódik a változtatás:
- tekerd vissza egész oda, hogy az adagolót mutassa, amibõl kiveszi a fiolát a doktor, amit aztán bead a páciensnek. Itt változtasd meg, hogy a piros színû folyadék legyen elöl, a kék helyett - aztán, amikor a maszkját mutatja a csávónak, akkor vedd le róla - végül a bilincset
Elméletileg mûködnie kéne így. Ha nem, akkor valóban bug. :)
Az úgy van, hogy ne legyen túl könnyû az emlékhackelés/változtatás, vannak olyan változtatható glitch-ek is az emlékekben, amik haszontalanok, nem valók semmire. Sõt van olyan, ami elronthatja az egészet, ha meghal az emlékében az, akit hackelsz. Mivel ugye valami nem emlékezhet arra, hogy meghalt. :)
ezen a szuper ajánlaton azért most röhögök..a játékhoz jár extra dlc: "A játékhoz a készletek erejéig ajándék DLC-t (letöltési kódot) adunk:
A Combo LAB Pack DLC tartalma: Három egyedi Pressen mozdulat * exkluzív Flash rúgás * exkluzív Spinning Bird rúgás * exkluzív Dragon ütés"
+Tetszik, hogy milyen jól ki van alakítva a világ és hogy kis összeszedhetõ akármikbõl még több információt tudhatunk meg róla. Nagyon gazdag és jól felépített. Gondolom, volt munka vele.
Negyedik fejezetet fejeztem be tegnap és nem értem ezt a nagy negatívkodást a játékkal kapcsolatban. A #186 üzenetben írtam, hogy mi tetszik, de igazából a harccal is kezdek megbékélni. Tetszik, hogy vannak életet töltõ, képesség újra feltöltõdést gyorsító, stb. támadások. A különleges képességek is mind hasznosak és mind-mind meglehetõsen különbözik a többitõl. Még az utolsó hiányzik közülük. Az eddigi 2 bossharc is bejött és a 2 memóriaváltoztatás is. Az is tök jó, hogy idõnként új felszereléshez jutunk, ami valami újat visz a játékba. Az ellenségtípusok repertoárja is folyamatosan bõvül és mindegyikkel másképp kell elbánni. Egyedül a platformelemekkel nem vagyok megbékülve. Túlságosan könnyûek. Volt pár rész, ahol például áram alatt volt egy platformrész, vagy egyéb akadályok kicsit megnehezítették, de az a rész is piskóta volt. Kíváncsi vagyok, hogy késõbb lesznek-e nehezebb részek benne.
Na végigjátszottam. Szerintem a történet maga egyszerûen csodálatos, néhol vannak hiánytalanságok és klisék de szerintem zseniálisan meg volt oldva, az érzések is úgy-ahogy átjöttek. A játék egyetlen hibája a kamerakezelés, néhol beakad, tesz egy-két 180 fokos fordulatot de szerencsére ezt nem harc közben tette. Amugy szerintem a harc nem éppen könnyû, fõleg h eltartott egy ideig amíg rájöttem hogy kell a kombókat használni ( nem néztem meg az irányítást hehe )....szóval meghaltam jópárszor közepes nehézségi fokozaton. Ha azt vesszük, hogy manapság minden játék a játékos szájába rágja a megoldást/megfejtéseket egész jó kis fejtörõk voltak benne. A memory remixek meg fantasztikusan meg voltak oldva. Teljesen hihetõen felépítették ezt a világot, logikátlanság se volt benne, már történet szempontjából. A negatív értékelések meg bekaphatják. Qte..harcrendszer.... Ha valami nehéznek bizonyül rögtön elkezdik fikázni. Nekem is volt, hogy egy remixen 20 percet szarakodtam mire rájöttem a megfelelõ kombinációra és akkor jött egy Aha tényleg... érzés. Szerintem egy zseniális játék ez.
egyetértek,szerintem sem könnyû a bossfightok meg fõleg nem:)
Kedves TotalBiscuit, Cynical Brit, vagy kinek hogy tetszik bekaphatja a brét. Azt mondta a 10 perces videóban, hogy tök könnyû a játék legnehezebb szinten és meg se ütik egyszer se. Hát a f.szt könnyû! Az elején az, de aztán egyre szopatósabb.
okés meglesz,hát remélem hogy sikerül majd,kaptam mentést jetro barátunktól így majd tovább tudom vinni remélhetõleg,ha nem lesz újabb bugom,akkor leírom mindenképp:)
sajnálom hogy azért idáig jutott a játék,én nekem azért tetszik még.bár ez a bug szépen elvette a kedvemet,de majd megoldom és szerintem 1x végigjátszom :) viszont igazad van,sokkal jobbat is kilehetett volna hozni ebbõl,nagyon kevés ami benne van.
Hát én megadtam a játéknak azt ami jár, mégpedig az uninstallt. Ennyire szar harcot és üres valamit nem is tudom mikor tapasztaltam játékban. Nagyon ritka, hogy egy elkezdett játékot nem viszek végig, mert szinte mindig találok valamit ami miatt érdemes tovább haladni de itt semmi, pedig én próbáltam, nagyon de nem sikerült. Utoljára ilyen a Sindycate meg a Blades of Time vagy mi volt, bár azokkal tovább bírtam, mint ezzel. Egyetlen pozitívumot tudok felhozni a játékkal kapcsolatban ,hogy jól néz ki a város de hát ez sem ér semmit, mert 2x2-es szobákban kell verekedni meg falat mászni. Jó játékot lehetett volna ebbõl kihozni, mert az alapötlet nem rossz de ez a megvalósítás tisztára olyan, mint valami pár ezer dolcsiból összedobott DVD-s film. Ja, a szinkron az jó benne de hát ez kevés az üdvözüléshez.
én sajna nemtudok,de szerintem töltsd le újra az egészet.
Nagyon kár ezért a játékél, CoD kampány szintjén van. Semmivel sem nyújt többet. Van egy jó pilot, de történet viszont teljesen üres. Kövesd a nyilat, nem több. Ez engem nem fog motiválni, h végig vigyem a végéig, hátha lesz valami érdekes végre.
Rettenetesen monoton pálya design, a játék nagyon nagy része 3 méter széles folyosókból áll. Az szabadtéri részek látványosabbak, de megint csak egyenesen lehet menni. Teljes játékra igaz: >>10 métert elõre, jobbra, 10 ellenfél>>[loop]
Mégis a harc a leggyengébb része... legalább merítettek volna ötleteket a Sleeping Dogs vagy Batman játékokból Nagyon gyengén lett kivitelezve, alapjaiban véve CSAK ütés és rugás van. Persze ott van egy rakás ikon, amit fellehet oldani, de mindegyik ugyan azt tudja, azt leszámítva, h van négy fajta (1et leszámítva) haszontalan effekt. Rohadtul szarhelyzetben kerül a játékos 5+ ellenfél ellen. Ilyenkor a harc abból áll, hogy várod mire vissza tölt a bomba. nagyon izgalmas... Most hadd ne hozzam fel megint az Alvó kutyákat ott mennyire jól lehet harcolni több ellenfél ellen is.
Nem számított, hogy a Nilin mennyire inkompetens, mégis beraktak szuper képességû ellenfeleket (láthatatlan-teleportálós, vagy az elektromos páncél, megütöd meghalsz...) szintén abból áll a harc, hogy vársz egy S-Presen skillre... megint felettébb szórakoztató.
Olyan 60% (Ep6 talán)körül majd bekerülnek a puzzle-ök, hogy ne legyen olyan unalmas a platforming, de szerintem már aki eljut odáig már úgyis megunta...
5/10 - Kuka
amúgy hova ment a játék?
egyébként ahogy olvasom nem csak nekem van problémám a madame bossnál,egyszerûen fix kell a qte-re mert nem müködik a space azon a részen.hmm várnom kell rá vagy megpróbálom holnap checkpoint restartal az egész fightot,majd meglátjuk remélem hogy majd tovább megy