Hát én megadtam a játéknak azt ami jár, mégpedig az uninstallt. Ennyire szar harcot és üres valamit nem is tudom mikor tapasztaltam játékban. Nagyon ritka, hogy egy elkezdett játékot nem viszek végig, mert szinte mindig találok valamit ami miatt érdemes tovább haladni de itt semmi, pedig én próbáltam, nagyon de nem sikerült. Utoljára ilyen a Sindycate meg a Blades of Time vagy mi volt, bár azokkal tovább bírtam, mint ezzel. Egyetlen pozitívumot tudok felhozni a játékkal kapcsolatban ,hogy jól néz ki a város de hát ez sem ér semmit, mert 2x2-es szobákban kell verekedni meg falat mászni. Jó játékot lehetett volna ebbõl kihozni, mert az alapötlet nem rossz de ez a megvalósítás tisztára olyan, mint valami pár ezer dolcsiból összedobott DVD-s film. Ja, a szinkron az jó benne de hát ez kevés az üdvözüléshez.
És akkor így már 3 pozitívum van, mégiscsak több, mint 1 :)
sajnálom hogy azért idáig jutott a játék,én nekem azért tetszik még.bár ez a bug szépen elvette a kedvemet,de majd megoldom és szerintem 1x végigjátszom :) viszont igazad van,sokkal jobbat is kilehetett volna hozni ebbõl,nagyon kevés ami benne van.
okés meglesz,hát remélem hogy sikerül majd,kaptam mentést jetro barátunktól így majd tovább tudom vinni remélhetõleg,ha nem lesz újabb bugom,akkor leírom mindenképp:)
Kedves TotalBiscuit, Cynical Brit, vagy kinek hogy tetszik bekaphatja a brét. Azt mondta a 10 perces videóban, hogy tök könnyû a játék legnehezebb szinten és meg se ütik egyszer se. Hát a f.szt könnyû! Az elején az, de aztán egyre szopatósabb.
egyetértek,szerintem sem könnyû a bossfightok meg fõleg nem:)
Na végigjátszottam. Szerintem a történet maga egyszerûen csodálatos, néhol vannak hiánytalanságok és klisék de szerintem zseniálisan meg volt oldva, az érzések is úgy-ahogy átjöttek. A játék egyetlen hibája a kamerakezelés, néhol beakad, tesz egy-két 180 fokos fordulatot de szerencsére ezt nem harc közben tette. Amugy szerintem a harc nem éppen könnyû, fõleg h eltartott egy ideig amíg rájöttem hogy kell a kombókat használni ( nem néztem meg az irányítást hehe )....szóval meghaltam jópárszor közepes nehézségi fokozaton. Ha azt vesszük, hogy manapság minden játék a játékos szájába rágja a megoldást/megfejtéseket egész jó kis fejtörõk voltak benne. A memory remixek meg fantasztikusan meg voltak oldva. Teljesen hihetõen felépítették ezt a világot, logikátlanság se volt benne, már történet szempontjából. A negatív értékelések meg bekaphatják. Qte..harcrendszer.... Ha valami nehéznek bizonyül rögtön elkezdik fikázni. Nekem is volt, hogy egy remixen 20 percet szarakodtam mire rájöttem a megfelelõ kombinációra és akkor jött egy Aha tényleg... érzés. Szerintem egy zseniális játék ez.
Negyedik fejezetet fejeztem be tegnap és nem értem ezt a nagy negatívkodást a játékkal kapcsolatban. A #186 üzenetben írtam, hogy mi tetszik, de igazából a harccal is kezdek megbékélni. Tetszik, hogy vannak életet töltõ, képesség újra feltöltõdést gyorsító, stb. támadások. A különleges képességek is mind hasznosak és mind-mind meglehetõsen különbözik a többitõl. Még az utolsó hiányzik közülük. Az eddigi 2 bossharc is bejött és a 2 memóriaváltoztatás is. Az is tök jó, hogy idõnként új felszereléshez jutunk, ami valami újat visz a játékba. Az ellenségtípusok repertoárja is folyamatosan bõvül és mindegyikkel másképp kell elbánni. Egyedül a platformelemekkel nem vagyok megbékülve. Túlságosan könnyûek. Volt pár rész, ahol például áram alatt volt egy platformrész, vagy egyéb akadályok kicsit megnehezítették, de az a rész is piskóta volt. Kíváncsi vagyok, hogy késõbb lesznek-e nehezebb részek benne.
+Tetszik, hogy milyen jól ki van alakítva a világ és hogy kis összeszedhetõ akármikbõl még több információt tudhatunk meg róla. Nagyon gazdag és jól felépített. Gondolom, volt munka vele.
Az úgy van, hogy ne legyen túl könnyû az emlékhackelés/változtatás, vannak olyan változtatható glitch-ek is az emlékekben, amik haszontalanok, nem valók semmire. Sõt van olyan, ami elronthatja az egészet, ha meghal az emlékében az, akit hackelsz. Mivel ugye valami nem emlékezhet arra, hogy meghalt. :)
A következõ sorrendben kell megcsinálnod a dolgokat, mivel ha változtatsz valamin, majd visszább tekered, akkor deaktiválódik a változtatás:
- tekerd vissza egész oda, hogy az adagolót mutassa, amibõl kiveszi a fiolát a doktor, amit aztán bead a páciensnek. Itt változtasd meg, hogy a piros színû folyadék legyen elöl, a kék helyett - aztán, amikor a maszkját mutatja a csávónak, akkor vedd le róla - végül a bilincset
Elméletileg mûködnie kéne így. Ha nem, akkor valóban bug. :)
jó ez a szám kombináció kitalálós faszság,nem értem hogy jönnék rá erre a szarra:)
Nem tudom fejbõl a versikét, de lényegre emlékszem:
- elsõnél valami olyasmit mond, hogy az összes közül ez a második a sorban. megfejtés: 2 - másodiknál (lehet, hogy a harmadiknál) a víz fagyásáról mond valamit. megfejtés: 0 - harmadiknál (lehet, hogy a másodiknál) az érzékszervekrõl. megfejtés: 5 - negyediknél a pók lábáról. megfejtés: 8
hát a vicc ebben hogy a harmadikat nem találtam el de a többit igen,akkor jól értettem amit lehetett,de a harmadiknál hogy jön ki az öt azt nem értem:) köszi azért
Figyelj már! Az ilyen megfejtéseket tedd Spoilerba! Nem pedig még ki is emelni. Szolj adminnak, hogy rakják spoilerba ezt a hozzászólást. Még szerencse, hogy már rég túl vagyok azon a részen.
A harc nem nehéz amúgy. Csak oda kell figyelni. Én pl az elsõ kombóra beraktam egy regenerációt és egy láncot. Ez így a legerõsebb, leggyorsabb HP töltés. Ezzel gyakorlatilag nem nagyon lehet meghalni. Második kombó nálam csupa energiafeltöltõ (szintén benne egy láncal). Csak azért írom, mert láttam itt panaszkodni valakit, hogy hû de sokat kell várni míg feltöltõdik. Hát nem! Nagyon bénának kell lenni, hogy a kettes kombót ne tudja valaki végigvinni. Gyors, egyszerû és kettõ olyannal gyakorlatilag fel lehet tölteni full-ra a speckó képességeket. A harmadik kombó nálam tiszta erõszak. Csak powerbõl áll, míg a negyedik kombó összeállítás keverve van. Azt több ellenfél ellen amúgy is nehéz végigvinni, szóval csak az utolsó ellenfelet szoktam 8-cas kombóval gyakni a pont miatt. Ami az ellenfeleket illeti, mindnek van gyenge pontja. Pl az áramost simán lehet ütni, ha regen van a kombóba (még tölt is HPt). Szóval ezzel is csak az bénázik, aki nem figyel oda. A magas teleportáló geci, meg sosincs egyedül (nem véletlenül), nála a bénítás+fury legyalázza pillanatok alatt. A kombót meg a punnyadt ellenfeleken lehet tölteni elég gyorsan.
A Batmanben a harc valóban jobb volt ez igaz. Látványosabb és gördülékenyebb. De itt sincs vele különösebb baj. Bele kell rázódni a kombókba és onnantól fogva sima ügy.
Egyetértek. Nekem is tetszik. Igényel egy kis taktikai érzéket és logikát, hogy az ember jó kombókat építsen ki, de pont ez a szép benne. Nem tudom, hogy más játékban volt-e hasonló, de szerintem hatalmas ötlet, hogy különbözõ kombókkal lehet életet tölteni és képesség újrahasználhatóságának idejét rövidíteni.
Szerintem is kellemes újítás volt. Én kifejezetten szerettem kipróbálni és eltökölni a különbözõ kombinációk kialakításán. A játék ahogy haladt elõrre, úgy is rákényszerítette az embert, mert folyamatosan bõvült a kombó elemek száma, így nõt a variáció is. De ez pont jó is volt, mert ahogy nehezedtek az ellenfelek, lehetett egyre ütõsebb kombinációkat összerakni.
Feltettem pár napja a PC-s verziót. És nem igazán tudok még játszani vele, elég nehéz és érthetetlen számomra a harcrendszer, a kombók fõleg. Az elsõ "boss"-nál el is akadtam. Nekifutottam már vagy 30-szor, de mindig megszívom. Levettem könnyû szintre és úgy sem sokkal jobb, egy kicsit tovább eljutok, de még idegesítõbb, hogy visszadobál a checkpointra... A sima zombikat (vagymiket), még leveregetem úgy hogy ész nélkül kattogtatok minden létezõ gombot és akkor lerugdossa ütögeti õket. Néha kijezi hogy most ügyes kombót csináltam, de kvára nem értem hogy mit csináltam. Ebben a kombolab-ban abszolút nem egyértelmû, sõt teljesen érthetetlen számomra, hogy hogy is van a kombó... Nyilván a bosst- már csak úgy lehet leverni, ha ésszel csinálom a kombót és nem csak nyomkodok össze-vissza mint egy félbolond... csakhogy mivel nem értem a kombózást, ezért nem megy... Tartok tõle, hogy ez valami konzolos debilség lesz, amiket rühell minden PC-s... nem lesz így tûl sikeres ez a game PC-s körökben, pedig minden adott lenne amúgy sikerhez, ötlet, grafika, hangulat, egyediség (formás popsi.. :-D) stb
Még valami. Úgy tûnik nekem ahogy nézegettem a file és mappa struktúrát, hogy 64 bit és dx11 ready elvileg a dolog, csak éppen nem találom a telepítõben sehol e komponenseket. Vagy tévedek és reménytelenül directx9-es és 32 bites ..?
Ilyen nehéz megjegyezni a kombókat? o,0 Ütés + Ütés + Ütés Rúgás + Ütés + Rúgás + Ütés + Rúgás Más szerintem nincs elején még.
Combo Labban meg van sebzõs pressen (piros), gyógyító (sárga), speckó képesség nyugi periódust csökkentõ (lila) és az elötte lévõt erõsítõ "lánc" (kék). Ezeket berakod bal oldalra ahova tudod, elején még tippre variálni se nagyon tudod. Amelyik támadást a harcban beviszed a kombóban annak a hatását megkapod. Késõbb meg általában ha már van kék "láncod" akkor azzal érdemes felhúzni az elötte lévõk hatását, jobb mint azokból többet berakni.
De ezt sehol sem jelzi ki számomra egyértelmûen, bár sejthetõ és ezt is csináltam viszont, sem a lab-ban nem magyarázza el normálisan, holott még help-je is van, sem a bevetés közben sem egyértelmû, mert a kari mozgásából nem derül ki hogy most ez egy kombó volt (gyakran nem is ugyanazt csinálja a csaj ugyanarra billentyûzet mozdulatra, van hogy beleugrál, szaltózi, tök összevisszának tûnik egyelõre), néha összefüggéstelenül és ésszerûtlenül (legalábbis szerintem) kijelzi hogy most ez kombó volt, de valahogy zavaros az egész... Persze lehet hogy csak meg kell szokni, aztán majd lehet hogy magamat fogom hülyézni, hogy ezt a primitív dolgot nem értelmeztem... Nah mind1... Nem tegnap kezdtem amúgy játszani, láttam már életemben pár száz gamét kombókat is és sosem volt semmelyikkel problémám... szóval a hiba, már ha egyáltalán van hiba, az nem biztos hogy az én készülékemben van.... Te konzolon játszol ezzel?
Másnak nincs olyan problémája, hogy idõnkét elmegy a hang és csak alt+tab után jön vissza? Sõt, néha többször meg kell csinálnom, hogy visszajöjjön. Az ötödik fejezetig nem volt ilyen gondom, de most meg igen gyakran elõfordul.
Oh, Nilin, what small, blunt teeth you have! - Na, ezt kb. már huszadjára kellett végighallgatnom. -.-
PC-n játszok, de kontrollerrel, kipróbáltam billentyûzeten is, játhatónak ítéltem, de minden efféle játékot sokkal inkább gamepaddal. :)
@Evoluti0N: De, nálam is elõfordult párszor, igaz nekem nem kellett alt+tab-olni, elég ha menübe kiléptem és vissza. @csgj: Amikor a "AV-vel" lõ hátulról és szakad le a padló? Ott én is elhaláloztam, ha nem is sokszor, idegesítõ tud lenni, amikor az ilyen átvezetõket többször kell végigvárni, elnyomni se lehet, ráadásul van olyan rész benne, ahol nem csak egy rövid mondat. :P
Azt nem tudja valaki, hogy a 3D Galériát a játékban hogy hogy nem lehet elérni? Közép szinten megcsináltam 89%-osra, és egy darab 3D-s modelt sem tudok megnézni...
Csak meglett azért a sokadik próbálkozásra. XD Lehet, hogy könnyebb lenne kontrollerrel (ha lenne), nem tudom. De azért arra már rájöttem, hogy bármennyire is nehéz néhol a játék, megéri a sztoriért. :-) Egyre érdekesebb az egész.
Na most nagyon felhúzott a játék. XD Van az a két magas, rohadt zombi, aki kiszívta Trace memóriáját, és most meg kell küzdenem velük. A kis barátaik pedig eszméletlenül sokan vannak, és persze ha megölök néhányat, újabbak jönnek. Volt már ilyesmi ugyebár, csak akkor egyetlen magas, rohadt zombi vezette õket. :-D Egyszerûen nem bírom... Lehet, hogy itt kell abbahagynom... Easyn tolom, szóval... ez elég gáz.
Ennél a résznél nem volt akkora para nekem már, korábban nekem is volt megakadós rész azért, de ott egyszerûen már van annyi lánc kombó, hogy minden fõbb dolgot fel lehet már tápolni, nagyot sebezni, gyorsan gyógyulni, gyorsan tölteni vissza a speckó képességet. A lényeg meg kb az, hogy mozgásban kell maradni, ha fogytán az életerõ azt tölteni, egyébként meg a speckó képességet töltögetni vissza, hogy a láthatatlanokat felfedd, kinézni azt a nagydarabot, amelyiktõl a kicsik legmesszebb vannak és lehetõleg az ellenkezõ irányból támadni, hogy a nagydarabnak vihess be minél több (sebzõs) kombót mielõtt közbeszólnának.
Osztod a kicsiket, mint állat, ameddig össze nem jön a focus. Aztán DDOS és bénult állapotban osztod a nagyokat, közben vigyázol, hogy ne bántsanak a kicsik. Ha lejár a DDOS, akkor a cooldown pressen-nel üsd a kicsiket, hogy gyorsan visszatöltõdjön a képesség. Ha pedig nagyon rosszul állsz élettel, akkor nyomod az élettöltõ presseneket és csak akkor hasznád a cooldown-t, ha már elég életed van. Ráérsz, nem sietsz sehova. Esetleg egy bombát is beküldhetsz a kicsik közé, mielõtt benyomod a DDOS-t, hogy békén hagyjanak, ameddig a kicsiket ütöd.
Nem nagyképûségbõl mondom, de ha az ember kitanulja és jó kombókat rak össze, akkor rohadt könnyû a játék. Egy korábbi üzenetemben azt írtam, hogy nem az, de csak én voltam a béna. :D Legnehezebb fokozaton játszom és csak 1-2x feküdtem meg, akkor is, mert elbénáskodtam: kipróbáltam, mi történik ha az elektromos pajzsos ellenségre rálövök (semmi jó :D), stb.
Igen, ugyanez a véleményem, habár az ellenfelek egész jól egészítik ki egymást, de a combo labban kicsit odafigyel az ember mit hova rak, akkor nagyon fel lehet tápolni a támadásokat, onnantól meg már csak mozogni kell. Meg az nem tetszett, hogy nehéz harcnak ezt erõltették, hogy van egy-két láthatatlan és melléjük jön egy rakás egyéb, az egyebeken töltse az ember a focust, meg tornássza vissza a cooldownt, hogy eltold a DDOS-t. Ezzel nincs baj, csak nagyon erre alapoztak majdnem minden fõ harcot miután megjelentek a láthatatlanok.
Végigjátszottam és jej!!! Nekem személy szerint nagyon bejött. Szubjektíven 9, objektíven erõs 8. Jó sztori, 2 wtf csavarral, a harc megszokás után nagyon állat, fasza kis háttérinfók (mnetistek vagy mik), nagyszerûen kialakított világ, memóriahackelés, ötletes skillek (s-pressenek), remek pályadizájn, rohadt jó játékzene és az egyik legszebb, ha nem a legszebb irányítható nõi karakter. :) Negatívumként a túl egyszerû és könnyû platformrészeket, a helyenként katasztrofálisan rossz szinkront és pár bosszantó/kevésbé bosszantó bugot sorolnék fel.
Én is kijátszottam ma. :-) Nagyon jó volt, bár elbénáztam néha a kombókat, és emiatt rohadt nehéz volt néhol a játék, de ez az én hibám. XD A zenéje tényleg csodálatos, és tetszett az egész dizájn, a hangulat és a sztori.
+ még kiemelném, hogy az a 2 (illetve 3) rejtvény, ami volt benne, azok is tetszettek. Nem kalandjáték nehézségû, de pont olyan, ami egy ilyen típusú játékba kell. Kellemesen megmozgatja az ember agyát, de nem úgy, hogy közben a fülén keresztül elfüstöl az agya. :)
+ negatívum: nem lehet átugrani az átvezetõket, ami elég zavaró tud lenni, amikor másodszor kezd neki egy pályának az ember, hogy összeszedje a kimaradt összegyûjthetõ cuccokat.
- Fixed issue during the last QTE event of the Madame fight - Fixed an audio issue where cutscenes played in mono on 7.1 systems
Jöhetne egy átvezetõk átugrását támogató patch is. :) Végig szeretném még1x játszani a közeljövõben, hogy 1-2 acsit összeszedjek, többek között a legnehezebb fokozaton végigjátszásért járót is, azt ugyanis nem kaptam meg, mivel talán a 2. fejezetnél váltottam át legnezebb fokozatra, elõtte közepesen játszottam. Azonban már fárasztó századszorra is végignézni az átvezetõket. Láttam õket elõször, amikor warezt eljátszottam a 6. fejezet közepéig, aztán az eredetivel elejétõl kezdtem és ott ismét, plusz minden pályát 2x játszottam végig, hogy összeszedjem a kimaradt cuccokat és fárasztó lenne már negyedszerre is megnézni minden átvezetõt. Ráadásul volt olyan, amit különben is már láttam 4x, mivel végigjátszottam egy epizódot, elindult a következõ, kiléptem a játékból és legközelebb, amikor beléptem, még1x meg kellett néznem.
Nálam szerencsére nem jött elõ, de sokaknál úgy tûnik, hogy igen. Azonban van még 1-2 bug, amit még mindig nem javítottak. Pl. az 5. fejezetben nálam párszor elment a hang.