A kis fõnök (nem a bárban a hátsó szobában dekkoló manus, hanem az egyik hosszú épület oldalszobájában lévõ) az akinél lehet jelentkezni Duty-ba tagságért. Elõször levarr 10K rubelre, cserébe kapsz páncélt és a szekrény aljában lévõ kék ládába is kerülnek cuccok. Elsõ feladatként elküld Rostok-ba szállítmányozásra (lõszer/kaja amit ad, na azokból nem szabad elhasználni semmit míg odaérsz és le nem adod, hiába van neked is olyan cuccod, mert ha egyet is felhasználsz akkor a többlettõl függetlenül úgy veszi a játék, hogy a kapott cuccokból használtál). Cuccokat leadod, megoldod a feladatot amit ott ad a helyi ember (3 manus megkeresése és bloodsucker likvidálás), majd mész vissza. Leszurkolsz újabb 3K rubelt és utána már tag vagy. Az elsõ tagként kapott feladat szól Yantar-ba, egy kutató megkeresésére.
Cordonból megyek Garbage-be, közben megnyitom a térképet, lefagy, és ez ugrik ki: Expression :
m_foot_bones[leg_type] != BI_NONE Function : CStepManager::get_foot_position File : step_manager.cpp Line : 196 Description : foot bone had not been set
A lábak nincsenek bekapcsolva.
Onnan dob vissza azzal a szöveggel, hogy veszélyes a hely. A bártól meg azzal az üzenettel dob vissza, hogy további utasításig az átjáró zárva. Esetleg elõbb le kéne adni a SIN csapat vezérének a feladatot (X14 laborból szerzett infók)?
Amennyiben 32 bites operációs rendszered van (XP például) akkor csináld az alábbit: Anyone who uses 32bit operating system should remove the msvcp120.dll, msvcp120d.dll and msvcr120.dll from the game's bins directory. That will solve many problems. Also before game start, you can delete the user.ltx too and let the game create a new one based on your system specs.
Amúgy mekkora lett telepítve a játék? Ha nincs meg 14 giga akkor nem települt jól és az a nyûgje.
Semmi kifagyás, csupán ha át akarok lépni akkor pár lépést visszadob azzal az üzenettel, hogy veszélyes terület. A feladatot amúgy a Duty kisfõnökétõl kaptam.
Eljutott már valaki Yantar-ba? Valamiért nem akar oda beengedni ap ogram, pedig szólna oda feladatom. Sem a Bar-ból, sem pedig a Construction site-ról nem tudok bejutni oda.
A Lost rifle környékén (Factory) patkányok futkároztak, amiatt lehetett a probléma. Párszor még kivágott, mire tovább tudtam menni.
Egy szobával menj arrébb és ott a beszakadt szellõzõben lesz a plafonon.
Herold: Ugye nem tetted át a gyors mentés és töltés billentyûket másra? Azokat ha átteszed más billentyûre akkor ugyanez lesz a helyzet. Nézd meg a beállításokat újra, hogy ki van kapcsolva vagy nincs az árnyék/láb. Ha kivágott a program akkor visszaáll a korábbi beállításra amennyiben nem volt normál kilépésed a beállítások elvégzése után. Magyarán állíts be mindent, majd lépj ki a játékból. Így ezután ha kidob valami miatt akkor nem kell újra állítgatni.
Expression : m_foot_bones[leg_type] != BI_NONE Function : CStepManager::get_foot_position File : step_manager.cpp Line : 196 Description : foot bone had not been set
Gondolod? Csak a legelsõ lövöldözésig mentem el, de vicces volt, hogy többször meglövöm közelrõl, erre elfordul mintha ott se lennék, hát oké...érdekes taktika.
Bár teszem hozzá, ilyet a Metro is tud, katonától úgyegy méterre van a fal és azt lövi...ez is érdekes taktika.
Hát ez van, orosz játékok furcsa AI. Azt hiszem hiába mod, ha alapból problémás az AI, abból jót kihozni nem lehet, legfeljebb kevesébe hülyét.
Én majd 1 év múlva fogom tolni az 1.5-as verzióval :) Mostanában ez a stratégiám, sose játszok játékkal ami éppen kijött, kivárok pár patchet vagy game of the year editiont, minden DLCvel.
A szoftverfejlesztés sajnos ilyen, el kell fogadni hogy várhatóan minden bugos lesz vagy a content fele utólag jön ki.
ezért szoktam élvezettel figyelni amikor az emberek örjöngenek hogy nem tunak valamit 0day letölteni (mint itt is volt releasekor), aztán meg kajánul nézem ahogy küszködnek a bugokkal :D
Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de az AI egyáltalán nem mûködik jól. Sid bunkere melletti kis faluban van egy másik bunker az üres üzlettel, van ott két stalker. Az egyiket agyonlövöm, a másik a szemét sem rebbenti. A gyárban járõrözik a bandita, rálövök, nyög egyet aztán megy tovább mint ha mi sem történt volna. Nyugodtan futkosok közöttük, habár elvileg ellenségek. A Sin stalkerekbe is, akik fogva tartják Fox-ot, nyugodtan beleeresztek 3 golyót, nem is reagálnak. Csak akkor kezdenek el valamit csinálni, ha kinyírok valakit. A gyárhoz közel az út mellett ott az az 6 pihenõ stalker. Rájuktámadok, 3-at kinyírok, 2 sebesülten nyögdécsel, a 6. meg törökülésben ül ott és gitározik, míg a többiek körülötte haldokolnak... Elég elszomorító... Úgy látom egy rendes, élvezetes végigjátszáshoz várnom kell még.
Ahol találkoztál Wolf embereivel a banditafészek kifüstölése elõtt, az aluljáróban, van egy ajtó, a tábortûzzel egy magasságban. Amíg nem veszed fel a feladatot, addig zárva van. Lemész, az elsõ szobában jobbra rögtön az ajtó mellett nézz le jobbfelé a padlóra, ott lesz.
nekem is elõjött a nem tudom kiválasztani melyik fegyvert javítsam / nem érem el az upgrade részt dolog Foxnál + ha a PDA-ben a contacts-re akarok menni akkor kivág a francba.
van vmi barkács megoldás vagy várjam a patch-eket? (lentebb olvastam a most commons problem-ben h mi a teendõ 32bites oprendszer esetén és bár 64es van de azokat megejtettem mert anélkül el sem indult a cucc)
Az egyik mellék küldiben kérnék egy kis helpet. Wolf kulcsát keresem, de ezidáig nem sikerült megtalálni :S Hol kéne keresnem? Már az egész Cordont bejártam érte, de nem sikerült rátalálnom :(
Van rövidebb út is a biztonságos, jól védett bárhoz, nem csak a körbevezetõ. A rejtett út az aréna mellõl indul, el van dugva, egy sötét kis sikátort keressen aki gyorsabban akar célhoz érni.
A sok térkép, új, elfeledett pályák mind jók. Én is rongyosra játszottam a sima SoC-ot, tán nem volt pont a játékban ahova nem másztam fel, még a kerítésen kívülre is, ameddig engedett menni.
Nem ezzel van szerintem gond: inkább azzal, hogy a küldetesék szempontjából fontos helyeket/embereket (ezidáig - ~Yantarig) "feleslegesen" eldugják. Itt a Bar, kilométeres séta a Garbage felõl egy keskeny úton, aztán a bázist teljesen megkerülve kell egy jelentéktelen sikátor legvégében megtalálni... Ez lenne a Zóna szerte ismert Bar? Nem errõl kéne szólnia szerintem. Legyen terület sok félreesõ csábító szöglettel, de a sztori szempontjából fontos csomópontokat gyorsan, kényelmesen érje el az ember. Az nem "Stalkeres felfedezõtúra" hogy 5 percig tart bejutnom a csaposhoz (ez egyébként sem volt divat az elõzõ részekben), akárhányszor oda visz az utam. Veles-nél ugyanez... nem elég, hogy a térkép közepén székel, még sötétben, útvesztõben kell hozzá eljutni. Ha egyszer kellene találkozni vele, teljesen ok... de több alkalommal vissza kell térni hozzá...
Mások nem tudom hogy vannak vele, de én nem küldetések közben szeretem a pályákat centirõl centire felfedezni. Azt inkább második nekifutásra, vagy ugye a fõ szál végigjátszása után visszatérve. (többek között azért is, nehogy valamit idõ elõtt fedezzek fel, "tegyek tönkre" elõre fõ- vagy mellékküldetés-szálat egy "óvatlanul" felperzselt mutáns fészekkel, vagy frakció táborral)
Ennek a szériának ez az egyik jellemzõje, emiatt is kedvelik azok, akik kedvelik. Egyrészt többször is bejárhatod a terepet (nem véletlen, hogy az elsõ mod igény a "vissza az erõmûbõl" volt (a szokásos fegyver és textura modok mellett), mert az eredeti SHOC-ban onnan már nem volt visszaút. Illetve a "Play after end". Lehet, hogy van akinek spoiler lesz, így inkább eldugom:
Aki a monolitnál befejezi a játékot, az sokat veszít, mert ott ugyan sokféle befejezés lehet, de egyik sem az igazi, és még egy pálya hátravan már az eredeti SHOC töténet szerint is. Nem a monolit felé vezet a helyes út.
Azaz a legtöbben igenis vissza akartak menni a korábbi pályákra akár van ott feladat, akár nincs, Ráadásul ebben a játékban a már "kitakarított" pályákre is vissza kerültek az ottani lények, azaz lehet újra vadászni.
Az mondjuk aranyos is volt, egy alkalommal végignéztem, ahogy a military warehouse pálya belépési pontjára (a bár felõlire) beesik (szó szerint valahonnan fentrõl lepottyantak) egyszerre 3 bloodsucker, egy falka kutya, két pszeudo dog, meg 3 vaddisznó és szép komótosan, két oszlopba rendezõdve bemasíroznak a helyükre. Ott álltam az út mellett a partoldal tetején, rám se hederítettek, míg el nem érték a saját eredeti vadászterületüket. Ott aztán ahogy szoktak, azonnal támadtak, amint észrevettek.
Szerintem fognak ezeken a dolgokon még finomhangolni. Ne felejtsétek el hogy sietve kellett kiadni :) Patch is biztos nem csak egy fog jönni hanem sok, ha dezodorék valami oknál fogva (ami úgysem fog megtörténni) nem adnának ki több javítást akkor a nagy modderek úgyis elkezdenék javítgatni. Eredetileg csak nyár vége-õsszel akarták kiadni a játékot, most nagyájból össze kellett hegeszteniük hogy azért játszható legyen. Ha az a nyomorult teszter nem tette volna fel a netre...
Ilyen szempontból az egész játékra jellemzõ, hogy rengeteg benne a "felesleges gyaloglás"; itt a Barnál, a Sin-es vezérhez is csak a hosszas loholás, több felvonásban... oda-vissza kell mászkálni 1-1 párhuzamosan futó küldetésnél is, hogy megkapjuk a kódot/kulcsot hogy hozzáférjünk egyáltalán a küldetés helyszínéhez... (fast travel; à la Fall out, vagy a CS-s guide rendszer meg nincs)
Ok vannak jármûvek itt-ott... de a benzin meg... (Dark Scape-en találtam egy traktort egy körbe kerített udvaron, nem jó irányba indultam el vele - nem volt kijárat a birtok másik végén, mire visszafordultam, ahol bejöttem, már kifogyott a tank...)
Nem hiába maradt ki ez a rész anno a SoC-ból... meg szabdalták meg a térképek számát is... Stalker veteránok átverekedik magukat ezen, talán élvezik is olykor a nagy bejárható-felfedezni való területet... eleinte... Ha újoncként ennél a Lost Alphánál csöppennék bele a Stalker világába lehet húznám kicsit (jobban) a szám ezeken.
Megvan, köszönöm. Nem tudom ez a sok lezárt kapu is mire jó, régen sokkal átjárhatóbb volt a terület.
Az elõzõ részekbõl ismert Arena épülete tudod melyik? Azzal szemben van egy kis jelentéktelen sikátor, na arra indulj.
(érthetetlen miért dugták így el... ez egy elég gyakran látogatott hely a játékos számára, könnyen hozzáférhetõnek kellett volna tenni - ha már megváltoztatták az eddig ismert útvonalat)
Herold, én is kerestem mire meglett most. El kell menni balra az épületek mellett tovább az úton. Utána meg jobbra, jobbra és egyszer csak ott volt... VincentHW, köszi, nem mostanában találtam volna meg :)
Szóval asszem megvan a bejárat, csak elé van tolva egy konténer. Nem lehet bemenni.
Sziasztok! AMD x4 630 (2800Mhz) procim van, de csak egy magot pörget ki 100%-on, a többi meg malmozik közben. Most ilyen kicsi a proci igénye a játéknak, vagy ez valami bug? Full grafikán 1920x1080-ban 8-10FPS (Geforce GTX 550Ti 1024MB) kevés lenne neki? Ha van ötletetek elõre is köszönöm!
Sziasztok ! Nekem ha feltelepítem és indítani akarnám "XR_3DA.exe Alkalmazáshiba (0xc000007b) hiba jön be.. Minden mellékelt cuccot felrakva is. 2x telepítettem már..
közbe megláttam hogy F5-F6 gebasz van...orvosolva és fut stabilan (lekopogom :D )
Kissé elakadtam. Megszereztem Strelok könyvét a bunkerbõl, kijutottam a megjelölt helyen, de most nincs új feladat. Egy elvégzetlen feladat van ugyan, Find the stash. Gondolom Strelok rejtekhelyére utal, de azt már megtaláltam, hiszen ott volt a könyv. Kihagytam valamit?
Az egyetlen dolog, ami eddig idegesített, a helikopter, nem hangosodik vagy halkul a távolság függvényében, rögtön max hangerõvel megy, szinte egyfolytában köröz, szóval mindig hallani, és egy idõ után kezd idegesítõvé válni. Ami még rosszabb, hogy még mély, földalatti bunkerekben is hallani, ami röhejes. De pl. Sid bunkerében, ahol felébredsz, ugyan úgy hallani a felszínen éneklõket és egyéb hangokat, mint ha ott lennének mellettem. Szóval hiányzik valami a hangrendszerbõl, ami szabályozná, hogy mit milyen távolságban és hol lehet hallani, mert akár hová megyek, mindig olyanok a hangok mintha a felszínen rögtön a hang forrása mellett lennék.
De eddig igazából nagyon élveztem, csak a hang effektek rontottak el néhány szitut. Fõleg amikor Sid zombis küldijében tovább mentem befelé a bunkerba, jó mélyre, és még mindig hallottam azt a rohadt helikoptert. Na akkor forogtak a szemeim rendesen... :D
Szépen oda kell menni az ablakhoz, ahol Fox bácsit tartják fogva, majd 2-2 fejlövéssel kell jutalmazni a fogvatartókat.Majd a ház sarkainál kinézve le kell kaszálni a kirohanó egyéb túszejtõket.
Nekem nem a kilövésekkel volt a gondom,hanem azzal, hogy ott rendkívüli bugok jönnek elõ(ha a lábakat kikapcsolod, sokkal jobb)
Igen visszavittem, majd egy cordon kerülõ után(ott is megnéztem van-e), mentem a bárba.Sajna nem volt, de majd még megnézem, ha elvállalok a csapostól egy kis küldit, utána lesz-e.