Ilyen szempontból az egész játékra jellemzõ, hogy rengeteg benne a "felesleges gyaloglás"; itt a Barnál, a Sin-es vezérhez is csak a hosszas loholás, több felvonásban... oda-vissza kell mászkálni 1-1 párhuzamosan futó küldetésnél is, hogy megkapjuk a kódot/kulcsot hogy hozzáférjünk egyáltalán a küldetés helyszínéhez... (fast travel; à la Fall out, vagy a CS-s guide rendszer meg nincs)
Ok vannak jármûvek itt-ott... de a benzin meg... (Dark Scape-en találtam egy traktort egy körbe kerített udvaron, nem jó irányba indultam el vele - nem volt kijárat a birtok másik végén, mire visszafordultam, ahol bejöttem, már kifogyott a tank...)
Nem hiába maradt ki ez a rész anno a SoC-ból... meg szabdalták meg a térképek számát is... Stalker veteránok átverekedik magukat ezen, talán élvezik is olykor a nagy bejárható-felfedezni való területet... eleinte...
Ha újoncként ennél a Lost Alphánál csöppennék bele a Stalker világába lehet húznám kicsit (jobban) a szám ezeken.