Egyébként most a Fanatical.com-on 6 rugóért be lehet zsebelni a POE2 Deadfire alap verziót, 9-ért meg az Obsidian verziót. link Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.06.19. 17:44:38
Szerintem mindkét harcrendsze jó. A RTwP gördülékenyebb és a csapattagok maguktól is akcióznak, a Turn Based ugyan lassabb mivel mindent te kezelsz, de cserébe jobban lehet taktikázni.
Milyen erődre gondolsz? Caed Nua-ra? Ott nem emlékszem kereszt küldire. Raedric's Hold-ba viszont van kereszt küldi. Vagy az animancer nőét vagy a felső szinten valami papét fogadod el. A pap asszem egy kulcsot ad a nő meg valami titkos ajtót mutat, amivel be lehet jutni a trónterembe. Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.06.19. 17:22:45
Próbáltam utánajárni - kevés sikerrel: az első részhez is be lehet valahogy izzítani a körökre osztott harc módot? Most, hogy kijött a magyar fordítás lehet megvenném a játékot.
Az erődben később van jelentősége, hogy a lélek csajt vagy az öreg papot választom? Mindkettővel beszéltem és adták a kereszt küldetésüket.
Köszi, a nyolc kettőnél megvan, a többinél majdnem. A Beavatott három kérdése/feladata után akkor elkezdem.
Mikor érdemes elkezdeni a kiegészítőt? Amikor megjelenik a hírhozó, vagy inkább a főjáték befejezése után? Most hajlok rá, hogy elmenjek hírhozóval.
Mechanika mindenképpen legyen legalább egy karakternek nagy. Az segít a csapdák felfedezésében és hatástalanításában. Ha a legnehezebb fokozaton játszol, akkor egy csapda lereszelheti az egész csapatod. A lore meg egy fontos dolog, mert ahogy Shed77 is írta plussz opciók jelennek meg párbeszédeknél, de talán ennél is lényegesebb az, hogy ez felel a scrollok használatáért. A Lore képességgel magasabb szintű scrollokat lehet használni. A survival meg akárcsak a lore, plussz opciókat kacsolhat be bóklászáskor, de ez kihat az elfogyasztott kaják hatóidejére is. Meg pihenéskor minnél nagyobb a szint, annál több opció érhető el: - + 20% gyógyítás; - +10 mozgási sebesség; - +10 pontosság egy fajjal szemben; - + 20% fogyóeszköz időtartam; - +10% körülfogott ellenfél ellen. Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.06.14. 22:53:10
Be lehet állítani, hogy lásd azt, hogy milyen párbeszéd lehetőségekről maradsz le, mert valami feltétel nem teljesül hozzá. Én ezt nem kapcsolatam be, mert nem akartam idegeskedni. Ezzel együtt a lore egy fontos tulajdonság, csak épp ha ezt a lehetőséget nem kapcsolod be, akkor nem is tudod hogy épp a lore hol és mit segített volna. Mikor már magas volt a lore képességem, nekem azért elég sok olya válaszlehetőséget adott be, ami elé oda volt írva, hogy a lore skillem miatt jelent meg.
Már 1x elment minden pénzem a retalentre :D Most ajánlott buildeket használok. :) A táborozást segítő talentre 1 pontnál többet érdemes kiosztani? Mert ahogy néztem csak az aktuális karakterre érvényesül, nem a csapatra, hiába pakoltam 1-et az egyiknek. Viszont a Lore-t meg jelenleg semmire sem használom, de értelemszerűen 3 karakternek sem lenne rossz. Ugyan így vagyok a többivel is. A tankoknak értelemszerűen csak atlétika fog menni. Kéne még 1 lopakodós mehanikás tolvaj is. Az szerintem majd Sagani lesz, vagy Kana.
Na igen. Érthető okoból csak az általad kreált kalandorok tulajdonságait tudod testre szabni, a követőkét nem. Nekik csak a talentjeiket/képességeiket és a skilljeiket tudod változtani. Szerintem nem lesz gond azzal a felállással, amit írtál. Sőt néha jobb, ha csak 1 vagy két közelharci kari van, mert néhány ellenfél területre támad. Ha meg kell, akkor tudsz változtatni ratuk a kocsmákban.
Ahogy nézem Sagani, Kana is távolságiak lennének. Így érdekes lesz a csapat felállás. 1 maintank, 1 offtank (pap) 1 közelharci varázsló dps, 1 távolsági chanter, 1 távolsági ranger és 1 távolsági varázslóval :D
Raedrics Hold-ba lehet szerezni robe-okat. Ha azokat felveszed, akkor csak a papok vagy inkvizítorok -már nem rémlik, hogy nevezik őket- tudnak azonosítani. Meg lehet csinálni 4 fővel is, de a vége kemény lesz, már ha a harcot választod. ;) Kana Caed Nua elején vehető fel. Talán őt tudod a legkönnyebben jelenleg felvenni. Sagani Woodend Plains-be van. De ahhoz, hogy oda juss, még át kell menned Caed Nua előtti részen és ott tuti harcolni fogsz. Ha jól rémlik nemigen lehet átsunnyogni.
Még csak Aloth, Edér, Durance van velem. A többieket nem találtam még meg. Első játék, nem tudom merre vannak. Persze keményen tolom a legnehezebb fokozaton élvezem :D Itt a várban a papok meg a paplovagok keményítik a helyzetet, mert a gyógyításukkal szívatnak :/ Szerencse, hogy szeretnek előre jönni ütni és akkor kapják a fókuszt. Amúgy nem tudom, de a vár megcsinálható így 4 fős csapattal is (nehézségi fokozat miatt), vagy keresgéljem meg a másik 2 főt még? Ha legalább 3 plusz küldetés szerezhető itt, akkor csak a közkatonákat és egyebeket verem le, a nevesített arcokat kikerülöm, ha lehet. Amúgy a sok felszerelés ami belőlük esik egész jó pénzt hoz :)
Ha jól rémlik volt ott 2 küldit adó személy. Az egyik valahol fennt, a másik meg lennt a dungeonba, meg a dungiba még valakit ki lehetett szabadítani. Szóval legalább az egyik küldit érdemes megcsinálni. Utánna meg is ölheted az illetőt. :) Kik vannak a partidba? Mert az act 1 alatt Aloth, Edér, Durance, Sagani, Kana csapódik hozzád. Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.06.14. 08:29:16
Raedrik tornyában ha mindenkit lekaszabolok XP-ért akkor bukok valami párbeszéd/vásárlás/küldetést? Őt még nem találtam meg.
Tegnap eljutottam a vár aljába a (a báró vagy lovag, vagy kié, aki sanyargatja a népet). De ha relatíve a közelben van még felvehető karakter (ahogy írtátok), akkor visszafutok érte. :) Szerintem legnehezebb fokozaton is élvezetes. A barlangi gombáktól jól beszívott a csapat (2-en feküdtek a sok aoe miatt a végére). Hírnevet eddig jóra húztam.
Én a magyar végig játszást Mentalistával(Cipher) kezdtem el nehéz fokozaton.
Ha jól átgondolod, hogy fejlődsz és alkalmazol stratégiákat is. pl figyelsz milyen csatába melyik varázslatot alkalmazod, gond nélkül tudsz haladni. Persze a nagyobb csaták megtudnak izzasztani, de ez benne az élvezet. A legnehezebb fokozat azért már olyan szint ami számomra rombolná a játékélményt, de a nehéz fokozat szerintem pont a megfelelő a játékélmény/kihívás arányban. Persze elején trükköztem én is. Az első szakaszon azonnal átrohantam, felszedtem Edér-t és Aloth-ot + béreltem egy tolvajt és csak ezek után mentem vissza kitisztítani a területet. Eloth templomába se mentem le egyből, felszedtem pár szintet és feltöltöttem a csapatlétszámot először. Nehéz fokozaton a kezdet a nehéz, utána már könnyebb lesz, vagyis ameddig eljutottam még nem volt gondom. Sárkánnyal még nem harcoltam ott biztos megfogok izzadni. Várom már.
Köszi srácok a tanácsokat, már normálon játszom. Jóvanna, hát ki kell tapasztalni, hogy az adott játékban a nehézségi szint az mit is takar. Kitapasztaltam, mondhatni. :D
Én is körökre osztottan játszom. Normálon tuti nem vészes a játék, de még veteránon sem. Azt a részt Old City-ben egyébként simán meg lehet oldani harc nélkül is. Kell egy karakter, aki jól tud lopakodni és kész. Mondjuk azzal a gyökér Giant Cave Grub-al kicsit meggyűlt a bajom. Ederre rávert vagy 171-et, onnan meg már egyenes út volt a buktához. :D
Turn basedben játszom, annál a résznél kb lvl 8 voltam még csak. Kétszer is megöltem, mert mutattam egy barátomnak is a játékot. Szerintem turn basedben (normalon) eléggé végig gyalultam eddig mindenkit, még az a boss se volt vészes. (Aloth-al szépen besétáltam elsőre a környékére véletlen, engaged lett, majd amikor menekülni akartam kapott a buzogánnyal a fejére így kvázi emberhátrányban hoztam le.)
Következő végigjátszás majd real time lesz. Szerintem sokkal egyszerűbb így a játék, hogy mindent optimizálni tudsz lépések terén, "nem maradsz le" egyetlen ütésről sem.
Jah az a The Hanging Sepulchers-be volt. Ott volt az az élőholt csávó, akihez a quest szólt és ha a harcot választottad, akkor megizzasztott rendesen. Persze attól függően, milyen szinten mentél be hozzá. Tudom javasolni, hogy vegyél fel minden bounty questet Neketaka-ban és Dunnage-be is. Azzal tudod kicsit tekerni a szintedet. Én most Sayuka-ban vagyok. Kíváncsi vagyok Cignath Mór mennyire lesz húzós. :) Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.06.13. 08:40:50
[PoE2] 34 óránál járok és még mindig "csak" lvl 10 :D El fog tartani egy ideig 100~%ozni a játékot. Minden bokorba benézős végigjátszást tartok. Csorgatom a nyálam rendesen.
szerk.: itt amúgy volt egy király kriptás rész, ahol elég rendesen elleptek a csontvázat - jól nézett ki, ahogy másztak fel a szikláról is. Utoljára szerkesztette: Terawatt, 2019.06.13. 08:20:56
Sagini is ott van nem messze a Wooden plains mapon, érdemes beugrani érte.
Már az elején belefutottam pár csontvázba meg Ghoulba. Ghoulok keményebbek voltak.
Ez kb. a legelső concept art ami kijött a játékhoz amikor elindult a kickstarter kampány. Nem sok köze van a végső változathoz de ha ez megnyugtat akkor lesznek majd zombihordák a játékban.
Nálam jelenleg Edér a maintank, Durance offtank buffer, én magam varázslóval vagyok másod vonal beli mele dps, Aloth meg távoli varázsló. Ennyim van még csak. A legnehezebb fokozaton vicces volt a templom alja, de mindent megöltem kiszedtem. Most meg az erdőben bóklászok. 4 Troll már kemény csata :D Általában 2 harc után szunyálni kell, mert minden kifogy ami csak van :D
Nem ismerem fel a csápos szörnyet, nyilván zombi szerű lények ellen majd fogsz küzdeni.Egyébként ezen a képen már halott az íjászod, mert a csáp és a lovagcsaj között van, és a lovagcsaj nem fog tudni az íjász mellett elmenni a csápig, így a ranger meg fog halni. Egyedül Aloth van jó helyen, ott legalább nem érik el. Nálam neki volt a legnagyobb sebzése és ő feküdt ki a legtöbbször. A nehézséget meg állítsd be normálra, mert felette patika mérlegen kell kimérni mindent, a csapatfelosztástól kezdve a használt varázslatokig. Az lesz a vége, hogy nem fogod tudni lenyomni a sárkányt vagy sárkányokat, meg a keményebb ellenfeleket. Döntsd el hogy szerepjátszani akarsz elfogadható kihívásokkal, vagy szívni.
Két nehézvértes közelharci karaktert rakj be előre, ez jó eséllyel Edér és Pallegina lesz. Mögéjük Durdance, aki pap, hátulra Aloth, kettejük közé vagy mellé meg akit akarsz. Támasztani csak a paladinok és a papok tudnak, tehát sejthető hogy kellenek a partyba. Druida és varázsló a két AOE gyilkos, 1-1 sosem árt belőlük.
Pontosan ezt használtam, használom én is. Kiegészítve, felcserélve a nyíllal elcsalunk egy két tagot és utána a tömeg már nem vészes ez scriptelt jeleneteknél persze nem működik. Ott aztán tényleg visszatöltés és próbálkozás amíg sikerül. Ha sikerül akkor meg nagy örömködés :)
Szakértő módban játszom, az ösztöneimre hagyatkozva. Mármint a leírásban az van, hogy ha nem akarom tudni melyik lénynek mi a gyengesége, akkor a megérzéseim alapján megyek előre. Valóságban meg csak ütjük a dögöket, ahol érjük. :D
Kimásztam otthonról szabit kivéve péntektől, hoztam a céges macbook prot, gondolva majd a nyugi idején játszom tovább azon egy kicsit. Botrányosan szarul fut a játék lowon is :( (iris 640,8gb ram, i5 2,3ghz)
Javasoltam már neked, hogy vedd le a nehézséget. A nehézséget játék közben is tudod állítani. Bár ahogy nézem csak olyan területeken lép életbe, ahol még nem jártál. Ez nem személyes, de felesleges keménykedni egy rpg-ban úgy, hogy nem ismered a játék világát és mechanikáját. Vagyis lehet, csak ezzel szopatod magad, főleg, ha ritkán játszol ilyen stílusú játékokkal. Viszont adnék néhány tippet, ha nem gond. Mindig nézd meg az ellenség értékeit ( ha ráállítod a kurzort kiírja az értékeket). Mekkora a védelme, mire immunis vagy mire van sebzéscsökkentése. A chat ablakban pedig nézd harc közben, hogy milyen típusú sebzést okoznak neked. A páncélok különböző sebzéscsökkentő értékekkel rendelkeznek Szúró/vágó/zúzó/+valamelyik elem(-ek) elleni védelem. A fegyverek szintén. Ezek helyes megválasztásával megtudod magadnak könnyíteni a dolgokat, nem is kicsit. Ha ezt a befutós technikát alkalmazod, akkor nem árt ha a legnagyobb védelművel teszed, mert rá fognak aggrózni és őt sebzik először. Mechanika legyen valakinél magasabb értéken, mert a csapdák kellemetlenek tudnak lenni. Ha felbérelsz egy vagy több kalandort ( a fogadóban), akkor azt érdemes úgy csinálnod az elején, hogy miután kijöttél a barlangból nem állsz meg csatázni sehol, hanem kikerülve mindent egyenesen a városba mész. Ide úgyis vissza tudsz jönni utánna. A kalandor -1 szinttel és kevesebb xp-vel rendelkezik, mint te és minnél később veszel fel egyet, annál nagyobb lesz az xp különbsége a főkari és közte. Dobok még egy GameBanshee-s linket, amit én is szoktam használni, mert itt számszerűsítve is vannak a dolgok, nagyon hasznos: PillarsOfEternity Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.06.09. 08:37:41
Normálon kezdem újra, mert ezt így nem élvezem. Az oké, hogy vannak speciális ellenségek, akiknél nehéz a harc, de most minden szobában olyan csata van, hogy éppen hogy csak túléljük, miután előtte háromszor nem éltük túl. De a bérlés jó ötlet, lehet normálon is már igénybe veszem. Kell az Edér mellé még egy ütőember. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.06.08. 19:26:04
Eloth templomában szopunk. A nehéz fokozat tényleg nehéz, vannak azok az árnyak, amik árnyakat idéznek, és pillanatok alatt 5-6 árny veszi körül a 3 emberemet. Most az a játék, hogy a lövésztolvajdruidaorlanommal benyitok egy szobába sneak funkcióval, rápuskázok 1 árnyra, aztán kiszaladok, elszaladok a másik szobáig, és hátha nem jön utánam. Ha nem jött, akkor visszaosonok, és megint belelövök, aztán megint menekülök. Tulajdonképpen jó móka így legyőzni az erősebb ellenséget, csak ez előrevetíti, hogy ez a futkározós szopás lesz akkor a játékban végig. Vissza kell állnom normálra. De akkor újra kell kezdeni. Bakker, mért nem szólt senki, hogy a nehéz fokozat, az nehéz?? Megtévesztettek! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.06.07. 21:31:24
Ennek egyszerre nagyon örülök és egyszerre elég nagy kétségeim is támadtak. Larian stúdiónál elég jók, de itt is körökre osztott rendszert akarnak? A másik dolog a történet. Gondolom nem folytatása az előzőnek, mert azt elég szépen lezárták, viszont kérdés mennyire fogják szerepeltetni az előző karaktereket. Azért legalább egy Minsc vendég szerep nem lenne hátrány, még ha nem is felvehető kompániaként.
Az AI nem lesz erősebb/gyengébb. Csak több vagy erősebb lényekbe fogsz belefutni ott ahol gyengébb és kevesebb lény lenne alacsonyabb nehézségen. Path of the Damned nehézségen viszont tényleg kapnak bónusz stat-okat.
Én nehéz fokozaton kezdtem el, mert olvasom, hogy ez nem azt jelenti, hogy fizikailag lesz nehezebb megölni az ellenséget mert mondjuk több hp-ja meg ellenállása van, hanem hogy inkább azt jelenti, hogy többen lesznek. Esetleg okosabb lesz az AI. Normál és nehéz fokozat között tényleg ennyi a különbség?
@Malachit A Citzal's Spirit Lance az egyik legdurvább cucca a varázslónak. Nálam Aloth 12. szinten 18-as IQ-val és 12-es Might-al 63 másodpercig tudja meidézni és a célpontra 29-44 szúró, a körülötte levő ellenségekre pedig 19-30-as zúzó sebzést nyom. Ha ezt megturbózod képességekkel, papi buffokkal és a sajátjaival, akkor egy gyengébb terminátort kapsz. :) A gond az, hogy csak később (9.szinten) férsz hozzá ehhez a varázslathoz. Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.06.06. 15:42:56
Nekem Icewind Dale a kedvencem a klasszikusok közül, egyszer végig vittem legnehezebb fokozaton. De ott rengeteget kellett trükközni már és a végső csatát elég nehéz elképzelni egy közelharcos nélkül. legalább +3-as fegyverek kellettek ha jól emlékszem, a távolsági fegyverek nem érdekelték és a varázslatok kevésbé hatották meg. Ennek ellenére nem az a legnehezebb csatám. Az eddigi legnehezebb a Luremaster-es kiegészítőbe volt, volt egy barlang ami teli volt hárpiákkal, épphogy beléptél elkezdtek rád özönleni. Olyan 30 szor futottam neki mire a végére 1 papom életbe maradt, és a többiek se haltak meg végérvényesen, így feltudtam kelteni az elesetteket(ráadásul itt már lehet nem is legnehezebb fokozaton voltam, nem emlékszem már).
A második legnehezebb a BG kiegészítőjében volt, a végső démon a pincében. Ott is kellett pár neki futás, kitapasztalni milyen buffok kellenek, ráadásul ha eltalált egy csapat társat nagy eséllyel megfertőzte és elkezdett átalakulni.
Amúgy én mainak szinte mindig meleet választok, amiket szerettem: Mindegy milyen faj, DW barbár: brutál dps. Fire Goodlike (Tűz Istenkegyelt), 2H fegyver, Goldpack Paladin: kíváló dps! Mindegy milyen faj, 2H vagy DW ranger farkas pettel: jó dps Mindegy milyen faj, 2H, 1H, DW chiper (Mentalista?), nagyon jó dps és cc is egyben.
Vegyes: Mindegy milyen faj, spear, bot, vagy dw-ben 2x szekerce druida, farkas vagy macska formával. Gyilkológép, cc és support egyben :D
Ranged: Wood Elf ranger, war bowwal, farkas pettel: nagyon jó dps.
Amúgy próbálgattam ezt azt is mivel volt, hogy saját társakkal nyomtam le (álá Icewind Dale), dw rogue szintén brutál, mage is erős... Úgyhogy lehet próbálgatni a dolgokat bőven. :) Pedig aztán a 2-ben még ezt is überelték :D
Én legnehezebb fokozaton akarom játszani :D :D
A karakter generálási leírás valami közelharci fegyvert írogat (spellből), hogy az a legjobb amit kicsit érdekes....
5th level spells:
Core stuff:
Citzal's Spirit Lance – after the buff in 1.05 it summons the most damaging weapon in the game. Insane primary target damage and ridiculous AoE damage. You become an engine of destruction with this one (well, this and a couple of buffs). One of defining wizard spells atm.
De lehet félre értem :)
IWD-ben legnehezebb fokozaton nem volt értelme közelharci karakternek, mert félistenként is 2 ütés volt bárminek :D Helyette mindenki távolsági vagy gyógyító volt.
2 varázsló se rossz. Egyik cc másik dd, vagy vegyesen.
én ajtó plusz pókháló vagy hasonló varázslat, ha utban van az ellenfél akkor meg a könyvel kap egy pofont amitől a sor megbomlik mert arrébb repül
+1 tipp: Nagyobb ellenségnél még szoktam használi a sortűz taktikát. A csata elött mindenki ranged puskára/pisztolyra vált és lő. Újratöltés helyett visszavált main fegyverre és mire odaérnek az ellenhez a meleek már letelt a fegyvercsere cd-je :)
5 végugjátszásom van, mindegy milyen faj/kaszt normálon. Olyat csinálj, ami szimpi. Az se baj, ha 2 kaszt van a csapatban, az se gond, ha valami nincs. Végigjátszható így is úgy is. :) Ami mindenképp legyen valakinek az a Mechanika, tud kicsit könnyíteni. És, ahogy Shed77 írta: az ajtó állás jó taktika. Tank+melee dps beáll és feltartja őket. Ha van valaki, aki lándzsát használ az mögülük tudja szintén ütni az ellent, mivel ugye hosszú a fegyver. Mögöttük meg ranged osztja amit kell :) A Might/Hatalom meg nem csak fizikális sebzésre vonatkozik. Úgyhogy érdemes mindig olvasgatni.
Én most játszottam ki a játékot, a tapasztalataim meg tudom osztani. Kaszt-és fajválasztás: A kalandot a csapatoddal tolod végig, ami azt jelenti hogy a végén már 6 karakter lesz a partydban. Nem hiszem hogy spoiler, hogy a 100+ órás játékban már a első órában, az első településen fel tudod venni az első két companiont. Az egyik Edér, aki egy harcos tank, valamint Aloth aki meg egy elf varázsló. Mind a kettőnek jó a története és normális karakterek. Tehát pont varázslót nem biztos hogy érdemes indítani. A varázslók egyébként az ellenséges varázslóktól el tudják venni a varázskönyveket és azokból tanulnak, valamint azokat is tudják használni, így elég sok varázslata van egy varázslónak. Azt vettem észre, hogy normál fokozaton olyan nagy szerepe nincs a faji bónusznak. Történetben viszont lesz majd, hogy az egyik fajnak nyílik meg egy párbeszéd panel, vagy épp egy másiknak. Nyugodtan válassz olyan fajt, ami tetszik, nem fogsz érezhető hátrányt szenvedni. Az a fontos, hogy a csapatodon belül a nem harci képességeket oszd el. Főkarakter magas lore, másiknál magas mechanika, harmadiknál magas lopakodás. Ha ládát vagy ajtót kell kinyitni, elég ha egy karakter ért hozzá. Lopakodni is elég egy.
Nyilván a csapatba kell majd előre két keményebb tag, aki megfogja az ellenfeleket, de normál nehézség mellett koncentrálhatsz arra hogy a szimpatikus companionok legyenek veled. Harcban van body block, szóval ha egy ajtónál megy a harc, akkor a két közelharci csapattagodon csak akkor mennek át, ha meg is ölték őket. De ez vonatkozik a csapatodra is, meg tudják akasztani egymást.
Azt hozzá kell tennem, hogy én egyszer játszottam végig, nem vagyok nagy stat bűvész. Normál fokozaton ha odafigyeltem, normálisan felöltöztettem a csapatot, meg mindenkit arra használtam csatában amire való, akkor általában győztem.
Tegnap este feltettem a játékot és a magyar fordítást is hozzá. Szép lett.
Csak a karakter generálás elkezdéséig jutottam időhiány miatt. Igazi varázslónak melyik fajt és alfajt ajánljátok? Egyből megzavartak az elnevezések (pl. itt az erő az a hatalom néven fut?), de legalább ott a leírás mindre, hogy mihez kell/ad pluszt. Majd elolvasgatom.
Alapból klasszikus varázslót gondoltam el. Erő nem kell, Dex se nagyon. Egészség az átlag alatti valamivel. Helyette magas int, bölcsesség és karizma. A varázslatok kiválasztásánál léptem ki. Na ott is filóztam mert 4-et engedett volna felvenni. (Oké 1.-es szint, ne egyből démon idézés, idő fagyasztás és sérthetetlenség burok :D ). Ha jól néztem alap klasszikus varázslatok közül lehet válogatni valamennyire. Magic missile (más néven futott ha jól láttam) alap felvétel lesz. Szerintem a védekezés miatt felveszem még a pajzsot és talán a mirror image-et is (megint más néven futott magyarul, nem tudom már mi volt). Az utolsó támadó varázslaton kell gondolkodni nagyon, mert közel így nem mehetek, talán a fagyfelhő használhatónak tűnik.
Tud valaki esetleg a játékhoz külső pre karakter generálót linkelni, ahol előre megnézhetném a lehetőségeket és elkészíthetem mit szeretnék?
A válasz nagyon egyszerű, a druida: Pap. A varázslataiban és abban, hogy át tud változni varázslóhoz áll közelebb szerintem, bár úgy kapja a varázslatokat, mint a papok. De ha a mitológiát nézed ott is olyan pap, aki mágiát használ ( mint Merlin). :)
Druida az inkább pap szerintem. Neki a vallása a természet. De ez egy jó téma, el lehet lamentálni azon, hogy most inkább paphoz vagy varázslóhoz áll közel. Mivel kapja a varázslatokat, még a játékban is inkább a paphoz vonatkoztatják. Meg hát a Baldursban is ugyanúgy kapta a varázslatokat, és asszem abban az univerzumban még van is valami istenük ezeknek. Valami természetanya, vagy ilyesmi.
Még próbálgatom a fajokat és kasztokat, na! Egyébként a druida kaszt elnevezése is zavar, mert ezek nem olyan druidák, semmi köze a druidákhoz, szóval nem tekintem a karaktert druidának, hanem csak egy olyan varázslónak, aki a természet erejéből merít. Lényegében jedi. Orlannal magas szinten Yoda is lehetek. Bár ahhoz vad orlannak kellett volna lennem, mer annak a feje is olyan. :D
Mindannyian pontosan tudjuk, hogy a Delamar az törpebolygó és nem szimpla aszteroida. :P Most már kerítenünk kell egy csillagászt, aki megmondja. De akkor borul az SC teljes lore-ja, visszavetjük a fejlesztést 5 évvel. :D
Addig alakítgatja, hogy a végén egy malkáv hívő pap lesz belőle aki eper szörpön él :D
Te továbbra is szemben árral? Amikor még fiatal voltam én is kísérletezgettem a Baldur's gate-ben mindenfélével. De előtte végig játszottam kétszer, és még így se közelítettem meg ezt a szintet. Tehát egy perverz Elf kislányokra gerjedő orlan lövész druidáról van szó, aki hogy hiteles legyen midget pornókat nézel hozzá? Mi lesz még összekeversz egy aszteroidát egy törpebolygóval....? Vagy ilyen már volt?
Egyébként azon nem gondolkodtál, hogy rendesen végig vidd? Mert szerintem a játék világa is elég jó nem kell hozzá sajátot teremteni Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2019.06.05. 13:24:44
Én meg közben városi orlan lövészdruidát indítottam. :D Nagyon tetszik ez a kis szőrös mókus.
1. a szőrös fejéhez passzol a macskaalak, tetszik a kontraszt, hogy egy kis evokból harc esetén szörnyeteg válik 2. ügyes és az érzékelése kimagasló. Először törpét próbáltam, csak az vaskos, nem áll jól neki a futkosás-mászás, orlannal meg el tudom képzelni ahogy kúszik-mászik falakon, erre-arra 3. tetszik a háttere, hogy ezek ilyen elnyomott, rabszolgaságban tartott faj. 4. alapból van egy jó portré róla
A modellhez arányították a puskát, tehát ezzel nincs probléma (például a vadászíj az elképesztő hülyén fityeg mindenkin, ezért azt már csak emiatt is kizártam). Úgy néz ki a karakter, hogy távolra puskával lő, közelre a sörétes pisztollyal, közelharcra nincs fegyvere, mivel akkor átváltom szörnyeteggé. Ezen kívül varázsolgat ugye. Druidaság jobban állna a vad orlanoknak, de azoknak elképesztő feje van, plusz azoknak meg a tűzfegyver nem állna jól. Szóval ezt elvetettem. Az én városi orlanomat gyermekkorában vad orlanok nevelték, innen származtatom druida mivoltát. Bónusz: mióta megcsináltam, elkezdtem midget pornót nézni a neten, mer elképzeltem amint ez a mormota rászabadul valami elf kislányra. :D
Épp most végeztem a Mutant Zero-val legnehezebb fokozaton (néha mondtam azért cifrákat :D ). Az Icewind Dale-t imádtam anno. Sajna az utolsó kieget nem tudtam befejezni egy bug miatt, pedig az is a legnehezebb fokozaton volt és minden karakter már félisten fokozatig fejlődött (nem csaltam, azt se tudtam hogy kellene :D )
A karakter stat módosítgatást is csak egy játékban csináltam emlékem szerint. Wasteland 2 első próba játék amit félbehagytam. Utána a DC változatban már rájöttem, hogy nem is kellett volna, mert csak rosszul csináltam egy csomó dolgot. :)
Az OP statokra meg annyit, hogy IRL szerepjátékban kockával a varázsló karakteremnek olyan értékeket dobtam harmadik próbára, hogy csak pislogtam (legrosszabb értéke is 14 lett minden beállítás nélkül /értsd faj, stb..). Megbeszéltek alapján 5 próbálkozást engedélyeztünk magunknak. Azóta se sikerült ilyet dobnom... :D Így lett egy OP Sötét elf nekromantám 20-as int-el, cserébe 12 vagy mennyi cont-al (még harcosnak is elmenne). Viszont, ha belép valahova minden csaj bele esik instant mivel a karizmája is 18 :D :D Sajna ezt nem tudja kihasználni, mivel a csapat többi tagja legrosszabb esetben is semleges jó (sötét elfként meg alap a gonosz) ezért meg kellet őrünie, hogy beférjen a történetbe és elviseljék a többiek mint valami furcsaságot mellettük. (ami igaz is, mivel random beszélget az általa irányított csontvázakkal és néha grill partikat is tart velük az erdő közepén, stb.. :D )
Ha extra slot-ot akarsz akkor vagy Island Aumana-t kezdesz és/vagy kiválasztod az "Arms Bearer" talentet. Utoljára szerkesztette: CrashBoostZoom, 2019.06.03. 17:59:55
Erron Black lesz a nevem. Ti ezt a nevet már nem választhatjátok, mert lestoppoltam. :P
Szakmai kérdés: Látom, hogy akár 4 fegyvert is készenlétbe lehet helyezni, de kettő slot lockolva van. Na most ez magasabb szinten oldódik, vagy kasztspecifikus és nekem végig marad a két slot? Csak mert elképzelem amint van nálam akár két pisztoly is (nem tudom lehet-e), és akkor közelharci fegyverek, két pisztoly, és puska. Tudom hogy íjjal effektívebb lennék, de egyelőre én még tűzfegyverekben gondolkodom. Nagyon tetszik, ahogy tölti a fegyvert a karakter. Az hogy kilövi a fegyvert, és ha futok vele akkor marad töltetlen, de amint megáll, elkezdi a töltési műveletet. Megőrülök ettől! :D
Oké. :D Úgy is este fogom újraklopfolni a karaktert. MInt néztem a macskaforma az nem igazán macska, hanem inkább egy szörnyeteg, szóval nem kell aggódnom amiatt, hogy túl nőies az egy férfi karakternek, és akkor csinálhatok egy varázstudó puskás elf pojácát, aki mellesleg szörnyeteg. :D Sajnos az a mod nem működik a legújabb verziónál, hogy megtartja a szörnyformát és ki-be lehet kapcsolgatni, pedig legszívesebben így szaladgálnék ismeretlen terepen. És akár lehetnék egy szörny, akinek a spiritformája az egy puskás elf druida. :D
Ha már ilyen agyamant karakter csinálsz legyél inkább pale elf, mert az kap burn és freeze sebzéscsökkentést ( sokszor jól fog jönni később). Magas perception értékkel meg qrva gyors támadásokkal megszakítógép leszel. :)
CrashBoostZoomnál a pont. A TWF +20% attack speedet ad, Monknak is jó, tehát simán mehet a druida átváltozott formájára is, mert az is unarmed. :)
Ui: Viszont a druidával tudni kell helyezkedni, mert sok aoe varázslata van és a partit is sebzed vele. Utoljára szerkesztette: fluency, 2019.06.03. 15:01:20
Ebben nem téved. A two-weapon működik az unarmed-el együtt (volt egy monk-om ott néztem utána ennek). Elvégre a két kezedet használod fegyverként. :D A gond az, hogy az álváltozás csak 15 másodpercig tart. A rövidebb harcokhoz ez teljesen felesleges, jobba ha inkább varázsolsz valamit, a hosszabb harcoknál meg biztosan nem fogod az ellenfelet szétkarmolni hatékonyan vele.
Jézus, te katsztrófa vagy :D Szerintem lassíts, és olvasd el skillek leírását meg úgy minden, mert kapkodsz. Cheatelni meg felesleges, mert nem félisten vagy, sőt az Isten kegyelt se félisten :D De spoiler: a druida állatformája pampara pamp pam: unarmed :)
Nézd, egy félisten megengedheti magának, hogy visszatöltse az állást. :D Az első talentemet odaadom két fegyveres harcra inkább. Ördögi dolgot találtam ki. Szóval a macskaformának gyors támadása van. A két fegyveres harc talentje meg hozzácsapódik mikor macska formában vagyunk, mert akkor karmokkal harcolunk. Vagyis a gyors macskasebességet a még gyorsabb macskasebességnövelő képességgel még sokkal gyorsabbra növelhetem, ha megkapja ezt a talentet. Na de viszont a macskának nincsenek szarvai. Újra kell kezdenem a játékot, mint látjuk. Na most az a dilemmám, hogy elffel nem vagyok hajlandó játszani, mert az vézna. De mért ne lehetnék én egy félisteni képességekkel megáldott ember macskanő? Csak egy nőnek meg rosszul áll a puska a háton. És az nekem annyira tetszik. Na mindegy, akkor elf férfi leszek. Az olyan macskás. És az elfek mint tudjuk, különleges népek, kiemelkedő dexterity, meg minden amit konzollal hozzájuk csapok. Ah! Pedig zabálom a karakterem a szarvacskáival. De hát minden kezdet nehéz, most rábuzultam erre a macskaformára. :D
Update: elffel mégse leszek. Ember macskanődruida a választásom. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.06.03. 10:30:52
Már hogyne lenne? Első szintű spelleknél ott a Nature's Vigor. Az kell neked. És bármennyire is tűnik jónak a sebkötözéssel (itt gondolom a talentről beszélsz mert ilyen skill nincs) mellényúltál. A harcrendszer úgy működik, hogy harc közben az Endurance az ami számít és a Health nagyon keveset sérül, persze csak ha tudod mit csinálsz és nem hagyod, hogy kiüssék a karaktert bár az sem gáz normál szinten. Így az a talent teljesen felesleges.
És pont ettől féltem. Félisteni statok helyett inkább a szabályrendszert kellett volna tanulmányozni. :D
Indián nyomkeresőt csináltam a natural-godlike druidámból. Bőrpáncél, balta+kés fegyvernek, és a háton egy puska. Imádom. Elképzelésem sincs milyen irányba fejlesszem. Ebből az lesz, hogy minden irányba fejlesztem. :D Első képessége szerintem a sebkötözés lesz. Mer baszki nincs gyógyító varázslata. Még utána nézek, hogy későbbi szinteken kap-e gyógyítást. Mindenesetre nagyot nem hibázhatok a sebkötözéssel, addig is lesz egy kis időm kitalálni, hogy mit is akarok csinálni a karakterből. :)
"Csak még egy questet" - Mondta Tera s ránézett órájára: "Fuck, hajnali fél 5...akkor ma nem alszunk" s folytatta csudás kalandjait. (The Hanging Sepulchers jön)