Figyelj, nem lehet, hogy ez a játék szimplán nem neked való ? Már csak azért mert egyáltalán nem "magas" másnak az, hogy miért van egy mmoban player housing. Sőt sandbox mmokban ez általában elég alap. Sőt még a pvp orientált sandbox mmokban is az. :)
"dedo szintet surolja." jaaa mert pl az Ultima Online az dedo mmo...az ffa pvpvel és full loottal meg skill vesztésével.. Vagy a már megdeglett SWG ahol már permadeath is volt.
Biztos van, aki azért csinálja ezeket, mert ebben leli örömét. Én speciel azért fogom, hogy legyen nyersanyagom, menjen a craftolás, menjen a trade, legyen pénzem... Amit gearre tudok fordítani. Jobb gearrel, jobb pew-pew, ennyi. :D
Miért, mi értelme van az agyatlan öldöklésnek? Egy jó sandbox mmo-ban hatalmas versengés lesz a jobb pozicíókért nyersanyagok vagy jobb kereskedelmi útvonalak miatt. Egy jó pvp játékban nem csak azért harcolsz a másikkal mert van egy "ennyit öltem már" számlálód, hanem, bár csak a játékban, de a presztízs mellett kézzel fogható előnyökért is.
Ilyen volt a Lineage 2 is egykoron, ilyen lehetett volna a DarkFall és még mindig ilyen az Eve Online.
Lehet, hogy nem az en jatekom lesz, majd meglatjuk, eddig sajna keves pozitivumot tud felmutatni, pedig nagyon vartam, de sajna a fejlesztok szarnak az egeszre. A housing rendszert meg minden egyes mmoban szarnak tartom, folosleges...Nem mondom, ha van ra igeny, akkor csinaljak meg, de ez olyan opcio, amit raertek volna kiadas utan is betenni a jatekba, es addig se szivta volna a fejlesztok idejet.
Szerintem Beast rátapintott a lényegre! Vagy legalábbis amit nekem is jelent egy sandbox mmorpg. De a tévedés jogát fentartom magamnak :-) Lehet nekem magas csak a pvp egy bizonyos szinten! (Tegnapelőtt elkezdtem újra archeage-zni már 15 ös lettem mikor is egy 45 szintű magasan kvalifikált gamer kihívott párbajozni! Na ezt pl nem értem mi az indítatás?)
Te el sem olvastad mit iratm:D En is pontosan errol beszeltem, hogy az agyatlan esznelkuli oldoklest en sem szeretem hosszutavon, kell vmi cel az oleshez. En Lineage 2on nevelkedtem 10-11 evvel ezelott MMO teren, es orommel lattam, amikor BDO nagyvonalakban hasonlo belbeccsel keszulodik, mint L2 volt anno, hogy nincsenek instak, ahova ellehet bujni a pvp elol, nagy guild fightok lesznek, castle siege meg a legfontosabb, a pkzas. De eddig sajna egyiket sem sikerult ugy megvalositani, hogy annak ertelme legyen, a pkt ebben a formajaban ki is vehetik akar, mintha nem is lenne, csak negativ hatasai vannak. Bizom benne, hogy a fejlesztok okosan fejlesztenek a jovoben majd, hiszen van hova otletert nyulni.
Biztos megkerülhető lesz némi mikrotranzakciós aranyért;-D
Az eddigi MMO-s tapasztalataim alapján nem venném nagyon komolyan a szívemre a craftingot. Úgyis lesz a guild-ben legalább egyvalaki, aki nem bírja ki, hogy ne legyen meg az összes crafting skillje, mindenki másnak elég a "gyűjtögetős" skilleket felvenni.
A Darkfallban pl. a házak tök fontosak. És ott most tényleg van értelme a pvp-nek, mert akinek nincs területe, az nem fér hozzá a content egy részéhez, vagy csak nagyon nehezen. Másrészt viszont minden pvp játékban vannak olyanok, akik a győzelemért pvp-znek. Nem kell nekik indok. Ezt nem nagyon lehet kiszűrni egyik játékból sem, legfeljebb területekre szorítani (pl. alignment vagy security system) Minden esetre aki nem szeret pvp-zni, annak egy pvp játék nem való, mert nem fogja élvezni.
A craft rendszerekről: ha jó egy sandbox, akkor pont az benne a jó, hogy nem kell mindenkinek mindent csinálni, választhat. Azaz, ha nincs kedved craftolni, majd csinálsz mást, amivel fizetni tudsz a cuccaidért, vagy rabolsz magadnak (akinek ez jön be).
Az nekem nem derült ki (annyira nem néztem utána), hogy ez tabtarget vagy aim rendszerű lesz?
Non-target rendszerű lesz. Vagy nevezheted még Action-Combat rendszernek is :)
Ez így van, de azért azt hozzátenném hogy pl Terában volt olyan lecraftolható erős fegyver, amit nem lehetett tradelni így azt csak saját magadnak tudtad legyártani, sőt a hozzájuk tartozó matiknak egy része sem volt tradelhető. :/ Bár ez szerintem nem olyan gyakori jelenség, remélem itt sem lesz az..
Van az mint teraban, ami total fail, es van az, ami pl B&Sban van, ami tokeletes. Ha ismered mindkettot akkor vagok a kulonbsegeket,es hogy mi miert jobb vagy szarabb
Nos, tera targetrendszere olyan kutyulek, ami hol nagy teruleti skillekre, hol "lockolos" skillekre alapul, igy teljesen lebutitja magat a nontarget systemet, es egyben gagyi is. Milyen az mar, lockolok vkit, es egy nontargetes rendszerben mindegy mit csinal a masik, ha eltolom a skillt azt bekapja a masik. A nagy teruleti skillekkel igyekeztek sok dolgot ellensulyozni, de hat az megint milyen mar. B&S-ban ezt ugy orvosoltak, hogy egy bizonyos szintig ha az enemy fele fordulsz, es megfelelo tavolsagra vagy akkor az enemy bekapja a skillt, ha jobban elfordulsz, akkor melle megy, tehat felig targetban az enemy, de celozni kell. Kb mind gw2, ahhoz hasonlit legjobban, csak kifinomultabb. Remelem segitettem:)
"lockolok vkit, es egy nontargetes rendszerben mindegy mit csinal a masik, ha eltolom a skillt azt bekapja a masik"
Hmm nem teljesen igaz így. A lockos skilleket kitudtad dodgeolni, ha valaki kitargetelt téged akkor az megjelent a képernyődön és ha megfelelő időpontban nyomtad el az ugrásodat/gurolásodat/teleportot stb (minden kasztnak volt vmi), akkor nem kaptad meg a sebzést és az ellenfél skillje CD-re került, ugyanúgy mintha megkaptad volna. De persze a dodge se végtelen és azon is van cd, tehát értem mire gondolsz. :)
jah,csak ez jatek kozben ugy nezett ki, h 10-10szer bekapta az ember, mert elmeletben kilehet dodgeolni, gyakorlatban pedig aki betargetolt a skilljevel az van elonyben es ha csak nem agyhalott, beviszi a skillt
Simán ki lehetett térni a lockból, csak figyelned kellett az ellenfelet, mikor kezdi az animációt. Akkor volt gond, ha elsőre egy kamu skillel targeteltek, amit sikeresen dodge-oltál, a második lockos skillt már nem tudtad elkerülni (kivéve ha warrior voltál). De 1v1-ben nem is volt gond, group pvp-ben viszont teljesen esélytelen volt kitérni a lockok elől (foleg 15v15 bg..)
BD-ben egyébként nincs lock-on skill (szerencsére), legalábbis nem láttam még olyat. De nincs az a combo rendszer sem, ami Terában vagy BnS-ben van (nem fognak felugrálni a skill ikonok, hogy na most ezt nyomd...). Animáció skip itt is működik bizonyos skilleknél, gondolom kell hozzá nemi gyakorlat, meg ügyesség hogy összejöjjön (pl Aion) :)
Sajnos nem kaptam kulcsot, de nézem a streameket és nagyon jónak tűnik. Gépigény milyen? Arról is csak jókat mondanak, de jó lenne valami konkrét is. Köszi.
Sziasztok! Csak információt szeretnék veletek megosztani, 4 fős csapattal nekiálltunk egy magyar közösségi oldalnak és információs portálnak. Terveink szerint béta tesztig készen leszünk mindennel és teljesen fel lesz töltve az oldal információkkal. Továbbá béta kulcsokat is osztani fogunk a jövőben az oldalunkon! Weboldal: www.blackdesert.hu Facebook közösségi csoport www.facebook.comgroups717525131711800 Facebook oldalunk www.facebook.comBlackDesertHungary Remélem nem gond, hogy ezt ide megosztottam. Alfa teszt első nap véleményezése: www.blackdesert.hu/2015/10/euna-alfa-elso-nap.html
Hat a karma system...Hihetetlen, hogy nem tudjak kijavitani, igy nyugodtan ki is vehetik mert csak foloslegesen idegesiti az embereket, hogy ott van, de nem lehet hasznalni...Nem ertem a fejlesztoket, bar mas teren is nagyon amatoren kezelik ezt a jo alapokkal rendelkezo jatekot, egyszeruen nem ertem...Bizom benne, hogy eszbe kapnak es 1-2 even belul alkotnak valamit ami majd jo iranyba viszi a jatekot, mert eddig pozitivumot nem nagyon lehet rola hallani a tesztelok korebol hosszutavon. Rovidtav meg mmoban kit erdekel:D Lehet irasaimbol az tunik ki, hogy nem varom BDOt, ez nem igy van, nagyon varom, egyedul B&S ami jelenleg! jobban piszkalja az agyamat, de sajna BDOrol nem lehet sok pozitivumot olvasni, akarmikor olvasok vmit, hogy ezt fejlesztettek meg azt, az mind haszontalan az end game szempontjabol, ami van fail rendszer a koreaiban, azt ugy nez ki atultetik egy az egyben hozzank is, igy aztan kezd az ember kedve elmenni tole..Kar lenne erte
A karma rendszer minimális erőfeszítéssel módosítható a devek részéről, szvsz olyan dolog, amit a feedback-ek alapján állítanak majd. Szóval ha valami nem tetszik, most kell nyomatni a fórumokon.
Tegnap viszonylag sokat tudtam játszani alpha verzióval. Még erősen látszik, hogy alfa, de az irány jónak tűnik. A gépigényen viszont még lesz mit optimalizálni.
1 eves koreai betafazis alatt nem sikerult ezen valtoztatni..:/ Majd pont nyugaton fognak...bar sose tudni, remeny az van meg
Elvileg a nyugati verzió el fog térni a koreaitól. Egyébként koreában a kezdeti PK rendszert jól megcsinálták (csak akkor járt a negatív karma, ha úgy öltél le valakit, hogy nem ütött vissza, ha visszaütött, akkor ő is megkapta a PK flaget), csak aztán szétnerfelték a francba a penaltykkal :/ Utoljára szerkesztette: szergely83, 2015.10.27. 19:59:06
Nem is értem egyébként, hogy miért kell elrontani azt, ami működik :/ Lineage 2-ben is úgy volt, hogy bárkit bárhol (kivéve városok) megtámadhattál, ha a másik visszaütött akkor az már pvp volt, viszont ha nem, akkor pk. És pk után X ideig ha valaki megölt téged akkor droppoltad a cuccaidat. Fair rendszer, működött is, szerették is sokan..
Szerintem is korrekt rendszer lenne. Mindenesetre bízok benne, hogy hallgatnak a feedbackekre, alfa fórumon nagyon nyomatják a régi rendszer visszaállítását: link link
#516 @Vicodine Nézd csak meg az orosz verziót, más pk penality system és trade rendszer is jött vele ami a nagyobb ázsiai szervereken nem volt, a játék nyugati verziói mások lesznek mint az ázsiaiak, már csak a B2P model miatt is.
amúgy ha valakit érdekel gyorsösszefoglaló a paris games weekről, ahol nagy sikerrel járt a black desert standja: http://www.blackdesert.hu/2015/10/helyzetjelentes-paris-games-weekrol-es.html Utoljára szerkesztette: Tsurata, 2015.10.29. 08:35:19
amúgy a pgw-n bemutatott új trailerben már az összes karakter bent volt, lehet ezzel azt akarják sejtetni ,hogy a legfrissebb kliens buildet kapjuk majd? az alfa teszten is majdnem a legújabb koreai klienst használták már...
Szavazáson jól áll a PK flagging rendszer: link Tényleg csak a kiadón múlik...
Nem ertem a szavazas lenyeget...Lennie kell pvp es pve szervernek, az egyiken kemeny bunti jar pkert, a masikon viszont azok akiknek ez tetszik es igenylik es jol hasznalnak fel, azok legyenek masik szerveren, ez fel sem merult a fejlesztoknek??? Igy megint az lesz, hogy cry tenger jon majd, mert az egyik fele a jatekosoknak ezt, a masik meg azt akarja, ezert nem tartom szerencsesnek egy ilyen, jatekmechanikat erinto kerdesben kikerni a jatekosok velemenyet, mert itt nem lehet igazsagot tenni, meg kell csinalni ugy, ahogyan a fejlesztok megalmodtak,, akinek nem tetszik, annak nem ez a jateka, akinek tetszik, az meg megtalalta a szamitasait. Minden igenyt egyetlen mmo sem tud kielegiteni, koztes megoldasokbol meg az van, hogy senki sem jar jol, mert a fejlesztok megprobaljak ugy beallitani a dolgot, hogy mindenkinek jo legyen, de NEM LEHET!!!
PvE szerver nem biztos hogy jó ötlet egy nem PvE orientált játékban... :)
De ha meg annyira pvp orientalt az egesz, akkor meg miert kerdes a pk rendszer? :D Ugyanugy a legtobb jatekos pve hero lesz, teljesen mind1 hogy tervezi a fejleszto, azok meg telepicsogjak majd a forumot, jonnek a nerfek stb...Mindig ez van, gw2ot is ez miatt basztak el teljesen
Mert koreában elcseszték :D Full openworld játékról beszélünk, az egymással való versengésnek komoly szerepe kell hogy legyen, máskülönben bukó.
A Darkfall Online ilyen. Full open world, full loot. 3.000 ember játszik vele.
Működő alignment vagy egyéb következményrendszer nélkül a játék egy frusztráló szarrá válik a legtöbb játékosnak, akinek nincs ideje napi 5-6 órát gyakorolni a harcot. Utoljára szerkesztette: Morinad, 2015.10.31. 10:18:46
ha veszek Béta key-t...az csak a hétvégére érvényes? vagy végig a tesztfázisban?:
oké ,közben kinyomoztam :p meg azt is,hogy lehet az orosz OB-vel játszani :P épp töltöm lefele :)
Épp az a lényeg, hogy full angolul is lehet! Mellesleg nem elhanyagolható hogy megvétel előtt ki tudod próbálni! És ami a legjobb hogy mások videóinak a nézése helyett te magad is játszhatsz! Szerintem mindenki örül ha a várt játékát minél előbb kipróbálhatja
Ertem, de minek?:D Olyan messze van az, mig rendesen jatszhatunk vele itt euban, hogy folosleges meg izgitani magunkat, raadasul mig nem tudom meg, hogy jatszhato lesz-e a jatek, es majd fogok-e vele jatszani, addig plane nem akarom felhuzni magam.
Persze, vannak olyan hulyek ez igaz:D De nem vagom hova a nagy kapkodas...Nem nyuggerba tolom en speciel, de ha valami tok folosleges, akkor az folosleges:D Ezt kb. ahhoz tudnam hasonlitani, mint amikor egy hatalmas kasszasikernek igerkezo filmet premier elott lejatszanak, es sokan hatalmas osszegeket adnak ki erte hogy ott legyenek, allitom alig tudnak aludni az izgatottsagtol, mikozben 2 nappal kesobb normalban is megnezhetne..:D Komolyan mondom az emberi hulyeseg nem ismer hatarokat. Itt is mi a fenenek ruszkin kiprobalni, amikor jon majd euba is, es akkor nem kell semmit sikumikuzni, mivel ruszki szerorol tudomasom szerint az ue felhasznalok kilettek ip-banolva, es nyugiba letoltom majd, elinditom es semmirol sem leszek lemaradva, ugyanonnan kezdjuk!!!!:)
Láthatóan StrikeFor élvezi és ez tök jó. Az is rendes tőle, hogy megosztotta az infot (meg az ujját is, ez kevésbé vicces, de ez is lehet, hogy korosztályos). Lehet, hogy a korom miatt, de én is kivárom, amíg megjelenik nálunk is. (16 évesen biztosan nem vártam volna ki :) )
Mikor még nem volt IP bannos az orosz szerver én is letöltöttem és kipróbáltam, csak unalomból. kb 2-3 órát ha játszottam vele, másnapra jött az IP ban. Ezután én sem erőltettem és szerintem is felesleges, mivel az orosz kliens különbözik attól mint ami ide jön majd. Ha valaki tényleg nagyon kiváncsi rá, akkor letöltheti és megoldja magánap programmal az IP tiltást, de komolyan venni szerintem sincs értelme, felhúzni nagyszintre egy karit stb. Hiszen nemsokára ide is jön a játék.
www.blackdesert.hu/2015/10/friss-informaciok-az-europai-verziorol.html friss infók az EU verzióról, ha esetleg valakit érdekelne a PGW-n készült interjú.
Olvastam az interjut, amolyan nesze semmi fogd meg jol...:/ Semmi olyan, ami ertelmes, ami azt mutatna, hogy jo iranyba mennek a fejlesztesek, mindig csak olyan infok jonnek, amik csak ugy nagyvonalakban beszelnek a nagy semmirol, vagy olyan dolgokrol, amiknek total semmi jelentoseguk jatekmechanikailag, nem ertem miert csinaljak igy.
nagyon kevés infót adhatnak ki, bár én sem értem miért csak ilyen morzsákat szórnak ki egy 1 éve a piacon levő játékról amit tesztelni igazából felesleges már. :D
Reddit-en meg mindig nincsen annyira pozotiv benyomas a jatekrol :( Egyenlore a foundertol is ova intik az embereket mert nemtudjak milyen lesz a jatek. Sokan most a NA/EU verziotol varljak a megvaltast a B2P rendszer miatt. Hatha itt nem megy at P2W-be. Persze arra azert panaszkodnak, hogy mivel B2P miert kell megnyirbalni a kezdesre a classokat. Mondvan tul Ázsiai xD es meg kell varni amig eu embereket es sotetebb borszineket is beleraknak. Rohadt realisztikus lesz majd a Black Ninja es az Afro Samurai xD Esetleg Chocolate Valkyre mert ott sok embernek volt sotet a bore... Kicsit tulzasba esnek mar a kiadok a afrikai emberek imadasaval. Barbarbol meg el megy a nagy bantules, de sok mas classnal pont, hogy Keleti vagy Északi kulturahoz tartozik.
Sokan amugy arra tippelnek, hogy a B2P randszer csak a hardcore fanboyok miatt jott letre, hogy a F2P elott megfejjek oket meg a kivancsi embereket. Sajnos ennyire nem biznak meg a jatekban itt nalunk. Mondjuk nem csoda mert a balance meg hianyzik belole,PvP es PvE teruleteken is meg nagyon hianyos a jatek. Persze classok jonnek csak kb a GvG az egyetlen igazi elfgolaltsag meg a Siege. Csak sajnos balance nelkul ezek se az igaziak. A penzbol csinalt +15-os itemek meg nem eppen a legjobbak a balancenak.
Felesleges aggódni, amíg nincs Official response, meg nem tudjuk milyen csomagok lesznek, tökmindegy mit írnak redditen :)