A Darkfallban pl. a házak tök fontosak. És ott most tényleg van értelme a pvp-nek, mert akinek nincs területe, az nem fér hozzá a content egy részéhez, vagy csak nagyon nehezen.
Másrészt viszont minden pvp játékban vannak olyanok, akik a győzelemért pvp-znek. Nem kell nekik indok. Ezt nem nagyon lehet kiszűrni egyik játékból sem, legfeljebb területekre szorítani (pl. alignment vagy security system)
Minden esetre aki nem szeret pvp-zni, annak egy pvp játék nem való, mert nem fogja élvezni.
A craft rendszerekről: ha jó egy sandbox, akkor pont az benne a jó, hogy nem kell mindenkinek mindent csinálni, választhat. Azaz, ha nincs kedved craftolni, majd csinálsz mást, amivel fizetni tudsz a cuccaidért, vagy rabolsz magadnak (akinek ez jön be).
Az nekem nem derült ki (annyira nem néztem utána), hogy ez tabtarget vagy aim rendszerű lesz?