sziasztok csak eszembe jutott egy játék pár hónapja láttam túlélő horror vagy valami hasonló a címére lennék kíváncsi arra emlékszem hogy év elején készülőben volt és nagyon sokan a neten hozzászólhattak a játék elkészítéséhez ezért nagyon sokan várták a videóban egy nagyon egyszerű környezet volt mintha valahol vidéken lettünk volna talán szerzett a főhős egy ak-t szóval a leg jellemzőbb dolog amire emlékszem az az hogy sokan alakították hozzászólásokkal a neten a játékot és ezért nagyon várt de lehet hogy még nem jelent meg megköszönöm ha valakinek lenne ötlete
Nincs kihalóban. Most kezdõdõtt el az ilyesfajta játékok gyártása. Például a The Forest: https://www.youtube.com/watch?v=qY68YB2HCw0 Vagy a Rust. És most jött ki nemrég a The Stomping Land is. Az utóbbi kettõ az õskorba játszódik, nézzetek utána :)
Sajnos amíg lesz konzol addig nem halnak ki...
Én nagy resident evil fan vagyok,és egyben csalódott,sajnos nekem nem jön be ez a mostani rész!Az elõzõ részek még jobbak voltak,de én már a harmadik rész óta elvesztettem a fonalat! Még abban reménykedem hogy a resident evil 2 Remake-et megcsinálja a CAPCOM valamikor a jövõben,meg majd most lett egy túlélõ-horror bejelentve "Outlast" címen,még az nagyot szólhat az amnesia mellett!
Kérlek szépen a Dead Space inkább sci-fi. Na jó, sci-fi-horror mint pl a Doom3. Valaki emlékszik esetleg a The Devil Inside-ra. Na az jó kis horror game volt. Vagy pl: -Condemned 1-2 -Penumbra sorozat -Call of Chulthu -Undying Az újabbak közül, csak az Amnesia tudta magát a szívembe lopni és a Dead Island.
Rengeteg játék szedte össze rajta sikeresen a fejlesztéshez szükséges összegett. Nagyobb címek (legalábbis amelyekrõl tudok, és amiket várok) csak jövõre fognak leghamarabb megjelenni. Ilyen pl. a Wasteland 2, Carmageddon: Reincarnation, vagy a már említett Project Eternity (az csak 2014-ben jelenik meg)... vagy a Nexus 2, aminek még nem sikerült összeszednie a szükséges pénzt - és elég necces a dolog, de legyünk pozitívak...
Ebben lehet valami. 10-15 évvel ezelõtt kevesebb játék, játékos volt, és õk komolyabban is vették, amiatt is, hogy egy FPS-nek nem 5-6 óra játékideje volt. Ma már mindenki játszik, és õket éri meg kielégíteni. A Kickstarter jó dolognak tûnik, kíváncsi vagyok, mivé növi ki magát - egyelõre nem tudok befejezett, megjelent játékról.
"...Dead Space sorozathoz (mely szintén nem kimondott horror,..."
Bahahahaha. Azt mondja a Dead Space nem kimondottan horror.... akkor mi?
Szerintem arról van szó, hogy lényegesen többen vannak, akik csak "casual" játékosok, és könnyed szórakozásra vágynak, mint akik komolyan is gondolják a videojátékokkal/számítógépes játékokkal való idõtöltést (hardcore játékosok). Ez mindig is így volt, és mindig is így lesz.
A játékgyártás pedig egyre nagyobb iparrá nõtte ki magát, így érthetõ, hogy egyre inkább az emberek nagyobb részére koncentrálnak a lényegesen nagyobb nyereség érdekében. Ez viszont szükségszerûen magával vonja a játékok felhígulását, a játékstílusok "ha kell ha nem" elegyítését, az RPG-k "elinteraktívfimesedését", egyszóval a játékok igénytelenebbé és felületesebbé válását (lassan már a játékok gombnyomásra végigjátsszák saját magukat, mert a "casual" játékosok ezt várják el tõlük...). Ami ugyan egy "hardcore" játékosnak rendkívül kevés, de az emberek lényegesen nagyobb részének, a "casual" játékosoknak nagyon bejön.
Nem az emberek lettek hülyébbek, "hardcore" játékosok még most is ugyanannyian vannak, csak a játékipar célközönsége változott meg, nõtt meg jócskán...
És köszönhetõen a Kickstarter-szerû crowd founding lehetõségeknek, azoknak az embereknek, akik szeretnének normális játékokat fejleszteni, illetve normális játékokkal játszani, a "hardcore" játékok és ezzel együtt a "hardcore" játékosok sosem fognak kihalni, max. háttérbe szorulnak, illetve már szorultak...
Nem a túlélõhorror halt ki hanem az igényes játékostábor. Konzolon és pc-n egyaránt tömegsikert a primitív csõpályás akcióhentelõs szemetek aratnak. Erre van igény minden platformon.
Osztom amit írsz, kb. ezeket akartam én is leírni. Kár, hogy a vadkapitalizmus 1-2-há éve már felfigyelt a játékpiacra is, és sorra adják ki a tucatjátékokat, kb. nulla tartalommal. Kivételek mindig vannak, de -12 mûfajjal ez hatványozottan rosszat tett, mint pl. az RPG, RTS, stb. Hiába az akciójátékok világát éljük, gondolkodni minek, csak bújj fedezékbe, majd az autoaim megold mindent.
Nem hinném. Csak a játékipar is egyre "iparabb" lesz, amelynek természetesen a minél több nyereség a lényege. Az igazi túlélõhorror viszont eléggé rétegmûfaj ahhoz, hogy ne lehessen vele minél több pénzt keresni.... :D Így tehát a "nagyok" popularizálják a játékokat. Nem véletlenül "halt ki" a Dragon Age: Origins-szel a klasszikus cRPG is a "nagy cégek" palettájáról... Persze kivételek mindig vannak, pl. az Obsidian nagy cég, és éppen most kickstarterezik sikeresen a Project Eternity munkacímen futó klasszikus cRPG-jével...
Viszont kis, független fejlesztõk mindig lesznek, akik azt csinálnak, amit szeretnének, és nem azt, amit az ipar diktál, így a túlélõhorror sem fog kihalni. Max. a nagy cégek repertoárjából (egy idõre)...