Ismét kigrindeltem a reclaimert,teljesen jól használható egyedül is. hammerhead clean up küldit vállalok,és szétbotom. a szétbontással már megadja a küldit,ami 250k pénz,és teli a puffer is. lent szépen kipakolsz,16 scu konténereket használok,felpakolom a balconyt,felhalmozom a ládákat amennyire lehet. előfordul hogy pár láda átbugol a falon és kiesik az űrbe,de nagy része megmarad. 3 hammerhead bontás kb belefér egy órába és 5-6 misit hoz. sajnos úgy vettem észre hogy a docking nem működik még,legalábbis nem adott leszállási engedélyt seraphin állomáson,így orisonra kell menni(egy lopott hammerheaddel viszont működött a dokkolás,feeling volt,hogy az a nagy dög ott lóg az állomás oldalán :p )...sok idő a le és felszállás :D amikor kipakolok a pufferből,elugrok crusader vagy daymar felé aztán félúton megállok. nem merek a yela övben pakolászni,közel van grim hex,és kalóz playerek vadásznak mindenkire is
nem tudom lesz e wipe 3.23nál,de a salvage nerfelve lesz,a 250k hammerhead clean up már csak 80 k lesz az ingame hajók árát megtolják,közel 100 százalékkal,van amit többel is.a kisebb hajóknál akad csökkentés is. ha nem lesz wipe ,érdemes még most kigrindelni a hajót amit szeretnél. Utoljára szerkesztette: Caliph, 2024.04.24. 07:54:15
hát hétvégén toltam egy kicsit,sajna jól megszopattam magam...7 milláról indultam,c2vel szállítottam rappel és lorville között,egy teli c2 7,6 milla,körönként 2 milla körül van a haszon :p és server hoppolni kell mert egyben nem lehet eladni,nincs akkora demand,szal szervó váltás,ismét kivonatozni,eladni egy részét,megint szeró váltás és így tovább :D ...
nem biztonságos szállítás de szerencsére nem playerek,hanem először cargo bug(buktam egy teli szállítmányt,pedig pont átléptem volna a 15 milla auec-t).
másodszorra magamat szopattam meg,kigrindeltem ismét,megvettem a reclaimert,mondom mielőtt bármit teszek vele elrepülök arc l1re jobb qt drivért...itt bebugoltam a hangárba,beragadtam,impound sem működött bejutni sem tudtam az állomásra,nyomtam egy suicedeot ééééés ujraéledés után sehol a reclaimer...ugye ha veszel egy új hajót,le kell kérni,aztán ismét store,igy tárolódik el hosszú távra állítólag....supportnak levél,nem tudnak segíteni mert alpha,értem én,de simán adhattak volna megint annyi kreditet,hogy újra vegyem,nem számít sehol,meg livere úgyis full reset lesz,sőt bizonyos patcheknél is,legalább teszteltem volna,mert szoktam bugokat is reportolni... :D hát most itt állok 800k Auec vel és még egy hajót sem szedtem szét a reclaimerrel :D
és a grind is hosszabb lesz,mert kevesebb a pénzmag amivel kezdek :D szal kicsit elvette a kedvem megint,így jártam :D
7 milláról kockáztatva 1 délután alatt grindeltem ki,ez most több nap lenne,annyit most nem érzek magamban :p Utoljára szerkesztette: Caliph, 2024.04.15. 14:21:16
Legutobbi Letter from the chairman idenre mondja Alpha 4.0-at es SC 1.0- fele dolgoznak (szerintem jovore) mar 4-5 starting naprendszerrel amikor is igazan elkezdik a marketing pusht es kilepnek az early access modelbol.
+ Tyler Witkin folyamatosan teaseli a Citizencont ami iden Manchesterben lesz. szerintem bejelentik a SQ42 release datet Utoljára szerkesztette: Bucser, 2024.03.29. 12:56:55
De most már volt egy beharangozó, Chris üzente mindenkinek, hogy hold the line, és aki kitartott, annak van egy olyan pozitív üzenete, hogy valamikor a jövőben kész lesz a játék, csak tartson ki továbbra is! Én kitartok! :D
Tech Previewhoz mindenki hozzafer aki PTU-n van. (a dropdownban van ahol a PTU/LIVe/EVO kozott lehet valasztani).
TechPreview-n volt eddig 2 system 2 DSG - 1 system 2 DSG es 1 system 4 DSG - 800 player egy clusteren.
Evocati mar 3.23-as featureoket tesztel (mint a viz deformation meg a felhok javitasas (hogy tavolsagbol ne nezzen ki fuzzy pixelesnek) es a tobbi. A 3.23-as patch is nagy lesz de utana kovetkezo szerintem mar 4.0.
pár kiválasztott már teszteli a szerver meshinget egy teszt szerón.most nézem,remélem nem kamu :D
Jaja meglátjuk.
yepp tudom,bár a közelmúltban is nyilatkozott a mester hogy már látja a végét,idén jön a 4.0(legfontosabb server meshinggel )és elkezdik átemelni a dolgokat a sq42ből(ami már szinte kész,már csak polírozzák) a citizenbe, pontos időpontot persze nem mondott ... valahogy úgy érzem hogy végül az lesz amire már korábban is számítottam,hogy a jelenlegi rendszert játszhatóra csiszolják,kidobják,aztán jönnek majd szépen az új rendszerek,mechanikák stb...
meglátjuk,ahogy a vak is mondta :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2024.03.26. 08:58:47
Abszolút várakozó álláspont. Nézegetem a videókat, Shed videóit, és várom, hogy kijöjjön a főjáték. Valamelyik. Úgy döntöttem inkább arra fejlesztem fel a gépet. Amikor kijön, akkor tudjuk mi a megfelelő konfig, és akkor. Már amennyiben idén mondjuk karácsony magasságában egy SQ 42-ő esetleg bejátszik.
Úristen, ez a hajó gyönyörű. Olyan rondán gyönyörű, mint a drake hajók szoktak lenni.
összeségében bejön a változás a Salvagenál. viszont sokkal egyszerűbb mint a bányászat,nincs benne kockázat kb, Bányászattal még talán jobban lehet keresni,de ez főleg a szerencsén múlik mikor találsz megfelelő kavicsot,és sikerül e jól feltörni,aztán ugye még ott a finomítás aztán az eladás . Ha sokat kutakodsz jó kavics után,addig lehet a vulture fordul kettőt is(quant bányászatot most kivettem a képből,mert ott tényleg nehéz jó kavicsot találni,prospival nehéz is törni,+az instabilitása miatt veszélyes feltörni és időben kell szállítani is,cserébe kaszálsz) Vultureba csak beülsz,feldarabolsz 2-3 kis hajót,vagy 1 nagyobbat(még nem teszteltem mekkora hajót képes feltörni,de sztem egy cutclass méret még mehet neki) aztán azonnal eladható a késztermék.
legjobban az jön be h nem kell két ládánként rohangálni a raktérbe,végre van puffer és auto eject.
Kukást még csak vidin láttam,tök jó h beállítható mekkora konténert toljon ki magából,szintén van puffer és auto eject,szinte használható lett egy személlyel is :D majd felkéredzkedek az egyikre melósnak :D
Jó de úgy beszéltek erről a projectről, mintha kötelező vásár volna az emberiségnek. Saját szabad akaratodból döntesz mellette vagy sem, annyi a dolgod, hogy kivárod. Azért olyan jó, hogy csak várnia kell az egyszeri gamernek, mert miközben fejlesztik, lehet helyette más dolgokat csinálni. :)
Én most a Valheimmel vagyok úgy, hogy amíg a tengeri fejlesztést nem csinálják meg a hajófejlesztésekkel meg tengeri élővilág kiszélesítésével, addig nem vagyok hajlandó utazgatni és felfedezni, szóval kábé két éve parkolópályán van a játék. Néha ránézek az update oldalra, káromkodom egyet, hogy még mindig nem azt csinálják, aztán tovább lépek. Ne görcsölj rá, ne gondolj rá, csinálj mást, aztán majd ha kész lesz, akkor játszol vele. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2023.11.27. 21:34:48
én úgy gondolom ha neadj az ég,és bedől,de az eddigi techet és enginet licencelik,és valaki végigviszi,és megcsinál valami hasonlót,és jól is ,azzal is csak nyerünk. jó nyilván az a pénz bukta amit beleraktál,de hát felnőtt ember arra költ amire megengedheti,és tisztában is kéne lenni vele,hogy kockázatos befektetés. Nem hinném hogy valamelyik nagy cég nem látna jövőt a motorban,ha eladóvá válik. én azon sem lepődnék meg,ha megcsinálja Chris,akkor havidíjas is lesz,kivéve persze a backereknek :p (igen , tudom erről szó sincs jelenleg,de pénzügyileg a szervereket fenntartani,bugjavítást,továbbá későbbi kontenteket finanszírozni kell valamiből,nem tudom elképzelni hogy fogják megoldani,ha csak egyszeri beszálló lesz aki megveszi. azt sem szeretném ha pay to win lenne,bár már most lehet endgame hajókat venni,de tény hogy azokat fenntartani,üzemeltetni nem lesz könnyű,főleg egy rombolót...meg aztán sok lúd disznót győz,akár egy rakás alap hajó is képes leszedni egy Idrist,van is rá event :p )
Itt is volt és van tervezés nyugi, nagyon jól tudták, hogy mit akarnak. Aki az elejétől kezdve nézi a heti műsorokat (Wingmans Hangar/Around the Verse/Inside Star Sitizen), meg CitCont annak ez eléggé világos. A probléma csak az, hogy időközben a kezdeti "háztervet" módositották, méghozzá alapjaiban, szóval mindent amit addig megcsináltak (PU 2.x) nagyrészt át és/vagy újra kellett dolgozni, ez lett a 3.0. Ez a változás az SQ42-re is kihatott, igy igen, az ennyit csúszott emiatt. Szivás amúgy, elég nehezen elfogadható, de ez van. Látták, hogy abból a közösségi pénzből, ami bejön, ez megvalósitható. Mondjuk elég necces volt az egész, mivel ki vannak szolgáltatva a közösségnek, szóval emiatt a költségvetés tervezés sem egyszerű. Nem tudom amúgy milyen modulok vannak összedobálva szerinted, a PU bár bugos, de egy önálló játék. Az enginet meg nem tervezik lincenszelni, ezt pont az idei CitCon-on mondták, bár ez nem zárja ki, hogy ha van egy komoly ajánlat, akkor ne tegyék meg.
Az egyik hobbim a videójátékok. Szeretem őket és érdekel az is, hogyan készülnek. Utánanézek, érdekel a téma. Gyűjtöm az infókat. Ennyi. Nem véletlen terveznek meg az építés előtt egy épületet vagy autót. Meg költségvetés...stbstb. Persze lehet bármilyen előkészület nélkül legyártani valamit, de az olyan is lesz. Ez látszik a SC-nél is. Emlékszem, hogy 2016-ra ígérték, hogy megjelenik a SQ42. Lassan 8! éve. Ennyit csúszik? Ez egy AAA MMORPG teljes fejlesztési ideje. Tervezés, kutatás, gyártás, minden. Ez nevetséges. Ilyen nincs. Most nekem marhára az jön le, hogy igazából ez a játék egy tech demo. Nem lesz egy normális játék, csak modulok összedobálva, promó jelleggel. Aki befizet, a kutatást pénzeli. A motort és a technológiákat meg majd szépen értékesítik.
#7890:16GB memóriáról beszélünk. Beleférsz vagy nem férsz bele. Ez a kérdés csak és a legtöbb játéknál beleférsz 16-tal.
Nem csinált semmilyen kutatást, nem is járt utána. Elmondja a tapasztalatát, az alapján a véleményét, amivel nincs semmi baj, Csak közben fals infókat is mond, ami már nem igazán jó. Túl kell ezen lépni.
Ha a játék ingyen játszható lenne a tesztfázis alatt kb mint a free-fly alkalmaknál, akkor szerintem senkinek nem lenne egy rossz szava a fejlesztési idő és a bugok miatt. Viszont így hogy már 2 teljes játék árát elkérik 1 játékért (singleplayer és multi nem 2 külön játék nálam legalábbis) és vannak akik többszáz vagy épp többezer dollárt még kiadnak csak azért hogy repülhessenek más hajókkal akkor is ha resetelik a statokat, teljesen jogos hogy magasak az elvárások. Elvégre 2010 óta dolgoznak rajta, 2015 óta van PU, és még mindíg sehol nincs a megjelenése se a PU-nak se az SQ42-nek. Mindíg csak az ígérgetés, meg a fancy trailerek jönnek amiknek meg semmi köze a ténylges játékhoz kb. Évente egyszer szoktam kipróbálni, a legutóbbi alkalomnál 3 pórbálkozásból 2 crash-el végződött, 1-szer sikerült repülni is egy bérelt connie-val aminek a HUD-ja még továbbra is egy olvashatatlan homályos használhatatlan valami. Évekkel ezelőtt is ilyen volt, és azóta sem fixelték. Nem akarom becsmérelni az ott dolgozókat, de 13 év fejlesztési idő és 643 millió dollár crowdfunding után többet várna az ember. Akik a céget védik, gondolom beleöltek nem kevés pénzt és próbálják nyugtatni az egójukat.
Csak összehasonlításként pl a Ground Branch ami egy sokkal egyszerűbb játék, évek óta pre-alpha állapotban van és ennek ellenére tökéletesen bugmentesen játszható. Évek óta a kedvenc taktikai FPS-em. Alig akad elvétve 1-1 negatív értékelés róla. Igaz ez a játék nem crowdfunding-os így nem érdeke a fejlesztőknek folyamatosan a mézesmadzagot húzogatnia a játékosok előtt...
"Miről beszélsz? A legtöbb új AAA játéknak is elég a 16gb, 4k-ban, RT-vel, 4070 mellett."
"Marhára látszik, hogy nem a megszokott AAA fejlesztési folyamatsor mentén haladnak. Úgy néz ki, hogy itt tervezés és előkészítés konkrétan nem volt"
Kivancsi vagyok hany AAA jatek fejleszteseben vettel reszt. Raadasul olyaneban amit aktivan supportalni is kell. Raadasul olyanban ahol van egy Live multiplayer game es egy single player game amit folyamatosan fejlesztenek.
Amit meg kell ertened, hogy az esetek 98%-ban egy jatekot akkor jelentenek be, amikor feature complete es legalabb 80% content benne van. Star Citizent akkor jelentettek be amikor meg egy engine techdemot sem csinaltak belole, hogy megvalosithato-e a kivalasztott engine-el a jatek. (meg az elso constrained vision sem). Aztan volt a szavazas es a feture creep amit azota elegge befogtak. Utoljára szerkesztette: Bucser, 2023.11.27. 01:17:51
Na ez a LOL, nem az amit én belinkeltem...XD De az utolsó mondatoddal fel is raktad magadra a bohócorrot is. Tisztelet Caliph-nak hogy reagálni próbált egy ilyenre, én szükségtélennek tartom, önmagáért beszél...XD
értem és megértem az érveket,lehet már átmentem Funboyba :) én még reménykedem,de próbálom azért reálisan látni a dolgokat. Tőlem több pénzt úgysem látnak,a kezdő Prospival már elleszek ha végre kijön és élesben kell pénzt termelni. A többit majd ingame megszerzem. Én is fejlesztettem gépet egy éve kb,én is beleraktam a 32gb ramot. úgy éreztem előbb utóbb kelleni fog. és a jövőben semmi sem lesz már olcsóbb Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.11.26. 22:47:06
Én csak a memóriáról beszéltem, hogy mire elég a 16GB rendszermemória. "szerintem sokakban nagy az elvárás,hogy felmegy egy alphara és majd bugmentesen ,100 fpssel fog menni minden." - Szerintem ilyen elvárása senkinek nincsen. Inkább a beleölt idő és pénz láttán, nem erre számít az ember, amit kap. Marhára látszik, hogy nem a megszokott AAA fejlesztési folyamatsor mentén haladnak. Úgy néz ki, hogy itt tervezés és előkészítés konkrétan nem volt. Kis indiek szoktak belefutni ilyenekbe, mert nem értenek hozzá. Cuphead is jó példa erre.
simán proci bottleneckje van(a játék a procit zabálja nagyon,mint az már ezerszer le volt irva ),az i7 nem fogja tudni kihajtani a 4070et semminél. most egy új AAA megjelent ,full optimalizált játéknál nem lesz gond,de előbb utóbb bizony az lesz. és igen,tudom hogy mondta,de ez még egy készülő játék,ami talán sose lesz kész,és az optimalizáció az utolsó lépések egyike. amúgy sokmindendenben igaza van,de ha már megvette ,én ajánlanám h free fly után is próbálja ki,amikor kevesebb ember van fent. sokkal játszahatóbb. nem véletlen irtam korábban is h free fly alatt akinek megvan,nem nagyon tolja.
szerintem sokakban nagy az elvárás,hogy felmegy egy alphara és majd bugmentesen ,100 fpssel fog menni minden. és igen,sokszor leírtam,de sztem is jobb lett volna egy stabil alap,aztán tolni hozzá modulokban az új featuröket
Játszott a játékkal és a tapasztalatait mondta el. Mi a gond? "Nitpickeles olyan dolgokon ami kb 2000-szer el lett magyarazva egy csomo forumon mert mukodik ugy ahogy." - Attól, hogy megmagyarázod, hogy miért működik s.arul még nem lesz jobb. Most komolyan... Lehet azzal vitatkozni, hogy bugos az egész, mint a szemét?
"En nem lattam mostansag olyan jatekot aminek a 16GB memoria barmire is eleg lenne..." - Miről beszélsz? A legtöbb új AAA játéknak is elég a 16gb, 4k-ban, RT-vel, 4070 mellett.
Ez manapsag a magyar youtube? Sorry, de ennel szarabbul researchelt (csinalt egyaltalan kutatast ehhez??) videot regen lattam.
Szokasos no vision, magyaros okoskodas. O biztos jobban tudja, mit mikor kellene csinalni, mint 1200 masik developer.
Nitpickeles olyan dolgokon ami kb 2000-szer el lett magyarazva egy csomo forumon mert mukodik ugy ahogy. + karogni hogy manapsag 16Gb ram nem eleg? egy RTX 4070 melle?? Jo hogy nem HDD-rol futatta es kezdett el arrol panaszkodni hogy neha nem toltenek be a dolgok (bar sok glitchnek amit bevagott a videoba, olyen hatasa volt mint anno ha valaki SSD helyett HDD-rol probalta futtatni az SC-t.)
En nem lattam mostansag olyan jatekot aminek a 16GB memoria barmire is eleg lenne... Utoljára szerkesztette: Bucser, 2023.11.26. 16:30:24
reménykedni azért még szabad hogy lesz ebből valami? :D ha lesz,az egész gamer társadalom jól jár. ha nem ,akkor meg azok szopják be akik pénzt adtak bele.
volt itt téma,hogy akkor borulhat az egész early access kompcepció,meg hogy indie fejlesztők nem kapnak backerektől pénzt mert mi lesz ha nem készül el ezer példa volt már bedőlt early access termékre,meg hogy nem úgy jelent meg ahogy Ígérték,mégis virágzik a koncepció továbbra is látom én is h lassan halad,és nagy dolgok vannaqk beígérve,de még hisznek benne az emberek. eldöntitek ti akartok e,vagy kivárjátok mi lesz. Én benne vagyok egy kezdő csomaggal,és egy aurora-prospector upgraddel. 150 dollár körül. nem tudom mennyi órám van benne ,de sok. sok bosszankodás a bugok miatt,de nagyon sok jó élmény is.
Ha azt nézem hogy a dia 4 ért is kiadtam 70eurót és van benne kb 5 óra játék,amivel a storyt végigvittem,és nekem csalódás is volt,ezzel összehasonlítva a star citizennel már jobban elvoltam,és el is leszek sztem.
Azt is tudom mi folyik free fly idején,szal be sem fogok lépni amíg tart. majd utánna. most elvagyok úgyis mással.
Akkor vicc, és nem nézed meg. Problem solved., nincs emiatt harag. Akit érdekel ez az alfa tákolmány, mert ez még bizony az és ezt senki sem vitatja, és segítség kell neki, az megnézi.
Egy vicc ez az egész úgy ahogy van... F#srakás patch-ek sorozatban, ilyen "free-napokon" meg -a szokásoson felül is- optimalizálatlanság+lag a köbön. Három év után újra rá akartam nézni, mert az utóbbi hónapokban megint hangosabban verte a hívőtábor valamiért, csak így utólag nem tudom mire. Ez továbbra is egy development hell-ben senyvedő proof of concept roncshalom.
Pont ugyanazt is nyújtotta "élményileg" mint három éve. Aki nem a Chris Roberts egyház agnosztikusai közé tartozik, az kb. látja mennyire ( nem ) fejlődik ez az izé. Más MMO-kra ilyenkor mondják azt már régóta, hogy ez már csak a life-support-on tengődik max, nagyon hinni kell ebben hogy valaki itt fejlődést lásson...
Bocs, de a próba után nekem erről a sz#rról ez a véleményem. Amikor ez akár csak egy bétáig eljut, visszajövök és elnézést kérek attól akinek amit írtam nem tetszik, de szerintem erre soha nem fog sor kerülni. ;)
ha Microtech : New Babbage az első éledési pont,akkor szerencsés vagy,pont ott van az expó(metro elvisz a Tobyn centerbe,aztán liftekkel a bemutató hallokba),megkeresed és az adott napra vonatkozó gyártó hajói ingyen bérbe lehet venni egy napra. amúgy is kapsz pár hajót alapból free flyra,megkeresed a hangárfedélzetet,konzolnál lehívod a hajód,elliftezel az adott hangárba,felszállsz. minden nagyváros felett van egy nagy űrállomás,ott leszállsz,és ide beállítod az imprintet. ez azért jó,ha bármikor meghalsz,nem kerülsz ismét egy zsúfolt nagyvárosba,hanem ott éledsz az állomáson,nem kell kirepülni megint az atmoszférából ami időigényes.
neten biztos találtsz tutoriált akár magyarul is,hhogy kell felszállni,leszállni,imprintet beállítani stb
ismét reklámozom Szőrösék oldalát,egy éves tutorial,gyorsan végigtekergettem,még aktuális többnyire a főbb pontokban. bemutatja a hajólekérét,inventory management,felszállás,imprint átvitel stb
Hát, a 2070 egy 6 éves GPU, a Star Citizen meg egy optimalizálatlan alfa.
Jelenleg benchmark-nak a mostani Cyberpunk-ot vagy az Alan Wake 2-őt érdemes tekinteni. Ha azok jól futnak, nincs "gond". Az hogy egy early access izé szarul fut, az nem a kártya hibája :) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2023.11.20. 03:04:32
Igazad volt! A proci 100%-on pörgött az fps számláló meg 28-on :) Az RTX meg lazsált 45 és 55 százalék között. A RAM-ba is beleharapott szépen, egy olyan 25-27 Gb között. Ez mind a városban volt. Az űrbe ki sem mentem. Egyrészt, mert egyelőre nem is érdekel, másrészt meg azt sem tudtam hogyan kell hajóhoz jutni :)
Poci a gyenge láncszem, most freefly van, ingyen ki tudod próbálni, de esélyen, hogy nálad se lesz túl fényes az fps. Legalább is a nagy kezdővárosokban, ha onnét kimész akkor már élvezhetőbb lesz.
Szia! Tudsz abban segíteni, hogy mennyire rugaszkodna neki a menésnek az alábbi konfigon? Tudna egy stabil 45 fps-t rezegni? Érdemes lecsorgatni azt a nem kevés Gigát? i7 9700K, RTX 3060Ti 8Gb, 36Gb RAM, SSD Előre is köszi!
Az az i7 milyen? Mert igy ez kb semmit nem mond. Egyébként még mindig baromi cpu heavy az engine, bár az új pipeline valamennyit segitett rajta, ha nem elég erős a proci akkor kevés lesz az fps, de ez főleg a városokra igaz, szóval húzz ki onnét a picsába és jobb lesz.
2070, I7, 32GB RAM, SSD. Minden más remekül fut rajta, kivéve ezt. Próbáltam mindenféle beállításon, nem szeretette semelyiket. Még a munkahelyin megnézem, az picit jobb. Utoljára szerkesztette: AnuluWork, 2023.11.19. 10:44:41
test szeróra berakták az argo akármit,vontató hajót,most mindenki azzal szórakozik hogy leszáll valaki valahol kiszáll és amig a terminálnál vásárol vagy elad,ellopják a hajóját :D
toltam én is múlt héten kicsit,ismét bugkihasználássl töltöttem az időt,illetve nem tudom bug e. risky salvage küldik,herkulest kell választani 30k creditért. ha szerencséd van teli a raktér droggal,amit csak át kell pakolnod a saját hajódba aztán irány az egyik illegális telep,és ha szerencséd van nem lőnek le/ki és el tudod adni. nagy hajó kell hozzá,mert vannak nagy kontik is,ami nem fog elférni egy cutclassban pl. én bérelt taurussal kezdtem,pár kör alatt meg is volt a herculesem. most Carrackra gyűjtök,aztán repkedek vele egy kicsit,microtech folyó stb,rakok bele egy földi járművet is :) youtuben láttam vidit hogy egy ilyen körrel 40 miskát is bezsebelt valaki,persze ehhez szerencse kell h Maze drogot fogj ki sokat,illetve ne lőjenek le az eladási ponton,ahol szinte mindig van valaki,ha szerencséd van csak békésen elad,ha nicns,akkor lepuffant :D
mondjuk ezután szinte papiron a wipe érkezése ismét :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.11.13. 10:25:52
Igazad van most megnéztem én is, már anno a Pioneer-nél beszéltek ilyenről. Efelett elsiklottam akkor/elfelejtettem azóta, mentségemre mondva : az utóbbi pár évben már csak kb. félévente néhány havonta nézek rá a hivatalos helyekre, vagy ha éppen van valami "nagyobb volumenű" történés.
Ez nem új ígéret, szerintem helye volt, hogy foglalkoztak vele, mivel idáig nem nagyon mondtak róla valamit. Egyelőre az SQ42-őt kell várni, amire azt mondták, hogy már csak polírozni kell, ami tökéletes bejelentés, mivel a polírozás jelenthet bármit, és tarthat bármeddig. :D
"De ami a lényeg : f@sza hogy ilyet is terveznek ebbe a game-be persze, csak mondjuk jó lenne valamelyik részét esetleg már befejezve ( vagy mondjuk legalább alfa státuszból kilépve, meg nem bugoktól hemzsegve ) is látni, mert ez már kis túlzással ez az n+1- ik dolog amit ehhez a game-hez bejelentettek az elmúlt 10-évben, engem jobban érdekelne már néhány konkrétum."
Ezt mar 5 evvel ezelott mikor a Pioneer-t bejelentettek tudni lehetett hogy lesznek epitheto bazisok. De ezek nem 1 embernek valo dolgok.
Ezt nyílván embere válogatja. Én meg pl. herótot kaptam hamar a bázisépítős, npc/település tutujgatós részétől a F4-nek, nem ezért játszom rpg-vel...
Tudom sokan szeretik ezeket a sandbox építgetős cuccokat, évekig elvannak egy-egy ilyennel, de legalább uhyanennyien meg sikítva menekülnek tőlük, rétegjátékok ezek...
De ami a lényeg : f@sza hogy ilyet is terveznek ebbe a game-be persze, csak mondjuk jó lenne valamelyik részét esetleg már befejezve ( vagy mondjuk legalább alfa státuszból kilépve, meg nem bugoktól hemzsegve ) is látni, mert ez már kis túlzással ez az n+1- ik dolog amit ehhez a game-hez bejelentettek az elmúlt 10-évben, engem jobban érdekelne már néhány konkrétum. Mert a pénzmáglya persze nagy lánggal ég, whalebéláék tolják bele ezerrel, van mani bőven meg minden, "dolgozunk ezerrel, when its done" és ilyenek, csak közben ilyen híreknél felmerül az emberben hogy meddig ?
Mert közben játékok generációi jöttek és mentek amíg ez egy félkesz alfaként leledzett, azután elröppen megint 5-6-8- év "fejlesztgetéssel", addigra lehet mondjuk megint motort cserélni mert lehet hogy elavul, stb...XD
Nekem ez a game már minden ilyen új "ez is lesz benne" bejelentéssel távolabb kerül attól, hogy elhiggyem hogy valaha is elkészül.
Egyenlőre az ilyen bázisépítés részéről fantáziálni is felesleges, van a piacon csomó kész játék ilyenre... ;)
Általában is zseni találmány ez az építkezős lehetőség. Egy külön játék a játékon belül. Pl. Fallout 4-ben amikor megneszeltem, hogy milyen részletekbe menően lehet bázist építeni a kietlen világban, egyből dobtam minden küldetést, és napokig csak az anyagbeszerzéssel és építkezéssel foglalkoztam. Olyanokon agyaltam, hogy a vezetékeket hogyan vezessem, hogy legyen nekem világítás meg elektromos zár meg mittudomén még micsoda. Kit érdekel maga a sztori, ha ilyeneket lehet csinálni? :D Ha jól van összepakolva ez a bányászós-építkezős rendszerük, kellően részletes, akkor elviszi a hátán a komplett Star Citizent is akár. Plusz egy újabb fejlesztési ág. Nem csak a hajónkat és a saját felszerelésünket fejleszthetjük, hanem a bázist. Mer ugye az ilyen játékokban abban a pillanatban vége tud lenni a játéknak, hogy fullra felépítetted magad. Ha már nincs hova fejlődni, akkor elveszik a motiváció, és csak úgy teng-leng az ember. Na most ezzel a bázisépítéssel lehet nyerni + mittudomén 100 órányi időt, mielőtt kiégünk. :)
Remélem valami event is lesz közben, hogy mégjobban leterheljék a szervert :D Örülhetünk ha le lehet majd kérni a hajókat, főleg most CitizenCon után, biztos sokan ráugranak a free fly-ra.
nov 17-30ig ismét free fly ha valaki ki szeretné próbálni ingyen. Ship expo is lesz az adott időpontban Microtech fővárosában,2 naponta váltva a hajógyártókat,szal kb minden is ki lehet próbálni ami már fly ready állapotban van
Ebben semmi újdonság nincsen egy EVE játékosnak. Sőt. Igazából ez egy teljesen valós dolog. Fent kell tartanod amit használsz. Az EVE-ben amit a játékosok felépítenek azt mind etetni kell üzemanyaggal. Corpok tucatja van akik csak is azzal foglalkoznak, hogy csak az üzemanyaglogisztikát megoldják az Allianc-on belül. ( több ezer épületről beszélünk és különböző üzemanyag fogyasztás és típus ) Az EVE-ben teljes iparág épül erre. Leszeded a jeget, majd reakcióztatni kell, hogy megkapd a különböző fuel block-t és ezután elszállítani a helyére. Apropó a jégből még kilehet nyerni az isotop-t ami a hajók ugróhajtóműjének üzemeltetéséhez kell. Minden nemzet más isotopot használ. És a 4 fajta isotop szét van szóra az universumban. Szóval nem egyhelyen leszedel minden és kész. Csak azért mondtam, hogy nézd meg 1 csak 1 ilyen apróság mekkora játékbeli változást hoz.
ja hozzátenném,engem kicsit fusztrál hogy folyamatosan fizetni kell az adót vagy bukod a bázist.illetve fontos lesz majd hogy milyen feltételekkel. Eliteben is zavart mindig hogy van a carriernek működési költsége amit akkor is vont ha nem játszottál. nem volt egy nagy összeg,de akkor is.szerencsére ha eladtad a pénz 95 százalékát visszakaptad
volt egy kis szösszenet a bázis építésről is,2024 q1 a tervezett időpont hogy hozzálátnak röviden a fontosabb gondolatok:
-a jelenlegi tervek szerint lesz egy tervező fázis,megtervezheted a bázist hogy minden összeálljon amit szeretnél,aztán ha tetszik amit alkottál,indulhat az építkezés
-hogy miért építs bázist? többféle okod lehet rá,pl mert szép a panoráma,vagy ipari bázis a cél,vagy csak lehessen hova hazamenni,ha el akarsz vonulni kicsit a bolygónyi városok töménytelen tömege elől,
-minden tervrajzok alapján épül,vagy craftolódik,ezek amolyan receptek,és a világból lehet megszerezni őket,boltosok árulják,küldi reward,vagy akár frakciótól kapható meg reputation alapján
-az univerzumban bárhova lehet építeni,de alapvetően 3 főbb helyszínt határoztak meg biztonsági besorolás alapján.
Biztonságos:meg kell venni a területet ahova építkezni szeretnél,teljes biztonságban vagy,a bázis sebezhetetlen(egyfajta bolygó pajzsot emleget ami véd) ha megtámadnak a helyi erők reagálnak,segítenek , cserébe magas adókat és egyéb befizetéseket kell megejteni időnként,szal meg kell fizetni a biztonságok kb. ha nem fizetsz,bukodhatod a bázisod.
kevésbé biztonságos: szintén területet kell venni,szintén vannak adók,de nyilván kevesebb mint az előzőben,a biztonság sem garantált,lassan reagálnak és szépen lassan érkeznek egyre többen védeni,szal előbb utóbb támadóként pucolni kell,de van valamennyi időd garázdálkodni . ez olyan arany középút kis kockázattal
senki földje:nem kell földet venni,nincs adó,nincs költség,cserébe védelem sincs,ha megtámadnak csak magadra és a haverokra számíthatsz,nagy kockázat,cserébe lefogadom hogy a legjobb cuccok és bányászható ércek pont az ilyen rendszerekben lesznek :D lehet építeni biztonsági rendeszereket,telepített pajzsgenerátorokat,légvédelmi ágyúkat,tank és személy elhárító fegyvereket.
-A szólózó játékos bázisépítésétől kezdve a nagyobb cégek és szervezetek bázisépítését is támogatják,különböző fokozatokkal: kisebb épületek,egyszemélyes eszközök(pl légpárnás szállító) a solo playereknek egy kis kézi eszközhöz hasonló valamivel(valami olyat kell elképzelni mit a satisfactoryban ) egy építő kamion szerű valami,ami már közepes nagyságú épületeket is fel tud húzni RSI Galaxysnak lesz egy bázisépítő változata,ami a nagy épületeket is tudja már Illetve a Pioneer,ami tudja az xl épületeket minden építész cucc tudja az alatta lévő kategóriákat is építeni,szal a Pioneer tud kicsi épületeket is felhúzni
-területfoglalás: elmész a kiszemelt helyre,lerakod az erre szolgáló eszközt,ami kilő egy drónt, be lehet állítani a terület nagyságát,illetve ez a drón szolgál majd az építés módhoz is. ahogy változtatod a terület méretét,írja is a fizetendő adó nagyságát is ha van
-építés mód: több épületet is lerakhatsz,mutatja az építeshez szükséges nyersanyagokat,az esetlegesen bányászható felszín alatti forrásokat,kompletten megtervezhető minden mielőtt egy kapavágás is történne :)
-craftolás: különböző erre szolgáló gépeket lehet építeni,ami blueprintek alapján dolgoznak.ezek a fabrikátorok a bútortól kezdve akár hajókat is képesek lesznek gyártani ha megvan a blueprint és a kellő alapanyag hozzá. Itt még be akarnak hozni egy minőségi jelzőt is,ha minőségibb alapanyagot használsz,minőségibb lesz a végeredmény is
-A bútorztatot gyárthatod,és vásárolhatod is,úgy rendezed be az épületeket ahogy akarod
-kitermelő épületek: bányászlézer,különböző fúrók és pumpák,wíztisztító stb. ezek nem lesznek teljesen automata épületek,valamilyen szintű emberi beavatkozás mindig kell h termeljenek(pl teli konténer kivétele stb stb) fejleszthetőek,hogy hatékonyabbak legyenek
-energia: szintén egy rakás lehetőség,napelem,üzemanyagos generátor,szélturbina,geotermikus,fúziós,illetve tároláshoz akku pakk
-termelő épületekre néhány példa: hidroponika,fabrikátorok,gyógyszergyártás,finomítók
Nem nem. Szerintem nem érthetően írtam le. 2017 május 27.-én csatlakoztam az őrülethez. ( azért akkor mert addigra volt annyi pénzem, hogy legyen olyan gépem amin elfut 20fps-el. :D ) Szóval a csatlakozástól a mai napig befizettem 1020 dolcsit. Most néztem, hogy tag legyél a Chairman's club-ban 1000 dollár felé kell menned. A 2500 a következő szint már. Nem vettem sok hajót. Az Auroa-t felupgradeltem a Drake Cutter-re. Meg megvettem a MPUV cargo és personal verzióját. Ennyi amit hajóra költöttem. Szóval az a pár hajó+havidíj 2017 óta. Amúgy majd szeretnék venni egy Coutless-t. Vagy az RSI Zeust. 100-200€ annyi jó hajó van. Valamit majd kinézek. De semmiféleképpen sem akarok minden pénzért mert nem az a fajta vagyok. Inkább support szempontból veszem meg. Elvagyok én egy Cutter-el is. Ahogy te is írtad a játékból kiszedni a legjobb érzés. Meg igen... a munkás élet, hogy nincsen 10 órád a gép előtt ülni nap mint nap meg energiád sincs rá. Így én mint mondtam szerencsés vagyok, hogy rááldozhatok egy kis pénzt valamire, ha már néha az időm nem engedi.
Én a repüléshez hülye vagyok. Imádok baszott nagy hajókkal repülni azok meg olyanok mint a téglák. Az pedig már most is jó a játékban. Én szeretem a Caterpillart, mire megmozdul... imádom. Az EVE-ben is szeretem a Frighter hajókat vagy a nagy Capital osztályú hajókat a lassúságuk miatt. Szóval ehez nem tudok hozzászólni. Nekem nincsen vele bajom. Ezt mehagyom a profiknak. Engem csak az a rohadt HUD tesz tönkre. Az kivégez.
én még nem láttam a teljes mindent...azért durva hogy tolod a havit,meg 1500at már beleöltél :D nem sajnálom,hisz neked is köszönhető ha egyszer lesz ebből valami. csak ne vidd túlzásba,ha minden hajót kiveszel real moneyból,elveszhet az érzés amikor játékban húzod ki.
Persze mérlegelni kell az ár/befektetett idő arányát,ha kevés idő van játszani,és azt sem grindel akarja az ember eltölteni,és még telik is rá,miért ne :p én is kivettem a prospit,azzal a kezdeti grindet átugrom,prospival már el lehet indulni
nekem egy dolog nem jön be még mindig,a hajók mozgása. ha betolnák azt ami az eliteben van nagyon jó lenne. persze a polish fázisban még simán beleférhet. tudom h inkább arcade,de az elite irányítása valami fenomenális,még egér billentyűvel is. sokkal jobban bejön Utoljára szerkesztette: Caliph, 2023.10.23. 23:52:37
Amit lenyomtak a hétvégén az egyszerűen brutális volt. A második nap utolsó 2-3 órájáig elszállt az agyam. Aztán amikor kijött Tod Pepi ( amikor ő van a képen az valamit jelent ) erre még én sem számítottam. Aztán meg Chris megfejelte az egészet a maradékkal ( perfect volt tokkal vonóval ). Nem vagyok hardcore funn 0-24 játékos. A mai napig nem láttam a játék 10%-t sem. Volt olyan, hogy fél évig nem játszottam vele, de a híreket és infókat néztem és követtem ( ennek ellenére még is elfelejtek sokat xD ). Mindezek ellenére hittem a cégben és az elveiben amit képvisel. A hétvége után pedig ez sokszorozódott. Biztos lesz feketeleves, de amikor 45€-ért egy mostani, mai állapotú szerveren eltudok baszni 2-8 órát ( kis agyvérzéssel :D meg pár 30k-val ) és hozzáveszem, hogy amit láttunk abból csak a felét berakják, hát én pont leszarom a fekete levest. Rohadtul nem sajnálom azt a 45€-t a játékra, ezmellett fizetek havidíjat is. Nem is a cucc érdekel. Anno bíztam a cégben és szerencsére megengedhetem magamnak, hogy havi 15€ " kidobjak ". A hétvége után amit láttam ez nem is fog változni. Amúgy nem is tudtam róla, de bekerültem a Chairman's club-ba, mert meglett az első rangom ( aszem 1500dollárt kell költeni ) talán 3-4 év után. Csak ömlengeni tudok az egészről annak ellenére is, hogy ma is 30k volt meg jó pár bug ( warpoltam a hajóval és kiestem, de a hajó elwarpolt xD ). De végre jól megoldották az idéglenesen a disconect által okozott itemveszteségeket. Az összes hater bekaphatja. Végre egy cég aki szembemegy a mostani trendel és játékot csinál játékosoknak! Én ( laikus hülyeként ) úgy érzem, hogy a Starengine most mutatta meg a jövő játékmotorját és Chris álmát még ez is éppenhogy megtudja MAJD valósítani és szerintem még sok sok más ember ugyanezen álmát! Szóval hajrá CIG! Hajrá funnbase! És hajrá kételkedők mert ők is viszik előre! :) Volt egy beszélgetésem egy EVE online játékostársammal: Ő - " régi vágású faszi vagyok. szeretem látni mit kapok a pénzemért, mielőtt fizetek. másként nem megy. mindne más csak púder, meg duma. Én - " sebaj. Mi akik hiszünk benne lehetővé tesszük neked, hogy lásd "