Mi történt? Nem tudok belépni a launcherrel, a weboldaljuk meg 403-as kóddal elérhetetlen. Ilyen még nem volt. 3.7-re ráugrott a közönség és képesek voltak így szétcseszni, vagy lekapcsolta Chriséket a nemzeti gárda? :D
Ne már, most csináltam meg a PTU accountomat!! Én a PTU-ban játszom tovább, és többet nem megyek live-ra, nem érdekel! Ha nem engedik, akkor refund. :P
Account > Settings > PTU > Copy , a launcherben pedig a Live-t váltod PTU-ra. Ezt elsősorban Hogtharnak írtam, mert sose szokta tudni. Khm. :D
Hm, nem volt elég az, hogy a Live-ot átkapcsoltam PTU-ra és felinstallálta szépen. Azt írja ki, hogy account is not valid.Hol igényeljek PTU accountot? Múltkor szerintem nem is kellett.
Cat állandóan bugos sajna vmiért, most ptu-n a felső torony nem működött 2 peccsel ezelőtt még. gazából majd ha megkapja a moduláris elemeit akkor lesz nagyon menő.
Bizony, még szerencse, hogy megvetettétek velem múltkor, jönnek még idén finomságok hozzá. Abba reménykedek, hogy ha már nyert és ránéznek akkor javítják a LOD és egyéb interakciós hibákat(például, ha valaki beül egy másik kezelő pulthoz a pilóta nem tud elugrani és rendesen irányítani a hajóját.).
Én egyébként nem lepődtem meg az eredményeken, de tény, hogy a legdurvább menet a két Drake hajó között ment. Ha jól emlékszem az egyikre 4,6 a másikra 4.2 millió szavazat ment. Azt hittem azért a Reclaimer-el szemben szorosabb lesz, de ott 5.2/3.6 K lett, elég fölényes győzelem.
Ja ezt most nézem. Igen szóval pillanatnyilag a legizgalmasabb pénzt termelő hajó a caterpillar. Ha érkezik a carrack ez változhat, bár alaphajónak a catert nehéz lesz felülmúlni, biztosan sokkal olcsóbb lesz fenntartani, grindelésre hatékonyabb lesz. A carrack egy általánosabb célokra alkalmazható csodahajó, el tudja tartani magát, de ha konkrétan pénzt akarunk vele csinálni, akkor arra lesznek jobb hajók. A hullokban érzek még egy amolyan bugyi és klottgatya nedvesítő faktort. Mérget lehet venni, hogy amikor a nagyközönségben tudatosodik, hogy ezek ilyen kinyitható-összecsukható izék, és gigantikus mennyiséget szállíthatnak, akkor megzavarodva őrjöngve fogják kapkodni a készleteket. Az olyasmi lehet majd, mint a mostani karácsonyi carrack-vásár lesz, ami szerintem igen jelentősen meg fogja dobni a bevételi oldalt. :D
Szerintem csak small esetleg medium JPnél lesz valami. Egy Hull E-vel, amivel csak large JP-n tudsz átmenni, ha fullra meg van rakodva konténerrel biztos nem fogsz akadályversenyezni. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.10.11. 09:19:13
De de, pontosan az kell. :D De egyébként mintha gondoltak volna rád is, mert akkoriban valami olyasmi volt a terv, hogy egyszer kell így átmenni rajta, és utána úgymond a fedélzeti számítógép átvisz, mer tudja az utat. Ezt én ellenzem azér. :P
Most így nem rémlik de lehetséges. A helyzet viszont már nem annyira egyértelmű. Cig előszeretettel spoilerezik úgy, hogy mindenféle finomságot rejt el a kliensben. Régebben így találták meg (2014/5?-ben) Terra landing zone-t meg Retribution class battleshipet, tavaly az Idris volt elrejtve, meg egy halom adat most meg Pyrot találták meg. Egészen az utolsó ptu patchig mert most betettek még 10 rendszer leírást. :D Szerintem csak zavart akarnak kelteni a devek. :D Na egy hónap és kiderül.
Mantissal tegnap este repkedtem, elég jó kis ladik lett. A belső nagyon puritán, van egy ágy, egy budi meg egy kis konyha rész. Meglehetősen mozgékony de ez kell is neki, hogy rá tudjon akaszkodni a célpontokra. A QED meg jópofa, azért arra figyeltek, hogy ne lehessen azonnal használni, kell neki egy kis idő míg felöltődik csak aztán lehet aktiválni, az effekt meg nagyon szép lett. Ha mellette megy egy kis pewpew akkor máris elkezd túlhevülni szóval nem árt figyelni
Mit szóltok a Ship Showdown végeredményhez? Elégedettek vagytok vele?
néztem a korai koncepciót jump pointon,remélem nem az az akadályversenyes izé lesz.amire azt mondták ha eltolod meghalsz...nem hiányozna más mint egy fullra pakolt szállítóval este fáradtan épp hazarepülnél eladni és egy ilyet benézve szétkenődsz a rendszerben,,,
A korai koncepcióban szerepelt ügyességi rész az átkelésnél, szóval nem hiszem, hogy leraknak nekünk valami több száz kilométeres akadálypályát. Meg kivételesen nem is indokolt nehezíteni a dolgunkat, mert a féregjárat az egy speciális utazás a térben, szóval lehet akár 1 perc is, lehet akár fél óra is, ki mondja meg, hogy hány percig tart az út ha meghajlítjuk a teret és úgy kelünk át rajta? Csak jelentsen azért valami kihívást, hogy ne legyen rutinszerű, hogy én csak úgy féregjáratozgatok.
(nem tartom őrültnek a Chris Robertst, félreértetted, semmi baj) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.10. 16:32:34
Kíváncsi vagyok miként oldják majd meg a rendszerek közötti utazást, meg persze az is érdekel mennyi ideig fog tartani. Jó lesz ez a Citcon már most érzem.
Amúgy a Mantis most elérhető kis ideig ptu-n evoknak. Az meg szinte már fix, h Pyro lesz a következő rendszer és az is, h Citconon bemutató lesz úgy ahogy írtam korábban. Már csak az a kérdés mikor jön. Pyrohoz nem kell ssocs (Stantonhoz nagyon) viszont roidv2 sztem igen, szóval jövő év Q2-re tippelek.
Chris Roberts kicsit sem őrült, nagyon okosan és jó időben kezdett bele egy olyan üzleti modellbe, aminek köszönhetően 10+ évig fejleszthet egy olyan játékot, ami a megszokott játékokhoz képest messze kimagasló tartalommal kecsegtet. Például, ha most kezdett volna bele lehet nem lenne az egészből semmi, annyi korai hozzáférésű támogatási rendszerű játék készül, ráadásul sok játékos jó párban már csalódott is, így nehezebben ugranak bele egy újabba.
Ami azt illeti elég sok függ attól milyen lesz a végeredmény, mert ha tényleg megvalósítja a beígért tartalmakat, akkor utána be fog indulni a gépezet és több hozzá hasonló projekt is készülni fog. Viszont ha elbukik akkora hírverése lesz, hogy teljesen hitelét veszítheti a korai hozzáférésű rendszer. Ebben a helyzetben viszont jó darabig nem lesz rá mód hasonló projektek kialakulásának, és kevés kiadó van akik támogatnának egy 10+ évig tartó fejlesztést, egyszerűen túl nagy a kockázat.
Úgyhogy, ha 65 évesen szeretnéd, hogy bejelentsék a "világ legjobb játékát" akkor drukkolj, hogy az "őrült" Chris Roberts összehozza ezt a projektet és következő évtized játéka legyen.
Én abba reménykedek, hogyha következő évben megjelenik a Squadron 42 jó fogadtatásban részesül és a szkeptikus emberek is nyitottabbak lesznek a Star Citizen felé.
:) Azon merengtem, hogy nincs olyan túl sok Star Citizen volumenű játék az életünkben. Talán nem is lesz még egy ilyen. Mert hát ehhez kell egy olyan őrült, mint Chris Roberts, aki ezt meg meri csinálni, aki rápakolja egyetlen játékra az életét. Ki még ilyen őrült? Lehet hogy ez a mi generációnk nagy játéka. De az is lehet meglepnek valamivel, és amikor már vénülök és kezdek filózni, hogy eladom a házam és elutazok az Antarktiszra, hogy belefagyjak a tájba, ez által fizikálisan megőrizve magam a következő 3000 de akár 10 000 évre is, túlélve a mai infrastruktúrát, meg mindenki mást is hiszen mindenkiből por lesz pár ezer év múlva, de még a mai épületekből is, és én még mindig vidáman ott leszek egyben a jég alatt :) ), szóval miközben ezt kezdem fontolgatni, egyszer csak bejelentenek egy elképesztő játékot. És tudom hogy már nem lesz rá időm. Meg hát ott már azt kockáztatom, hogy meghalok itthon agyvérzésben, aztán hamvasztanak mer az olcsó, és bukom a következő minimum 5000 évemet. Na nem! Egy megoldás van, ha az Antarktiszon leszek utolsó éveimben, megbízva valakit, hogy halálom esetén rakjanak helikopterre, menjenek be a kontinensre random irányban 200 kilométert, azt ássanak el 3 méter mélyre. :-D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.09. 11:12:47
"Elkezdték fejleszteni a világ legjobb játékát..." Star Citizen máris kiesett a kegyeidből mi? Csak azért mert Delamar egy aszteroida és nem lehet majd csak úgy össze-vissza kirabolni mindenkit még nem kell így leírni. :D
Majd eljön a mi időnk is, ne aggódjál. Amikor 65 éves leszek és jön a hír, hogy elkezdték fejleszteni a Világ Legjobb Játékát. Fejlesztési idő 7-10 év, alsó hangon. Évekig nézegetem a megnagyobbodott prosztatám mellett a fejlesztési munkát, és valahol a 2.3.7-es verzió alatt kapom az első agyvérzést. Két agyvérzést és három infarktust átvészelve 10 év után érkezik a hír, hogy csúsztatnak még másfél évet. És akkor filózom, hogy megvegyem-e a legújabb HOTAS-t, vagy inkább a hamvasztásomra tegyek félre. 13 év után kijön a játék, még életben vagyok, elindulnak az első tesztek, és kihozzák, hogy optimalizálatlan szar, tartalom nincs benne, de érkeznek a patch-ek, még fél év. És akkor felakasztom magam, tolószékestül. Ez lesz a sors bosszúja, amiért kinevettem azokat, akik nyígtak a Star Citizen fejlesztése alatt! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.07. 20:33:22
Ja, barlangokat nagyon jól megcsinálták. Kellően nagyok, nem csak horizontálisan hanem vertikálisan is, a fény hatás is pazar, a hangokról már nem is beszélve. A bányászható ércekből is jó pénzt lehet szerezni. Banu ladik is jó lett, egyedi QT effektet kapott. Mantissal meg devek repkedni ptu-n és szedik ki QTből az emberkéket. :D
Nekem teccik amit láttam a 3.7-ről :) jó lesz ez, mire kész lesz idő is lesz. Úgy sem tudom magam elképzelni nyugdíjasként amint kimegyek a parkba sakkozni.
ja kérdezted mi a manual vtol: azoknál a ladikoknál ahol a főhajtómű mozgatható (lásd pl Cutlass vagy kukás) manuálisan lehet állítani a vtol módba (J bötüt bökdösve).
A sisakoknál semmi változás. Körülbelül 3-4 sisak aminek ki van dolgozva a belső nézete, az új sisakoknak nincs, így ha olyan veszel nem lesz egyedi belső nézeted.
A légkör effektet ideiglenesen szedték le optimalizáció végett, de még így is jól néz ki, ezt később visszafogják tenni.
"Valamint hogy lehet légkörből kvantumozni vagy mi." Vagy mi.... Nem lehet légkörből ugrani, légkörbe lehet ugrani meghatározott ugrópontokra.
Sisak belső nézetről tudtok valami infót? Pár hónapja még ezek különböztek, most mintha ugyanolyanok lennének. Jó lenne tudni hogy ezt most kivették, vagy csak fejlesztik. Ja, és a légkörbe belépésről talán valamelyik videóban volt szó, hogy ki lett véve a komolyabb effekt, hogy gyorsítsanak a játékmeneten. Valamint hogy lehet légkörből kvantumozni vagy mi. Most ez komoly, hogy pont ezen akarnak időt spórolni? Mondjatok valamit, hogy ezek csak ilyen ideiglenes anomáliák, és szépen visszapakolják nekünk, sőt komolyítják a légkörbe belépést, valamint hogy kapunk egyedi sisaknézeteket! Reménykedni akarok, adjatok reményt!
Ugyan, ez feltételezné, hogy neked lesz igazad, ami ugye nem lehetséges. Ez pont olyan, mint a törpebolygó esete! :D
Végeredmény szempontjából mindegy amiket felsoroltál, mindegy hogy milyen körítéssel válsz kalózzá, ebben a pillanatban ez az egyetlen karakteres választási lehetőség a játékban, ezért ez nem csak egy szakma, nem szimplán kalóz leszel, hanem törvényenkívüli. Ugyanolyan alaposan ki kell dolgozni a karrierlehetőségeket egy törvényenkívülinek, mint egy citizennek. A jutalmazásnak azért kell nagyobbnak lennie, mivel a kockázata is nagyobb ennek a játékstílusnak, valamint mert egyszerűen kevesebb lehetőséged lesz boldogulni. Ennek úgy lehet értelme például, hogy a magas profit reményében felcsapsz kalóznak, vállalva a kirekesztést, a kockázatokat, és akkor pár hónapig így tolod, megszeded magad, majd visszaküzdöd magad a társadalomba, kifizetbe a kalózkodás árát abban, amiben kell. Ha lesz valami limit, ami után már nem lehet visszatérni, akkor nyilván ezen a határon kell maradni annak, aki nem akar véglegesen kirekesztett lenni, és akkor csiki-csukizik, kalózkodik ameddig eléri a limitet, és utána visszajátsza magát. Pont ahogyan a Karib-tengeren a korzárok annak idején, akik felcsaptak kalóznak, aztán pár év múlva amnesztiát kapva visszatérhettek, aztán pár év után megint felcsaptak kalóznak, aztán megint visszatérhettek, ám akinek rosszul jött ki a lépés és időközben elkapták, azt felkötötték szépen, mint közellenséget. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.04. 17:25:26
"Lesznek kalózrégiók" Mondjuk inkább azt, hogy lawless (törvénytelen) rendszerek lesznek ahol nincs UEE/militia rendfenntartó erő. Ez meg teret ad a kalózoknak is. Amúgy a gyakorlatban azt fogja jelenteni, hogy a nagyobb pvp orientált orgok akik területet akarnak foglalni ilyen rendszerekbe fogják magukat bevackolni, vagy legalább is egy részére (lásd pl EVE 0.0, vagy az összes többi hasonló sandbox mmo-t). Igazából ez lesz majd a szép, hogy fognak majd ezek az orgok szerveződni, milyen szövetségek alakulnak meg milyen ellentétek.
A Warcraft elég rossz példa erre, egyrészt az fantasy, másrészt star citizenbe nincs kaszt rendszer, de még hovatartozás sincs. Te rajtad múlik miként alakítod a sorsod, nem egy háttér alapján amit választasz magadnak. Lesznek kalózrégiók, ami annyit jelent, hogyha te nem tudsz érvényesülni törvényes módon, akkor ott majd találsz magadnak munkát úgy is, hogy van körözés a fejeden.
Szerintem ebben a játékban a kalózélet az nem csak egy szakma lesz, hanem olyan identitás, mint a Warcraftban a Hordát választani. Azért csinálnak külön kalózrégiókat, hogy ez így működjön. Tehát lesznek csóringer kiskalózok, nagykalózok, meg klánozó kalózok. Ahogy a citizeneknél is. Nyilván kockázatosnak kell lennie, meg nem lehet könnyű, de a fejlesztőknek az a feladata, hogy több nehézségi szintre állítsanak be kalózkodási lehetőségeket, hogy mindenki tudjon boldogulni. A kalóz identitást is vonzóvá kell tenni, mert nem fog működni, ha csak hátránya van annak, hogy kalóz vagy.
A Törvénytelen életmód sehol sem fenékig tejfel, akik nem agyafúrtak hamar a fűbe harapnak. De csak balansz szempontjából gondold végig, ha olyan könnyű lenne kalózkodni, akkor az teljesen lerombolná azon játékosok élményét akik tisztességes kereskedéssel szeretnének érvényesülni. Miért gyűjtsön bárki is egy nagyobb kereskedő hajóra, ha egy átlag mezei játékos képes őt lekalózkodni? Ez egész egyszerűen azt eredményezné, hogy senki sem kereskedne és máris értelmét veszítené az egész.
A jelenlegi rendszer egyenlőre jó, ha egyedül akarsz kalózkodni akkor ezt a vágyad kiélheted ai-kon. Ők is szállítanak rakományt és ha megtámadod ők nem ugranak el(egyenlőre).
Viszont az értékes rakományok játékosoknál lesznek és ha őket akarod kirabolni igen is agyafúrtnak kell lenned és össze-kell dolgoznod másokkal, ha nem játékosokkal akkor ai-val, de ezt igen be kell balanszolni, mert ha a játékos nem tudja magát megvédeni 10 esetből kilencszer, nem lesz neki nyereséges a kereskedés és felhagy vele. Akkor pedig kit fogsz kifosztani?
A küldetésekre kitérve, már most vannak törvénytelen küldetések, csempészés, drog kereskedelem és egyéb. Ilyen jellegű feladatokból lesz bőven. Másfelől itt is jól kell belőni az egyensúlyt. A Kalózkodást nem lehet és nem is szabad úgy felfogni mint egy tisztes szakma. Ha belekezdesz tudatosulnia kell, hogy a fél galaxis nem lát majd téged szívesen, de ettől függetlenül lesznek területek ahol lehet érvényesülni, ezzel előre számolni kell majd.
Engem például ez a része nem vonz, a gyors nyereség érdekében szenvedhetsz a körözéssel a fejvadászokkal és sok helyre nem is tudsz eljutni. Ha játékosokkal akarok hadakozni elvállalok majd vérdíjakat és levadászom a hozzád hasonló rossz arcokat.
Mostani verzióban is szoktam vérdíjakat csinálni(előre gyakorlok), nem is fizet rosszul és az ai sem vészes. Egyszer haraptam csak fűbe. Egy Hammerhead volt a célpont amit védett egy Cutlass és egy Andromeda. Ráadásul a Hammerheadet mindegy honnan közelíted, minden irányba tud rád lőni 4 es ágyúkkal.
Az outlaw történetbe túl sokat fektetnek, ezek után nem herélhetik ki a a játékot azzal, hogy citizenként ezer lehetőséged van, kalózként meg csak a szopás megy, valamint egyedül gyakorlatilag sansztalan vagy. Mert akkor nem lesznek kalózok. Tehát én a citizen életet nem fogom feladni azért, hogy utána egyáltalán ne tudjak boldogulni, de legalább ki is zárjam magam a játéktér jelentős részéből, mer köröznek. :D Kalózként ugyanaz a karriertörténet kell, ami citizenként megvalósítható. Kezdve azzal, hogy egy jelentéktelen kalóz vagy egy egyszemélyes hajóval. Már azzal is kell tudnod profitot termelni. Aztán el kell jutni odáig, hogy legyen egy kalózfregattod, magas szintű kalózként azt el tudd tartani, emellett legyen inkognitód a törvényes állomásokra, csempészni is tudj oda, és álca alatt törvényes küldetéseket is tudj végezni. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.03. 19:11:07
Amúgy azt el tudom képzelni hogy később lesz vmi "sticky mine" szerű emp cucc amit ha rálősz egy ladikra az rátapad és ha a ladik elugrik akkor aktiválódik és kiüti a quatnum hajtóművet és így kiesik QT-ből. De ez mondjuk drága kéne, hogy legyen meg nem minden ladik tudjon ilyen kilőni és akkor talán rendben lenne.
Ez a játék nem a kalózkodásról szól (bár fontos része), nem az a cél, hogy bármikor bárkit ki tudj rabolni játszi könnyedséggel (rafkósan már lehet :D). Itt a kalózkodás egy "szakma", ami veszélyes és nehéz. Ha ezt akarod csinálni társak kellenek hozzá (akár npc de inkább játékos) meg kütyük és találékonyság, Sok. Nem tetszik? Nem leszel kalóz.
Igen tehát jelenleg biztonságos zónától biztonságos zónáig el lehet kvantumozni. A mantisz persze kikaphat, ha a főútvonalon mész, de itt az a kérdés, hogy mi van ha nincs mantisz. Erre valamit ki kell találniuk. Az egyik megoldás, hogy kvantumban kell utolérni és kicsapni a hajót. Ami most még képben sincsen, de lehet még itt nagy változás, ha készen lesz a játék arra, hogy az ilyen kalóztámadásokat teszteljék. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.03. 18:22:29
Tehát itt a kérdőjeleknek csak egy része irányul az elkapdosás hatékonyságára, a kvantumból kikapás egy speciális eszköz, hogy aztán hogyan fog beválni, az csak egy kérdés. A fő probléma, hogy például nincs olyan a cutlasson, ami most a deklarált kalózhajónk. Úgy is feltehetném a kérdést, hogy hogyan fogja elkapni a cutlass a kereskedelmi hajókat, mindenféle emp kütyü, hekker kütyü és mantisz kütyü nélkül? Az oké, hogy megtámadja, kilövi a hajtóművét. De ha az a jármű elugrott, ami pedig igen gyorsan meg fog történni, akkor mi van? Vagy úgy is feltehetném a kérdést, hogy ha nekem 1 darab hajóm van és kalózkodni akarok, mit tudok egyáltalán csinálni? Mer az nem válasz, hogy csapatjáték. Én egymagam egy darab hajóval és az npc legénységemmel is képesnek kell lennem hajók elfogására. Szeretném látni azt az eszközrendszert, amivel ez lehetséges. Nem kérdőjelezem meg, hogy össze tudják rakni, csak lassan tessenek beszélni róla, és valami bemutatót szeretnék látni, még akkor is ha parasztvakítás, mert nem működik a játékban, de valahogy hekkeljék össze, és mutassák meg, hogy mi az elképzelés. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.03. 18:16:21
Ilyen sztem nem lesz, eddig infók alapján 2 felhasználási módja van. Quantum Snare: normál álló helyzetben aktiválod a QED-et ami így egy ~20km hatótávú buborékot hoz létre és aki benne van annak blokkolja a quantum hajtóművét. Quantum Dampening ha mozgás közben aktiválod akkor ~2km hatótávolságú a bubi és úgy blokkolja a quantum hajtóművet.
QT közbeni aktiválást nem említettek és ez a 2km elég kevés lenne hozzá ráadásul manőverezni se tudsz QT közben és ez megint csak imba lenne.
Annyit írtak, h később nyomon lehet majd követni a QT-ben lévő hajók mozgását (pl másodpilóta/mérnök/radarkezelő mindegy hogy hívjuk) és azt figyelve lehet elé ugrani, hogy kiszedjük QT-ból.
szerintem lesz valami hekker cucc amivel meg lehet tudni adott hajó hova készül QTzni aztán utánna ugrassz QTba,és ha gyorsabb a hajód utol tudod érni aztán egy gombnyomásra kirángatod ahol épp akarod...valahogy úgy képzelem el mint a star trek into darknessben a fekete hajó utoléri az enterpriset,csak lövés helyett kirángatja a moduljával.
De pont ez a lényeg, ne tudj könnyen elkapni senkit. Viszont nem csak játékosokat lehet majd kikapni hanem npcket is, azok meg nem fognak arrébb csoszogni. :D Amúgy sztem sok variáció lesz már eleinte is, ha van 4 Mantisod akkor teheted őket kb négyzet alakba, hogy minél nagyobb területet fedjenek le, vagy egymás után mindegyik más irányba kitolva QT útvonaltól vagy mindegyik más QT úthoz szétszórva kísérőkkel.
Ez most működik, de ha általánossá válik a hajóelkapás, akkor a játékosok nagy többsége nem ugrik direkt, hanem arrébb mennek 50 kilométert, meg ráadásul bólyára ugranak a bolygó mellé, meg holdra ugranak a bolygó mellé, annyi variáció lesz, hogy kérdés mennyire lesz ez hatékony.
Baszki ez nem üldözésről szól nem tudom megint honnét jönnek ilyen hülyeségek belőled. :D Beállsz vhova ami általános QT útvonal (nem kell a közepére, elindulsz max sebességgel pl PO-tól Hurston felé aztán pár perc múlva megállsz vagy simán kilépsz QT-ból) és vársz a prédára. Vagy gondolkozol és variálsz mert az, hogy hova állsz be, hogyan és mennyi ladikkal már a te dolgod. Rajtad múlik hogy tudod használni az eszközt és milyen hatékonysággal és itt kiemelném a hatékonyságot. Mert az könnyen belátható, hogy az nem lenen jó ha csak úgy pikpak ki lehet szedni bárkit QT-ból. Amúgy az npc-k is QT vonalon álldogálnak aztán szépen rángatják ki a játékosokat. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.10.03. 12:59:33
Hát kiváncsi leszek. Az szerintem nem működik, hogy az Olisar és az ArcCorp között lepányvázunk, beindítjuk a mantiszt, és reméljük, hogy 30 millió kilométer után ugyanabban a 20-30 kilométeres sávban érkeznek be a kereskedelmi hajók, amiben mi vagyunk. Akadályozni meg azért nem nagyon lehet, mert a kereskedelmi hajó az űrkikötő biztonságos zónájából fog kvantumozni. A kvantumugrás lekövetése meg azért nem elég, mert hiába tudjuk hova ugrott, előnye van, ha eléri a célját, és teljes sebességre kapcsol, akkor beér a célba bármit teszünk, és különben is az már egy biztonságos zóna közelében van, ott nem lehet kalózkodni. Valamint ki is ugorhat a kvantumból, és ezt nem tudom hogyan tudjuk követni miközben kvantumban száguldunk utána. Tehát egy használható dolog marad szerintem, kvantum közben kell utolérni. Ugye bolygók közt sok percet utazgatunk a semmi közepén, itt kell hogy történjen a támadás. De hogyan érünk utol egy hajót kvantumban a saját pályáján, ha előnyből indul és erős kvantumhajtóműve van, valamint hogyan szedjük ki belőle úgy, hogy mindkét hajó kvantumban halad? Az is jó lehet, ha meg tudjuk előzni tök ugyanazon a pályán, és valahol előtte kimantiszozzuk ezzel a kütyüvel, feltéve hogy utána nem bénítjuk le saját magunkat. De hogyan előzzük meg? Általános kérdésem a fejlesztők felé: hogyan "üldözünk" ebben a játékban? Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.03. 12:23:21
Kérdések és válaszok | RSI Mantis Később lesz külön QED modul amit utility helyre lehet betenni de nem lesz olyan hatékony mint egy ilyen specifikus hajó (és ne felejtsük el, hogy használat alatt se fegyverzet se pajszs nem működik!) Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.10.03. 10:48:22
Ahogy olvasom ugyan ez a jellemző, de nem kőbe vésett mert találtak olyan rendszert is ahol a gázbolygó viszonylag közel kering a csillaghoz. Játékmechanikában viszont van értelme, egyrészt mint írtam már az üzemanyag feltöltés miatt, másrészt valszeg ami írtál, a QT közlekedési/kereskedelmi útvonalakat lehet így növelni ha teret töltenek ki vele.
Persze, sok mindent lehet, tág határok között, csak 5 perc utánaolvasás után már feltűnik, hogy a Naprendszerben az összes gázóriás a tisztán kőzetbolygók után következik, és hogy ez nem véletlen. Tehát ha beraknak két kőzetbolygó közé egy gázóriást, majd megbolondítják azzal, hogy az egész a lakható zónában van, az elkezd sántítani. De nem akarok ebbe nagyon belekötni, nyilván vannak más szempontok is, mint a helyes sorrend, lehet ennek játéktechnikai értelme is, mondjuk egyszerűen nem akarják egymás mellé a két legnépesebb bolygót, például kereskedelem szempontjából lehet ez érdekes, szóval nem akarok nagyon kötekedni, csak mégis egy kicsit. :) Mondjuk belefér abba a magyarázatba, hogy a fejlesztők szerint is a Stanton az egy abszurd rendszer, ilyen nincs még egy az univerzumban, sőt az igaziban egy ilyen sincs. :D
Bingó! Amúgy le van írva loreban is, h arccorp egy terraformált bolygó. Nem árt ezt is olvasgatni. Ráadásul most már egy bolygóváros, szóval nem csoda, hogy a klíma olyan amilyen.
Alapvetően egy Sci-fi játékról beszélünk. Az egész egy fikció ami ráadásul több ezer évvel később játszódik amiben már több bolygót terra formáltak. Szerintem ebbe a világba van olyan terraformálási módszer aminek köszönhetően ArcCorp-on nem +-200 fok között ugrál a hőmérséklet. Erre kb akármit kitalálhatnak. Mondok egy tök egyszerű példát: "A bolygó magját felhasználva fúziós atomhasadásos módszerrel felmelegítik a bolygó felszínét, hogy az lakható legyen." Nézz meg egy átlagos sci-fi sorozatot, tele vannak ilyen áltudományos hablattyal.
Én például valószínűnek tartom, hogy a későbbiekben lesz élővilág bizonyos bolygókon. Küldetéseket is lehetne rá csinálni(vadássz le egy Hurstoni élőlényt aki csak bizonyos helyszínen található meg!), ráadásul itt nem is kell feltétlen túl bonyolult mesterséges intelligenciát hozzá írni.
A szorosan vett lakható zóna az a Hurston sávja, mert azon a bolygón növényzet van, és asszem állatvilág is lesz. Az ArcCorp két bolygóval arrább van, ott lehetetlen, hogy ilyen jó feltételek kialakuljanak, hisz sokkal távolabb van a napjától, és az súlyos mínusz fokokban kell mutatkozzon, és már 40-50 fok eltérés is kiheréli a növény és állatvilágot. Nem tudom a játékban mit értenek lakható zónán, lehet tágan értelmezik, és ahol plusz 200 és mínusz 200 fok között van a hőmérséklet, és nincs ordenáré sugárzás, az nekik lakható. :D De ennyi erővel +1000 fokos bolygó is lakható, ha ráépítenek a lávára valami tűzálló bunkert. :)
Mondjuk épp a barlangok kapcsán morfondíroztam, hogy jó volna-e, ha átmennénk kicsit fantasy-ba, és megjelenne az élet olyan feltételű bolygókon, amiken elvileg lehetetlen. Tehát hogy például mászkálunk egy lehetetlen feltételű bolygó felszínén vagy barlangrendszerében, és megtámad egy alienszerű valami. Mer imádnám. Másfelől viszont agyoncsapná az univerzumot a sok hülyeség, tehát lehet jobb, ha mindent meg tudnak indokolni. Mondjuk barlangrendszerben kialakulhat olyan ökoszisztéma, amiben kifejlődhet idegen faj, szóval még nem tettem le arról, hogy barlangokban idővel belefutunk meglepetés-alienbe. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.03. 07:59:51
Az hogy milyen sűrű és mennyire játszható, beállítás kérdése. Van potenciál egy olyan felszínű bolygóban, amiben irgalmatlan ködszerű valami van mindenütt, de mondjuk kapunk műszert, amivel tájékozódhatunk. Kapunk egy koordinátát, és akkor csak az pittyeg. Felhővárosban megbízhatnak keresés küldetéssel, hogy az onnan lehullott tárgyakat, roncsokat, egyebeket kutassuk. Élhet ott valami bázison titkos bűnszervezet, sőt ha már csinálhatunk űrállomást, kalóz vagy privát búvóhelynek tökéletes lehet. Csak egy koordinátát kapunk a bázishoz, senki soha meg nem talál minket. Kivéve a kutatásra szakosodott űrhajók, hehe. :)
Mondjuk az, hogy semmi értelme mivel a magnál már olyan sűrű a gáz, hogy nem látsz semmit. Crusadernek is csak a felső rétege ritkább. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.10.02. 15:38:26
Úgy emlékszem, hogy a gázbolygók magja nem lesz megcsinálva, oda nem tudsz leszállni csak a felső gázrétegbe lehet berepülni, hogy onnét lehessen üzemanyagot gyűjteni (pl Starfarerrel). Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.10.02. 13:36:49
Mondjuk nézegetve a rendszerünket, azért mégis sántának érzem. A Naphoz legközelebbi bolygó a Hurston. Utána mindjárt a Crusader jön, majd távolabb az ArcCorp, majd utána a Microtech a jégbolygó. Szerintem az ArcCorpot be kellett volna hozni a Hurston mellé, hogy úgymond mindkettő a lakható zónában legyen, Crusadert mögéjük, és oké legyen egy jégbolygó a távolban. És a Hurtson elé kellene egy Merkúr jellegű forróbb bolygó. És a Napnak valahogy nagyobb jelentősége kellene legyen. Valahogy ki kellene hangsúlyozni, hogy baszki NAP. Esetleg a relatív közelségébe még telepíteni valami tűzálló bázist, ami esetleg bányászik vagy kutat vagy ilyenek. Most elszontyolodtam, hogy nem így lesz. :(( :)
Annyiból érthető, hogy a Crusader speciális bolygó, és a gázában-felhőjében keringő űrváros is nyilván az lesz. Gyorsan elolvastam hogy néz ki egy gázbolygó. Van egy relatíve kisebb kőzetbolygó-magjuk, Jupiter-Szaturnusz magja csak 10-szer nagyobb tömegű a Földnél, és ezt veszi körül az óriási gázburok. Már el is képzeltem, amint leszállok a Crusader talajára, és találok a ködben valami roncsot. Tiszta Alien 1 lesz ott közlekedni a szabadban. :)
Ja, és az is tök oké, hogy a gázbolygó mindig távol kering a Naptól. Mondjuk nem nagy vasziszdasz egy naprendszer tervezésénél figyelembe venni ezt, csak mégis ilyenkor melengeti a szívem, hogy mégsem raktak be a Nap mellé egy gázbolygót, mer figyeltek. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.02. 12:56:28
Huhh hát ha jól emlékszem azt mondták,h az a landing zone akkora lesz mint kb lorevill és sok minden megtalálható lesz ott (nem véletlenül írják ezt: "major social and economic trading hub."), szóval nem lesz kicsi de első iterációval nem jön minden csak később.
1 Planéta (Microtech) és Crusader-nek is lesz leszálló zónája amit személy szerint én nagyon várok. Sajnos eltolták következő nyárra, de addig Microtech-hez kapunk egy leszálló zónát. Ezt egyébként miért bontják két verzióra? Két leszálló zóna lesz, vagy az elsőt tervezik akkorára, amiért két részre bontják a készítését?
Meg kellene kérdezni a fejlesztőket, hogy akkor mi az a jelenet abban a pioneeros videóban, komolyan vegyük-e, vagy a videó készítője összekeverte a hivatalos starmapot a komplett univerzuméval, a hatás kedvéért. :)
Ott van az rsi site-on ark map, kb úgy kell elképzelni a mobiglassos mapet is majd csak részletesebben. A 100 rendszer meg jó ideig elég lesz, nekik is megcsinálni, meg nekünk is. Mostani Stanton is baromi nagy már és még hiányzik belőle 1 planéta.
Nem ábrándozom százezer naprendszerről, csak minek mutogatta az Elon Musk a sok naprendszert, ha egyszer nem ez a játék vállalása? Ezért kicsit agyaltam ezen. Van azért itt egy meglepetésfaktor is, ugye a roadmapból is hiányoznak a meglepetések, tehát akár el tudok képzelni egy olyasmit, hogy a hivatalos, tartalommal körültekintően megtöltött naprendszerek mellé csinálnak egy amolyan zombinaprendszert, amit a szoftver generál 100%-ban, nem kell belenyúlni, mert csak alapvető felfedeznivalók lesznek. Ezt mért csinálnák meg? Mert a 100 naprendszer összerakása időigényes, és mert egy űrjátékban kell az ismeretlen, a meglepetés, és mi lehet nagyobb meglepetés, mint egy random generált tartalom, amit időszakosan felbukkanó (és idővel eltűnő) féregjáratokon lehet megközelíteni? Persze ezt okosan kellene bejelenteni, mert ha a gamerek úgy értelmezik, hogy a kidolgozott naprendszerek helyett csinálnak egy ilyen gagyit, akkor elindul a cirkusz. tehát ezt elő kellene készíteni egy marketing kampánnyal, és már kelleni fog 2-3 kidolgozott naprendszer hozzá, hogy ne érezzék a gamerek, hogy cukorpótlót kaptak, miközben dehogynem. :D Jó, túlfantáziáltam, de nem érdekel. :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.02. 11:20:55
Szerintem ebbe többet láttál bele. Ez csak egy prezentáció akart lenni, hogy kb milyen lesz. Amit ott látsz térképet csak egy kivetítés nem egy konkrét valami. A végleges verzióba valószínűleg úgy lesz, hogy miután megnyitod a térképet tovább tudod majd távolítani a kamerát, mígnem a 100 csillag rendszer látszik csak.
Abban az esetben ha egyszer kész lesz a 100 naprendszer, inkább tartom valószínűnek, hogy az új naprendszerek helyett az adott 100 naprendszert töltik fel élettel. 100 Naprendszer nagyon sok, minek neked még több? Ez az egy naprendszer már hatalmas homokozó, oké, hogy a többiben kevésbé lesz élet és generált lesz, de ezeket majd szépen fel kell tölteni tartalommal, kézileg bele kell nyúlkálni, mert különben nem lesz értelmük. Minek menjek oda ha nincs ott túl sok minden. Körülbelül a játék életciklusának a végéig lesz mit belepakolni akkora lesz a rendelkezésre álló terület.
Fú ez nagyon izgalmas. Most ezt fogom várni. Ha nem ez lesz a citconon, téged teszlek érte felelőssé! :D
Hogthar:
Abban a pioníros videóban az "Elon Musk" össze-vissza hablatyolt (de örülnék egy magyar feliratozásnak, Shed eh nem olvassa de majd megkérem hehe :P), engem az a jelenet érdekel, amikor a csillagtérképet kibontja, és ott van millió naprendszer, és hogy most már ezek is elérhetők, vagy mi. Ezen így elméláztam. Minek rakják ezt így bele, ha egyszer fix a naprendszerek száma. Komolyan kell EZT venni, vagy csak túlfantáziálta a pioneer animációt kidolgozó csapat?
Idővel rewardot is lehet pakolni rosszarcok fejére, na akkor még nehezebb lesz az élet mert beindul a bounty hunting is szóval az outlaw játékosok élete még nehezebb lesz. Amúgy most az a pletyka járja, hogy a citconon egy utazás lesz bemutatva, stantonból pyroba jump pointon keresztül. Pyro meg egy csupasz rendszer, van benne 5 bolygó de azok gyk halottak, egy aszteroida öv meg egy outlaw banda kezén lévő állomás. Szóval viszonylag könnyen elkészíthető, sőt már valszeg egy része vagy teljesen meg is van mivel régebbi atv-ben mutattak belőle részletet és AC dying star is pyroból mutat be egy részletet. Meg az állomást is lehetett már látni ha jól emlékszem talán Star Marine bemutatónál (ruined station a neve). Elsőre furának tűnhet de pyro jó választás. Mivel lawless rendszer outlaw kézen lévő állomással ezért egy jó kis kalóztanya lehet az egész és innét mehetnének a rendszeren belül meg stantonba prédára vadászni. Ez már önmagában szép ki pvp tartalmat generálna. De a roid öv miatt a bányászok is jöhetne át értékes cuccokat kavirnyászni meg azért roncsok is bőven lehetnek a rendszerben a kalóztámadások miatt szóval a kukásoknak is akadna bőven meló. Ne felejtsük el, hogy a játék "díjazási" rendszere "risk vs rewardon" alapul, tehát minél nagyobb a kockázat annál nagyobb a nyereség. Na és hol lehetne nagyobb a kockázat mint egy lawless rendszerben? Aztán lehet fals az infó, de már bőven itt az ideje a következő rendszernek teszt miatt és a fentiek miatt abszolut jó választás lenne. (Ha tényleg ez lesz akkor kb jövő év vége felé várható, szóval senki se reménykedjen abban, hogy ez gyorsan meglesz).
5874: Port Olisaron vannak ágyúk, nem is kevés. Pár kommentel írtam lejjebb, hogyha van körözésed akkor tüzel rád. Nincsenek elrejtve, csak nyilván nem a kifutón helyezkednek el.
5875: Torzonborz most haragudhatna rád, többször taglalta, hogy épp a random generált rendszeren dolgoznak, hogy begyorsuljanak a folyamatok és megtudják csinálni a 100 naprendszert.
Terraformálásról nem tudok túl sokat, de minden esetre nem tudsz meggátolni holmi légvédelemmel. Esetleg játékosokkal, de a jelenlegi légvédelem harmat gyenge. (Pl. egy Caterpillarral szálltunk le egy bázis mellé, annak összes ágyúja folyamatosan lőtte az oldalpajzsát, otthagytuk lementünk a bázisra, eltöltöttünk ott kb fél órát, visszamentünk a hajóhoz és a pajzsból nem ment le szinte semmi.) Másrészt ha lesz is Terraformálás, nem alkalmazható majd minden égitesten ebbe biztos vagyok. Így Delamar marad aszteroida.
Torzonborz: Bízok benne, hogy jól megcsinálják, a mostani irány nem rossz, persze ha gyorsan hajt valaki, akkor ne legyen feltétlen a rendszer ellensége ilyen szinten. Azért örülnék neki ha bent hagynák ezt a hackelős lehetőséget, csak legyen még ennél is sokkal körülményesebb és kapjon komolyabb védelmet. Mert jelenleg a harmat gyenge ágyúival és a 4 gyalogos védelemmel nem okoz nagy kihívást. Komplexebb bázis kellene, teli kékekkel több lépcsős védelemmel. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2019.10.01. 10:26:49
Heh költőzés jó "móka". :D Amúgy az eredeti terv is az, hogy ha az ember rossz útra téved akkor ne legyen könnyű onnét visszajönni. Sőt, anno igazából az volt a terv, hogy ha teljesen törvénytelen lettél akkor csak egy alkalmad lesz ezt semmisé tenni, a következőnél meg már véglegesen olyan státuszban maradsz. Szerintem ennél meg is maradnak bár meg kéne nézni "you know" Tony '17-es citconos szösszenetét mert ott beszélt erről, meg Todd Papy is párszor Atv/Ask the devben. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.09.30. 23:46:05
Nézem ezt az Elon Musk-os videót, annak kapcsán hogy az igazi Elon Musk előadott egy olyan bullshitelést, hogy 100 embert visz el egy másik bolygóra, na szóval tehát feltűnt ebben a videóban, hogy nem igazán 100 naprendszert látunk, amit majd a pioneerral felfedezhetünk és terraformálhatunk?, hanem rengeteget. Elméláztam egy pillanatra, hogy akkor ez most egy piár szöveg volt, egy reklám a pioneernak, ezért felelőtlenül ígértek nekünk egy kvázi végtelen univerzumot, vagy ez egy jövőkép, amit Chis Roberts tervezget? Tehát hogy ha már ott tart a szoftvere, hogy random generált univerzumot csuklóból létrehoz, akkor lehetséges, hogy a 100 ismert naprendszere mellé egyszer csak odacsap a közönségnek valami random generált végtelen univerzumot? Mondjuk ez leírva legalább akkora marhaság, mint amit Elon Musk rendszeresen előad élőben. Nem baj, ábrándozni szabad! Mi a tökömet fog csinálni a pioneer, nem terraformálgathat ismert bolygókat! Viszont ha igen, akkor a Delamar törpebolygóból!! csinálok egy mini Földet, és az lesz az egyetlen funkciója, hogy Hogthart nem engedem leszállni, leszedi a légvédelem. :PP
Kérdésem: szerintetek a videóban 2:16-nál amikor szétnyitja az univerzumot az parasztvakítás, vagy megvalósítandó cél lehet?
Olisaron van ágyútorony? Csak mert hallom hogy néha dolgozik valami légvédelem, de ágyút még nem láttam. De lehet van, csak nem vettem észre. Vagy süllyesztett.
Nézegetem őket, csak nyár folyamán költöztünk és 2 verzió között pedig elég sok változás jött, szépen fokozatosan tesztelgetem az új funkciókat és próbálok felzárkózni.
Caliph.:Kifizetni egyenlőre a bírságot nem lehet, viszont elméletben a körözési szint magától is csökken ha nem csinálsz újabb bűntettet, csak egyeseknél ez beszokott ragadni és persze minél magasabb a körözöttségi szint annál több idő míg lecsökken 1 szint. Másrészt ha kékek vagy fejvadász játékosok kapnak szét miközben magas a körözés a fejeden, akkor 2 szintet is csökken a körözöttségi szinted elhalálozásod esetén. Ezeket persze ne vedd készpénznek, fórumokon és videókból informálódtam, amit én biztosra tudok az amit leírtam korábban. Én eddig csak állomásokon szedtem le a Crime-ot magamról.
Amit nem írtam le ezzel kapcsolatban, hogy bár elsőre sokkal körülményesebb mint korábbi rendszer, mégis sokkal jobbnak tartom az új rendszert. Ha ezt jobban kiépítik eléggé beletudja élni magát majd a játékos.
ez a crime ha rajtad van,nem is szedhető le csak hekkeléssel? teszem azt kifizetem a gyorshajtás büntit aztán minden ok,nemhogy szétlő az állomás :D
Megint van valami vásár, caterpillar herald olvasztással 266 dollár. Annyira akarok kezdőhajónak egy catert, annyira! Nem akarjátok összedobni rá a pénzt nekem? Torzi, szervezz egy gyűjtést nekem! Mindenki belead csak 2 dollárt, a maradékot meg kipótolod saját pénzből. Naaa! Ha van lelked, megteszed!
De megvárom a carrackot. Meg kell állnom. Úgy is elbasszák a carrackot belülről, érzem hogy el fogják, és akkor nyugodtan vehetek catert. De lehet nem basszák el. Kivárom. Addig nyugodtan gyűjthet a csapat nekem, ha nem a carrackot veszem meg, akkor sem elbaszott pénz, mert akkor még egy kis gyűjtéssel a krakenre megyek rá! :D
Az új crime fajták még ingame is le vannak írva mobiglasson asszem a journal résznél talán. Multitoolal meg nem lehet még semmit csinálni. Majd bányászáshoz kell meg majd ha lesz repair tech.
Néha nem ártana nézegetni ISC-t mert ott ezekről beszélnek ám meg mutogatják is vagy live-ban.
Crime 1-es stattal meg most 3.7-ben már a lawful stationök nem fognak lövöldözni.
Filóztam rajta amúgy, hogy csinálok erről is videót (crime stat változás/leszedés) de aztán letettem róla. Annyi minden változik, hogy nincs sok értelme mert "hamar" elévül. A Stoppos csatin lévő gyorstalpaló sorozatot is ezért hagytam abba többek között. Majd béta alatt amikor a funkciók már véglegesek és csak finomítás van hátra megint belekezdek. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.09.30. 13:29:21