Hát kiváncsi leszek. Az szerintem nem működik, hogy az Olisar és az ArcCorp között lepányvázunk, beindítjuk a mantiszt, és reméljük, hogy 30 millió kilométer után ugyanabban a 20-30 kilométeres sávban érkeznek be a kereskedelmi hajók, amiben mi vagyunk. Akadályozni meg azért nem nagyon lehet, mert a kereskedelmi hajó az űrkikötő biztonságos zónájából fog kvantumozni. A kvantumugrás lekövetése meg azért nem elég, mert hiába tudjuk hova ugrott, előnye van, ha eléri a célját, és teljes sebességre kapcsol, akkor beér a célba bármit teszünk, és különben is az már egy biztonságos zóna közelében van, ott nem lehet kalózkodni. Valamint ki is ugorhat a kvantumból, és ezt nem tudom hogyan tudjuk követni miközben kvantumban száguldunk utána. Tehát egy használható dolog marad szerintem, kvantum közben kell utolérni. Ugye bolygók közt sok percet utazgatunk a semmi közepén, itt kell hogy történjen a támadás. De hogyan érünk utol egy hajót kvantumban a saját pályáján, ha előnyből indul és erős kvantumhajtóműve van, valamint hogyan szedjük ki belőle úgy, hogy mindkét hajó kvantumban halad? Az is jó lehet, ha meg tudjuk előzni tök ugyanazon a pályán, és valahol előtte kimantiszozzuk ezzel a kütyüvel, feltéve hogy utána nem bénítjuk le saját magunkat. De hogyan előzzük meg? Általános kérdésem a fejlesztők felé: hogyan "üldözünk" ebben a játékban? Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.03. 12:23:21
Kérdések és válaszok | RSI Mantis
Később lesz külön QED modul amit utility helyre lehet betenni de nem lesz olyan hatékony mint egy ilyen specifikus hajó (és ne felejtsük el, hogy használat alatt se fegyverzet se pajszs nem működik!) Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.10.03. 10:48:22
Ahogy olvasom ugyan ez a jellemző, de nem kőbe vésett mert találtak olyan rendszert is ahol a gázbolygó viszonylag közel kering a csillaghoz.
Játékmechanikában viszont van értelme, egyrészt mint írtam már az üzemanyag feltöltés miatt, másrészt valszeg ami írtál, a QT közlekedési/kereskedelmi útvonalakat lehet így növelni ha teret töltenek ki vele.
Persze, sok mindent lehet, tág határok között, csak 5 perc utánaolvasás után már feltűnik, hogy a Naprendszerben az összes gázóriás a tisztán kőzetbolygók után következik, és hogy ez nem véletlen. Tehát ha beraknak két kőzetbolygó közé egy gázóriást, majd megbolondítják azzal, hogy az egész a lakható zónában van, az elkezd sántítani. De nem akarok ebbe nagyon belekötni, nyilván vannak más szempontok is, mint a helyes sorrend, lehet ennek játéktechnikai értelme is, mondjuk egyszerűen nem akarják egymás mellé a két legnépesebb bolygót, például kereskedelem szempontjából lehet ez érdekes, szóval nem akarok nagyon kötekedni, csak mégis egy kicsit. :) Mondjuk belefér abba a magyarázatba, hogy a fejlesztők szerint is a Stanton az egy abszurd rendszer, ilyen nincs még egy az univerzumban, sőt az igaziban egy ilyen sincs. :D
Bingó! Amúgy le van írva loreban is, h arccorp egy terraformált bolygó. Nem árt ezt is olvasgatni. Ráadásul most már egy bolygóváros, szóval nem csoda, hogy a klíma olyan amilyen.
Alapvetően egy Sci-fi játékról beszélünk. Az egész egy fikció ami ráadásul több ezer évvel később játszódik amiben már több bolygót terra formáltak. Szerintem ebbe a világba van olyan terraformálási módszer aminek köszönhetően ArcCorp-on nem +-200 fok között ugrál a hőmérséklet. Erre kb akármit kitalálhatnak.
Mondok egy tök egyszerű példát: "A bolygó magját felhasználva fúziós atomhasadásos módszerrel felmelegítik a bolygó felszínét, hogy az lakható legyen."
Nézz meg egy átlagos sci-fi sorozatot, tele vannak ilyen áltudományos hablattyal.
Én például valószínűnek tartom, hogy a későbbiekben lesz élővilág bizonyos bolygókon. Küldetéseket is lehetne rá csinálni(vadássz le egy Hurstoni élőlényt aki csak bizonyos helyszínen található meg!), ráadásul itt nem is kell feltétlen túl bonyolult mesterséges intelligenciát hozzá írni.
A szorosan vett lakható zóna az a Hurston sávja, mert azon a bolygón növényzet van, és asszem állatvilág is lesz. Az ArcCorp két bolygóval arrább van, ott lehetetlen, hogy ilyen jó feltételek kialakuljanak, hisz sokkal távolabb van a napjától, és az súlyos mínusz fokokban kell mutatkozzon, és már 40-50 fok eltérés is kiheréli a növény és állatvilágot. Nem tudom a játékban mit értenek lakható zónán, lehet tágan értelmezik, és ahol plusz 200 és mínusz 200 fok között van a hőmérséklet, és nincs ordenáré sugárzás, az nekik lakható. :D De ennyi erővel +1000 fokos bolygó is lakható, ha ráépítenek a lávára valami tűzálló bunkert. :)
Mondjuk épp a barlangok kapcsán morfondíroztam, hogy jó volna-e, ha átmennénk kicsit fantasy-ba, és megjelenne az élet olyan feltételű bolygókon, amiken elvileg lehetetlen. Tehát hogy például mászkálunk egy lehetetlen feltételű bolygó felszínén vagy barlangrendszerében, és megtámad egy alienszerű valami. Mer imádnám. Másfelől viszont agyoncsapná az univerzumot a sok hülyeség, tehát lehet jobb, ha mindent meg tudnak indokolni. Mondjuk barlangrendszerben kialakulhat olyan ökoszisztéma, amiben kifejlődhet idegen faj, szóval még nem tettem le arról, hogy barlangokban idővel belefutunk meglepetés-alienbe. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.03. 07:59:51
Az hogy milyen sűrű és mennyire játszható, beállítás kérdése. Van potenciál egy olyan felszínű bolygóban, amiben irgalmatlan ködszerű valami van mindenütt, de mondjuk kapunk műszert, amivel tájékozódhatunk. Kapunk egy koordinátát, és akkor csak az pittyeg. Felhővárosban megbízhatnak keresés küldetéssel, hogy az onnan lehullott tárgyakat, roncsokat, egyebeket kutassuk. Élhet ott valami bázison titkos bűnszervezet, sőt ha már csinálhatunk űrállomást, kalóz vagy privát búvóhelynek tökéletes lehet. Csak egy koordinátát kapunk a bázishoz, senki soha meg nem talál minket. Kivéve a kutatásra szakosodott űrhajók, hehe. :)
Mondjuk az, hogy semmi értelme mivel a magnál már olyan sűrű a gáz, hogy nem látsz semmit. Crusadernek is csak a felső rétege ritkább. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.10.02. 15:38:26
Úgy emlékszem, hogy a gázbolygók magja nem lesz megcsinálva, oda nem tudsz leszállni csak a felső gázrétegbe lehet berepülni, hogy onnét lehessen üzemanyagot gyűjteni (pl Starfarerrel). Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.10.02. 13:36:49
Mondjuk nézegetve a rendszerünket, azért mégis sántának érzem. A Naphoz legközelebbi bolygó a Hurston. Utána mindjárt a Crusader jön, majd távolabb az ArcCorp, majd utána a Microtech a jégbolygó. Szerintem az ArcCorpot be kellett volna hozni a Hurston mellé, hogy úgymond mindkettő a lakható zónában legyen, Crusadert mögéjük, és oké legyen egy jégbolygó a távolban. És a Hurtson elé kellene egy Merkúr jellegű forróbb bolygó. És a Napnak valahogy nagyobb jelentősége kellene legyen. Valahogy ki kellene hangsúlyozni, hogy baszki NAP. Esetleg a relatív közelségébe még telepíteni valami tűzálló bázist, ami esetleg bányászik vagy kutat vagy ilyenek. Most elszontyolodtam, hogy nem így lesz. :(( :)
Annyiból érthető, hogy a Crusader speciális bolygó, és a gázában-felhőjében keringő űrváros is nyilván az lesz. Gyorsan elolvastam hogy néz ki egy gázbolygó. Van egy relatíve kisebb kőzetbolygó-magjuk, Jupiter-Szaturnusz magja csak 10-szer nagyobb tömegű a Földnél, és ezt veszi körül az óriási gázburok. Már el is képzeltem, amint leszállok a Crusader talajára, és találok a ködben valami roncsot. Tiszta Alien 1 lesz ott közlekedni a szabadban. :)
Ja, és az is tök oké, hogy a gázbolygó mindig távol kering a Naptól. Mondjuk nem nagy vasziszdasz egy naprendszer tervezésénél figyelembe venni ezt, csak mégis ilyenkor melengeti a szívem, hogy mégsem raktak be a Nap mellé egy gázbolygót, mer figyeltek. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.02. 12:56:28
Huhh hát ha jól emlékszem azt mondták,h az a landing zone akkora lesz mint kb lorevill és sok minden megtalálható lesz ott (nem véletlenül írják ezt: "major social and economic trading hub."), szóval nem lesz kicsi de első iterációval nem jön minden csak később.
1 Planéta (Microtech) és Crusader-nek is lesz leszálló zónája amit személy szerint én nagyon várok. Sajnos eltolták következő nyárra, de addig Microtech-hez kapunk egy leszálló zónát.
Ezt egyébként miért bontják két verzióra?
Két leszálló zóna lesz, vagy az elsőt tervezik akkorára, amiért két részre bontják a készítését?
Meg kellene kérdezni a fejlesztőket, hogy akkor mi az a jelenet abban a pioneeros videóban, komolyan vegyük-e, vagy a videó készítője összekeverte a hivatalos starmapot a komplett univerzuméval, a hatás kedvéért. :)
Ott van az rsi site-on ark map, kb úgy kell elképzelni a mobiglassos mapet is majd csak részletesebben.
A 100 rendszer meg jó ideig elég lesz, nekik is megcsinálni, meg nekünk is. Mostani Stanton is baromi nagy már és még hiányzik belőle 1 planéta.
Nem ábrándozom százezer naprendszerről, csak minek mutogatta az Elon Musk a sok naprendszert, ha egyszer nem ez a játék vállalása? Ezért kicsit agyaltam ezen. Van azért itt egy meglepetésfaktor is, ugye a roadmapból is hiányoznak a meglepetések, tehát akár el tudok képzelni egy olyasmit, hogy a hivatalos, tartalommal körültekintően megtöltött naprendszerek mellé csinálnak egy amolyan zombinaprendszert, amit a szoftver generál 100%-ban, nem kell belenyúlni, mert csak alapvető felfedeznivalók lesznek. Ezt mért csinálnák meg? Mert a 100 naprendszer összerakása időigényes, és mert egy űrjátékban kell az ismeretlen, a meglepetés, és mi lehet nagyobb meglepetés, mint egy random generált tartalom, amit időszakosan felbukkanó (és idővel eltűnő) féregjáratokon lehet megközelíteni? Persze ezt okosan kellene bejelenteni, mert ha a gamerek úgy értelmezik, hogy a kidolgozott naprendszerek helyett csinálnak egy ilyen gagyit, akkor elindul a cirkusz. tehát ezt elő kellene készíteni egy marketing kampánnyal, és már kelleni fog 2-3 kidolgozott naprendszer hozzá, hogy ne érezzék a gamerek, hogy cukorpótlót kaptak, miközben dehogynem. :D Jó, túlfantáziáltam, de nem érdekel. :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.10.02. 11:20:55
Szerintem ebbe többet láttál bele. Ez csak egy prezentáció akart lenni, hogy kb milyen lesz.
Amit ott látsz térképet csak egy kivetítés nem egy konkrét valami. A végleges verzióba valószínűleg úgy lesz, hogy miután megnyitod a térképet tovább tudod majd távolítani a kamerát, mígnem a 100 csillag rendszer látszik csak.
Abban az esetben ha egyszer kész lesz a 100 naprendszer, inkább tartom valószínűnek, hogy az új naprendszerek helyett az adott 100 naprendszert töltik fel élettel.
100 Naprendszer nagyon sok, minek neked még több?
Ez az egy naprendszer már hatalmas homokozó, oké, hogy a többiben kevésbé lesz élet és generált lesz, de ezeket majd szépen fel kell tölteni tartalommal, kézileg bele kell nyúlkálni, mert különben nem lesz értelmük. Minek menjek oda ha nincs ott túl sok minden.
Körülbelül a játék életciklusának a végéig lesz mit belepakolni akkora lesz a rendelkezésre álló terület.
Fú ez nagyon izgalmas. Most ezt fogom várni. Ha nem ez lesz a citconon, téged teszlek érte felelőssé! :D
Hogthar:
Abban a pioníros videóban az "Elon Musk" össze-vissza hablatyolt (de örülnék egy magyar feliratozásnak, Shed eh nem olvassa de majd megkérem hehe :P), engem az a jelenet érdekel, amikor a csillagtérképet kibontja, és ott van millió naprendszer, és hogy most már ezek is elérhetők, vagy mi. Ezen így elméláztam. Minek rakják ezt így bele, ha egyszer fix a naprendszerek száma. Komolyan kell EZT venni, vagy csak túlfantáziálta a pioneer animációt kidolgozó csapat?
Idővel rewardot is lehet pakolni rosszarcok fejére, na akkor még nehezebb lesz az élet mert beindul a bounty hunting is szóval az outlaw játékosok élete még nehezebb lesz.
Amúgy most az a pletyka járja, hogy a citconon egy utazás lesz bemutatva, stantonból pyroba jump pointon keresztül.
Pyro meg egy csupasz rendszer, van benne 5 bolygó de azok gyk halottak, egy aszteroida öv meg egy outlaw banda kezén lévő állomás. Szóval viszonylag könnyen elkészíthető, sőt már valszeg egy része vagy teljesen meg is van mivel régebbi atv-ben mutattak belőle részletet és AC dying star is pyroból mutat be egy részletet. Meg az állomást is lehetett már látni ha jól emlékszem talán Star Marine bemutatónál (ruined station a neve).
Elsőre furának tűnhet de pyro jó választás. Mivel lawless rendszer outlaw kézen lévő állomással ezért egy jó kis kalóztanya lehet az egész és innét mehetnének a rendszeren belül meg stantonba prédára vadászni. Ez már önmagában szép ki pvp tartalmat generálna. De a roid öv miatt a bányászok is jöhetne át értékes cuccokat kavirnyászni meg azért roncsok is bőven lehetnek a rendszerben a kalóztámadások miatt szóval a kukásoknak is akadna bőven meló. Ne felejtsük el, hogy a játék "díjazási" rendszere "risk vs rewardon" alapul, tehát minél nagyobb a kockázat annál nagyobb a nyereség. Na és hol lehetne nagyobb a kockázat mint egy lawless rendszerben?
Aztán lehet fals az infó, de már bőven itt az ideje a következő rendszernek teszt miatt és a fentiek miatt abszolut jó választás lenne.
(Ha tényleg ez lesz akkor kb jövő év vége felé várható, szóval senki se reménykedjen abban, hogy ez gyorsan meglesz).
5874: Port Olisaron vannak ágyúk, nem is kevés. Pár kommentel írtam lejjebb, hogyha van körözésed akkor tüzel rád.
Nincsenek elrejtve, csak nyilván nem a kifutón helyezkednek el.
5875: Torzonborz most haragudhatna rád, többször taglalta, hogy épp a random generált rendszeren dolgoznak, hogy begyorsuljanak a folyamatok és megtudják csinálni a 100 naprendszert.
Terraformálásról nem tudok túl sokat, de minden esetre nem tudsz meggátolni holmi légvédelemmel.
Esetleg játékosokkal, de a jelenlegi légvédelem harmat gyenge. (Pl. egy Caterpillarral szálltunk le egy bázis mellé, annak összes ágyúja folyamatosan lőtte az oldalpajzsát, otthagytuk lementünk a bázisra, eltöltöttünk ott kb fél órát, visszamentünk a hajóhoz és a pajzsból nem ment le szinte semmi.)
Másrészt ha lesz is Terraformálás, nem alkalmazható majd minden égitesten ebbe biztos vagyok.
Így Delamar marad aszteroida.
Torzonborz: Bízok benne, hogy jól megcsinálják, a mostani irány nem rossz, persze ha gyorsan hajt valaki, akkor ne legyen feltétlen a rendszer ellensége ilyen szinten.
Azért örülnék neki ha bent hagynák ezt a hackelős lehetőséget, csak legyen még ennél is sokkal körülményesebb és kapjon komolyabb védelmet. Mert jelenleg a harmat gyenge ágyúival és a 4 gyalogos védelemmel nem okoz nagy kihívást.
Komplexebb bázis kellene, teli kékekkel több lépcsős védelemmel. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2019.10.01. 10:26:49
Heh költőzés jó "móka". :D
Amúgy az eredeti terv is az, hogy ha az ember rossz útra téved akkor ne legyen könnyű onnét visszajönni. Sőt, anno igazából az volt a terv, hogy ha teljesen törvénytelen lettél akkor csak egy alkalmad lesz ezt semmisé tenni, a következőnél meg már véglegesen olyan státuszban maradsz. Szerintem ennél meg is maradnak bár meg kéne nézni "you know" Tony '17-es citconos szösszenetét mert ott beszélt erről, meg Todd Papy is párszor Atv/Ask the devben. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.09.30. 23:46:05
Nézem ezt az Elon Musk-os videót, annak kapcsán hogy az igazi Elon Musk előadott egy olyan bullshitelést, hogy 100 embert visz el egy másik bolygóra, na szóval tehát feltűnt ebben a videóban, hogy nem igazán 100 naprendszert látunk, amit majd a pioneerral felfedezhetünk és terraformálhatunk?, hanem rengeteget. Elméláztam egy pillanatra, hogy akkor ez most egy piár szöveg volt, egy reklám a pioneernak, ezért felelőtlenül ígértek nekünk egy kvázi végtelen univerzumot, vagy ez egy jövőkép, amit Chis Roberts tervezget? Tehát hogy ha már ott tart a szoftvere, hogy random generált univerzumot csuklóból létrehoz, akkor lehetséges, hogy a 100 ismert naprendszere mellé egyszer csak odacsap a közönségnek valami random generált végtelen univerzumot? Mondjuk ez leírva legalább akkora marhaság, mint amit Elon Musk rendszeresen előad élőben. Nem baj, ábrándozni szabad! Mi a tökömet fog csinálni a pioneer, nem terraformálgathat ismert bolygókat! Viszont ha igen, akkor a Delamar törpebolygóból!! csinálok egy mini Földet, és az lesz az egyetlen funkciója, hogy Hogthart nem engedem leszállni, leszedi a légvédelem. :PP
Kérdésem: szerintetek a videóban 2:16-nál amikor szétnyitja az univerzumot az parasztvakítás, vagy megvalósítandó cél lehet?
Olisaron van ágyútorony? Csak mert hallom hogy néha dolgozik valami légvédelem, de ágyút még nem láttam. De lehet van, csak nem vettem észre. Vagy süllyesztett.
Nézegetem őket, csak nyár folyamán költöztünk és 2 verzió között pedig elég sok változás jött, szépen fokozatosan tesztelgetem az új funkciókat és próbálok felzárkózni.
Caliph.:Kifizetni egyenlőre a bírságot nem lehet, viszont elméletben a körözési szint magától is csökken ha nem csinálsz újabb bűntettet, csak egyeseknél ez beszokott ragadni és persze minél magasabb a körözöttségi szint annál több idő míg lecsökken 1 szint.
Másrészt ha kékek vagy fejvadász játékosok kapnak szét miközben magas a körözés a fejeden, akkor 2 szintet is csökken a körözöttségi szinted elhalálozásod esetén.
Ezeket persze ne vedd készpénznek, fórumokon és videókból informálódtam, amit én biztosra tudok az amit leírtam korábban.
Én eddig csak állomásokon szedtem le a Crime-ot magamról.
Amit nem írtam le ezzel kapcsolatban, hogy bár elsőre sokkal körülményesebb mint korábbi rendszer, mégis sokkal jobbnak tartom az új rendszert. Ha ezt jobban kiépítik eléggé beletudja élni magát majd a játékos.
ez a crime ha rajtad van,nem is szedhető le csak hekkeléssel? teszem azt kifizetem a gyorshajtás büntit aztán minden ok,nemhogy szétlő az állomás :D
Megint van valami vásár, caterpillar herald olvasztással 266 dollár. Annyira akarok kezdőhajónak egy catert, annyira! Nem akarjátok összedobni rá a pénzt nekem? Torzi, szervezz egy gyűjtést nekem! Mindenki belead csak 2 dollárt, a maradékot meg kipótolod saját pénzből. Naaa! Ha van lelked, megteszed!
De megvárom a carrackot. Meg kell állnom. Úgy is elbasszák a carrackot belülről, érzem hogy el fogják, és akkor nyugodtan vehetek catert. De lehet nem basszák el. Kivárom. Addig nyugodtan gyűjthet a csapat nekem, ha nem a carrackot veszem meg, akkor sem elbaszott pénz, mert akkor még egy kis gyűjtéssel a krakenre megyek rá! :D
Az új crime fajták még ingame is le vannak írva mobiglasson asszem a journal résznél talán.
Multitoolal meg nem lehet még semmit csinálni. Majd bányászáshoz kell meg majd ha lesz repair tech.
Néha nem ártana nézegetni ISC-t mert ott ezekről beszélnek ám meg mutogatják is vagy live-ban.
Crime 1-es stattal meg most 3.7-ben már a lawful stationök nem fognak lövöldözni.
Filóztam rajta amúgy, hogy csinálok erről is videót (crime stat változás/leszedés) de aztán letettem róla. Annyi minden változik, hogy nincs sok értelme mert "hamar" elévül. A Stoppos csatin lévő gyorstalpaló sorozatot is ezért hagytam abba többek között. Majd béta alatt amikor a funkciók már véglegesek és csak finomítás van hátra megint belekezdek. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.09.30. 13:29:21
Jah, amíg bugyutaságokért is beraknak bűnözőnek, addig nem szabad bonyolítani. Most arra várok, hogy meg legyenek a kellékei a kalóztámadásnak. Ha eljutunk odáig, hogy a hajtómű kijelölhető célpontként, és kilőhető, valamint hogy az űrhajó ajtaját kívülről fel lehet vágni/meg lehet hekkelni, valamint hogy npc űrhajók mászkálnak az űrben és a legénységük képes a gyalogsági harcra, valamint hogy értékelhető árut is visznek, na akkor. Akkor leszek bűnöző. Már csak azt kell kitalálni, hogy milyen hajóval. De majd bérelek valamit. :P
3.6.2.
Még nem jelent meg a 3.7 vagyis számomra nem elérhető egyenlőre.
A PTU is inaktív nálam.
Sajnos az elhalálozásod nem segít a körözéseden. Annyi, hogyha van vérdíj a fejeden és elkap valaki, akkor egy darabig nem teszi ki a neved a bounty listába. A körözésnek van határideje az elkövetett tettől függően.
Ha már 3-5 szintű akkor viszont már érdemes leszedetni manuálisan, mert egy jó darabig nem fog elévülni.
Multi tool-t jelenleg is lehet kapni, lehet e vele hajót javítani azt viszont nem tudom, nem próbáltam még.
Te már a 3.7-el tolod, vagy ez valami 3.6-os extra patch eredménye?
Nagyon szépen köszi hogy leírtad, fogalmam nem volt, hogy mit kell tenni ha köröznek, általában nem túl hosszú ideig szoktam bűnöző státuszban lenni. A megkapása utáni 30 másodpercben megsemmisítenek. :)
Jut eszembe: multi tool eszközünk van már a hajó reparálásársa? Csak mert 3.7-től biztos lesz, más nem a bányászatra. De lehet hogy már most is van, csak nem tudok róla. Mondjuk egy darab videót nem találtam róla, szóval valszeg nincs. De csak megkérdeztem. :P
Vannak újfajta bűncselekmények amiért járnak a büntetések és ezek leszedése se olyan egyszerű már.
Leírom a saját tapasztalatot, ha ti is belefutnátok egybe.
Például én gyorshajtás miatt futottam bele.
Drake-el épp elhagytam egy holdat max sebességgel, majd anélkül, hogy lassítottam volna ugrottam el Grim Hex-re.
A sebességem valamiért megtartotta, viszont a területen sebesség szabályozás lépett érvénybe.
Hiába lassítottam, már kaptam is az 1-es körözést a fejemre.
Miután tettem egy kitérőt Covalex-re, kiderült, hogy nem olyan egyszerű a körözés leszedés ugyanis a központi számítógép feltöréséhez mostantól kell egy feltörő szoftver.
Ezt szoftvere-t 3 helyen lehet vásárolni:
-Arc-corp: fegyver bolt az Area 1 en belül. 8000 be kerül a szoftvere.
-Grim hex: alsóbb szinten az eldugott elhagyatott üzletben. Itt több fajta is található. Van egy olcsóbb 3000-ért cserébe lassabban töri fel a jelszót.
-Levszki: Grand Bartel, ennél személy szerint még nem voltam, de állítólag lehet itt is kapni.
Ha már van egy ilyen kártyád érdemes kézi fegyvert is beszerezni, mert szükséged lesz rá.
Végül 3 helyre is mehetsz tisztázni a neved:
-Covalex: Cellin holdja mellett, űrben található bázis. Nem ajánlom mert nagyon populáris a könnyen megközelíthetősége miatt. A bázis tüzelni fog rád még a leszálló pályán is és a létesítményen belül is található gyalogos védelem.
-Lyria: Arc-corp egyik holdján található bázis, Itt a bázis mellett vannak ágyúk, ezért érdemes a hegy mögött leszállni.
Ezek az ágyúk nem tüzelnek gyalogosra, nem lesz probléma a megközelítéssel. A bázison belül viszont lesz gyalogos védelem legalább 4 fő.
-Ugyanilyen bázis megtalálható Hurston-on is.
Miután megtaláltad a központi számítógépet, fel fog tűnni, hogy mellette található egy kártya olvasó.
Ide kell behelyezni a kártyát. Viszont nem elég, hogy birtokolod, a ruhádra is fel kell helyezni a "misc" kategóriába.
Majd ezt elő is kell venni.(alapból a 6-os gomb.)
Ezek után interakcióval megjelenik egy kártya behelyezése opció a leolvasónál.
Végül a számítógépnél megkezdheted a feltörést.
A jó hír, hogy miután feltörted egyben az összes körözést letudod szedni magadról.
ui.: Onnantól, hogy 1-es körözésed van, a kékek gondolkodás nélkül rád támadnak és a legtöbb bázis védelmi rendszere is meg fog kóstolni, tehát PO és a legtöbb Rest stop-nál érdemes erre számítani. (Gyorshajtó! Azonnal kivégezni!)
Tegnapi nap folyamán Caterpillarral is leteszteltem a hover-t.
Én csak belsőnézetbe repülők, de itt kénytelen voltam használni a külső nézetet.
Nem lenne rossz egyébként, csak ebben az esetben minden hangárt oldalról kellene megközelíteni, mert így koncepció hibás az egész.
Valószínűnek is tartom, hogy vagy a hangárok alakulnak át, vagy kitalálnak erre valamit. (például a Vtol manual-t, amiről nem sikerült túl sok mindent találnom).
Lesz minden, nyugi. Ez az ökölszabály. :D Ezek az egyszemélyes speciális hajók, pl. az avenger az emp-kütyüjével, engem is idegesítenek, mert semmire nem jók azon kívül, amire specializálódtak. De ilyenkor van egy olyan háttér mögötte, hogy az adott kütyü csak előfutára annak, amit majd még terveznek. Berakják egy kisebb hajóba, tesztelgetik, aztán majd lehet belőle modul, meg akármicsoda is. Pl. ha lesz ilyen modul, akkor a carrack máris kalózfregatt státuszt kap.
annyira nem bejövős hogy specifikált hajókat gyártanak. miért nem lehet ez pl egy modul ami beépíthető pl egy hammerhead be vagy bármibe ami kalózkodásra alkalmas hajó lehet?
(vagy igy is lesz,csak én néztem be valamit ? :D ) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2019.09.25. 16:18:31
Mondjuk ha beindulnak az npc kereskedelmi hajók, és műköni fog a hajó-hajó dokkolás, az emp, meg a kvantumcsapda, plusz az npc-k gyalogos mód is képesek lesznek a tűzharcra, akkor szerintem elszabadul itt a kalózpokol. Mindenki hajókat akar majd foglalni. :)
Közben shed lefordította a mantiszos tudást, nagyon szépen köszi (tudom, nem olvassa, nem baj)!
"A kvantum-csapda művelet több előkészítést igényel, mivel itt először fel kell tölteni az eszközt a működéshez. Ez a várakozási idő nagyon hasonló lesz ahhoz, amit a már játékban lévő EMP feltöltésénél láthattunk. A feltöltött eszköz működtetése esetén a hajó körüli 10.000-20.000 méteres sugarú gömbben kvantumugrásban haladó hajók kiesnek a kvantumból""
Azon gondolkodom, hogy ez a 10-20 kilométer mire elég. Meg hogy egyáltalán, hogyan kellene ezt csinálni, hogy effektív legyen. Mer ha beindulnak a kvantumcsapdák, akkor az ellenlépés nyilván annyi lesz, hogy az ember felszállás után megy 30-50 kilométert valamely irányban, majd utána ugrik. A kalóznak erre az az ellenlépése, hogy közvetlen az állomás mellett várakozik, és amint kilép a hajó a zónából, indítja a csapdát, a haverjai meg ráugranak. Annak nem tudom mennyi értelme lehet, hogy Olisar és Hurston közt félúton lepányvázunk, és várjuk a kapást. Mennyi az esélye, hogy 15 millió kilométer távolságra két állomás közt sikerül elkapni egy 10-20 kilométeres sávban repülő bármit? Szerintem itt kell egy kvantumnyomokat letapogató szkenner, hogy a horgászok tudják, hogy merre megy általában a csali. Viszont ha ez nagyon szór, akkor megint nem működik. Áh, okoskodtam! Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.25. 14:42:08
Ja aha. Akkor már kezdem érteni, hogy miért nem tudtam leszállásnál kordában tartani a gépet. Grimhexen szálltam le a leszállóhely-sziklalyukak egyikébe, és akkor nem tudtam leállítani a szerencsétlen gépet, hanem időnként megindult előre, és nem tudtam miért, de közben meg már a falnak verte az orrát. Akkor én már hovereztem, gyerekek! :DD
Könnyebb? :D
Hover mode-nál hasonlóan viselkedik a gép mint egy helikopter.
Ha nem áll a géped pont vízszintesen, akkor sebességbe kerül.
Ez pont, hogy nem könnyítés hanem nehezítés.
Nem elég, hogy figyelned kell ne billenjen ki a gép, még a látószöggel is gondok vannak.
Leszállásnál nem tudsz lefelé nézni rendesen, vagy a géped takar ki, vagy ha megdöntöd a gépet elindulsz előre.
Helikoptereknél nem véletlenül van megnövelve a látószög a lábnál.
Aki pedig külső nézettel repül nem látja a vízszint jelzőt.
Minden esetre érdemes a levegőben gyakorolni leszállás előtt.
Alacsony sebességnél felszín fölött, jellemzően leszállásnál én mindig strafézgatok. Pici gázfröccs előre, oldalra, hátra, le, fel és szépen le tudok szállni a kijelölt helyre. Most ezt egy kicsit megbolondították, pl. a strafe forward kikerült, és ahogy nézem egy videóban, a throttle forward lett helyette, amit én még nem alkalmaztam, lehet ugyanaz mint a strafe. Na most hogy nem volt nekem előrefele strafe, az nagyon sutává tette a leszállásaimat, ma fogom ezt helyre rakni. A hover módnak azt az értelmét látom így kipróbálatlanul is, hogy ezt a finomhangolt mozgást rakja keretek közé, nem kell sutáskodnia a sok gamernek, akik lehet a strafét se alkalmaznák, hanem ahogy esik úgy puffan alapon szállnának le, szóval hogy ezt így kiveszi a kezükből és automata segédre rakja, és észre se veszik a hover mode-ot, hanem csak azt, hogy könnyebb nekik földközelben.
Úgy tudom, hogy semmiképpen sem tervezik opcionálisra.
Pont azért tették be, mert a égitest felszíneken furcsán nézett ki, hogy a levegőben mindenféle erőhatás nélkül forgolódtak a hajóval.
Persze lehet, hogy ki lehet majd kapcsolni, csak kell azzal számolni, ha nincs sebességed leesel.
A másik verzió, hogy kiveszik, mivel nagyon sokan panaszkodnak rá, hogy egyrészt nincs logikai értelme, másrészt rettentően bugos és egyébként se kért ilyet a community.
Nagyon sokat azért is tartják értelmetlennek, mert hajó nem csak egy fúvókával rendelkezik, így gravitációs mező esetén nem egy tengelyen mozogna.
Tehát nem úgy viselkedne mint egy helikopter, hanem hasonlóan mint az űrben, csak érezhetően erőhatásokkal.
Számomra úgy lenne egyébként értelme, hogyha nem hover mode lenne, hanem betennének két tengelyes trimmer rendszert és az égitesteken meghatározott gravitációs erő hatna a hajóra.
Attól függően milyen égitesten vagy, kellene beállítani a trimeren mekkora ellenerővel dolgozzon.
Ha pedig nem akarják ennyire szimulátorosra, akkor legyen ez a trimmer automatikus, csak ha forgolódsz akkor legyen érezhető az erőhatás. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2019.09.25. 11:15:46
Most nézem, hogy következetesen hoovernek írtam, miközben hover. Látszik, hogy azt se tudom miről beszélek! :D
Igen szóval nekem evidens volt, hogy nem automatikus, tekintve hogy a nevében benne van, hogy egy "mode". Ha nincs gomb, akkor tovább árkádosítja a repülést, de valahogy nagyon azt érzem, hogy ez még a korai változat, még nem variálják túl, hanem csak úgy belerakták, aztán később opcionálissá tehetik.
Elméletben a hover mode minden hajónál működik.
Én személy szerint nem teszteltem, de fórumon azt írták a Herald-nál vannak anomáliák.
Másrészt nem gombbal működik, hanem automatikus.
Amint érint egy hold, bolygó vagy aszteroida gravitációja és a sebességed lecsökken 50 alattira átkapcsolsz hover mode-ra.
Nekem egyébként tetszene, ha gombbal működne.
Ha nem kapcsolod be és lecsökken a sebességed elkezdenél lezuhanni.
Szerintem az embereknek is könnyebb lenne megszokni, ha tudja, hogy be van kapcsolva, számít rá, hogy más az irányítás.
Először is köszi a linket, nem ismertem ezt a weboldalt. Másodszor pedig:
"John Crewe még beszámolt arról is, hogy a későbbiek folyamán lesznek még a Mantishoz hasonló hajók, amik képesek lesznek quantum utazás megszakítására. Valószínűleg a nagyobb hajókhoz a Mantisnál nagyobb hajók fognak kelleni, amik majd meg tudják szakítani a nagyobb méretű hajók (Capital/Cruiser) quantum hajtóműveinek a működését. "
Nem nagyon van ez propagálva, mint tecnológiai áttörés. Címlapon kéne hozni, mintha megtalálták volna a fénysebességgel haladó hajtóművet, vagy a térhajlító gépezetet. Egyelőre tehát nem izgulok fel rá.
Na ez egy fregatt pedig. Csak kicsi fregatt. Ha játékfregattot lehet csinálni pici méretben, akkor mért ne lehetne vadászgép méretben csinálni nagy fregattot, ami kicsi? Na ugye.
Ami pozitívum, hogy valóban kellhet ilyen képességű hajó a játékba. Negatívum, hogy nem ilyesmit várnék el. Szerintem kell mellé egy kalózváltozat például. Elfogadom, hogy a rendfenntartó erőknek kell egy ilyen hajó elkapni a renitenseket, de a kalózoknak meg kell, hogy elkapjanak bárkit. Ezen kívül még mindig várom azt az igazi kalózfregattot, ami olyasmi méret, mint a carrack. Most mennyire állat lett volna, ha ugyanez a skill megvan egy méretes "fregatt" méretű kalózhajón. Össze törték volna magukat a gamerek, hogy megvegyék, akármennyibe kerül. Azonnal csinálják meg azt a fregattot!!! Mondjuk leszarom, mert caterpillar-buzi lettem, de akkor is!
QT jammer lesz. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.09.24. 19:31:55
ha igaz,nagyot lép előre az informatika,állítólag 3 perc 20 sec alatt oldott meg egy olyan feladatot aminek a mai legerősebb szuperszámítogépnek 10k évre lenne szüksége :D
Prohardverről loptam a képet. Torzi szerint ez nem fogja engedeni a kvantumugrást. És pont egy catert üldöz. Azt hiszem itt a tökéletes kalózfregatt. Persze a részletek még érdekesek, kiváncsi vagyok mi sül ki belőle. Mindenesetre ez lehet a kereskedelmi hajók rémálma.
a google állítólag elérte a kvantumfölényt,biztos erre vártak robertsék,igy már egy nap alatt összerakja a játékot egy kvantumgép :D
Ja, egy szakmai kérdés: hooverezés az minden hajóra elérhető lesz? Csak mert vannak látványosan hooverező hajók, amiknek a hajtóműje szépen lefelé fordul. És van az összes többi, ami nem tudja mozgatni a hajtóművét. Utóbbiak is tudják a hoovert? Mert heralddal még nem sikerült csinálnom. Nem is találtam meg a lehetőséget, pedig úgy képzeltem, hogy a hoover mode az egy kiemelt funckió és ott lesz valahol az engine on-off környékén. Lehet heralddal nem is lehet? Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.24. 13:51:07
Tegnapelőtt sima volt a kvantum. Két nappal korábban ötször megállítottak 1 millió kilométeren belül. Bele lehet szaladni fasza kis teszt fázisokba. Végül egy nagyon derék deliveres küldit sikerült abszolválnom, a jutalomból megvettem a maradék narancs színű páncélt az Olisaron, most abban vetítek. Olyan szépek a páncél komponensei, ah! Várok a pillanatra, hogy ráugorhassunk a 3.7-re mi is, és akkor caterpillarozhatok reményeim szerint egy szépet. Építkezésen dolgoztam pár napja, és ahogy néztem a kalapácsdarukat, az jutott eszembe, hogy bazmeg a catereon a tractor beammel én is tudok majd olyat. :D
Ja ahogy mondtam hover most leég béna, most 3.7-re jön fix. Avokádó teszt már elindult (bár le is lőtték fix miatt).
QT traveles megállításon meg állandóan csiszolnak, ilyen volt az interdiction is az elején, állandóan kiszedtek kalózok aztán azon is finomítottak. Ezért van a teszt.
Sajnos mi is tapasztaltuk.
3-an nekiálltunk, hogy leteszteljük az új verziót.
Nekem és az egyik tagnak minden jól működik, (Hover mode olyan mint egy egyszerűsített helikopter) viszont a 3. tagnak nem akar működni a magasság csökkentés.
Alap irányítással játszik, nem állított el soha semmit és egyszerűen hiába nyomja a ctrl-t nem csökken a magasság.(több hajóval is teszteltük, sőt én is utána beültem ugyanabba a hajóba és nálam működött.)
Az érdekessége, hogy űrben működik neki, de hold vagy föld felszínen nem.
Én joy-al játszom nekem hibátlan. A másik tag akinek működik, szintén egér+bill.-el játszik és neki működik a ctrl-el.
Szóval vannak szépen anomáliák az új repüléssel.
Ami engem rettentően zavar, hogy kvantum utazásnál mire eljutok A-ból B-be ötször megállít valami.
Konkrét példa, nem is volt nagy utazás, 2 szer a kékek állítottak meg, jött két bandita járat és egyszer egy aszteroida miatt dobott ki.
Remélem ezen majd finomítanak a jövőben.
Heh, ez most tűnt fel. Papíron a 3.8-ban érkezik egy új panelfelület az űrhajókhoz, ami kijelzi, hogy meghibásodás esetén mi a problem. Kurvajó, de persze logikusan kell abból következnie, hogy az űrhajóknak komponensei lesznek, amik egyenként hibásodhatnak, és valahogy tudnunk kell, hogy mi a konkrét probléma. De azért látva is, hogy mit találtak ki erre, és hogy ez is jó irány, klasszikus repszimulátoros megoldás, azér megmelengeti a szívem.
A heat rendszerről érdemes volna egy tutorial videó egyébként. Ugye alapvető tudás a bolygóközi utazáshoz.
Ami tegnap felhúzott, hogy már képes voltam nagyjából irányban tartani a hajómat azzal, hogy ha kivett kvantumból, adtam neki egy nagyjából abba az irányba eső másik kvantumcélt (mert az eredetit nem adta be, viszont minden mást igen), viszont bazmeg 30 millió kilométeres úton átlagban 200 000 kilométerenként kiszedett rendőri ellenőrzésre, meg hevenyészett kalóztámadásra. De a rendőri ellenőrzést legalább megoldották, hogy nem lőnek szét mindenképpen, miután leállítottam a hajtóművet. :D Most az van túltolva, hogy milyen százalékban szednek ki. Megőrülök!
Ja, most néztem az újabb Inside-ot, tetszik a kézi bányászkészülék. Végre adnak értelmet az utazásnak. Valami kalandszerű elem kerül bele ezzel. Megyünk, felfedezünk, kutatunk, és eladjuk amit találtunk. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.20. 11:14:30
Ezt szoktam használni vagy az orgunk által gyűjtött infókat.
Vettem egy kis extra armort, azt a narancs színű mellényt az Olisaron, kinézetre brutálisan megdobta az alap védőfelszerelést. Illegettem magam fél órát, annyira tetszett. Csak sajna a Hurstonig nem tudok eljutni. Félúton kidobott, és nem hozta be a kvantumcélt megint. Log out, log in, és Olisaron ébredtem. Kezd kicsit utópisztikus elképzelés lenni, hogy decemberre eljussanak odáig, hogy ami játékelem most megvan, azt stabilizálják. Pedig szerintem már annyira nem kellene sok elem, hogy elkezdjen játékként funkcionálni. 90%os biztonsággal működjenek az alapküldik, működjön a kereskedelem, működjön az utazás. Csak ennyi a vágyam. És akarok egy caterpillart.
ez az oldal ismerős valakinek? SC árucikkek
Nem tudom mennyire megbízható, ha valaki esetleg használja, mondjon pár szót arról mennyire frissek és helytállóak az infók.
Hover mode most egy kicsit bugos még, leszállás ezért pár ladikkal nehézkes. Jobb shiftet tartsd lenyomva úgy talán könnyebb lesz, de 3.7-re javítanak rajta.
Köszi! Igazatok volt, a a hajóban maradt a rakomány.
Egyetlen hiba volt a számításban, hogy mikor elindultam area18-ból egy picit megmozdítottam a hajót előre és mint a flipperben oda vissza csapódtam a hangárban. Így a rakománynak és a hajómnak is annyi lett... :)
Redditen utána érdeklődtem és elvileg ez most egy hibája a játéknak, bár így nem tudom hogy fogom elhagyni Arccorpot, talán majd 3.7-ben :)
"fontos dokumentumaim megvannak"
Tele van a világ ingyenes felhőkkel. Sosem értem meg ezt a fontos doksik elvesznek dolgot. Én a családba mindenkinek felsetupoltam egy felhőt (nagyrészt G drive) és kiadtam, hogy minden ami nem abban a mappában van az olyan mintha nem létezne. Így azért megértik. :)
Sőt ha ezek után kiléptél és még nem Claim-elted a hajód, akkor a rakomány még mindig ott lesz.
Csak el kell utaznod az állomásra ahol hagytad és ott a trade konzolnál el tudod adni belőle a rakományt.
Ha kijövök kvantumból, még mindig benne van az esély, hogy nem adja vissza a kvantum célpontot. Egyetlen kvantumcélt sem dob fel, hiába nyomom meg a B-t egyszer, kétszer, röviden, hosszan. Na most az érdekelne, hogy valamit félreértek ilyenkor és mégis be lehet hozni, vagy ez bug? Hurston felé tartottam Olisarról, gondoltam vidékről bemegyek az első nagyvárosba (Loreville számomra Miskolc) munkát vállalni, meg legfőképpen nézelődni. Félúton leállítottam a motort, élveztem hogy egyedül vagyok pár millió négyzetkilométeres körzeten belül, levetkőztem kisgatyára, utána felöltöztem, tettem egy űrsétát, aztán vissza, közben beállítottam a joystick gázkarját, na és akkor visszaültem, és sehol a Hurston. Rá a starmapra, töröltem, ismét bejelöltem. Sehol a Hurston. Ekkor gondoltam egyet és elmentem lefeküdni, hogy log out, és mikor visszajövök, minden rendben lesz. Amatőr mód megint kisgatyára vetkőztem. Visszatértemkor az ágyról ellenkező irányban szállt le a karakter, amerre a fal van. Ezek után kiestem az űrbe. Tanulság: sisak mindenkin legyen űrbéli logoutnál. Na szóval tehát nem derült ki számomra, hogy a log out - log in az megoldotta volna-e a bugot, mondjuk szerintem igen. Már ha bug. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.09.10. 15:40:28
Trading konzolban még ki kéne tudnod választani attól függetlenül,, hogy elrakták a ladikod. Szóval inkább vmi bug lehetett.
Rég nem jártam itt, ezért elérkezettnek láttam az időt egy újabb amatőr kérdésre :)
Tehát: Tegnap teli rakománnyal megérkeztem Area18-ba és annyit bénáztam a trade konzol megkeresésével (Amit csak egy megállóval arrébb találtam meg a Plázánál) hogy addigra a hajómat elpakolták a leszálló pályáról. Mikor meglett a konzol addigra viszont már nem tudtam kiválasztani a hajómat. Ez azért volt mert időközben elrakták, vagy valami hibába sikerült belefutnom?
Köszi és bocsi ha hülyeség... :)
Üdv mindenkinek!
A főmenűt gyorsan behozta, a játék betöltésével is jóval kevesebb időt töltött, ez már az a szint, aminél nem érzem azt, hogy valami optimalizálatlan játék, ami direkt megkínoz. Újra kell tanulnom itt a dolgokat, tök rég játszottam. Egy track ir-el és egy komolyab joystick szettel már úgy belaknám ezt a zséta verziót is, hogy többet ki nem zavarna senki a szobából, de a wc-re se.