Szerintem a personal cuting tool-al kiszeded a componenteket a nagy darabolo az orran meg a belso feldolgozo meg arra lesz jo hogy reszeire lebontsa az alkotoelemeket ugymond ujra felhasznalhatoval tegye a femeket.
én salvage alatt az ipari részét értem,tehát konkrétan szétkapni a roncsot feldolgozni vagy eladni az igy benyelt nyersanyagot alkatrszeket...reclaimeren is pont erre való a nagy harapofogó az orrán,és elvileg helyszínen képes feldolgozni a roncsokat, míg a kistesó a vulture csak darabolni képes a leírás szerint.
Minden hajonak lesz specifikus mission szerintem. Tradelhetsz sajat riskre vagy lesz mas helyett elhozni kukaskent a wastet vagy profit osztasert cserebe. Ugyanigy lesz salvage meg mining kuldi is. Nem hiszem hogy erre nem gondoltk volna. (lasd investigation kuldetesek altalaban. Talald meg x.y. aztan talald meg a teljes crewt aztan meg hozd is vissza a black boxot.
Jah, reclaimert nagyon szépen összerakták. Csak még nem látjuk hogy lesz hozzá roncs. De biztos meg fogják oldani, az nem fordulhat elő, hogy valaki egy ekkora hajóval órákig vesztegel, mert épp nincs roncs a közelben. :D Szerintem neki lesz speciális küldetése, és mindig lesz mit gyűjtögetni. Majd az lesz az extra, hogy nem kap pontos koordinátákat, hanem kutatni kell egy kicsit.
Én má' a prospectorba vagyok szerelmes. :P Szuper kis kompakt hajó, dupla külső ajtóval, most néztem megint. Zárható vécé, minden. Ja és a lejárati létra meg olyan mint az Idő uraiban a landoló űrhajó amiből kiszáll az űrveterán, és megmenti a gyereket. Prospectorral fogok nehéz helyzetben lévő gyermekeket menteni! Na jó nem, eladom majd őket valami bányába rabszolgának. Jók lesznek sújtólégrobbanás-tesztelőnek, hehehe. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.06.07. 19:24:19
Srácok! Elvileg megint van ingyenes időszak jún. 13.-ig! Prohardveren olvastam erről először. Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2019.06.07. 12:15:22
Mindannyian mással játszunk, ez nem indokolja a folyamatos kötelességmulasztást. Jövendőbeli (jelenleg tiszteletbeli) kraken-parancsnokként ezért már most kinéz shednek 1 hét fogda. Neked már 1 hónapod van egyébként. Csinálok majd egy nagy munkatábort, és kézi fúróval illetve űrlapáttal fogtok nekem aranyat törni. De aztán nehogy rávágj a lapáttal, mer elszállnak az apró darabkák az űrben! :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.05.31. 15:49:14
Sheddel minden rendben? Nem fordít mostanában.Szerintem mert úgy érzi, hogy a menyasszonya fontosabb, mint mi. Ami alap tévedés. Shed, mi vagyunk a családod, tessék fordítani a youtubos újdonságokat! :D
Különben is, ha 2 év egy naprendszer, akkor 198 év alatt kész vannak, 2217-re kész a játék. Te meg jössz itt 2239-ekkel. Nem kell szándékosan eltúlozni a dolgokat, még megijeszted a friss érdeklődőket.
Na valaki nemrég írta, hogy jó lenne ha a hajóbelső személyreszabhatóságával foglalkoznának. Akkor írtam, hogy folyamatban van, itt meg lehet nézni (~1:50 után) az első iterációt:
Ja igen mert hogy az npc-knek lesz egy életciklusa és az picit bonyolultabb, mint csak lepakolni össze-vissza csoszogó zombikat. Witcher 1-ben láttam ilyet talán egyedül. Hogy mentem a könyvárushoz, tudtam hogy reggel 9-kor nyit, de nem volt ott pontosan, mert néha "elaludt" úgymond. Meg amikor Thalert kerestem, de nem volt otthon, mert néha elugrott kocsmába is, meg isten tudja még hova. Imádtam. Aztán Witcher 3-ra gondolom túl sok lett az npc, mert teljesen lebutították.
Emiatt lassu a server meg fagy le rengetegszer jatek kozben, meg altalaban emiatt lagolnak az emberek.
Tul sok objectet kell kovetnie a szervernek. Ahogy megcsinaltak a Client side Object container streaminget meg kell csinalniuk a szerver oldalit is, hogy ne terheljek annyira es igy tudjak novelni a jatekosszamot instanceonkent.
Ez az alapja a szerver meshingnek is, hisz a Server Side OCS-hez kepesnek kell lenniuk dinamikusan kivenni objecteket a server memoriabol es visszatolteni (true persistence). Utana a meshing alapja hogy ezeket egymashoz kozel levo instancok dinamikusan felporgetve tudjak tolteni.
Errol beszeltek a legutobbi Community Subscriber Q&A-ben Utoljára szerkesztette: Bucser, 2019.05.23. 20:04:09
"meg lesz töltve tisztességesen civilekkel a játéktér" nem lesz. NPC imprúvment jön ha kész lesznek vele. Az npc-k számának drasztikus növeléséhez kell ssocs is.
Közben pörgetem a roadmapot. Következő patch-t zabálni fogjuk. Föld közelben hover mode az űrhajóknak. Ez nekem új. Az hogy a sisakomat már kézben is cipelhetem, hogy meg lesz töltve tisztességesen civilekkel a játéktér, talán még a súlytalanság állapotában történő mozgást is megcsinálják tisztességesen a jump-ragdoll fejlesztés alatt, meg fogok őrülni.
Amúgy us szerveren is szokott bajság lenni, váltogatni kell mikor hol jobb. Már írtam korábban, a szerver kapacitás határát elérték, nem véletlen, hogy a mostani 3.5-ben is csökkentették az npc-k számát. Ezen pár dolog segít (pl ssocs meg meshing). Meg más a us/eu primte time így amikor mi játszunk akkor valszeg pont a us szerverek nincsenek agyonterhelve.
ok.. de most akkor mi van? mosmár mi vagyunk a gyarmat vagy mi? USA szerveren kellene játszani? Gondolom nem, hiszen az a ping legfeljebb a történelem órához elég.
És ennek ellenére nekünk is jobb játszani egy olyan szerón ami bizonyára legalább kb. 10.000 km-re van innen? :DD (Itt LA-t vettem alapul, ott a RSI székhely.)
Mert a gazdag bálnák az usákoknál vannak, nekik kellenek a jó szerók. :D Amúgy ismert jelenség, mióta google cloud-ról áttértek aws-re azóta gyengélkednek néha az EU szerverek. Meg más a prime time is.
Srácok! Nem tudom volt e már téma, ha igen akkor bocsi. Mitől van az, hogy USA szerveren minden van, minden működik, viszont az EU-n rendszerint semmi. Ilyenekre gondolok: Boltban való vásárlás, termékek a polcokon,hajó tankolás/szerelés stb...
Erről a hibáról vajon tudnak hivatalosan is? Mert nem nagyon találtam posztokat róla.
Igen, mivel mindegy egyes update ugye wipe-al jár, így tényleg csak tesztelés szempontjából lehet küldetéseket elvégezni. Az utóbbi néhány az probléma mentesen sikerült is :)
Tényleg, idei Citizencon-ra vajon a microtech bolygóval készülnek? Vagy mi lesz a nagy felhajtás? Lehet már találgatni?
Jah. 1-2 hete volt egy nagy rákattanásom, akkor fogalmazódott meg bennem, hogy ha nem szívatna meg a küldetések jelentős részében, és megmaradna a gyűjtött pénz, akkor ez már egy teljesen játszható korai hozzáférésű game lenne. Rengetegen esnének neki a küldiknek, mennének a bányászhajók, hogy mire indul a játék, meglegyen a carrackra/egyébre való. Csak hát ez az ami a fejlesztés jelen stádiumában nem érdeke a fejlesztőknek, így szerintem garantált, hogy nem lesz a Star Citizenből olyan igazi játszható korai hozzáférésű game, hanem marad ez a tesztelős játékmenet az utolsó percig. És akkor a végén lesz egy nagy vásár, lti-s hajók tömkelege, ez az álmom. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.05.16. 15:38:18
Engedéllyel leszálltam Levskin alig volt már a tankban, épp küldetés közben voltam az Aurorámban a rakománnyal és tankolni szerettem volna de a mobiglasson nem volt aktív a refuel. Na most egy idő után kaptam a figyelmeztetést hogy szálljak ki a hajóból mert el akarják pakolni, kiszálltam a hajó eltűnt, ezzel együtt a küldetésem is... :/ Ez akkor egy pillanatnyi bug ami pont előjöhetett nálam? Mert ha igen akkor újra próbálkozok.
Az mit jelent pontosan, h nem tudtál tankolni? Mobiglasson nem volt aktív a refuel? Rendesen leszálltál, engedéllyel? Amúgy ha ilyenkor újra lekéred a hajót akkor javítva/tankolva kapod meg, csak ugye ki kell várni (vagy fizetsz a gyorsításért, ha lőszer is elfogyott akkor még úgy is megéri :D (persze ez nem marad így) ).
Viszonylag sok küldetést sikeresen tudtam teljesíteni, viszont elfogyott az üzemanyagom és sehol sem tudtam tankolni... https://support.robertsspaceindustries.com/hc/en-us/articles/360007981814-Vehicle-Maintenance-Services-Repair-Re-arm-and-Refuel
Se Olisaron, se Levskin pedig mind a két helyen próbáltam és tutira nem volt már üzemanyagom, mert ahová kellett volna mennem a küldetés szerint oda már nem tudtam volna quantum utazni.
Ez most egy olyan jelenség amit orvosolni fognak, vagy valami elkerülte ismét a figyelmemet és én hibáztam? Nálatok megy a tankolás?
Pontosítok, ha Area 18 nál szállsz le úgy, hogy kértél leszállási engedélyt és azon a ponton szálltál le, ahova kaptad a leszállási engedélyt, akkor onnantól az lesz az új spawn pointod. Ha például csak úgy leszállsz másnak a leszállójára, vagy a barátod visz oda akkor Port Olisar marad a kezdő pontod. De ahogy Torzonborz is írta, ha lekérsz egy hajót az új helyen, és beleszállsz a hajóba onnantól "trigger-eled a spawn pointot".
Voltaképp az a lényege, hogy nem csak leszálló helyet kérsz, hanem szállást is magadnak. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2019.05.13. 15:01:39
Nem, ez így nem jó. Ha area18-on landolsz akkor ott kéne spawnolnod. Biztos ami biztos claimeld ott a ladikod a lekérő konzolon. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.05.13. 13:28:44
Srácok, area18-ban, vagy bármely "nagyvárosban" hogy tudom azt megcsinálni, ha ott logolok ki, akkor visszalépés után ugyan ott legyek?
Bármit csinálok, bárhol hagyom abba mindig Olisaron ébredek következő belépésnél.
Vagy ez így van jól?
grav lev motor nem fér be az avenger Titanba, a ranger igen. Egy cutlassba több motor is befér, míg a lebegő motorból csak 1. Ha haverokkal utazol egy cutlassban, azt hiszem elég nagy fun egy sivatagos bolygón csapatosan motorozni, nem pedig azt nézni, hogy a haver hogy hajt el egyedül a lebegő motorjával a messzi dűnék közé... szerintem win-win..... Viszont ennyi pénzért tényleg lehet venni egy komplett Elite csomagot... épp csak motorozni nem lehet benne.
nyitható a mustang cargo rackje a fara alatt,csak maga a raktér nem nyitható,nem lehet berakni semmit,a fülkébe sem,igy a ládaszállítós küldik kilőve aurorába lehet rakni ládát a fülke a mögé. igy gondolom amíg ez nincs javítva adnak egy aurorát is ha valaki épp ládázni szeretne , megtehesse a mustang bug ellenére az aurorával
A Mustang valójában jelenleg bugos (nincs működő cargoja?), ezért aki a mustangos kezdőcsomagot veszi meg, az átmenetileg megkapja mellé a kezdő Aurora-t?! (mert azzal lehet szállítani?) Hogy lehet egy kezdő hajót elbogarasítani?! Ettől függetlenül még mindig érdemesebb a Mustangot választani?
Üdv a citizenek közt. Picit túlagyaltad szerintem. :) A kezdőcsomag arra jó, hogy gyorsan rávezessen, hogy az avenger mennyivel jobb hajó, és ahhoz képest nem sokkal drágább, és most upgradelheted. :)
Hosszú évődés után végre megvettem a Mustang csomagomat. Annyit vívódtam, hogy melyiket válasszam, végül megkaptam mellé az Aurora-t is... Gondolom csak addig, amíg nem oldják meg a Mustang bugot, miszerint nem lehet vele szàllítani. De így legalább mind a kettőt kipróbálhatom! :)
olyan mint a főnököm aki egyesével vállogatja ki a statisztákat :P
Tedd egymás mellé a Cyclonet meg a Rangert, látszik, hogy a járgány egyes elemeit használták a mocihoz, ez éppen erőforrás megtakarítás. Ami nem az az maga CR. A kezdetektől fogva "nyílt titok", hogy minden az ő kezén megy át ha valamivel nem elégedett akkor addig fogja visszadobni amíg nem lesz jó neki. Na ez tényleg viszi az erőforrást. Viszont minden éremnek két oldala van, ennek is mert így a játék dizájn egységes lesz. Ez van.
a pénz nagy úr,főleg hogy lti,sokan meg fogják venni ahogy itt is mondták forge alapnak,tehát számíthatnak robertsék még bevételre abból hogy beváltják a moci lti-jét jobb hajókra. marketing,jól csinálva. reméljük kitart a pénz egy stabil alap játékra,aztán lehet tolni bele a tartalmat,én úgy látom kb ez az egyetlen esélyük maradt hogy kész legyen minden amit igértek... azt viszont nagyon remélem hogy nem lesz sose havidíjas...
Jelenleg sajnos a bevétel a lényeg. Egy ilyen moci meg egyáltalán nem emészt sok erőforrást. Programozók idejét ez nem viszi el, a nagy része grafikai munka + hang, más gyk megvan hozzá. A többin meg amit írtál dolgoznak.
van benne valami ,de mégse! Ott a lebegő motor by the way mellesleg akkormár tervezzenek mondjuk remote turreteket ,zsilip rendszert a hajókra / engem nagyon zavar,hogy sok nagyobb hajó nincs zsilip csak úgy belenyílik a hajó ajtaja az űrbe/vagy pl egy szerkezetet amivel a wrist computer segítségével magadhoz röptetheted a hajódat pl /ala Aliens/ tervezzenek új hajóbelsőket ami részletesebb,de ahogy mondtam erre túl sok erőforrás megy el és jelentéktelen lesz a használati értéke!
Aki szereti a mocikat, gravleveknél meg kevesebb helyet foglal. Dragonflynál biztosan a noxnál lehet már nem az elég keskeny. Majd kiderül. Nem mellesleg ingame biztos, hogy olcsóbb lesz mint a gravlevek. Cyclone is 25k ami sima ügy, ez lesz a fele talán.
Az meg édes mindegy annak akit nem érdekel az ED, hogy jobb napokon mennyiért megy.
Elfelejted, hogy az ilyen vásárokból finanszírozzák a projectet. Másrészt meg Hurston-Daymar jellegű bolygókon egy-egy nagyobb outpost bejárásánál jól jöhet valami jármű. Egy idő után kényelmetlen talpalni az épületek közt, el tudom képzelni, hogy leszállok egy küldihez a carrackommal :P, és motorral megyek a célépületig, aztán pedig ha fel akarom fedezni a többi épületet, oda is motorral megyek.
totálisan felesleges idő és erőforráselbaszás a játéknak ezen fázisában..............miután kijött és eltelik fél év érdekességnek belehet rakni motorokat, szerintem blődületes faszság ! Ki akar majd egyáltalán motorral menni egy space sim-ben?
Nem éri meg. Csak azért mert valami durva kvantumhajtómű van benne, meg extra üzemanyag, meg érzékelője van mindenfélére, meg van az a pár drón is, no meg a parazita hajó, meg a terepjáró, meg 3 cserélhető modulja is van, meg tűzerős és a legszebb hajó. Meg az a térképszoba vagy mi. Én nem venném meg. Úgy is elcseszik belülről a tervezők, majd meglátod. Tönkreteszik, ha más nem a cockpitot. Mindenki azonnal hagyjon fel a carrackról történő álmodozással!
That's why you get an aurora when you buy the mustang: so that you can do at least cargo missions with the aurora because right now, the mustang's cargo is not implemented. And this is why every new player should buy a mustang: because he gets a loaned aurora and the mustang he bought.
Ez egy 3 hónapos komment egy youtube videó alatt. Azóta ez működik a Mustangnal?
Na most már a plebsz is meg tudja venni, jár hozzá még motoros ruci is.