Milyen hírek? Én nem találkoztam vele, pedig most ránéztem 2-3 játékkal kapcsolatos hírportálra is. Mindenesetre azt javaslom, ha hezitálsz várj vele. Messze van még a megjelenés, ráérsz bőven megvenni akkor is ha biztosabb és stabilabb lesz az egész.
"Cutlass black miért ilyen drága?" A játék támogatását a hajó vásárlására építették. Ha támogatod őket ők hajóval jutalmaznak, minél nagyobb a támogatás annál nagyobb a hajó amit kapsz. Személy szerint nekem nem nagyon tetszik ez a rendszer, kicsit túl árazottnak érzem, de elég ha csak az alap csomag van meg, minden hajó ami bent van a játékban meg lehet majd szerezni játékbeli pénzért is, ráadásul később ha megjelenik a játék már csak az alap játékot tudod megvenni, onnantól hajókat már nem.
Mennyire komolyak ezek a hírek amik tegnap kerültek fel kb. minden oldalra? Nagy káosz van a játék körül vagy csak a "szokásos" pont így vásárlás előtt kicsit megingatott, bár mondom anno lezongoráztam ezt a dayzzel és végül csak elkészült (úgy ahogy..) de azt nem akarom, hogy megveszem ma a legolcsóbb kis hajópakkomat év végére meg beismerik, hogy sorry felsültünk a dologgal.
Valaki nyugtasson meg, vagy ébresszen fel ebből az álomvilágból!!!! :D
Cutlass black miért ilyen drága? Hajnali fél 1 van, kicsit behúzott a világ..
"Az is komoly bug hogy még a sötét űrben is a semmiből megjelenik a "Near Restricted Arena" figyelmeztetés?"
Ez nekem folyamatosan pingel a kovetkezo loginig ha Area 18 vagy Loreville-ben szallok fel avgy le. beakad sajna. Tudnak rola es hotfixelve lesz ez is.
"Éppen féluton voltam Arccorp felé, amikor magától abbamaradt a Quantum utazás (bug?) és megjelent ez a felirat.."
Az lehet hogy valami interdiction tortent es a near restricted area bugra csak felfigyeltel miatta. de az mindig is ott potyogott a hatterben.
Ez nem feltétlen bug, két dolog miatt szakadhat meg a QT: 1.túlmelegedett a quantum drive (jobb coolerrel elkerülhető vagy kikapcsolod a shield/weapon systemet és a cooler jobban tudja a QT drive-ot hűteni) 2. van quatnum interdicition, vagyis az npc-k ki tudnak kapni QT-ből (ezt elvileg később játékosok is meg tudják majd csinálni). Mondjuk ilyenkor látni is kéne őket legalább a radaron (de sztem van amikor azok se jelennek meg :/ )
Az is komoly bug hogy még a sötét űrben is a semmiből megjelenik a "Near Restricted Arena" figyelmeztetés? Éppen féluton voltam Arccorp felé, amikor magától abbamaradt a Quantum utazás (bug?) és megjelent ez a felirat.. Lorville-ből is észrevettem már hogy egy beszédszöveg is beragadt (ott maradt végig) a piros figyelmeztetéssel együtt...
Igen, Avengernek van ágya, amúgy nagyon jó kis ladik. Én mindig ezt javaslom kezdő csomagról való upgradre.
Egy kék színű suitban voltam. :D Mindegy. Már sikerült addig újrafelszállnom, de megint csak Light Fighterrel, mert Curier megint buggolt... Így visszaértem inkább Olisar Port-ra, majd onnan indulok Arccorp-ra. (messzebb lesz így, az igaz :D) Hátha sikerül így előhívnom rendesen az Avenger-t. (annak van ágya is, ha jól olvastam) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2019.05.06. 13:04:44
Lehet eltört a lábad veszélyesek ezek a lépcsök meg burkolatok :D Ja és itt a lábtörés halállal jár.
Azt hiszem épp most átéltem a legfurább bugot a játékban! :O Spaceport Line-n utazok az űrállomásra, felszállt a metróba egy másik játékos is, oké elindul a metró, megérkezik az állomásra, másik játékos után szállok ki, látszott hogy nem bántott, csak futott tovább. Kiszállok én is, egyszercsak megáll a karakterem, szürkébe vált a kép... és meghalhattam... vissza az ágyba. Csak úgy... (Semmit se láttam, nem volt lövöldözés sem) Csak ki akarok jutni innen....
A hajó kilogolással még vannak bugok, nem feltétlen olyan előny egyenlőre az ágy, de úgy emlékszem, hogy a Mustang új verziója is fel van már szerelve vele. Viszont vannak "spawn point"-ok. Érdemes ezeket megnézni merre vannak, mert a legtöbb hely amerre mennél a körzetében van legalább egy. Spawn point-ok amiről tudok: Port Olisar (kezdő hely, Crusader nevű bolygó körül kering), Levski (Delamar nevű aszteroidán található), Grim Hex (Crusadernek a Yella nevű holdja körül kering), Lorville (Hurston nevű bolygó fővárosa), Area 18 (Arccorp nevű bolygó kereskedelmi központja).
Ez egy online játék, nincs olyan, hogy mentés. :) Az ágyból való kilogolással arra a pozícióra kerülsz vissza ahol voltál, amúgy spawnponton kezdesz de ezt már írtam.
Egyébként 3.6-ban jön a ship rentals, vagyis lehet majd ladikokat bérelni. Nyilván először nem az összeset és csak rövid ideig (1,3,7 nap valszeg) de ez is egy jó lehetőség lesz majd a ladikok kipróbálására. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.05.06. 11:35:23
Ha egy hajón nincs ágy, és pl leszállok egy bolygóra, akkor ott nincs semmi lehetőségem a mentésre?
Illetve ha kijelölök egy bolygót akkor hogyan tudom bejelölni rajta a "hasznos" helyeket ahová le tudok szállni? Mert addig már sikerült eljutnom, hogy egy holdra leszállok, amin gyakorlatilag nem volt semmi (mármint ahová sikerült letennem a hajót) de elvileg van rajta olyan is amit meg lehet látogatni. Kérdés, hogy ezeket hogyan keresem meg, van valami térkép vagy hasonló?
Auroraból csak a CL-nek lesz raktere, Mustangból meg az Alpha/Vindicatornak.
nekem az aurora jobban bejön,amolyan mindenes hajónak tűnik,a mustang inkább harci..illetve az aurora egyik koncept artján lehet rakteret rakni a farka alá,szal kereskedésre is jó lehet még a kezdetekben :)
Anno én Aurora-val kezdtem, de nagyon gyorsan váltottam Mustang-ra. Gyorsabb, mozgékonyabb és szerintem harcoknál is hatékonyabb. Bár harcra egyiket se használnám igazán. Ha barátokkal játszol nem feltétlen kell vennetek nagyobb hajót, mivel a te haverodnak is kell egy kezdő csomag, hogy beléphessen. Mi vettünk nagyobb hajót, de mivel mindenki a saját hajójával szeret repülni így nem tudtuk kihasználni. Ha mindenképpen két személyes hajót szeretnétek a legolcsóbb a "Reliant Kore" de én akkor már javasolnám, hogy gyűjtsetek össze egy "Cutlass Black"-re. 1-3 személyes, de összességében 9 embernek is van üllőhely, és mellette akkora raktérrel rendelkezik aminél már komolyabban is szóba jöhet a kereskedés. Ráadásul közepes harci hajó is egyben, a tűzereje kielégítő, az ai-kat lehet vele aprítani rendesen. Ráadásul abban az esetben ha a haverod nem ér rá, egyedül is tudod hatékonyan vezérelni. De javaslom először próbáljátok ki mindketten kezdő csomaggal, például ha két hajóval közlekedtek a kvantum utazást lehet szinkronizálni és a vezér hajó ugrásánál elindul a másik is. Tehát tudtok mindenfelé együtt közlekedni. Ráadásul később a kezdő csomagot fel lehet fejleszteni nagyobb hajóra is.
Inkább Mustang, az agilisebb hajó, bár az alap változatban nincs ágy csak a Betaban. Az ágy azért jó, mert ha befekeszel és onnét logolsz ki akkor a következő belépésnél ugyanoda kerülsz vissza (jó esetben de ez is bugzik még). De vehetsz egy sima Aurorat is és később upgradeled ahogy írtad. Ilyenkor a korábbi hajó nem marad meg. Az upgrade egy fejlesztés, ilyenkor a korábbi ladik árát beszámítják és csak a felárat kell kifizetni. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.05.06. 08:52:03
Látszik, hogy van még hova fejlődni, és lehet 20 óra után félre fogom rakni, de most perpill az a legnagyobb problémám, hogy Aurora vagy Mustang?!
Megnéztem ezt az útikalauz stopposoknak SC editiont, amiben viszonylag részletesen kifejti melyik miért jobb vagy nem jobb, de egy kicsit ti is tudtok ebben segíteni? Nekem alapjáraton az Aurora talán jobban tetszik, mert ha jól értettem akkor abban van ágy, ergo oda pl haver befeküdhet amíg elmegyünk A ból B be? Vagy mindkét hajó csak 1 személyes? Mert ha igen, akkor inkább a Mustangot mert azzal bele lehet kóstolni a kereskedésbe is? Igazából nem tudom mi legyen. Kinek mik a tapasztalatai ez ügyben? Mi alapján válasszak?
Illetve a videóban még elhangzott ez az Upgrade dolog is. Ezt úgy kell érteni, hogy ha ráfizetek akkor az adott hajóm elveszik és egy jobbat kapok tőle? Vagy megmarad az is?
Köszi, és bocsi a sok hülye kérdésért.. :)
Üdv!
"Egy: liftek bugosan is képesek működni. Nyomom a gombot, kinyílik a külső ajtaja de a belső nem... :D Általában 2. hívásra megjavul, de utoljára volt hogy többször se volt halandó. --> Alt+F4."
Propabld ujra kerni a hajot.
"Kettő: Teasa spaceportnál az első, curier típusú hajót egyszerűen ROSSZ helyre tette (többször is) Kiírta hogy pl. 3-as hangárban vár rám, OK, megyek oda, sehol az a hajó... Hanem láttam hogy ilyenkor is tőlem még kb. 160 méterre volt tőlem... WTF??? (Egyszer próbáltam akkor a Light Fighter típusú hajót, azt rendesen lerakta, csakhogy ezt megsemmisítette az Arccorp a landolási kísérlet közben... Ti ezt tapasztaltátok már?"
Elofordul. Sajnos Alpha sok a bug. Probald meg az Issue Councilt hatha van megoldas vagy valami report amit megerosithetsz. Vagy reportold:)
"Kérdés: Ha törlöm az USER mappát (ezzel törlődik a mentés és beállítás) akkor mi lesz a vásárolt ruhákkal? Azok és a aUEC egyenlegem a fiókomhoz kötődnek?"
mar van persistence. tehat a user mappa csak a local settingjeidet allitja (config settings es keybinds)
Holnap újra megpróbálom... Ma nagyon bogaras estém volt... :D Egy: liftek bugosan is képesek működni. Nyomom a gombot, kinyílik a külső ajtaja de a belső nem... :D Általában 2. hívásra megjavul, de utoljára volt hogy többször se volt halandó. --> Alt+F4. Kettő: Teasa spaceportnál az első, curier típusú hajót egyszerűen ROSSZ helyre tette (többször is) Kiírta hogy pl. 3-as hangárban vár rám, OK, megyek oda, sehol az a hajó... Hanem láttam hogy ilyenkor is tőlem még kb. 160 méterre volt tőlem... WTF??? (Egyszer próbáltam akkor a Light Fighter típusú hajót, azt rendesen lerakta, csakhogy ezt megsemmisítette az Arccorp a landolási kísérlet közben... Ti ezt tapasztaltátok már? Három: Ugye a landolási bug.... És volt még pár kisebb furaság...
Kérdés: Ha törlöm az USER mappát (ezzel törlődik a mentés és beállítás) akkor mi lesz a vásárolt ruhákkal? Azok és a aUEC egyenlegem a fiókomhoz kötődnek?
Buccser: Köszi a választ. Mobiglasst csak egyszer próbáltam. Majd próbálkozok még. Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2019.05.06. 00:20:17
Mielőtt félreértenéd, ez még egy teszthomokozó és ebből adódóan nem minden része szórakoztató. Lesz még bőven freefly, conok alatt tuti, akkor sztem nézz vissza megint. Hidd el nagyon sok minden fog még itt változni. ;)
Ez a landolás dolog megőrjít!!! Ma este végre megpróbáltam eljutni Arccorp-ra. Arena18. Oké, azt tudtam hogy oda lehet csak leszállni. Megérkeztem, engedélykérés, de sehol nem jelent meg az a kicsi kék villáskulcsos ikon!!! Fentről (éjszaka volt) úgy láttam hogy pl. a 1-es vagy 2-es hangar nyitva lenne, de neeeemm...! Itt megint sokat bénáztam... 5x is próbáltam engedélyt kérni, de az ikon nem jelent meg sehol! Nem láttam! És akkor bizonyára már annyit bénáztam hogy ki is lőttek... És sztem visszakerültem ismét abba a roh***ul megunt Lorville-be... De most komolyan??? Még a szövegként sem lehet elérni azt a r****t infót hogy melyik hangárt adtak meg nekünk?!?! ED-ben még két helyen is elhelyeződik a szövegként az információ és ezen kívül egy NAGY, EGYÉRTELMŰ piktogrammal is jelzi a leszállóhelyünket! Itt meg a bugzó, makacs, esetek 70%-ában meg sem jelenő kis ikon van?! SC még képernyőarányokhoz nincs igazítva! Ez alatt azt értem hogy még 27'-es fullhd moncsin is TÚL KICSI nekem a képi elemek.... Hát így nem éri meg a támogatási pénzt... (Bocs, hogy így kiakadtam, de tényleg felidegelt ez. A játék jelenleg nem felhasználóbarát! Az ED-hez pedig nemrég kiadtak egy könnyítő patchet, az új CMDR-eknek....) Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2019.05.05. 22:35:48
Sajnos ez most kimarad majd legközelebb ránézek biztos lesz még lehetőség.
Egyjátékos lesz de nem stantonban játszódik, az csak egy rendszer a sok közül.
A SQ42 egy történet alapú játék lesz, egyjátékos kampánnyal, jól tudom? El is meséli/bemutatja a Star Citizen történelmét is, meg ilyesmi? Érdekel, hogy kezdődött a Stanton rendszer meghódítása, Lorville & Arccorp létrejötte. :)
Helyes, helyes. :) Persze, sok a munka még itt, csak amint most látsz az az SQ42 szempontjából szinte majdnemhogy irreleváns. Jelenleg ami nagy gond SC-nél az az, hogy a szerver oldali terheltség kihatással van a kliens oldali renderre valamint el is érték a szerverek kapacitásának határát. Mindkettőre van megoldás (server side object container streaming/server meshing) de mivel SQ42 offline ezért ott ez lényegtelen. Amúgy annak is van roadmap szekciója, érdemes nézegetni mert látható, hogy tényleg jobban haladnak vele mint SC-vel.
meggyőzött amit láttam,ne érts félre,de rohadt sok még a munka vele. bár levsky ami előbb kész volt jóval simábban futott mint az új arcorp,szinte folyamatosan tudtam haladni akadás nélkül,nem csúcsgépen hddről,míg arcorp akadt mint állat,nem töltött be textúra amin át is estem stb,szal bizakodó vagyok. egy aurora packra beruházok,de tovább nem lépek hajóügyileg még.
No asszem kimaxoltam a lehetőségeket egy hét alatt. repkedtem,körülnéztem,csináltam pár küldit,bányásztam... a rep modell sokkalsokkal jobb mint volt,de még nem igazi...itt bizony még mindig az elite viszi a pálmát.
jó lesz ez ,ha megcsinálják rendesen,de biztos vagyok hogy nem lesz ebből 2020ra se semmi,nemhogy squadron 42
Ami a habitatben van nem fontos, nem számit, hogy eltünt. Ha bolygón vagy és a ladikodvan van ágy akkor onnét logolj ki, jó esetben oda tesz vissta de ez is bugzik még.
A kezdő “kabinban” van az asztalon egy két dolog. Na most azokat sikeresen levertem a földre és többszöri ki be lépegetés után azok eltűntek. Mindig ment a játék ha kilépek? Illetve ha pl leszàlltam egy bolygóra akkor hogy tudok ott menteni? Be kell feküdnöm egy àgyba? Azok a dolgok amik a földön landoltak fontosak voltak? Ha jól emlékszem csésze, valamilyen ipad féle, kaja?! Bocsi a hülye kérdéseimért elèg idegen mèg a világ :)
Ezt most nagyon elnézted, általánosban menza tag voltam. Finom túróscsusza, grízes tészta, meg szilvásgombóc, nyami. :)
Csak az kerül zsetonba, ha gyorsítod. Nézd meg, hogy elindult-e a számláló. Mer meg kell még nyomni a claim utáni claim gombot is, hogy beinduljon a folyamat. Olyan mint a jegykiadó automata, ismerni kell azt a primitív logikáját. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.05.04. 18:16:23
no a bányászat bejövős,ha tudja mit keressen az ember lehet csinálni 10-20 ezres köröket simán,csak idő kell hozzá :D
Hmm, s ha már nincs pénzem claimolni? :P Akkor gyorsan regisztráljak egy új accountot és hajrá amíg van lehetőség ingyen játszani? Vagy van más megoldás?
Az ingyenes időszakra való tekintettel, kipróbáltam én is a játékot, viszont csináltam néhány hülyeséget... Az ingyenes hajókat sajnos mind "tönkretettem". Ilyenkor elmenti a játék a tetteimet, vagy van lehetőség resetelni és újra kezdeni az egészet?? :)
Köszi előre is!
Úgy látszik nem voltam elég világos. :) Persze hogy egy jobb technológia az jobb. Ezt nem kell megmagyarázni. Én annyit mondok, hogy akinek hdd-je van, az is nyugodtan próbálja ki, mert nekem is az van, és játszható a játék. Nem gondolom, hogy ez a szűk keresztmetszet, mert nálam Olisaron kívül mindenhol (szinte)folyamatos a játékmenet. Olisaron is a legelején szaggat, nyilván mert tölt valamit, vagy mittudomén. De ez lehet simán az, hogy nekem ramból is kevesebb van az ajánlottnál. A betöltési idő az baszotthosszú. Ez valszeg a fő különbség. De ez nincs a játékmenetre olyan hatással, hogy kijelentsük, hogy csak az sdd a jó, mert aki megjegyzi, hogy a hdd is jó a játékra, annak már kazettás magnót linkelgetünk idétlenül. Amúgy is az van elterjedve, hogy atomerőmű kell a játékhoz, nem árt oszlatni ezt a dolgot, mert a mostani verzióknál már messze nem kell olyan szintű konfig a folyamatos futáshoz, mint másfél-két éve.
Mivel olisaron spawnolsz vagy valamelyik bolygon a jatszhatatlan kategoriat kimeriti az hogy em tudod merre mesz mert minden glitchel ezerrel meg lodot valt.
Igen úgy mint ahogy Delamart törpebolygónak hiszed. :D HDD-n nem játszhatatlan a játék, de vele a betöltési idő sokkal lassabb és mikrolagok vannak vele ezért SSD az ajánlott. Tudom, hogy neked HDD-d van, de ez csak egy merevlemez, nem kell ennyire elfogultnak lenni. Nagyon egyszerű az egyenlet, SDD-ről gyorsabban betölti a memóriába az adatokat, Ha olyan helyre ugrasz ahol sok az objektum és az adat a HDD-ről nem tudja olyan ütembe betölteni őket a memóriába ezért mikrolagok keletkeznek. Neked gyengébb a géped, ezért lehet te ezt tudod tolerálni és nem zavar annyira, de a legtöbb játékos a teljes folyamatos játékot élvezi. Ehhez viszont SSD kell, ezért ajánlottuk.
Itt most annyi a kérdés, hogy diavetítés a játék hdd-n, vagy sem. Hdd-re telepített játék tulajdonosaként én hónapok óta játszom úgy a játékkal, hogy nem diavetítés. Mindez azért érdekes, mert a gamerek jelentős része hdd-n játszik, és nem jó ha félre vannak tájékoztatva egy kipróbálási időszakban, hogy hdd-vel meg se próbálják, mert játszhatatlan lesz. Ugyanis a diavetítés a játszhatatlan kategória.
Na mégis? Elhiszem, hogy szerinted jó hdd-n is a játék, de ne akard megmagyarázni olyannak aki ssd-ről játszik és tudja, hogy hdd-hez képest mennyire jelentős a különbség. Vegyél ssd-t, tedd rá aztán majd megérted és a büdös életben nem akarod többet a hdd-t (ez nem csak SC-re vonatkozik, hanem mindenre). Persze ez a jelen állapotra vonatkozik, majd ha meglesz minden optimalizáció akkor hdd-n is biztos jobb lesz de sztem akkor se lesz ajánlott.
Port Olisar, Grim Hex, Levski, Lorville, ArcCorp, jelenleg ezek a spawn pontok. Ha ezek valamelyikén landolsz és utána itt lépsz ki akkor legközelebb ott kezdesz. A habitetbe meg már vissza lehet menni, később bérelni is lehet majd. Plusz amelyik ladiknak van ágya abból is ki tudsz lépni és jobb esetben oda is tesz be.
Nem kell szobát kivenni, ha Lorville-ből kezdtél, akkor már van "szobád", onnan fogsz újra indulni. Mondjuk ArcCorpnál ezt nem tapasztaltam, amikor onnan kiléptem, Olisarról kezdtem megint. Kusza egy kicsit, az a fix, ha hajóból loggolok ki, mert akkor biztosan megpróbál oda visszarakni, csak éppen van rá sansz, hogy bebuggol, és akkor irány ismét az Olisar.
Jut eszembe: (Bocsi a dupla posztért.) Ha a játékbetöltés után (ugye egy szobában kezdődik) kimegyek a szobából, onnan már nem is tudok visszamenni sem abba a szobába, sem máshova? Ma körbejártam Lorville-t, metróztam. (Metro Centernél kezdődött a játék) majd amikor a Cenral Line-n keresztül eljutottam a Leavsden Stationra, láttam h itt is van pihenőhely, oké, mentem az liftekkel az ajtókhoz, de egyik se nyílt ki nekem! :O Lehet ki kell venni a szobát? És akkor visszautalok az elején látható kérdésemhez. Lehet hogy játék csak egyszerűen így elmenti a állásunkat a legközelebbi (random?) pihenőnkhöz és onnan folytatódik a köv. játék? Holnap irány Arccorp! :D Utoljára szerkesztette: wollnerd, 2019.05.03. 23:31:16
"max csak 1.5 perc alatt eljutottam a főmenübe" ez sok, most direkt lemértem "launch game" bökéstől számítva 38 mp és menüben vagyok. Tényleg ilyen sokat tölt nálad? oO
Bucser: hát igen, 60 fps alatt nincs élet :D
Amúgy meg az semmit nem jelent lonvard, hogy üres területen mennyi az fps-ed mert ha rád esik pár hívatlan vendég akkor azzal együtt meg az fps fog a béka segge alá leesni.
Na átmásoltam a játékot a SSD-re. (Kicsit trükkös volt, mert magát a launcher mappáját is kellett, nekem úgy tűnt, de meg lett.) Elindítottam... Hát beszarás hogy mekkora betöltéskülönbség volt! A HDD-n a launcherről indítástól a menü eljutásig is legalább 6-7 perc volt.... (1,5 percig pl. a SC logo volt, aztán kb. 1,5-2 perc a sötét ablak, aztán kb. 3 perc a menü előtti loading screen...) Most SSD-n, max csak 1.5 perc alatt eljutottam a főmenübe! :D Maga a játékbetöltés is 4-5x gyorsabb volt, sokkal kevesebb mikrolaggal. Szóval respect for SSDs! :DD
Sorry. definialom a diavetitest. 13 fps az diavetites 30 FPS talan elfogadhato Area 18-ban, de mashol legalabb 60 FPs-t varok.
Masreszrol pedig HDD-n a zene kesik a texturak popinelnek az egesz borzalmasan lassu. Neha olyan mintha a server lagolna.
Mellesleg ne probalkozz, a hangar modul ota minden modullal jatszottam kickstarter utan egy honappal lettem backer. megeltem par dolgot mar. Utoljára szerkesztette: Bucser, 2019.05.03. 21:43:47
Nem, nem diavetítés. Nekem még ramból is kevés van, figyelmeztet is, hogy legalább 8 giga kellene, de csak 7,8 körül tud rá félretenni az oprendszer, ezen kívül a winchester hagyományos, a proci 7 éves, a videokari közép-alsó kategória. Így játszható a game. Szinte csak Olisaron vannak problémák, az elején akadozva tudok leszaladni a központi részhez, és utána is döcögős azért. De bármely bolygón, űrben gördülékeny a haladás, nyilván a kevés ojjektum miatt, viszont például Area 18-at látogattam múltkor, és ott sem volt diavetítés. Időnként megakad egy pillanatra, de ez szokható. Tudom milyen az amikor játszhatatlan, mert évekig az volt. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.05.03. 20:03:14
Jól gondolod, az optimalizáció még odébb van, lesz vulkan api is az is segíteni fog azért, szóval jobb lesz ez. Egy évvel ezelőtti állapothoz képest a mostani is sokkal jobb. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.05.03. 11:00:10
Köszönöm Torzonborz és Hogthar, így fogok cselekedni! :) Május 8ig még van időm repkedni. :D Még egy kérdésem lenne viszont, hogy küldetést hol tudok felvenni? Hova tudnék elmenni NPC kalózokkal harcolni (vagy valami ilyesmire gondolok). :) Egyébként én Ryzen 5 2600x -el játszok, 16GB RAM-mal, Geforce 1070 OC-vel, SSD-vel, és vannak azért laggok. Ahogy itt olvastam a szerver miatt és a megnőtt játékosbázis miatt is lehet, de hát nyilván a végleges játék azért jobban lesz optimalizálva. Nem vagyok egy nagy programozó, de optimalizálni szerintem eleve csak azután érdemes hogy ha már van egy final build.
Most nézem tegnap kiraktak egy halom tutorial videót, mindenféléről. Ezért hisztikéztem 1 hete. Látjátok Chris Roberts és én lényegében egy entitás vagyunk, és amit én mondok az úgy lesz. Vagy meggondolja magát Chris, és máshogyan. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.05.03. 10:47:26
Egyik tagnak 1060-ból 3 gigás a videokártyája és jól elfut neki minimumon. Nekem ugyanez csak 6 gb verzió, ezen viszont már magas beállításokkal is jól elfut. Persze ha ajánlanom kellene, az erősebbet ajánlanám, de ha valakinek csak 3-4 gigás még nem kell pánikolnia(egyenlőre :D).
"egy 4 gigás videokártya minimum kell neki." Szerintem egy 6 gb-os jobb alá, ahogy néztam a vram foglalás 4 gb felett van még low grafon is (bár ez utóbbi sokat nem jelent mert annyira nem low az a low :D). Bár most 3.5-nél nem néztem ezt de nem hiszem, hogy változott volna.