Exit seatre van default keybind, most éppen az y (magyar billen z),
Olyan rég volt már ez a kérdés "magyarosítás lesz hozzá?"
Freelancer max jó hajó, nekem csak a FOV-ja kicsi. Ha jól emlékszem "klozet" és zuhanyzója is van, csak mivel kulturált hajó, így ez ajtó mögött van. De ha a Herald dizájnja tetszik javaslom nézz rá a Catarpillar-ra. Ugyan az tervezte, tehát kívülről ronda, belülről viszont hasonló mint a Herald. Jó kvantum hajtóműve van és több klozet és zuhanyzó is található rajta. Sőt külön fülkéje van a pilótáknak és külön a kisegítő személyzetnek.
ui.: Kiszállásra én beállítottam egy gombot, így nem kell keresgélni, hogy vajon melyik hajónál hol található az ülésből kiszállás, javaslom neked is.
Tettem délelőtt egy próbát. Miután felrobbant a hajóm és nem akarta visszaadni, beszálltam a Freelancer Max-ba. Kívülről tetszik, hogy olyan kamionos, de belülről sajna elég száraz. Egyedül a cockpit jó benne. Kvantum közben beültem a hátsó ülések egyikébe, és többet nem tudtam kiszállni. Össze-vissza tekeregtem, kerestem az exitet, végül megtaláltam, de nem engedte megnyomni. Na de legalább rájöttem, hogy immersion tekintetében a hajó nem az esetem. Heraldban még klozett és mosdó is van. Ebben semmi. És ha rám jön a szapora, akkor mi lesz? Este megint próba, de most elkezdtem félni az újabb hajóktól, lehet tök bugosak.
Ha jól értem, mostantól folyamatosan változni fog az üzletekben a kirakat? Mert az nagyon hiányolt "future" a részemről.
Ionvard: Arcorp-on is van légkör, lehet te csak egy bug-ba futottál. De ettől függetlenül szerintem először űrben gyakorold az új fizikát és csak utána légkörben.
Amúgy nagyon tetszik, hogy a sebesség szabályozó kar hatással van az oldal mozgásokra is, így már nagyon precízen le lehet leszállni.
Na tegnap volt egy kis időm, ránéztem a PTU-ra. Az új fizika nekem nagyon tetszik, azt hittem több mindent át kell majd állítani a Joyon, de szerencsére elég volt csak az új sebesség szabályozó kart és a sebesség kart beállítani, minden más a helyén maradt.
A harc sokkal átláthatóbb lett, a régi harcrendszert miatt eleinte sokat sodródtam, de pár hullám után hamar ráéreztem.
A Kvantum utazást kicsit túlzónak érzem. Értem én, hogy kicsit komplexebbé szeretnék, de a jelenlegi rendszert nem tartom túl logikusnak. Tehát egy űrhajót úgy csinálnának meg, hogy kvantum utazásnál manuálisan kelljen állítani mi legyen bekapcsolva "overclock"-olva ahhoz, hogy ne melegedjen túl a hajtómű!? Logikusabbnak tartanám, hogy lekapcsolná automatikusan a fölösleges elemeket. Útközben a kedves női (RSI hajók esetében férfi) hang bemondaná(weapon system is offline, shild system is offline) majd ugrás befejeztével visszakapcsolja őket. De ebben a formában nem a legjobb, remélhetőleg majd finomítanak rajta.
Area 18 nagyon tetszik. Elég hatalmasra sikeredett, így még nem sikerült bejárni az egészet, de amit láttam az elég jó. A repülő busz a vonat helyett nagyon adja. A kivetített reklámok, a hologram nő aki orrhangon magyaráz, mind nagyon részletesen. Azt sajnálom, hogy az üzletekben még nincs áru. Kíváncsi lettem volna a helyi felszerelésekre, de idővel ezek is biztos bekerülnek. A kereskedelmi központ viszont fenomenális. Egyrészt nem csak 4 monitor van hanem kb olyan 20 és a modern ferde monitor, nagyon ötletes.
Ui.: Nem tudjátok, hogy PO-n miért alakítják át állandóan a légzsilip kamrát? Ez a mostani már az 5. verzió amit látok. Nekem az első narancssárga is tetszett.
Inverse-t állíts rajta, valahol a controlsnál lehet ilyet.
keyboardon hogy kell megcserélni a YAW /orr le/fel döntést? Y axison van az OK,de ha lefele húzom az egeret felfele emelje az orrát azt szeretném..sajnos defaultban fordítva csinálja
Csak ennyit: "Players have reported encountering this error when attempting to enter the game. If you see this, please close the game client and relaunch the game. This may require multiple attempts."
Engem az nem érdekel, hogy sokáig tart adott esetben a kvantum, emiatt én nem fogok hajókat csereberélni. Átszelek egy naprendszert 15 perc alatt és kezdjek el morogni, hogy sok idő? :) Egyébként szerintem nem tartott annyi ideig. Mármint maga a kvantumozás része, mert mindent összevetve 30-40 percig bajmolódtam, be se fejeztem aznap az utazást, mert nem tudtam hogy induljak el. Ma viszont semmi probléma nem volt, minden energiát a hajtóműre tettem, és utána már ki sem dobott. Most az irányítást kell szokni, kicsit olyan feelingje van, mintha egy repülőn meghaltak volna a pilóták, és nekem kellene lehozni a gépet. :)
Pontosan. :P Mondjuk a leszállópályánál felrobbantottam magam. Mert megint nem hülyebiztos a rendszer, a komplett bolygó le van fedve valami energiapajzzsal, a leszállópálya ebből nem emelkedik ki normálisan, és hiába kértem leszállási engedélyt, nem láttam hova szól, őszintén szólva azt se, hogy adtak-e. Addig kavartam a reptér közelében, amíg bele nem csattantam az energiafalba. De persze lehetn nincs energiafal, csak én így nevezem azt, hogy nem engednek repülni az épületek közt. Most mehetek megint. :)
Megérkeztem az ArcCorpra. A tegnapi anomáliák szerintem bugok voltak. Most is kidobott kvantumból, de azonnal tudtam tovább lépni. Ha minden energiát a hajtóműre raktam, akkor nem dobott ki.
Gyors benyomások: a kvantumozás szerintem rövidebb ideig tart valamennyivel, ezt egyelőre nem tudom hogy jó vagy rossz, vagy ennek a hajónak lett jobb a hajtóműve.
Az ArcCorpnál nem észleltem légkörbe lépős animációt, lehet hogy még nem rakták bele, mer ennek a bolygónak talán a legsűrűbb a légköre és durvábbra tervezik, de ez csak fantázia.
Leszállóhelyig még nem jutottam, egyelőre az építmények fölött szokom az irányítást. Kezd érdekes lenni. Sokkal nagyobb zajjal jár a nagy sebesség, és nem lehet kanyarodni nagy sebességgel. Nagyon olyan lett, mintha egy vadászgépben ülnénk valami F-14-es szimulátorban.
A kijelző nagyon apró lett, nekem jó szemem van és még ki tudom venni, de hogy a játékosok többsége nem lát belőle semmit (magasság, sebesség adatok) az garantált.
Át kell variálni a klaviatúrán és joyon az irányítást, mert elsőre nagyon szokatlan, pl. a joy tolóerőszabályzója nem működik nekem, helyette egérgörgő van. :D A flight model légkörben sokkal izgalmasabb, érezni az ellenállást, szerintem nagyon jó lett.
Miután kiesel a kvantum ugrásból kell várni egy jó időt(attól függően mennyit ugrottál) míg a hajtómű megint üzemképes lesz. Ha van kijelölt célod ki is írja mennyi idő még. Lehet tényleg túl melegszik a hajtómű, vagy amit Torzonborz is ír, jammelik az ugrást, ebben az esetben lesz pár kalózhajó a zónában, le kell gyorsulni őket(vagy le is vadászhatod őket, de a te esetedben a gyenge fegyverzet miatt nem opció) és megint tudsz majd ugrani.
Egyébként Lorville-ben már voltál? Mert a Heraldnak elég gyenge a Kvantum hajtóműve. Po-tól számolva 14-15 perces az út vele. Én nem ragaszkodnék a helyedben a Heralddal való felfedezéshez, vagy csináld azt, hogy egy nagy hajóval odaugrasz a bolygóhoz legközelebb eső töltőállomásra, ott átkéred a saját hajód és a bolygóra máris a te hajóddal mehetsz felfedezni csak a nagyobb ugrást mellőzöd vele. Például egy Catarpillarral 4 perc Po->Hurstron. több mint 10 percet nyersz vele és így megtarthatod a saját hajóddal való felfedezés örömét.
Nem azzal van a probléma, hogy kiesem a kvantumból, hanem hogy utána nem tudom újraindítani. Kijelölöm a mapon az útvonalat, de vagy nem adja be a célt, tehát nem tudok ráfordulni és megkezdeni a műveletet, vagy látom hogy kijelzi, de mégsem csinál semmit. Még ezzel sem lenne probléma, ha tudnám hogy miért nem. Mondjuk világos üzenetet kapnék, hogy várni kell x másodpercet hogy hűljön a hajtómű, vagy ilyesmi. Nulla információt kapok, és akkor megy a vergődés percekig, majd egy váratlan pillanatban ismét működik a hajtómű. Vagy éppen sok perc után sem működik. Szeretném érteni, hogy miért van mindez, oké?
Aki pedig kitalálta, hogy folyamatos fülsértő beepelés menjen, ha kiszállok a pilótafülkéből, azt hozzátok elém. Késztetésem támadt kivágni a szívét. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.04.01. 09:38:39
Van amikor jammelik a quantum drive-ot és azért áll le az ugrás, de ez is ki van írva csak el kell olvasni :D Amúgy meg ja, nagy hajóval lehet majd hosszabb quantum ugrást csinálni, a kicsikkel ez több részes lesz.
Van elég üzemanyag, nem az a gond. A túlmelegedés már gond, leszedtem a fegyverzetről az energiát, de akkor a pajzsról is leszedem. Azért heralddal megyek, mert a felfedezéseket a saját hajómmal teszem meg. Ha először belépek egy légkörbe, azt saját hajóval akarom, mert abban akarom átélni, nem egy olyan hajóban amit nem is ismerek, meg nem is az enyém és csak pár napig használhatom. A kipróbálás az más tészta, arra elmegyek a Daymarra majd, és a felszín fölött megröptetek pár hajót.
Én még nem jutottam el a PTU-ig, de azok alapján amit írtál pár dolgot javaslok ellenőrzésre. 1. amikor kijelölöd a célt starmap-on, kiírja mennyi üzemanyag kell az ugráshoz és mennyid marad összesen. Mert ha nincs elég üzemanyagod attól a hajó ugyanúgy megkezdi az ugrást, csak útközben kihajít a kvantum ugrásból. 2. Ha tényleges túlmelegedésről van szó, akkor javaslom ugráshoz húzd le a pajzsot és a fegyverzetet, ha a pajzsot nem akarod akkor legalább a fegyverzetet. A Heraldnak rettentő gyenge fegyverzete van.
Másrészt miért erőlteted a Heraldot, ha megkapod a többi hajót? A Herald-nak gyenge a kvantum hajtóműve. Elvégre mit szeretnél megnézni az új verzióba, az 50 milliószor látott hajód vagy Arcorp-ot.
13 millió (milliárd?) kilométert haladtam. Probléma, hogy lenne még 27. Mára feladtam. Kell majd egy oktatóanyag, hogy mit is kell itt csinálni, mi miért történik. A fő problémám, hogy egy túlmelegedés után egyszerűen hiába adom meg az útirányt, nem akarja elindítani a kvantumot. Néha sikerül, néha nem. Sok-sok perccel később sem, tehát persze gondoltam, hogy le kell hűlnie a hajtóműnek. Csak ezek fantáziák, nem igazán látom jeleit, hogy túlmelegedett, lehűlt, stb. . Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.31. 23:49:16
Na sikerült újra kvantumoztatni a gépet. Leszedtem az energiát a fegyverekről, 50-50%-on van a másik kettőn (nem tudom minek nevezzem őket, de az egyik biztos a hajtómű). Így nem sípol és folyamatos a kvantumhajtás. Izgatott vagyok, ilyen távolra még nem utaztam az Olisartól. Megyek és ledőlök a priccsemre és hallgatom a zajokat. :)
Aha, ezeket kipróbálom.
Röhej de a mobiglass gombját is elfelejtettem, úgy kellett chatben megtudnom. Eskü úgy emlékeztem, hogy tab. Nem reagált tabra, erre belefantáziáltam, hogy azt is megvariálták. Pedig nem. Most minden gyanús nekem itt. Újra be kell gyakorolni. Izgatott vagyok. :)
Neeeeh, neeeem. A kérdés itt az, hogy például mivel tolom rá a gázt. Mer nem működik a W, meg a joyomon a tolókar se. Úgy álltam meg, hogy kikapcsoltam a motort. Meg mi történik kvantum közben, hogy folyamatos vészjelzés szerű hang, majd kidob a kvantumból de nem adja vissza a célt, és most ott lebegek a semmi közepén a sötétben. Igazi űrhajós feeling, imádom! A túlmelegedéssel kell itt majd játszani, csak elképzelésem sincs, hogy mégis hogyan. Nem lehet csak úgy egyszerűen átszelni a naprendszert, nem nem! Odáig, hogy megnézzem a pénzt, nem jutottam. Leültem a herald support székébe, és szendvicset majszolva azon agyalok, hogy hogy a tökbe keveredek ki innen. :D
Ja, egyébként beadnak szerintem minden hajót, mindent ki lehet próbálni. Engem nem érdekelt, én heralddal megyek az ArcCorpra. :P
Majd meséljétek már el mivel lehet gázt adni a ladiknak, mert eddig W-vel ment de most nem reagál rá, egérgögővel akar gázt adni, de az meg ráközelít a HUD-ra is.
Én most telepítem. Félek egy picit, hogy 12 giga rammal felpofoz a játék és visszazavar az Olisarra, de azért pusztuljak meg ha nem próbálok leszállni az ArcCorpon. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.31. 21:22:10
Héten elcsattogok ramért. Most néztem, van két 6 gigásom, DDR3. Veszek melléjük még egy 6 gigát. Ezt hozza nekem a nyuszi. Mikor van Húsvét? Mindegy. Érzem, hogy a következő patch kikezdi a csodálatos számítógépes felszerelésemet, szóval legalább ramból legyen elegendő.
Jó ez nem volt túl fair a részemről, igazságtalan mély ütés volt. De, hogy legyen dicséret is, legalább szellemes és Star Citizen hű nevet adtál az Ikreidnek. :D Bár én a Kovácsot azon nyomban átnevezném Drake Interplanetary-ra.
Nekem se tetszenek egyenlőre a mostani haj típusok nagy része, de ízlések és pofonok, azt kell kiválasztani amelyik tetszik. Tudod valaki a női karaktereket kedveli, valaki meg a kakastaréjt.
A korábbi komolytalanságodra: Ha te nagymellű szőke nő vagy úgy már megértem, hogy keverhettél össze egy aszteroidát egy bolygóval.
Az arcgenerálás már most tetszik, bár még ugye nem tudom mit lehet kihozni belőle. Ami nem tetszik, azok a hajstílusok. Olyan feeling, mint a Falloutban, hogy beleraknak egy vagon teljesen használhatatlan hajat. Kedvencem az az elcseszett taréj, amit minden játékba bele kell rakni. Ide is valami innovatív megoldás kellene majd, persze még a játék sokat fog változni, csak nyávogtam egy sort. Majd a használható kb. 2 hajstílus közül kiszedem ami kell, aztán a többi nem érdekel. :)
3.5 ben nem csak a női karakterek jönnek be, hanem az arc alakíthatóság. Engem például nem nagyon fog érdekelni a női karakter generálás, viszont az arc egyedire generálása annál inkább. A kérdés, hogy ezt miként oldják meg, hogy szinkronba legyen mindenkivel. Kezdetben szerintem lesz egy kisebb desynch a megnövekedett adatcsomagokból kifolyólag.
Te nem is tudtad?? Nagymellű szőke nő vagyok, az egyetlen igazi nő a Star Citizen topikban, emiatt mindenki rám hajt, de csak a testem kell nekik, a nőt nem tisztelik bennem. :( Tudok főzni sok mindent, ezen kívül vasalni. Aztán meg még ott van a szex is. Idén születtek meg az ikreim (januárban), Kovács Auróra Medivac és Kovács Urzaróver. Tavaly az egyik SC rendezvényen rám hajtott Szőrös, de leszereltem. Kisfiúkkal nem kezdek. :D
Komolyra fordítva: 3.5-el mindenki női karaktereket fog próbálgatni, pusztán mert odáig nem volt rá lehetőség. :) Egyébként szeretem a női karaktereket, egy sci-fi játékban ugye nem a háziasszony énjük jön elő, egy pilótanő az okos, ravasz, ügyes, szép, ellensúlyoznia kell fizikai hátrányait, szóval én kifejezetten szeretek csajjal szaladgálni egy ilyen játékban. Régebben voltak beleélési problémáim, ha rpg-ről volt szó, akkor nem szerettem, mert nehezítette az átélését a játéknak, de azóta annyi női karakterrel játszottam, hogy már nem zavar. Majd meglátjuk mi lesz, valszeg a főkarakterem férfi lesz, mivel ugye majd beszélgetni is lehet a játékban, és ehhez megfelelő nemválasztás kell, az illúzió és immersionrombolást kerülendő. :)
Múltkor kikezdtél a PO-n a szerelő fiúval, most meg női karaktert generálsz, nincs egy kicsi indentitás zavarod? :D Bár ebbe bele se gondoltam még, te nőstény lennél?
Torzi is tolta ugyanezt. :) Teszt szempontjából nem jó, de a jelenlegi verzióban egyik hajó se igazán tud magával mit kezdeni a bányászon kívül, szóval pont hogy illeszkedik. Küldizgetni mint kiderült teljesen oké, sőt. A deliveres küldetéseket lényegében a heraldra találták ki. A csomag más, de a feladat ugyanaz.
Nem, az én voltam. Egyszerűen a jelenlegi verzióba nincs értelme ha csak Herald-od van. Van igaz nekem is, de mellette van más hajóm is. A jelenlegi verzióban nem sok mindent tudsz vele tesztelni.
Amúgy értékelem, hogy torzi is vett egy heraldot, pedig hogy oltogatott, hogy az a hajó nem is játszható még, szóval minek cseréltem le az avengert! :PP :)
Megnézheted mi van kész, aztán érdektelen, mivel a küldik még fapadosak. Viszont amikor megnézed mi van kész, az valami ilyesmi lesz. Például landolsz ezen a bolygón. Kisarkítva, jelenleg ez a játékélmény. Döntsd el. A közelgő patch-el egyébként sok csoda jön, aztán év végére kerekedik ki az egész annyira, hogy egy ilyen kérdésre talán már azt mondjuk, hogy megnézheted mi van kész, és utána is lesz motivációd játszani. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.23. 21:01:13
Sziasztok. Valaki leírná röviden, hogy ez a játék most hogy áll? Arra vagyok kíváncsi, hogy ez egy olyan állapot, ahol megnézhetem, hogy mi van kész, aztán érdektelen, vagy esetleg már játékélményt is ad?
jaaaa na akkor ez egy jó kis probléma lesz,mert ha emiatt 2-4 hajó lesz egy szerveren akkor felvágom az ereim
Bányász hajóból csak a prospector van bent, az meg kicsi. De nem a méret számít hanem a legénység száma. Egy Irdisé minimum 8 fő amúgy 20 felett van, ha beteszik és egy org bevisz egy ilyet akkor a szerver fele ezen fog rohangálni. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.03.23. 18:27:47
A nagy (capital) ladikokat szerintem csak a server cap növelés/meshing után teszik be, és az se biztos, hogy amikor az kész van akkor bekerülnek. Lásd Idris, pletykálják, hogy csak SQ42 megjelenés után jön PU-be, ebben meg van is ráció. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.03.23. 18:01:57
De van egy olyan kérdés, hogy mire gyűjtenek még pénzt, ha egyszer kaptak 200 millát. Csak megjegyeztem, hogy ha esetleg kifizették az összes fejlesztési pénzt, akkor is kell még nekik majd alsó hangon 100 millió, szóval nincs olyan állapot, hogy elég pénzük van. Ezért aki szereti Chris Robertst, az 10 percen belül vesz magának két krakent! Nyomás, a komplett topik bizonyíthatja, hogy nem csak a szája jár! Tokra mivel tamáskodott, 3 krakent kell vennie. :P
Nem, itt szimplán arról van szó, hogy a bejövő pénzmennyiségnek köszönhetően a kezdeti dizájn tervet teljesen át tudták alakítani (instance-olt megoldás progen nélkül (2.0) -> open world progennel (3.0) + elég komoly ugrás a grafikai minőség terén) ennek köszönhetően meg a fejlesztési idő drasztikusan kitolódott. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.03.23. 12:21:34
Hát meg a marketing. Pont nemrég nézegettem egy ezzel kapcsolatos videót, a GTA V. készült kb. 150 millából, és volt hozzá ugyanekkora marketingköltség. A Modern Warfare valamelyik része készült 60 millából, és csaptak hozzá 200 millió marketingköltséget. Star Citizenben alapjáraton van szerintem rengeteg marketingköltség, de majd még a megjelenéskor is úgy kell majd szórni a pénzt, mintha nem lenne holnap.
Én úgy tudom, hogy Chris Robertsnek csak egyetlen különleges kívánsága van, hogy eszkimó őseire tekintettel vegyenek az adományokból neki egy gyémántberakásos aranyozott kenut, hozzá elefántcsontból készült evezővel. Meg akar egy kisbálnát házikedvencnek. Szerintem ennyit megérdemel.
Van 4 irodájuk meg 500+ alkalmazottjuk,már egy ideje, na erre megy el a lóvé. Méghozzá sok. Csak az alkalmazottak fizetése vagy évi 30 milla dodó. Itt meg tudod nézni mire mennyit köldöttek '12 - '17 között. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.03.23. 10:14:18
Engem igazából ez aggaszt! Kell a pénz de miért is? Rekord összegű pénz jott össze, ennyiből akkor is kesz kene legyenek, ha innentől egy fillért se kapnának. Mire ment el 200 millió, ha játék még félkész sincs, és nyilvánvalóan fogyóban a pénz?
Constellationt biztos becserélnék rá. Már csak azért is, mert annak a hajónak hiányzik az elejéről a leszállótalp, és nem akarnék nyomorék hajóval játszani. Most pont beraktak egy olyan hajót, amivel ki lehet váltani az Aquilát. De egyébként mindegy, mer kijön a HULL C meg a Carrack, és akkor majd a komplett játékosállomány azokra olvaszt. Ezt a Corsairt amolyan átmeneti olvasztófázisnak tekintem. :D
Heraldtól nagyon nehezen válnék meg. Ár-méret kategóriája speciális hajója, amit tud, abban a legjobb, nincs versenytársa. Most mire cseréljem be? Amíg nem láttam működni az npc legénységet, addig úgy se merek belevágni carrack szintű vásárlásba.
én most cserélem be a Cutlasst :) ez a hajó fasza Utoljára szerkesztette: nordan, 2019.03.22. 19:24:25
úgy gondoltam hogy van már elég félkész,és még csak papíron kiadott meg repülhető de másra nem jó hajó,a játékot kéne csinálni,ha kintvan majd lehet még hajókat gyártani hozzá bőven,a most meglévőkkel is el lehet tökölni legalább egy évet vagy többet is.
"aki ezzel foglalkozik,hogy ilyeneket összerakjon és kiagyaljon,addig sem a játékot hegeszti" Na ezt gondold át még egyszer. Egy grafikus/modellező/animátor mégis mit csináljon ha nem ezt? Az nem fog 3d enginet/netkódot vagy gameplay mechanikát kódolni mert nem ért hozzá. Neki az a dolga, hogy asseteket gyártson, azt meg is teszi.
kár hogy nem szimmetrikus :D nem szeretem az ilyen hajókat :D
a gond hogy már megint ott tartunk hogy vegyél hajót 200-600 dodóig,kép alapján meg szép leírás alapján,a játék meg még nincs kész.(igen tudom,nem kötelező megvenni,de aki ezzel foglalkozik,hogy ilyeneket összerakjon és kiagyaljon,addig sem a játékot hegeszti) Utoljára szerkesztette: Caliph, 2019.03.22. 16:51:25