Na meg is jött a Corsair brossúra, ez egy repülő erőd baszki :D Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.03.22. 16:32:26
kb Connie méretű, belefér egy ursa + raktér + lakótér, van rajta 3 torony + legalább 3 fegyver mount + raksi hegyek. Lehet a Cutlasst olvasztom be nem tudom, még nincs brossúra a Corsairhez sajna.
Nálam a Herald biztos marad, számomra az olyan mint egy ormótlan izomautó. Erről a Corsair-ről még nem tudok sokat, de ha érdekes lesz külön elkezdek rá gyűjteni. Amit engem vonz az a Cutlass blue változata. Remélem jól megcsinálják.
Mert először concierge backerek látják és vehetik meg aztán mindenki más. Azt hiszem a Heraldom szépen beolvad és átalakul Corsairé. :D Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.03.21. 22:49:38
Nem baj, ha már PTU az már nekem jó. Kíváncsi vagyok már nagyon az új FM-re. Persze az új bolygó is vonzó és az se utolsó szempont, hogy feltöltik nőkkel az univerzumot.
elvileg.. ptu wave valahány az kb biztos a live/ open ptu azért annyira nem
Elvileg akkor két hét, és jön a 3.5?
Most is van a hajóknak súlya, próbálj meg pl egy kukással felszállni Lorvilleből aztán meglátod. :D Az űrben meg más a helyzet a zérógrav miatt meg a rásegítés alapból be van kapcsolva.
Ez nem csak a harci helyzeteket fogja érinteni, a hajó egész fizika megváltozik. A földi járművek fizikáját teljesen lecserélték. A te hajód is másként fog viselkedni, kanyarodni. Volt gond a nagyobb hajókkal, hogy szinte lehetetlen volt velük elhagyni Hurston légkörét, ez is változni fog.
Pont a heraldnál nem lesz mindegy az új fm, mivel az baromi jól gyorsul és ha boostols mint a meszek akkor már az ki fogja ütni a pilótát ha nem figyelsz.
Annyira elszoktam a légiharcolástól, hogy a jelenlegi rendszer a magam kis mikrokörnyezetében nem is zavart. Heraldnak tulajdonképpen mindegy. Amíg nem tudom helikopterszerűen kezelni a gépet, és nem tudom forgatni a fejem olyan kamerás bizbasszal, addig nem is tervezek elmélyedni a légiharcban. Mire eljutok odáig, meg lesz csinálva, hehe. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.07. 19:01:42
Röviden, összefoglalva, a mostani repülés modellel az a probléma, hogy túl gyorsan manőverezhetőek a hajók, nincs súlyuk így például a harcok elég kaotikusak. Az új rendszerben ezt akarják orvosolni, jobban érződnek majd az erőhatások.
Másrészt a gázkar rendszer is más lesz. Jelenleg van egy alap sebesség hajótól függően pl 300 (landolási módnál 50), ha ezen felül akarsz menni utánégetőt kell használnod. az új rendszernél kikerül a landolási módnál a sebesség szabályozás és bekerül még egy csúszka amivel meghatározhatod a hajód max sebességét. Például landolni szeretnél az új csúszkánál beállítod a 60 at, ekkor ha a gázkart lenyomod 100 % ra 60 lesz a végsebessége. tehát a gázkarra ilyenkor 0 és 60 közötti sebességet adsz meg. Ha mély-űrben repülsz és száguldozni akarsz a csúszkát maxra állítod, ilyenkor a gázkarral 0 és a hajód végsebességét állítod a gázkarral.
Anshintól majd várok egy magyar bemutatót az újdonságokról, mer nekem összemosódik, ahogy ott bukdácsolnak. Nem tudom megítélni, hogy a jelen állapotokhoz képest mi a változás.
Jólvan, viszont ha majd nézed a videót légy rettentő türelmes a középső fekete hajú sráccal. Elsőre nem csinálja amit mondanak, de általában 3. rászólásra összejön neki.
Csak válaszoltam a kérdésedre, hogy miért nem nézem a hivatalos csatornát. Kerestem, de nem dobta az orrom elé ezt a speciális videót, most mit csináljak. :P
Te miért nem nézed a hivatalos Youtube csatornát, heti szinten több videót is kiadnak. Videó amiről írtam korábban. Nem csak több effektből és hangokból fog állni, hanem konkrétan az egészet újra írják.
Basszus ingame még az unokáira is vadászni fogok...
Azmelyik videó? Nem igazán dolgoztam még fel az új repülési modell mibenlétét. Amit felfogok, hogy légköri repüléshez több effektet raknak, hogy jobban átéljük. De ez nem biztos, hogy a flight modell része és már benne lesz.
Torzi: lezártam a témát, mer lehetetlen alak vagy és nem fogadod el, hogy másfél perc oxigén se kellene. Mer örökké Subnautica, és éljen a fulladásos halál!! Aki nem fulladt még meg a 17-es roncsban, az nem is élt igazán! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.06. 16:17:57
Na azt én is nagyon várom már, előző héten az 1 órás videóba amit mutattak az eléggé felkeltette az érdeklődésem. Igaz a középen ülő tesztelő srácot lecsaptam volna 5 perc után a hülyeségei és manőverei miatt, de azért lehetett látni, hogy lesznek bőven finomságok.
Amúgy meg szerintem most sokkal érdekesebb az új FM.
De már párszor leírtam csak képtelen vagy felfogni: az oxigénnel most is kell számolni mert az a mennyiség csak az alap nyugalmi állapotra számoldóik. Ahogy mozogsz és nő a pulzusod úgy nő az oxigénfogyasztás is. Ennél érthetőbben nem tudom leírni. Tényleg az a probléma, hogy lövésed sincs mi is történik a játékban, mert hiába nem tudod elképzelni, hogy elfogyna az oxigén mégis megtörténik.
"de rombolná a játék beleélési faktorát, ez rengeteg játékost eltántorítana jogosan"
De nem tudjuk, hogy mi az ami eltántoríthatja a játékosokat. :) Kit ez tántorít el, kit az. De ha egészében működőképes, önmagát játszató rendszert hoznak létre, akkor nem fog számítani, hogy másfél órás palackod van, vagy 40 perces. Én abból következtetek arra, hogy kevesebb oxigént engednek végül, mert ugye az a koncepció, hogy mindennek legyen értéke, és az oxigénnek csak úgy van értéke, ha számolni kell vele. Jelen állapotban csak arra kell vigyázni, hogy véletlenül le ne vegyem a sisakot az űrben, mer akkor hápogni kezdek. :D
Persze ez mind igaz, és állítólag a túlélő kedvelőknek betesznek majd egy bolygót ahol extra körülmények nehezítik a túlélést. Rossz látási viszonyok zord időjárás és az ott található élősködök megnehezítik a telepesek életét. Igaz ezt még nem igazolták le Róberték de biztos benne lesz, javaslom majd nézz el arra. A Bolygó neve LV–426, épp a W-Yutani nevű cég keres oda telepeseket a bolygó terraformálására és betelepítésére, javaslom jelentkezz, mi baj származhatna belőle.
Komolyra a szót, a játékban megtalálhatóak lesznek életfenntartó rendszerek, de ezt a jobb beleélés és realitás miatt teszik bele, nem a túlélő típusú játékmenet miatt. Persze ha nagyon akarod beleerőltetheted, hogy az, de így viszont ne várd el, hogy csak ezért extra harcore elemeket tesznek bele, mint például 20 perces tartályok. Ez azért is fura lenne, mert a legelső scafandereknek is 40-45 perces volt az üzemideje. Amit te szeretnél lehet számodra beletenne extra kihívásokat, de rombolná a játék beleélési faktorát, ez rengeteg játékost eltántorítana jogosan. Éppen ezért nem hiszem, hogy ebbe az irányba mennének el. Ezt csak azért írom le, hogy ne várj olyat amit végül nem kapsz meg, ne legyen csalódás a végén.
Lesz evés, de nem fogsz éhen dögleni ha nem eszel, ezt mondták már. Én nem kapálódzok, te élsz egy álomvilágban és olyat vizionálsz amit nem ígértek soha aztán a végén nagyot fogsz koppani. Mondjuk így is úgyis az lesz mert túl sokat képzelsz bele a játékba, sok más emberrel együtt. Jobb lesz ha felkészülsz, hogy a beígért fícsörök nagy része elég rendesen meg lesz vágva vagy csak post launch kerül be.
Ha elviszik ebbe az irányba, akkor rögtön ki is szállok. A való életben pont elég ez, nem azért ülök le gép elé, hogy túléljek. Szórakozni szeretnék, nem görcsölni.
Az evés-ivás-fürdés sincs még benne a roadmapban, pedig lesz. Onnantól, hogy van evés-ivás, már kvázi túlélőjátékban vagyunk. Nem Subnautica mélységben gondolom én ezt, hanem csak adja magát, hogy ha üzemanyag kell, ami fogy, oxigén kell, ami termelődik, amihez üzemanyag kell, és mindez fogy, ha a berendezések kopnak-rongálódnak és javítani kell, ha enni-inni kell, ha ráadásul építkezni is lehet majd, akkor mindez önmagában egy túlélőjáték is. Ne kapálózzál az elkerülhetetlen ellen, aki az űrbe megy ki, az túlélőjátékot is játszik! :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.06. 07:54:09
De nincs túlélő játék elem, nem tűnt még fel? A javítás meg nem az. Már rég bent kéne lennie a szokásos survivor gameplay elemek legalább egy részének a core feature-ök között de nincs egy se. Még a permadeath is erősen kérdéses az öröklési rendszerrel.
CR egy space sim-et kezdett el csinálni amiből univerzum lett, az ő álma a mérvadó nem a te hadoválásod. Amúgy írta valaki és tényleg így van, amiket te akarsz azok nagyobbrészt a Dual Universeben lesznek meg, nem itt.
Márpedig szükségszerűen túlélőjáték is kell legyen. Például feltételezem azért rakják bele a javítható alkatrészeket, hogy ne legyen az az érzésünk, hogy csak mert beszálltunk egy olyan űrhajóba ami nincs szétlőve, akkor már minden a legnagyobb rendben és biztonságban utazhatunk. Ha túlterheljük a rendszert, vagy az megsérül, mert kopik, mert olyan közegbe vittük a hajót, mert nekiment egy meteorit, vagy mert belelőttek, akkor nem csak a kicsapó lángok sustorognak és hazaröppenünk szépen, hanem adott esetben leáll néhány létfontosságú berendezés, és onnantól sodródunk, fogyhat az oxigén a hajóból, és onnantól mi ez ha nem túlélőjáték? Egy nagyobb, hosszújáratú űrhajónál ha komoly sérülése van és messze van az emberek lakta övezettől, akkor szerintem az is benne van, hogy leszáll egy bolygón, és maga kutatja fel a szükséges alapanyagokat, kézi bányászcuccal kiszedi, és alkatrészekké alakítja a 3D nyomtatójával. Ez a hallucinációm, igen, carrack ilyet is tudni fog remélem. :PP
Tök mindegy, kevered a szezont a fazonnal. A Subnautica egy survivor játék, nem mellesleg tényleg nagyon jó imádom én is, a Star Citizen nem az. Hiába akarod, hogy az legyen nem lesz az. Lehetnek benne hasonló játékelemek, de öszeségében attól még nem lesz olyan. Ettől függetlenül sztem nem kell aggódnod, kellően veszélyes és félelmetes lesz ez az űr, csak nem biztos, hogy úgy ahogy te gondolod. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.03.05. 21:02:42
Most szándékosan írogatod a 10 perceket, miközben én kb. 20 perces alapról meg 10 perces tartalékokról beszéltem. Ha pedig kilövik alólam a hajót és ott lebegek a semmiben, haljak is meg szépen mentőkapszula nélkül. :P
Olvasd el inkább Hogthar hozzászólását, na rajta látszik, hogy tudja miről beszél mert tisztában van vele, hogy milyen a játék. Nem mellesleg ha kicsavarják alólad a ladikod akkor a mostani oxi mennyiség pont elég lehet, hogy még meg is mentesen valaki. 10 perccel ezt felejtheted, szóval bukó ez az ötlet. Inkább arra lennék kíváncsi, hogy lesz e suit szivárgás bármilyen sérülés esetén, na az még mókás lehet. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.03.05. 20:48:36
Amikor már annyira rutinos voltam benne, hogy félvállról vettem, azonnal meghaltam. De egy pillanat alatt. Egyszer csak rádöbbentem, hogy bazmeg hibáztam, halott vagyok. Na ezér imádom! :)
Vannak olyan részei a játéknak, mikor olyan mintha a mélyűrben lennél. Amikor lemegyünk az 1700 méteres barlangba, és sok játékbeli napon keresztül nem jövünk a felszínre, és vigyázni kell a tengeralattjáróra, mert abban van minden felszerelés és ha szétszedi egy leviatán akkor jóccakát, és onnan járunk ki kalandozni, hátunkon a palackokkal. Na az a feeling kell nekem az űrben is. :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.05. 20:37:16
Subnautica teljesen más közeg, nagy tévedés idekeverni. Ott ha fogy a levegő felmész a felszínre, ezt gyakran meg is csinálod és nem is okoz problémát. Itt viszont nincs ilyen, főleg ha kint lebegsz az űrben max a hajódhoz mehetnél vissza de 10 percenként megismételni, na ez az ami teljesen taccsravágja a játékélményt.
na jó ,de te már ott is olyan moddal játszol amivel csak szivatod magad,és mindezt hardcoreban :D más lehet nem vágyik rá :D Utoljára szerkesztette: Caliph, 2019.03.05. 20:20:42
Izé, egyrészt egy javítás nem tarthat 20 percig, ne tréfáljál már. Az már komplett hajtómű-tengely csere, ahhoz nem elég egy hegesztőpisztoly. Másrészt lehet vinni tartalék palackokat. Harmadrészt egy hajó átvizsgálása úgy izgalmas, ha fogy az idő. Ha olyan sokáig bíbelődsz, hogy nem elég a 20 perc + két tartalék 10 perces palack, akkor az utolsó palackig kutatsz, aztán azzal visszamész a hajóra, feltöltöd a készleteket és mész újra. A kevesebb oxigénnek nem az a lényege, hogy akkor kizárólag annyi időd van és az semmire se elég, hanem hogy taktikázni kell az idővel, nem kényelmesedsz bele.
még a mai világban is egy rakás ember rohad le azért mert elfogyott az üzemanyag a kocsiból,pedig mennyire alap dolognak számítana,hogy figyel rá az ember... vagy ott a csaj aki benzint próbál tölteni a teslába,új technológia (neki) és fingja sincs róla mi merre :D De símán el tudom képzelni hogy lesz olyan lehetőség hogy pl az övön nem gránátot hanem tartalék palackot viszel magaddal mert a szitu inkább több oxigént kíván mint nagyobb tűzerőt Utoljára szerkesztette: Caliph, 2019.03.05. 16:44:17
Na erről van szó kérem. Ott van pl a javítás, ha ki kell repülni és megjavítani valamit akkor se nagyon lenne elég a 20 perc vagy csak neccesen. Egy légkör nélküli égitesten meg aztán pláne nagyon kevés.
Amit mondjuk el tudnék képzelni: a szimpla alap suit oxigén kapacitása legyen kevés, ez ok mondjuk 30 perc de lehessen upgradelni, ami meg jobb abba értelemszerűen több fér. Erről viszont nincs infó, hogy ilyen terveznének szóval a jelenlegi rendszer a kiindulási alap.
Ami azt illeti a jelenlegi verzióban még kevés is az oxigén tartalék. Ha reálisan tekintek az esetre és egy olyan társadalmat vennék alapul, ahol az űrutazás olyan szokványos mint az autókázás, akkor valószínűnek tartom, hogy az oxigén be lenne biztosítva rendesen. Gondolj bele, mennyi olyan alkalom lenne, amikor nem figyelnek az üzemanyagra, ott ragadnak az űr közepén. Mire kiérne a segítség rég megfulladna a legénység. Tudom, hogy hasonló élményt szeretném mint pl az Expanse-ban van, de azért vegyük hozzá, hogy ott viszonylag az űrutazás gyerekcipőben jár még és az ottani karakterek úttörőknek számítanak, de itt a technológia fejlettebb és előrehaladottabb. Így is kevés lesz a mostani tank egykét szakma számára. Ne aggódj te is megtalálod a túlélői számításaidat.
"Nem tudom futás közben mennyivel csökken" megint itt tartunk, fingod sincs mi hogyan működik de magyarázol. Gondolkozz, már ha tudsz de tudom, hogy nem, egy űrben lebegő nagyobb roncs felderítése mennyi idő lehet? Egy starfarer például. Elég rá a 20 perc vajon? Nem igazán. Tádáááám
A subnautica meg pont rossz példa már csak a közeg miatt is. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.03.05. 16:19:57
Jelenleg max akkor fullad meg, ha kinn hagyja a karakterét a pusztában amíg elmegy vécére, utána meg elfelejti a játékot, beül tévézni. Megnéz két sorozatepizódot, és még mindig életben van a karaktere, de akkor bealszik a fotelben, és annyi. :) Vagy a másik verzió, hogy azért fulladnak meg, mert teljesen elfelejtik, hogy van olyan, hogy oxigéntartalék, mert annyi időre van tartalék. Ezen változtatni kell. Nem tudom futás közben mennyivel csökken a tartalék, ki kell tesztelni, és ha nem megfelelő, akkor csökkenteni kell. Ha sokat makacskodsz levitetem a tartalékot Chris Roberts-el (mert a barátom, és megteszi értem) másfél percre, Subnauticában bevált. :PP Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.03.05. 15:50:08
Van értelme mert a másfél óra az a nyugalmi állapotra elég. Ha mozogsz, pláne ha sprintelsz akkor jobban fogy az oxigén. Szóval bőven jól van az úgy. Ja és igen, simán megfulladnak így is az emberek, ingame cseten ezt szokták is írogatni.
Annak nincs értelme ami most van, hogy valami másfél óra, meg még kis palackokban viszel magaddal. Egy pillanatig nem gondolod, hogy kifogyhatsz belőle. Azt kell elérni, hogy de gondolj erre is. Természetesen lehetne fejlesztéseket berakni ugye, lehetne növelni a kapacitást, de nem olyan hosszúságúra, hogy semmi taktikai szerepe ne legyen.
EVA oxigén csökkentésnek semmi értelme, elkezdesz rohangálni és máris jobban csökken a zoxigén. 20 perc esetén az semmire nem lenne elég, csak a játékélményt rontaná.
Kíváncsi vagyok mit ütnek össze. Már azt várom, hogy legyenek meg a javítható modulok, köztük az oxigénellátó rendszerrel. Emellett szabályozzák le az EVA-ruha oxigénkapacitását 10-20 percre maximum. Akarom azt a bizonytalanság-érzetet, amit nagyon kevés játékban tapasztalni, hogy hiába vagyunk benn valami biztonságos ojjektumban, akkor sem vagyunk 100% biztonságban. Innentől érdekes lesz például a bolygók légkörének összetétele, mert nyilván valami savas-mérgezős környezetben sokkal inkább korrodálódik a hajó. Lesz értelme elemezgetni, megbecsülni, hogy megéri nekünk a légköri repülés, ilyenek. Nah, elég az ábrándozásból, megyek vissza a dolgomra.
Most olvasom a srácok 3.5-ös fejtegetését. Köszönet érte!
"Hajó elhasználódás rendszer fejlesztés Az elhasználódott elemek hatékonysága is csökkenni fog és állandósul a hajókon. Az overlocking beállítása nagyban megnöveli az elhasználódás mértékét.
Jármű tech fejlesztés v1 Különféle javítások a jármű rendszerhez, például jármű-állapotok és viselkedési formák, valamint a jármű festés-rendszerének fejlesztése."
Szóval ez most már a javítható modulokatat jelentheti szerintetek? Meghibásodik a hajtómű, akkor megyek és javítom a szerszámkészlettel?
Na, én is akarom csinálni! Rákerestem, de Recconak hívják. Rocco a pornósztár. Szóval te a pornósnak szállítottál segédeszközöket. :) Fú, várom ezt a 3.5-öt. Még 1 hónap, vagy mi.
Persze tudom én, igaz nem star citizenhez, de én is szoktam küldetéseket készíteni, lescriptelni az egészet, tesztelni 50 szer, működik el megfelelően multiba, stb, stb, Két hét minimum mire elkészül egy ilyen. Ettől függetlenül rettentő hangulatosak az olyan küldetések ahol van interakció, hiába lassabb és körülményesebb jobban beletudja magát élni az ember.
Első alkalommal, de megcsináltam Rocco-nak a küldetését. Semmi extra, csak egy szimpla "delivery" küldetés, viszont az egész interakció, a beszélgetés a robotlábú nővel és persze az extra majdnem 5000-es fizetés ad egy hangulatot az egésznek. Remélem sok ilyen küldetés lesz benne.
Én azt a patch-et várom, ami után elindulhat egy roncsgyűjtő, vontató, javító, üzemanyagszállító, kereskedő küldetés. Kész vannak a munkaállomások, és akkor esetleg küldetés formájában még random kalózokat is kapunk a nyakunkba, és akkor dolgozunk és harcolunk csapatban. Mert most még csapatban is csak ugyanazt lehet csinálni, mint egyénileg, hogy lényegében csak röpködünk.
Szerintem nincs baj a jelenlegi verzióval se, elég stabil. Ha azért nem játszol csapatban mert várod a következő patch újdonságait, akkor sose fogsz csapatban játszani, mert megjelenésig mindig lesz egy olyan "future" amit érdemes megvárni :D
Csapatban azért olyan dolgokkal is jól lehet szórakozni amivel egy személyben még csak nem is foglalkoznál, persze nem mindenkinek kenyere, te inkább a magányos farkas típus vagy nem?
Torzonborz, te tagja vagy a "Spaceling Group / HUNS" org. nak? Ha igen lenne pár kérdésem. Nem nagyon tudom miként működnek az org.-ok SC-ben. Bele kell adni saját hajót az org-ba?
A kommunikáció gondolom discord-on zajlik, mert nem láttam TS linket?
Ha csatlakoznék ide, lehetek tagja más org.-nak?(van egy baráti társaságból álló org, nem konkrét szervezet, csak élvezzük az org.-ból származó előnyöket.)
Az új/kezdő tagok számára van egy segítő beavatás, mi hogyan megy az org.-on belül, esetleg segíteni beilleszkedni. Őszintén szólva, érdekelne csapatban a játék, de láttam, hogy elég sok tag van, kicsit ezért tartok az egésztől.
Akkor voltaképp így lesz bent két darab ballisztikus "assault rifle" a játékban, mert ugyebár a H&K g36 utánzat (P4-AR a játékbeli neve ha jól emlékszem) is ballisztikus. Én ennek örülök, jobban szeretem a ballisztikus kézi fegyvereket ráadásul idén még jönnek az optikai kiegészítők is.