Nem tudjátok esetleg, hogy a következő verzióban bekerülő gemini S71-es kézi fegyver, ami az H&K XM8-as utánzata, az lézer vagy ballisztikus fegyver lesz e?
Ezekben a filmekben elég sok hülyeség van, és ez sajnos a játékokban is visszaköszön. Pl. egyik kedvencem a Star Trek-ből, amikor a fejlett űrutazó társadalomban, a térugrásra képes, intelligens AI-val rendelkező űrhajón az egyik legénységi tag azt mondja a másiknak "kérem, vigye le ezeket az adatokat a gépházba", majd átad egy szórólap méretű adathordozót a "futárnak". B*szki, nincs egy nyomorult LAN kiépítve azon a hajón, ahol átküldhetné az adatokat? :-D Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.02.15. 20:14:48
Igen hát más háttérrel jövünk, mindenkinek más az ingerküszöbe, másra ugrik rá. Én az űrhajók belső tervezésére vagyok nagyon érzékeny, a kapitalokról már nem merek videókat nézni, hogy nehogy felbasszam magam valamin. Egyszerűen nem lehet tudni, hogy milyen hátterű emberre bízzák a tervezést, mert vannak jól megtervezett hajók, meg hülyén megtervezettek. Pl. reclaimert aki csinálta, arra bíznék mindent. De akkor megjelenik egy carrack tervező tündérbogár, és csinál neki 4 lábat. Aztán lekapják a projectről (vagy nem tudom mi történt utána, de változtak a tervek :D). Szóval egy rémálom lesz nekem végigjárni a carrackot például. Vagy elbasszák, vagy nem. :D
köztudottan nagy kedvenc az ilyen very high tech korszakban játszódó filmekben, hogy a főhősnek a garázsban egy (felújított száz éves) harley davidson vagy dodge viper parkol, majd amikor a hiperszuper új kütyü üldözőbe veszi, akkor az ősi technológiával rommá alázza azt. Értem én ezt az immersion dolgot, csak azémá mégis kérem...
a kerékagy miert alul és miért nem felül van egy "terepjáró"nál ha már nem középen van? ????
akár hiszed akár nem a mostani elektromos kocsiknál is felmerült hogy túl halkan mennek,nem figyel fel rá az ember a zebránál,ezért kéne valami hangforrás bele...nincs is szebb mint egy amerikai v8 hangja...de vegyük pl a diesel porschekat,olyan hanggenerátor van beléjük építve mintha benzinesek lennének kurva jó hangja van,és mégis olajkályha
...egy ilyen kései és fejlett korban miért belsőégésű motorokat használnak a terepfelszínen guruló járművekben? Vagy csak immitálják a 8 hengeres motor hangját az elektromos kütyüvel?
Én például rohadtul nem használtam ki a coupled-decoupled lehetőségeket. Pl. hogy felgyorsulok, aztán kikapcsolom a hajtóművet és hagyom sodródni a hajót. Vagy felgyorsulok, kikapcsolom, visszafordulok, de közben a lendülettől még ugyanabba az irányba száguldok tovább. Milyen poén lesz már ezt űrcsatában használni. Carrackot mindjárt nézem. Fejlesztők lehet érzik, hogy a carrackot nem halogathatják a végtelenségig. No meg kell a pénz belőle, hehe. Szép karácsonyuk lesz, ha kirakják nekünk. :D
Közben megnéztem. Jön a HULL C is, beszarok.
ja meg jön a MicrTech bolygó is. Év végére tehát kilóra megvan a Stanton. DÜDÜDÜÜÜ, TÜPPTÜRÜPP. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.10. 16:56:48
Na elméletben év végén jön a Cutlass Blue és a Carrack is. Jónak ígérkezik ez az év is. Az új repülés modellhez készülő hanghatás nagyon tetszik, 7.1 ben néztem a videót. Nagyon jó hanghatást kelt, ahogy innen-onnan felnyekereg hajó test amint erőhatás éri, a hajtómű hangja is sokkal kiforrottabb, várom már hogy tesztelhessem. Az új fizikától kicsit tartok, mert ahogy néztem az irányítás is át fog alakulni, a begyakorolt repülési taktikák lehet már nem fognak olyan hatékonyan működni.
Uu Torzi még videókat is csinálsz?:) Többiek megvették már?:)
Ott azért a hangeffekt is rátesz erre az érzésre elég nagyon. Itt is változni fognak még a hangok, pont a mostani atv-ben beszéltek erről, jobb lesz mint a mostani.
nekem az hiányzik mikor megnézem a Star warst és elhúz a millenium falcon szinte érzem ahogy fordul a hajó vagy ahogy a hatalmas csillagromboló úszik az űrben, valahogy átjön itt meg nem :S
Nem a gravitáció a lényeg az űrben hanem a tehetetlenség. Ami akkor jelentkezik ha kikapcsolod az összes rásegítést, ha nem akkor az kordában tartja a hajót. FM rework meg most jön 3.5-ben.
"semmi súlya a hajóknak" aha, próbálj meg egy kukásautóval leszállni lorvilleben aztán meglátod, hogy van súlya. űrben kapcsolj át decoupled módra, máris érezni fogod azt a súlyt. :D
Légkörben a nagy dögökkel nem egyszerű, pár hete még azon kínlódtak a srácok, hogy reclaimerrel képtelenek voltak kitörni a Hurston légköréből. :D Szóval nekem speciel a mostani rendszert el tudják adni azzal, hogy az űrben történő mozgatás egyszerű, a légköri repülés meg sok tényezős, és adott esetben szopás. Ez a kettősség nekem nagyon tetszik. De persze még csiszolják, most van górcső alatt hogyan is legyen. Nagyon nagyon fasza lesz, ezek az új hangeffektek például, ah!
nekem még mindig nagyon gáz ez a rep modell....semmi "súlya" a hajóknak.......tudom,hogy azűrben :P vagyunk,de comeon......olyan minden hajó mint egy papírrepülő
Na most ez az új repülési modell. Tudunk erről valami konkrétat? Nézegetem a videókat, de nem igazán jön át, hogy most akkor mi is ez. Nekem a régit (tehát a mostanit) el tudták adni azzal, hogy vannak a segédhajtóművek, amik mindent kiegyenlítenek, ezért igazából nincs szükség repülőtudásra. Az űrharcnál meg elfogadtam, hogy nem lehet olyan, mint egy légköri harc a II. világháborúban, szintén a segédhajtóművek miatt. Abban láttam az extrát, hogy a hátra és oldalazó mozgásokkal mintegy helikopterszerűen megtanulom irányítani, és akkor az milyen érdekes lesz. Persze így a légiharc kissé fapados lett, de hát ha egyszer űrhajók meg segédhajtóművek, akkor nem is lehet másmilyen. Szóval mindehhez képest akkor mi lesz a változás, ezt tudjuk?
Onward (VR fps, realisztikusabb fajtából, ha valaki nem ismeri) volt az első, amiben nem teleport mozgással találkoztam. Amikor először elindultam benne előre, majdnem hanyatt estem reflexből :) De tíz perc alatt meg lehetett szokni. A rosszulléteket meg ilyesmit sok esetben a rosszul beállított IPD, vagy túl kevés fps, stb okozza csak. De tény, hogy van aki akkor se bírja, ha minden jól van beállítva, de elég kevesen. Utoljára szerkesztette: Paladin, 2019.02.06. 20:56:14
hat az elso par hasznalat soran szokni kell, de azert egy rovid hasznalat utan, fel sem tunik... pl par oras elite session es tarsai fel se tunnek. ami miatt meg lehet szedulni, az akkor van ha barmi okbol kifolyolag mas a fejmozgas es mas a mozgas a gepen pl egy freeze van (ami ugye nagyon ritka barmilyen jatekban..) vagy ha te nyugiban vagy es elindul a kamera. (pl a luckys taleben) az olyan mintha kihuznak alolad a szonyeget, de amugy ez is szokhato rovid idon belul (nalam).. a tracking 99.9%ban boduletesen jol mukodik tenyleg minden mikromozgast kovet, igy fel sem tunik, hogy a fejeden van a cucc..
sztem a felbontassal sincs baj, vagyis a nem a felbontassal van baj, hanem azzal, hogy a kijelzo tul kozel van a szemedhez es magukat a pontokat lehet latni... ehhez hozzaadod meg a fresnel lencse kialakitasabol adodo fenytoresi hibat es kijon, hogy mi a 2 dolog amit fejleszteni kell a maximalis szupersaghoz
de egy jofajta jateknal ez amugy fel sem tunik, mert kurvara magaba szippant a cucc.. Utoljára szerkesztette: EFRM, 2019.02.06. 18:23:29
Kellene az oculushoz valami exoskeleton gamerruha. Egyébkétnt még sose volt rajtam VR szemüveg. Pár hónapja besétáltam a közeli Media Marktba, ki volt állítva egy, beültem, lelkesen felhelyeztem, teljes sötétség. Jött az eladó srác, fél órát bütykölte, majd sajnálattal közölte, hogy a bemutató darab nem működik. Ez az egyetlen élményem a virtuális valósággal. 3D-ben néztem, ahogy az eladó idegesen próbálgatja a készüléket. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.06. 18:00:32
Nekem az a bajom a VR-al, hogy beszédülök tőle félóra használat után, de a fejem minimum megfájdul. Szerencsére hányingerig nem jutok el, de sokan panaszkodnak erre is. Ez egyén függő, van akinek semmi baja tőle. A másik ami nekem nem jön be, az a súlya. Órákon át hordva fárasztó. A felbontás javulni fog, 4k-ban már elég jó és az új hardverek alkalmasak lesznek hozzá. Más kérdés, mennyiért. Kell még neki pár év, hogy beérjen a technológia.
hát nekem vékony az orrom vagy nemtudom,de én kilátok :D nem mintha sokat kéne nézelődni, vagy sokat lehetne látni, mert kb épp csak a semminél kicsit többet, de tényleg arra jó, ha sokat forgok, akkor legalább látom hogy merről világit a billentyűzetem és irányba tudok állni :D Utoljára szerkesztette: EFRM, 2019.02.06. 14:04:58
Milyen összeállításban akarsz játszani? Csak azért kérdezem, mert ha gázkar + Joy, vagy 2 joy beállítások mellett játszol, lesz annyi gomb kéznél aminél nem szükséges a billentyűzet közelébe menned.
Én sem nézem a klaviatúrát, miközben gépelek, viszont játék közben joystick és gázkar használat közben nem folyton a billentyűzeten lesznek az ujjaim, és ha villámgyorsan valamit meg kell nyomni, akkor rohadtul nem fog menni szerintem. Valami sok gombos joy+gázkar segíthet a problémán, de persze ki kell tesztelni hogy menne.
Hogy láttok ti ki az orrotok alatt? Ha rendesen felveszed meg még az új illetve cserélhető vastag cover is van rajta képtelenség kilátni bárhol is, még fény sem szűrődhet be sehol...
Dettó, én is mindig az orrom mellett lesek :) Különösen hasznos álló játékoknál, ha nem is tudod hirtelen, merre van a szobában az előre :)
Ami a vakon gépelést illeti, nekem két dolog segített sokat anno - egyrészt megnéztem egy gépelés oktató programot kb egy fél óra erejéig, ami arra jó volt, hogy elmondta a helyes tartást, és az alapokat; a másik hogy egy középen eltolt ergonomikus (akkoriban "natural"-nak hívták :) ) billentyűzetem volt (és van azóta is), ami meg rákényszerített, hogy ne csapkodjak keresztbe. Egy-két hét múlva már simán ment. Utoljára szerkesztette: Paladin, 2019.02.06. 11:10:05
egyrészt az F és J billentyűkön van egy pötty ami tökéletes iránymutatást ad a vakongépeléshez, de pl az oculusban az orrod mellett ki lehet látni :D én ott szoktam ha vmi nagyon nem megy...
Jog függő lesz ki mit tud csinálni org tulajdonnal. Nincs ebben amúgy semmi extra, nem kell feltalálni újra a spanyolviaszt, ott van az EVE abban ezt elég jól megcsinálták.
Ha egy Guild vesz egy nagy hajót akkor pl ha az akinek az accountján vettétek épp nyaral :P attól még a guildtagok elvihetik a hajót a hangárból? vagy kizárólag akkor lehet használni ha a GM online? hmm
No majd meglátjuk.
Ionvard: Simán lehet vakon gépelni... Én amikor fórumozok akkor sem a billentyűt nézem gépelés közben.
Szerintem nem jár már az gyerekcipőben és túl pixelesnek sem nevezném. Rosszul vetted fel és vagy nem volt beállítva neked, nem olyan pixeles ám. Viszont az tény, hogy komolyabb gépigénye van. Én 1080TI-al tolom, de van már 2080TI is bár én teljesen elégedett vagyok az 1080TI-al szóval nem igen hajlok rá, hogy plusz 10-20% teljesítményért 50% felárat fizessek az RTX-ért, miközben maga a raytracing alapból felejtős VR-ban... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.02.06. 10:33:46
Asszem megy az fps módban is. Amúgy meg ahogy írtam, van voice command is a világon, szóval ha vr bilivel a fejeden nem akarsz pötyögni akkor az egy jó alternatíva.
Én is szemezgetek VR-al egy ideje, több verziót is próbáltam, de számomra egyenlőre még nagyon gyerek cipőben jár. Túl pixeles(HTC vive és az oculus rift-et teszteltem) és mellé túl nagy gépigény veszteséggel jár ráadásul a hosszú távú játékhoz 90 FPS kell folyamatosan. Eleve kellene egy beépített gyorsító kártya ami kompenzál minden erőforrást ami szükséges az eszköz számára, a felbontás idővel úgy is növekszik. Egyébként tetszik jó dolog, autó szimulátorral teszteltük is hosszabb távon ott kiváló.
Miért kéne? Elfelejted, hogy már jó ideje használnak az emberek VR-t. Bonyolultabb programokban is, pl. Elite. Kialakult már ez, nincs itt kérem semmi látnivaló...
Klaviatúrát hogyan használjátok VR szemüvegben? Be kell gyakorolni és vakon gépeltek, vagy van valami megoldás erre, amit el sem tudok képzelni, hogy micsoda? :)
Ja és torzi, melyik az a gomb, amivel FPS módban forgatom a fejem a Star Citizenben? Sétálok, és közben balra nézek. Ilyet még nem csináltam. Most ha kiderül, hogy ez is az Y, akkor nagyot égek. :D De szerintem nincs ilyen gomb. :P
Ezt percig se vitatom. Mióta megvan a Rift, laposban nem játszottam rendes szimulátort, a modolt kamera, meg a led-készlet valamelyik fiókban porosodik. :)
Én VR-al nyomulok minden szimulátorban, már amelyikben lehet. Ebben sajnos elvileg nem lesz natív támogatás. TrackIR meg ehhez hasonlók soha közelébe nem lesznek a VR nyújtotta élményhez.
Azért ha már eleve van webkamerád, akkor a foip nem jár költséggel. Egy freetrack még barkácsban is benne van pár ezresben (mert ha van kamerád, akkor valószínűleg kell is neked, tehát nem azt fogod modolni, plussz ledek, stb) - és még össze is kell barkácsolni a ledes részét. (A kamera buherálása az még a hozzám hasonló fakezűeknek is megy. :) )
Viszont az is igaz, hogy ha a barkács cucc megvan, azt utána máshol is használhatod :)
Sc-ben beállítható, hogy csak ülő állapotban működjön a fejmozgás követése, szóval aki járkálás közben nem szereti, de repüléshez kell (mint pl. én :) ), annak ez jó opció.
Gyakorlatilag szimulátor jellegű játékokban alapelvárás a trackIR (és ingyenes változatai) támogatása, és nagyon sok fps féleség, ahol van free look, szintén támogatja.
Fps módban működik igen. PUBG-ben nincs tapasztalatom, nem játszottam még vele, de Armával letudom írni. A játékban a fegyvert és a tested továbbra is az egérrel kezeled, de a fejmozgást a fejeddel. Kicsit szédítő lehet elsőre, hogy a tested továbbra is az egérrel kezeled, tehát ha elfordítod balra akkor ugyanúgy fordul. Annyi, hogy mellette a fejed mozgatásával a nézelődés is változik. Videó ahol bemutatják hogy működik. Na Star citizenbe ugyan így működik. Ez nem működik minden játékba, kell hozzá hogy támogassa, ráadásul inkább csak szimulátorokban van beépítve. Például Assetto Corsa, DCS: Black Shark, IL 2 sturmovik cliffs of dover...
Köszi. És ez FPS módban is működik? Csak mert a cockpitban van nézelődő mód (Y), illetve amely FPS játékokban lehet tekergetni a fejet, pl. Arma vagy PUBG, azokban is ugye rá lehet vezérelni ezt a nézelődést a klaviatúrára. Na most egy olyan játékban, amiben nincs ilyen nézelődés, mi történik mikor futok előrefelé, de oldalra nézek? Tényleg elfordul a sisak? Szerintem nem fog, mert akkor azt ki se dolgozzák, mert ha kidolgoznák, akkor lehetne úgy forgatni a fejet a Star Citizenben, mint a PUBG-ben. A másik verzió, hogy lehetis, csak nem vettem észre. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.05. 13:45:22
Válaszolva a kérdésedre a FOIP egy újnak mondható beépített funkció, leköveti az arcmozgásod(amit később más játékosok is látnak majd) és ennek segítségével, ha bekapcsolod lekövetheti a fejed mozgását is, így tudsz nézelődni. Ehhez csak egy webkamerára van szükség.
A Tobii eye tracker és a TrackIR is hardveres kiegészítő amik elég hasznosak szimulátorokhoz. Az egyik a szemed követi le, a másik a fejed mozgását.
Amivel két gond van. Szinte alig van a piacon 60 fps webkamera, másrészt a SC ahogy láttom valamiért csak 30 fps-sel használja azt is, amit többet is tudna. (Mondom ezt pl. a saját ps3eye-om alapján.)
Egyébként jó dolog lenne, hogy mindenféle felszerelés nélkül egész jó minőségű fejkövetést csinál, csak az érzékenységét nem tudtam jól belőni, és hosszú távon jobban idegesített az állandó apró mocorgás, mint amennyi kényelmet a fejkövetés egyébként jelentett. (Kieg.: más játékokban házibarkács fejkövetőm freetrackkel, opentrackkel megfelelt nekem, szóval nem az igényeim túl nagyok ;) ) Utoljára szerkesztette: Paladin, 2019.02.05. 13:03:24
Régebben használtam freetrackert, ugyan ez volt vele a probléma, ezért is szereztem trackIR-t.
Ionvard: Van egy TrackIR-em. Star Citizenbe viszont nem működik a legjobban, se a hud se a sisak nem fordul veled együtt, így ha olyan sisakod van ami takar valamit, akkor hátranézés helyett megcsodálhatod a sisakod belűről. Becsatlakoztattam egy öreg webkamerát, hogy kipróbáljam a FOIP-ot. Vele tökéletes a fej lekövetés. Sajnos nem olyan pontos mint a trackIR és 60 FPS helyett 24 et tud csak, tehát a játéktól függetlenül szakadozgat a fejlekövetés, nem is beszélve Torzonborz által is említett a fényviszonyok változásától függő kellemetlenségektől.
Gondolkozok még egy Tobii szem lekövető szerkentyűn, mert szemmel célozni mégiscsak kényelmesebb, ezért is kérdeztem azzal játszik e valaki, milyen tapasztalatai vannak vele.
TrackIR még nincs rendesen támogatva. Foip-hoz meg jó kamera (sztem ~720p 60 fps minimum) és jó fényviszony kell. Nekem egy régebbi kamerám van ami a fentieket nem tudja és az arckövetésnél, főleg este, lehetett érezni problémákat. Kicsit rángatott a kamera így elég zavaró volt. De amúgy hasznos cucc sztem, sokan azt hiszik, h csak a grimaszolásra van pedig nem.
Amúgy a Foip-ot használja valaki? Jobban működik mint a TrackIR amit egyébként nem tudok megérteni. A Hud nem mozog el és a sisak is mozog a nézéseddel. Ezeket a beállításokat TrackIR-re miért nem ültetik át?
Tobii Eye trackert használ valaki? Azzal működik rendesen, vagy olyan mint a TrackIR?
A neve nagyon találó, ugye a középkor egy adott szakaszának legjobb vitorlástípusáról van szó, ezzel szelték az óceánokat a felfedezők. Lehetett belőle kereskedelmi hajó, hadihajó, felfedező hajó is, attól függően, hogy hogyan szerelték fel. Szóval én így tekintek a mi carrackunkra. Mint egy hosszútávra felszerelt űrvitorlás, amiből azt hozok ki, amit akarok.
Szerintem a Carracknál nem feltétlen a nagy raktér az amivel pénzt keresel, vagyis áttételesen. Ez nem egy kereskedő ladik, nem azért van a nagy raktér. Inkább azért, hogy ha a scanneléssel találsz vmi jó stuffot akkor legyen hova bepakolni.
Nem tudom, nem is így értettem, munkából írtam még, kicsit lehet összecsaptam a mondandóm. A "Hiába a sok funkció ha nem tudsz vele pénzt keresni arányosan az árával." kijelentésem teljes mértékben feltételes volt. Úgy értettem, hogy még nem túl sokat tudunk a Carrackról, ezért nem tudni, hogy a 400 dolláros ár túl vagy alul értékelt ár.
Ionvard: "A játékok kábé 100%-a arról szól, hogy vannak célok, és azért játszik a gamer, hogy azokat elérje." Egyetértek, nem jó ha már minden adott nem is örülnék neki ha céljaink egyből meglennének.
"játék atmoszférájáért rendszeresen visszatérsz" Itt megint egy félreértésről van szó. Természetesen a Star citizen egy igen atmoszferikus játék és benne repülni az egy kiváló virtuális életérzés. Amit írtam a hajókra írtam. Egy hajót csak azért fölöslegesnek tartok megvenni, ha nincs funkciója igazán csak a kinézete egy luxus élet érzést ad(Ez nem a Carrackra értem). Számomra egy Cutlass black sokkal jobb sci-fi életérzést nyújt például mint egy i600-as, a kilógó kábeleivel és a ütött kopott kinézetével, úgy hogy funkciókban gazdag.
Ui.: A Carrack nekem is tetszik formára, és ha például 400 SCU-t elvisz vagy a funkcióival olyan játékmenetet kínál ami jövedelmező garantáltan benne lesz a listámban. Ezért is kérdeztem most utána miket tudunk a hajóról.
"Az életérzés meg szerintem olyan luxus amire egy virtuális világban nem feltétlen van szükség."
Na ezt fordítva látom. Ez a játék például azt is célozza, hogy legyen egy alternatív univerzum, amiben jól érezzük magunkat. A játékok kábé 100%-a arról szól, hogy vannak célok, és azért játszik a gamer, hogy azokat elérje. És amikor elérte, akkor hirtelen kiüresedik a játék. Nem tudom melyik játékban működik az, hogy mindened megvan, már nincsenek célok, de magáért a játék atmoszférájáért rendszeresen visszatérsz. Emellett természetesen kell egy több szintű motivációs rendszer, fejleszthetőnek kell lennie minél több mindennek, hogy legyen egy UEC-ért megvásárolható perspektíva, ugyanakkor meg kell próbálni olyan játékot csinálni, amiben magáért a feelingért is szívesen vesz részt a gamer. Hogy nem kell fejlesztenem semmit, de annyira jól érzem magam abban a világban, hogy részt akarok venni benne.
Konkrétan a carrack azért értékes, mert nagy benne a potenciál az érdekes és színes játékra. Ha akarod grindelsz, ha akarod kalandozol. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.04. 15:25:08
400 dollár igen, azért a "relatíve kevés" igen csak függ attól mennyi rakományt képes szállítani. Hiába a sok funkció ha nem tudsz vele pénzt keresni arányosan az árával. Az életérzés meg szerintem olyan luxus amire egy virtuális világban nem feltétlen van szükség. A luxus hajókat is felesleges és túl értékelt hajóknak tartom, de a "lore" miatt jó hogy vannak.
400 dollárban lőtték be, ami szerintem ezért a hajóért nagyon kevés. Már relatíve kevés, a többi hajóhoz képest. Amikor ez kijön, vinni fogják mint a cukrot. Még én is erősen gondolkodom rajta. Chris ezt nem engedheti meg magának! Chris, térj észhez, nem adhatod el a gamereknek pénzért, hát mi a tökömet kezdenél a dollár százezrekkel??? Ne add el, naa!
(kérek LTI-s biztosítást, egy fasza belső dizájnt, és én is megveszem :D)
(de neee, nem akarom, ezt a játékban kell kijátszani mert ez egy középtávú cél kell legyen)
DE MEGVESZEM!
NEM!
DE!
(eh, megyek, inkább ebédelek egyet) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.02.04. 14:47:21
Ez még elég régi adat, sztem a kicsinyítés előtti szóval fenntartással kell kezelni. De ha marad fele ennyi az se rossz. Amúgy igen, elég népszerű ladik, nagyon sokan várják már.
1000 SCU? Wow. Több mint a Cararpillarnak. Ha ez a véglegesben így lesz egyértelmű választás lesz. Bár ahogy utána nézegettem eléggé közönség kedvenc hajóról van szó, populáris lesz a PU-ban.
Fú most elképzeltem. Bolygó körüli pályán mozgok egy idegen rendszerben, a drónok kutatják a felszínt, érkeznek az adatok, köztük a bázisok koordinátái. Akkor az egyiket megközelítem úgy, hogy 200 kilométerről felszín közelben érkezem, 20 kilométerre leparkolok egy kráterben. Felpattanok a motoromra, megyek felderíteni. A bázis közelében felkúszom egy dombtetőre, szkennelgetek, megnézem a fegyverzetét, majd vissza az információval. Utána be az űrhajóba, mindenki harckészültség, felszállunk, légitámadás, szétlőjük-rakétázzuk a légvédelmet, aztán landolás, leszaladunk a rámpán, és test-test elleni küzdelemben gyűrjük le a szerencsétleneket, akiknek az volt a sorsuk, hogy elszedjük amijük van. :D