Nem jutottam el a szatellitig, elkvantumoztatott a mellette lévő depóállomásig, és utána az istennek se akart célt adni, és a hajtómű se indult be. Vártam 10 percet legalább, szóval szerintem bug. Mindegy mer visszahajókáztam a depóhoz, leszálltam, és mint egy kamionos parkolóban, hátra mentem aludni és kiloggoltam. Idáig egyetlen küldit nem sikerült összehoznom, várni kell a patchre.
Viszont a másik kérdésedre válaszolva, bár nem tudom merre lehet megnézni a küldetés típusokat, de összeírok párat amivel én találkoztam. 2 felé bontom, vannak amit mobiglass-ból vehetsz fel és van amit NPC ad. Az NPC küldetések leginkább egyediek, nem nagyon szeretném lelőni a poént. A Mobiglassos küldetések amikre emlékszem így fejből: Eltűnt személy / legénység(lezuhant hajóroncsnál kell kutakodni), rakomány szállítás, állomásról szemét elszállítás( itt mindegy hova viszed a szemetet, csak ne maradjon a megadott állomáson), Zsoldos küldetések(szektort kell tisztítani, vagy gyalogsági ai-t kell elintézned állomásokról), Fejvadászat, verseny űrhajóval / földi járművel, szabotáló küldetés(pl kapcsolj le egy szatellitet), Szerelő és támogató küldetések(pl kapcsold vissza a szatellitet), nyomozás(például P.I. Wanted). Ennyire emlékszem így hirtelen.
Úgy tudom, hogy terveznek ilyeneket. Nem olyan rég került be a játékba a gyalogsági AI. Sajnos egyenlőre nagyon gyengék és kötöttek, ráadásul egyenlőre csak gravitációban működnek. Van jelenleg is több olyan küldetés ahol velük kell harcolni, amiről én tudok egy űrállomáson és egy föld alatti bunkerben, de ott konkrétan tudod, hogy vannak bent(számolja is neked, hogy mennyit kell leszednek és mennyi maradt(alapból 8). Az elhagyatott állomás amit korábban említettem a Covalex, ott viszont nincs gravitáció. Ha arra felé jársz más játékosoktól tarthatsz esetleg. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2019.01.24. 12:43:09
Srácok azt hol tudom megnézni, hogy milyen küldetésfajták vannak jelenleg a játékban illetve mire lehet számítani még a jövőben? Tök érdekesnek hangzik pl, ez az elhagyatott űrállomás átkutatása. Ilyenkor lehet számítani valami meglepetésre is? (Gondolok itt ilyenre, hogy rád támadnak miközben keresgélsz, vagy ez előre meg van írva és nem lehetnek ilyen változó külső hatások?)
A PTU-ban már javították ezt a hibát ha jól tudom, ott már nem dobál át küldetéseket a fél rendszeren keresztül, csak az adott szektorban. P.I. Wanted küldetést megcsináltad már? Nem kell hozzá specifikus hajó, csak át kell kutatni egy elhagyott űr állomást.
100% a motorra húztam az energiát azon a csuszkán, most megyünk simán. Üldögélek a másik székben, kávézgatok, hallgatom a hajó kvantum zaját, meg netezem. Még a zene hiányzik, aztán kész, ez a Star Citizen-élmény. :)
Sikerült bevállalnom egy szatellit javítást a Hurston mellett. Probléma, hogy az Olisaron kaptam a küldit. Elindultam, akkor nézem, hogy 32 millió kilométerre megyek javítani. Az út kábé harmadánál felmelegedett a motor. Nem tudom ilyenkor mi a teendő, kikaptam kvantumból a gépet, és most a senki űrjén, két bolygó közt sok millió kilométerre bármitől sodródom. Most épp űrsétán vagyok. Olyan izgi. :) Ha sikerül végül megjavítanom a comm linket, akkor meghívom magam egy túrógombócra.
Minden oldalon feltűnik néhány mókás fazon, akinek ugyan nincs meg a játék, de előszeretettel szarozza, mint most te. Ebből adódnak a félreértések. :) A játék ahogy írtad, dinamikusan fejlődik, jelenlegi állapotában van egy rakat hajó, amik nincsenek még kész, van egy rakat égitest, amik nincsenek még kész, vannak bejárható ojjektumok, amik nincsenek még kész, na de viszont a játék megfelelően optimalizált, ezért berepülheted, bejárhatod, hogy magad is láthasd. Ha valóban kíváncsi vagy rá, rákeresel youtubeon hogy Star Citizen, szűrőbe berakod, hogy az utóbbi 1 hónap. Ezek után láthatod, hogy mi a helyzet.
Szervusztok. Na mi újság ezzel a szarral csodálatosan dinamikusan fejlődő programmal? Elértük már azt a szintet, ami egy két éves gameplay videóban volt, ahol a karakter egy sivatag bolygón küzdött valami sand wormal? Érdekelne ez a játék, de minden oldalon csak szapulják. Kíváncsi lennék a ti véleményetekre
Tud olvasni. Értelmezni nem tud, csak szelektíven. :D
Ha nem változott akkor oké. És még mielőtt félreértés lenne, nem azért írtam azt amit, mert hogy bántanám a játékot, hanem pusztán csak levezettem, hogy ha egy hónap alatt kocra képesek lesznek megcsinálni egy rendszert szőröstül bőröstül, akkor még 8 év fejlesztés van hátra de ha két hónap egy konkrét rendszer akkor 16 év...
Tényleg amúgy mikorra tervezik beletenni a köv rendszert? Nem lehet az nagy meló ha két gombnyomással megvan egy komplett város, meg ahogy Truz is mondja, ez amúgy is egy mindentudó procgen, elég megnyomni a gombot és máris kész a star citizen. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.01.23. 15:33:30
Konkrétan a 6 millió dolláros "ígéret" illetve cél volt a 100 rendszer, ilyen alapon akkor lehetne azt is mondani, hogy hát mivel elértük 60 millió dolláros célt is, ezért a 6 millió dolláros "elért és feloldott" cél nem cél többé?! Azt akarod mondani, hogy a későbbi plusz célok elérése ami ugye összegekhez volt kötve, eliminálná az addig elért előző célokat amik szintén egy bizonyos összeg eléréséhez voltak kötve, és nem pedig hozzáadódnak az előző célokhoz!?
Ki mondta azt neked, hogy a sorba állított pénzösszegekkel feloldható szintek és célok koncepcióváltást jelentenének?! Szó nem volt arról sehol, hogy ha elérik mondjuk a 60 milliós "célt", akkor az előző célokat és szinteket kedvük szerint kukázzák ahelyett hogy megvalósítanák, miközben pont annak megvalósítására kapták a pénzt...
Értem, tehát te már csak valaki vagy. Bár a beléd táplált marketing szövegeken kívül önálló gondolat még nem hagyta el a szádat, ahogy most sem, ha valaki érveket ir, akkor jössz a személyeskedéssel. Nem érdekel az ócska dumád, befejeztem veled.
Ja, nyugtassatok meg, hogy a fegyverek viselését a páncélon azért még foltozgatják. Olyan hülyén fityeg rajtam a géppisztoly, hogy szégyellem hordani. :D
Zabálom a játékot. Deliveres küldetések tökéletesen passzolnának, de szinte lehetetlen teljesíteni, mer hol a célpont veszik el, ahova kell vinni az árut, hol az a célpont nincs meg, ahonnan fel kellene szedni az árut, és most épp a dobozom tűnt el úgy, hogy már megvolt a célja, de a depóállomáson leraktam a földre, hogy leüljek egy padra, és élvezzem, hogy végre el tudtam hozni egy dobozt, és már tudom is hova kell vinni. Leültem ejtőzni, csináltam egy turmixot, aztán vettem észre, hogy nincs a doboz. :D
Na mindegy, elmentem a Yelára, leszálltam egy kráterbe, lefeküdtem az ágyba. Most az kellene, hogy a játékon belül egy lejátszó, és akkor saját zenéket hallgatni úgy, hogy mellette zümmög az űrhajó is.
Közben a strafékat (strafe forward-back, left-right) ráraktam a joyra, így például tudok már tolatni is. Idáig nem tudtam. Leszállásnál ezek jól jönnek. Ha elkezdenek működni a küldetések, és összerakom az irányítást jobb joyra + valami nem bugos körülnézős kütyü is lesz a fejemen, akkor meg fogok zavarodni. Gyerekek, ez még az ED-nél is jobb! :D
Bazki meg mindig a 100 rendszeren megy a lovaglas hihehetlen.
Felfoghatna mar aki ezt hianyolja hogy amikor az lett igerve akkor nem vol bolygoraszallas a tervben, csak 1-2 landing zone atvezeto anim leszallassal azt annyi.
Akkor sokadszorra: azért nincs kész még 1 rendszer mert koncepció váltás történt a fejlesztés közben.A teljesen instance-olt pve/pvp-t elkülönítő, bolygóleszállás nélküli 'verzumról váltottak open world 'verzumra, amiben bolygóleszállás van és amit csak lehet procedúrálisan generálnak le, persze kézi assetgyártással együtt. Amit most látsz az aktuális 3.4.2-es verzióban azt nem 6 év alatt csinálták, hanem az elmúlt max 4 évben.Ennyi, remélem így már érted miért tartanak ott ahol. Nem mintha ez olyan jó lenne, mert mindenki szeretne már a játékkal játszani, de ez van.
Ma már van olyan algoritmus, ami képes grafikai assetet gyártani magának sablonok és paraméterek alapján. Én láttam olyan filmet (Magyaországon készült egyetemi munka), amit teljesen egy AI generált mindenestül, modelleket, skineket, sceneket, kamerákat, a beállításokat, vágást, rendert tök egyedül.
Éééértem. Még szerencse hogy itt van nekünk egy ilyen szaktekintély mint te aki csinált már ilyet, és meg tudja határozni hogy mi mennyi idő. Már fogalmazom is a levelet CRnek és a stábjának amiben felvilágosítom hogy mekkora bunkók hogy másfél éven belül ki szeretnék tolni a SQ42-t bétára, amiben így nyilvánvalóan nem lehet több mint 5-6 naprendszer, mekkora átverés ez már. A Rockstar is egészen biztosan a terület összerakásával volt elfoglalva 8-9 évig.
Komolyra fordítva a szót : nézz már utána, mit tud a procgen a projectben... Nem véletlenül hegesztgették évekig. Ez nem egy Call of duty hogy minden egyes NPCt külön scriptelgetni kelljen, AI alapú az egész, csak akkor kell manuálisan belenyúlni ha valami egyedi dolgot akarsz. Gyanítom, nagyságrendekkel gyorsabb lesz a dolog mint ahogy azt képzeled, ha egyszer végre nekifekszenek.
Pedig valami ilyesmi lesz, megjelenik majd pár kidolgozott rendszerrel, és dolgoznak rajta még plusz 10 évet. De az, hogy megjelenésnél 100 rendszer legyen, meg különböző stílusú komplett városok és rendszerek tömkelege, elég sci-finek hangzik...
Akkor csodát látnánk. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.01.23. 04:11:52
Azzal együtt mondom, hogy addig fog tartani... A város generálása egy dolog, én is csináltam már city generátort is, de egy rendszer messze nem csak a városról szól. Rengeteg szkript, rengeteg helyen be kell állítani, mi hol legyen, melyik NPC mit hol miért csinál, hova milyen hajó szállhat le stbstb, és persze vannak sablonok ezekre is is, de egy egy rendszerben rengeteg munka van. Szóval úgy számoltam azt a két hónapot/rendszerre.
Amúgy abszolút nem tér el az általános játékfejlesztési metódustól pont ellenkezőleg, a legtöbb játékban a szinteket pályákat ugyan így generálják, ugyan sok időt meg lehet vele spórolni, de attól még rengeteg munka van vele és mellette... Nem lehet egy komplett rendszert megcsinálni egy hónap alatt. Ha meglehetne mondom akkor lenne még +8 év a fejlesztés.
Szóval vagy nem lesz közel sem annyi rendszer, a másik lehetőség, hogy úgy értette CR azt, hogy még tíz évig fejleszteni fogják a játékot, hogy megjelenik majd pár rendszerrel, és +tíz év alatt éri majd el azt amit ígértek... Úgy már hihetőbb volna.
Éppen ezért hozták létre a proc.gen rendszert! Nem kézzel készül el minden város és állomás hanem egy algoritmus generálja! Volt erről 2018-ban egy hosszú video (CitCon-ról). Ott a mérnökök magyarázzák el a rendszer működését, és elég logikus, ráadásul élőben mutatják a működést. Átállít a programban a srác 2db paramétert és az egész város azonnal változik! Ennek alapján én ezt úgy képzelem el, hogy a rendszerek 90%-át így fogják létrehozni, a maradékot pedig kézzel finomítják, elsősorban a fontosabb helyeken és bázisokon. Ha az algoritmus kész, akkor a generálás már nem tart szinte semeddig sem. A No Man's Sky kb. 1 perc alatt legenerálja az egész univerzumot, bár városok ott nincsenek, viszont minden más proc.gen, még a hajók is.
Ami itt időbe telik, az a grafikai assetek gyártása, amiből az algoritmus dolgozni tud. Ezeket azonban szintén nagyon könnyű úgy összeállítani, hogy maximálisan randomizálhatók legyenek, és ne tűnjön fel az ismétlődés. Az egész koncepció eltér az általános játékfejlesztési metódustól (éppen ettől forradalmi), ahol kézzel készített map-ek vannak. Viszont maga az elmélet kiválóan működik, ezt az NMS-en lehet látni, ami bár programnak tré, de a world generáló algoritmusa -nem csak szerintem-, egyszerűen zseniális! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2019.01.23. 03:50:39
Össze kellene nézni, de szerintem amikor megígérték a 100 rendszert, még nem voltak a pakliban a full kidolgozott és bejárható bolygók. Ahhoz a koncepcióhoz jobban illeszkedett a sok rendszer, hiszen akkor rendszerenként nem lett volna akkora a játszótér, kevesebb tartalom került volna bele mert jórészt csak űrállomások kellettek volna, meg 1-2 leszállóhely bolygóként. Szerintem vagy az van, hogy tartalommal megtöltött kevés rendszer, vagy rengeteg rendszer, kevés tartalommal. Star Citizent meg lehetne úgy csinálni faszára, hogy van 1 darab full kidolgozott rendszerünk, és abba minden és mindenki elfér. Ha nem lenne egy darab féreglyuk sem, hanem csak ami van azt tökéletesen megcsinálnák, telecsapnák tartalommal, kibalanszálnák a távolságokat, hogy akkor két bolygó közt nem 5-10 percet megyünk hanem sokkal többet, és a bolygók körüli teret is megtöltenék, szerintem senkinek nem lenne hiányérzete. Persze nem ez a koncepció, megígérték a sok rendszert, szóval valamit lépniük kell. Nincs rálátásunk, szóval csak fantáziálgatni lehet, én szerintem lesz néhány alaposan kidolgozott rendszer, és az összes többi meg amolyan supportrendszer lesz, lesz benne tartalom nyilván, de jóval kevesebb, és inkább csak a kaland, a nyersanyag, a felfedezés kedvéért lesznek meg. De persze hogy végül mi lesz, a tököm tudja.
Közben vállaltam egy másik küldetést. Imádom. Mentem kimenteni az adatot a roncsból. Figyelmeztettek, hogy lehetnek a közelben banditák, szóval izgultam is. Végül ez is bugos lett, a roncs és a körülötte lévő törmelék a bolygófelszín felett lebegett 2 méterrel, így gyalogosan nem tudtam megközelíteni, megpróbáltam landolni rá, de szépen összetörtem a heraldot. :D De ahogy megközelítettem a leszállóhelyet, és 500 kilométereket utaztam és óvatosan benavigáltam magam a roncshoz, figyelve a radart nem-e jelez ellenséget, áh, isten játék lesz ez... :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.01.23. 03:04:46
Megpróbálom egy kicsit másként szemléltetni miért hoztam fel azt, hogy hány rendszer van kész és hogy mennyi van meg hátra, hátha így érthetőbb lesz hogy miért fontos ez illetve miről beszéltem eddig. Számoljuk úgy, hogy ha innentől kezdve 1 hónap alatt meg tudnának csinálni egy komplett rendszert, bolygókkal, városokkal, bázisokkal, űrállomásokkal, stbstb, akkor tartana még plusz 99 hónapig a fejlesztés ami durván 8 év. Mivel egy rendszer már úgy ahogy megvan számoljuk úgy, hogy 99 * 1 hónap = 8.25 év...
De látva az eddig területeket és annak kidolgozottságát az eddig eltelt időt, és azt, hogy mennyi rendszer van kész, ugye még 1 rendszernél tartunk ami félig meddig van kész, szinte kizártnak tartom, hogy egy hónap alatt össze lehetne hozni egy ilyen rendszert, hiszen akár több város is lehet egy-egy rendszerben nem beszélve a különböző bázisokról meg egyéb dolgokról. És itt a probléma az, hogy ha igazam van, és nem lehet megcsinálni egy hanem csak két hónap alatt egy ilyen rendszert akkor már kapásból duplázódik azaz idő amit azt jelenti, hogy akkor 198 hónap vagyis 16 év kellene ahhoz, hogy be tudják fejezni mind a 100 rendszert...
És hidd el, hogy még a két hónap/rendszer is csodaszámba menne ilyen kidolgozottság esetén... Ugyanis egy egy rendszerben lehet több bolygó, több város, sok bázis, saját űrállomás is, és még az egyéb dolgok. Ezért gondoltam arra, hogy nem vagyok még abban sem biztos, hogy belátható időn belül be lehetne ezt fejezni, nemhogy még minden város más-más stílusú legyen meg ilyen dolgok.
De még egyszer mondom, legyen neked igazad és lássunk csodát!
Majd meglátjuk, legyen neked igazad, nekem az lenne a jó ha igazad lenne... Én nem vagyok ennyire optimista a dátum tekintetében. Nyilván az nem lehet kérdés már most sem, hogy ami van az marha jól néz ki, a kérdés csak az, hogy még azt az irtózatos melót amit a 100 rendszerhez kell, mikorra lehet megcsinálni. Azért gondolj bele, abból a 100 rendszerből 37 ugye az embereké, még azon belül is hogy különböző bolygókon különböző stílusúak legyenek, és minden egyes városban ki kell dolgozni a pályaszinteket, és ugyan ezt még a különböző fajoknál is, és gondolom nem azért lesz egy egész város, hogy egy pár százméteres térben lehessen csak mozogni, szóval mindez iszonyatos melónak tűnik, olyan érzésem van, hogy gyakorlatilag hihetetlennek hangzik hogy mindazt úgy meg lehetne csinálni.
Gondolj bele, hogy RDR2 pályája egy ici pici kis porfészeknek tűnik még egy bolygóhoz képest is, nemhogy 100 rendszerhez képest, rockstar 3000+ emberrel dolgozott vagy 8-9 évig azon a "picike" kis területen... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.01.22. 23:38:08
"Mivel ED-ben egy egész galaxis van 400 milliárd csillaggal és konkrétan pár féle bolygón kívül az összesre le lehet szállni"
Na várjál... ezekből vonjuk le azokat ahol konkrétan nincsen semmi, hiszen azok gyakorlatilag egynek számítanak, nincs velük külön meló.
"Stílusról beszéltünk, UEE-nek egységes stílusa lesz, gondolom a különböző fajoknak is. Nem azt mondtam, hogy nem lesz két egyforma város hanem azt, hogy nem lesz mindegyik más stílusú."
Hát pedig de, alapvetően különböző stílusúak lesznek, hiszen elég furán nézne ki ha egy bolygóméretű iparvárosban és egy sivatagos bolygón tök azonos stílusú épületek lennének... Többek között gondolom ezért is készülnek lassan a mapek.
"Neked sem kell a szomszédba menni ha mellébeszélésről van szó, nem azzal van a gond, hogy 6 év után nincs kész a száz rendszer, hanem az, hogy még egy sincs kész."
Neked sem kell a szomszédba menni ha mellébeszélésről, ugyanis egyrészt messze nem 6 éve készülnek a mapek, másrészt pedig valószínűleg még most sem elsődleges prioritás a készítésük. A roadmap szerint az alfa 3.1ben (2018. március 31., kevesebb mint egy éve) került a végleges (jelenlegi) állapotába a planet tech modul.
"Mert ha azt számolod, hogy 6 évig alatt egy kész rendszerig nem jutottunk el, akkor vajon hány évig fog tartani az a fejlesztés hogy meg legyen mind a 100 rendszer?"
Hát ha azt számolom hogy kb 3/4 év alatt készültek el a jelenlegi helyszínek úgy hogy a játékmechanikai dolgokra fókuszálnak és a SQ42 beta release dateje 2020 Q2 (amiből jó ha Q4 lesz szerintem :D) , akkor sacc/kb hasraütésre olyan jó 3-4 évre tippelek.
hát igen,építés vagy valami amit az ember a sajátjának érezhet nagyon jó lenne,a fleet carrier is egy jó ötlet volt még ha kezdetben gagyin is lenne megoldva a mozgatása(konkrétan a csütörtöki szerver karbantartás alatt ugratnák oda ahova a fleet kéri,de ezt is tolták.
Ezért örültem az SC építés featurenek,egy kis saját bázis ahol az ember leparkolhat,esetleg raktározhat dolgokat amig felmegy a piaci ára stb
Mondjuk a koncept rajzok frontiernél sokszor becsapósak az mindig nagyon szép, ahogy itt alább az ice bolygó, ellenben a megvalósítás lehet fényévekre lesz attól, ellenben SC-ben ami le van rajzolva az kb tényleg úgy is fog kinézni ha elkészül. Szóval ebben is SC jobb, hogy ami le van rajzolva az nagyrészt olyan lesz megvalósítva is...
Igazad van hogy lehetne jobb, elvileg dolgoznak rajta és ugye most a C4-el kellett is volna jönnie a felújított ice bolygóknak is, de sajnos halasztódott.
Nagy kidolgozott városok meg komoly növényzet élővilág stb az szerintem nem lesz soha abban a játékban, sajnos. Ezért is várják sokan SC-t, hogy bizonyos dolgok amik ED-ben biztos nincsenek és lesznek itt még lehetnek, és a két játék kiegészíthetik egymást, így hol ezzel hol azzal lehetne játszani, ahogy a kedve tartja embernek.
Nem a pink bolygó a lényeg, ezzel egyetértek, de mondjuk városokat (vagy legalább kisebb településeket), folyókat, tengereket, némi élővilágot (legalább a növények szintjén), bele lehetne tenni. Ezek jórészét már a korábban említett egyszemélyes fejlesztésű program is tudja. Vagy építés...az is dobna a dolgon. Akkor legalább azér lenne értelme elmászkálni a galaxisban, hátha felfedezek játékosok által tákolt bázisokat, adott esetben védelmi rendszerrel stb. Én azt látom, hogy ilyen sivár tartalommal semmit nem ér az a 400millió csillagrendszer. Ugrok-szkennelek-Ugrok-szkennelek...a végtelenségig...jelenleg konkrétan ennyi az ED-ben az un. "Exploration". Sajnos, hozzáteszem. Na mindegy, tényleg túlbeszéltük.
De ha már megint itt tartunk, ha mutatsz két egyforma bolygót az ED-ben kapsz tőlem egy millió forintot! Nincs két egyforma bolygó, mindegyiknek más a mérete, a textúrája, a gravitációja, a pályája és minden. Semmiből nincs két egyforma abban a játékban.
Max úgy ahogy beszéltük, hogy akkor a ferrari meg a mercédes is ugyanaz az autó, hiszen mindnek négy kereke van... Nem is lehet kérdés, hogy ha valaminek négy kereke van, akkor az ugyanolyan autó mint a másik...
Elhiszem, hogy lehet olyat csinálni de te is tudod, hogy ED-ben mivel egy valódi galaxist másoltak le így bizonyos értelemben véve meg van kötve a kezük. Nem akartak pink bolygókat. De ott is annak ellenére, hogy sok hasonlít egymásra ahogy a való életben is, mivel procedurális textúrával vannak a bolygók is ED-ben így nincs két egyforma mintájú bolygó sem.
De nyilván minden ilyen játéknak megvan a maga erőssége. Mondjuk az még kérdés, hogy SC-ben valóban más flóra és fauna lesz e, mert eddig látottak alapján mindenhol földszerű növényzet lesz, sehol semmilyen koncept képen nincs különleges a bolygónktól eltérő növényzet.
"Másrészt a városoknál procedurálisan generált városok lesznek és adott előre legyártott tartalmakból keveri ki a generátor a városokat."
És ez kiválóan működik, ezt már bizonyította az NMS (mielőtt azzal jönnél, hogy szar, valóban az volt megjelenéskor, de ott pl. 2 év alatt annyi tartalom került abba a játékba, mint az ED-be 4év alatt sem). Létezik olyan proc.gen mod hozzá, amivel konkrétan nincs 2db egyforma bolygó a játékban, pedig ott aztán még az ED-nél is több rendszer van, sőt, több galaxis is. Vagyis a proc.gen technológia kiválóan működik, és nem arról szól, hogy X db asset ismétlődik, erre már bizonyíték van a gyakorlatból, SC-ben pedig még sokkal kifinomultabb lesz ez a rendszer! Ezt valóban nem lehet összevetni az ED-vel, mivel ott kb. csak a textúra színe változik és ennyi, NMS-ben, SC-ben viszont komplett eltérő flora és fauna van/lesz.
Mivel ED-ben egy egész galaxis van 400 milliárd csillaggal és konkrétan pár féle bolygón kívül az összesre le lehet szállni, így egészen biztos, hogy ebben a számban nem fog tudni versenyezni vele. Max abban, ha jobban ki lesznek dolgozva...
"Tehát biztosan nem lesz két egyforma város, feltéve hogy elég különböző mennyiségű előre legyártott tartalmat készítenek, hiszen azokat lehet mixelni is."
Stílusról beszéltünk, UEE-nek egységes stílusa lesz, gondolom a különböző fajoknak is. Nem azt mondtam, hogy nem lesz két egyforma város hanem azt, hogy nem lesz mindegyik más stílusú.
"De pont azon rugózni hogy évekkel a fejlesztés vége előtt nincsen még készen a száz rendszer?"
Neked sem kell a szomszédba menni ha mellébeszélésről van szó, nem azzal van a gond, hogy 6 év után nincs kész a száz rendszer, hanem az, hogy még egy sincs kész. Azért ezt nem kis különbség... Mert ha azt számolod, hogy 6 évig alatt egy kész rendszerig nem jutottunk el, akkor vajon hány évig fog tartani az a fejlesztés hogy meg legyen mind a 100 rendszer?
Én is így gondolom. Többek között ezért is tart 200M+nál a funding.
"Nincs sok bolygó ezekben a rendszerekben. Jóval kevesebb lesz mint ED-ben"
Mihez képest? Mert szerintem meg elég sok van, rendszerenként átlag 4-5 körül, ahogy néztem. EDben amúgy hányféle van, hogy itt biztosan jóval kevesebb lesz? Már úgy értem, amire le is lehet szállni, nem pedig csak egy textúrában gyönyörködni?
"Másrészt a városoknál procedurálisan generált városok lesznek és adott előre legyártott tartalmakból keveri ki a generátor a városokat. "
Tehát biztosan nem lesz két egyforma város, feltéve hogy elég különböző mennyiségű előre legyártott tartalmat készítenek, hiszen azokat lehet mixelni is.
"Azért sajnos ma még vannak határai annak, hogy mit és mennyi idő alatt lehet megcsinálni. A másik lehetőség, hogy kb egy soha véget nem érő fejlesztésbe torkolna az egész."
Bizony van. Nem véletlenül készül a progi évek óta... De pont azon rugózni hogy évekkel a fejlesztés vége előtt nincsen még készen a száz rendszer? :D
"Azért az több mint érdekes, hogy mindig csak akkor vagy ilyen érzékeny, ha valaki akár csak egy félreérthető mondatot ír." Ne írj félre érthető mondatot. Másrészt te is hasonlóképpen reagálsz.
"meg amúgy is, más ne írhassa le a véleményét csak te" Éppen te írtad pár sorral lejjebb: "Te inkább meg se szólalj, te a végletekig rajongasz itt mindenért és még úgy sem értékelnek" Magad ellen beszélsz? Te bármit írhatsz és bárkivel személyeskedhetsz, de te megmondod ki szólalhat meg és ki nem? Ezt az a pont amikor már nem foglak komolyan venni.
Denevérember: "ha jól esik folytassad Ionvard, ismét nem hozzád szóltunk még is te válaszolsz" Ne haragudj, de miután kifejtetted véleményed milyen szinten lealjasodtam, biztos ezt akartad írni?
Megsértődtem, mert ismét a perifériára löktél. Elvetettség érzését szuggerálod belém! Ha egyszer levetem magam az Olisar platformjáról, abban vastagon benne lesz az én kegyetlen megalázásom itt!
Mondjuk valahogy nekem is ez jött le, hogy igazából senkit nem érdekel, hogy éppen mihez és mit szól hozzá. De részemről ennyi(Nem gondoltam volna, hogy ennyien meg fognak sértődni...:), ha jól esik folytassad Ionvard, ismét nem hozzád szóltunk még is te válaszolsz.
Lárifári... Azért az több mint érdekes, hogy mindig csak akkor vagy ilyen érzékeny, ha valaki akár csak egy félreérthető mondatot ír. És akkor jön, hogy micsodi diktatúra van, meg amúgy is, más ne írhassa le a véleményét csak te... Azért ez nem így megy szerencsére. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.01.22. 13:03:00
Lehet úgy véled, hogy lealjasodtam, vagy tiszteletlen vagyok MasterMason-al kapcsolatban, sőt egyértelműen "akinek nem inge ne vegye magára" elvet kellett volna követnem, csak az a probléma, hogy ami itt ment azt már MasterMason régóta csinálja csak mindig mással mind ezt úgy, hogy közbe általánosságban beszél az egész közösségről, közben személyeskedve mindenkivel.
Csak ebben a beszélgetésben voltam már SC egyház védő, szektás, kommunista, szcientológus, Jobboldali politikai nézetekkel rendelkező(bár ez teljesen érthetetlen számomra.) behallucinálgató őrült, társalgás képtelen.
Én elvem szerint meg addig beszélek tisztelettel valakivel míg az érdemben megérdemli.
Te inkább meg se szólalj, te a végletekig rajongasz itt mindenért és még úgy sem értékelnek.
Amúgy soha nem gondoltam volna, hogy ilyen szinten ki tudsz vetkőzni emberi mivoltodból, Ionvard. Régebben voltak jó hozzászólásaid, sokszor még Torzonborz is eret vágott magán miattad, de ebben a pillanatban én arra jöttem rá, hogy a gonoszt szolgálod. Ahogy látom valójában pusztán faji megfontolásokból támadtál rá egy denevéremberre, mert ugye egyrészt denevér, másrészt meg a denevér ráadásként fekete is. Na ez az igazi rasszizmus és faji kirekesztés!
Vajon a kereskedelmi dobozok ugyanolyan méretűek, mint a küldetéseknél cipelhetők? Csak mert kiderült, hogy fel tudom cipelni azokat a heraldba, hehe. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.01.22. 12:46:18
Most abban a hozzászólásban mi a lealjasodás? :D Ez már a legbénább politikai topik szintje, ahol azzal ütik egymást az emberek, hogy ki a szar ember a hozzászólók között. :D
De egyébként pedig nem gondoltam volna, hogy ilyen szinten ki tudsz vetkőzni emberi mivoltodból, denevér. Régebben voltak jó hozzászólásaid, de ebben a pillanatban én meg arra jöttem rá, hogy több emberség volt Tarkin kormányzóban, mikor kiadta az utasítást az Alderaan bolygó elpusztítására, mint most benned. Egy szörnyeteg vagy. A megtestesült gonosz. Ezzel kell szembenézned. Nem irigylem a szeretteided, de főleg nem irigylem azokat, akiket nem szeretsz. Te Sátán! Utoljára szerkesztette: lonvard, 2019.01.22. 12:46:07
Azért nem gondoltam volna, hogy idáig lealjasodik valaki(Már bocsánat). Eddig tényleg kulturáltan tudtál írni, megfogalmazni a válaszod, de most ugrott elő az igazi éned. Azért abba egy picit gondolj bele, hogy egy játékról beszélgetünk továbbra is. Megéri ilyen mélységekig lemenned egy játék miatt? Ezért írta itt valaki néhány héttel ezelőtt, és igazat is akartam adni neki, hogy úgy vagytok ti az SC-vel, mintha a megváltó lenne. Csak azért szólok közbe mert kicsit túllősz a célon MasterMason-al kapcsolatban.
Nem a jobb oldal nyomatja, hogy soros? Amúgy nem teljesen értem miért politikázol, lehet volt egy utalásom, de nem volt felhívás keringőre, főleg nem soros keringőre.
És ha már Soros, a baloldalnak 20 Orbán a soros, és 10 éve már csak az miatt Orbánozik sorosozik a baloldal, hogy ne lehessen beszélni arról, hogy bocs gyerekek de háromszor zavart el titeket a nép kétharmaddal, még saját választóitok sem hisznek már nektek. Tényleg szerinted azért fordult el az mszp-től másfél millió szavazója, mert Soros?! Bocs én nem vagyok jobboldali, realista vagyok! És bizony a valóság az, hogy ezekkel még a vámosgyörki baktert sem lehetne leváltani nemhogy bárki mást...
"De nem érted, hogy nincs itt semmiféle ED SC harc" Kiemelek pár dolgot amit te írtál:
"Tény, de vajon hogy viszonyul ez ahhoz, hogy SC-ben mondjuk konkrétan még egyetlen rendszer sincsen kész kócra a 100-ból? És itt lehet a szokásosat mondani, hogy a fejlesztéshez idő kell, de bezzeg elitben ott már 6 éve kész kellett volna lennie?"
"Jelenleg ott tartunk, hogy lesz kb 100 rendszer, és pont egy darab sincs még kész teljes egészében, szerintem elite fejlesztése sokkal ésszerűbb-átgondoltabb és profibb is bizonyos szempontból, ott az alapokat tették le először, egy egész galaxis, gazdaság, hajók stb."
Ez lehet neked nem, de nekem úgy tűnik (bárkivel is beszélted), hogy te éppen valakivel ED SC harcot űznél.
"Kb olyan ez, mint a politika." Én is tudok ehhez hasonlóakat írni.
Azt hallottam hogy a Ed fejlesztői soros ügynökök. Star Citizennél szerencsés a helyzet mert az párhuzamos, ott párhuzamosan megy két játék fejlesztése.
De nem érted, hogy nincs itt semmiféle ED SC harc, ez maximum csak a te fejedben létezik, belehallucinálsz dolgokat...
Azért mert két játékot összehasonlítanak, hogy melyikben mi jobb és vagy melyikben mi hogy van az nem jelenti azt, hogy az "harc lenne". Én nem vagyok ellendrukkere egyiknek sem, nekem az volna a jó ha mind a kettő tovább fejlődne és szuper lenne.
Kb olyan ez, mint a politika. Ha valaki megnyeri a választást az nem azt jelenti, hogy akkor diktatúra van mert választást nyert, hanem azt jelenti, hogy a másik vesztett, vesztett mert őket jobban utálják az emberek, semmi hitelük nincs és még a saját egykori választóik is elfordultak tőlük... Ennyi.
Ha valaki szeret játszani egy adott játékkal, persze hogy megvédi, nincs is ezzel gond. Olyan mint egy 20 éves házasság. Hiába lett kétszer akkora segge az asszonynak, azért mégis csak együtt vagytok 20 éve és szereted, és persze hogy nem fogod csak úgy félredobni, csak mert a szomszédban már 16 éves a kis StarCitizen Barbara, és már kezdenek nőni a mellei. Egyelőre még az asszonnyal vagy. Aztán két-három év, Barbara nővé érik, és akkor lehet rástartolni az asszony mellett. Helyett. :D
Nem velem beszélgettél erről, de azért sikerült többször is leszektáznod az egész bagázst, engem még kommunista szcientológus-nak is beállítanod.
"én egy nyilvános fórumon beszélgetek erről ahhoz jogom van. Nem tetszik?! Sajnálom nekem is számtalan dolog van ami nem tetszik. Ilyen az élet. " Nyilván azt teszel amit szeretnél, oda írsz ahová akarsz, csak miket írsz aszerint reagál majd mindenki. Engem is sikerült belerántanod ebbe, pedig engem aztán nem érdekel a ED SC harc.
"Magyarországon jelenleg se demokrácia se szólás szabadság nincs "
Igazad van PC terror van, és hiába rúgta háromszor pofán a nép a diktatúra képviselőit egy választáson, csak folytatják az öngyilkos politikájukat.
"Konkrétan úgy érted, hogy egy kommunista szcientológus vagyok? "
A fentebbi "mekkora diktatúra van itten" kommented alapján ez konkrét tény.
"Meg akarsz győzni minket, hogy ED-vel játszunk?"
Még egyszer leírom mert úgy látom, hogy nem tudsz olvasni, nem én hoztam fel ED-t megint. Hogy szóba kerül és vagy ahhoz hasonlítják az tök természetes, dehogy akarlak én meggyőzni téged arról, hogy játssz akár ED-vel akár bármi mással, én nem veled beszélgettem erről. S mint mondtam, hogy valakivel én egy nyilvános fórumon beszélgetek erről ahhoz jogom van. Nem tetszik?! Sajnálom nekem is számtalan dolog van ami nem tetszik. Ilyen az élet. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.01.22. 11:12:05
Mert az idő pénz. Itt az Ark Starmap, itt konkrétan meg lehet nézni a rendszereket, meg hogy milyen meg hány bolygó van a rendszerekben. Nincs sok bolygó ezekben a rendszerekben... Jóval kevesebb lesz mint ED-ben cserében jobban ki lesznek dolgozva, lesznek növények időjárás stb. Másrészt a városoknál procedurálisan generált városok lesznek és adott előre legyártott tartalmakból keveri ki a generátor a városokat.
Azért sajnos ma még vannak határai annak, hogy mit és mennyi idő alatt lehet megcsinálni. A másik lehetőség, hogy kb egy soha véget nem érő fejlesztésbe torkolna az egész.
"Másrészt bárkinek lehet akár kritikája is főleg annak fényében, hogy az egyik 10 millió fontból készített pár év alatt egy nagyon jó játékot, a másik meg 200 millió dollárból még ott tart, hogy még tudni még azt sem, mikor lesz kész legalább egy rendszer a 100-ból." Jó de az Ed szar a Star Citizen meg istenkirály.
"Nem értem miért gondolod azt, hogy egy nyilvános fórumon csak ajnározni vagy a fenekét nyalni volna szabad a fejlesztőknek." Gondolom azt? biztos azt gondolom? ne írj rólam olyat ami nem igaz, például bennem is rengeteg kritika él Star-Citizennel kapcsolatban, és jó ha előkerülnek ezek, de folyamatosan ugyan azt ismételgetni? "El kell szomorítsalak, ez nem a szcientológia egyház" Konkrétan úgy érted, hogy egy kommunista szcientológus vagyok? Ebben biztos vagy? Írhatsz kritikát és személyeskedhetsz de ha hülyeséget beszélsz annak vállald a következményeit is.
"Szóval még egyszer, demokrácia van és szabad szólás és véleménynyilvánítás" Magyarországon jelenleg se demokrácia se szólás szabadság nincs :D
Szerintem te továbbra sem érted mi a problémám. Nekem nincs bajom az ED-vel és nem is zavar, ha kritikát fogalmazol meg a Star citizennel kapcsolatban, de elkezdtél általánosítani, személyeskedni és ismételni 50 szer át tárgyalt badarságokat. Mivel ugyan azok az emberek vannak itt számomra értelmetlen, vagy mit akarsz elérni ezzel? Meg akarsz győzni minket, hogy ED-vel játszunk?
"az kizárt, hogy minden egyes város más más stílusú legyen és az is kizárt, hogy több féle bolygó lenne majd SC-ben mint elit-ben."
Miért is?
Na álljon meg a menet, legalább annyi jogom van ide írni mint bárkinek, nem én hoztam fel az ED-t sem megint. Másrészt bárkinek lehet akár kritikája is főleg annak fényében, hogy az egyik 10 millió fontból készített pár év alatt egy nagyon jó játékot, a másik meg 200 millió dollárból még ott tart, hogy nem tudni még azt sem, mikor lesz kész legalább egy rendszer a 100-ból...
Nem értem miért gondolod azt, hogy egy nyilvános fórumon csak ajnározni vagy a fenekét nyalni volna szabad a fejlesztőknek. El kell szomorítsalak, ez nem a szcientológia egyház és vagy nem a kommunista párt, hogy ne lehetne kritizálni vagy ne lehetne észrevétele bárkinek is.
Szóval még egyszer, demokrácia van és szabad szólás és véleménynyilvánítás, ha nem tetszik költözz el te valahova valamelyik országba, ahol mint a szektáknál csak meghunyászkodva hajlongani szabad... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.01.22. 10:41:20
Te vagy itt a szekta, itt vered magad az ED-vel miközben senkit nem érdekel. Menj az ED fórumba, oda irkálj ezzel kapcsolatban.
Tudod az a baj, hogy nem veszed észre magad, mert közel sem azzal van a baj, hogy kétségei-kritikái vannak, hanem erőlteted itt a hülyeségeid, hiába lett már át tárgyalva 50 szer ugyan az. Egyedül te erőlteted itt a ED és Star citizen közötti konfliktust te szektásodsz és kezdesz bele személyeskedésbe. Aztán még neked áll feljebb és mi vagyunk a CR emberei.
Na látod ez a baj, senki nem szarozta a star citizen-t, de ha valaki ki mer mondani egy tényt vagy tényeket vagy jogos kétségei-kritikái vannak, akkor úgy csináltok páran mintha az egyházat támadná a sátán. Vicc... Ne legyetek már szekta. De a prohardveren is ez megy, próbáljátok ki, írjatok be valami kritikát és azonnal személyében emberségében támadják azt az embert, akár meg is ölnek ha tehetnék.
Bár ezek a saját anyjukat is megölnék ha CR erre kérné őket... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.01.22. 10:19:52
Ez a közösség? Ez a közösség a Star citizen miatt van itt, erről beszélünk mert ezzel foglalkozunk. Ebből páran nem szeretik a ED-t, valaki mind kettőt szereti. Viszont, miután istenítitek az ED, majd leszarozzátok a Star citizen-t ne fogjátok már rá az egész Star citizen közösségére hogy toxikus, miközben ti generáljátok és erőltetitek itt a vitát. Én például eddig egy rossz szót nem mondtam az ED-ről, úgyhogy be lehet fejezni a vérlázítást. (Sötétlovag: neked címeztem, de elsősorban nem neked szólt, csak a te hozzászólásodnál pattant el a húr) Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2019.01.22. 10:04:50
Nálam a shift az afterburner és x a boost. Na most reflexszerűen shiftet hasznáok szinte mindig, ezzel megyek fel 1300 m/sec fölé, hogy aztán az űrben tartsa is a sebességet. A boostra véletlen jöttem rá, tudtam hogy van valami még az afteren kívül de annyira nem éreztem szükségét, hogy el is felejtettem. Aztán nézem, hogy x = boost.
Én értem mire próbálsz itt rávilágítani, de sajnos ez a közösség ezt nem tudja befogadni(Vagy nem akarják). Kb. Úgy néz ki ez a "vita" mint az android vs iOS. Sosem lesz vége.
Én "afterburnert" nem használok csak "boost"-t. Lehet én nem jöttem rá, de nálam az "afterburner" nem csinál semmit. Kezdetben volt is kép zavar belőle, mert az "afterburner"-től vártam azt az eredményt amit a "boost"-ol kapok. Az az igazság, hogy nem néztem utána rendesen minden gombnak, miután sikerült kényelmesen belőni utána már nem foglalkoztam vele.
Jaj, ne tépjük egymást olyasmin, hogy mi hiányzik ebből vagy abból a játékból. Olyan bénák vagytok ilyen dolgokban. A béke jegyében szerintem egyszerűen csak fogadjuk el, hogy az ED szar, az SC meg tök jó, és ez már így is fog maradni. :-D
Szóval akkor az afterburner a sebességet növeli, a boost meg a segédhajtóműveket turbózza. Ezt hámoztam ki valahonnan, tekintve hogy nem segítettetek! :PP
Nem, SQ42-ből nem lesz se alfa/se béta. Max az evocati-k tesztelhetik külön de még az se biztos.
Ez nem idióta vaker, hanem tény. Kb olyan tény, minthogy a föld nem lapos. Miért készen van bármelyik rendszer?! Nincs, akkor hagyjuk már a hülyeséget...
Te is jól tudod, h miért nem lett készen, felesleges itt megint ezt az idióta vakert nyomatnod. Régóta itt vagy, tudod, hogy ED-nél nem volt olyan szintű koncepció váltás mint SC-nél. Vagy most bejött egy újonc és mindenképpen meg kell mondanod a magadét? :D Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.01.21. 17:04:25
Egyébként az szemmel látható, hogy egyelőre egy valamiben jeleskedik leginkább SC és ez az ami miatt amúgy a cryengine is alapból erős, fps mód. Leginkább fps játékokat fejlesztettek alatta, azt a legkönnyebb kiverni abból a motorból, persze írtak hozzá dolgokat, pl city generátor, ami tényleg jól néz ki, de mondjuk az kizárt, hogy minden egyes város más más stílusú legyen és az is kizárt, hogy több féle bolygó lenne majd SC-ben mint elit-ben.
Jelenleg ott tartunk, hogy lesz kb 100 rendszer, és pont egy darab sincs még kész teljes egészében, szerintem elite fejlesztése sokkal ésszerűbb-átgondoltabb és profibb is bizonyos szempontból, ott az alapokat tették le először, egy egész galaxis, gazdaság, hajók stb. Most meg már bármit csinálhatnak majd vele, bárhogy bővíthetik, és pl ha megnézed az új bányászatot fényévekkel látványosabb és jobb ez a robbantásos bányászat mint ami SC-ben van jelenleg. De az FSS-el és DSS-el való felfedezés is szenzációsan jó, hiába is mondja Tokra, hogy aki 50 rendszert látott az látott már mindent, ez egyszerűen nem igaz... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2019.01.21. 16:19:18
Asteroid base kb már a 2.2 óta van elitben... Sok dolog kellene még bele és remélem lesz is, de nyilván ha 200 millióból készül egy játék, akkor hejj ráér majd 10-15 múlva meglátni mire jutottak a fejlesztéssel, ellenben a jóval kisebb lóvéból készülő elite- esetében meg ha két éve benne lenne már az is késő lenne tipikus eset áll fenn.