Derek Smartot az b@sztatja, hogy nem övé a project. Ennyi
Kedvencem, mikor valaki ráér basztatni egy játékot. Az életben nincs elég szórakozás, vagy teendő amivel el tudják foglalni magukat az emberek? Komolyan nem értem ezt az állandó cirkuszt a játék körül. Mondjuk nem tudom mit nem értek, amikor már az Ashes of Creation körül is megkezdték a cirkuszt, pedig 2 éve ha készül. Aki támogatni akar valamit, befizet, aztán ha kész lesz tolja, ha nem, akkor meg ez van. Minek ezen pörögni állandóan.
A koncepció lett eltolva szerintem..kihozták volna amit az első nagy lépésekben igértek,egy játszható alapot,aztán indult volna az új kampány,behozva pl a claimelhető területet a bázisépítéssel hozzá az építőhajót,új rendszerek bolygók,+hajók így csak ömlik bele a pénz,mindig kijön valami új feature amire tarhálnak,az emberek jóindulatúan beletolják a pénzt,akkor máris lehet tolni a határidőket az újdonságok miatt,mert hogy ti akartátok stb.. Remélem összejön Robertsnek,nagyon nagyon remélem,mert ha ez a projekt elbukik akkor vége a közösségi finanszírozós dolgoknak,és tolhatjuk a cod sokadik klónjával megint évekig mire valaki mer álmodni befektetni és kockáztatni...
Ha akkor máshogy szavaznak, akkor nem dolgoztak volna ki a égitesteket, nem lehetne rájuk leszállni. Lenne pár állomás és jó pár küldetés. Pont ez volt a lényege a szavazásnak, lehetőség nyílt rá, hogy holdakra és bolygókra le lehessen szállni, ki kell dolgozni a technológiát és be kell népesíteni ezeket az égitesteket. Ez lehet nem tartod nagy dolognak, de a megvalósítása nem kis feladat.
Ja és olyan ember rója a szemükre aki a saját játékát (line of defense) képtelen befejezni mert 7/24 cig/cr savazással van elfoglalva. Na ez az igazán szánalmas.
Tudod ha valaki normálisan leírja, h mi a baj, akkor azt minden fan elfogadja. De azzal is tisztában van mindenki, hogy nem túl jó az a helyzet ami kialakult viszont nem is akarja a többség megmondani a tutit pont azért mert eléggé egyedi az ami történik.
Persze héterként legegyszerűbb azt mondani, hogy átbaszás az egész mintsem kicsit is átgondolni, és nem mond azt, hogy nem vagy az. Aki ismer innét vagy ph-ról az tudja, h zsigerből gyűlölöd az egészet.
"igen, kitoroltek a segguket es eldobtak a penzed" Ezzel az a probléma, hogy valószínűleg nem nagyon érted miként működik egy játékfejlesztés. A legtöbb stúdiónál a kezdeti anyagból nem sok marad meg, egyszerűen azért mert változik az elvárás, korszerűsíteni kell, új funkcióknak eleget kell tenni stb stb. Star Citizenél egyszerűen az történt, hogy a kezdeti tervek sokkal egyszerűbb játékról szóltak. Ahogy jött a pénz változott a játék is.
"amugy nem az a baj, hogy tovabb tart, hanem pl az altalam linkelt videoban (idorendbe szedve) tobbszor bejelentik, hogy mikor jon ki, mikozben !!!!!tudjak!!!!!, hogy erre semmi esely- szanalmas. nevetseges. csak ennyi. "
Nem néztem meg a videót, de azok alapján amit írtál eléggé lesarkított. A RSI nek elég egyenes kommunikációja van. Feltették többször is a támogatóknak a kérdést, hogy fejlesszék e még a játékot, de eltart egy ideig, vagy ami van azt jelenítsék meg ahogy jelenleg áll a projekt. Az összes ilyen szavazásnál egyértelmű többséggel támogatták a több ideig tartó fejlesztést. Így a támogatókat nagy részét sem zavarja az, hogy még nem jelent meg.
Engem sem, tőlem fejleszthetik még 5 évig is. Téged miért zavar?
amugy nem az a baj, hogy tovabb tart, hanem pl az altalam linkelt videoban (idorendbe szedve) tobbszor bejelentik, hogy mikor jon ki, mikozben !!!!!tudjak!!!!!, hogy erre semmi esely- szanalmas. nevetseges. csak ennyi.
lehet, hogy egy barom, de a linkelt cikkben levo dolgokat nem o talalta ki, hanem azok puszta tenyek (igy mindegy is ki irta..) az a baj, hogy a legtobb fan keptelen elviselni barmilyen negativumot vagy kritikat, annyira ciki, hogy a bepledgelt penzukket hogy bant a kedves fejleszto. "6 éve elkezdődött a kampány, ekkor még játék fejlesztésről úgy igazán nem beszélhettünk, vagy ha volt is bármi, abba biztos lehetsz, hogy a legtöbb a kukában végezte." igen, kitoroltek a segguket es eldobtak a penzed :D ez aztan a tisztelet
Szerintem nagyon, de nagyon sokat dobna a projekt megítélésén, ha pl. idei évtől nem Chris Roberts tájékoztatná a nagyérdeműt. Neki már azt sem hiszik el lassan, ha kérdez :-D
Nem tudom tudtad-e, de a faszi 2015 óta savazza a projectet, Star Citizen körökben mém lett belőle, az én első nevem ezen az oldalon például Derek Smart volt. :) Ettől függetlenül lehet szakmai alapon kritizálni azoknak, akiknek van erre rálátása, elsősorban a belső fejlesztőknek. Nem véletlenül történtek nagy változások az évek folyamán. Nekünk ezzel szerintem nem érdemes foglalkozni, nincs rálátásunk. Én arra nézek, hogy 300 fős csapat fejleszti 0-24-ben, a fejlesztőgárda elkötelezett, a finanszírozás megoldott.
Hát azért a helyzet nem ennyire fekete fehér. Biztos most valamiért eléggé negatívan állsz hozzá, de leírom én, hogy látom a folyamatot a saját meglátásom szerint, tán ha megnyugtat kicsit.
6 éve elkezdődött a kampány, ekkor még játék fejlesztésről úgy igazán nem beszélhettünk, vagy ha volt is bármi, abba biztos lehetsz, hogy a legtöbb a kukában végezte. Ahogy nőtt a bevétel változott a "scope" is, felépítettek 3 stúdiót, tehát számomra játékfejlesztésről 4 évet számolhatunk. Tavaly már volt holdra leszállási lehetőség és ezzel együtt olyan innovatív programozói megoldások amik más játékokban nem láthattunk. Év végére optimalizálták is a játékot. Idénre már van egy bolygó is kidolgozott várossal. Lassan jön még egy. A "roadmap" amit felvázoltak kisebb késésekkel de betartják.
Próbálok reálisan tekinteni az egészre és szerintem a star citizen még egy jó darabig nem fog megjelenni. 3-4 évet még biztos kell rá várni és számomra ezzel nincs is baj. Squadron 42 nél is van "roadmap", ha úgy tartják az ütemeket mint a star citizen-be akkor 2020 közepére megjelenik. Én ebben az esetben számítok csúszásra valószínűleg 2021 elejére fog megjelenni.
Miért is baj, hogy egy játék fejlesztése több ideig tart? Minél több ideig csinálják annál több tartalom lesz benne. Vagy attól tartasz, hogy átverés? Az egész fejlesztés részleteit heti szinten közlik a saját csatornájukon + most végeztek egy pénzügyi elemzést az egész cégre. Átnéztek minden könyvelést és felmérték az egész céget, mindezt egy külsős cég. Igazság szerint annyi pénz folyik be, hogy többet veszítene a csapat ha csak átverés lenne, mert hidd el ha végül nem készül el a játékuk az egész céget darabokra szedik.
Sajnos várni kell rá, de nem lehet mindent azonnal, míg készül, van más sok játék amivel el lehet lenni addig is.
Itt egy játékfejlesztő írja le a véleményét, pontosabban, elemzi a helyzetet a játék körül. Nem állítom, hogy minden szempontból helyes következtetésre jut, ugyanakkor sok olyan tényt és folyamatot ír le, ami minimum elgondolkodtató.
Nem az összes többi, mert a 3.x negyedéves patcheket egész évben tartották (hellyel-közzel persze), rengeteget fejlődött a játék 1 év alatt, így van most hitelük, ha hasonló részletességgel vázolják a következő évi terveket. A videóban azért bizonytalan a fejlesztő, mert nem látja előre mi lesz, csak nagy vonalakban vázolt pár dolgot. Majd év közben fogják látni mire jutnak végül. Ha kamuzni akart volna, akkor tolta volna határozottan a tervezett marketingszöveget.
az a baj, hogy ez a mostani roadmap ugyanakkora hasrautes/kamu/demidzskontroll, mint az összes tobbi volt eddig. be is nyalta mindenki. na majd most biztosan ottlesz! amig az alapokat nem fektetik le, addig felesleges nekik barmirol beszelni, nekunk meg talalgatni.
6év még nem, ezért írtam, hogy innentől 2év még reális. Egyebekben, csak az SQ42-ről volt szó, az fel sem merült, hogy 6év alatt mindkét játék elkészül!
Szoval 6 ev ket jatek fejlesztesere + a ceg felepitesere mar tul sok? Pedig nem egy es nem ket jatek van ami csak single player es mar meglevo studio csinalta megis tobb ido volt mint 6 ev.
Dehogyis! Tökéletesen értem, hogy miket írtál és tényleg nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást. Eleget szenvedtem anno a Dayz-vel, tudom, hogy ez a tesztelgetés nem nekem van kitalálva. Nem vagyok türelmetlen, csak ismerem magamat... Figyelemmel fogom kísérni azért a játék fejlődését, itt a Fórumban is mindig írtok valami okosat, szóval figyelek és várok... :)
Félre ne értsd amit írok, nem akarlak róla lebeszélni, van azért tartalom a jelenlegi állapotában is. Vannak már küldetések és jó pár helyszín ami hosszú-hosszú órákra képes lekötni a játékost. Azért írtam ezeket, mert a játék még instabil és közel sincs kész, ne legyen rossz tapasztalat belőle.
Saját példával élve amióta megvan rengeteg órát öltem bele és a rengeteg hiba és fagyást félre tudtam tenni az elkepesztő hangulata miatt. Viszont hozzád hasonlóan, én is társaságban játszom. Teszteljük folyamatosan a játékot, de nem nagyon van olyan "event" amiért összegyűlne a társaság a jelenlegi formájában.
A másik amit még érdemes tudni mielőtt beszereznéd. Nagyobb frissítéseknél nulláznak mindent, tehát bármit haladnál nem ér semmit.
Ilyen solar system "appot" már rég csináltak SolED-nek nevezik, az egyik régebbi happyhourban mutatták és csináltak benne egy rendszert. De ahhoz, hogy azt rendesen fel is tudják tölteni először a progen planet techet kell még jobban kalapálni és minden bolygótípusra egy protot csinálni. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.01.06. 23:13:40
Nem a 2 játék párhuzamos fejlesztése az ami miatt ennyire húzódik a fejlesztés mert sok az átfedés tech/asset szinten. Szimplán az, hogy a pénz folyamatosan jött és a feature complete azzal együtt nőt és változott a végén annyira, hogy az SC alapjai is mások lettek, ez meg húzta magával az SQ42-t is.
Jó de két speciális bolygó érkezik, az egyik a full városos, a másik meg a Föld jellegű, több égövös. Prototípusokat gyártanak. Van már egy halom cuccuk, van Hold jellegű hold, Mars jellegű hold, jégbolygó jellegű hold. Meg van egy törpebolygó jellegű is. :) Gázbolygót is szerelik ezerrel. Szerintem kell csinálniuk egy naprendszer-appot, amibe csak pakolgatni kell a bolygókat, és automatikusan számolja a hőmérsékletet, forgásidőt, mindent, és akkor csak ki kell legózni, hogy mi hogy legyen. Égitestek skinjét, méretét megvariálni, aztán kész. Kilóra már most meg tudnák csinálni a naprendszereket, szerintem.
Amikor kiadták a Sq42 roadmap táblázatát 1-2 hete, akkor egy külsős cég végzett egy teljes átvizsgálást, átnézték a könyvelést, mire megy el a pénz stb, stb. Ezt nyilvánosságra is hozták. Nem hiszem, hogy hülyének néznék az embereket, nem foglalkoztatnának ennyi embert, ha az egész csak lehúzás lenne. 2 játék fejlesztése párhuzamosan nem könnyű eset, főleg, hogy azért a bolygó rendszer kidolgozása nem olyan feladat ami szokványos a játékiparban.
Nem indokolja semmi. Ja. Segítek, nézd meg a 2014es citcon landing videót yt-on, aztán ehhez képest egy aktuális SC játékmenetet és hozzá az SQ42 vertical slice gameplayt. Ebből már leeshet a tantusz, hogy mi a különbség és ez mennyire befolyásolja a fejlesztés idejét. A kezdeti elképzelések nagy részén már rég túlléptek és sokkal nagyobb léptékben gondolkodnak (példát bőven lehetne írni). Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.01.06. 18:31:00
Nem tudom mire jó ez a stílus, azt hiszem, én nem tartozom a trollok közé. Azt viszont vegyük észre, hogy az SQ42 nem a teljes játék, tehát nincs ami 5-6+ éves fejlesztési időket indokol. Azért a hülyének nézésnek is van egy határa, amit bármilyen elfogult is legyek a játékkal, már az én gyomrom sem vesz be. 2 évet adok nekik mert ennyi a reális! Ha addig nincs egy rendesen játszható verzió, akkor minimum felmerülnek kérdések.
Jó reggelt, sq42 béta jövőre van datálva, ezt már lehet tudni roadmapből is. A bolygókból meg a mostani proto versumban (aka PU) készül el az első teszt példány, aztán ha az megvan akkor már lényegesen könnyebb a többit legyártani. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.01.06. 17:59:33
Rengeteg a ködölés ebben az ATV-ben. Talán elkészül az SQ42 év végére (tehát valszeg nem fog), talán lesz két új bolygó az év végéig, de semmi nincs kőbe vésve stb.Aztán szó van egy Persistance nevű tech-ről, ami ismét csak talán lesz kész ebben az évben, és bár nem kétlem, hogy ez is melós, de nem is egetrengető új dolog, annak idején sok-sok évvel ezelőtt a Second Life nevű online akármi már tudta pl. Ok, dolgoznak és én türelmesen várom, de ha itt 1-2 bolygóra 1 évet kell várni, akkor lassan én is kezdek azon gondolkodni, hogy mikorra lesz ebből játék...??
magyar feliratos atv, beszarok, köszi szépen shed!
Szia! Köszönöm szépen a válaszod, így mostmár akkor tényleg úgy vagyok vele, hogy várok inkább. De nemértem, van aki napi szinten tudja streamelni ezt a “semmit”. A beta meg gondolom még pár évnyire van a jelenlegi tempóval (talán 3 éve követem a játékot.)
Időnként meghirdetnek szabad hétvégéket, érdemes ránézni. Jelenlegi állapotában a játék még instabil, képes gyakran kifagyni. Küldetések már vannak és ezek között akadnak jobb fajták is, de nincs még annyi, hogy folyamatosan lehessen vele játszani.
Igazából itt a az alfa ténylegesen teszt időszakot képezi. Miután beletesznek egy újdonságot, kiveszik a fölösleges funkciókat, hogy a játékosok ne arra fókuszáljanak és hibák az új beépített funkción jöjjenek ki. Például, most bejöttek a Hurston küldetés rendszerek és a fejvadász küldetések. Ezekért kapod a legtöbb pénzt. A Kereskedelmet ki is szedték ideglenesen a játékból, vagyis van egy-két dolog amit megvehetsz, de a haszon elenyésző.
Tehát ha most beszerzitek a játékot és felfedeztétek a homokozót, érdemes új funkciókat tesztelni és ezekről tenni "report"-ot. Ha a teszt nem érdekel annyira, akkor érdemes megvárni a béta állapotot, abba már a legtöbb küldetés és funkció benne lesz.
Shed nem fordít. :/ Munkára kell fogni erőszakosan, odakötözve a laptopjához. Rá kell szigszalagozni a fejét a monitorra. Oké úgy nehezebben tudja csinálni, de na és? Intézkedjél, Torzi!
Egyébként én is arra gondoltam, hogy pont 1 év kell még (mindig pont 1 év kell még :D). A tavalyi év legnagyobb fejlődése szerintem, hogy a játékosok döntő része számára bejárhatóvá tették a játszóteret. Idén meg annak lesz az ideje, hogy valódi életet leheljenek belé. Persze folyamatosan tágítva a játékteret, és a lehetőségeket.
Hát ha megnézel pár videót akkor ez pont kiderül. Én biztos nem fogok ennyit körmölni ide :D ED-vel meg nincs értelme hasonlítani még, az megjelent, ez még nem. De ha élvezetes játékmenetet akarsz akkor inkább még várj, mert azért vannak még bőven hibák. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2019.01.02. 14:01:03
Oké, pont amiatt gondolom, hogy már van tartalom a játékban, de a kérdésem továbbra is az lenne, ha hárman-négyen nekiállunk a játéknak, akkor mik a lehetőségek? Mennyi játékidő van most benne? Vagy csak annyi, hogy végigviszem azt a küldetést amit a legutóbbi Citizenconon bemutattak azt csá? Mert ha csak ennyi van benne akkor várok még 1-2 nagyobb updatet, de ha már van valami értelme és tartalom ami miatt lehet játszani akkor azok micsodák? Pl egy ED-el összehasonlítva?!
Milyen állapotban van jelen pillanatban a játék? Még mindig csak 1-1 dolog játszható benne? Szóval nem lehet folyamatosan csinálni valamit? Érdemes többen haverokkal megvenni? Mik a lehetőségek jelen pillanatban? Rég óta olvasom a fórumot és van itt néhány ember aki régóta játszik vele. Ki tudja valaki fejteni hogy mit takarnak a hivatalos oldalon felsorolt lehetőségek?
Köszi és BUÉK mindenkinek! :)
Tartalomgyártásban gazdag új évet kívánok a Star Citizen fejlesztőgárdájának, de mivel nem értik és egyáltalán nem olvassák amit írok, így inkább BUÉK mindenki másnak, még a prohardveres rumvirágoknak is. :)
Szerintem igen. Gondolom meg kell adni az emil címét és oda kapja. De nem próbáltam még.
Nem rossz vétel a mustang-csomag drágábban sem, hiszen kapsz mellé egy (készülő) AAA játékot is. De nyilván nem késel le semmiről, ha jövőre veszed meg.
Más:
Carrackot nézegettem az imént, sajnos a külsejét azokkal a tömpe lábakkal egyelőre elcseszni igyekeznek. Úgy néz most ki landoló állapotban, mint egy ugató fóka. Szerintem változás lesz, mer nem hiszem el, hogy csak engem zavar. Itt az áttervező emberke megkapja a maga savazását, aztán remélem lecserélik egy olyanra, aki felfogja, hogy badass kinézetű hajót nem változtatunk fókára. Az új fejlesztésű hajóknál kivétel nélkül szinte tökéleteset alkotnak, erre pont a carracknál nyúlnak bele hülyén. Érzésre a fél univerzum ezt a hajót várja kijönni, ilyen állapotban magvában holt próbálkozás, hogy kirakják a közönség elé. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.12.31. 19:25:49
Hmm!Azért nagy csibészek ezek,ami olcsóbb azt nem lehet megvenni! 40 euróért megvettem volna de elfogyott a fájl(lol),52-ért nem veszem meg. A nagy Happy Holidays 2018....pffff Utoljára szerkesztette: amigos5, 2018.12.31. 17:07:49
Várjá', néhány súlyos baleset, elszenvedett fejlövés, gránátrobbanás után a beültetett alkatrészektől a karakterünk tényleg nem fogja tudni, hogy fiú-e vagy lány. Én már most készülök a férfiból átoperált robotlányból visszaoperált férfiszerű android nememre. Vagy ez már inkább faj. :D
Hát ez van elég előítéletesek a fejlesztők, örülhetünk, hogy lehetnek nők is, bárcsak az EA alatt lennének, akkor a kiadó megmondaná nekik, hogy transzi macska szerű lényekkel is lehessen lenni....
A vásárláshoz tök hülye vagyok, viszont nem csak időbeli, hanem számbeli korlátok is előfordulnak űrhajó vásárlásakor, szóval ha már nem engedi, akkor valszeg kifogyott. De azért nézd meg alaposan, mert a vásárlás nem egy hülyebiztos rendszerben működik, mer engem meg szokott zavarni, pl. múltkor úgy nem sikerült összehoznom a heraldot elsőre, hogy garantáltan volt belőle. :D
Más: shed fordítja még a műsorokat? Mer úgy a citizencon körül mintha abbahagyta volna. Persze én megértem, mert óriási munkát végzett, simán lehet hogy belecsömörlött, de azért itt jelezném, hogy nekem elég fontos volt speciel, most is folyton megnézem, hogy előrukkolt-e valamivel, de ha nem várható már újdonság akkor szóljatok, és akkor nem fogom nézegetni. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.12.26. 20:01:12
Helló! A karácsonyi akcióban lévő mustáng alpha csomagot venném meg 40 euróért de elfogyott....ez mi?Elfogyott a fájl?Mást megvehetnék de az nem kell.Az Aurorát is felajánlja de azt nem akarom megvenni.Most mi van akció de mégse? Hy!
Épp az Olisar-Hurston utazást csinálom. Tök jó ez a verzió idáig, gyorsan betöltött a játék, alig akadok...hopp kirakott az útba eső depónál, és nem adja vissza a kvantumlehetőséget. :D
Hoghtar, nincs is még női karakter, egyáltalán nem volt elhamarkodott összejönnöm a szerelővel! :PP
Most még The Long Darkozom (megőrülök azért a játékért, majdnem annyira, mint a Subnauticáért), estére izzítom a hajtóműveket. Szépen letöltöm a frissítéseket, aztán irány a Hurston. Imádom ahogy a légkörhöz közeledve olyan, mintha a Föld bolygóra akarnék leszállni. Jó kis heraldom, neki aztán nincs az a légkör, amit ne tépne széjjel. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.12.24. 13:49:05
70 évesen bosszankodnék, hogy lehet lemaradok róla (eljön majd az idő, amikor 70 éves leszek és egy készülő játékot már nem lesz időm kivárni és sírok majd :) ) De most még van időnk. Inkább akkor rezzennék össze, ha kicsapnák, hogy 2019 karácsonyra kész. Semmiképpen se csapják össze, egyetlen egy szeletét se.
Tényleg van új szürke verzió, nekem még a kék logi x56 van. Mondom csak annyi hogy kell hozzá külön egy tápéllatos usb. Amúgy meg talán a legjobb joy, mindent tud rengeteg gomb és egyéb konfigurálható dolog. Többet tud mint egy Warthog, de ennek ellenére warthog-ot vettem volna én is ha lenne yaw is... Az kellett volna és meghagyni a lehetőséget, hogy aki szeretné az külön pedállal is tudja irányítani a ruddert...
javított rajta a Logitech elvileg, a megkülönböztetés érdekében az új verzió már nem kék, hanem szürke, de hogy ezt a problémát is orvosolták-e, arról nincs infón.
Jó lenne az a gázkar mert lehet állítani az erősségén, ellenben rengeteg X56-os esetében fellép egy szellemgomb effektus, kb 15-30 percenként magától megnyom egy egy gombot(nekem is ezt csinálta), és soha nem tudhatod melyiket fogja éppen megnyomni... Mondjuk egy külső áramellátott USB csatlakozó javít a dolgon de ilyen árú szerkentyűnél ez azért több mint botrány. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.12.22. 22:18:45
jah, hát tuti jó pár óra van benne, ha azt is nézed, hogy hányszor fagysz ki vagy éppen kell kilépni valami idióta bug miatt... Hülye PU 3.4.1-el megint visszajött egy utálatos bugom, ha hozzárendelek a decoupled-hez egy gombot, akkor onnan nem megy az istennek se a free look...
Tervben van, hogy megveszem a játékot, mert úgy láttam a legutolsó frissítés már kellő tartalommal megtöltötte a játékot, hogy akár jó néhány órára is lefoglaljon. A kérdés az lenne, hogy mik azok a lehetőségek amiket jelen pillanatban most lehet csinálni a játékban, illetve, hogy érdemes e megvenni a Squadron 42-is vagy nem kötelező? Azon kívül, hogy solo kampány ad még valamit a játékhoz?
Tudom, hogy van rajta proflváltó de akkor is kevés. :P A boton elég nekem a gomb, csak a karon nem, de most az jutott eszembe, h veszek usb-s numpadet az +20 gomb...ja nem csak 19 a baromi nagy enter miatt :D
Annak idején a katedrálisokat évtizedekig építették. Generációk életművei lettek. A sci-fi játékok iránt fogékony játékosok generációi számára ez a játék lesz ez a katedrális. Ide járunk majd imádkozni a következő évtizedekben, és nem fog elkészülni ennél komplexebb, jobb játék a témában. Még vagy 20 évig biztos nem. Tehát az építésére úgy tekints, olyan szent áhítattal, mintha legalábbis a Notre-Dame épülne itt. :)
Miért kevés? A teljes rendszerre összesen kb. több mint 140 funkció programozható fel. Van ugyanis 3 profil, profilváltó kapcsolóval, tehát az összes gombot, tekerdét és kallantyút szorozd meg hárommal, mert valójában annyi gombod van! :-) Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.12.22. 03:20:42
2020-ban jön a squadron 42 bétája 2021-ben teljes verziója is kijöhet :D:D:D:D
Nekem még a Saitek érából van egy X52 Pro-m, jó 6-7 éves lehet már, mai napig semmi baja nincsen, bár már nem használom amióta van jobb. Nyúztam pedig rendesen. Egyébként a Logitech semmit nem csinált vele azon kívül, hogy rátette a logóját, 1:1-ben árulja a Saitek féle tervezést, ugyanarról a gyártósorról. Egyedül az X56-hoz nyúltak hozzá itt-ott.
Torzi X56-on javított kicsit a Logitech, de az nem SC-hez való, mert lassú a gázkar (nem tudod gyorsan rángatni). Repszimhez jó inkább. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.12.19. 20:42:44
X-56 milyen lett amúgy? Anno még azt olvastam, hogy azzal is voltak gondok.
Amúgy ezzel a VPC T-50es throttle-el nagyon szemezek de a 300 ájrós ár elég húzós, meg eu shopban nincs is.
Nem így van. A Madcatz érában a pro is szar volt (előtte nem). Ki lehetett fogni jót, persze, és jobban bírta, mint a sima, mert az pikk-pakk szétment... de az se bírta általában sokáig. Hidd el, ha én elkezdek rajongani valamiért, marha nehezen engedem el. Képzelheted, mennyi negatív tapasztalatot kellett olvasnom ahhoz, hogy letegyek arról, hogy egyszer ilyenem legyen.
De már más szelek fújnak, két éve Logiteché a Saitek, szóval remélem a minőségi gondok is a múlté.
Virpil Constellation Delta, neki van egy analog thumbstick és egy görgő is a joyon.
Bárhogy is döntesz, jól gondold át mi lenne a kényelmes. Például ha star citizen mellett akarod használni másra is akkor a hotas rendszer ideális lehet. Ha leginkább csak star citizenre használnád akkor lehetsz kicsit kreatívabb is, elvégre több irányú mozgás lehetséges star citizenben mint egy repülő vagy helikopter szimulátornál.
Például nálam ha megjön a Constellation Delta akkor külön Joy rendszer lesz Star Citizenhez mint a szimulátorokhoz. Így nem zavarodok bele.