Két joynál van értelme, mivel akkor nincs harmadik kezünk a gázkarra. De el tudok képzelni egy olyan joyt, aminek a kar részébe építenek egy pici tolóerőszabályzót, csak nem tudom van-e ilyen.
A repszimekhez fejlesztett pedál teljesen más elven működik, mint az autósoké! Ebből következik, hogy az általad linkelt szettben található rudder pedállal nem fogsz tudni tolóerőt szabályozni, nem is arra való, de miért is kéne, amikor ott van a dedikált gázkar?
Paladin X52-vel semmi gond nincs, amennyiben a Pro verzióról beszélünk! A simával voltak minőségi gondok. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.12.19. 01:00:48
Jaja, van jobb, nem vitás. (Bár speciel az X52-től mondjuk én nem vagyok elájulva különösen a korábbi minőségi problémák miatt, pedig annak idején azért tettem kitérőt néha a helyi media markt felé, hogy kicsit csorgassam a nyálam rá ;) Még akkor is vágytam rá, amikor nem is nagyon repszimeztem :) )
Viszont ezen kívül (mármint a T16000M FCS flight pack) teljes értékű hotast ennyiért nem kap az ember. Német amazonról kb 55 a három tagú pakk. A többi itt kezdődik pedál nélkül.
Ami a konfigurációt illeti, nyilván ízlés kérdése. Mivel én repszimezek, hasonló séma áll kézre itt is, különben minden ösztönt resetelni kéne :)
Tehát akkor ő lenne az. És akkor egyszerre kell fogni a joy-t meg a tolókart, mer a tolókaron van két kis bizbasz ami kell az irányításhoz, és akkor még nyomom a pedált is.
Vagy esetleg egy olyan verzió, hogy jobb+bal joy, plusz tolókar, plusz még pedál is. És akkor a pedált csak légiharcban használnám tolóerőszabályzónak. Mer nekem tetszik a tolókaron, hogy vannak még gombok. Azt is lehetne, hogy a jobb oldali joy az egy profibb joy, a bal oldali ez a T16000, és pedál és tolókar is. Megzavarodnék a sok lehetőségtől. :D
Sajnos a Trustmaster kiegészítőket nem ismerem annyira. TWCS egyszer volt a kezemben, az is barátnál és nem túl hosszú időre. Tehát minden amit írtam róluk nem mérvadó információ.
T16000M van nekem is a bal kezes tulajdonsága miatt. Jó Joy, ha jó tudom a hozzá való szenzor ugyan az mint a warthognak. Nem egy olyan Joy ami szét esik 1 év után. Viszont mint írtam korábban, nem vagyok elájulva tőle. Az anyag használat egyszerű és maga a joy érzésre nem a legjobb, erős rúgóval van ellátva nagy a visszahúzó ereje, ami jó lenne, de centerhez közeledve nem lágyul el. Nehezebb ezáltal célon tartani. Nem akarom lehúzni, mert ha még nem volt jobb joy a kezedbe akkor nem fognak feltűnni a hibái. De ha már volt egy X52 es a kezedbe, vagy egy VKB Gladiátor akkor nagyon nehéz egy ilyennel repülni. A Ravcore azért javasoltam, mert attól függetlenül, hogy egy árkategóriába van a T16000M el messze jobb minőséget képvisel, de mint ahogy írtad te is ettől még a T16000M jó Joy.
Ha repülős pedál van, akkor a lábadnál 3 tengely van. Ha csak egy kormány pedálját használod (eleinte azt csináltam, amíg nem volt más :) ), azon a pedál csak egy tengely.
TWCS-en egyébként a thumbstick két tengelyén kívül is három van (maga a gázkar, a billenő elöl, és egy tekerő bal oldalt). A t16000m egyébként van szettben is a twcs-sel, meg hármas szettben pedállal - az a legolcsóbb beszerezehető teljes konfig tudtommal, és imádom :)
Nem feltétlen kell. A legtöbb gázkaron van legalább 2 tengely is. Például az egyik jó alternatíva, ha az olcsóbbak között nézel gázkart a Thrustmaster TWCS verziója. Van alapból a gáz adagoló kar. Elöl van hozzá egy újabb tengely amit az ujjaiddal tudsz jobbra-balra mozgatni. Van hozzá egy 4 irányú analóg thumbstick, ez + 2 tengely, de ezt inkább nem veszem bele a számításba, mert ez elég pontatlan.
Tehát van 2 jól elérhető tengelyed a gázkaron, 1 a lábadnál és 3 darab a Joy-on(a Joy gáz adagolót itt nem számolom mert nehezen elérhető). 6 db olyan tengely amihez instant hozzá férsz bőven kielégítő.
Ööö, igen. Tehát az a megoldás is tetszik, hogy 1 joy, 1 gázkar, és a lábbal is játszom, mint egy zongorista. De akkor a pedál az két funkciót lát el a 4-ből, tehát akkor ki kell találni a maradékra valami kényelmeset. MÉG EGY PEDÁLT, és akkor orgonista vagyok! :D
Én is szeretem a HAT-ot, sokkal optimálisabb, de nem mindenhol. Pl. ráteszem a körbenézést, a gomb részére meg mondjuk a fegyverváltást, aztán harc közben ha megnyomom mert fegyvert akarok váltani, de közben felfelé is elmozdul -sokszor előfordul sajnos-, akkor máris célt tévesztek mert mondjuk manőverezés közben véletlenül "lenézek" a cockpitre. Nekem azok a joy-ot jönnek be, ahol optimálisan van elosztva a HAT és normál gombok aránya. HAT-ból minimum kettő nekem is kell. :-) A twist viszont nyomós érv, anélkül -ha nincs pedál- valóban halott az egész. Nekem a Warthogon sincs, kell is a pedál. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.12.17. 23:50:08
"De azt is érdemes megfontolni, hogyha végeredményben két olcsóbb Joyyal akarod játszani a játékot akkor érdemes a T16000M et választani egyből, mert lehet hogy rosszabb minőség mint a Ravcore de átalakítható balkezessé."
Csak azt szeretném hozzátenni, hogy bár elhiszem, hogy a Ravcore jobb minőségű, de a tájékozatlanabbak kedvéért tegyük hozzá, hogy a t16000M hagyományosan az egyik legjobb minőségű joy ebben az árkategóriában. Csak hogy nehogy valaki azt higgye, hogy rosszabb=rossz. ;) (Rossznak még a Hotas X-et se mondanám, pedig az jóóóval lejjebb van a minőségi skálán)
Két Joy esetén a tolóerő szabályozás nem működik jól, mivel nincs 3 kezed, és Star citizenhez a jó forduláshoz fontos a folyamatos sebesség szabályozás. Régebben írtam, hogy két Joy esetén én egy hagyományos "versenyautó" pedált javaslok, lábbal sokkal könnyebb vezérelni a sebességet.
De ha az 1 Joy és a gáz kar a legszimpatikusabb még javaslok hozzá később egy repülőgépekhez használt pedált forgáshoz vagy forduláshoz.
Constellation mellett szól a Twist axis, ami a T50en nincs. Én mivel nem pedálozok nekem muszáj a twist, ezért Delta. Én pl jobban szeretem a hat switch-et, mert míg egy gomb az 1 utasitást tud max 2 alternativ gombal, addig a hat 4 (8). De ez én vagyok :)
Ja egyébként. Star Citizenhez valami sok gombos joy lenne ideális. A klasszikus repszim joyokon én is csak keresgélem a gombokat, de nem nagyon találom. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.12.17. 08:31:22
Constellation Deltával nekem az volt a bajom, hogy tulajdonképpen nincs rajta rendes gomb. A HAT switch-eket lehet benyomni gomb-szerűen, ami nekem nem jön be, mert sok fals input adódik. Pl. harc hevében megnyomom az ilyen gombot, akkor előfordulhat, hogy egyúttal felfelé vagy lefelé is elmozdul, máris galibákat okozva ezzel. Ez az egy nem tetszik azon a verzión, tehettek volna rá legalább 1-2 szimpla gombot is.
A stick atom jó, full fém mechanika, mágnesszenzoros érzékelők stb. A gázkar új fejlesztés, az is full fém, az első tesztek eléggé bíztatóak, de apróbb gyermekbetegségei még vannak, ami nem csoda, v1-es verzió, ez az első gázkarjuk.
Nem, nem zavarodtam össze, most már legalább vannak opciók a joystick-kavalkádon belül. :)
Egyébként két joynál az előre gázadást azt az egyik joy folyamatos nyomvatartásával érem el? Csak mert nekem semmilyen olyan megoldás nem jó, amiben a joy-t folyamatosan tolnom kell előre. Két joynál hogyan történik a tolóerő szabályzás? Ez a fő kérdésem lényegében.
Én is a T-50 és a Constellation Delta között vacilláltam, sok review után a Constellation Delta mellett döntöttem, plusz thumbstick és a jobb és balkezessége miatt lett a befutó, de ez csak a Star citizenhez tervezem.
lonvard: A ravcorehoz tartozó gáz kar meglepően pontos. Kezdésnek megfelel. Későbbiekben vagy gázkart érdemes venni hozzá, vagy egy balkezest Joy-t, de ahogy macleody is írta nincs belőle balkezes verzió, kivéve ha nyomtatsz egyet 3D nyomtatóval.
De azt is érdemes megfontolni, hogyha végeredményben két olcsóbb Joyyal akarod játszani a játékot akkor érdemes a T16000M et választani egyből, mert lehet hogy rosszabb minőség mint a Ravcore de átalakítható balkezessé. Így ha később veszel még egyet két ugyanolyan joyod lesz. Na összezavarodtál már kellőképpen? Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2018.12.16. 18:24:44
Persze a Gladiator sokkal minőségibb, ha a kettő közül kellene választani egyértelmű a Gladiátor-t ajánlanám. Viszont a Gladiátor 40-50 K kategória és külföldről kell beszerezni, a Ravcore meg max 20 K.
Azért is írtam, mert ha valaki olcsóbb jobb minőségű Joy-t akar, akkor a Ravcore egy megfelelő belépő Joy erre. A műanyag olcsóbb verzió, de jó minőségű a ravcore-nál is. A vertikális twist axis gyenge, én mondjuk nem nagyon használom sehol, de az se az elviselhetetlen kategória. A szenzor viszont ugyanolyan tehát a irányításra minőséget kapsz. Ha össze kell hasonlítani a vele egy árkategóriában lévő Joy-okkal (pl.: Trustmaster t16000M vagy a Logitech wingman), akkor a Ravcore messze kenterbe veri őket.
Azt is érdemes hozzátenni, hogyha bárki komolyabban gondolja a szimulátor szintű repülést, akkor érdemes elgondolkozni egy felsőbb kategóriás Joy-on. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2018.12.14. 07:36:44
"Gladiator Mk.II Pro: there is a limited stock at the moment. We plan to maintain the stock with some extra production batch but as this product is based on discontinued Gladiator joystick, the stock will not last long. MCG version is also expected."
Hogthar A Ravcore nem 1:1 Gladiator! Sokkal olcsóbb műanyagból van, az elektronika is sokkal olcsóbb kínai, ellentétben a VKB eredetijével, illetve a twist axis tudtommal analóg a Javelinben, míg az eredetiben szenzoros. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.12.14. 03:07:41
"Sőt ha a Gladiator Pro verziót vagy a Gunfightert választod ott is a grip részlegen kitudod választani a Kg12 es markolatot." Csak lehetne, mert mindkettő out of stock.
Köszi ezek tök jó tippek. Jelenleg egy ilyen pár ezer forintos thrustmasterrel tolom. Amikor kezdett játszhatóvá válni a game, vennem kellett valamit, bármit, mert egérrel nem voltam hajlandó nekivágni. Egyébként meg vagyok vele elégedve, van rajta egy kis gázkar is, amit szeretek toligálni, szóval megvan a hotas-élmény. :D
Tudtommal még nem teljesen, a bíróság a crytek eddigi keresetét elutasította de dec.27.-ig még van lehetőségük felebezni (utoljára). Ha addig ezt nem történik meg akkor valóban valóban így lesz. De többen mondták, hogy ezt gyk elbukta a crytek.
A Star citizen megnyerte az ellene indított pert a Cryteckkel szemben
3.4 PTU wave1 elindult, itt a patch note. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2018.12.13. 08:33:48
Ráadásul van szerződése a VKB nek a Ravcore-val. A Gladiator Mk.II est teljesen kiadták nekik. Ez a Ravcore Javelin. Volt szerencsém mind kettőt forgatni. Nagyon hasonló a kettő, a különbség hogy más fajta Abs-ből van a burkolat és a vertikális Z tengely érzésre rosszabb, kicsit pontatlanabb a Javelin-en. De az X és az Y tengelynél nincs különbség, vagyis én nem vettem észre.
Ez azért lehet érdekes mert a Ravcore Javelint lehet itthon kapni olcsóbban. Összehasonlításként: Ravcore Javelin és a Gladiator Mk.II Kezdő beugró Joy-ok közül az egyik legjobb szerintem. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2018.12.13. 07:35:50
Hivatalos oldalon még lehet kapni. hivatalos oldal Sőt ha a Gladiator Pro verziót vagy a Gunfightert választod ott is a grip részlegen kitudod választani a Kg12 es markolatot. Gladiator pro és a Gunfighter mk.II
Warthogom van, de X52 Pro is volt sokáig. Mindkettő elég jó, szimulátort ezek nélkül én már képtelen vagyok használni. Rudder pedálom is van, Warthogon ugye nincsen yaw, de egyébként is jobban szeretem a pedált, mert realisztikusabb.
A VKB masszív full fém mechanika, hall szenzorral, de beszerezni kvázi lehetetlen, állandóan out of stock, magyar forgamazó nincs, ezért a gariztatás problémásabb egy kicsivel. X52-ből pedig csak a Pro-t szabad megvenni!
Paladin A sima X52-vel voltak bajok. A Pro már sokkal jobb lett.. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.12.12. 17:50:26
Melyik repülési technikát akarod használni? 1 Kézzel? Jobb vagy bal? 2 Kézzel?
-Ha csak 1 jobb kezes joy-t akarsz megfizethető kategóriába amivel élmény repülni akkor a Ravcore-t nyugodt szívvel tudom ajánlani(20K). Ha még áldoznál rá plusz pénzt(50K) a Saitek x52 ajánlanám vagy esetleg külföldről egy VKB Gladiator változatot.
-Ha bal kezest akarsz nehezebb eset. Jelenleg csak az T16000M van a magyar piacon(20K). Ez jó joy, de én nem vagyok tőle elájulva. Lehet még szerezni külföldről a Virpil-eket ami nagyon magas minőséget kínálnak de az ára 100 K körül mozog.
-Ha két joy-t szeretnél érdemes ugyan azt a típust venni. Ebben az esetben ugyan az a helyzet mint a bal kezes esetén.
Természetesen érdekel, mert fogalmam sincs mi az optimális joy a star citizenhez. Nem akarok nagyon drágát, mert vannak olyan emlékeim, hogy a tekergetéstől tönkrement a joy, valamelyik irányba elkezdett húzni, emiatt pedig ha lenne egy ilyenem, nagyon vigyáznék rá, nem merném gyűrögetni a játékban. Olyan kell, amivel merek játszani. Egy közepes kategóriájú, sok gombos, jó minőségű joy-t terveznék elsőre.
Koleszban a Tie Fighterrel játszottunk utoljára egérrel, kb. 22 éve. :) Emlékszem még azokra a heves egérmozdulatokra, ahogy a görgős egeret fel-le irányba rángattuk az egérpadon, olyan volt mintha egy tolószék kerekét hajtanánk. Ennek az emlékképnek tudom be, hogy többet a büdös életben nem játszottam egérrel repülős játékot. :) A nagyobb kapital hajóknál el tudom képzelni az egerezést. Egy kraken navigálásánál talán már nem illúzióromboló, hogy mintegy stratégiai menedzserjáték szerűen, egérrel csinálok mindent. De majd meglátjuk. Nem mintha egy krakent valaha is irányíthatnék, de majd ezt is meglátjuk! :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.12.12. 08:39:55
Meg ugyebár az se mindegy milyen joy-od van. Nem mindegy milyen a holt játék, milyen benne a szenzor és milyen az egész felépítése. Az első joy ami a tulajdonomba volt, annak nagy volt a holt játéka, pontatlan volt és szörnyű rugó volt benne. Azzal max a hangulat miatt volt érdemes repülni, de rosszabb volt mint egy egér.
Másik példa, most a balkezes joynak egy t16000M használok és bár pontos, jó szenzor van benne és nincs holt játéka sem, mégis nem ad jó élményt, ellenben pontosabban tudsz vele repülni mint egy egérrel.
Egy árkategóriába van vele a Ravcore Javelin (VKB Gladiator mkII-nek az utánzata), ami viszont sokkal magasabb élményt nyújt.
Ettől fejebb kategóriánál már el is felejted mi az az egér egyáltalán. Ilyen például a Saitek x52 és feltételezem a Trustmasternek a warthog verziója is (az utóbbi még nem fordult meg a kezemben.)
A jövőben tervezek beszerezni egy Virpil joy-t. Ha érdekel majd titeket röviden leírom milyen.
Gimbalos fegyverhez bill+egér tényleg jó, azzal könnyű célozni. De maga a hajó manőverezés joy-al az igazi ;)
Nézegettem, nem indultam be rá. Most azt csinálom, hogy nem játszom a Star Citizennel sem, hanem várom a karácsonyt és a 3.4-et, és hegyezem a pénztárcámat a plusz 6 giga ramra. Nagyon kellene valami hotas, meg az a fejre szerelhető kütyü, amivel forgathatom a tekintetem (tudom még bugos). Ennek a 4 dolognak kel találkoznia ahhoz, hogy elkezdhessem belakni a játékot. Most még csak olyan hülye tesztrepüléseim vannak (voltak).
Messze nem SC szint, de nálam az X széria jön a sorban az SC után. Az X3-ban 3000 órám van, ebben nem tudom mennyi lesz, de az SC elkészültéig kitart szeintem. Főleg, ha elkezdik úgy moddolni, mint anno az X3-mat.
Na igen nem nagyon lehet mit írni az újdonsült "Engineers with a hot pipeline" nevű klánoddal kapcsolatban. Tudom, hogy csak viccelsz és szarkazmus, de meglehet, hogy kicsit túlzásba vitted
X4 foundations a legújabb játéka a Egosoftnak. Korábbi részeivel játszottam, de leginkább bughalmazok voltak, viszont a mostani rész ígéretesnek tűnt. Alapvetően offline játék, bejárhatod már itt is a hajót és a bázisokat is fps nézetben. Van kampány(bár a korábbi részekből kiindulva ne számíts túl érdekes történetre) mellette meg egy sandbox űrszimulátor. Gondolkozok én is rajta, hogy kipróbáljam. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2018.12.10. 07:55:36
Igazából már tavaly összejöttünk. :) Meglátott 8 FPS-el rángatni a folyosón, felsegített, becipelt a kis kapszulájába, hogy meggyógyít. Azt nem sikerült neki, de aztán kiültünk az Olisar padjára bámulni a csillagokat, álmodozni, elmeséltem neki hogy egyszer lesz egy carrackom, amivel bejárom az univerzumot, ő erre felnevetett, hogy milyen kis bohó ábrándos lélek vagyok, ő 15 éve az Olisaron rohat, toldozgatja a lyukas csöveket, de nem baj mert volt értelme, hisz találkozhattunk, viszont mindketten itt rohadunk majd meg. Erre meglebegtettem neki, hogy az SQ42-ben szolgálok, és volt már kalandom Mark Hamillel is, valamint van egy avengerem. Akkor elájult, és szerelmet vallott. Nem mondhattam neki nemet. Még aznap este megtörtént köztünk, aminek ilyenkor meg kell történnie. Berángattam az avenger rakterébe, és ott. A részletekbe nem avatlak be, mert egy úriember ilyesmiről nem beszél. Sajnos szőrös a háta. Kértem, hogy vágassa le, de nem tette, mert nem éri el, a fodrászat meg még nem üzemel. Mindegy, elfogadtam, mert csak így lehet. Köszönöm, hogy megoszthattam veletek a történetemet.
Oké, csak arra akartam utalni, hogy nem véletlenül nincsenek nagy nyitott terek a városban ahol sétálgathatsz. Arra ott lesz pl Terra, na ott tuti lesznek nagy placcok, meg parkosított területek.
Aki szórakozni akar, annak a legújabb Around the Verse-be érdemes belepislantani. :-D Plusz Loreville bővítése is téma, tehát a fanyalgók kaphatnak egy kis pluszt. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.12.07. 13:44:59
Azé' van a sisak... Mindegy, szerintem többet is ki lehetne hozni Lorvile-ből. Majd az ArcCorpnál kiderül 2019Q1....
Izé...LV-ben sztem akar a halál csak úgy kint sétálgatni . Az egy lepratelep, nem véletlenül hordják az npc-k is a zacsit a fejükön. Utcán sétálgatása ott lesz ArcCorp, meg maaajd a többi város.
Tudom, hogy ott is van de érted... Sokkal több kinti rész kellene, több funkciótlan térrel, utcával... Mert ez így alig több mint a Mass Effect Citadellje vagy bármi más hasonló játék városa. Pedig az engine-ben ott a lehetőség, a technológia.
Igen, de nem erre gondoltam... Hanem jobban kellene játszani vele, hogy itt a kültér és a beltér nem külön map... Pl felmenni a tetőteraszra lifttel és körbenézni stb... Egyébként a hangárok nagyon tetszenek, nagyon hangulatosak szerintem.
Kicsit korai volt a melegágy a szerelőfiúval, 3.5 ben jönnek a női karakterek, vagy ennyire nem bírtál várni már? Számomra a leghangulatosabb a zenéje Lorville-nek. Mesterien komponált, kicsit hasonló az új szárnyas fejvadász zenéjéhez megfűszerezve egy kis Mankind Divided hanghatással. Tökéletesen passzol a környezethez. A területből nekem a lakónegyed tetszik igazán. Eléggé lepukkant, de mellette jól kidolgozott. Igazi nyomornegyed. Eltudom képzelni, hogy így élnek emberek, borsódzik a hátam tőle és kerülném nagy ívben.
Starfarert nem akarom tovább gyalázni, mer túl negatív lenne, de lényegében egyetlen helysége sem tetszik. :D De már rég jártam benne, mer egyszerűen csak felbasz, egy dolog tetszett (legalábbis úgy emlékem így volt benne), szóval hogy a híd mögötti nyakon ott voltak a mentőkapszulák. Csak ki kell rohanni a cockpitból és zsupsz bele. Ez a megoldás persze egyértelmű hogy így kellene legyen, de amikor hajóterveznek a lelkes egyetemisták a mindenféle Star Wars-os meg Star Trek-es hátterükkel, akkor bármire képesek. :D
Jah, Loreville nem praktikus a mostani formájában, hajópróbálgatásra, tesztelésre egyenesen emberkínzás a metrójával, ezért menekültem vissza a Crusaderhez, vidékre. Engem a nagyvárosi zaj és környezetszennyezés zavar, tudod. Itt az Olisaron mindenki ismer mindenkit, kár hogy asszonyt még nem láttunk, de a komplett naprendszerben sem. Így összejöttem az egyik szerelőfiúval. Elkezdett tetszeni az overálja. Meg a napszemüvege. Jut eszembe a Village People együttesbe most már időszerű lenne berakni az építőmunkás meleg-fantázia mellé egy Olisar szerelőmunkást is. Meg azt a zacskófejűt is. :D Meg kellene csinálni ezt a dalt csupa Star Citizen npc-vel! :DD
Egyébként meg ahogy a Hurstont megcsinálták, egy szavam nincs, a méretbeli és atmoszférabeli adatok minden várakozásomat felülmúlták. Még nincs kész ez a bolygó, de amit csinálnak és amire törekednek az számomra csodálatos. Loreville ugyanez, még messze nincs kész, nyilván megnyitnak benne még kerületeket, feltöltik belső küldetésekkel, és akkor nem lesz olyan egyértelmű hátrány hogy nem a kikötőben szállunk és metrózni kell, egyébként pedig ezen is még sokat faraghatnak, simán lehet hogy a kikötő mellett lesz a pilótáknak egy saját szállójuk, hogy ha sietnek, akkor ne legyenek szivatva. A város kinézete, hangulata az természetesen maximális pontszámot kap.
Nekem is hasonló a bajom. Rettentő hangulatos a város és imádom a zenét ami hozzá komponáltak, viszont örültem volna ha nem csak metróval lehet közlekedni. Ha esetleg átsétálhatsz egyik metró megállótól a másikig, vagy akár földi járművet is lehetne használni. Ráadásul értem én, hogy jó hangulata van annak, hogy éledésnél 1 metró-t kelljen utazni a reptérig, de hosszútávon ez elég időigényes. Reptér számára igazán lehetett volna egy szállás részleget kialakítani.
Külvárost is elég jónak találom. A 10-20 kilométeres szeméttelep, a zöld övezet is nagyon hangulatos. Remélem a tenger is az lesz egy idő után, mert egyenlőre elég furcsán néz ki a víz. Kicsit furcsának találtam az instant halált is amikor belesétáltam. Bizonyára még nincs úszás animáció.
Szóval végeredményben elég atmoszferikus ez a bolygó meg van a varázsa, de valószínű a végleges változatnál kerülni fogom, ha tehetem.
Én úgy voltam vele, hogy elsőre hűbazdmeg, sokadjára azért elég limites... Pl tök jó lenne ,ha több felé ki lehetne menni a városból. Ugye engine limittel itt nem kell számolni, még is kicsit olyan a pályatervezés mint a régebbi játékoknál, ahol külön voltak kezelve a külső és a belső terek. Mindenhol falakba ütközöl. Nagyon tetszik pl a "váró", ahol a konzolokon le lehet hívni a hajókat, van nagy üvegfelület, lehet nézni a fel és leszálló forgalmat, de pl tök jó lenne pár kinti terasz. BTW ott a váróban egyszer ültem le a székbe, többé nem tudtam felállni, mert folyton visszaült a karakterem... :D Jó érzékkel találom meg a bugokat na...
Azért a Starfarer se néz ki luxus hajónak, semmi csicsa, növényzet, bár, csak igényesen van megcsinálva. Gondolj egy üzemanyag szállító autóra, az is szép fehér festéssel mintával igényesen meg van csinálva. Így reklámozzák milyen megbízható a cég. Engem a Starfarer-ben a pilóta fülke zavar egyedül, olyan jellegtelen, nem látsz ki jól.
Még nem beszéltünk róla de azért érdekelne a véleményetek, hogy tetszik nektek Lorville és Hurston?
A lényeg az elv, miszerint egy munkahajót azt munkahajószerűre kell csinálni. Nézegetve a reclaimer bemutató videóját, nem tudok belekötni. Tehát ha az a kérdés, hogy szerintem hogy kellene kinéznie a starfarernek, akkor az a válaszom, hogy kábé úgy, mint a reclaimernek. :) Ebbe a reclaimerbe bele lehet szeretni.
"Egy Starfarer belülről legyen olyan mint egy olajfúrótorony" Már miért is? Nem termel ki semmit, tartályt szállít. Hátul felcsatlakoztatják a tartó pillérekre és kész, ettől a belső térnek nem kell szutykosnak lennie.
Caterpillar engem is érdekel, lehet az egy elérendő célhajó mondjuk egy freelancer kezdés után. Bár én nagyon a carrack felé tendálok, mert azt átalakíthatom bármire, és mennyire vagány lenne azzal kereskedni. De még meg kell várni, hogy mennyire cseszik el belülről. :D Igen az a cél szerintem is, hogy a hídról minden könnyen megközelíthető legyen. Már az ilyen Starfarer méretű hajókig bezáróan. Egy idrisnél ez már nem lehet szempont, bár ott is elvárom, hogy a beszálláskor lifttel a híd szintjéig felmehessek, és csak azon a szinten kelljen mozogni, ha indulni akarok. Lépcsőzés helyett munkahajókon, katonai hajókon alternatív útvonalként tűzoltólétrát tartanék okénak, .Mer azok a hajók nem a kényelemre vannak, azokban a legénység is csak eszköz, és puritánnak kell lenniük, akkor életszagú. Egy Starfarer belülről legyen olyan mint egy olajfúrótorony, ne pedig olyan, mint a Westend pláza. A reclaimert egyébként ennek szellemében csinálták, arra én nem is szóltam be. Egy kifogásom van, hogy egy akkora hajóba elvártam volna egy tisztességes hidat. Darukezelő fülkét raktak bele.