Ok, csak baromira nem egy méret a kettő. A Gemini vagy háromszor akkora mint a Valkyrie, ebből adódóan az utóbbi jóval mozgékonyabb is ami egy dropshipnél éppen nem hátrány. Egy kisebb orgnak simán jó ez is.
Persze, ez nem egy átlaggamer hajója, de hiánypótló, hiszen pl. egy idris tengerészgyalogsága mivel tenné partra magát? Egy ilyen jelenetet mivel tudnál elképzelni a Star Citizenben? Oké adja magát, hogy az argó, mivel azt kb. ez az invázió ihlette, de az egy teljesen suta hajó, gyalogság droppolására harci helyzetben kábé öngyilkosság lesz használni szerintem. Plusz garantált, hogy a Squadron 42-ben ezzel támadjuk meg a vandul cicákat. :)
Én úgy látom, hogy ha meg csinálják nagyon jóra az ai-t, hogy be lehessen vetni szárazföldi akciókhoz és egy játékos tudná őket vezényelni, akkor van értelme csapatszállításnak, ellenben nem látom értelmét.. A legtöbb játékosnak lesz saját hajója, hatékonyabb is ha többet támogatnak a levegőben. Lehet lesz egykét klán akik 50 fős legénységgel mennek csatározni, de a kisebb közösségeknek nincs szüksége ilyen hajóra. Akkor már ott a cutlass black, lehet vele járművet szállítani, rakományt és van 8 fős legénységnek hátul hely, ráadásul harci hajó tehát tud támogatni is a levegőből. Egy kisebb közösségnek bőven elég. Ha magányos farkas vagy, mint a legtöbben, akkor nincs szükséged a valkyr-re. Persze ha tetszik a kinézete, akkor miért ne? De legalább lehetne vele rakományt is szállítani.
Naa! Ez egy speciális szerszám a készletben. Nyilván nem ezzel megyünk légicsatába, meg nem ezzel ugrunk bele egy féregjáratba, na de ez momentán a legjobb gyalogságot szállító és támogató eszköz. 20 embert pakolnak bele egy 38 méteres hajóba, plusz egy járművet? Nagyon állat. Meg azér ez mutatja, hogy nem szarral kívánnak gurigázni az egymás elleni csaták lehetőségeit tekintve. Sajnos a szép redeemer kenyerét eszi el, de szerintem még mindig van keresnivalója a redeemernek, mert az gunshipebb ennél, plusz űrben jobban megállja a helyét, plusz az fel van készítve hosszútávú utazásokra is. Ha bázist kellene foglalni bolygón, akkor én a redeemerben tanyáznék, mint parancsnok (khm), a katonák meg a valkűrökben támadnának.
Ezt kellene megcsinálni. Zseniális ez a reklám, és a végé olyan szép. Néha elpityeredem rajta. Hogy csak álmodozik a motorján. MIntha magamat látnám. :D Tökéletes lenne Star Citizenben különböző hajókra. És a végén a nagy kraken parancsnokaként. Aztán vissza az aurorára. :D Ha már meglesznek a nagy capitalok megcsinálom én, ha addig senki. Ja meg lesz ilyen mikikás kütyüm. Meg vasam. Ez is csak egy álom baszki! :D Most úgy megcsinálnám!
Jah, zseni ötlet. Streamerek már lecsaptak a lehetőségre, több videóban is a játékbeli arcukkal kommunikálnak. Az milyen lesz amikor majd haveri összejövetel az x kocsmában, és valóban el lehet játszani, hogy ülünk az asztal körül, sörözünk és beszélgetünk titkos magyar nyelven. :D
Valószínű kezdetben a populáris hajókat lehet csak megvenni. Az új hajók amiket reklámoznak azokat egyértelműen nem lehet megvenni még, akkor nem fizetnének érte. De ne aggódj a Valkyr lehet új és izgalmasnak tűnik, de közel sem olyan jó hajó szerintem. Lehet vele járművet szállítani, de lomha és rakományt nem pakolhatsz fel rá. Sokkal érdekesebb akkor már egy Gemini. Lehet legénységet szállítani, üzemanyagot is, járművet is és 250 es rakománytere van.
Shed még mindig a videók kirakosgatásával bekkel. :DD
Egyébként a korai féregjárat videó az arról szólt, hogy kőkemény kormányzás a lukon át, hogy a hajó a csőben maradjon, szóval hogy ott nem lehetett pihenni, legalábbis első alkalommal. De én mondjuk zabálnám, ha minden egyes féregjáratos utazás az ekkora kockázat lenne. Kompenzálnám azzal, hogy nem tartana hosszú ideig, na de viszont abban csavargatni kellene a kormányt rendesen. És amikor beérkezel a másik naprendszerbe, akkor őszinte az izzadtság a homlokodon. :D És akkor lennének kevésbé kockázatos járatok, meg nagyon kockázatosak, és akkor ezt balanszálni. Ahh, imádom. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.22. 15:38:06
Igen igen, hirtelen a World of Warcraft korai idők jutnak eszembe. Én nem tudom, hogy mostanában hogy van ez, de akkoriban nem voltak fast travel lehetőségek. A horda kontinensén fejlődtem, és az egy óriási kaland volt, mikor egyszer felkerekedtem, átvágtam magam észak felé azon az elf erdőn, megérkeztem a tengerpartra, átúsztam az elf kezdőhelyre, és vérfürdőt rendeztem az 1-10-es szintű karakterek közt. (ezek után kivágtak a szerverről, de ez egy másik történet :D) Tehát az egy működőképes koncepció, hogy van egy naprendszer szeletünk, ahol fejlődünk, nem kell nagyokat utazni, és akkor grind grind grind (aki ezt szereti), viszont adott a lehetőség, hogy bizonyos fejlődés után valami komolyabb, hosszújáratú hajóval átvágjuk magunkat az űrön, és találjunk magunknak egy újabb olyan környezetet, ahol fejlődhetünk. Tehát hogy ezek az utazások ilyen ritka, nagy lélegzetvételű dolgok is lehetnek, és akkor dukál nekik a hosszabb utazási idő.
Nagyon kevés rendszer lesz SC-ben ahhoz, hogy pár perc alatt át lehessen érni. Úgy kell megcsinálni a rendszereket, hogy megérje akár csak 1 rendszerben is maradni és olyan hosszúnak kell lenni a QT travelnek, hogy ne lehessen pár perc alatt összerántani az egész orgot a világ túlvégéről, különben PVP-ben a rajtaütéseknek nem lesz semmi értelme.
Jól mondja Caliph nem órák, max kb 40-50 perc volt egy út plusz 15-30 perc míg beültetsz minden utast, egy ideig talán még volt is értelme mert tényleg lehetett vele fejlődni, de aztán most olyan rendszer van, hogy ha 4 millió ls-re viszel egy utast akkor is annyit kapsz, mintha a szomszéd utcába vinnéd. Szóval csúnyán el lett rontva ez a rész. Ha engem kérdezel, szerintem látványosan sikerült a játékosok egy jó részét elüldözni az arrogáns dev-nek az állandó nerfelésekkel...
Az biztos, hogy nem működik jól a rendszer, mert egy dolgozó ember számára nem túl nagy móka 40 percig malmozni a semmiért, család meg munka mellett elég kevés időt jut egy normális embernek játékra, és amikor a munka után hazaérsz akkor egy picit lazítani szeretne inkább egy ember semmint vért izzadva farmolni...
"FSX-et mai napig játszom, végigülök akár egy transzatlanti utat is ha kell, de ebben maga az "utazás" a játék!"
Na de ez kell ide is! Megoldani, hogy az utazás is a játék része legyen. Ha annyi az utazás, hogy benyomod a B-t, azt nézed a képernyőt, akkor 30 másodperc után kezdesz hipnotizálódni. :D Az az irány az úttörő szerintem, hogy relatíve hosszú utak a nagy távolságokhoz, de azokban sem magára hagyni a gamert. Történhetnek random meghibásodások, vészjelzés fogása, és akkor menjünk kivizsgálni, kalóztámadások, űrviharok, űranomáliák, mittudomén még micsodák. Lényeg a randomitás, hogy sose legyen evidens, hogy biztonságban vagyunk és hogy nem történik majd semmi ami érdekelhet. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.22. 10:21:44
Fél óra utazás tényleg irgalmatlan lenne, de nagyobb távoknál a 10-15 perc az szerintem oké. Mer egyszerűen ha átugrasz a naprendszer másik oldalára, vagy pláne másik naprendszerbe, akkor annak súlyt érdemes adni költségekben, üzemanyagban, időben, kockázatban. Szerintem csak a hozzáálláson kell változtatni. Hogy egy univerzumban nem ugrálunk. Itt nem az a játék, hogy egyik naprendszerből átugrom hárommal arrébb mer láttam egy képet egy bolygóról ami tetszett és megnézném, hanem az a játék, hogy meg kell dolgozni azért, hogy utazni tudjak, és lehet hogy csak napok vagy hetek múlva tudok eljutni odáig. És így lesz értéke.
Eliteben amit nemrég nerfeltek jó kereskedelmi útvonalak úgy néztek ki,hogy felvetted az árút,átugrottál pár rendszeren(ez kb 5 perc) aztán a célrendszerben a világ végén lévő állomásra kellett vinni a cuccot,ami úgy nézett ki,hogy belőtted az irányt,bekapcsoltad az ugróhajtóművet és 40 percig egy irányba mentél,közben lement egy sorozatrész,vagy fél film...na ezt itt el kéne kerülni. Persze nem volt kötelező ezt az utat csinálni,de az ember arra pörög rá ami jól hoz kis munkával.
"Mer az űrutazást is szimulálni szeretné a Chris."
Jó, de egy játék akkor tökéletes, ha megteremti az egyensúlyt realitás és játszhatóság között! Hiába bejárható a hajó, mert tizenötödszörre végigmenni benne már halálosan unalmas lesz.
FSX-et mai napig játszom, végigülök akár egy transzatlanti utat is ha kell, de ebben maga az "utazás" a játék! Ez nem a játéknak csak egy része, hanem az a játék, hogy lerepülöm az utat, lehetőleg pontosan úgy, ahogyan a valóságban is teszik a pilóták. Menet közben is van mit csinálni, mert az ATC-vel kommunikálni kell, felügyelni kell a rendszereket -főleg, ha Fs Passengers kiegészítőt is használ az ember ami random hibákat generálhat-, satöbbi...
SC-ben viszont az ugrás csak a játéknak egy kis része, nem ez a lényege, tehát kicsit félő, hogy mivel a játék más, fontosabb részei miatt ide-oda kell ugrálni, unalomba fullad a dolog, ha túl sok időt fog igénybe venni. Szerintem ki lesz ez találva még, mert nem tudom elképzelni, hogy fél órákat bárki ki fog várani, ami két ugrás esetén már ugye egy egész óra..és akkor még semmit se csináltál, csak bámultad a képernyőt, vagy az lesz mint az Elite-nél, hogy közben filmeket kell nézni, mert a játékban amúgy semmi teendő nincsen. Akkor tudok ilyen hosszú utakat elképzelni, ha nincs olyan feladat, ami miatt sokszor kell ugrálni. Nem igazán látom át, hogyan képzelik el a játék ezen részét, de biztosa vagyok abban, hogy értelmes keretek közé szorítják a dolgot. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.10.22. 02:42:06
Kihagyod azt a tényezőt a képletből, hogy az emberek nagy része nem a gép előtt ülve tölti le az életét, a legtöbb dolgozik van családja és bizony nem jut annyi idő játékra. Elit-el egyébként pont ugyan ez a baj, valójában egy időrabló játék... És a legtöbb embernek munka és család mellett egyszerűen nincs ideje arra, hogy munka után még egy műszakban legyen ideje játszani is...
Szóval meg lehet csinálni ezt a játékot is olyanra, hogy napi minimum 4 órás műszakban legyen csak értelme játszani, de annak az lesz az eredménye, hogy alacsonyabb lesz a játékosszám, a pörgős játékok mennek inkább...
Erre is kitalálhatnának esetleg egy minijátékot mint a miningnál..másodpilóta ülésből folyamatosan állítgatva a hajtómű teljesítményt csökkenne a kvantum travel,ha eltolsz valamit és túlmelegszik akkor akár ki is vághatna kvantumból :D
Jelenleg nincs annyi tenni való egy nagyobb hajón ami kitenne fél órát. Ha lehetne valamit a saját kis gépeden állítgatni aminek van értelme, amivel lehetne folyamatosan foglalkozni, infrastruktúra, a saját hajóid utasítgatásainak beállítása stb. stb. akkor talán lesz értelme. De ellenben fölösleges időhúzásnak gondolom, egy Caterpillart 1-2 nap alatt ki ismersz, 1-2 alkalommal még vicces átjárni, de 5-10 alkalomnál már eleged lesz belőle. Hazajövök munkából, van 1 órám játszani és abból fél óra abból áll hogy egy féregjáraton utazok, semmi interakció, akkor inkább csinálok mást. Szóval nagyon valószínűnek tartom, még ha tervben is van a hosszabb utazás, hogy erre lesz valami megoldás, mert a játékosok kérni követelni fogják.
Jó de most ne abból indulj ki, hogy ülsz a pilótaszékben, és 10 percig bámulod, ahogy suhannak a csillagok. Olyan űrhajóval, amelyben kénytelen lennél ezt csinálni, azt nem engedik ekkorát ugrani. A szép nagy hajókkal történik majd ez meg, de ugye nem véletlenül építették meg full bejárhatóra ezeket. Mer az űrutazást is szimulálni szeretné a Chris. Mármint hogy utazás. Semelyik játékban nem lehet megtapasztalni. Még az Elite is olyan, hogy pilótafülkében ül a gamer, és nézetik vele a csillagokat (javítsatok ki ha nem így lenne, nem néztem bele a játékba csak az elején). Szóval van egy olyan űrhajód, amiben az űrutazást átélheted azzal, hogy kiadod a pilótának az utasítást a parancsnoki panelen, hogy röppenjen szépen át a másik naprendszerbe ezen és ezen az útvonalon, a következő kvantumpontokat érintve, aztán az adott féregjáraton át, és akkor a hajó elindul. És akkor te felállsz a székből, és utazol. Bejárhatod a hajót, ellenőrizve a különböző munkaállomásokat, adhatsz személyes utasításokat ugye npc-knek, aztán törődhetsz magaddal, zuhanyzás, kajálás a kantinban, aztán be a parancsnoki fülkébe, tervezgetni a panelen, olvasni, elfeküdni, és élvezni hogy dübörög alattad a nagy hajó, vagy éppen felkelni, csinálni egy bögre kávét, és mint egy rakat sci-fiben, kimenni a hídra, bámulni a csillagokat, és kávézgatni úgy, hogy közben IRL is kávézol. :) Röviden ezt úgy nevezném, hogy űrutazás. :)
Szerintem a 10 perc is rengeteg egy quantum ugráshoz, én már 2 perces utazásnál is látom az effectnek végét és az ismétlődést.
Egy FSX több szempotból is más. Egyrészt egyjátékos játék. Bármikor szünetelteted és azt hamarabb hagyod ott ha van valami. Másrészt a táj változik, van ami letudja kötni a figyelmed. Ha itt fél órás utak lesznek( de még ha 10 percesek is) és ha jó pénzeket akarsz erre rá is kényszerülsz egyszerűen hanyagolni fogják ezeket az ugrásokat. Mennek inkább egy területen belül, de ennél az esetnél szétszóródnak a játékosok, ami szintén nem jó.
Silent Hunter tengeralattjárószimuban a real time volt az alapidő. Brestből 9 csomós sebességgel el lehetett hajókázni New Yorkig. Az olyan 14 nap. :D De ez csak időgyorsítás opcióval oké. Star Citizenben meg nem lehet.
Nordan, biztos lesz autopilot. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.20. 23:10:57
Miért, FSX-ben milyen lerepülni egy 6 órás utat? Felprogramozod a computert, felszállsz, aztán utazómagasságon a robotpilóta viszi a gépet, lehet mosni, takarítani, bármit csinálni. Persze ha valami gebasz közbejön, akkor bukó :)
Kell, hogy az utazásnak értéke legyen üzemanyagban és időben is, de oké a gamerek se kaphatnak agyfaszt. Mindenesetre ami idáig van, az nekem nagyon tetszik. Tehát hogy van mondjuk egy Levski és térsége, és akkor én itt hetekre berendezkedhetem. És ha én tovább akarok menni, akkor gyűjtenem kell üzemanyagra, esetleg nagyobb űrhajóra, hogy eljussak a Hurstonra, vagy pláne ArcCorpra. Azok nagyon távoli helyek most innen a Levski mellől pislogva. Kicsit olyan, minthogy itt van nekünk univerzumnak az Európai Unió, de többségünk mégis csak egyetlen város és vonzáskörzetében él. Ez a feeling szerintem most megvan a játék ezen korai teszt-univerzumában. Lehet csak egy érzet persze.
Igen mondjuk a fél óra az mocskosul sok idő. 10-15 perc is az, ha végig kell ülni, de ennyi volt már a bemutatóban is. Elindították a kvantumot, és akkor Chris elkezdett valami másról beszélni, mer hogy ez most x percig fog tartani, és mindenki röhögött. :)
ezt a távolabbra utazást már kitalálták... minél messzebb mész, annál gyorsabban fog repülni quantumban hajód. Tekintettel arra, hogy amennyi ideig gyorsulsz annyi ideig kell lassulnod, ez még akár logikus is. ..csak egy példa a könnyebb érthetőség kedvéért: ha elmész "A" bolygóra ami 10 MKm -re van, akkor felgyorsulsz 100-ig majd 100 on utazol és lelassulsz 100 -ról. Ha "B" bolygóra mész ami 200 MKm, akkor felgyorsulsz 2500-ig majd 2500-al utazol sé lelassulsz 2500 -ról. A számok értelem szerűen tudományos rekeszizom alapján lettek meghatározva. Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2018.10.20. 20:31:49
Szerintem erre lesznek megoldások. Amire én tippelek, hogy egyrészt egy naprendszeren belül még ha az egyik végéből a másikba utazol se fog tovább tartani pár percnél. Nagy rendszerek között meg lesznek gyorsító zónák amibe, ha utazol gyors lesz az utazás, vagy lehet lesznek külön kapuk úgy mint az X3 reunionba, ezeket a kapukat védhetné security. A kapu használatához pénzt kell fizetned(olyan mint az autópálya matrica). A Securitit a kalózok elintézhetik, viszont ebben a helyzetbe jelezné a rendszer, hogy a kapu túl oldala nem biztonságos, használata saját felelősségre. Ekkor a kereskedő dönthet úgy, hogy vár míg megérkezik az erősítés a kapu túl oldalára, kockáztat, vagy választja a fél órás utat ami üzemanyagot is felőröl. Kalózoknak is egy jó megoldás lehet arra, hogy egy szektort magukénak tudhassanak de ebben a helyzetben harcba állnának folyamatosan a helyi security-vel. Na mármost ez csak egy spontán ötlet az én részemről, Robertéknak is lesz biztos valami jó ötletük erre.
Ha fél órás utak lesznek akkor a játékosokat eléggé szétfogja szedni és inkább csak aikkal lesz dolgunk. Nem hiszem, hogy ez lenne a cél.
Izgalmas kérdés (prohardveren), hogy a hosszú kvantumutazás az nem megy-e az agyunkra majd. Az biztos, hogy az univerzum súlyát a távolságok fogják megadni, tehát nem szabad könnyen átrepülhetővé tenni a játékteret. Mivel opcionális lesz, hogy valaki két bolygó körül grindel, vagy bevállal nagyobb utazásokat a nagyobb profit reményében, így mindenki maga választ, hogy mit akar játszani. A nagyobb utakhoz kényelmesebb lesz majd egy hosszújáratú hajó, ez motivációs cél is lesz a kishajósoknak. Mit fogunk csinálni fél óra kvantumutazás vagy féreglyukazás alatt? Hát reményeim szerint egy carrack vagy hull C+ jellegű hajón a parancsnok szobájában lesz majd egy olyan monitor, amin például a bolygók kereskedelmi lehetőségeit lehet böngészgetni, és akkor az útvonaltervezés, kereskedés, küldetések összeállítása az egy elfoglaltság lesz az olyan zabálnivaló időkitöltősdi mellett, hogy elmegyek zuhanyozni, csinálok kaját, kávét, és közben bámulom az elsuhanó csillagokat, vagy csak éppen elhentergek a parancsnoki ágyamon, és zenét hallgatok. Valamint a vége úgy is az lesz, hogy internetezni fogok. Alt+Tab, és utazás közben híreket olvasok, grannypornót nézek, vagy kimegyek az IRL konyhába és én is csinálok valami kaját. És mindez azért nem fog az agyamra menni, mert az ilyen hosszú utazásoknak stratégiai célja kell majd legyen, tehát ha elmegyek két naprendszerrel arrébb, akkor vagy giga haszon reményében teszem, vagy tovább utazom mert felfedezősdiben vagyok, vagy ott maradok a térségben.
Probaltam. Az elitben azert van "sulya" a hajoknak mert a tomegukhoz kepest gyengere vannak allitva a hajtomuvek.
SC fizikaval semmi baj nincsen csak nem mindent talaltk meg ki hogyan legyen megcsinalva.
Ha már megy valamennyire az angol akkor meg pláne mindig érdemes frissen tartani fejleszteni a tudást, új szavakat tanulni stbstb, clozemaster-t érdemes nyúzni napi jelleggel.
"meg mire kijön a játék addigra meg is tanulsz angolul"
Ezzel a mondatoddal messze túlszárnyaltad a játék megjelenési dátumára vonatkozó összes pesszimista becslést! :-D
Köszi egyébként, kipróbálom. Természetesen alap szinten tudok angolul, ott kezdődnek a problémák, ha nagyobb terjedelmű szövegeket kell értelmeznem. De még az is megyeget, csak szellemileg annyira lefáraszt, hogy nem szeretem. Nem elég angolra az agyamban a RAM, plusz a processzorom is régebbi széria. Tiszta Star Citizen nekem az angol.
Miért nem tanulsz angolul? Idődbe biztos belefér, elég sokat szoktál itt lógni. Vannak internetes progik is amivel legalább alapszinten meg tudsz tanulni, illetve tudsz velük folyamatosan minden nap gyakorolni szavakat és nyelvtant tanulni, kezd a duolingóval és a clozemasterral. Mind a kettő nagyon jó, napi egy két óra gyakorlás és akkor majd nem kell fordításokra várnod, meg mire kijön a játék addigra meg is tanulsz angolul.
Van erre megoldás, Port Olisaron miután felszálsz a kifutóról ne hagyd el a safezone-t. Nincs is értelme, ha el akarsz menni valahova kijelölöd térképről és elugrasz oda a safezone-ból.
lonvard: nem ajánlom, PO környékén megtámadsz egy játékost kapásból kapsz egy vérdíjat a fejedre. Ha sikerül elintézned valakit 3 at kapsz. 3 nál már elkezd rád tüzelni a bázis. Tehát sem a Rest Stophoz se Port Olisarhoz nem tudsz onnantól menni míg a fejeden a vérdíj. 24 óra alatt 1 vérdíj megy csak le a fejedről, vagy mehetsz a security központba hackelni, de ott sorban állás van, szabad fegyverhasználat, és nem restek egyesek rád támadni arra felé. Ha túl is éled lehet több vérdíjjal mész el onnan míg sikerül elintézned. Saját tapasztalat: Egy játékos valahogy bevonzott ugrás után Port Olisar környékére egy Catarpillart. Haverommal azonnal rá is repültünk gond nélkül elintéztük. Elkezdtük összeszedni a zsákmányt hogy jó pénzér eladjak a pár 100 méterre elhelyezkedő bázison. Amikor épp letettem az egyik dobozt a Cutlass hajómba a barátom az oldal ajtón repült be, utolsó kérdése az volt miért álok a plafonon. Amint belebegett a hajóba fejjel lefelé és aktiválódott a Cutlass gravitációja azon nyomban kitörte a nyakát. Arra nem volt időm hogy tisztességesen kinevessem magam, mert a Port olisar védelmi ágyúi azon nyomban tűz alá vettek. Először azt hittem játékos, de mint kiderült, mivel a haverom az én hajómon halt meg úgy vette én öltem meg. Sikerült elmenekülnöm a területről és próbáltam a security központnál leszedni a vérdíjat, sorban állás volt. Csakhogy megjött pár olyan játékos akik azzal kezdték, hogy szétlőtték a legtöbb hajót. majd jöttek jelenetet rendezni. Pillanatok alatt elszabadult a pokol, de csodálattal határos módon sikerült túl élnem, viszont ez azzal járt, hogy le kellett lőnöm az utolsó játékost így máris maximális vérdíj lett a fejemen. Utána minden egyes alkalommal Grim hexen ébredtem kb 2 hétig mire sikerült leszedni végleg az összes vérdíjat. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2018.10.19. 17:43:35
Hát ha lenne EMP-s hajóm, tuti azzal szórakoznék, hogy az Olisarról felszállókat lődözném vele. :D Tényleg. Avengerrel is megcsinálhatom. Nem számítanak rá. Ahogy kijutnak a fegyvermentes övezetből, lerohanom őket. Ez az esti program. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.19. 15:33:15
Így munkából próbáltam utána nézni, de azt írják, hogy a Sabre Raven-nek van csak EMP egyenlőre. Nem volt elég időm utána nézni, lehet Constellation is van valami EMP rakéta amiről nem tudok.
Bár azt a forgatókönyvet is eltudom képzelni, hogy összedolgozott a Constellation egy Sabre Raven-nel. a Raven megbénított, a Constellation szétlőtt.
Úgy tudom a Constellation-nek nincs EMP-je, bár nem ismerem az összes típust. Viszont a fegyverzete elég erős. Ha kis hajód van gyenge pajzzsal valószínű pillanatok alatt szétszedett, lehet neked is ütközött, a kis hajók nem bírják a koccanást, ellenben a Constellation-nel.
az lehet,hogy egy Constellation rámlő EMP-t és utána szétlő? mert azthiszem ez történt velem az imént :)
Vannak most fontosabb tételek amiket fontosabb kijavítani, amikre fókuszál a PTU is, ott van pár upvote. Ha jól tudom a 3.3.5-val jön a javított fizika, tehát a 3.3 megjelenése után, a PTU főbb tesztjei között lesz a fizika is. Akkor, ha még aktuális és nem találom róla jelentést nyitok neki egyet.
Ez szerintem hülyeség. Van olyan napom hogy mindenkinek segítek maga vagyok a jóindulat, másnap meg ölök akit érek és nem nézem épp mit csinál. Nem lehet így általánosítani egy embert, hogy épp mit csinált egy adott pillanatban. És teljesen máshogy játszol egyedül vagy másod magaddal mint mikor összejöttök sokan és jön a "hammertime". Főleg egy teszt környezetben ahol mindent kell tesztelni. Ha nincs Grief nem is tesznek ellene a fejlesztök, így meg igen :) Utoljára szerkesztette: kraven54, 2018.10.19. 12:48:34
Ez egy bug lesz, mert ha kikapcsolod a hajtóművet, akkor nincs alapja fogyasztani az üzemanyagot. Plusz semmi értelme akkor ennek a funkciónak. Annyi érteleme van momentán, hogy autopilot mód, fel lehet állni a székből végre, és körülnézni, miközben utazunk. :)
Nem teljesen értem a kérdést, de elmagyarázom kicsit máshogy a te példádat is felhasználva. Az űrben felgyorsulsz például 300 km/ó sebességre, majd kikapcsolod a hajtóművet, akkor a hajód ugyan úgy lebeg tovább 300 km/ó sebességgel mivel nincs lég ellenállás vagy ellenerő. Star citizenbe viszont amint kikapcsolod a hajtóművet elkezd csökkenni a sebesség. Decoupled módban viszont igaz megmarad a sebesség, de ott úgy veszi mintha továbbra is hajtanád a hajtóművet, így fogy az üzemanyag is annak mértékével, hogy mennyivel mész éppen. De ezen kár fennakadni, mert valószínű fogják javítani, vagy ha nem, akkor sem zavaró tényező annyira.
A cockpit-élmény növelése az egy cél, és ebbe beletartozik, hogy elrugaszkodnak a valóságtól. Jelenleg a segédhajtóművek nagyon árkádosítják a repülési modellt, biztos hogy ezen finomítani fognak.
Össze fogják ezt a részt rakni, mert egyértelmű hiányosság. Star Citizen-ökölszabály, hogy ami kényelmetlen, fapados, vagy béna, ahhoz még hozzányúlnak. Például itt vannak az űrhajómodellek. Nekem egy csomó nem tetszett. Amikor meg kijött a retaliator, azt meg belülről cseszték el szerintem. A cockpitok se tetszettek. Kezdtem idegeskedni, hogy bazmeg, mi fog itt egyáltalán majd tetszeni? A játékélmény? :D És akkor egyszer csak látom, hogy átalakítják a gépparkot. Elkezdtek kijönni olyan hajómodellekkel, hogy tátva maradt a szám. A cockpitot is megcsinálták. Amikor kijöttek az első űrmotorral, akkor is az volt az érzésem, hogy szép szép, de olyan ordenáré nagy csövei vannak, most ez nekem nem tetszik. Erre megcsinálták a vagányabbik verziót, aminél megint leesett az állam. Amikor kijött az ursa terepjáró, akkor megint fanyalogtam, erre elkezdték kidobálni a vagány terepjárókat, meg belengettek tankot, meg minden egyebet. A hajók közül hiányoltam a hordozót, azt is megkaptuk, a csapatszállítók közül hiányoltam az Aliensben látott típust, erre azt is megcsinálták. Van ilyen hiányérzetemből még 100, amit megcsináltak. Ezt a légköri vergődést is meg kell emiatt csinálniuk. :)
azűrben:P is lehetne egy súlyérzet, ez a papírrepülő feeling nem jön be....bár elvileg lesz még repülési fizika változás
pl. ha War Thunderben húzom a gépet ott érzem,hogy van súlya és jól megvan oldva,hogy ha kicsit kanyarodsz könyebbnek érzed ha viszont 600-al húzol egy full balost akkor érzed ahogy iszonyat súlya lesz a gépednek
oké,hogy nincs légkör azűrben:P ,de mégis kell a súlyérzet!