őőőőő miért van egy alfának alfája??? mi ez a PTU? az egész Star Cizizen egy PTU
Ja és egész baráti idő alatt tölti be az Olisart. Két verzió van, van amikor 10 perc fölött még loadingol, ekkor már szerintem nem fogja betölteni. Legalábbis nekem crashel. Korábban meg ez volt az alap töltési ideje. Nem mértem le, de maximum pár perc alatt be kell töltenie, tehát ha 10 perc után járunk, akkor lehet újraindítani. No akkor kellene most az a fejre szerelhető kütyü, ami a kameramozgást segíti, és ami még nincs kész (vagymi), mer idegesít, hogy fejmozgáshoz kapcsolgatnom kell az ipszilont. Még egy jó joy, és akkor már a repülési élménnyel nem lesz probléma. A vasam összességében kevés a játékhoz, de a bolygó feletti röpködéshez teljesen oké, és ha van egy jó joy (most is van, csak egy noname béna joy), meg egy nézetsegítő kütyü, akkor ez a játék nálam már isten.
A mostani verzióba az új "small rest stop station-on" kívül került be más látni való 3.1 óta?
Megnéztem a hammerhead cirkáló hajót. Azt hittem nagyobb lesz, hangulatos hajó, de szerintem nem olyan különleges. A Reclaimer jobban tetszett. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2018.10.13. 23:08:00
Nektek is van olyan, hogy beragad a zene? Előző játékban lehúztam nullára, a mostaniban nullán is tolta az aláfestő zenét, és akárhogy pöckölgetem a csúszkát, nem reagál. Heralddal leszálltam a Cellinen, hátramentem hogy elfeküdjek és jól érezzem magam itt az isten háta mögött, csak ez a zene ne idegesítene. Le akartam vetkőzni, hogy utána a klozetten ténykedjek, majd némi mosakodás és fekvés, de sajna még csak a fekvést engedi. :-/ :-D
Meg kell tanulni tisztességesen angolul. Elegem van abból, hogy magyarításra meg egyéb fordításokra várok. Olyan érzésem van, mint óvodában, mikor már mindenki be tudta kötni a cipőjét, csak én nem. Nem fogok egy Star Citizent konyhaangollal játszogatni, a rossebb egye meg.
Normális csillagtérképet nem találtam sajnos. Csak a "pipboy" kvantumugrás-eszköze volt meg, arról meg nem tudtam megnézni hol van a Daymaron valami kis outpost, ahol nem érezhetem magam egyedül. Végig akartam repülni a bolygón 20 méteres magasságban, de nem találtam, ezért a Daymar körül keringő cuccot lőttem be célnak, felszállás közben crashelt a játék úgy 1 óra játékidő után. Hát gyerekek, aki a 3.3-al játszani fog, abban nem lesz több kétség, hogy meg fogják csinálni ezt a játékot tisztességesen.
Most nézem, hogy kb. fél óra telt el aközött, hogy megközelítettem a bolygót, és végül leszálltam. Észre se vettem. Ú milyen lesz majd, mikor carrack szintű hajókkal, NPC pilóta viszi le a gépet, mi meg csak ott állunk és élvezzük az utazást. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.13. 15:34:59
A Sas leszállt. Ez nálam az év Star Citizen élménye. Tulajdonképpen ez az első olyan pillanat, hogy jól érzem magam ebben a játékban. :D Most mindjárt megnézem merre van itt bázis a környéken, mer szar dolog a sivatagbolygó egy kietlen táján egyedül. Még a lélegzést kell kidomborítaniuk szerintem, hogy jobb feelingje legyen annak, hogy sisakban vagyok és abban lélegzem.
Segédhajtóműveket nem lehet kikapcsolni? Tuti ki lehet.
Éppen a Daymar fölött tolom, első holdra szállásom, avengerrel megyek, mer az az én hajóm, most nem fogom az első leszállást valami mással csinálni. Elképesztő baszki. Megvan a Holdra szállás feeling. Ahogy lassan kibontakozott a sötétből ez a hold, hát valami gyönyörűség. És az a poén, hogy online szállok, szóval miközben gépelek, repül a hajó. Készítettem egy rakas screenshotot, persze kit érdekel, mindenkinek megvolt már ez az élmény. De nekem most először! :D
Erre írtam, hogy a server oldali ocs implementáció még folyamatban van, azzal tehermentesítik a servert is. Aztán jön a server meshing, azzal meg ki tudnak rakni egy teljes rendszert több serverrel, nem eggyel kell megoldani.
Hát gyerekek, nálam is életre kelt a játék. Messze nem elég hozzá a konfigom, és nem is fut simán, beszaggat ha megrántom a fejem vagy ha nagyobb nyílt placcokat tölt be, de azért ez már nem az a kínkeserves szint, mint mikor úgy kellett arcon-mellbimbón-térden kicsúszni a kifutópályára, hogy aztán ahogy nagy nehezen felkúszom az űrhajóra, dobjon egy crasht az arcomba. :D Na még itt a végén bolygóra szállok. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.13. 13:47:17
Jól van, már jön lefelé. Kicsit megizzadtam vele, mer többször rányomtam a copy-ra az oldalon, annyiszor küldött emailt, annyiféle kóddal. Nem értettem miért nem tudok belépni az új kóddal. Mer már nem az volt az új kód. Aki ptu-zik annak innen jelzem, hogy alaposan nézze meg melyik az utolsó email, amit kapott. :)
A hivatalos oldalon a profilodnál, ha aktívvá válik a public test universe, rámész és átmásolja az felhasználó adataid PTU-ba. Erről kapsz egy email egy eltérő belépési kóddal és instrukcióval, miként tudod azt használni. Így viszont még egyszer letölti neked a játékot. Instabilabb mint a PU és sok rendszer másként működik, de ilyenkor van lehetőség kipróbálni több hajót is, nem csak azt amit te megvettél. Például a constellation orra bukást is ki lehet próbálni, nekem már sikerült, én is instabilnak tartom azt a hajót.
PTU 3.3.0-ban miért nem tudok Universbe belépni? Egyszer sikerült a Hangar-ba, aztán azóta ha ráklikkelek, nem történik semmi :(
PTU update-et bárki letöltheti most? Csak mert én nem találtam ilyen opciót. Ki szeretném próbálni, hogy tudok-e végre játszani a játékkal, felcsigáztatok. Linket kérek, ha van ilyen! :)
Jaja, heraldot én is akarok. Benne van egy avenger-herald csere még a játék indulásáig, mert bár kevésbé használhatónak tűnik mint az avenger, de olyan tökéletes kívül-belül hogy egyszerűen kell. :)
Közben azon agyalok, hogy a constellationnak nagyon kellene egy támasztó láb az orr részéhez. Iszonyat zavar az előrenyúló, támaszték nélküli orr rész. Persze meg lehet magyarázni hogy hátul van a súlypont, de én meg nem mernék kisétálni a hajó elejébe, nehogy orra bukjon az egész kóceráj. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.13. 10:53:08
Idáig a CPU túl terheltség miatt a VGA-t se hajtotta ki rendesen a játék. Most már az egész nagyon jól fut. De hogy a szerver oldalt hogyan fogják rendbe tenni az egy rejtély lesz számomra, rengetem mindennel kell számolnia. Valószínűnek tartom, hogy a szerver fps marad egy darabig alacsony. Sőt úgy tartom logikusnak, hogy megjelenés előtt állnak erre csak rá, most úgyis kezd beindulni a processzorok fejlesztése, így lehet erősebb szervereket tudnának biztosítani, arra pedig könnyebb lesz már az optimalizáció is.
Eddig se a vga volt a szűk keresztmetszet igazából, cpu limit volt elég szépen. A töltés meg ssd-n még jobb, fél perc alatt bent vagyok PO-n lancser indítástól számítva. :D
Nem rossz a Kraken, személy szerint nekem a Drake gyártó hajói tetszenek a legjobban, semmi díszítés, fényezés csak a lényeg. Számomra a legjobban kinéző hajó például a Herald, kár hogy nem jó semmire egyenlőre. De a formája az egyszerűen nagyon hangulatos. Be is szereztem egyet belőle.
Kiprobaltam. Nincs SSD a gepemben es igy is kb 55 FPS Port Olisarban. Eddig ez 8 volt. Mar a client side OCS is rengeteget jelent a performance szempontjabol.
Igaz GTX 1080 van a gepben de csak 16 GB memoria es egy oreg [email protected].
Techdemo-t írni egy olyan prezentációra amit a következő frissítés fog tartalmazni, kb netto agyhalál. Ha ennyire nem érted a lényeget, minek követed ezt a játékot, van ezer másik.
Igen, ha megvannak a legjobb felszerelések, akkor meghal a játék, ha csak ennyi a játék. Az már nem motivál, hogy a legjobb űrhajóval a legjobb cuccokban csak úgy gyűjtsem a pénzt, mikor már nincs szükségem a pénzre. Most oké hogy izgalmas, ha felfedezünk valami újdonságot, de minek fedezzem fel, ha már nincs szükségem a profitra? Ha már csak esetleges kalandokban akarok villogni a felszerelésemmel, az már nem az a szint, mint amikor még napi szinten küzdöttem azért, ami végül meglett. Hogy lehet elérni, hogy idáig ne vagy csak nehezen juthassunk el? Sokrétegű motivációs rendszerrel, amiben mindig van mit fejleszteni, mindig van mire költeni. Ezért fontos hogy lehet majd a Star Citizenben építkezni és NPC-ket irányítani, mert ez azt jelenti, hogy az egyéni képességek és felszerelések fejlesztése után/mellett lehetőség lesz saját "birodalom" menedzselésére. Ez egy magasabb szintje lesz a játéknak, ami első pillanattól motiválni fogja a gamereket. Lehet hogy csak évek múlva érik el ennek a magasabb szintnek a kezdő állomását valami saját bázis létrehozásával. Addig ez hajtani fogja őket. Utána pedig ennek a kis privát birodalomnak a felépítése, fejlesztése fogja lekötni a gamert. Ezen kívül több féle karrierlehetőség adódik, ugyanazt a "birodalmat" össze lehet majd rakni törvényenkívüliként. És amikor idáig eljutunk, akkor hirtelen megjelennek a játszható fajok, és akkor meg azokkal akarunk majd valamit alkotni. És amikor már mindenek voltunk, akkor a Star Citizen világába megérkeznek az űrzombik, Chrisék felrúgják a sakktáblát és kicsit másként rakják össze, és lehet megint talpra állni. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.12. 21:00:02
"Még mindig üres sivár bolygó rajta egy nagy üres várossal,"
Te ugyanazt az adást nézted mint én? Mert az a város minden volt, csak üres nem! A bolygó szintén, volt ott növényzet is, hullanak a levelek stb. Ráadásul ez csak egy bolygó a sok közül, nyilván lesznek még kietlenebbek is, és lesznek olyanok, melyek gyakorlatilag egybefüggő városként funkcionálnak.
De sajnos a játék hibája, mert az nem cél, hogy legyen egy nagyobb hajóm! X-ben is kellett grindelni, de ott eleve a tudat, hogy építem a saját gazdaságomat, saját gyárakat, saját flottát, mindegyikhez kiépítem a védelmi rendszert, az áruszállítóknak én állítom össze az útvonalát és még a védelmükről is gondoskodnom kell kísérő vadászok formájában, az önmagában annyi motiváció és cél, hogy azt egy lapon említeni sem lehet az Elite-el. És akkor még ugye nem beszéltünk a számos fajról akikkel külön viszonyt kell ápolni, a Xenonok elleni taktikákról, kalózokról stb. Elite-ben meg vég nélkül repülök A-ból B-be, ugrálok vég nélkül a rendszerek között, majd nézegetem az Excel táblát, mindezt nagyjából csak azért, hogy legyen egy nagyobb hajóm, amivel majd mehetek kicsit erősebb ellenfelek ellen a HazRes-ben és ennyi. Community Event is kimerül abban, hogy megint hozok-viszek hatezredszerre valamit A-ból B-be, szóval az egész játékban semmi motiváló nincsen. De még a játékosok is leírták anno, hogy elindultak valahova és közben megnéztek egy sorozatot a TV-ben, mert a játékban amúgy semmit nem kellett csinálni, a vég nélküli jump-olásokon kívül. Na mindegy, tudom ebben nem értünk egyet, és elfogadom, hogy van akinek ez így is élvezhető, de fentiek sajnos tények, semmi valótlant nem állítok. Nincs tartalom abban a játékban, rosszul van felépítve az egész, egy darab izgalom nincs benne. Az egyetlen amit tud, az a végtelen űr szimulálása és érzékeltetése. Csak szerintem ez baromi kevés egy játékban...Ha ilyesmire vágyom, akkor tolok egy kis Space Engine-t, ott aztán van proc.gen univerzum meg végtelen tér.... Star Citizen pedig sokkal többet fog adni az X-nél is, az más kérdés, hogy egyelőre messze a késztől. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.10.12. 20:25:12
A bemutatóban a 3.3 lehetőségeit láthattátok. Ezzel pár héten belül játszani lehet a nagyközönségnek. Benne van több égitest, több város, bázis, rakat űrhajó, mind bejárható. Nyilván nincs kész, tekintve hogy fejlesztés alatt áll, de a 3.3-as állapotból eljutni arra a szintre amit vázoltam már messze nem akkora ugrás, mint idáig volt eljutni. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.12. 20:21:20
olyan mint amikor bemész a Merci szalonba, ott beülsz, beindítod mész egy tesztkört,de nem tudod megvenni :P Utoljára szerkesztette: nordan, 2018.10.12. 19:52:43
Mondj még egy játékot, amiben egy ilyen minőségben beépített bolygóról beszállsz egy ilyen minőségben legyártott full bejárható akármilyen űrhajóba, és aztán felröppensz, te irányítod a hajót az űrben, aztán leszállsz egy másik bolygón, előrántod az űrkarabélyt, elkezded lőni a banditákat. , aztán visszamész a űrhajószimulátorodba és hazaröppensz, levetkőzöl szépen, csinálsz magadnak egy kávét, oké crashelsz :D, de visszalépsz a játékba, befekszel az ágyadba, és bámulod a falat, de közben oldalra pislogsz mer megy valami a kijelzőn és érdekel. Tudtommal ilyet semelyik játék nem tud. A full bejárható nagy űrhajók , az irányítható NPC legénység, a hajókba épített javítható rendszerekkel, meghibásodással, üzemanyagtöltéssel, a rossebb tudja még mennyi mindennel meg aztán annyi de annyi olyan újszerű dolgot pakolnak bele pusztán azért, mert a fejlesztő magának is csinálja a játékot, és mindent bele akar pakolni, amit a többi hasonló játékból kispóroltak. Ez a játék fogja megmutatni, hogy mennyire leszarják a gamereket azzal, hogy nem használják ki a technológia adta lehetőségeket. Lagzi Lajcsi mulatós játékok készülnek a Mari néni agyú gamer gyerekeknek, miközben össze lehetne rakni magas szintű játékokat, csak se kedvük se érdekük. A Star Citizen erre azt mondja, hogy kapjátok be, megcsináljuk.
Chris ha olvasod, itt jelzem, hogy ezért a kis monológért kérek valami LTI-s cuccot. Olyan szenvedélyes tudok lenni, ah. :)
Hát én nem ájultam el ettől a műsortól Kb semmi olyat nem mutattak amit 6 évig tartana lefejleszteni (tudom mindent nulláról kezdtek blabla) Még mindig üres sivár bolygó rajta egy nagy üres várossal, (ezt már a beyond good and evil 2-be is láttam) ami szép és jó, de kb úgy szaggatott valószínűleg két 1080ti alatt is, hogy pofám leszakad. Na meg teleportáló egymásba menő npck és crash etc Én ezt láttam ebben a csodás előadásban : D Ja meg a szokásos lehúzós űrhajókat
De azért mert nálad nem jól fut, nem jelenti azt, hogy másnál ne futna jól. Nálam pl 3.2 stabil volt, nem is tudom mikor crashelt. Nemrég váltottam configot (cpu, ram, lap) mert már 6 éves volt, utána meg már az fps problémák is gyk megszűntek létezni (most meg pláne).
Itt a cél a folyamatos fejlődés, és azért most már a krakennel van benne potenciál rendesen. Kraken köré felhúzni egy flottát meg egy kalózkolóniát, a géppark és NPC hadsereg fejlesztése. Egy kalózbázis építése. Flottával csapásmérés, portyák a különböző fajok uralta naprendszerekben. És millió variációs lehetőség, ahogyan idáig eljutunk. Ez most egy pillanatnyi helyzet, valszeg még meg fognak lepni minket ilyen potenciállal bíró hajókkal, és akkor majd lehet elgondolkodni, hogy mit is akarunk csinálni hosszútávon.
Elvesztetted a célt. Ez nem a játék hibája. Én sem játszom már a Reunion-nal, mert nem motivál. Van rengeteg nagy hajóm, HQ-m, kis hajók, Otas hajók, jó sok Q-t is foglaltam, meg K-t is, szóval igazán most nincs benne célom, hova tovább. Az Elite-ben is volt egy jó nagy kihagyásom. Sokszor nem tudom, merre tovább. Tennivaló lenne, csak mindennek utána kell nézni, mert a játék elég minimális adatot szolgáltat. És sokszor az Alt+Tab-tól elmegy a kedvem. Leülök a Joy elé, akkor nem az egeret akarom fogni. De az SC akkor is más. Leülök, hogy repüljek egyet és a hajó lekérésénél kifagy a játék. Már újra is lett telepítve, de semmi javulás. Eleve kiegyensúlyozatlan, ha esetleg valami csoda folytán mégis futna. Ha harcra kerül a sor, akkor NPC-k ellen esélytelen.
PU-nál nekem is jobb az fps mint fél éve. A PTU azért érdekes, mert bekerült a "Object Container Streaming" rendszer. Ennek köszönhetően jóval optimalizáltabb lesz a játék, kb 20% teljesítmény növekedés várható minimum. Az a lényege, hogy csak azokat az objektumokat jeleníti meg ami közvetlen a közeledbe vannak(eddig a világ másik felén lévő npc-vel is számolt a géped).
Nekem POnál volt 60+ fpsm-em kivéve amikor HH-k keringtek tömegével :D Elmentem rest stophoz ott is jó volt az fps. Stabilitás gondok vannak jelenleg, ezt megoldják jó lesz ez.
Én nagyon sokat játszottam vele, de a játékidő 80%-át valójában nem élveztem, csak vitt előre az érzés, hogy márpedig szeretni akarom ezt a játékot. De az egész játék egy teljesen céltalan, élettelen katyvasz, ami meg sem közelíti az X széria által nyújtott élményt. Nem a grindeléssel van baj, hanem azzal, hogy ebben a játékban semmi értelme grindelni mert veszek egy nagyobb hajót, de minek? Mit kezdjek vele? Menjek HazRes-be, ezredszerre is? Dögunalom az egész... Sajnos. Pedig mennyire vártam anno 4 éve.
Nincs igazad. Attól az még játszható, mert te nem játszol vele. Más tud játszani vele. A hiba benned van. Ha így állnék a dolgokhoz, akkor nagyon sok játék nem lenne játszható, pedig valamiért 60 eurót is elkérnek...
Na ez már valami...!! És végre elengedték a fantáziát a fejlesztők és művészek, azok az alien hajók eszméletlen szépek, ahogy az alienek is brutál jól ki vannak dolgozva!
A kraken nálam azonnal egy újabb hosszú távú cél lett, amiért érdemes játszani. Idáig a carrack volt ilyen. Mondjuk 3 évvel a játék kijövetele után, mikor már kiforrtak a rendszerek, és egy ilyen krakent is el lehet irányítani npc-kkel, és rápakolhatom a teljes gépparkomat, és azt csinálhatom vele amit akarok, és mobil bázisként funkcionálva azért léphetek be a játékba, hogy ezt fejlesztgessem, na akkor jön el nálam a gamer nirvana. Persze ez még finomodni fog, hiszen ki tudja még milyen hasonló hajókat terveznek. Ha kijön az UEE flotta is egy kisebb hordozóval, azonnal új versenyző van erre a posztra.
Lenyűgöző volt.
Közben megjelent egy Squadron 42 trailer is: Videó Ez szerintem ütősebb lett mint a Citizcon.
Isteni lesz reggel felkelni, és bemenni dolgozni a "gyárba". :D Szárnyas fejvadásztól kezdve Dredd bírón át sokféle sci-fi film városának feelingje megvan ebben. Szerintem egészen más hozzáállást fog igényelni ez a játék, mint a szokásos grindelő rohangálás, hogy tökmindegy mi van körülöttünk, rohanjunk zsetont szerezni mer kell a nagyobb hajó. Ebben várni kell a metróra, 160 másodpercet akár. :D Vagy várni kell 10 percet, hogy a naprendszer másik végéig kvantumozzon a hajó. :) Szóval a Star Citizen az egy életmód lesz. Hozzá kell majd szoktatni magunkat. Szerintem működni fog, egy hasonló példám van hirtelen, a The Long Dark, amiben egyszerűen ritkán éri meg futni, mert durván fogyasztja a kalóriát meg a fáradtsági szintet. Csak akkor futunk benne, ha gyenge a ruházatunk és a mínusz 20 fok durván kezdi hűteni a szervezetet, és sokkal hamarabb megfagynánk, mint elfáradnánk. :) Szóval meg kell tanulni benne türelmesen caplatni a hóban. Csak semmi futás. Eleinte kurvazavaró volt, állandóan futtattam a jóembert, de egyszerűen rájöttem, hogy ebben a játékban a séta haszna sokkal fontosabb, mint az hogy gyorsabban eljussak egyik helyről a másikra. És akkor sétálok, és már nem zavar.
Én személy szerint félek a metrótól, Levski-n egy lift is képes behalni, mi lesz akkor egy metróval? De amúgy hangulatos ez a kis város. Kíváncsi leszek rá.
Na jó ahogy ott várunk a metróban, és ott van hogy 50 másodperc mire érkezik és mindenki röhög, ááá. Ez az ami kell. El tudok képzelni egy olyan karriert, hogy egy ilyen városban egy egyszerű munkásként kezdve elkezd az ember gyűjtögetni. Jut eszembe ha a biztosítás ugrik és kilövik a hajót, akkor tényleg ez marad, legalábbis nem tudom hogy lenne más. Szóval hogy itt szedi össze az első kis űrhajóra valót, és aztán így mekkora értéke lesz majd, ha el tud majd szakadni a bolygótól. Ja meg a szavannás részekből meg az jutott eszembe, hogy ha lezuhanunk a préri közepén, akkor az egyszerű menekülési módszer mellé, miszerint hívunk segítséget ki kell majd találni a túlélőrendszert. Mivel enni-inni kell, egyszerűen szükséges egy olyan opció, hogy bizonyos bolygókon gyalog is visszatalálhassunk. Legalábbis az esélyét jó lenne belerakni. Oké, nem első körben, de majd sokadikban, na.
Jó, megint zsebre tettek a Citizenconnal, kár lenne tagadni. :D
Az ágyból felkelős kávéivós videót még csak most nézem. Kár hogy bekresselt, most nem tudom melyik a folytatása. Azt a városost kezdtem el nézni.
Na gyerekek az ahogy fekszik az ágyban és tekergeti a fejét, az is egy ábrándom beteljesedése. Még a Silent Hunter 3 tengeralattjáró-szimulátorban volt egy olyan lehetőség, hogy a kapitány ledől a kanapéjára, függöny félig széthúzva, belátni a folyosóra, és akkor az a szar világítás, és dohognak a motorok, és akkora hangulata volt. Volt olyan hogy az USA felé haladtamban az óceán közepén óriási vihar, köd, eső, és akkor lemerültünk 50 méterre, ahol már csendes volt a víz, és 3 csomós sebességgel éppen hogy csak haladtunk, én meg ledőltem a priccsre, és hallgattam a villanymotorokat és arra gondoltam, hogy 50 méterre fölöttem tombol a vihar, és idelenn mennyire jó. :) Volt hogy a villanymotorok hangjára aludtam el, és mivel real time lehetett haladni, nem kellett aggódnom, hogy elfogy a levegő vagy valami, szépen aludtam 4-5 órát, és az alatt 4-5 órát haladtunk a víz alatt. Addigra elmúlt a vihar. :D
A kávéiszogatás meg kultikus dolog. Ha megfigyelitek, rengeteg filmben van olyan jelenet, hogy az űrhajó hídján a kapitány kortyolgatja a kávéját. Ezek után remélem nyilvánvaló, hogy meglesz az a kantin-élmény, amin a múltkor veszekedtünk, hogy legyen-ne legyen. :D Bemegyünk a kantinba, tálcán kikérjük az ételt, aztán megyünk a többiek közé, leülünk, hallgatjuk a kantin zsongását, és betoljuk azokat az ételeket. Közben real time is lehet valamit zabálni. Egy ilyen kraken kantinját képzeljétek el milyen lesz, tele zűrös pofával. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.11. 01:09:14
Most nézem a krakent. Egy mini hordozó. Erről is volt szó 1-2 éve. Hogy nagyon kellene egy kisebb hordozó, mint a bengal. Egy pont ilyesmi. Valkűr meg a kraken két igazi hiánypótló hajó. És a kraken tökéletes kalózhajónak. Habár én egy carrack-polaris jellegű kalózhajót is szeretnék, szóval egy kalózfregattot, de ez a kisebb hordozó ez is nagyon kell egy kalózflottához. Most már van kalózteherhajó, kalózanyahajó, kalózközepesvadász, kalózvadászgép. De nincs kalózfregattunk. Itt dögöljek meg, ha nem fognak csinálni egyet. Kell. Ez az én mai jóslatom. :) Olyan fasza hogy nem sikerült élőben követnem, mert mindig volt valami, na de majd most megnézhetem a videókat. :)
Ahogy nézem megcsinálták azt a járművet, amivel az Bolygó neve: Halálban lehetett szállítani a járművet meg a fazonokat. Nagyon nagyon hiányzott a kínálatból. Ez egy alaphajó lesz az Idrisben is akár. Remélem belefér. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.10. 21:29:26
Ez a zene, áh. :D
Most értem haza, hirtelen beugrott, hogy bazz citizencon.
45 perc és citizencon
Tényleg eléggé elkalandoztál.
Nem vagyok nagy Witcher 3 fan, de azért annak a játékmenete eléggé kidolgozott lett, szerintem nincs baj se a loot, se a craft rendszerrel. De ez ugyebár nem is ide tartozik. A példa viszont érdekes számomra. A W3 al az a bajod, ha jól értem, hogy túl korán kapsz jutalmat és viszonylag könnyedén. Ha ebből a példából indulok ki akkor az ELITE jobb. Mert ott ritkán kapsz jutalmat ha leszállsz egy holdra, de amikor találsz egy idegen létformát bázissal együtt az megbecsüli az ember... :D
Bocsi nem akartam beleállni csak furcsának találtam a példádat. A hold leszólással az a probléma, hogy a legtöbb élettelen, nincs kidolgozva, nincs motiváció ami arra sarkalna, hogy leszállj. Mivel generált a 3-4 utad után láttál mindent valamilyen formába. Star citizen esetében viszont a kereskedelem és a küldetés rendszerek is köthetők hold landolásokhoz, Emellett a holdak elég részletgazdagon kidolgozottak. Amint bevezetik az élővilágot is ez még csak jobb lesz. Persze ez is egy idő után monotonná válhat, de én például 1 év után se unom még.
Hát igen, szóval az nem úgy van, hogy csak úgy kicsapjuk a holdakat, aztán szálljatok le ha akartok. Mint lehetőség adott, de ahhoz hogy működjön, bele kell fektetni a munkát. Például rossz példának hozom a Witcher 3-at, teljesen elbaszott a lootrendszer, meg teljesen elbaszott a kraftrendszer. Minden ládában találsz valamit, szörnyekből potyognak ki a páncélok és fegyverek, egyszerűen semmi élvezeti értéke nincs nyitogatni bármit, mert még csak az animáció sincs meg hozzá, aztán a kovácsnál meg mindent sitty-sutty össze lehet rakni. Ehhez képest a Witcher 1-ben összesen talán 3 páncélt lehetett összeszedni, a legjobb páncélt már áhítattal viseltem, a kardokat is lassan lehetett összeszedni, a kovács napokig kovácsolt bármit adtam neki, és az első ezüstkardért meg mennyit kellett várni ugye. Acélkardot kellett kencézni speciális zsírral, hogy vágja a szörnyet. Na az egy tökéletes rendszer volt. Kevés loot, de azt megbecsültük.
Elkalandoztam. Visszakanyarodva: lehetőségként odab.szni közénk néhány holdat az nem feltétlen ugyanaz, mintha komoly munkával összerakják ugyanazt, úgy hogy élvezeti értéke legyen.
ELITE-el az a bajom,hogy ami 1986-ban elég volt az most édeskevés...ahogy írtad van 3 féle bázis, utána meg tök mindegy hol vagy egy táblázatot nézegetsz..................
Egy biztos, hogy az SC saját elképzeléseivel és eredményeivel befolyásolja és meghatározza a következő scifi játékokat, ez már most elég jól látszik. Ha más nem, ennyi értelme biztos volt és emiatt azt gondolom, hogy semmiképp nem volt/lesz hiábavaló.
Elite-ben le lehet szállni jó 3 éve a holdakra, csak minek? Teljesen felesleges. Kivéve persze a mérnököket, de ezzel az erővel azokat is tehették volna az össz-vissz 3 féle űrállomásra aztán kész. Ennél nem lesz nehéz jobbat csinálni. Se space legs, se légkörös bolygók nincsenek még/már tervben sem. Az SC jelen állás szerint is többet tud, mint az állítólag kész Elite. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.10.09. 02:41:54
Inkább szerintem a Star Citizen lopott ötletet az Elite-től, mer a bejárható bolygók légkörrel az az után lett kiemelten fontos, hogy az Elite azt megcsinálta a maga minőségében. Utána már nem lehetett olyan Star Citizent kiadni, ami kevesebb potenciállal bír, eldöntötték hogy megcsinálják sokkal jobbra. Szabadversenyes kaptializmus, köszönjük Elite! :D
(legalábbis szerintem ez így történt)
Szerintem akkora fölényben van ez a fejlesztőcsapat, hogy ők bárki ötletét meg tudják csinálni jobbra, de őket nem lehet olyan minőségben leutánozni. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.08. 22:14:32
Igen de egy rivális fejlesztői gárda nem élhet meg abból az infóból, amit a videókból csepegtetnek.Annyit lehet látni, hogy mit akarnak csinálni, és egy kicsit megkapargatják, hogy hogyan is próbálják megoldani a felmerülő problémákat, de ez inkább el kell hogy rettentsen bárkit, hogy utánuk csinálja. Például azt a járműparkot amit ők évek óta építgetnek, azt egyszerűen nem fogják tudni utánuk csinálni. Szerintem még olyan játék sem született, amiben egyetlen darab űrhajót megcsináltak volna olyan méretben és kidolgozottságban, mint mondjuk egy constellation, beleértve azokat a rendszereket amik hozzá tartoznak, irányíthatóság, sérülési modell, munkaállomások, elromló alkatrészek, satöbbi satöbbi.. Ami próbálkozások vannak azok sokkal gyengébb minőségű hajók jóval kevesebb lehetőséggel, vagy mint a Mass Effectben, lényegében bázisok, amiket ide-oda lehet utaztatni. Ki van belőlük spórolva rengeteg munka, amit a Star Citizenben meg beleraknak.
SC-től teljesen különbözik, ezt írtam is, azonban az Elite-től a multit leszámítva nem, tulajdonképpen egy (ős)Elite klón, csak jelentősen kibővített lehetőségekkel. Ráadásul az Elite jelen formában alig nevezhető online játéknak, mert a játékosok 60%-ka eleve solo módban játszik ami tulajdonképpen SP, a többi meg kb. szökőévente találkozik egymással, leszámítva persze a privát multit...
Speciel ED-t nem sorolnám ide, annak lehet kihívója simán. Az X4 élből, ami elvileg még idén megjelenik. Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.10.08. 16:46:42