Ettől függetlenül nem tartom kizártnak, hogy már egy másik csapat eleve belekezdett egy hasonló projektbe, rögtön a Star Citizennel párhuzamosan. Ne feledd Chris Roberts és csapata kísérletezik, ami azzal jár hogy rengeteg anyagot ki kell dobniuk. A végeredményt pedig simán elnézhetik más stúdiók. Ráadásul a tartalmakat folyamatosan meg kell osztaniuk. Ez a fajta fejlesztés sokkal lassabb mint a zárt fejlesztés. Lehet nem lesz annyira ambiciózus projekt mint az SC, de attól még lehet egy kiváló űr sci-fi a jól bevált receptekkel.
Torzonborz: Én se tartom túl valószínűnek, hogy a Starfield konkurens játék lenne, csak azért írtam példának, mert arról a játékról se lehet túl sokat tudni azon kívül, hogy készül. Ettől függetlenül ha mégis csak konkurencia lenne, szerintem lenne esélyük, pénzük van, tehetségük van, az online játékfejlesztést most tesztelik a fallout-al szóval ha ezzel lepnek meg én vevő lennék rá. Mivel az ED nem vonz túlságosan a Starcitizen-nel és a Starfieldel tuti el lennél.
Starfield sztem normál singleplayer játék lesz, Bethesda profiljába inkább ez illik, így inkább SQ42 "rivális" lehet. Aztán lehet meglepnek minket és valami online móka keveredik keveredik ki belőle de ED/SC páros mellé harmadiknak beszállni, hát erre sztem kevés az esély de persze semmi sem lehetetlen.
Ha középszerű ambíciókkal bíró játék lenne a Star Citizen, akkor utol lehetne érni egy fű alatt fejlesztett, hasonlóan középszerű játékkal, de mivel ez a játék sok tekintetben kísérleti project, tehát olyan dolgokat és olyan minőségben csinálnak benne, amit más fejlesztőcsapatok meg se kíséreltek soha korábban, így egyszerűen kizárt, hogy titokban egy ennél durvább játékot próbálnának összehozni a Star Citizen előtt. Még az is nagy kérdés, hogy meg tudja-e csinálni Chris Roberts és csapata úgy ahogy azt megtervezte. Játékfejlesztés tekintetében ez a Mount Everest első megmászásának tekinthető vállalkozás, és szerintem más fejlesztőcsapatok előbb megnézik hogy mi sül ki belőle. Ha meg tudta csinálni, akkor lehet elkezdeni utána kapaszkodni.
Ez nem így van! Rengeteg játékról nem is hallasz az első 5 évben. Megjelenés előtt 1 évvel kezdenek csepegtetni. Az SC egy egyedi eset mert nyílt fejlesztés ráadásul folyamatosan játszható verziókat "kell" kiadniuk ami nem kedvez a fejlesztési időnek, szóval simán jelenhet meg előbb illetve egy időben az SC-vel hasonló játék.
Hát kitudja, lehet rosszul látom, de ha egy stúdió hasonló kaliberű játékot fejleszt akkor szerintem kénytelen a fejlesztési időben hallgatni a projektről. Abban az esetben ha követnék az SC üzletpolitikát a legtöbb játékos a következőképpen állna hozzá: "Miért áldozzak egy új projectre pénzt ha a Star citizen sincs még kész, nem látni mikor a vége, viszont az SC már legalább fejlesztés alatt van több éve." Másrészt, ha úgy fejlesztesz egy játékot, hogy annak tartalmát meg kell osztanod a közönséggel, úgy hogy az játszható legyen, akkor a fejlesztés több ideig eltarthat. Ebből kiindulva ha be akarod hozni a SC-t(és beakarod mert megjelenés után valószínű 20 millió féle klón fog megjelenni) és szeretnéd hogy a játékod nagyot szóljon, ezt az üzletpolitikát kénytelen vagy elfelejteni, ráadásul ha nem tud róla senki akkor a Star citizen se próbál rád kontrázni, ellenben veled. Például van egy jó játékmechanikai ötleted, amíg nem osztod meg addig nem nyúlhatják le az ötletet, viszont te tudsz nyúlni ötleteket a SC-ből.
Szóval előfordulhat, hogy vannak hasonló játékok, csak nem árulnak el túl sokat magukról míg nem tartanak a fejlesztés vége felé. Mondok egy példát, ott a Starfield. Mit lehet róla tudni? Űrben játszódó RPG lesz és már 5 éve fejlesztik. Ez bármit jelenthet, még ha nem is túl valószínű, de azt is jelentheti, hogy hasonló játék lesz mint a Star citizen.
A mi szempontunkból bárhogy is alakul az csak jó lehet, mert ha jön egy konkurencia ami hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, több tartalmat kapunk.
"Én az SC projekt legnagyobb kockázatának azt látom, hogy mire játszható lesz, addigra már több másik hasonló kaliberű játék is lesz a piacon és sem grafikailag, sem játékélményben nem lesz akkora durranás."
Prohardveren egy vélemény. Szerintem hasonló kaliberű játék nem tud lenni a piacon, mert az hasonlóan sok év fejlesztése lenne, tehát SC előtt nem tud kijönni egy annál jobb. És nem látjuk, hogy fejlesztés alatt lenne egy nyomokban azonos értékű project, tehát nem lesz jobb játék nála nem csak a kiadásának pillanatában, hanem a következő 5-10 évben sem. Pótlékok lesznek, és a végén a legrészletgazdagabb, legnagyobb potenciálú űrjáték az ez lesz. Kicsit olyan ez, mint a The Long Dark a túlélő játékoknál, legalábbis számomra. Amikor hasonló játékba ütközöm, például Forest vagy akár a conanos nyílt világú, vagy ez az új a Green Hell, akkor ösztönösen a Long Dark nehézségi szintet keresem, és ha nem találom benne, akkor nem érdekel, mint túlélőjáték. Minek fecséreljem rá az időmet. Sci-Fi túlélősnél meg a Subnautica az alap. Nem nagyon tudok mással játszani, ha nincs meg az a részletgazdag játszótér, meg legalább annyi lehetőség, mint ebben a játékban. Tehát amikor majd kijön az SC, akkor a gamerek el fogják dönteni, hogy azzal szeretnék tölteni az idejüket, vagy az utánzataival. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.10.07. 14:41:04
Köszi a fordításokat, Shed. Tudom tudom, nem olvasod. Nem érdekel. Köszi!
Shednek köszi szépen az összes fordítást! Függetlenül hogy csúszik a bolygó meg a holdjai, azér a Citizenconon meg fognak minket etetni valamivel, érzem hogy mocskos jó lesz. Valamivel elő kell rukkolniuk. Kész van például az Idris. Nagyon számítok rá, hogy valami kapitányi székből történő irányítást bemutatnak nekünk, Citizenconra speciálisan fejlesztett AI-val, ami a bemutató közben szépen fagyasztja a játékot. :D
Ja, kérdés: Brian Chambers a cégnél van még? Olyan régen láttam bemutatóban.
Ez nem kötekedés csak mondtam, láttam levskit is, ennek ellenére nagyrészt az sem kézzel készült... Persze asseteket valakinek le kell modellezni, meg tehetnek bele egyenként is dolgokat, de az alap minden esetben egy procedurális level generátor. Játékoknál föleg ahol nagy területek vannak, soha nem kézzel készülnek a pályák és a szintek, mert soha nem érnének a végére. Ez így működött már akkoriban is, amikor star citizen még tervben sem volt.
Hát az assetek amikből a progen tech összedobja kézzel készül, szóval annyira nem jött be (ez sem). Amúgy meg nézd meg pl Levskit, az teljes mértékben kézzel gyártott, és biztos, hogy lesz még pár hasonló állomás, város aminek jó részét kézzel fogják megcsinálni. Szerintem fix, hogy Terra is ilyen lesz.
De most biztos találsz mást amibe beleköthetsz, Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2018.09.24. 14:34:55
Anno pont én mondtam ebben a topikban, hogy felejtsd el, hogy kézzel lemodelleznek városokat egy száz rendszert tartalmazó mini galaxisban maximum procedurális generálással. Akkor még azt mondtad, hogy nem mert itt kézzel fog készülni meg pont attól lesz jó, hogy kézzel készül szemben az elit-el, hiába mondtam hogy felejtsd el te azt mondtad akkor is, hogy ők ezt meg tudják csinálni stb. Akkor is igazam volt...
Nem egyszer csak hanem folyamatosan jött a pénz, és ezzel együtt folyamatosan bővült a scope is. A célok meg változtak, az elején szó se volt progen planet/city/truck stop techről, ezek idő közben jöttek be és igen ezek fejlesztése meg idő, nem kevés. De tényleg nem tudom mi a francnak vitatkozom veled, teljesen felesleges.
Az elejétől folyamatosan ment nekik a pénz, és már akkor előre meg volt adva és tudni lehetett, hogy mennyi pénznél milyen fejlesztéseket tesznek majd bele. Tehát nem lehet azt mondani, hogy három évvel a fejlesztés után egyszer csak elkezdett dőlni a lé, ezért megváltozott volna bármi vagy hogy ez miatt újra kellett volna tervezni magát a játékot. Ezek célokként voltak megadva már a legelejétől kezdve, vagyis x pénzél ezt meg azt a funkciót tesszük bele... Éppen ezért nyilvánvalóan vagy hazug vagy tudatlanság az az állítás, hogy 2-3 éves munka azért ment volna a kukába mert bővült a scope... Ne tudták volna előre, hogy milyen célokat adtak meg? Na ne már...
Azért hosszú a fejlesztés, mert amit az első 2-3 évben csináltak az nagyjából ment a kukába, vagy átdolgozták. Nem véletlenül, kaptak egy valag pénzt amiből sokkal több mindent tudnak megcsinálni és máshogy mint tervezték, bővült a scope ezzel együtt meg a fejlesztési idő is kitolódik. Ennyire egyszerű, aki követi a projectet és nem hülye annak ez kibassza a szemét. Ilyen volt más játék fejlesztésénél is, lesz is, nem újdonság, csak éppen itt nyílt fejlesztés van így menet közben is látni nem pedig utólag derül ki.
De hogy ON is legyen: Avokádók megkapták 3.3 teszt klienst.
A döcögős finanszírozásra szerintem az a jel, ha nagy számban hagyják el a fejlesztők a projectet, mer késnek a fizetések és megunták. Meg mondjuk bezárnak egy stúdiót, hogy spóroljanak. A menetrendet nagyjából tartják. Nyilván nem elvárás játékfejlesztésnél, hogy 1 évre előre pontosak legyenek. Szerintem nem kell aggodalmaskodni. Ez olyan mintha a GTA V. vagy a Red Dead Redemption 2 fejlesztése alatt aggódta volna szét magát a közönség, hogy egy akkora világot vajon meg tudnak-e valósítani. Nem láttak bele a lapokba, így nem tudtak okoskodni, és csak várták a megjelenés időpontját. Vagy épp fejlesztés alatt van egy giga project, a Beyond good and evil 2. Kételkedik valaki abban, hogy az elkészül? Nem. Csak várja a híreket, hogy mi lesz, mert valaminek történnie kell, ha ennyi pénzt és energiát feccölnek bele. Olyan nincs, hogy ne legyen belőle valami.
menetrend: már évek óta nem tartják finanszírozás: nem látsz bele,ahogy senki sem. de az hogy 900 dollárért adnak concept artokat,és cgi videókat nem azt jelzi hogy rendben megy minden. aztán lehet mégis. senki sem lát bele fejlesztő elkötelezett: persze,pénze és hírneve múlik rajta hogy jó legyen.
A világ generátor is lassan kész lehet,azzal elméletileg gyorsabban lehet gyártani a tartalmat,lásd a városbolygós videó,ott lemagyarázza hogy rakja össze a progi a várost. elvileg ezt naprendszer szintűre tervezik bővíteni.
Próbáltok egy trollt meggyőzni, miért? Ha nem troll, akkor meg tájékozatlan, vagy szellemileg visszamaradott. Bármelyik is legyen értelmetlen erőlködés részetekről.
A fejlesztésre fordított idő hosszúsága csak egy tényező a sok közül, egy feltételezett reménytelen projectnél. De nem mindegy, hogy azért hosszú a fejlesztés, mert beszart a project, vagy azért, mert hosszú ideig tart a fejlesztés. SC-nél van egy menetrend, ki van csapva a nyilvánosság elé, nagyjából képesek tartani, a fejlesztőgárda gőzerővel dolgozik, a finanszírozás jelenleg megoldott, és a vezető fejlesztő elkötelezett a játék elkészítésében. Ezek nem éppen egy beszart fejlesztés tényezői. Nekünk szerintem elég ennyiből következtetni, a többi okoskodás, ami abból adódik, hogy elég információt kapunk ahhoz, hogy elméleteket gyártsunk, de keveset ahhoz, hogy a képet össze tudjuk rakni. A nyílt fejlesztés egyik hátulütője. :) Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.09.24. 09:30:31
Nem beszédes. Te is tudod jól, hogy miért tartanak itt, ne csinálj úgy mintha hülye lennél. Csak kaffogni jársz ide mert jól esik, de az okokkal tisztában vagy.
Kár volna ezen vitázni, de hogy egyetlen rendszer sincs még kész a játékban 6 év fejlesztés után az azért elég gáz, vagy fogalmazhatnék úgy is, hogy az már elég beszédes...
A pénzéshégről meg annyit, hogy egy AAA játék 2-3 éves fejlesztése kábé 100 millió dollárocska. SC összeszedett kb. 200 milliót, ami a 300 fős gárdának elég 5 évre mondjuk. Figyelembe véve hogy az elején még kevesebben fejlesztették, ez a pénz elég lehet talán még 1 évre, de kábé 2-3 év kell még a játéknak. Szóval nem lazsálhatnak, kell még 100 millió dollár. :P
Jó csak itt nem kell egymással versenyezni, tehát nem számít egy ekkora versenyelőny. Egyrészt óriási a játéktér, és akármekkora egy klán, nem tudja blokkolni a játékomat, mert ezer más dolgot is csinálhatok éppen, ha valamit éppen nem tudok miatta, mer mittudomén odatüremkedett a bányászmezőmhöz és elüldözött. De hogy ez megtörténjen, arra kicsi az esély, mivel mittudomén hány ember játszhat majd egy blokkban, pár tucat, tehát hogy pont a nyakunkba kapjunk egy adott naprendszer egy adott pontján egy nagy agresszív klánt, arra kicsi az esély. De ha mégis, akkor kitérünk előle. De ha nem tudunk, akkor meg kórházhajó, és megvárjuk amíg összeraknak nekünk egy másik carrackot, addig meg elmegyünk pincérnek Szőrösék kínai étkezdéjébe az ArcCorpon. :) Sajnos Szőrösnél eldőlt, hogy nem repülhet. :( Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.09.22. 17:33:46
A valaha volt talán legéhesebb és egyben a legpofátlanabb kiadó is a CIG... És akkor megmagyarázza, hogy azért nem pay to win merthogy a játéknak soha nincs vége. Na ja, de ha itt valaki fizet akkor olyan előnyre is szert tehet, hogy soha a büdös életben nem éred utol.
Képzeld el azokat a klánokat akik összedobtak 27 ezer dollárt, és már az első naptól az összes hajó meg minden más is rendelkezésükre fog állni. Mások mindeközben lehet egy évig fognak farmolni csak egy-egy jobb hajóra, nemhogy az összesre... Nem volt még olyan MMO játék a világon ahol 27 ezer dollárért gyakorlatilag GOD módban feloldhatnál mindent... Egyértelműen pay to win ez a játék, csak egy ilyen kétfedelű beszédbe csomagolva próbálják azt hazudni, hogy az támogatás... Aham.
Nem úgy van az. Itt nem azért fizetsz, hogy játszhass, mert azt még nem lehet. Legalábbis idegbaj nélkül. Itt azért fizetsz, hogy majd, egyszer, a távoli jövőben játszható legyen a játék. Hogy meg kell e venned mikor elkészült vagy sem, az jó kérdés, de olyan messze még ez az időpont, hogy inkább majd az unokáidnak kell ezen aggódniuk.
Amúgy WOW-ban is fizetsz, hogy sámánnal játszhass, csak ott havi díjnak hívják. És előtte meg kell venned a játékot, kiegészítőket, ha minden tartalom érdekel.
nordan ez még mindíg nem arról szól, hogy te veszel valamit. Következésképp nem a hammerhead ért adnak 825 dollárt. Egyéb iránt meg ne a magyar zsebeddel gondolkodj, mert bár biztos van itt is pár igen gazdag unatkozó fickó aki nem sajnálja erre a pénzt, de többségünk megáll a 45 eurós csomagnál. Ha saccolnom kellene, úgy a magyar sc előfizetők 70%-a. A maradék 30% is leginkább a 300-400 eurós küszöbértékkel rendelkezik, legfeljebb ha 2-3% az aki ennél többet költött itthon sc-re.
nem értem ezt az üzletfelfogást,nem a karácsonyi akciózást hanem ezeket a horror áru űrhajókat a játékban...mintha egy WOW-ban fizetni kéne,hogy mondjuk Sámánnal játszhass Utoljára szerkesztette: nordan, 2018.09.22. 14:18:27
majd karácsonykor adják 500 ért is akcióban,akkor megint megveszik páran ,hogy mekkora jó deal,szeptemberben még 900 volt Utoljára szerkesztette: Caliph, 2018.09.22. 14:08:48
Tudod mi szól a játékról? Ez: Tegnapi RTV-ből kiderült, hogy a Hammerhead kapott még egy deck-et így egy pciit nagyobb lett. A 3.3-ból áttolták egy köztes (3.3.5) release-be az OCS/Network techet, ez húzta magával Hurstont is és mindent ami ahhoz kapcsolódik (új mission giver karakter, ruha kollekció, és a no fly zone is). Minden más maradt 3.3-ban. 3.3.5-öt Q4 közepére datálták ami november közepe lehet, de nagyban függ a teszteléstől. Avókádókat ma vonják be a tesztelésbe, 2 külön klienst is kapnak (ocs nélküli, ez valszeg 3.3 miatt, és ocs-t tartalmazót), szóval innentől kezdve némi infó majd csöpöghet, mert mindig van pár emberke aki nem tud lakatot tartani a száján.
árulja már el valaki hogyan lehet valaki olyan hülye hogy ennyi pénzt kiad? a fejlesztőket se értem,mert eladnak mondjuk majd 8 db-ot azt game over....akkor már kérjenek havidíjat a játékukért ha kijön ,de azt akarják,hogy 1-2 ezer ember játsza majd a játékukat?? Utoljára szerkesztette: nordan, 2018.09.22. 09:31:01
A hajóbemutatók akkor lesznek faszák, ha végre kész lesz az npc legénység AI-ja annyira, hogy bemutathatják hogyan irányítjuk őket, és akkor látjuk ahogy mindenki a helyére siet, és a kapitányi székből vezényeljük a rakétás objektumunkat. Erre a mérföldkőre várok, zokogva könyörgöm legyen idén kész.
Csak ilyenkor elfelejted, hogy ez nem a te vagy baráti köröd kíváncsiságát kielégítő fórum, hanem a Star Citizen játékról szóló fórum, és a játékkal kapcsolatban azt írunk bele, amit akarunk. ;-) Ha lett volna valami érdekes téma, amit megzavartam volna a hozzászólásommal, akkor még érteném, no de napok óta nem szólt bele senki, és ti is csak sóhajtozni tudtok, mint házsártos öregasszonyok. :)
Értsétek meg, hogy az űrben két naprendszer közt félúton a 30 négyzetméteren összeszorult 3 fős legénység között nem lehetnek konfliktusok ilyen blődségek miatt. Űrakadémián pszichológiai vizsgálatra javasollak titeket, szerintem nem kaptok pilótaengedélyt, alkatilag nem vagytok képesek az összezártság elviselésére. A végén Diopapa és Szőrös artikulátlan hangokat hallatva nekiugrik késsel Paladinnak, aki meg kinyitja a zsilipkaput, és mindenki meghal. Ráadásul város fölött közveszélyesek vagytok. Nem nem, sajnálom. Mentek földi szolgálatra. Targoncásnak kirakodóállomásra, esetleg büfésnek. :)
Az kéne még.. :D Csak próbálom vele megértetni, hogy itt nem arra vagyunk kíváncsiak, hogy ő miről álmodozik, mert abból nem lesz játék. Itt az a lényeg, hogy CR miről álmodozik és a CIG-el karöltve abból mit tudnak, eléggé kínkeservesen, összehozni. A kettő között ugye van némi difi.
Csodállak, komolyan. Gyengébb ember már rég feladta volna, de te még mindig próbálkozol a kommunikációval ;) :D Utoljára szerkesztette: Paladin, 2018.09.21. 18:15:22
Ha már értésről van szó, elég egyértelműen megfogalmazták, hogy mire gondoltak: "Manage Space Stations – Players will compete to own and operate a limited number of space stations across the galaxy."
Kiemelném ezt "limited number of space stations ". Azaz korlátozott számú űrállomás. Ebből bizony következik, hogy ez nem építhető lesz, hanem már meglévő amit ha megtalálsz birtokba veheted és üzemeltetheted, de az RTV-ben és máshol se emlegettek építést. Nyilván nem egyedül egy ember fog egy ilyet üzemeltetni, inkább egy jól szervezett organization kell majd hozzá. Ugyan úgy kell ezt elképzelni mint a Bengálos témát, azt se játékosok fogják építeni, hanem korlátozott számban lehet majd találni, vagy javítandó állapotban vagy npc kézben lévőt. Ettől függetlenül nem kizárható az, hogy ilyet majd lehet építeni, de ennek a lehetősége még baromi messze lesz, a megjelenés után sok sok évvel (ha lesz) Szóval első iterációnak jó lesz az amit mondtak, örülhetünk ha odáig eljutnak.
Már csak egy kis képzelőerő kell hozzá, hogy mégis akkor hogy a csudába kerül majd oda az a személyre szabott űrállomás, ha nem úgy, hogy én passzintom össze a modulokat, és ugye figyelembe véve hogy bolygón lehet majd építkezni, kizárt hogy ennek a lehetősége ne lenne meg az űrben. Torzi, az ilyen dolgokat meg nektek nehéz megérteni. :)
Na igen, egy üzemanyag replikátor alap kéne lgyen...Mármint alapból kéne létezzen a játékban (mondjuk megvásárolható modulként), nem alapból járna a hajóhoz természetesen.
"A 19 millió dolláros célhoz tartozó jutalom a játékosok által üzemeltetett űrállomás volt."
Mondtam, hogy lehet majd űrállomást is építeni! :PP
"A hajók kétféleképpen tudják feltölteni a kvantumüzemanyag-tartályukat. Az egyik lehetőség a teher-űrállomásokon lesz, ahol lesz külön ilyen szolgáltatás. A másik, ha a játékosok munkára fogják az üzemanyaggyűjtő hajókat, például a Starfarereket."
Szerintem kell egy harmadik verzió is. Kell egy olyan modul, ami kvantumot kotyvaszt a hajóban. Mer például ha bemegyek a vanduul rendszerek, vagy akármilyen mocskos veszélyes térség háta mögé egy világvége bolygó világvége holdjára, akkor nekem oda ne hívhassak be Starfarert. Felfedezek egy új naprendszert egy szupertitkos féregjáratból kilépve amit csak én tudok, erre elfogy a kvantum. Akkor hogyan hívok oda Starfarert? Ha oda tud jönni az illúzióromboló, ha nem, akkor meg mehetünk haza normál üzemanyaggal. :D
Jah kalózként érdekes lesz kitapasztalni, hogy melyik hajót hogyan kell megfogni, hol érdemes portyázgatni, hogyan kell elérni, hogy ne ítéljék halálra az embert 32 naprendszerben, ésatöbbi. Ezzel egyelőre csak az a problémám, hogy nincs meg nálam az a carrack jellegű hajó, amivel szívesen kalózkodnék. Hacsak nem a carrack lesz az. Mer azon mindenféle kütyü van, szkennertől dróntól kezdve az anyámkínjáig, ráadásul moduláris, bele lehet pakolni legénységi modult, lesz valami hackerkütyüs modul amivel bénítani lehet, és ilyenek, szóval reményeim szerint fel lehet úgy szerelni a carrackot, hogy kiváló kalózhajó legyen.
Simán el tudnám képzelni valamelyik felderítőhajó eszköztárában lenne valami nyomkovetőféleség amit rálőve(vagy akár kilebegve pilótaként kézzel elrejtve a hullon )egy transport hajóra jelzi a pozíciót esetleg a rakományt is hogy na most erre érdemes lecsapni. Persze a hajón meglenne a counter rá,vagy kimászva pilótaként leszerelhető a jeladó ha vizuálisan észrevettük és ráapplikálható mondjuk egy idrisre szivatás céljából :D
De mondjuk ha én kalózként transport shipre vadásznék biztos nem egy kereskedelmi útvonal felénél ülnék hogy hátha jön arra valami,hanem mondjuk egy kereskedelmi állomás körül sasolnám hány konténer is van pl azon a hull C -n,aztán ha szaftos a cél vagy annak tűnik, akkor kicsit követve valamikor kirángatnám a kvantumból Utoljára szerkesztette: Caliph, 2018.09.12. 16:16:56
Sima ügy, kell egy megvehető spéci szkenner, amivel az ilyen különutas járatokat fel lehet fedezni...Persze korlátozott hatótávval, hogy munkát is kelljen mögé tenni a játékosnak.
"Szóba került, hogy a Star Mapen meg lehessen jelölni egy helyet, majd arra a helyre lehessen ugrani a hajóval. Ez azt jelentené, hogy gyakorlatilag bárhova oda lehetne ugrani és a CIG még nem döntötte el, hogy mi lenne a legjobb módszer ennek a funkciónak a bevezetésére. Szeretnék, ha kialakulnának például kereskedelmi útvonalak és ha a játékosok bárhova ugorhatnak, akkor ezek az útvonalak elavulttá válnának"
Igen mondjuk érdekes. Két bolygó között a legrövidebb út lehet egy kereskedelmi vonal, de ha én kirakok a távolság közepénél kicsit kijjebb egy "kvantum-bóját", akkor csinálok magamnak egy tuti biztonságos, és nem sokkal hosszabb útvonalat, ami mondjuk egy HULL cicával biztosan megéri. De ezt meg kell engedniük. Erre nem az a válasz, hogy egy gamer ne tudjon megjelölni ojjektumokat, meg ne tudjon magának privát útvonalat kreálni, hanem az, hogy ezeket fel lehessen deríteni, és akkor ugyanúgy benne lesz a kockázat, ráadásul kevesebb segítség is érkezik, mint egy kereskedelmi útvonalon.
Jaja, szívesen látnék erről egy ATV-t. Hogy mégis mire jutottak, hogy lesz ez. Kellene ATV a kapitálisok irányításáról npc legénységgel kapitányként ugye, kellene videó arról, hogy egy kereskedelmi hajót hogyan fog meg a kalóz amikor az elkvantumozott. Hogyan gyűjti be a nyomokat, megy utána, az ismét menekülőt hogyan szedi ki a kvantumból, ésatöbbi. És akkor különböző méretű hajók ellen. És miután elfoglalta a hajót, mit kezd vele. Mit kezdhet vele egyáltalán. Citizenconon esélyes, hogy egyszer csak előrukkolnak egy ilyen bemutatóval. Csak legfeljebb nem idén. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.09.09. 08:35:37
"kap újat mert ugye biztosítás" csak éppenséggel nem azonnal. minél nagyobb lesz egy ladik annál többet kell rá várni. Na meg ha lopott, akkor arra max kalózéknál lehet, ha lehet, biztosítást kötni. Meg azért szerintem a foglalás se lesz olyan egyszerű. Szóval én nem félek attól, hogy itt mindenki idrissel fog rohangálni.
De most tegyük fel , a klánom elfoglal egy pénzért vett idrist. akkor az a klánomé lesz,akitől meg elfoglaltam kap újat mert ugye biztosítás. aztán megint elveszik tőlük,vagy neadj isten direkt elbukják akármi más elelnszolgáltatásért. És fél év múlva mindenki idrissel fog rohangálni :D
Azér beleborzongok, sőt egyelőre hitetlenkedve bele se merek gondolni milyen videók születhetnek ebből a játékból. Mondjuk egy fullra feltöltött idrist vagy javelint megtámad egy 20 fős csapat, és akkor maga a hajó lebénítása, majd a harc benne az olyasmi lesz, amilyenre még nem volt példa. És akkor az lesz a norma onnantól.
Már úgy érted nem kell mindenkinek constellationban, polarisban, starfarerben, carrackban, 600i-ben, hullban, merchantmanban, caterpillarban, reclaimerben, 890 jumpban, orionban, retaliatorban, genesisben, endeavorban, crucible-ben, hammerheadban, pioneerban, idrisben, és javelinban ülnie. Márpedig ezeket a hajókat nem kevés számú olyan ember vásárolta meg, aki esténként szeretne ezekkel röpködni majd, mégpedig anélkül, hogy a koreaiak meg a románok szétvernék alatta. :)
Engem is izgat, hogy egy mittudomén 10-20 fős csapat egy közepes-nagy hajó fedélzetén elindul és csinál valamit, csak ez nálam úgy fog kinézni, hogy alapesetben a saját dolgaimmal, hajómmal, bázisommal foglalkozom, és ha van valami érdekes akció normális csapattól, és bevesznek, akkor hajlandó lehetek beszállni. De ez az arány a single játékhoz képest mittudomén tizede-huszada lehet. Én meg azt nem várom el, hogy amikor én játszani akarok egy saját nagy hajóval, akkor valaki csatlakozzon.
EVE kiváló példa! Nagyobb klánok (cégek, guildek, tökmindegy most), nagyon komoly "házi szabályokat" is kialakítanak, nem úgy működik, hogy random belép valaki és repked össze-vissza ahogy neki tetszik.
Engem pl. simán érdekelne egy Engineer poszt, ha az érdekesen van megcsinálva, cserébe pl. tüzér semmi pénzért nem lennék sehol. Minden ember más, éppen ez a lényege a közösségi játéknak. Mondom ezt úgy, hogy magam részéről nem vagyok közösségi játékos, mai napig sokkal inkább Single Player játékokat játszom. De láttam és tapasztaltam is profi klán munkát/játékot...Az viszont tény, hogy ehhez kell minimum 1 határozott, jó szervezőképességű, jó vezetői képességekkel rendelkező ember/emberek. Különben hullik szét az egész.
Látszik sosem EVE-eztél... Most sorolhatnám napestig, hogy mennyire jól meg lehet akár a magyar communityn belül is szervezni egy (több) profi csapatot, hogy képzeld nem mindenki akar kapitány lenni, ott is voltak scoutok, tacklerek stb... Szóval ha érdekessé tudják tenni az adott posztot igen is jönni fognak és nem kell feltétlen random Bélákra hagyatkozni. Az meg ugye alap, hogy ismeretlent nem engednék fel az Idrisemre....
Erről beszélek. Én csak arra a pillanatra álltam volna meg a helyedben, amíg lekeverek neki egy pofont. Aztán gyorsan vissza és TŰZ CSUCSU! :D
***
Hermafordítvákat messziről kiszúrom. Ezek szimpla férfiak, akik felcsaptak nőnek, és a mozgásukból meg lehet állapítani, hogy fütyike van. De az arcukról biztosan. Ha egyik se, akkor a beszédükről. Ha az sem, akkor a fütyiről! Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.09.06. 13:43:01
Egyszer véletlenül felvettem egy bomba csajt kiskutyával. Megkérdeztem, hogy mennyire gondolta komolyan a kutyával stoppolást, sokan nem állnak meg. Rám nézett: szerinted van olyan, hogy engem nem vesz fel senki? Akkora önbizalma volt, hogy azt atommal nem lehetett volna lerombolni. Szerencsére elmesélte, hol nyaralt, milyen spéci helyeken, meg mennyire szuper minden. Imádkoztam, hogy minél hamarabb megszabaduljak tőle, mert fulladoztam az egojától. Ilyen csaj akkor sem kéne, ha fizetné az órabérem.
Lehet a korai PUBG élményeimből táplálkozom, mikor ázsiai szerveren a játék elején a közös chatben ment az őrjöngés, mindig volt egy-két gyerek aki direkt a közös chatre készült fel, hozott irritáló zenét, effekteket, vagy ha nem akkor szimplán ordított vagy fejhangon énekelt. :)
Szép stoppos nőt alap, hogy nem veszek fel, mer az kihasználva szépségét hülyének néz. Hogy akkor kiáll az út szélére, azt azonnal megáll valami majom, aki ráharap. Kiket veszek fel: nagyon ronda csajokat, öregasszonyokat (ha rőzse van a hátukon az pluszpont, mer segítek a cipelésben), és büdös dagadt embereket. Mert őket senki se veszi fel, és ők maguk se hisznek abban, hogy van esélyük, de én segítek, és akkor álmélkodnak és nem értik és hálásak lesznek, és esetleg legombolhatok róluk egy kis benzinpénzt. Nem mintha lenne autóm. De most ezt vegyük úgy, mint az idrises fantáziát! :D
LOL! Már megint az orvul betámadó amerikaiak...és az örjöngő koreaiak... Top komment... Nem teljesen értem, hogy a pszichés állapotnak mi köze a nemzetiséghez? Én simán félnék egy őrült magyartól is, aki befüvezve amellett, hogy földbe akarja állítani a hajót, még statáriálisan ki is végez miközben a parancsnoki székben éppen RTS-ezek...
Gondolom te egy bomba stoppos csajt sem engedsz beszállni a kocsidba...nehogy hátba lőjön és vigye a vasat Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.09.06. 03:08:07
Star Citizen extrém sport adrenalinfüggőknek: 2500 dolláros javelinnel megvárni amíg lejár a biztosítása, és aztán ráengedni 150 románt. :DD
Nem, de csak mert nem érdekel ez a hardcore katonai vonal. Carrackom lesz, azzal meg ráadásul a játék is tök más, nem háborúba megyünk vele, hanem kutatjuk a féregjáratokat, ismeretlen, meglehet tökunalmas naprendszereket, ami engem így is izgat, de mögöttem a 3 őrjöngő koreait nem biztos, lehet nekik az a móka, ha földbe állítják a hajót. Nem beszélve ha felfogadok egy őrült amerikait, aki meg hátba lő mielőtt a hajó becsapódhatna, csak hogy övé legyen a kill. :D Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy a tipikus játékmenet az nem az lesz, hogy minden este a haverokkal szántjuk az űrt. Az inkább a kivétel lesz, amikor mindenki ráér, és pont így akarja elbaszni az idejét, és pont abban a hajóban ami nekem van. De úgy se engedem fel őket. Max 1-et, és ráállítok két biztonsági őrt, hogy azonnal lőjék le, ha okoskodni kezdene. :D
Ezt már kétszer leírtad, tehát kell legyen oka. Rémálmaid voltak egy őrült amerikaival? Vagy honnan ez a para?
Néha néha, ha ellenőrzötten normális magyar team csatlakozni akar, akkor oké.
Próbáld meg fordítva (kicsit életszerűbb, ha te csatlakozol egy normális magyar team-be, mintha egy csoport csatlakozik hozzád), és máris minden rendben! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.09.05. 03:51:48