Lehet hogy a fejlesztők szerint a legjobb npc-nél sokkal jobb lesz egy jó játékos, csakhogy én amikor este 8 órakor leülök a gép elé, hogy beizzítsak egy idrist, akkor nem a világ legjobb gamer csapata lesz majd a legénységem, hanem kábé senki. Józsit meg Bélát összeszedem, akik garantáltan nem azért jönnek, hogy beüljenek radarosnak, hanem csak hogy körülnézzenek, és össze-vissza ugráljanak körülöttem. A többi posztra meg ha beirom a chatbe hogy jöjjön valaki, akkor jön 4 román, 1 iráni, 1 amerikai aki hátba akar lőni, meg egy rakat koreai. És ez a nagy kupac hülye ott fog ugrabugrálni a hajóban, miközben én valami küldetést kívánnék teljesíteni velük.
Na tudod mikor. Este 8-kor mikor leülök a gép elé, ott fog várni a parancsokat teljesíteni hajlandó képzett npc legénységem, kifutunk a dokkból és megindulunk, hogy a flottától kapott küldetéseket teljesítsük. Néha néha, ha ellenőrzötten normális magyar team csatlakozni akar, akkor oké. De az esetek 90%-ában nem lesz normális gamer legénység.
Na akkor még egyszer kicsit másképp, az Idrishez 8 fő kell hogy egyáltalán elinduljon a ladik ez a minimális létszám, az optimális működéshez pedig 28 kell. A többi csak körítés, szóval nem kell hozzá 81 fő. :)
Azt meg szintén elmondták , hogy a legjobb npc soha nem lesz olyan ügyes mint egy jó játékos, innentől kezdve aki ki akarja hozni a maxot a ladikból 100% nem npc-t ültet bele. Ezt azért csinálták mert a játék alapvető célja az, hogy az emberek együtt játszanak, lévén ez egy online játék. CR így álmodta meg és pont ez a siker egyik titka.
Az meg nem értem, hogy miért kóreaira meg mittomkikre kéne bízni a hajót. Szerezz társakat akikkel közösek a célok és megbíztok egymásban, csináljatok egy organizationt és meg van oldva a probléma. Ez minden mmo-ban így működik már sok sok éve, itt sincs ez másképp.
Az pedig hogy mekkora ökör valaki, akinek van egy önálló npc legénysége ami folyamatosan fejlődik az akciók alatt, azt csak akkor tudjuk meg, ha már kész a játék. Én mindenesetre egy ekkora hajót nem bíznék 3 imbecill koreaira, egy őrült iránira, egy amerikai majomra, aki hátba lő poénból, meg négy románra, akik azon mesterkednek hogy pusztítsák el a hajómat, hogy megszívassanak. Ráadásul a speciális posztokra egyik se lesz alkalmas, mer ki a tököm fog radaros meg ilyen izé skilleket fejleszteni. Senki. Ezért lesz jó majd Amanda a nagymellű npc a radarposztra. :)
Arról hablatyoltál, hogy az idris 80 fős, erre ment a korrekció te nem okos. Azt rég lehet tudni, hogy npc legénységet lehet használni. Mondjuk aki egy idrist full npc legénységgel akar feltölteni az is jó nagy ökör. De hát az ilyenek alól lesz jó kicsavarni a ladikokat. :D Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2018.09.04. 16:19:33
Csakhogy a minimum 8 fődet kiválthatod a felbérelhető npc-kkel. Nincs olyan, hogy megvettél egy hajót és nem tudod használni mert össze kell hozzá kalapozni még 7 Dél-Koreait, és ha ez nem sikerül, akkor ott áll a garázsban. :)
Jó akkor majd visszatérünk erre a dologra, amikor megmutatják, hogy hogyan is kell kontroll alatt tartani egy idrist a 80 vagy hány fős legénységével. :) Semmiképpen sem úgy, hogy a kapitány fog személyesen utasításokat adni szaladgálva a 200 méteres hajóban ide-oda. Ez csak úgy lehet, ha lesz neki egy irányítópanelje, amin a hajó fontos helységeit átláthatja, és kiadhatja a szükséges parancsokat, automatizmusokat, fejlesztéseket, mittudomén. Olyasmit képzelek el, mint az X-COM bázistérképe.
"Real time stratégia is lesz a Star Citizenben, igen. :)"
Én úgy hallottam, hogy SimCity típusú városmenedzsment is lesz benne, a Sims-hez hasonló karakter menedzsment mellett, ahol a teljes legénységed életét átélheted a szüléetésüktől egészen a galaxis uraivá válásukig. Kicsit később tervezik még beépíteni a kalndjáték DLC-t, ami planteray landing-ot követően aktiválódik, amikor át megy a game point & click adventure módba. Nem beszélve a StarNautica DLC-ről, mely a folyadékűrbe tévedve bontakozik majd ki.
Jaj dehogynem fogunk Idrist parancsnoki székből irányítani. Ne legyél ennyire pesszimista, mert az hitelteleníti az összes többi nyafidat. :) Hát ha nem lehetne, akkor mi a tökömnek csinálnák a több személyes hajókat?
Annyi a mutatvány, hogy a kapitányi székből egy taktikai térkép ugrik fel szépen, és mintegy stratégiai játék útvonalát, kijelöli a kapitány mit kell csinálni. Ezen kívül a komplett hajó belső térképe is megjelenik, és menedzser játék szerűen ki lehet jelölni a feladatokat, be lehet állítani az automatizmusokat. Real time stratégia is lesz a Star Citizenben, igen. :)
Az AI pedig képzettségének megfelelően végrehajtja a parancsokat, ahogyan az ellenséges hajók AI-jai is végzik a dolgukat.
en is kivancsi leszek, hogy mit mutatnak be, mert meg a tavaly bemutatott dolgok sem realizalodtak, szal zz nem is ertem, hogy crobbo miert akar(t) akkora felhajtast, mikor sq42 olyan fos allapotban van, hogy a roadmapjet nem mertek kitenni, az sc roadmap meg 3.6ig eroteljes almodozas es a vege teljesen lathatatlan..
ps_ idrist parancsnoki szekbol -hogy nem te vagy a pilota- szerintem soha nem fogsz iranyitani, nincs ilyen AI es nem is lesz :D *
Á én inkább kíváncsi leszek mennyit haladtak előre. Valamit mindig tartogatnak a tarsolyban. Oké ez a parasztvakító rész, de én ezért nézek Citizencont. :D Kétszer is sikerült álmélkodásra késztetniük, először amikor a Delmaron először leszállt a freelancer, tavaly meg amikor a Hurston fölött megröptették az aurorát. Most is lesz valami. Évente egyszer meg kell mutatni valami izgalmasat. Esetleg turistáskodás a bengalon, vagy egy full összerakott idris játékélmény legénységgel-mindennel, bemutatva hogy lehet irányítani parancsnoki székből. Mer azzal még nagyon adósok, hogy megmutassák, hogy egy olyan összetett rendszert mint az idris, hogyan lehet majd irányítani úgy, hogy nem mi vagyunk a pilóták. Ezer módon meglephetnek tehát, és még pofára is eshetünk valami ultrabéna bemutatótól, erre is volt példa ugye, szóval izgi lesz. :)
Jah hát az nekem is pofára esés volt, jobbra számítottam optimalizáltság szempontjából. 3.4-ig szerintem nem fogok belekezdeni újra, lehet addig fejlesztem is a gépet, veszek hozzá ramot például. Kivéve persze ha 3.3-nál kiderül, hogy mocskosul játszhatóvá tették.
3.2.2-vel egészen játszható már, már ha "játék" alatt nem a kész játékot értjük. De érdekes, hogy páran már most mennyire bele tudják magukat élni, múltkor futottam bele egy olyan arcba, aki Lewski légtere előtt repkedett és chaten írta, hogy most senki sem mehet be a légtérbe mert ő nem akarja... :D persze ennek fegyverrel is igyekezett érvényt szerezni. Azt hiszem kb 10 perc után vakarták le az égboltról.. :D :D
Karácsonyra játszható lesz. Hiszem. Tavaly is így gondoltam egyébként. :D Addigra lesz még egy rakat hold meg ilyenek, és akkor kipróbálom és digitálisan feloldódom az univerzumban. Testemet azután intravénásan kell majd táplálni, egy nővérke néha átforgat, hogy ne legyenek felfekvési sebeim, illetve gyógytornász mozgatja lábaimat, hogy ne sorvadjanak el végletesen, bár természetesen idővel tolószékbe kényszerülök. Én leszek a Star Citizen Stephen Hawkingja.
Nekem jól fut, persze ez nyilván gép függő... (a free-fly support oldalán írják a minimum gépigényt és ügye az SSD nagyon ajánlott) Nálam sokkal stabilabb most a játék, mint mondjuk 1 éve... de az tényleg igaz, hogy a 3.3-al még inkább játszható játékot kapunk majd, tartalomra és stabilitásra is vonatkozóan.
Szerintem most hiba volt ez a freefly, 3.3-ban jön tech szinten sok minden ami a performancián javít és azt áttolták szeptember végéről CitCon idejére (okt.10) amikor szintén szokott lenni freefly. Aki most megnézi és gyenge géppel rendelkezik (+szar nettel) az nyilván azt tapasztalja, hogy rosszul fut. Ez 3.3 után változhat pozitív irányba bár nyilván akkor sem kell egyből csodát várni. Lényeg, hogy érdemesebb akkor megkukkantani. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2018.08.26. 12:39:39
Igen, ezzel még bőven várni kell. De 2 évnél többet én már nem adok nekik, ha utána sem lesz játszható, arra már nem sok mentségük lesz.
Nagyon szar az optimalizáció még. gtx 1050TI-n teljesen élvezhetetlen szaggat mint állat és megeszi az összes 16 giga ramot is. És nagyon nincs benne semmi single playerbe ki se lehet próbálni az fps módot se.
Windows 7 (64bit) with Service Pack 1, Windows 8 (64bit), Windows 10 – Anniversary Update (64bit) DirectX 11 Graphics Card with 2GB RAM (4GB strongly recommended) Quad Core CPU and 16GB+ RAM SSD strongly recommended
Ne duzzogjál. Karácsonykor kell kipróbálni. Tavaly is ezt csináltam. Karácsonyig nem játszottam vele, akkor letöltöttem, hogy megajándékozzam magamat vele, az Olisar hálófülkéjéből sikerült olyan 10 FPS-el elvergődni a hajómig, amire felszálltam, és aztán kidobott a játék, és mivel egy fél óra volt hogy egyáltalán elindult, nem indítottam el még egyszer. Na azóta nem is játszottam vele. Majd a következő karácsonykor! :D
Fúra mert nekem semmi ilyesmit nem csinál a program. A hajó pár másodperc alatt lent van. Várni csak akkor kell ha a lehívandó hajót lezúzom. Ettől függetlenül sok minden müködik hibásan most még.
Úgy látszik ez még mindig egy hulladék. Miután letöröltem a 11 GB-os fájlt, hajlandó volt elindítani a letöltést. Leszedte a 11 GB-os fájlt..., majd még 40 GB-ot húzott le. Az első dolgom volt lehívni a hajót, 7 perc várakozási idő... Addig kicsit mászkáltam, majd a mobiüvegen a térképet nézegetve egyszer csak kilépett. Ez kb. akkor lehetett, mikor meg kellett volna érkeznie a hajónak.
Jaj csak megne lássa Robert az nv rtx prezentációt mert akkor beleépítik ebbe is azt megint késik
Nos, csak megtaláltam mi a megoldás arra, hogy egyes hajókban van légzsilip, más hajókban meg nincs. Légpajzs-technológia. Valszeg ez még ki lesz szebben dolgozva, hogy valami látható formája is legyen, picit vibráljon ha átmegyünk rajta vagy mittudomén, mindenesetre a hajókat körülveszi egy ilyen légpajzs, érdemes lehet letesztelni, hogy sisak nélkül meddig kap levegőt a pilóta a hajón kívül.
Lammaer, arra gondolok, hogy kitalálni valami más hang és fényeffektet a mostani színpompás piú-piúnál. Valami hatásosabbat. Marjon az a rohadt lézer, égessen, sercenjen, mittudomén, de a Star Wars-os lézerezést meghaladta ez a játék szerintem. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.08.17. 17:43:50
Hát, az életszagú lézerfegyver elég érdektelenül néz ki... konkrétan nem látsz semmit és nincs hangja, és igazából célozni se kéne hogy nehéz legyen hiszen ahova néz fénysebességgel oda is talál :)
Annyira életszerű a környezet meg az ojjektumok, hogy elkezdett zavarni a lézerfegyverből kicsapó természetes fényektől elütő színű színes lézernyaláb. Légiharc közben is már-már immersion romboló számomra, mikor elkezd piu piuzni az ágyú, és azok a hülye színes izék. Kábé olyan mintha lenne egy F-22-es szimulátor amiből ilyen lézernyalábok piúznának kifelé. Innen jelzem Chrisnek, hogy annyira megcsináltátok a játékot, hogy lehet kidobni az ablakon a Star Warsból ismert lézerfényeket, és ki kell találni valami életszagúbbat. :)
Utóbbi videóban azok a bolygófelszínről készült felvételek durván életszerűek. Meg ahogy az avenger parkol a fák között. Szerintem itt már átléptek egy szintet, ez már olyan mintha egy filmet néznénk.
Köszi az infót. Jóvanna, én még csak olyan videót láttam, amin a glasson molyoltak. :P
Pontosan. glass/starmap akkor kell majd ha egy hosszabb több ugrópontos utat kell beállítani de ez még odább van.
Külön be lehet állítani a spooling-ot és a qvantum drive-ot. Ha bekapcsolod a spooling-ot kijelzi hudon az összes ugrópontot. Ehhez nem kell mobiglass. A mobiglass max arra jó, hogy segítsen a navigálásban, vagy ha ott bejelölsz egy célt és ráfordulsz, hamarabb megtalálod ha ezek után spooling-olsz csak. (bocsánat az angolért és ebből adódó nyelvhelyesség miatt. A spooling-ot nem ismerem pontosan. Itt a játékban a szerepe Quantum hajtómű előkészítés és kalibrálás)
Tehát akkor a kvantumugrás nem marad örökké a mobiglass-on. Vagy legalábbis lehet majd a pilótaülésből is. Várható volt, csak mégis, ez most megnyugtat.
Mindenki a képességei szerint ugye, neked ez ad örömöt az életben hát legyen.
Szerintem próbálj úgy tekinteni a Star Citizenre, mintha nem láttál volna bele a fejlesztés folyamatába, csak azt tudnád, hogy fejlesztik, hogy a fejlesztők elkötelezettek, és hogy jönnek ki róla a videók. Nem kérdőjeleznéd meg, hogy végül össze fogják rakni játszhatóra. Például itt a Beyond Good and Evil 2, még sok év mire elkészül, miközben gondolom láttad milyen videókkal hájpolják. Nem kérdőjelezed meg, hogy elkészül. Star Citizennél azért kérdőjelezed meg, mert a fejlesztők megengedik, hogy lásd milyen aprólékos munka, de ahhoz nincs elég információd, hogy összerakd a képet, így összerakod a saját kis horrorfilmedet. Nekünk különben sem kell ezzel foglalkozni, mi gamerek vagyunk nem fejlesztők, és ha egyszer azt mondja a fejlesztő hogy nyugodjak meg mert csinálják és fasza lesz, akkor nem fogok utána nyígni, mint egy ló. Te se legyél ló. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.07.29. 20:00:00
Nem mer előbb megjelenik az SQ42, és az garantáltan rendben lesz ezen a téren, és utána a 20 milliós fogadásod lealkudod doboz sörre. :D A homokozó meg nyílt fejlesztés marad, pontosan látni lehet majd, hogy mennyire játszható, és a kiadás pillanatában nem fognak meglepetések érni, na de viszont a folyamatos visszajelzések miatt valószínű hogy az ordenáré bugok ki lesznek benne javítva, és az optimalizáltságra is rengeteg adatuk lesz, szóval itt majd szépen kijön a nyílt fejlesztés haszna.
Laza 20 millába fogadok (csak hogy érezd nem lesz ez a játék sem hibamantes) , hogy mire megjelenik ez is ugyanúgy optimalizálatlan lesz és bugos....Mondjuk mire megjelenik lehet a 20milla felmegy 30-ra...... Utoljára szerkesztette: grebber, 2018.07.29. 12:05:56
Tévedés, már a KS indításnál megígérték, hogy kiadásra meglesz pl a lovagi torna. De alapvetően az a gond, hogy olyan bughalmazt adtak ki ami miatt sokan normálisan játszani se tudtak vele (pl main quest bebuggolt és nem tudtak sehogy továbbmenni). Az a szerencséjük, hogy a játékmenet amúgy jó.
A Kingdomnál a játék kiadása után kezdtek agyalni olyan dolgokon, mint faluépítés, lovagi torna, hardcore mód, ésatöbbi. Abba is hagytam a játékot, hogy majd az összes jelentős DLC után vegyem elő ismét, hogy teljes élményt kapjak. :P
Ainznak meg üzenem, hogy a befuccsolt projectekre nem jellemző, hogy biztosított anyagi háttér, 300 ember fejleszti, világos célok vannak, világos menetrend van, menetrend szerinti haladás van, és mindenki motivált az elkészítésében. Ez egy fejlesztés alatt álló játék, amit épp fejlesztenek ugye, nem pedig egy befuccsolt fejlesztés, ami megállt, és emiatt nem halad. :)
Ebből a játékból semmi nem lesz El kéne már engedni milyen 2020 ? : D Játék 5% sincs kész, ha ezt a sebességet vesszük, akkor 2200 a reális az alphara XD
Remélem az rsi oldalán Chris valódi pénzért fogja árulni a hambucit meg a kólát, és legalább 3 dollárt fog kérni egy ilyen menüért. Ha napi egyszer meg kellene etetni a kis tamagocsi gi joe-kat akkor 2 millió játékossal napi 6 milliót is kereshetne.
Persze ismerve Christ ilyen meg sem fordulna a fejében, szerencsére nem a pénzért csinálja ezeket a dolgokat hanem jófejségböl...
Ja és a KDC-re simán ráfért volna 1 év csúsztatás, hogy ne egy merő bughalom legyen amiből a KS-es ígéretek egy része még mindig hiányzik. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2018.07.28. 21:46:01
Kingdom Come: Deliverance már kész van.... :) Itt meg ahogy nézem még mindig azon agyalnak miket rakjanak bele... 2020 előtt ebből nem lesz se single se semmi.
"A CIG tervei között szerepel, hogy a karakterek túléléséről is kell gondoskodnunk, megjelenik majd például a szomjúság, éhség, vagy akár az ittasság is. Egyelőre a rendszer kapcsolódási pontjain dolgoznak, hogy azokat összeköthessék a későbbi játékrendszerekkel, például hogy lehetőség legyen zuhanyozni, ha piszkosak vagyunk. Ezeket már az SQ42-höz is hozzá akarják adni."
Imádom. Olyan lesz, mint a Kingdom Come: Deliverance. :D Csak persze értelmesen kell ezt megcsinálni, nem összecsapva, hogy nagy ételikon jelenik meg ha éhesek vagyunk, és nullánál instant halál. :D Kell egy fasza amortizációs rendszer ehhez, ami túlszárnyalja a The Long Dark fapadosan is azért talán a legjobban kidolgozott hasonló rendszerét. Mocskosul jó lesz ez, érzem.
Azt nem tudom, hogy változtattak-e, de én álmélkodva rácsodálkoztam, hogy milyen gyönyörű, a mi Holdunkhoz hasonlóan kráterek tömkelege van rajta. Hát kedvem volna körberepülni.
Változtattak Delamar-on? Én nem nagyon vettem észre változást, ellenben ha leszállsz Levskire nagyon bugos, alig lehet eljönni onnan. Ami változás volt 3.0 hoz képest, amikor át textúrázták a legtöbb holdat Delemar-nak is változtatták a fényeit, de neki a textúrái megmaradtak a régi rendszerben.
Ilyenkor miért nem linkeled a videót, van videó beszúrása opció, és akkor mindenki tudná miről beszélsz. Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.07.14. 20:01:22