Nekik lehet, hogy nincs előnyük belőle, nekünk annál nagyobb. Főként, hogy nem kell a frissítéssel bíbelődni, mert a steam elintézi. Elite-et is integráltam amint lehetett. Sokkal kényelmesebb.
Idén még 3 nagy horderejű frissítési hullámra számíthatunk, aminek a végére egy inkább tesztelésre használt állapotból egy inkább early access jellegű játékká avanzsál a project, reményem szerint. A roadmapból én arra következtetek, hogy most már cél az, hogy összeálljon a Stanton (egyetlen (teszt)naprendszer idáig) valami kerek egésszé, amiben nagyon hasonlóan működhetünk, mint majd a nagy homokozóban. Az SQ42 single kampány meg akkor lesz célegyenesben szerintem, amikor a Stantonon is látjuk majd, hogy elkezdtek összeállni a játéktechnikai alapok (npc-k, ai, kereskedés, stb.).
Sajnos erre neked most nem tudok érdemi választ adni. A 3.0 még egész jól elfutott, csak néha kifagyott a játék, így hanyagoltam. Most szedném le a frissítést, 11 GB. Leszedés közben feldobott egy ablakot, hogy a launcher készen áll a frissítésre. Rányomtam és most meg nem hajlandó sem a fájl ellenőrzésre, sem a frissítésre. Pedig csináltam volna egy videót, hogy mire is számíthatsz.
Az EVE Online-ban a játékosok alakítják a gazdaságot és viszonylag jól működik. Kisebb társaság 5-10 aktív taggal már szépen meg tudja szedni magát, ha ügyes. Persze ez nem jelenti azt, hogy itt meg tudják ezt valósítani. A nagy csatákat meg majd meglátjuk. Ha elég nagy lesz a világ, akkor nem hiszem, hogy akárcsak találkozásra is lehet számítani. Ha eléggé bekorlátozzák, akkor meg lehetnek szép és érdekes pvp jelenetek.
Szerintem meg mindketten elmehettek a búsba. Mást sem csináltok, csak az értelmetlen, utánanézetlen dolgaitokkal offoljátok a topic-okat. Itt is és az Elite-ben is. Amúgy meg az Elite legalább kész van és játszható, nem úgy mint ez. És ahhoz legalább nem kell VPN kapcsolatot létesítenem, hogy játszani tudjak vele. Szóval, majd ha ez kész lesz, akkor össze lehet hasonlítani más játékokkal. Addig meg csak üres szócséplés, mert minden jobb ennél.
Nemcsak NMS hanem számtalan játék esetében az "optimalizáció" keretében tudatosan le butítják a grafikát annak érdekében, hogy lehetőleg azért fusson az átlagos gépeken is. El akarják adni, és a játékfejlesztő cégek a hardver eladásokból pontosan tudják milyen hardverekkel vannak felszerelve a játékosok, mutatok én neked unreal motorral olyan grafikát, hogy elbújhat mellette minden játék, csak éppen nem lehetne stabilan meghatározott képfrisittéssel futtatni - játszani...
De szerencsére star citizen az nem ilyen, ugy fut az mint az állat, siklik pedig tele van karakterekkel jármüvekkel meg élettel minden pálya...
Ja bocs mégsem, hiába na, a sok "troll" aki már most egy vagyont fizetett egy használhatatlan "játékért", naponta sir meg követeli az SC facebook oldalán, hogy ahelyett hogy ujabb meg ujabb koncept rajzokat akarjanak több száz dollárokért eladni nekik, inkább valamit kezdjenek már azért magukkal meg azzal ami már van, hogy 6 év után legalább egy korai hozzáférésü játékhoz kezdjen már hasonlítani, meg ha nem is 60 de legalább ne 5 meg 10 fps-el "fusson".
Szóval bocs Diopapa de nincs igazad, jogos a kritikám ez nem trollkodás nyugi nem kell az ördögöt a sátánt belelátni azokba az emberekbe, akiknek eltérő véleményük van...
Nem rosszat, csak marhaságot. És tekintve, hogy évek óta nyomja és baromira nem érdeklik a tények, nyugodtan lehet trollnak nevezni. kb 10 mp utánajárással meg lehet cáfolni pl a NMS hasonlatát, hiszen most is elérhető az alfa verzió, a képek nem feljavítottak, pre rendereltek, hanem igen, így néz ki a játék. Az implementált feature-öket pedig szintén meg lehet nézni, ha elindítod a játékot.
Te hazudsz mint a vízfolyás! Ne személyeskedj meg sértegess, felejts el inkább... Két ember nem ért egyet akkor a legjobb megoldás ha elfelejtik egymást, most sem én írtam neked és kezdtem veled kötekedni hanem te kezdtél személyeskedni kapásból. Szóval a soha viszontlátásra!
Hazudsz, mint mindig. Még annyi becsület sincs benned, hogy beismerd, ha hibáztál!
Torzonborz Ott hát. Még egyszer régen isten tudja miért kapott topikgazdai jogot, azóta kénye-kedve szerint törölget. Még annyi esze se volt, hogy elolvassa a szabályzatot. Ami egyértelműen leírja, mit, mikor és ki törölhet! Utoljára szerkesztette: TokraFan, 2018.04.27. 18:53:36
... azok a nagy corpok, akik a játék indulásakor sok hajóval rendelkeznek majd, nos azok vélhetőleg amerikaiak. Amcsi szerveren fognak játszani...mi magyarok emiatt igazán nem kell aggódjunk szerintem. De mi számít sok hajónak? Ha jól tudom a magyar corpnak is számolatlanul állnak a hajóik a hangárban, jó ha a 10%-át be tudják majd repülni annyi emberrel, amennyi most van nekik. Nem aggódom a sok hajó miatt. Ami miatt viszont igen, az az internet és annak fizikai korlátai.
Kb tízen kérték, hogy töröljem a Tokra agymenéseit, ennek ellenére megkértem hogy akkor tekintse mindenki lezártnak a témát... Persze egyetlen embert volt, aki az 5 emberből nem tartotta magát ehhez... És akkor lett törölve csak az az egy bejegyzése, minden más maradt, na most ezután elkezdett hepciáskodni és azóta is megy a hiszti a részéről...
"esélyt sem fognak adni valamire való értelmes játéknak kis baráti társasággal. " Sztem meg ezt pont nem lehet így kijelenteni. Tekintve, hogy a gazdaság nem játékosok által irányított lesz így a kis baráti társaságoknak is van ott bőven esélye. A pvp orientált nagyobb orgok meg nem uee területen fognak garázdálkodni, azok kb húznak nullsec wildwestre aztán majd ott marakodnak egymással.
Több száz hajós csatákra meg ne számítson senki. Egyrészt ilyet soha nem ígértek, másrészt ilyen részletesség mellet ennek megvannak a technikai korlátai is.
@Tokra: mézön hol törölget? ED totyikban? :D Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2018.04.27. 16:58:51
Én nem ismerem MasterMason-t,de szerintem nem írt semmi rosszat. Én is pont ettől tartok, kivéve talán azt hogy gondolom amikor kijön a játék akkor shop-ból nem lehet majd pénzért venni hajót. De "világuralom" tekintetében teljesen egyet értek vele, a nagy corp-ok akik iszonyat mennyiségű hajóval rendelkeznek mér első napon majd esélyt sem fognak adni valamire való értelmes játéknak kis baráti társasággal. A nagy csatajelenetekre én is kíváncsi leszek mi fogja elbírni, amikor 2-3-400 hajó akarná csapni egymást, hisz ez is egy alap köve a játéknak. Én nem mondom hogy esélytelen de én is többször estem bele már hogy hittem az ígéreteknek aztán nagy pofára esés volt. Bár nagyon-nagyon remélem hogy neked lesz igazad!
"...majd a masszív csatajeleneteknél lesznek nagyon komoly problémák...százával meg ezrével lesznek a bugok, egy hiba megoldása két másik hibához fog vezetni stbstb."
Haha, bizonyára így lesz, mert te itt a fórumon megmondtad.
"minden a CIG bevételeiról fog szólni, az egész játék a cég folyamatos bevételeinek lesz alárendelve ahogy már az elejétő kezdve... "
Igen, igen, "a CIG monnyon le", mert profitorientált fejlesztőként merészel a finanszírozáshoz szükséges tőke megszerzésével és a bevételt termelő megoldásokkal is foglalkozni. Mondj már egy játékfejlesztő céget, akik nem pénzért dolgoznak, hanem csupa szeretetből. A fos Elite-nél 4 éve húznak le, nulla fejlesztés. Az SC-ben már most több feature van, mint az egész Elite-ben együttvéve.
Látom itt is kezded osztani az észt. Ráadásul úgy, hogy fingod nincs az egészről. Szerencsére itt nincs törelési jogod, úgyhogy mehetsz vissza az öröm topikodba.
Annyi különbséggel, hogy a Star Citizenbe már most olyan a grafika az alfa 3.1 ben mint amilyennek mutatták a bemutató videókban. No man's sky esetében viszont a bemutató videókat előkészítették, Ubi módra, talán még jobban is. Pont a no man's sky egy jó példa rá, hogy mielőtt elkezdesz támogatni egy készülő projektet jobban bele kell ásni magad a témába. Star citizen esetében a legkisebb változtatásokról is videókat osztanak meg, az elejétől kezdve lehet követni a fejlesztést és a játék állását. Szóval én bizakodó vagyok. A kampánytól félek hogy unalmas lesz, teli klisével. Abban reménykedek, hogy hasonló lesz mint a wing commander vagy az x-wing alliance kampánya FPS elemekkel ötvözve.
"ennek ellenére is a nagyobb bolygóknál várható gépigény növekedés."
Nem is feltétlen ott, hanem sokkal inkább majd a masszív csatajeleneteknél lesznek nagyon komoly problémák, meg amúgy is annyira komplexnek tűnik ez a rendszer ha tényleg úgy lesz minden ahogy mondják, hogy százával meg ezrével lesznek a bugok, egy hiba megoldása két másik hibához fog vezetni stbstb. Nem véletlen, hogy a piacon lévő legjobb játékfejlesztő cégek soha nem mertek volna bevállalni egy ilyen komplex rendszert...
De kivánom hogy sikerüljön nekik mert nekünk az csak jó volna, de én még mindig szkeptikus vagyok ezzel a projekttel kapcsolatban, egyrészt továbbra sem tetszik az, hogy még el sem készült a játék és nemhogy mikró hanem nagyon komoly makró tranzakciók vannak, másrészt képzelem mi lesz ha megjelenik a game, minden a CIG bevételeiról fog szólni, az egész játék a cég folyamatos bevételeinek lesz alárendelve ahogy már az elejétő kezdve...
És mondom, azok a csapatok klánok akik nulla játékkal megszerezték > bevásárolták jó elöre 20 ezer dollárért a "Completionist package-t" vagyis az összes hadi szállitó meg bányász hajót LTI-vel, hatalmas elönnyel indulnak majd az olyan klánok és csapatok ellen, akiknek csak ugyan ezen hajók meg eszközök megszerzése akár évekig is el fog tartani... Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2018.04.27. 07:15:32
Van egy rakat szakemberük, kitalálják hogyan legyen. Azon nem bukhat el a project, hogy nem tudják optimalizálni legalább olyan szintre, mint a velük egy időszakban kiadott AAA kategóriás játékokat sikerül a többi fejlesztőnek. Lesz egy standardjuk minimal, medium, high, ultra beállításokra, és ha törik ha szakad, bele kell szuszakolniuk a játékot, hogy fusson a megjelölt konfigokon, és ezek a konfigok nem lehetnek nagyságrenddel erősebbek a többi, komplexitásában legmagasabb szinten lévő AAA játékokkal összevetve. Szerintem legalábbis. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.04.26. 20:05:03
Személy szerint én csak Star citizen-nél halottam erről a technológiáról először, persze ez nem zárja ki, hogy ne használnák vagy működne jól. Viszont a Star Citizen nem mondható átlagos játéknak, ezért továbbra is úgy gondolom, hogy ha jól be is implementálják és megfelelően is fog működni ennek ellenére is a nagyobb bolygóknál várható gépigény növekedés. Persze én is örülnék neki ha jól beoptimalizálnák és tökéletesen futna a jelenlegi konfigurációmon a végleges verzió is.
Pedig ezek meglévő technológiák amiket már régóta használnak , szóval működnek. A kérdés nem is ez, hanem az, hogy a cig hogyan tudja ezeket implementálni a saját rendszerébe.
Hát én azért kételkedek benne, hogy ez jól fog működni. Más játékokban nem véletlenül készítik elő a memóriába az adatokat, ha gyorsan be kell tölteni sok adatot (például megérkezel egy olyan területre ahol sok játékos van, más más hajóval, azok egyéni tulajdonságaival) az durvább beakadásokkal, folyamatos mikró laggal, vagy fagyással járhat. Mondjuk ebből a csapatból kinézem, hogy ezt jól letudják programozni, de még is így egy Arccorp méretű területen olyan sok adat van a játékos környezetébe, hogy még az optimalizáció ellenére is lesznek ott gondok. De ezzel szerintem nincs baj, nem most fog megjelenni a játék, nem a mostani konfiguráción kell jól futnia.
De pont ezekre jön a network blind culling meg a network entity/object conainer streaming. Így nem kell mindent betölteni hanem csak azokat az objektumokat amik a közeledben vannak.Így a kliensnek is csak ezekkel az adatokkal kell foglalkoznia, szervernek se kell minden kliensre leküldeni minden adatot (mint ahogy most van). A network egy részét ha máshogy is de már megcsinálták 3.1-ben és kicsit érezni is a jótékony hatását. Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2018.04.24. 15:15:57
Nekem is a Cutlass az egyik kedvencem, van mellette 2 másik hajóm is, ráadásul az egyik harci hajó, jobb is mint a Cutlass, mégis a Cutlass-t jobban szeretem használni harcászatra, ha AI-ról van szó. Erős a pajzsa és a 4 db fegyverzet elég szépen végzi a dolgát. Nincs Hajó amit ne tudnék vele szétszedni. Játékosok ellen viszont a lomhasága miatt nagyon gyenge, pillanatok alatt szétkapnak. De PU-ban legtöbb esetben ai-val fogsz harcolni, mellette tud szállítani, és ha van haverod ő kezeli neked az felső ágyút is.
Sajnos nem tartom valószínűnek, hogy a végleges változatot betudják úgy optimalizálni, hogy a jelenlegi konfigurációkon jól el tudjon futni. A mostani verzióban van 4 hold amire lelehet szállni. Így 50 giga a játék. Már most gondok vannak az optimalizációval. Tervek szerint év végére bekerül 2 bolygó a holdjaikkal együtt(ez valószínű csúszik). Na már most ez szerintem több lesz mint 100 giga. Ennyi adattal kell folyamatosan dolgozni a memóriának és a procinak. A másik probléma a hálózati forgalom. Levski tökéletes példa rá, annyira ki van dolgozva, hogy a legtöbb játékosnak leesik az fps amikor arra felé flangál. Ezt okozhatja a sok poligon is, de szerintem a legfőbb oka, hogy nehezen tudja leszinkronizálni a sok ai-t és játékosok tevékenységeit egy időben. Levski nem kicsi, de a mérete eltörpül egy város és egy bolygó méretéhez képest. Mi lesz Arc corpnál? Rengeteg textúrát fog használni nagy felbontásban, poligonból sem lesz hiány. Tehát a videokártyákat garantáltan megizzasztja. Mivel a sok textúra sok helyet foglal így a memóriát is és a merevlemezt is. A rengeteg ai kiszámítása és a sok poligon a procit is leizzasztja. Nem azért írom mert negatív vagyok, de jobb ha felkészülünk arra, hogy bizony ez a játék alá majd komolyabb vasat kell venni. Szerintem még legalább 3, de valószínűleg lesz 5 év is mire megjelenik a végleges verzió. Addigra már lesznek megfelelő konfigurációk középkategóriába is, hogy megfelelően kezeljék a játékot.
SC most eléggé cpu limites, a 6 éves 2500k-m elég szépen izzad pedig felhúztam 4.1-re de így is felkoppan mind a 4 mag. Amúgy az 1060-as (6 gb-os) jól bírja, 1080p very high settingsen is 50-60% között tekereg. Lassan majd lesz cpu csere csak még meg kell szülnöm, hogy maradok e intelnél vagy váltok ryzenre.
Pedig nekem már csak egy kis ram kell. Meg egy új proci. Meg egy jobb videokari. Esetleg hozzájuk egy jobb alaplap. :D De ha megvan, akkor veszek két bengált, az egyikből vidámparkot csinálok Neverland néven, a másikat meg arra tervezem, hogy ha lejár a biztosítás, akkor belerongyolok vele az Olisarba. Könnyen jött, könnyen ment.
Jelenleg. Szerintem mire megjelenik addigra a jelenlegi 400-500 ezres konfiguráció középkategóriás gépnek számít majd(Vagyis remélem nem áll meg a hardver fejlődés). Minden esetre én szépen gyűjtögetek és megjelenésnél veszek egy komolyabb vasat a játék alá, addig a mostanival is eldöcög 20-50 fps között.
Amúgy óvatosan vásárolgassatok (támogassatok), mert egy olyan gamer gép amire tervezik a játékot, jelenleg 400-500 ezer forint. Utoljára szerkesztette: Gilmoor, 2018.04.24. 07:09:14
Jó nekem meg annyira szaggat, hogy repülni sem tudok, illetve nem vagyok hajlandó. De az LTI lehetősége miatt rágyógyultam megint a játékra, elkezdtem arról fantáziálni, hogy tényleg megveszem a carrackot. :D Most épp arról fantáziálok, hogy milyen videókat fogok majd csinálni róla. Például valami sivatagbolygón veretem a port a ciklon terepjáróval a Star Trek zenéjére, és a zenei csúcsponton egy sziklatömböt megkerülve egyszer csak ott áll majd a carrack, és autózom felé, szól a zene, és aztán felhajtok a rámpán. Aww.
Idővel unmanned turretre is lehet majd cserélni így nem kell AI lövész majd. Ilyen kis ladikon sztem nincs sok értelme, max talán akkor ha dropshipként használod.
Úgy tudom, hogy nem. Szerintem azért szedték ki, mert később lehet AI legénységet bérelni magadnak. Ha tüzelne magától akkor értelmét veszítené az AI bérlése. Jelenleg viszont csak játékos használhatja, aminek meg nincs értelme mert túl körülményes a célzás vele, vagy mi még nem találtuk ki hogyan érdemes használni.
Régebben a Cutlass manned turretje tüzelt akkor is, ha nem ült bent senki, csak pilótaként lőttem. Most lehet vajon "linkelni" úgy, hogy tüzeljen az a nyomorult? :D
Jah, nekem is tetszik, hogy gázfelhőkre kell majd vadászgatni. Gondolom lesz valami szenzor ami kijelzi, hogy merre mi van. Kvantum az nem teljesen világos, azt fogják leggyakrabban használni a gamerek, tehát most egy felfedező hajó 3 naprendszerre a legutolsó outposttól nem tudom hogyan töltheti azt fel. Kell valami kvantumkutyuló szerkezet a hajóba, hogy azt is tudjon termelni. Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.04.20. 12:34:01
Az üzemanyag rendszer miatt jónak tűnik. Ha tényleg ilyen lesz a rendszere a tankolásnak, akkor megváltoznak a játékszabályok. Pl. a középkategóriás hajókból a Freelancer DUR válik kiemelkedővé.
Azon filózom, hogy nem is lesz fölösleges az avenger, ha belefér a carrackba. Bár most növelték a méretét. Nem mintha lenne carrackom, csak filózom, hm hm. Ez a 100i kezd tetszeni, most olvasgatom a dolgait. Jövő héten megveszem.
Van konkrét fűnyíró a játékban, úgy hívják NOVA. A jó benne, hogy nem csak a füvet tudod vele ritkítani, tehát multifunkcionális nyíró gépezet. Itt van róla egy kép ahogy egyszerre nyírja a füvet és valaki/valami mást is: Spoiler kép!
...rossz a kontextus :) én nem szerettem volna fűnyírót venni, inkább költöttem volna egy pixelhajóra, de az sajnos nem nyírja le a füvet :) ... juteszembe... arról nem volt szó, hogy fűnyírómodult lehet majd szerelni a graycatre?
De a játék mindenképpen egyik csúcsa lesz majd, ha átállunk a kalózok oldalára. Én ezt valszeg csak tapasztalt játékosként merem majd megcsinálni, amikor vállalkozó szellemű gamerek a játék hőskorában kitapasztalják, hogy hogyan is kell ezt csinálni, megosztják fórumokon, és össze lesz rakva egy olyan tudásanyag, hogy mely hajókat mely hajókkal érdemes támadni, hogyan kell támadni, hol kell támadni, mennyi idő van amíg beérkezhet a segítség, hogyan pakoljuk ki gyorsan a hajót, hogyan értékesítsük, hogyan álcázzuk a személyazonosságunkat hogy ne legyünk utána egyből halálra ítélve 12 naprendszerben, meg ilyenek. :D
A biztosítás albérlet, az LTI meg öröklakás. :D Minél értékesebb a hajó, annál fontosabb, hogy a kockázata se legyen meg, hogy elveszhet. Ezen kívül a biztosítás kényszer a játékra, fél évente legalább ki kell játszanod az értékét, és ha abbahagyod a játékot 1 évre, és visszatérsz, ott áll a garázsodban majd egy biztosítatlan hajó, és ha több száz dollárba került, nem biztos hogy egyáltalán el mersz vele indulni. Egyébként sok a biztosítás körüli anomália, nincs ez még kitalálva szerintem. Az is lehet hogy csak bizonyos körzetekre vonatkozik a biztosítás, és akkor már sokkal hasznosabb az LTI. Akkor minden olyan hajót LTI-sre kell fejleszteni amivel a mélyűrben kavarunk, biztosítatlan körzetekben. Már persze ha ki nem derül hogy az LTI is csak bizonyos körzetekre vonatkozik. És ha nem és elvesztik az emberek a több száz dolláros (ráadásul LTI-s) hajójukat, akkor meg kitör a botrány. :D Szóval az isten tudja mi lesz ebből még.
Egyébként szerintem is a békés vállalkozások irányába kell majd elmenni, mert a harc az túl nagy kockázat a hajóra és az emberre is a játék jelenlegi formájában. Egy kereskedelmi hajóval békés körzetekben ellavírozol hónapokig akár, egy vadászgép pilótájaként meg óránként a közeli kórházhajón ébredezel, amíg ki nem nyiffansz két nap után, és a hajódnak is annyi persze. :D Utoljára szerkesztette: lonvard, 2018.04.19. 13:54:46
meg kérdés hogy az LTI csak hullra ad-e biztosítást,mert valami ilyesmi is volt említve egyszer régen,meg hogy a felszerelhető extra modulok és az upgradek simán elérhetik a hajó hull árát vagy többszörösét is :)
Én még mindig kivárok,de ha vennék hajót valami munkagépet vennéka mivel pénzt lehet keresni,de nem a legdrágábbat,az majd elérendő cél lesz a játékban. Pl most egy prospectort vennék ,elérhető célként meg ott az Orion heavy miner,a bányászattal eddig minden játékban el lehetett indulni a kezdetekről :D Nem egy izgalmas dolog,mint a fejvadászat pl,de viszonlag biztonságos pénzkereset,főleg ha majd engedik a playereknek az építkezést,hajógyártást,mindig lesz kereslet még az alap ércekre is,lásd Wow :D
de most az lti miért olyan nagy érték? mire eljutsz oda h tudsz játékban carrackot venni már bőven lesz valszeg arra is pénzed hogy kifizesd a játékban,játékbeli pénzért vehető biztosítást,vagy lesz olyan metódus amivel akár pár óra játék alatt meg lehet keresni. (bányászat,felderítés stb) Nem hinném hogy ez ilyen hatalmas összeg lenne a játékban Utoljára szerkesztette: Caliph, 2018.04.19. 13:29:03
úgy kellett volna fűnyírót venned hogy befizeted x összeget,aztán majd 5 év múlva egyszer lesz egy fűnyíród,addig kapsz róla szép képeket,meg fejlesztik,elektromos motorból upgradelhető benzinesre,meg szép matricák lehetnek rajta,és évenként kapsz belőle valamit,mondjuk egy kereket amit lehet tologatni a fűben,vagy egy gázkart, amit lehet csavargatni,és majd egyszer csak megjön a fűnyíród. vagy nem :D
Egyetlen problémám van ezzel, hogy nekem a carrack az egy megszerzendő cél a játékban, és nem akarnám azzal kezdeni. Csak hát LTI, baszki! Ezen még fogok agyalni sokat, de egy frici maxot LTI-sen mindenképpen megéri most megvenni szerintem, hosszútávon nagyon fogunk egy ilyen hajónak örülni.
Az LTI miatt ez stratégiai befektetésnek minősül. Tehát ha feltételezem hogy a következő 10 évben sokat fogok ezzel a játékkal játszani, akkor kelleni fog majd egy indulóhajó, amiben jelentős termelő potenciál van, hogy ha bármi történik, ne meztelen seggel kelljen kezdeni. A játék első évében még nem nagyon fog ez izgatni, de tegyük fel 5 év múlva már nem biztos hogy mosolyogva kezdeném ismét egy avengerben, üres zsebbel. Tehát akkor már ott fogunk tartani, hogy bázisokat akarunk építeni, meg ilyenek. Hosszútávon mindenképpen megéri, mert kevesebb grindelési időbe fog telni, hogy elérjük a céljainkat. Első évben ez még nem nagyon számít, de sok év múlva az is elveheti a kedvemet az egésztől, hogy ismét alapokról kell indulnom, és 585-ször kell ingáznom két bolygó között, hogy legyen egy normális hajóm, ami ráadásul elveszhet. Az értékét meg le lehet fordítani úgy is, hogy ha én 150 játékórával szedném össze alapokról a carrackot, viszont 120 real time munkaórával meg tudom vásárolni LTI-sen, akkor értékben is jobban jártam. Hosszútávon mindenképpen, mert utána ezzel a hajóval sokkal gyorsabban lehet termelni (raktér modulokat beépítve), és ha akarok valami más hajóval játszani, kevesebb ideig tart majd összeszedni.
Most vettem egy gardena fűnyírót, amit vélhetőleg évente 3x fogok használni (és ez ráadásul egyáltalán nem fog szórakoztatni). Arra gondoltam, hogy milyen jó lenne felvezetni a steam könyvtárba, így látható lenne mennyi órát öltem fűnyírásba... fűnyírószimulátor... király lenne.
Magam nevében beszélek, nem csavarják, önként támogatom. Több éve követtem a projektet, követtem a fejlesztői videóikat. Mielőtt elkezdtem támogatni volt egy elvárásom mit szeretnék látni benne. Amint ez megtörtént és láttam, hogy amiket ígérnek belekerültek a fejlesztésbe elkezdtem támogatni én is. Előfordulhat, hogy végül bukik az egész, de ha beleveszem hogy pillanatnyilag mennyi órát tettem bele a tesztelésbe és az milyen élménnyel telik(amennyiben nem fagy ki) akkor számomra már most megérte az egész. Megértem ha te szkeptikus vagy a projekttel kapcsolatba, mert látom én is és találkoztam is hatalmas csalódásokkal ehhez hasonló projektekkel kapcsolatban, ráadásul nehéz olyat támogatni aminek még nem látni a végét, de hidd el, a legtöbben akik támogatják beleásták magukat a témába és racionális döntést hozva határozták el magukat a támogatás mellett. Utoljára szerkesztette: Hogthar, 2018.04.19. 12:05:41
1. nem mindegy neked ki mire költi azt a pénzt amit megkeres? 2. inkább erre és hasonló projektekre menjen a pénz mint sokadik EA/UBI/egyéb szemétre 3. a pénz nagy részét tőlünk nyugatra lévők tolják bele, nekik ez nem olyan sok mint nekünk (köszönjük a drága kormányainknak a szar forintot) Utoljára szerkesztette: Torzonborz, 2018.04.19. 11:25:06
Számomra ez a játék megéri a támogatást, 3 LTI hajóm van már, havi szinten támogatom a fejlesztést mindig csak egy kis összeggel és az adott hajók is fejlődnek, míg el nem érek arra a szintre hogy az összes felfejlődik arra a hajóra amire szeretném.
Én majd esetleg úgy fogom megmagyarázni magamnak, hogy olyan mintha vettem volna 5-6 AAA kategóriás játékot, és mivel időben is eloszlik, szal előbb frici, aztán esetleg csak a carrack, így tényleg olyan. Egy LTI-s carrack, aaaaa, mekkora álom. Viszont ha elbasszák a tervezők, felkötöm magam az Olisaron egy lámpavasra.